Proclin Rotterdam B.V.

Prins Alexanderplein 10, 3067GB Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.9
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
HKZ-Certificering
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00

 

 

Proclin is hét adres voor complexe gebitsproblemen zoals slijtage, zenuwontstekingen, tandvleesontstekingen (parodontitis), ontbrekende tanden of kiezen en kaakafwijkingen. Door de unieke verzameling van specialistische kennis bieden we de beste oplossing. Passend bij de individuele wensen van de patiënt en/of verwijzende tandarts.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Cosmetische tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
Alexander Verhelst
Parodontoloog
BIG nummer: 19916998102
tandarts
0.0
Anna Louropoulou
Parodontoloog
BIG nummer: 59062731902
tandarts
0.0
Annemieke Eggink
Endodontoloog
BIG nummer: 69048409102
tandarts
0.0
A. Pliaki
Parodontoloog
BIG nummer: 89920495402
tandarts
0.0
Athina Mavridou
Endodontoloog
BIG nummer: 39910532502
tandarts
0.0
Dick Barendregt
Parodontoloog
BIG nummer: 89019806802
tandarts
0.0
Edwin Eggink
Endodontoloog
BIG nummer: 19043234102
tandarts
0.0
Jacqueline Surtea (Restauratief tandarts)
Tandarts
BIG nummer: 19915110802
tandarts
0.0
Babs Cabrita
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Christina Vesa
Tandarts
BIG nummer: 49923827902
tandarts
0.0
Jasmin Cairo
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Leendert van Nieuwenhuijzen
Tandarts
BIG nummer: 29051621202
tandarts
0.0
Leonie Hofman
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Leonore de Bruijn
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Lize Kroon
Preventieassistent
tandarts
0.0
Manou Metalsi
Preventieassistent
tandarts
0.0
Mariska den Hartog
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Mirjam Hordijk
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Naomi Doelen
Tandarts
BIG nummer: 59915469302
tandarts
0.0
Nektarios Tsoromokos
Tandarts
BIG nummer: 29921970802
tandarts
0.0
Phu le
Tandarts
BIG nummer: 50966611502
tandarts
0.0
Rebecca Loo
Tandarts
BIG nummer: 99921313302
tandarts
0.0
Roena Kouchi
Tandarts
BIG nummer: 39922331302
tandarts
0.0
Rosaline Tjin A Ton
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Sally van Roon
Preventieassistent
tandarts
0.0
Sharon van Vliet
Preventieassistent
tandarts
0.0
Tamara Groen
Preventieassistent
tandarts
0.0
Tandis Diyanat
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Tessa Verbraak
Preventieassistent
tandarts
0.0
Tim van Adrichem
Tandarts
BIG nummer: 19930431102

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Spoed
0.0
3.9
0.0
Bouke Groenescheij 03 Jun 2023 - 18:18

Mijn dochter heeft hier een transplantatie van haar kies ondergaan. Niks dan lof voor deze specialisten! Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam, uitleg en kennis over de behandeling was heel goed en de nacontrole ook. Een behandeling aan het gebit is nooit een feestje, maar hier ben je wel in goede handen.

(Translated by Google)
My daughter had a tooth transplant here. Nothing but praise for these specialists! Everyone is very friendly and helpful, explanation and knowledge about the treatment was very good and the follow-up as well. A dental treatment is never a party, but you are in good hands here.

T P 31 Mei 2023 - 17:11

Zoveel goede ervaringen!!!!
Erg kundig en zorgzaam.
Voor iemand die bang is bij een tandarts is dit een verademing.
Dhr Verhelst is TOP!
Mevr Louropoulou super!

(Translated by Google)
So many good experiences!!!!
Very knowledgeable and caring.
For someone who is afraid of a dentist, this is a relief.
Mr Verhelst is TOP!
Mrs Louropoulou super!

Antoinet Koster 13 Apr 2023 - 18:21

Behandeling van 2 uur gehad. Ontzettend fijne specialist en assistente. Totaal geen pijn of napijn. Ik heb door de leuke gesprekken de behandeling heel ontspannen ervaren en ik ben met een glimlach de deur uit gelopen.

(Translated by Google)
Treatment for 2 hours. Very nice specialist and assistant. No pain or soreness at all. I experienced the treatment very relaxed due to the nice conversations and I walked out the door with a smile.

Rick Wiessenhaan 28 Mrt 2023 - 11:38

Een doorverwijzing ontvangen van de mondhygiënist voor een "flapoperatie" vanwege parodontitis. Wel een beetje zorgen gemaakt, want "ze" gaan toch in mijn "bek" snijden. Als eerste hele goede uitleg van de assistente/ verpleegster gehad, zodat ik precies weet waar ik aan toe ben en info over eventuele klachten achteraf. Daarna begint dan de behandeling, tandarts (Nectarius) doet de behandeling met een dermate precisie, dat ook dit geheel pijnloos en duidelijk is. Supertevreden, liever niet natuurlijk, maar als het dan toch nodig is, dan heel graag op deze manier!

(Translated by Google)
Received a referral from the dental hygienist for "flap surgery" due to periodontal disease. I was a bit worried, because "they" are going to cut my "mouth" anyway. First I had a very good explanation from the assistant / nurse, so that I know exactly where I stand and information about any complaints afterwards. Then the treatment begins, dentist (Nectarius) does the treatment with such precision that this is also completely painless and clear. Super satisfied, preferably not of course, but if it is necessary, then very much in this way!

Nitin Dwarka 16 Feb 2023 - 18:35

Tandarts drs. Phu Le, bedankt, ik ben uitstekend geholpen ! 100% een aanrader! Ook de assistente 👌🏻👌🏻

(Translated by Google)
Dentist drs. Phu Le, thank you, I was helped very well! 100% recommended! Also the assistant 👌🏻👌🏻

Helena Sch 20 Dec 2022 - 20:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

E.L. van Wanrooij 14 Dec 2022 - 15:19

Een eerste indruk is heel belangrijk maar daar gaat het bij Proclin al meteen verkeerd. Eerste telefonisch contact: onvriendelijke telefoniste, vervolgens een oneindige vragenlijst moeten invullen.

Eerste afspraak: het 'uitgebreide kennismakingsgesprek' waarin 'problemen en wensen' zouden worden besproken, was eigenlijk zonder kennismaking meteen op stoel moeten zitten voor een €300 kostende röntgenfoto.

Onvriendelijk, onduidelijk, onpersoonlijk.

(Translated by Google)
A first impression is very important, but that is where things immediately go wrong at Proclin. First telephone contact: unfriendly operator, then had to fill in an endless questionnaire.

First appointment: the 'extensive introductory meeting' in which 'problems and wishes' would be discussed, was actually supposed to sit in a chair for an X-ray that cost € 300 without getting acquainted.

Unfriendly, unclear, impersonal.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste mevrouw van Wanrooij,

Het spijt ons te horen dat u het contact met ons onprettig heeft ervaren. Onze telefonistes streven altijd naar vriendelijkheid en nemen de tijd voor elk gesprek. Wat jammer dat u dit niet zo heeft ervaren. Het door u genoemde bedrag is het maximale bedrag dat, afhankelijk van het aantal benodigde röntgenfoto’s (eventueel aanvullend op de foto’s van de tandarts), voor de eerste afspraak in rekening wordt gebracht. Deze informatie is terug te vinden in de informatiebrief die standaard voorafgaand aan de afspraak wordt meegegeven. Mocht u het prettig vinden om nog contact te hebben over uw ervaring, dan kunt u contact opnemen met onze praktijkmanager. 

Met vriendelijke groet,

Het team van Proclin

(Translated by Google)
Dear Mrs Van Wanrooij,

We are sorry to hear that you had an unpleasant experience with us. Our operators always strive for friendliness and take the time for every conversation. I'm sorry that you didn't experience this. The amount you stated is the maximum amount that will be charged for the first appointment, depending on the number of X-rays required (possibly in addition to the dentist's photos). This information can be found in the standard information letter that is given prior to the appointment. If you would like to have further contact about your experience, please contact our practice manager.

Sincerely,

Proclin's team

Aarti Ramdhani 21 Nov 2022 - 18:56

4 behandelingen gehad van Babs Cabrita. Hele fijne meid, ontzettend goed geholpen. Ze is heel betrokken en geïnteresseerd. Ze stopte tussentijds om te vragen of het wel ging, als het niet ging kreeg ik verdoving erbij. Ook een stukje persoonlijke interesse, ze wist nog wat we de voorgaande keren hadden besproken. Je voelt je geen doorsnee patiënt. Heel erg bedankt Babs!

(Translated by Google)
Had 4 treatments from Babs Cabrita. Very nice girl, very helpful. She is very involved and interested. She stopped in the meantime to ask if it went well, if it didn't go I was given anesthesia. Also a bit of personal interest, she remembered what we had discussed the previous times. You don't feel like your average patient. Thank you so much Babs!

Ard Henseler 21 Nov 2022 - 13:18

Ik werd vanaf dit nummer gebeld maar kon niet opnemen. Bij terugbellen om navraag te doen een bijzonder onvriendelijke mevrouw aan de lijn die niet genegen was informatie te verstrekken. Geen idee hoe ze aan mijn nummer komen en wat ze willen, maar ik zou hier zeker geen behandeling zoeken.

(Translated by Google)
I received a call from this number but could not answer. When calling back to inquire, a very unfriendly lady on the line who was not inclined to provide information. No idea how they got my number and what they want, but I certainly wouldn't seek treatment here.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste meneer Henseler,

Het spijt ons dat het telefoontje voor ongemak en verwarring heeft gezorgd aangezien u geen patiënt bent bij ons. Het betrof ons intercollegiale nummer. Deze lijn is alleen beschikbaar voor tandartsen voor onderling overleg. Daarom heeft onze collega geprobeerd dit uit te leggen en gevraagd of er naar het algemene nummer gebeld kon worden. We hebben klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, dus het is vervelend dat onze goede intentie anders is overgekomen. We hebben uw feedback intern besproken.

Met vriendelijke groet,

Het team van Proclin

(Translated by Google)
Dear Mr Henseler,

We are sorry that the call has caused you inconvenience and confusion as you are not a patient with us. It was our intercollegiate number. This line is only available to dentists for mutual consultation. That is why our colleague tried to explain this and asked if the general number could be called. Customer friendliness is of paramount importance to us, so it is unfortunate that our good intentions came across differently. We have discussed your feedback internally.

Sincerely,

Proclin's team

Kung P 22 Sep 2022 - 22:16

Super goede behandeling van een wortelkanaal. Duidelijk uitleg. Vakspecialist die goed werk wilt afleveren.

(Translated by Google)
Excellent root canal treatment. Clear explanation. Professional specialist who wants to deliver good work.

Marc van Gessel 08 Aug 2022 - 08:25

Goede kliniek voor complexe gebit problemen

(Translated by Google)
Good clinic for complex dental problems

Cees Korteweg 13 Jun 2022 - 15:18

Vandaag weer geweest voor behandeling bij de mondhygiënist, Tandis Diyanat.
Geweldig geholpen door haar. Waar vriendelijkheid en vakkundigheid de boventoon voert.
Trouwens al het personeel verdient een pluim voor de vriendelijkheid.
Ga zo door.

(Translated by Google)
Went again today for treatment at the dental hygienist, Tandis Diyanat.
Great help from her. Where friendliness and professionalism predominate.
By the way, all the staff deserve kudos for their friendliness.
Keep it up.

Hans van Enkhuijzen 10 Jun 2022 - 11:52

Zeer professionele organisatie en dat heeft uiteraard ook een prijs dus niet goedkoop maar wel heel goed. Vriendelijk en kundig personeel. Al meer dan 10 jaar van mijn paradon klachten af.
Daarom 5 sterren

(Translated by Google)
Very professional organization and that of course also has a price, so not cheap but very good. Friendly and knowledgeable staff. Over 10 years of my paradon complaints.
Therefore 5 stars

Dennis Berger 11 Mei 2022 - 09:09

Paar weken geleden hier een wortelkanaalbehandeling gehad. Professionele en vriendelijke zorg. Ik had zelfs maar 1 zitting nodig (weliswaar van 2 uur maar goed). Het is behoorlijk aan de prijs, maar dan ben je wel van je pijn af. Reden waarom ik dan 4-sterren geef is de lange wachttijd, tussen intake en behandeling zat 5 weken. Dat was eigenlijk 6 weken, maar gelukkig was er een plekje eerder. Daarnaast was de vulling niet goed afgewerkt, dat moest bij de tandarts verder gepolijst worden. Kan de beste overkomen. Verder een aanrader, maar let dus wel op de wachttijden!

(Translated by Google)
Had a root canal treatment here a few weeks ago. Professional and friendly care. I even only needed 1 session (admittedly of 2 hours but good). It's quite pricey, but then you'll get rid of your pain. The reason why I give 4 stars is the long waiting time, between intake and treatment was 5 weeks. That was actually 6 weeks, but luckily there was a spot earlier. In addition, the filling was not properly finished, which had to be further polished at the dentist. Can happen to the best. Highly recommended, but watch out for the waiting times!

Joker_010YT 02 Apr 2022 - 15:39

Verwijsd door tandarts gebeld voor afspraak maar dat kan niet gelijk moet wachten. Nog aangegeven dat het spoed is doen ze niks. Zit nu thuis met antibiotica en ibuprufen die niet helpt. Heb zelfs tintelingen aan me oog maar kan niks anders dan wachten vind echt raar dat ze je niet spoed kunnen helpen

(Translated by Google)
Referred by dentist called for an appointment but that can't wait right away. Even indicated that it is urgent, they do nothing. Now sitting at home with antibiotics and iburufen that doesn't help. Even have tingling in my eye but can't do anything but wait, I think it's really strange that they can't help you urgently

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn een verwijspraktijk en geen spoedkliniek. Uw tandarts is degene bij wie u voor spoed terecht kunt totdat u bij ons een afspraak hebt. Wel is er een spoedlijst en bellen wij zodra er een afspraak uitvalt waardoor u eerder aan de beurt bent. We komen graag met u in contact zodat we kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen. Uw beoordeling is helaas anoniem. Kunt u ons bellen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Proclin

(Translated by Google)
Thanks for your feedback. We are a referral practice and not an emergency clinic. Your dentist is the person to whom you can go in an emergency until you have an appointment with us. However, there is a rush list and we call as soon as an appointment is canceled so that your turn is earlier. We would like to get in touch with you so that we can see what we can do for you. Your review is unfortunately anonymous. Can you call us? Thank you in advance.

Kind regards,

Proclin's team

roberto umbre 04 Mrt 2022 - 14:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

LiLing Wong 22 Nov 2021 - 15:12

Jammer genoeg ben je voor Proclin een nummer! Door de crisis zit de tak waar wij zitten het hardst getroffen en door de strengere maatregelen wordt je er niet vrolijker door, maar wat nodig is lief gedaan worden. Nu hebben ze mijn behandeling stopgezet, omdat ik de voor de reguliere rekeningen een regeling heb getroffen en die ik ook netjes nakomt, maar daar hebben ze geen boodschap aan, nu word ik aan mijn lot overgelaten terwijl ik last heb van extreme koud/warm effect na de operatie. Dus Proclin, petje af dat jullie je patiënten zo behandelen. Van mij hoeft het niet meer, want IK BEN GEEN NUMMER, MAAR EEN MENS met helaas ook problemen door gevolg van de COVID-19!

(Translated by Google)
Too bad you're just a number to Proclin! Due to the crisis, the branch where we are located has been hit hardest and the stricter measures do not make you happier, but what is needed is done kindly. Now they have stopped my treatment, because I have made an arrangement for the regular bills and which I also neatly comply with, but they don't care, now I am left to my own devices while I suffer from extreme cold / hot effect after the operation. So Proclin, hats off to you for treating your patients like this. I don't need it anymore, because I AM NOT A NUMBER, BUT A HUMAN with unfortunately also problems due to the COVID-19!

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste LiLing, wat vervelend om te lezen dat u zo ontevreden over Proclin bent. Mijn collega heeft u een aantal keren geprobeerd te bellen, maar kreeg u helaas niet te pakken. Zou u contact op willen nemen via 010 265 1414? Hopelijk komen jullie dan samen tot een goede oplossing. Vriendelijke groet, het team van Proclin

(Translated by Google)
Dear LiLing, We are sorry to read that you are so dissatisfied with Proclin. My colleague tried to call you a number of times, but was unable to reach you. Would you like to contact us on 010 265 1414? Hopefully you will come to a good solution together. Kind Regards, The Proclin Team

Mick Delahaye 25 Okt 2021 - 17:12

Mijn tandarts stuurde me door voor een second opinion. Ik kon snel en makkelijk een afspraak maken. De paradontoloog deed verder onderzoek en gaf me uitgebreid uitleg over zijn advies. Vriendelijk en kundige medewerkers.

(Translated by Google)
My dentist sent me for a second opinion. I was able to make an appointment quickly and easily. The periodontist did further research and gave me a detailed explanation of his advice. Friendly and knowledgeable employees.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste Mick,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij dat u tevreden bent over uw afspraak bij ons voor een second opinion.

Met vriendelijke groet,

Het team van Proclin

(Translated by Google)
Dear Mike,

Thank you for sharing your experiences. We are pleased that you are satisfied with your appointment with us for a second opinion.

Sincerely,

Proclin's team

Alessio Sorrentino 05 Sep 2021 - 20:15

I had a root canal treatment, because they are supposed to be specialists.

The intervention was "fancy" and professional, but I also wanted my problem to be fixed.

Send them a notes after few weeks and also after 2 months my intervention. NO SIGNS from them.

The lesson I learnt is that If you are an expat and used to have a good public health care system, go to your home country if covid allows and don't waste time and money in NL.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Hello mr. Sorrentino,

Thank you for your feedback. We are glad that, after not being able to reach other several times, we were eventually able to get in touch with each other last week to discuss your review and make an appointment to solve the issue.

Kind regards,

The Proclin team

Alice 16 Aug 2021 - 16:15

Na verwijzing van tandarts zou Proclin contact opnemen. Na een week wachten zelf contact gezocht, zouden dag erna contact opnemen. Dus niet...

(Translated by Google)
After referral from the dentist, Proclin would contact us. After a week of waiting, contacted them myself, would contact them the next day. Not...

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste Alice,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u niet bent teruggebeld. We komen graag met u in contact om uit te zoeken wat er is voorgevallen en om uit te zoeken of er inmiddels een afspraak is gemaakt, maar kunnen op basis van alleen uw voornaam uw contactgegevens niet erbij vinden. Het zou kunnen dat de fout is ontstaan door de beperkte bereikbaarheid vanwege onze verhuizing of door de vakantieperiode van de betreffende behandelaar. Hoe dan ook bieden we u graag onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,
Het team van Proclin

(Translated by Google)
Dear Alice,

Thanks for your feedback. I'm sorry you haven't been called back. We would like to get in touch with you to find out what happened and to find out whether an appointment has been made, but we cannot find your contact details based on your first name alone. It could be that the error was caused by the limited accessibility due to our move or due to the holiday period of the relevant practitioner. In any case, we would like to apologize.

Yours sincerely,
Proclin's team

senno nieuw 19 Jun 2021 - 11:38

Ik had last van een wortelpuntontsteking die af en toe pijn veroorzaakte. Via mijn eigen tandarts doorverwezen. Het duurt even voordat je een afspraak hebt. De behandeling duurde vooral lang maar pijnloos en werd zeer kundig uitgevoerd. Ik had een extra en nauwe wortel waar vermoedelijk de ontsteking vandaan kwam. Daarna echt nergens last van gehad en mijn fistel verdween als sneeuw voor de zon.

(Translated by Google)
I suffered from a root tip infection that occasionally caused pain. Referred through my own dentist. It takes a while to get an appointment. The treatment was especially long but painless and was performed very skillfully. I had an extra and narrow root where the inflammation probably came from. After that I really had no problems and my fistula disappeared like snow in the sun.

Ouafa Bouharroup 17 Nov 2020 - 11:57

Wat een slechte service. De baliemedewerkers zijn totaal niet klantgericht. Ook zijn zij telefonisch slecht te bereiken. Mocht je in de wachtruimte zitten, dan hoor je alle roddels over de patiënten. Erg jammer. De behandeling heb ik niet gehad, dus kan ik niet beoordelen. Maar alleen al door het boven genoemde, zou ik hier niet behandeld willen worden!!

(Translated by Google)
What bad service. The counter staff are not customer-oriented at all. They are also difficult to reach by phone. If you sit in the waiting room, you hear all the gossip about the patients. Pity. I have not had the treatment, so I cannot judge. But just because of the above, I wouldn't want to be treated here!!

Tim Ouwerkerk 21 Okt 2020 - 12:23

Hans van Pelt is een waren kunstenaar, enige tijd geleden is mijn gehele gebit aanpakt ivm een glazuur afwijking. Ben er nog altijd heel tevreden mee.

(Translated by Google)
Hans van Pelt is a true artist, some time ago my entire teeth were tackled due to an enamel defect. I am still very satisfied with it.

Antoinette Dupon 06 Okt 2020 - 13:51

Vorige week voor de tweede maal daar behandeld (wortelkanaal) Kan niet anders zeggen als TOP behandeld.
Duidelijke uitleg en goed gerusteld voor een wat angstige vrouw.

(Translated by Google)
Treated there for the second time last week (root canal) Can't say anything else as TOP treated.
Clear explanation and well reassured for a somewhat anxious woman.

diana bommel 15 Mei 2020 - 11:19

Zeer slechte ervaringen met de kroon brokkelt af woord gezeg scherpe hoektanden. Maar als het binnen een jaar erger woord doe ik er wat aan . 3 keer terug geweest en afspraak betaald en niks aan gedaan.

(Translated by Google)
Very bad experiences with the crown crumbles word saying sharp fangs. But if it gets worse within a year, I'll do something about it. Been back 3 times and paid for the appointment and nothing has been done about it.

Familie 31 Mrt 2020 - 07:00

Wat een fijne en kundige mensen. Voor onze zoon moesten wij regelmatig een bezoekje brengen aan Proclin. Door de vriendelijkheid en de informatieoverdracht voelden wij ons altijd welkom en goed geïnformeerd! Wij zijn meer dan tevreden.

(Translated by Google)
What a nice and knowledgeable people. For our son we had to visit Proclin regularly. The friendliness and the transfer of information always made us feel welcome and well informed! We are more than satisfied.

martin romeijn 28 Feb 2020 - 13:16

Dochter heeft recessiebedekkingsoperatie gehad. Ze was best zenuwachtig maar het ging heel goed. Zowel arts als assistenten superkundig en begripvol. Communicatie uitstekend en ze belden de dag na de operatie uit nazorg om te informeren hoe het gaat. Niets dan lof!

(Translated by Google)
Daughter has had recession cover surgery. She was quite nervous but it went very well. Both doctor and assistants are super knowledgeable and understanding. Communication excellent and they called the day after the operation as an aftercare to inquire how things are going. Nothing but praise!

Dinie van Zwienen 19 Feb 2020 - 13:54

Gisteren een wortelkanaal behandeling gehad.
In 1 woord een verademing. Ze luisteren goed naar je en komen met een oplossing. Ik heb van de hele behandeling niks gevoeld, heb ook geen na pijn. Zeer professioneel.

(Translated by Google)
Had a root canal treatment yesterday.
In one word, a relief. They listen carefully to you and come up with a solution. I didn't feel a thing during the whole treatment, nor did I have any pain afterwards. Very professional.

Arnaud Mulder 09 Jan 2020 - 15:46

Ben er 5 minuten binnen geweest. 'Nee, daar kunnen we niets aan doen' was de reactie. Kosten: €77,95!!! Het consult kostte €40,12 (omgerekend een uurtarief van bijna €500). Daarnaast een 'Schriftelijke medische anamnese' van €21,78: om te melden dat er niets aan gedaan kon worden???? No cure no pay kennen ze blijkbaar niet ... 1 ster omdat ze wel allemaal vriendelijk waren.

(Translated by Google)
Been in there for 5 minutes. 'No, we can't help that' was the response. Costs: €77.95!!! The consultation cost €40.12 (converted to an hourly rate of almost €500). In addition, a 'Written medical history' of € 21.78: to report that nothing could be done? They apparently don't know no cure no pay ... 1 star because they were all friendly.

waardering
Reactie van/namens: Proclin Rotterdam B.V.

Beste Arnaud, graag bespreken wij uw beoordeling met u. Wij zullen daarom contact met u opnemen.

(Translated by Google)
Dear Arnaud, we would like to discuss your review with you. We will therefore contact you.

Liz Edwards 07 Jan 2020 - 14:49

Prettige praktijk, en Yasmin is super

(Translated by Google)
Nice practice, and Yasmin is great

Leendert Klöne 27 Sep 2019 - 18:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Niko Ilisevic 09 Mei 2019 - 13:11

Best place ever, I shattered All of my molars (back teeth), they took me short notice, doctor on his free day came to reconstruct AAAAALL of my teeth! Only paid a couple grand, not that it matters because insurance takes over. Great place!

Awis. NL 04 Mei 2019 - 19:28

Tandarts, Paradontoloog

(Translated by Google)
Dentist, Periodontist

Edwin V 01 Apr 2019 - 23:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

George Weterings 28 Mrt 2019 - 10:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mari Ruiz Aguilera 03 Mrt 2019 - 17:31

Heel vriendelijk en behulpzaam!

(Translated by Google)
Very friendly and helpful!

Fernando 15 Jan 2019 - 17:46

Inmiddels ben ik al 5 jaar klant bij hun. Zeer tevreden met de behandelingen. Personeel vriendelijk en vakkundig!

(Translated by Google)
I have been a customer of theirs for 5 years now. Very satisfied with the treatments. Staff friendly and knowledgeable!

Mariska Den Hartog 12 Jan 2019 - 13:07

Goede praktijk. Ervaren mensen. Vriendelijk personeel ook bij binnenkomst. Alleen parkeren is soms lastig veel werkzaamheden. Garages wel in de buurt maar ook soms vol
Dan parkeren bij centrum en lopen openbaar vervoer vanaf blaak en rdam centraal prima te doen.

(Translated by Google)
Good practice. Experienced people. Friendly staff on arrival too. Only parking is sometimes difficult a lot of work. Garages are nearby but also sometimes full
Then park at the center and walk public transport from blaak and rdam central.

Ivar Snaaijer 16 Dec 2018 - 12:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Remco Cattel 13 Dec 2018 - 10:26

De praktijk ziet er mooi uit, maar bovenal fijn personeel in een redelijk ontspannen sfeer.

(Translated by Google)
The practice looks nice, but above all nice staff in a reasonably relaxed atmosphere.

jealinn dijas gomes 12 Dec 2018 - 09:26

Je dias gomes ,super blij ,geweldig

(Translated by Google)
Je dias gomes ,super happy ,great

Charissa Erkens 14 Nov 2018 - 12:49

Vriendelijke mensen goede zorg

(Translated by Google)
Friendly people good care

A.R Hanine 27 Aug 2018 - 10:09

Don't go there !!!!
This is not a dental clinic for treatment!
This clinic is to steal your money.
In the first visit they took from you 275 euro
And they do only pictures for the teeth !!!
And they didn't tell you any thing about what you have !!!!

And then they will give you another appointment to tell you about your teeth ! The second appointment cost 150 euro !!!!!
So you will pay 275 + 175 = 450 euro for nothing

So this clinic is just for trading ! And to steal your money ,
There is no treatment.. and they don't have any experience !!!!
Do not fall victim to a monument ....

Marcus Dekker 14 Aug 2018 - 09:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Daniel Geerts 29 Jul 2018 - 02:26

De beste in regio rijnmond

(Translated by Google)
The best in the Rijnmond region

Tony van den Berg 28 Jul 2018 - 00:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Harry Nemyer 21 Jul 2018 - 20:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Angelica 16 Jul 2018 - 16:32

Zeer tevreden! Mooie en klantvriendelijke praktijk, Meneer van Pelt is zeer vakkundig! Altijd heel goed behandeld, assistentes zijn ook zeer begripvol en altijd vriendelijk!

(Translated by Google)
Very satisfied! Beautiful and customer-friendly practice, Mr. van Pelt is very professional! Always treated very well, assistants are also very understanding and always friendly!

Ravi Edoo 21 Jun 2018 - 12:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jan den Uijl 15 Jun 2018 - 09:00

Je word bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten door de balie medewerkers, voor dat de behandeling begint het maakt niet uit wat voor behandeling word eerst goed uit gelegd wat ze gaan doen. Tijdens de behandeling word aandacht geschonken aan de patiënt en voortdurend gevraagd als het nog gaat.

(Translated by Google)
You will be kindly welcomed by the reception staff on arrival, before the treatment starts, it does not matter what kind of treatment it is first explained well what they are going to do. During the treatment, attention is paid to the patient and constantly asked if it is still going.

Paula Van Hoff 22 Mei 2018 - 14:38

Arrogante Mr Barendrecht. Zo gaat u niet met mensen om.

(Translated by Google)
Arrogant Mr Barendrecht. That's not how you treat people.

Puffin Aertgeerts 15 Mei 2018 - 07:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Danielle VD 21 Mrt 2018 - 18:17

Prima hier aardig personeel

(Translated by Google)
Nice staff here

Murat Aslancik 12 Mrt 2018 - 10:12

Al sinds 2004 kind aan huis. Jammer genoeg.... een ding is zeker, ze zijn niet goedkoop. Maar wie is dat tegenwoordig wel in de zorg? Ik ben tevreden en geef ze een ruime voldoende. Maar 5 sterren halen om allerlei kleine redenen niet. Maar dat kan dus eigenlijk ook niet na bijna 15 jaar ervaring

(Translated by Google)
Been at home since 2004. Unfortunately.... one thing is for sure, they are not cheap. But who is that in healthcare these days? I am satisfied and give them a large pass. But it doesn't make it to 5 stars for all sorts of minor reasons. But that is actually not possible after almost 15 years of experience

Trudy Z 28 Feb 2018 - 12:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

GePe 03 Feb 2018 - 15:12

Mijn vrouw werd i.v.m. pijn in haar kaak door onze tandarts doorverwezen naar PRO Rotterdam (kliniek voor Prothetiek, Restauratieve en Reconstructieve Tandheelkunde en Orthodontie behandelingen) om met behulp van een T-scan de balans in haar beet te bepalen. Het bleek dat daar het nodige mis mee was en behandeling volgde. Wij hebben met de kleine en zeer specialistische kliniek goede ervaringen. De behandelaar A.W.J. van Pelt (Hans) is zeer bekwaam, betrokken en legt goed uit het wat en waarom en hoe hij te werk gaat.

(Translated by Google)
My wife was diagnosed with pain in her jaw was referred by our dentist to PRO Rotterdam (clinic for Prosthetics, Restorative and Reconstructive Dentistry and Orthodontics treatments) to determine the balance in her bite using a T-scan. It turned out that there was something wrong with that and treatment followed. We have had good experiences with the small and highly specialized clinic. The practitioner A.W.J. van Pelt (Hans) is very competent, involved and explains well the what and why and how he works.

Annick Lamers 08 Jan 2018 - 13:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Boy Smit 24 Dec 2017 - 15:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anja Sjouken 16 Dec 2017 - 18:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kathy Petra 12 Dec 2017 - 17:05

Vriendelijk behulpzaam personeel! 👌🏽 vakkundig en goede instructies en voorlichting. Zeer tevreden!

(Translated by Google)
Friendly helpful staff! 👌🏽 skilled and good instructions and information. Very satisfied!

Cigdem Simsek 04 Dec 2017 - 13:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

André Kramer 03 Dec 2017 - 08:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fernando canal von winckelmann 17 Nov 2017 - 19:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Edith van der Hoeven 31 Okt 2017 - 13:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maarten Uri 30 Okt 2017 - 14:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rene Truschel 22 Okt 2017 - 17:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jasper 09 Okt 2017 - 18:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Denise M. 05 Sep 2017 - 08:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Elzo Niemeijer 27 Aug 2017 - 10:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Huakelin Yang Warnitz 14 Aug 2017 - 21:24

Heel vriendelijk en professioneel.

(Translated by Google)
Very friendly and professional.

Marcel 14 Jun 2017 - 19:33

Vriendelijk personeel, goede uitleg en vakkundige uitvoering van de behandelingen. Er wordt ruim de tijd voor je genomen.
Parkeren kan vlakbij in de parkeergarage.

(Translated by Google)
Friendly staff, good explanation and professional execution of the treatments. Plenty of time is taken for you.
You can park nearby in the parking garage.

Sorsha Finlay 14 Jun 2017 - 17:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cristina Gisca 10 Jun 2017 - 08:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ineke Sulkers 06 Jun 2017 - 15:42

Noodzakelijk

(Translated by Google)
Necessary

Gilbert Boyer 23 Apr 2017 - 05:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ismail Moukafih 15 Okt 2016 - 10:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sterre srk 04 Nov 2015 - 11:15

Deze Google-recensie is zonder tekst