Mondzorgcentrum Franselaan

Franselaan 289A, 3028AE Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
10.0
Google
3.6
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 20:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 20:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken

Team

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
10.0
3.6
0.0
waardering icon
Sara Smets 02 Jan 2020 - 10:59
De tandarts is zeer vakkundig, geeft goede uitleg, is vriendelijk en heeft een no nonsense mentaliteit. Aanrader.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
jaqueline matias 05 Jun 2018 - 16:14
ze doen gewoon heel goed hun werk. ik ben blij met ze.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
artthur van de crommert 21 Mrt 2018 - 09:45
Prettige en vriendelijke mensen en goede behandeling
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Pati Pati 16 Mei 2022 - 12:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Diana Natermann 15 Dec 2021 - 11:27

In bijna drie jaar geen slechte ervaringen gehad. Ook in spoedval was get MZC Franselaan team heel effectiev en hulprijk. Reden voor het wisselen van mijn tandarts: Verhuizing naar een andere stad.

Lama Hassan 25 Jan 2021 - 14:55

(Vertaald door Google) Het medisch personeel is goed, maar de receptioniste heeft veel te leren over klantenservice. Ze is erg neerbuigend en alleen omdat iemand niet vloeiend Nederlands spreekt, wil dat nog niet zeggen dat ze dom zijn. Let wel, ik spreek vloeiend Engels maar uit respect voor het land waar ik woon, probeer ik me altijd in het Nederlands uit te drukken. (Origineel) The medical staff are good but the receptionist has a lot to learn about customer service. She is very condescending and just because someone doesn't speak Dutch fluently that doesn't mean they are stupid. Mind you, I speak English fluently but out of respect to the country I'm living in I always try to express myself in Dutch.

Marcel Breuker 30 Dec 2020 - 10:41

kom hier al jaren , in begin goed word nu steeds minder . had kiespijn kan ik niet snel langskomen . heb ik afspraak word ik geholpen , schiet hij uit me zijn boor nu meer pijn dan klacht van de kies . en dan zeg hij geneest wel snel hoor . geen sorry of excuus . als hij minder praat met zijn collega,s zou hij beter uit kijken . en was dit te voorkomen . nu veel pijn , en dat is niet de bedoeling . ben dus niet zo blij .

Anette Lundkvist 10 Dec 2020 - 01:14

(Vertaald door Google) Perfect! (Origineel) Perfect!

Ben Winter 04 Aug 2020 - 14:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Laz Tatar 10 Jun 2020 - 23:01

Vriendelijk personeel , Ik word goed geholpen.

Dragi Stoilkov 04 Jun 2020 - 13:39

U kunt een open discussie voeren over hoe u uw probleem kunt oplossen.

Justin Loon 20 Jan 2020 - 10:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Online4Pro Rotterdam 02 Jan 2020 - 11:26

"Sinds kort kom ik bij Mondzorgcentrum Franselaan. Mijn eerste ervaring was uitstekend, ik kon gelijk terecht voor behandeling. Verdere behandeling verliep eveneens prettig. Tandarts is zeer vakkundig, is prettig in de omgang en heeft een no nonsense houding. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk, geven goede uitleg en stellen je op je gemak. In deze zorgaanbieder heb ik vertrouwen!" Keep up the good work. Groet, Sara

Pearl Hunter 28 Nov 2019 - 18:25

Ik heb afspraak gemakt voor 28-11-2019. 4 dagen wachten met een gat in mijn tand, en als ik kwam naar deze afspraak hoord ik dat de tandarts must eerder weg gaan. Volgende vrije plek voor mij is 2 weken verder...Het kan niet eerder zijn, hoewel het niet mijn fout was dat de vergadering werd geannuleerd.Ik raad het niet aan. ongeorganiseerd en onbeschoft personeel.

K soares 14 Jun 2018 - 15:17

Goedlachse man en kundig en medewerkers eromheen netzo aardig : )