Tandartspraktijk Nesselande

Wollefoppenweg 27b, 3059LG Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
2.6
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    :0 - :0
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit

Team

tandarts
0.0
A. Canadas Perez
tandarts
0.0
J. Kaldeweide
tandarts
0.0
N. Jimenez Olite
tandarts
0.0
S. Nimri
tandarts
0.0
V. Garbarino
tandarts
0.0
H. Gicic
tandarts
0.0
R. Gonezen

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
2.6
0.0
Anuradha Sitaram-Kalpoe 18 Jan 2022 - 15:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

ـRAFAËLL RAFAËL 27 Okt 2021 - 00:55

Ik vind dat Doktor ABDEL is abslout een goie tandarts hij maakt zorgren dat alles goed verlopen petje af 🎉🎉🎉🎉zowel mijn vrouw als ik zijn dik teverden van ABDEL en zijn collegas .👍👍👍👊 Het taal is niet belangrijk , deskundigheid is alle belangrijkste alle tandartsen zijn verstanbaar en begrijpelk dus geen probleem mijn tand wordt door zijn of haar handen behandeld niet door taal.👅😍😜

Kyra Renet 19 Sep 2020 - 20:32

Helaas geen goede ervaring met deze tandartspraktijk. Onnodige diagnoses en vervolgens een behandeling die verkeerd uitpakte waardoor meer problemen veroorzaakt na de behandeling dan ervoor waren... en de tandarts nam geen verantwoordelijkheid voor de 'vergissing'. Ik ga niet meer terug naar deze praktijk en ik kan je aanraden hier NIET naartoe te gaan. Ik heb veel negatieve reviews gelezen en helaas moet ik elke persoon gelijk geven die hier geschreven heeft over de wanpraktijken. Jammer dat het de enige praktijk in deze buurt (Nesselande) is, maar ik vind het de moeite waard verder weg te gaan dan deze ondeskundigheid te tolereren.

caren merron 17 Sep 2020 - 04:38

Ik heb daar twee wortelkanaal behandelingen gehad.. voor kiezen die absoluut geen pijn deden. Na de behandelingen heb ik jaren erna nog steeds last van de kiezen. Ik heb 1 kies opnieuw laten behandelen door een andere praktijk ... ze waren in shock door werkwijze en materiaal die gebruikt was. Ik laat mijn tweede kies opnieuw behandelen deze week door extreme pijn. De tandarts die niet Nederlands spreekt moet echt onderzocht worden op misstanden. ❌❌SCHRIJFT U ZICH NIET IN

Jeff Davis 08 Sep 2020 - 16:03

Ik wil graag een eerlijke recensie geven over mijn ervaringen met Tandartspraktijk Nesselande. Ik ging erheen omdat ik problemen had met een tand. De tandarts stelde toen vast dat ik ook problemen had met een aantal andere tanden en kiezen en dat ik in al mijn tanden holteboren en -vullingen nodig had. Ik vertrouwde de diagnose en ging naar binnen voor een serie caviteitsboringen. Bij een van mijn tanden (geen tand die eerst enige vorm van pijn of probleem had) had ik na het boren van de gaatjes ernstige pijn. De pijn zat niet alleen in de tand maar ook in het tandvlees waar ze de injectie voor de verdoving in deed. Sommige pijn kan enkele weken normaal zijn, maar deze pijn duurde twee maanden en ik had moeite met het eten en kauwen aan die kant van mijn mond. Ik ging weer naar binnen en liet haar het repareren, maar de pijn was er nog steeds. Twee maanden nadat ze het "gerepareerd" had, viel de hele holtevulling eruit terwijl ik aan het flossen was. Ik moest op een zondag een spoedafspraak maken met een andere tandarts in het ziekenhuis om het te laten repareren, wat me meer geld kostte. Het was zeker een noodgeval omdat ik geen eten of water kon eten zonder pijn te doen en er ontbrak een heel stuk van mijn tand. Er is nu nog steeds pijn, en ik heb nog steeds pijn door het eten van voedsel en het drinken van water. Het is nu vier maanden geleden dat ze voor het eerst de gaatjesvulling op deze tand deed, en zoals ik al zei, dit was voor een tand die geen pijn had om mee te beginnen. Hier in Nederland zijn tandartsen erg snel met het boren van een gaatjesvulling, voor zelfs het kleinste ding en voordat er gaatjesproblemen zijn. Ik weet niet waarom ze dit doen, en dit is een andere aanpak dan de aanpak van de tandartsen waar ik vandaan kom. Waar ik vandaan kom, zullen tandartsen wachten met het boren van een holtevulling totdat er meer problemen zijn. De aanpak van de tandartsen hier in Nederland is niet behulpzaam, en het heeft me meer problemen en pijn bezorgd dan ik hoefde te hebben. Als de tandarts van deze praktijk je vertelt dat je een gaatjesvulling moet hebben voor een tand die je geen pijn doet, raad ik je aan om een second opinion te krijgen van een andere tandarts. Ik ben niet boos of overstuur, maar ik ga niet terug naar Tandartspraktijk Nesselande.

L Landy 02 Dec 2019 - 11:55

(Vertaald door Google) Ik twijfel aan de kwalificatie van de tandarts daar, omdat ik bijna een gezonde tand verloor door haar verkeerde diagnose. Ik had geen klachten tot ze zei dat er een gat in mijn tand zat. Ik geloofde en liet haar malen en vullen, daarna is het pijnlijk als de hel. Na verschillende keren heen en weer te komen zei ze dat als de pijn aanhoudt, de tand moet worden verwijderd! Ik moest gaan voor een andere mening en koos voor een andere tandarts, na zenuwbehandling is het nu zo goed als vroeger. Dus pas op, offer je tand niet op door naar een verkeerde tandarts te gaan, kwalificatie is veel belangrijker dan het feit dat ze geen goed Nederlands spreekt. (Origineel) I doubt the qualification of the dentist there, because I nearly lost a healthy tooth by her wrong diagnose. I had no complain until she said there was a hole in my tooth. I believed and let her grind and fill, after that it's painful like hell. After several times coming back and forth she said if pain continues the tooth has to be removed! I had to go for another opinion and chosen for another dentist, after zenuwbehandling it's now as good as it used to be. So watch out, don't sacrifice your tooth by going to a wrong dentist, qualification is much more important than the fact that she doesn't speak proper Dutch.

Nick Van Eijk 10 Sep 2019 - 15:37

Nu voor de 2e keer een afspraak gehad bij deze praktijk. Esther houd heel goed rekening met mijn angst voor de behandeling en weet als geen ander haar patiënt gerust te stellen. Ze verteld precies wat ze gaat doen en waneer ze het doet, waardoor je heel gemakkelijk in de stoel zit. Werkelijk de beste tandarts waar ik ooit een behandeling heb gehad. Bedankt Esther

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Nesselande

Wat leuk om te horen. Dank je wel en graag gedaan hoor.

G S (Nymph) 12 Dec 2018 - 10:58

In 24 jaar nog nooit bang geweest voor de tandarts, maar na een slechte ervaring hier heb ik dat wel ontwikkeld. Na een vulling in een gaatje wat ik door de taalbarrière met die tandarts niet goed in de gaten hield na de vulling, stierf mijn tandzenuw af, waarna ik een wortelkanaalbehandeling onderging. Daar wil ik mensen wel voor waarschuwen. Dat terzijde is de eigenaresse van de praktijk wél goed in haar vak en heeft ze mij hiermee goed opgevangen, ondanks dat ik jankend in die stoel zat. Ik kon zonder problemen naar haar switchen en ze begreep goed dat ik na zo'n ervaring daarna alleen maar paniek had. Behalve die ene tandarts heb ik geen klachten over de praktijk en de assistentes, die netjes hun werk doen en je goed te woord kunnen staan.

Simply Me 11 Dec 2018 - 09:48

Probleem met de tandartsen zelf heb ik geeneens daar valt het minste over te zeggen. Maar de communicatie tussen tandarts en dat ongemanierde snert mens die gelukkig wel goed Nederlands spreekt, is er niet. Als angst voor de tandartsstoel je niet afschrikt dan wordt het uiteindelijk wel de afkeer van degene die jou te woord staat je uiteindelijk wel teveel. Wat een ongemanierde recalcitrant gedrocht, nu ga ik zsm een andere tandarts zoeken. Laatste tijd ben ik daar vaker te vinden dan ik naar de huisarts moet. TRIEST gewoonweg TRIEST

Michel Markusevic 21 Aug 2018 - 16:24

Ik heb me vandaag ingeschreven bij de tandartspraktijk Nesselande. Ik ben hier terecht gekomen omdat ik niet tevreden was met mijn vorige tandarts. Tandartspraktijk Nesselande is een moderne praktijk met vriendelijk en deskundig personeel. Er werd tijd voor me genomen, na het afnemen van een anamnese en een grondige gebitsreiniging is er een duidelijke behandelplan opgemaakt. Mijn gebit straalt weer, ik kijk er naar uit om binnenkort weer terug te komen.

Annemiek van Meursbr 21 Aug 2018 - 13:09

Als angsthaas kwam ik op de stoel bij tandarts Esther terecht. Was dus eindelijk eigenlijk nergens voor nodig. Na al die jaren van angstzweet en kromme tenen vond ik nu een tandarts met liefde en toewijding voor haar cliënten. Zelfs de verdoving deed geen pijn. Sorry voor alle tandartsen hiervoor en zeker de schooltandarts, jullie zijn slagers vergeleken met deze tandarts. Ben je bang voor de tandarts heb je een slecht gebit of loop je al jaren te twijfelen, ga naar deze praktijk en je wordt vriendelijk en ontspannen en bekwaam geholpen. Complimenten voor alle mensen die werken in deze praktijk en zeker pet af voor Esther.

Thomas Hoek 12 Jun 2018 - 23:38

Ik ben na een aantal jaren uitgeschreven bij tandartspraktijk Nesselande. Altijd een vreemd gevoel bij de werkzaamheden van deze praktijk gehad. Een tandarts die geen Nederlands spreekt. Behandelingen waar ik mijn vraagtekens bij heb gehad en na elke behandeling napijn. Bij onze nieuwe tandarts zijn er geen goede dingen uitgekomen en dat betekent dat de tandarts veel steken heeft laten vallen in het uitvoeren van zijn beroep, dat er niet juist gewerkt is bij mijzelf en bij mijn echtgenote. Wat een verschil qua profesionaliteit en communicatie. Ik ben blij dat wij en vooral mijn kinderen hier geen patiënt meer zijn. Daarom 1 ster waard

Alyssa Kroon 25 Jan 2018 - 12:59

Zeer tevreden. Lieve tandartsen en assistentes.

R Anoniem 10 Dec 2017 - 21:14

Zeer slechte tandartspraktijk. Er valt niet te communiceren door taalgebrek tandarts.

Etienne Meulen 28 Mrt 2017 - 14:36

De eigenaar van deze praktijk stelde 9 gaatjes bij mij vast. Toen ik op de afspraak kwam om deze te laten vullen was eigenaar (mondhygiëniste Esther) niet aanwezig. De tandarts die mij zou behandelen bekeek de foto's en verscheurde het dossier. Er was hooguit een gaatje te zien!!! In totaal heb ik 6 verschillende tandartsen gehad in 4 jaar tijd, Deze praktijk kan ik echt niemand aanraden,

Fahd Chafchaf 13 Aug 2016 - 12:33

Meneer Den Engelsman... ik snap dat u als eigenaar van de praktijk in de verdediging schiet, maar spreek dan op zijn minst de waarheid. Ik ben inderdaad (gelukkig) geen patiënt, maar mijn man wel! U bent zo ongelooflijk onprofessioneel als maar zijn kan. Behandelingen declareren die niet hebben plaatsgevonden en een Duitse tandarts die het gebit van mijn man helemaal naar de kloten heeft geholpen. En ook nog eens voor alle NAZORG die hier uit voort komt durft te declareren! Terwijl dit de schuld van de tandarts is! We zijn het niet eens met de wekelijkse rekeningen die wij binnen krijgen, omdat deze gebaseerd zijn op nazorg (door onzurgvuldigheid van de tandarts) en er wordt ons direct gevraagd om aub weg te gaan ( uit te schrijven) Dit hebben we gedaan en vervolgens moet ik 3 maanden lang om het medisch dossier vragen. Wij moesten volgens de assistente eerst de openstaande (onterechte) rekeningen betalen. Een medisch dossier opvragen is het recht die je als klant hebt en die moet je krijgen. Bij wel of geen betaalde rekening!! Vervolgens bel ik voor de 23ste keer naar de praktijk en krijg meneer Engelsman aan de telefoon. Die zegt direct dat ik eerst moet betalen. Ik citeer: 'ach mevrouw betaalt u eerst lekker uw rekeningen". Vervolgens zeg ik dat alle rekeningen allang onder protest betaald zijn, maar u weigert in het systeem te kijken ! U HANGT OP! Ik was gewoon in shock! Hoe onprofessioneel bent u? Ik bel nog een keer op en u HANGT weer op. Vervolgens heb ik besloten om naar u toe te komen en heb ik ondertussen de politie gebeld. Want dit is treiteren en een persoonlijke aanval! Ik heb tot de dag van vandaag nog steeds niet het medisch dossier, omdat al uw personeel op vakantie was en u niet zelf in het systeem kon. Ik geloof hier absoluut niets van, maar we wachten het afgesproken moment geduldig af. Meneer Engelsman u snapt hoop ik ook wel dat je zo niet met de medemens om gaat. Ik lees verschillende klachten over uw praktijk. Ook van uw praktijk in Krimpen aan den Ijssel. Ook wij hebben een klacht ingediend!

walter den engelsman 12 Aug 2016 - 15:25

De Heer De Otter, ook geen patient bij de praktijk Nesselande, komt met veel drukte binnen , wil meteen geholpen worden, bedreigd het personeel, dient een klacht in bij de Medische Tuchtcommissie, verliest dit uiteraard en vind dit dan onterecht. Want een hollandse Jongen van 2 meter krijgt toch geen gelijk. Gelukkig niet. Mevrouw Chafchaf, ook geen patiënt, verstaat onder communicatie ook krijsen, wil altijd gelijk en gaat overal tegenin. Zij weet kennelijk wat er moet gebeuren bij de patiënt en als dat niet zo gebeurd is zij kwaad en schrijft boze stukjes op het net. en dient klacht in.

Rene de Otter 10 Mei 2016 - 10:51

Tandarts spreekt geen Nederlands, zou wel zo handig zijn bij een Nederlandse praktijk gevestigd in Nederland. Nemen het ook niet zo nauw met het tarief, voor een Vrijdag op de dag, net in de middag, wordt het dubbele avond tarief berekend. Nee, dit is voor mij één maal en dan ook ( helaas) één maal teveel. Voor andere , een gewaarschuwd mens telt voor twee, spreek van tevoren af wat er gaat gebeuren en wat het gaat kosten ! Ik heb/had over deze een tandarts een klacht ingediend bij het tuchtcollege in Den Haag, maar helaas ( onterecht ) verloren. De traantjes die het 'kleine tandarts'vrouwtje liet gaan, telde harder dan mijn verweer van een bij 2 meter lange Hollandse man. Niettemin blijft mijn mening overeind en zie ik op meer fora's over deze praktijk alleen maar negatieve geluiden en dan kan ook niet anders, lijkt mij.

H De Ruiter 17 Nov 2015 - 16:24

Tandarts spreekt geen Nederlands. Dat is de reden dat wij zijn vertrokken. Wij willen niet het risico lopen om door communicatieproblemen verkeerd behandeld te worden