Proclin Rotterdam B.V.

Prins Alexanderplein 10, 3067GB Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.1
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
HKZ-Certificering
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00

 

 

Proclin is hét adres voor complexe gebitsproblemen zoals slijtage, zenuwontstekingen, tandvleesontstekingen (parodontitis), ontbrekende tanden of kiezen en kaakafwijkingen. Door de unieke verzameling van specialistische kennis bieden we de beste oplossing. Passend bij de individuele wensen van de patiënt en/of verwijzende tandarts.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Cosmetische tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
Alexander Verhelst
Parodontoloog
BIG nummer: 19916998102
tandarts
0.0
Anna Louropoulou
Parodontoloog
BIG nummer: 59062731902
tandarts
0.0
Annemieke Eggink
Endodontoloog
BIG nummer: 69048409102
tandarts
0.0
A. Pliaki
Parodontoloog
BIG nummer: 89920495402
tandarts
0.0
Athina Mavridou
Endodontoloog
BIG nummer: 39910532502
tandarts
0.0
Bianca Melisse
Preventieassistent
tandarts
0.0
Dick Barendregt
Parodontoloog
BIG nummer: 89019806802
tandarts
0.0
Edwin Eggink
Endodontoloog
BIG nummer: 19043234102
tandarts
0.0
Eliza Konstantinidi
Endodontoloog
BIG nummer: 89914891302
tandarts
0.0
Eva Verwijs
Preventieassistent
tandarts
0.0
Hans Croes
Endodontoloog
BIG nummer: 99020527602
tandarts
0.0
Jacqueline Surtea (Restauratief tandarts)
Tandarts
BIG nummer: 19915110802

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Spoed
0.0
3.1
0.0
Joker_010YT 02 Apr 2022 - 15:39

Verwijsd door tandarts gebeld voor afspraak maar dat kan niet gelijk moet wachten. Nog aangegeven dat het spoed is doen ze niks. Zit nu thuis met antibiotica en ibuprufen die niet helpt. Heb zelfs tintelingen aan me oog maar kan niks anders dan wachten vind echt raar dat ze je niet spoed kunnen helpen

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn een verwijspraktijk en geen spoedkliniek. Uw tandarts is degene bij wie u voor spoed terecht kunt totdat u bij ons een afspraak hebt. Wel is er een spoedlijst en bellen wij zodra er een afspraak uitvalt waardoor u eerder aan de beurt bent. We komen graag met u in contact zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen. Uw beoordeling is helaas anoniem. Kunt u ons bellen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Het team van Proclin

roberto umbre 04 Mrt 2022 - 14:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mansa Musa 03 Mrt 2022 - 15:10

Elke keer als hier kom zie ik 3 telefoniste achter de bureau zitten maar als je belt staan je tegenwoordig minimaal 30min in de wacht. Maar ik moet wel erbij zeggen dat dit probleem is sinds ze verhuist zijn.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste Mansa Musa, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak. Bij onze balie ziet u inderdaad onze 3 receptionisten. Zij zijn geen telefonisten, maar ontvangen de patiënten en maken de afspraken. Daarachter is een backoffice waar de telefonie plaatsvindt en andere administratieve taken. Ook bij ons hadden we helaas te maken met afwezigheid vanwege corona waardoor er minder bezetting was en de wachttijd aan de telefoon opliep. We hopen dat ook wij binnenkort weer op volle kracht vooruit kunnen! Met vriendelijke groet, Het team van Proclin

Sarah Ghodbane 08 Feb 2022 - 17:36

(Vertaald door Google) Ik ben erg blij en tevreden over de service, zorg en communicatie van Proclin. De medewerkers zijn allemaal aardig en behulpzaam. Tandarts mevrouw N. Doelen is heel goed, aardig en altijd vrolijk. De nieuwe locatie is goed gelegen omdat het dicht bij het metrostation ligt. (Origineel) I am really happy and satisfied by the service, care and communication of Proclin. The staff members are all nice and helpful. Dentist Mrs N. Doelen is really good, kind and always happy. The new location is well located as it is close the the metro station.

LiLing Wong 22 Nov 2021 - 15:12

Jammer genoeg ben je voor Proclin een nummer! Door de crisis zit de tak waar wij zitten het hardst getroffen en door de strengere maatregelen wordt je er niet vrolijker door, maar wat nodig is lief gedaan worden. Nu hebben ze mijn behandeling stopgezet, omdat ik de voor de reguliere rekeningen een regeling heb getroffen en die ik ook netjes nakomt, maar daar hebben ze geen boodschap aan, nu word ik aan mijn lot overgelaten terwijl ik last heb van extreme koud/warm effect na de operatie. Dus Proclin, petje af dat jullie je patiënten zo behandelen. Van mij hoeft het niet meer, want IK BEN GEEN NUMMER, MAAR EEN MENS met helaas ook problemen door gevolg van de COVID-19!

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste LiLing, wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden over Proclin bent. Mijn collega heeft u een aantal keren geprobeerd te bellen, maar kreeg u helaas niet te pakken. Zou u contact op willen nemen via 010 265 1414? Hopelijk komen jullie dan samen tot een goede oplossing. Vriendelijke groet, het team van Proclin

Mick Delahaye 25 Okt 2021 - 17:12

Mijn tandarts stuurde me door voor een second opinion. Ik kon snel en makkelijk een afspraak maken. De paradontoloog deed verder onderzoek en gaf me uitgebreid uitleg over zijn advies. Vriendelijk en kundige medewerkers.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste Mick, Bedankt voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij dat u tevreden bent over uw afspraak bij ons voor een second opinion. Met vriendelijke groet, Het team van Proclin

Alessio Sorrentino 05 Sep 2021 - 20:15

(Vertaald door Google) Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad, want dat horen specialisten te zijn. De interventie was "chique" en professioneel, maar ik wilde ook dat mijn probleem werd opgelost. Stuur ze na enkele weken een briefje en ook na 2 maanden mijn tussenkomst. GEEN TEKENS van hen. De les die ik heb geleerd is dat als je een expat bent en vroeger een goed openbaar gezondheidszorgsysteem had, ga dan naar je eigen land als covid het toelaat en verspil geen tijd en geld in NL. (Origineel) I had a root canal treatment, because they are supposed to be specialists. The intervention was "fancy" and professional, but I also wanted my problem to be fixed. Send them a notes after few weeks and also after 2 months my intervention. NO SIGNS from them. The lesson I learnt is that If you are an expat and used to have a good public health care system, go to your home country if covid allows and don't waste time and money in NL.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

(Vertaald door Google) Hallo mr. Sorrentino, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat we, nadat we elkaar verschillende keren niet konden bereiken, vorige week uiteindelijk toch met elkaar in contact konden komen om uw review te bespreken en een afspraak te maken om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, Het Proclin-team (Origineel) Hello mr. Sorrentino, Thank you for your feedback. We are glad that, after not being able to reach other several times, we were eventually able to get in touch with each other last week to discuss your review and make an appointment to solve the issue. Kind regards, The Proclin team

Alice 16 Aug 2021 - 16:15

Na verwijzing van tandarts zou Proclin contact opnemen. Na een week wachten zelf contact gezocht, zouden dag erna contact opnemen. Dus niet...

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste Alice, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u niet bent teruggebeld. We komen graag met u in contact om uit te zoeken wat er is voorgevallen en om uit te zoeken of er inmiddels een afspraak is gemaakt, maar kunnen op basis van alleen uw voornaam uw contactgegevens niet erbij vinden. Het zou kunnen dat de fout is ontstaan door de beperkte bereikbaarheid vanwege onze verhuizing of door de vakantieperiode van de betreffende behandelaar. Hoe dan ook bieden we u graag onze excuses aan. Met vriendelijke groet, Het team van Proclin

senno nieuw 19 Jun 2021 - 11:38

Ik had last van een wortelpuntontsteking die af en toe pijn veroorzaakte. Via mijn eigen tandarts doorverwezen. Het duurt even voordat je een afspraak hebt. De behandeling duurde vooral lang maar pijnloos en werd zeer kundig uitgevoerd. Ik had een extra en nauwe wortel waar vermoedelijk de ontsteking vandaan kwam. Daarna echt nergens last van gehad en mijn fistel verdween als sneeuw voor de zon.

Antoinette Dupon 06 Okt 2020 - 13:51

Vorige week voor de tweede maal daar behandeld (wortelkanaal) Kan niet anders zeggen als TOP behandeld. Duidelijke uitleg en goed gerusteld voor een wat angstige vrouw.

Familie 31 Mrt 2020 - 07:00

Wat een fijne en kundige mensen. Voor onze zoon moesten wij regelmatig een bezoekje brengen aan Proclin. Door de vriendelijkheid en de informatieoverdracht voelden wij ons altijd welkom en goed geïnformeerd! Wij zijn meer dan tevreden.

Dinie van Zwienen 19 Feb 2020 - 13:54

Gisteren een wortelkanaal behandeling gehad. In 1 woord een verademing. Ze luisteren goed naar je en komen met een oplossing. Ik heb van de hele behandeling niks gevoeld, heb ook geen na pijn. Zeer professioneel.

Arnaud Mulder 09 Jan 2020 - 15:46

Ben er 5 minuten binnen geweest. 'Nee, daar kunnen we niets aan doen' was de reactie. Kosten: €77,95!!! Het consult kostte €40,12 (omgerekend een uurtarief van bijna €500). Daarnaast een 'Schriftelijke medische anamnese' van €21,78: om te melden dat er niets aan gedaan kon worden???? No cure no pay kennen ze blijkbaar niet ... 1 ster omdat ze wel allemaal vriendelijk waren.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste Arnaud, graag bespreken wij uw beoordeling met u. Wij zullen daarom contact met u opnemen.