Magdalena Dental

Prins Hendrikkade 126A, 3071KL Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.2
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    9:00 - 19:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    9:00 - 16:00

 

Uw tandarts in Rotterdam

Welkom op de website van tandartspraktijk Magdalena Dental, een moderne, innovatieve tandartspraktijk met persoonlijke aandacht voor de patiënt. Wij nodigen u van harte uit om ons aanbod te verkennen en gerust contact met ons op te nemen – in het Pools, Nederlands of Engels. 

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen

Team

tandarts
0.0
M. Malec
Tandarts
BIG nummer: 19914901602

Faciliteiten

  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Spoed
0.0
4.2
0.0
Slawek Gerlach 06 Apr 2022 - 09:39

(Vertaald door Google) Ik heb drie tanden tegelijk laten trekken, ik raad het Dr. Marek . snel en pijnloos aan (Origineel) Bylem na wyrwaniu trzech zębów na raz polecam szybko i bezpolesnie u doktora Marka

Marcin Nowakowski 19 Nov 2021 - 11:08

(Vertaald door Google) Ik raad het met heel mijn hart aan. Vanaf het eerste contact kreeg ik een gevoel van veiligheid (heel belangrijk :)). Volledige professionaliteit van het hele team. Perfect moderne kantoren en liefde voor het vak, evenals een individuele en warme benadering van de patiënt, vooral naar kinderen. Elk van mijn volgende bezoek is ontspannen en ik kijk uit naar de volgende. Ik ben bang wat ik zal doen als al mijn tanden zijn genezen. (Origineel) Polecam z całego serca. Od pierwszego kontaktu zapewniono mi poczucie bezpieczeństwa ( to bardzo istotne :) ). Pełen profesjonalizm całego zespołu. Świetnie nowoczesne gabinety i miłość do wykonywanego zawodu, oraz indywidualne i ciepłe podejście do pacjenta w szczególności wobec dzieci. Każda moja kolejna wizyta to relax i już nie umiem się doczekać kolejnej. Wręcz obawiam się co zrobię, kiedy będę miał wyleczone wszystkie ząbki.

Boby Bobisky 18 Okt 2021 - 21:14

(Vertaald door Google) Eindelijk, na plaatsing in verschillende kantoren in NL - heb ik het gevonden! Geweldige behandeling, leuke sfeer en personeel. (Origineel) W koncu po plasaniu po roznych gabinetach w NL - znalazlem! Leczenie super, mila atmosfera i personel.

Aleksandra Darkowicz 05 Okt 2021 - 18:03

(Vertaald door Google) We gebruiken de term meestal in een andere context, maar een bezoek aan Dr. Magdalena is een echte "hemel in de mond". Maximale professionaliteit tegen redelijke prijzen vertaalt zich in 100% tevredenheid met bezoeken aan de dokter en haar team. Artsen van deze klasse zijn over de hele wereld gewild, waarvan de arts en haar collega's van de kliniek de beste voorbeelden zijn. We raden het ten zeerste aan Witold en Aleksandra Darkowicz (Origineel) Zazwyczaj uzywamy tego okreslenia w innym kontekscie ale wizyta u Pani Dr. Magdaleny to istne "niebo w gebie". Maksimum profesjonalizmu przy umiarkowanych cenach przeklada sie na 100% satysfakcji z wizyt u Pani doktor i jej teamu. Lekarze tej klasy sa pozadani na calym swiecie, czego Pani doktor i jej koledzy z kliniki sa najlepszym przykladem. Goraco polecamy Witold i Aleksandra Darkowicz

Renata Martyniuk 01 Okt 2021 - 13:51

(Vertaald door Google) Ik raad ten zeerste aan! De beste tandartspraktijk van Nederland. Na een vervelende ervaring met een Nederlandse tandarts hebben we ons aangemeld voor het hele gezin en daar hebben we geen spijt van! Ik beveel de diensten van het hoogste niveau ten zeerste aan! (Origineel) Bardzo polecam! Najlepszy gabinet stomatologiczny w Holandii. Po niemiłych doświadczeniach z holenderskim stomatologiem zapisaliśmy się całą rodziną i nie żałujemy! Bardzo gorąco polecam, usługi na najwyższym poziomie!

Artur Kanclerz 14 Sep 2021 - 13:55

(Vertaald door Google) Professionele en vriendelijke klantenservice (Origineel) Profesjonalna i miła obsługa klienta 👍👍👍

Mateusz Misiuna 22 Jul 2021 - 15:19

(Vertaald door Google) Ze beweren dat ze mij niet in de database hebben zoals ik ze twee jaar geleden wilde, en de secretaresse zegt dat ze geen nieuwe klanten redden ... Volledig in verlegenheid gebracht (Origineel) Twierdzą że nie mają mnie w bazie danych jak rwałem żeby u nich dwa lata temu, a sekretarka mówi że nowych klientów nie zapisują... Żenada po całości

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Wij geven de voorkeur, en schrijven momenteel in voor afspraken, van patiënten die hun gebit regelmatig laten behandelen en minimaal één keer per jaar voor controle komen. Voor patiënten die eens in de zoveel jaar en alleen met pijn naar de tandarts gaan, kunnen we de komende 4 weken geen plaats op de praktijk aanbieden - en helaas zorgt dit voor veel bellers voor frustratie. (Origineel) Preferujemy, i obecnie zapisujemy na wizyty, pacjentów, którzy leczą u nas zęby regularnie i przychodzą przynajmniej raz w roku na kontrolę. Pacjentom odwiedzającym dentystę raz na kilka lat i to tylko z bólem, nie możemy zaoferować miejsca w gabinecie w ciągu najbliższych 4 tygodni- a niestety budzi to u wielu dzwoniących frustracje.

Sebastian Plawuszewski 06 Jul 2021 - 23:22

(Vertaald door Google) OPLICHTERS LET OP!!! TREKT GEZONDE TANDEN UIT EN STELT EEN prothese voor !!!! (Origineel) UWAGA OSZUSTKA!!! WYRYWA ZDROWE ZĘBY I PROPONUJE PROTEZY!!!!

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Een patiënt met deze naam is nooit onze patiënt geweest ... Als iemand zo'n agressieve en belachelijke mening geeft, vraag ik me af of hij voor zichzelf kan beslissen? In onze praktijk doen wij geen behandelingen die de patiënt vooraf niet accepteert. Het komt echter voor dat een tandarts genoodzaakt is een gezonde tand te verwijderen, bijvoorbeeld voor orthodontische indicaties... (Origineel) Pacjent tak nazywający się nigdy nie był naszym pacjentem... Jeśli ktoś daje tak agresywną i niedorzeczną opinię zastanawiam się czy on sam może o sobie decydować? W naszym gabinecie nie nie robimy zabiegów, których pacjent wcześniej nie zaakceptuje. Aczkolwiek zdarza się że dentysta zmuszony jest usunąć zdrowy ząb np. ze wskazań ortodontycznych...

Barbara K 17 Apr 2021 - 14:32

(Vertaald door Google) Deze kliniek is een combinatie van professionele apparatuur en geweldige tandartsen. Ik raad aan. (Origineel) Ten gabinet to połączenie: profesjonalnego sprzętu i wspaniałych lekarzy stomatologów. Polecam.

Aardappeltje Malec 12 Apr 2021 - 18:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

marinex 29 Mrt 2021 - 11:12

(Vertaald door Google) Het is onmogelijk om te bellen, een dergelijk nummer bestaat niet (Origineel) Nie da się dodzwonić, nie ma takiego numeru

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Misschien heb je het nummer verkeerd ingevoerd of was de lijn gewoon bezet? Nee. 0104232385 (+31104232385) is het juiste nummer voor het kantoor. (Origineel) Może Pan źle wprowadzał numer lub linia była akurat zajęta? Nr 0104232385 (+31104232385) to właściwy nr do gabinetu.

Gosia Tunkiewicz 22 Mrt 2021 - 09:37

(Vertaald door Google) Ik ben erg tevreden over de dienstverlening. Een bijzondere geweldige benadering van kinderen. (Origineel) Jestem bardzo zadowolona z usług. Szczególne super podejście do dzieci.

Mariusz Tomecki 11 Mrt 2021 - 11:35

(Vertaald door Google) Helaas ben ik teleurgesteld, ik kwam na een maand wachten voor het bezoek en hoorde dat er een vertraging van 20 minuten was, zo niet meer, en toen had ik weer een afspraak met een andere specialist en moest ik me terugtrekken. (Origineel) Niestety jestem rozczarowany przybyłem na wizytę po miesiącu oczekiwania i usłyszałem ze jest opóźnienie 20min jak nie więcej, a pózniej miałem następne umówienie u innego specjalisty i byłem zmuszony zrezygnować .

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Meneer Mariusz, het spijt me dat u, onze vaste patiënt, zo'n mening geeft. Helaas is er soms een vertraging bij de arts van een specialiteit, het is niet altijd mogelijk om alles te voorspellen. We stelden voor dat u op dat moment door een andere tandarts zou kunnen worden gezien, maar u hebt van deze gelegenheid geen gebruik gemaakt en het kantoor verlaten ... (Origineel) Panie Mariuszu, przykro mi że Pan, nasz stały pacjent wystawia taką opinię. Niestety czasem u lekarza każdej specjalności zdarza się opóźnienie, nie zawsze można wszystko przewidzieć. Zaproponowaliśmy, że może Pana przyjąć w tym czasie inny dentysta ale nie skorzystał Pan z tej możliwości i wyszedł z gabinetu...

Pablo Zembrzuski 07 Mrt 2021 - 22:24

(Vertaald door Google) Alles goed !!! Ik kan het aanbevelen. (Origineel) Wszystko ok !!! Mogę polecić.

Monika Olszówka 23 Feb 2021 - 19:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Asia Popis 28 Jan 2021 - 11:28

(Vertaald door Google) Ondanks de angst verliep het trekken van tanden pijnloos. Ik beveel 👍 leuke en vriendelijke sfeer 👍👍👍👍 aan (Origineel) Mimo strachu usuwanie zęba odbyło się bezboleśnie. Polecam 👍 miła i przyjazna atmosfera 👍👍👍👍

Anna P 26 Jan 2021 - 19:01

(Vertaald door Google) Snel, leuk en specifiek 😊 (Origineel) Szybko, miło i konkretnie 😊

Martyna Zielinska 22 Jan 2021 - 15:51

(Vertaald door Google) Ik raad tandarts Magdalena Dental volledige professionaliteit en een leuke sfeer aan, een geweldig team. (Origineel) Polecam wszystkim stomatolog Magdalena Dental pełny profesjonalizm i miła atmosfera świetny zgrany zespół.

Seven Foster 21 Jan 2021 - 20:54

(Vertaald door Google) Mijn ervaring met deze kliniek is niet de beste. Ik heb een afspraak gemaakt voor een eenvoudige procedure. De dokter had een probleem met het kiezen van de juiste anesthesie voor mij. Ondanks drie injecties voelde ik nog steeds pijn tijdens het boren. Bovendien kan ik niet zeggen dat het personeel van de receptie beleefd en behulpzaam was, net als de dokter zelf. Tijdens de procedure raakte hij per ongeluk mijn tand met een stuk gereedschap, en toen snoof hij superieur zodat ik me niet omdraaide in de stoel, volledig negerend dat ik toen roerloos zat. Ik zal dit kantoor niet voor de tweede keer kiezen. (Origineel) Moje doświadczenie z tym gabinetem nie jest najlepsze. Umówiłam się na prosty zabieg. Pan doktor miał problem z dobraniem dla mnie odpowiedniego znieczulenia. Pomimo trzech zastrzyków wciąż odczuwałam ból podczas borowania. Poza tym nie mogę powiedzieć, aby personel na recepcji był uprzejmy i pomocny, podobnie jak i sam Pan doktor. Podczas zabiegu przypadkowo uderzył mnie w zęba jakimś narzędziem po czym parsknął z wyższością, żebym się nie kręciła na fotelu, zupełnie nie zważając na to, że siedziałam wtedy bez ruchu. Drugi raz nie wybiorę tego gabinetu.

Natalia Ratajczak 20 Dec 2020 - 11:32

(Vertaald door Google) Als het gaat om behandelingen zoals gewone vullingen, fluoridering, enz., Is het kantoor prima. Personeel best aardig. Ik geloof echter dat het een schandaal is om wortelkanaalbehandeling uit te voeren zonder een microscoop te gebruiken. We zijn 21 jaar oud - ik begrijp niet waarom het personeel niet probeert te trainen? Nadat ik op de hoogte was, zocht ik direct een beter gekwalificeerde tandarts en ben ik meer tevreden. (Origineel) Jeśli chodzi o zabiegi typu zwykłe wypełnienia, fluoryzacje, itd., to gabinet jest w porządku. Personel całkiem miły. Uważam jednak, że skandalem jest wykonywać leczenie kanałowe bez użycia mikroskopu. Mamy 21. wiek- nie rozumiem dlaczego personel nie próbuje się doszkolić? Po tym jak udzielono mi takiej informacji to natychmiast poszukałam lepiej wykwalifikowanego dentysty i jestem bardziej zadowolona.

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Met droefheid heb ik uw opmerking en beoordeling gelezen. Dit is waar het bij samenwerking tussen kantoren om draait - sommige behandelingen moeten doorverwezen worden naar een specialist. Ik kan niet alle patiënten tevreden stellen; De dame is verontwaardigd dat we geen endodontoloog hebben die wortelkanaalbehandeling onder de microscoop legt, en als ik op zijn beurt zo'n specialist op kantoor had, zou er zeker nog een andere patiënt zijn die ontevreden zou zijn als hij 200-300 € meer zou moeten betalen voor wortelkanaalbehandeling onder de microscoop. Ik kan u verzekeren dat onze medewerkers voortdurend bijscholing, elk op hun eigen vakgebied. We zijn patiënten dankbaar die empathie tonen en onze toewijding en hard, verantwoordelijk werk waarderen. (Origineel) Ze smutkiem przeczytałam Pani komentarz i ocenę. Na tym właśnie polega współpraca między gabinetami - niektóre zabiegi należy skierować do specjalisty. Nie jestem w stanie dogodzić wszystkim pacjentom; Pani jest oburzona, ze nie mamy na miejscu endodonty zajmującego się leczeniem kanałowym pod mikroskopem, a z kolei gdybym miała takiego specjalistę w gabinecie, z pewnością znalazłby się inny pacjent, który byłby niezadowolony ze musi płacić 200-300€ więcej za leczenie kanałowe pod mikroskopem. Zapewniam Panią, ze nasz personel doszkala się nieustawicznie, każdy w swojej dziedzinie. Jesteśmy wdzięczni pacjentom, którzy wykazują się empatią i doceniają nasze zaangażowanie i ciężką, odpowiedzialną pracę.

Marcin Pietruszka 30 Nov 2020 - 14:09

(Vertaald door Google) Ik raad aan (Origineel) Polecam👍

Marzena Bo 26 Okt 2020 - 14:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

U. O. 08 Sep 2020 - 13:04

Leuk medewerkers

Michalina Malec-Dorfin 29 Aug 2020 - 18:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Thomas Anderson 21 Aug 2020 - 17:32

(Vertaald door Google) Ik zou 6 sterren geven, maar dat kan niet. Iedereen is erg aardig. Ik raad Dr. Małgorzata aan. Een mooie vrouw en een specialist met een hoofdletter F. In een half uur had ze 5 tanden verwijderd, ze naaide me vast en ik voelde niets. Ik moet hieraan toevoegen dat ik vreselijk bang was voor de tandarts. Ik denk dat het tijd is om van gedachten te veranderen ;-) Ik las ergens op hun website dat ze genezen zonder pijn ... En het is waar. (Origineel) Dałbym 6 gwiazdek, lecz się nie da. Wszyscy bardzo mili. Polecam panią doktor Małgorzatę. Piękna kobieta i fachowiec przez duże F. W pół godziny usunęła mi 5 zębów, pozaszywała mnie, a ja nic nie poczułem. Muszę dodać że panicznie bałem się dentysty. Chyba czas zmienić zdanie ;-) Gdzieś na ich stronie przeczytałem, że leczą bez bólu.... I to prawda.

Tessel Verweij 09 Jul 2020 - 17:31

Wowwww! Wat een geweldige tandarts😃👍

dirk terpstra 06 Jul 2020 - 20:21

Ik was op zoek naar een nieuwe tandarts in Rotterdam en kwam via een kennis bij Magdalena Dental. Ik ben zeer tevreden over mijn bezoeken. Hele vriendelijke mensen. Ik ben geholpen door Mevr Małgorzata. Een zeer deskundig en vriendelijke tandarts. Geen moment van pijn gevoeld. Ze ging heel voorzichtig te werk. Ik kom hier zeker terug.

Samanta Kikul 01 Jul 2020 - 08:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kornelia Mazgalska 07 Jun 2020 - 12:57

Een hele goede en vriendelijke tandarts!

Marta Tańska 06 Jun 2020 - 23:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kasia Ciopinska 29 Mei 2020 - 17:35

(Vertaald door Google) Veel dank aan Dr. Małgosia en een geweldige assistent van mevrouw Gabryś. Wanneer ik daar ben, dames ongelooflijk aardig, glimlachend, vertrek ik altijd met verbeterde humor en tanden. Bedankt voor je geduld en professionaliteit. (Origineel) Serdeczne dzięki dla pani doktor Małgosi i wspaniałej asystentki pani Gabrysi. Ilekroć tam jestem, panie niesamowicie miłe, uśmiechnięte, zawsze wychodzę z poprawionym humorem i uzębieniem. Dziękuję też za cierpliwość i fachowość.

Natalia Marczynska 19 Mei 2020 - 09:29

(Vertaald door Google) We zijn erg blij, zowel ik als mijn 3-jarige dochter. Ze vraagt ​​wanneer we weer naar de tandarts gaan en ik zal eraan toevoegen dat ze al twee tanden op kantoor had. Ik zou het ten zeerste aanbevelen! (Origineel) Jestesmy bardzo zadowolone, zarówno ja jak i moja 3 letnia córeczka. Sama pyta, kiedy idziemy znowu do dentysty, a dodam ze miała plombowane już w gabinecie dwa ząbki. Gorąco polecam !

Tomasz Leśniczek 05 Mei 2020 - 13:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Arkadiusz Ostasz 02 Mei 2020 - 04:37

(Vertaald door Google) snel, efficiënt en professioneel (Origineel) szybko, sprawnie i fachowo

kspolska 0 25 Mrt 2020 - 07:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marcin Gajewski 08 Mrt 2020 - 15:13

(Vertaald door Google) Zeer mooie en professionele service. Het kantoor, de uitrusting, de hygiëne en de cultuur op het hoogste niveau, ik beveel het dapper aan dat ik dat was, ik zag een tand uitgetrokken (mijn eerste bezoek aan de tandarts in mijn leven, ook ongelooflijke stress) de procedure alleen duurde minder dan 3 minuten en kostte 80 euro. Naar mijn mening professioneel en niet te duur in prijs / kwaliteit vergelijking. Ik raad !! (Origineel) Bardzo miła i fachowa obsługa. Gabinet, sprzęt, higiena oraz kultura na najwyższym poziomie, śmiało polecam byłem, widziałem, zęmba wyrwałem( Pierwsza moja wizyta u dentysty w życiu, także stres niesamowity ) sam zabieg trwał niecałe 3 minuty i kosztował 80 euro. Moim zdaniem fachowo oraz również nie drogo w porównaniu cena/jakość. POLECAM!!

Przemysław Wiśniewski 26 Feb 2020 - 15:07

(Vertaald door Google) Persoonlijk raad ik dit kantoor niet aan. De service is misschien leuk, maar het personeel is slecht gekwalificeerd. Na het eerste bezoek zei de pseudo-orthodontist dat hij de camera niet zou aannemen, maar een vriend van shidam zou kunnen aanbevelen, maar hij nam het geld aan als een echt bezoek. 90e voor 10 minuten gesprek. Ze geven alleen om hun zaken, niet om het welzijn van de patiënt. Drama ... (Origineel) Osobiście nie polecam tego gabinetu. Obsługa może i miła ale personel słabo wykwalifikowany. Po pierwszej wizycie pseudo ortodonta powiedział że nie podejmie się założenia aparatu lecz może polecić koleżankę z shidam ale pieniądze wziął jak za prawdziwą wizyte. 90e za 10min rozmowy. Dbają tylko o swój interes A nie dobro pacjenta. Dramat...

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Mr. Przemysław, Ik zal het niet eens zijn met uw verklaring - we geven om de belangen van de patiënt, daarom is de tandarts, die de patiënt ziet met een gecompliceerde malocclusie (waar een operatie nodig is), niet begonnen haar te behandelen in de naam van het "op de een of andere manier zal het zijn" -principe, meet alleen de sterkte van haar bedoelingen en verwijst de patiënt naar een orthodontistenpecialist die zich bezighoudt met de behandeling van operationele defecten. Ik heb gecontroleerd dat u uw bezoek beschrijft, niet alleen uw vriend, die 21 euro heeft betaald voor het consult + panoramische röntgenfoto 69 euro ... De tandarts houdt zich ook bezig met orthodontie, u besefte dat u om uw orthodontische behandeling te starten eerst uw tanden moet behandelen, de acht moet verwijderen , verbetering van wortelkanaalbehandeling - als het in het verleden slecht werd uitgevoerd, is dit de reden waarom we een röntgenfoto maken (de röntgenfoto van deze patiënt is nuttig bij verdere behandeling - het is voldoende om een ​​keer per 5 jaar een dergelijke foto te maken). Hoogachtend lek.dent. Magdalena Malec (Origineel) Panie Przemysławie, Nie zgodzę się z Pana twierdzeniem - dbamy o interes pacjenta, dlatego dentysta widząc u pacjentki skomplikowaną wadę zgryzu (gdzie potrzebna jest operacja), nie zaczyna jej leczyć w imię zasady "jakoś to będzie" tylko mierzy siły na zamiary i kieruje pacjentkę do specjalisty ortodonty, który zajmuje się leczeniem wad operacyjnych. Sprawdziłam, że opisuje Pan nie swoją wizytę tylko swojej koleżanki, która zapłaciła za konsultację 21 euro+ zdjęcie rtg panoramiczne 69 euro... Lekarz dentysta zajmujący się także ortodoncją, uświadomił Pani, że aby zacząć leczenie ortodontyczne należy najpierw wyleczyć zęby, usunąć 8-emki, poprawić leczenie kanałowe zębów- jeśli takowe było źle przeprowadzone w przeszłości w tym właśnie celu robimy zdjęcie rtg (rtg tej własnością pacjenta, przydaje się w dalszym leczeniu - wystarczy zrobić takie zdjęcie raz na 5 lat). Z poważaniem, lek.dent. Magdalena Malec

KoLo KoLo 25 Feb 2020 - 21:35

(Vertaald door Google) Vermijd deze studie met een brede boog - zo'n goed algemeen advies. (Origineel) Omijajcie ten gabinet szerokim łukiem-taka ogólna dobra rada.

Robert Binkowski 16 Feb 2020 - 15:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Aleksandra Lewicka 13 Feb 2020 - 21:14

(Vertaald door Google) Ik raad het van harte aan! Mijn dochter kan niet wachten op een volgend tandartsbezoek! (Origineel) Serdecznie polecam! Moja córka nie może doczekać się kolejnej wizyty u dentysty!

Anna Marek 13 Feb 2020 - 09:26

(Vertaald door Google) Ik ben een patiënt van mevrouw Magda sinds enkele jaren, ik ben tevreden met de behandeling, onlangs heb ik zelfs mijn vriendje meegenomen - die erg bang is voor de tandarts ... Hij verliet ook blij van het kantoor :) (Origineel) Jestem pacjentką pani Magdy juz od kilku lat, jestem zadowolona z leczenia, ostatnio nawet przyprowadziłam ze sobą mojego chłopaka- który bardzo boi się dentysty... Też wyszedł zadowolony z gabinetu :)

izabela miel 11 Feb 2020 - 12:36

(Vertaald door Google) Harteloze robots voor patiënten. 9 min. Werd ik niet meer geaccepteerd. Robots zonder hart voor patiënten. (Origineel) Roboty bez serca dla pacjetow. 9 min sie spoznilam juz nie przyjely. Robots zonder hart voor patiënten .

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Mevrouw Izabelo, het spijt me dat u ongelukkig bent, ook al hebben we elkaar niet eens gezien. Je was 15 minuten te laat en ik was al op het volgende, veel langere bezoek. We besloten dat als je 90 minuten in de wachtkamer moest wachten, het voor niemand comfortabel zou zijn, dus bood de assistent je een nieuwe afspraak aan ... maar je kunt zien dat je deze oplossing niet leuk vond. (Origineel) Pani Izabelo przykro mi, że jest Pani niezadowolona, mimo że nawet nie widziałyśmy się. Spóźniła się Pani 15 min, a ja już byłam w trakcie kolejnej , dużo dłuższej wizyty. Uznaliśmy, że gdyby musiała Pani czekać w poczekalni 90 min , nie będzie dla nikogo komfortowe więc asystentka zaproponowała Pani nowy termin wizyty...ale widać, że nie spodobało się Pani to rozwiązanie.

Kuba Urbaniak 06 Feb 2020 - 10:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

Waarom ben je niet tevreden? Je bent nog niet onze patiënt... Kan je ons een mailtje sturen (info@magdalenadental.com), dan kunnen we verder je klachten in behandelng nemen.

Alicja N. 28 Jan 2020 - 23:14

(Vertaald door Google) De prijzen zijn angstaanjagende 150e voor het breken van een tand dat de foto een compleet misverstand was in het Nederlandse kantoor, ik betaalde 85 voor een foto, dubbele anesthesie en verwijdering. De situatie is vergelijkbaar voor Poolse monteurs. (Origineel) Ceny są przerażające 150e za wyrwanie zęba że zdjęciem to kompletne nieporozumienie w holenderskim gabinecie zapłaciłam 85 za zdjęcie,podwójne znieczulenie i usunięcie. Podobnie jest u polskich mechaników .

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Prijzen in alle tandartspraktijken in Nederland zijn hetzelfde, deze worden vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit. Je had waarschijnlijk nog een tand verwijderd in het Nederlandse kantoor, een andere van ons - misschien was het een moeilijkere extractie, misschien was het een tand van wijsheid en had je een panoramische foto genomen? Dit gaat gepaard met hogere kosten. Er is geen vrouwelijke patiënt Alicja Nowek in onze database. (Origineel) Ceny we wszystkich gabinetach dentystycznych w Holandii są takie same, są ustalone przez Nederlandse Zorgautoriteit. Zapewne miała Pani innego zęba usuwanego w holenderskim gabinecie, innego u nas- może to była trudniejsza ekstrakcja, może to był ząb mądrości i miała Pani zrobione zdjęcie panoramiczne? To wiąże się z większymi kosztami. W naszej bazie danych nie ma pacjentki Alicji Nowek.

rzeszo18 24 Jan 2020 - 15:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mirka Iwanska 21 Nov 2019 - 12:23

(Vertaald door Google) Ik adviseer ... Ik ben zeer tevreden .... Geduld en respect voor de patiënt. Professionele service. Ik zal absoluut niemand anders zoeken 😊👍 (Origineel) Polecam....Jestem bardzo zadowolona.... Cierpliwość i szacunek do pacjenta. Profesjonalna obsługa. Napewno nie będę szukać nikogo innego 😊👍

Norbert Olszewski 18 Nov 2019 - 20:57

(Vertaald door Google) Hallo allemaal, ik beveel het Magda tandartspraktijk al geruime tijd aan dat ik een patiënt van het Magda's kabinet ben geweest ... Om eerlijk te zijn ben ik altijd bang geweest voor de tandarts, hoewel ik tandproblemen heb, vanaf het eerste bezoek aan het bovengenoemde kabinet zijn mijn angsten voor de tandarts voorbij ... Personeel het meest Ja, gebitbehandeling, SUPER uitvoering ... IK BEVEEL aan (Origineel) Witam wszystkich serdecznie jak najbardziej polecam Gabinet Dentystyczny,, Magda Dental'' od jakiegoś czasu jestem pacjentem Gabinetu Pani Magdy... Szczerze mówiąc od zawsze bałem się dentysty choć mam problemy z uzębieniem, od pierwszej wizyty w wspomnianym wcześnie gabinecie moje obawy przed dentysta minęły... Personel jak najbardziej na Tak, leczenie uzębienia, wykonanie SUPER... POLECAM

Magdalena Puchowska 15 Okt 2019 - 23:32

(Vertaald door Google) Ik ben tevreden na het bezoek van vandaag Mijn tandarts bleef me vertellen wat hij zou doen en controleerde of alles in orde was. Voor het eerst in een stoel kon een tandarts me kalmeren en goed verdoven Ik ben echter bang voor tandartsen. Met vriendelijke groeten. (Origineel) Jestem zadowolona po dzisiejszej wizycie Mój dentysta cały czas informowal co będzie robić i sprawdzał czy aby napewno wszystko jest ze mną w porządku. Pierwszy raz na krześle dentysta potrafił mnie uspokoić i dobrze znieczulic A panicznie się boję jednak dentystów. Pozdrawiam.

Richard Starostik 26 Sep 2019 - 14:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wojciech Zak 15 Sep 2019 - 10:38

(Vertaald door Google) Het is jammer dat Google slechts 5 sterren toestaat :) professionele service, geen vertraging, alles op tijd. Ik zal hier zeker terugkomen. (Origineel) Szkoda, że Google pozwala na przyznanie jedynie 5 gwiazdek:) profesjonalna obsługa, zero opóźnienia, wszystko na czas. Na pewno tu wrócę.

Jacek Pauba 15 Sep 2019 - 10:36

(Vertaald door Google) Ik ben zeer tevreden, ik zal zeker terugkomen in de toekomst. Zeer mooie en professionele service. (Origineel) Jestem bardzo zadowolony, na pewno będę wracał w przyszłości. Bardzo miła i profesjonalna obsługa.

Łukasz Marzec 15 Sep 2019 - 10:19

(Vertaald door Google) Zeer mooie en professionele service. Na het bezoek doet niets pijn en ziet er mooi uit. Ik adviseer een studie met een giraf, het heeft een ontspannend effect. Ik zal zeker teruggaan als ik weer voor mijn tanden moet zorgen. (Origineel) Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Po wizycie już nic nie boli i ładnie wygląda. Polecam gabinet z żyrafą, działa relaksująco. Na pewno tam wrócę, jeśli znowu będzie trzeba się zająć moimi zębami.

Czarek Labuda 15 Sep 2019 - 10:18

(Vertaald door Google) Uitstekende service Geweldig kantoor en vooral professionele service. Ik raad iedereen aan (Origineel) Znakomita obsługa. Świetny gabinet i przede wszystkim profesjonalna obsługa. Polecam wszystkim

Jarosław Mazgalski 16 Jul 2019 - 13:25

(Vertaald door Google) Ik zou aanraden. Super plek (gratis parkeren :-)), heel leuk team, en vooral, pijnloze en effectieve behandeling. (Origineel) Polecam. Super miejsce (parking free :-)), bardzo fajny zespól, no i co najważniejsze bezbolesne i skuteczne leczenie.

Radek Stanienda 15 Jul 2019 - 21:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

B S 09 Jul 2019 - 14:00

(Vertaald door Google) Ik zou aanraden. Zeer professionele service. Leuke sfeer, goed gecoördineerd en jong team. (Origineel) Polecam. Bardzo profesjonalna obsługa. Mila atmosfera, zgrany oraz młody zespół.

Ola Zablocka 08 Jul 2019 - 21:58

(Vertaald door Google) Leuke service, mooi kantoor, comfortabele fauteuil - belangrijk detail, hoe ligt het daar 1,5 uur :), een kanaalbehandeling zonder pijn, raad ik aan. (Origineel) Mila obsluga, ladny gabinet, wygodny fotel- wazny szczegol jak lezy sie tam 1,5 godziny :), leczenie kanalowe przeprowadzone bez bolu ,polecam.

Michał Kulik 08 Jul 2019 - 19:24

(Vertaald door Google) Ik heb nog nooit zo'n beoordeling gehad, maar hier moet ik wel. Ik maakte een afspraak met deze dame om me een verwijzing naar het ziekenhuis te sturen voor het verwijderen van de achtste en het nemen van de foto. Ik kwam naar haar "kliniek" en helemaal in het begin teleurgesteld in haar ogen dat ik haar niet zou verwijderen in haar "kliniek". Ik ging naar het kantoor GEWOON, CULTUREEL, GOEDE DAG, ik zit op een stoel en daar pAN (ik ben mijn naam vergeten) FOR FORCE Ik heb een hulpmiddel gebruikt om een ​​foto te nemen naar mijn mond, geen reactie op mijn pijn totdat ik een beetje werd getrokken en mezelf eruit trok (anders zou ik gewurgd) begon ik te ademen. Ik vroeg (ik zweer) heel cultureel als hij het voorzichtig kon doen? En dit voor mij als de laatste kamer: "als je daar niet van houdt, is er een deur !!!" Ik bleef in deze stoel omdat ik moest, tijd ... ik heb mijn zenuwen, maar dat is niet alles. Ze stuurden me een foto per e-mail, ik BETAALDE, ik ga naar het ziekenhuis. Laat ze een foto zien en ze vragen me "wat is het?" Ze moesten opnieuw een foto van mij maken, wat nieuwe kosten met zich meebrengt, denk ook na voordat je voor deze "Poolse" tandarts kiest. (Origineel) Nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy wystawić komuś takiej oceny ale tutaj muszę. Umówiłem się z tą Panią na wizytę w celu wypisaniu mi skierowania do szpitala na usunięcie ósemki oraz wykonanie zdjęcia. Przyszedłem do jej "kliniki" i już na samym wstępie rozczarowanie w jej oczach, że nie usunę jej w jej "przychodni". Wszedłem do gabinetu SPOKOJNIE, KULTURALNIE, DZIEŃ DOBRY, siadam na krzesło a tam pAN(zapomnialem imienia) NA SIŁĘ wkładał mi przyrząd do zrobienia zdjęcia do ust, zero reakcji na mój ból dopiero jak się lekko szarpnąłem i sam to wyciągnąłem(bo inaczej bym się udusił) zacząłem oddychać. Zapytałem(przysiegam) bardzo kulturalnie czy mógłby mi to zrobić delikatnie? A ten do mnie jak ostatni cham: "jak Ci się coś nie podoba tam są drzwi!!!" zostałem na tym krześle bo już musiałem, czas... Opanowałem nerwy, ale to nie wszystko. Wysłali mi zdjęcie na maila, ZAPŁACIŁEM, jadę do szpitala. Pokazuje im zdjęcie a Oni do mnie "co to jest?" Musieli wykonać mi zdjęcie jeszcze raz co wiąże się z ponownym kosztem, także zastanówcie się zanim wybierzecie tego "polskiego" dentystę.

Pawel Chomac 30 Jun 2019 - 20:15

(Vertaald door Google) De kliniek geeft om eigenbelang en niet om het welzijn van de patiënt. Mijn bezoek was geannuleerd en ik heb ongeveer zes weken gewacht. Geen reden. Kleine bezoeken zijn alleen op hun handige kantooruren. Omdat de tandarts in dit land heer en heer is, moeten allen ondergeschikt zijn aan hun Heer. Prijzen, zoals gebruikelijk, vanuit de ruimte. Aan de mond moet je vrij zijn op het werk. En zelfs als u al een bezoek hebt, zal de dame van de receptie mijn claim annuleren dat 24 uur later ik moet bevestigen. Ik deed het op dezelfde dagen als toen ik terugkwam van het werk, ik had geen andere optie. Antwoord van mevrouw rececepcji was gewoon dat mijn bezoek afgelast omdat ik tijd had tot 17 uur 's middags en ik deed het op de eenentwintigste van dezelfde dag. Ik vroeg toen ik werd geïnformeerd dat het nodig was. De dame antwoordde behoedzaam dat het in de vorm van de patiënt was geschreven. Je moest lezen!?! En zo de Poolse Pool Dy. In dit land. Kruczek, ik raad het niet aan (Origineel) Klinika dba o interesy wlasne a nie o dobro pacjenta. Oddwolano moja wizyte na ktora czekalem okolo 6 tygodni.Bezzasadnie. Malo wizyty sa tylko w dogodnych dla nich godzinach urzedowych. Bo przeciez Dentysta w tym kraju to Pan i Wladca.Wszystko musi byc podporzadkowane ich Wosci Panom. Ceny jak zwykle z kosmosu.Na umuwienia trzeba brac wolne w pracy. A nawet jak juz sie ma wizyte to Pani z recepcji ja anuluje twierdzac ze 24 godziny wczssniej yrzeba ja potwierdzić. Ja zrobilem to w tym samym dni jak tylko wrucilem z pracy.bo nie mialem innej możliwości. Odpowiedz Pani z rececepcji byla taka ze anulowala moja wizyte poniewaz mialem czas do 17mnastej a zrobilem to o 21szej tego samego dnia. Spytalem kiedy mnie poinformowano o tym ze tak trzeba. Pani cwaniacko odpowiedziala ze bylo napisane w formularzu pacjenta. Trzeba bylo czytać!?! I tak polak polaka dy.a w tym kraju. Kruczkami.Nie polecam

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Het spijt me dat dit het geval was. Ik wens u veel succes bij het vinden van een tandarts die aan uw verwachtingen zal voldoen. Voor mij is er in de praktijk geen plaats voor patiënten die op een vulgaire manier tegen mijn werknemers spreken. (Origineel) Przykro mi, że miała miejsce taka sytuacja. Życzę Panu powodzenia w dalszym poszukiwaniu dentysty, który spełni Pana oczekiwania. U mnie w praktyce nie ma miejsca dla pacjentów, którzy w sposób wulgarny odzywają się do moich pracowników.

Pawel P 24 Jun 2019 - 21:02

(Vertaald door Google) Bedankt voor de prachtig gereconstrueerde ;-) (Origineel) Dziekuje za pieknie odbudowane jedynki ;-)

Klara Gajos 14 Mrt 2019 - 22:14

(Vertaald door Google) Uiteindelijk was ik niet meer bang voor de tandarts ... Ik raad het aan (Origineel) W końcu przestałam bać się dentysty... Polecam

chudy chudy 27 Feb 2019 - 16:06

(Vertaald door Google) Zeer onaangename service, agressieve tandarts, geboord voor kracht .. Het zegel viel na twee dagen uit. Ik raad het niet aan. (Origineel) Bardzo nieprzyjemna obsługa, agresywny dentysta, wierci na siłę.. Plomba wypadła mi po dwóch dniach. Nie polecam.

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Het spijt me dat je ongelukkig bent. Je geeft je naam niet - ik weet niet waar het over gaat? Een redelijke oplossing voor uw probleem zou zijn om de afspraak opnieuw te regelen - het doet pijn, u kunt vragen om anesthesie, als u niet van een arts houdt, kunt u een andere regelen, in ons kantoor werken 3 tandartsen (Origineel) Przykro mi, ze jest pan niezadowolony. Nie podaje pan swojego nazwiska- nie wiem o kogo chodzi? Rozsądnym rozwiązaniem pana problemu byłoby ponowne umówienie się na wizytę -jak boli, można poprosić o znieczulenie, jeśli nie odpowiada panu jeden lekarz, można umówić się do innego, w naszym gabinecie pracuje 3 dentystów

Agnieszka Wilk 14 Feb 2019 - 18:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Fabian Ludwig 08 Feb 2019 - 21:55

(Vertaald door Google) Het beste tandartspraktijk. Super sfeer en advies 😁 😁 (Origineel) Najlepszy gabinet stomatologiczny. Super atmosfera i doradztwo 😁 😁

Zeus Zeus 02 Feb 2019 - 11:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dr B 05 Jan 2019 - 17:12

(Vertaald door Google) Ik raad iedereen de beste tandarts aan die ik tot nu toe heb ontmoet. Ondanks mijn angst en een behoorlijk moeilijke tandextractie na de procedure en de volgende dag, voelde ik niet eens veel pijn. Alles is volledig professioneel. Ik raad het met een gerust geweten aan (Origineel) Polecam wszystkim najlepszy dentysta jakiego spotkałem do tej pory. Pomimo mojego strachu i dość ciężkiej ekstrakcji zęba po zabiegu oraz na następny dzień nawet nie odczułem większego bólu. Wszystko w pełni profesjonalne. Polecam z czystym sumieniem 👍👍👍

Piotr Wild 26 Nov 2018 - 14:56

(Vertaald door Google) Ik raad het ten zeerste aan, alles op een zeer hoog niveau, behalve de prijs, die is blij want ik betaalde 100 ea voor de verwijdering van de 6e een paar jaar geleden in een ander kantoor.Ik betaalde 300e mensen die daar werken zijn erg aardig en jij kan zien dat het helpen van anderen hun passie is en geen noodzaak ... Ik zal terugkomen. groeten (Origineel) Gorąco polecam, wszystko na bardzo wysokim poziomie poza ceną co cieszy😊 bo za usunięcie 6tki zapłaciłem 100 e a parę lat temu w innym gabinecie zapłaciłem 300e ludzie którzy tam pracują są bardzo mili i widać że pomoc innym to ich pasja a nie konieczność... Napewno wrócę. Pozdrawiam

Tomek Piekut 23 Nov 2018 - 18:34

(Vertaald door Google) Super doktoren en een erg leuke sfeer ... Ik raad het ten zeerste aan 😉😉😉 (Origineel) Super lekarze i bardzo miła atmosfera... polecam bardzo bardzo 😉😉😉

Agnieszka Ploszynska 18 Okt 2018 - 20:04

(Vertaald door Google) Zeer goede tandarts. Dr. Magdalena heeft mijn problematische tand gerepareerd door hem 50% kans te geven, en na 4 jaar is alles nog steeds perfect. Ik hou hiervoor van haar. (Origineel) Very good dentist. Dr Magdalena fixed my problematic tooth giving it 50% chance, and still after 4 years everything is perfect. I love her for this .

Iwona S 01 Okt 2018 - 07:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Arkadiusz Woźniak 11 Sep 2018 - 20:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Remi Ton 03 Sep 2018 - 11:03

(Vertaald door Google) Helaas is een fijne sfeer niet alles, de jongen ging met de kiespijn mee, hij kwam terug met een nog grotere kiespijn en na contact met een andere tandarts bleek dat ze hem ongepast hadden behandeld en hem met een nog groter probleem achterlieten. Dus als je niet twee keer wilt betalen en lijden, raad ik het niet aan. (Origineel) Niestety miła atmosfera to nie wszystko , chłopak poszedł z bólem zęba wrócił z jeszcze większym i po skontaktowaniu się z innym dentysta okazało się że zajęli się nim w nieodpowiedni sposób i zostawili z jeszcze większym problemem. Więc jeśli niechcesz płacić i cierpieć dwa razy to nie polecam.

waardering
Reactie van/namens: Magdalena Dental

(Vertaald door Google) Het spijt me dat dit het geval was met je vriend. We hebben van de patiënt geen informatie gekregen dat de tussenkomst van onze arts niet de verwachte verlichting heeft gebracht. Een groot percentage van de patiënten met kiespijn komt te laat naar de tandarts wanneer pijnstillers niet meer werken. Bovendien melden ze niet één, maar veel mondproblemen. In dit geval is het vaak niet mogelijk om het probleem van de patiënt tijdens 1 bezoek op te lossen, er zijn 2-3 bezoeken nodig. (Origineel) Przykro, że taka sytuacja spotkała Pani chłopaka. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji od pacjenta, że interwencja naszego lekarza nie przyniosła oczekiwanej ulgi. Duży procent pacjentów zgłaszających się z bólem zęba, zgłasza się do dentysty zbyt późno, jak już nie działają leki p/bólowe. Dodatkowo zgłaszają się nie z jednym lecz wieloma problemami w jamie ustnej. W takim przypadku często nie udaje się rozwiązać problemu pacjenta na 1 wizycie, potrzebne są 2-3 wizyty.

agnieszka rzeznik 24 Aug 2018 - 23:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tomek Grabiasz 07 Jun 2018 - 22:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

TOMEK GRABIASZ 07 Jun 2018 - 22:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Monica Buda 22 Mei 2018 - 18:34

(Vertaald door Google) Snel en efficiënt (Origineel) Szybko i sprawnie

Ss Loko 08 Mrt 2018 - 12:26

(Vertaald door Google) Goede service !!! Dokter cool. Ik was een wortel aan het verscheuren waar ik vaak een probleem mee had, al het plukken duurde misschien een minuut. De hele tijd dat ik er 15 minuten doorbracht, werd er een foto gemaakt en werd anesthesie gegeven. Ik ben zeer tevreden. Ik raad het ten zeerste aan. (Origineel) Świetna obsługa !!! Doktor super . Wyrywałem dzis korzeń z którym mnialem często problem ,całe wyrywanie trwało może minutkę . 15 minut cały czas jaki tam spędziłem w tym było zrobione zdjęcie i podane znieczulenie Jestem bardzo zadowolony .goraco polecam .

Paweł Sierpiński 18 Dec 2017 - 08:45

(Vertaald door Google) Zeer goede leuke sfeer, een mooie aanpak voor elk geval. Ik ben erg tevreden en elke keer als ik het kantoor bezoek en vlieg :) (Origineel) Bardzo dobra miła atmosfera, fajne podejście do każdej sprawy. Jestem bardzo zadowolony i za każdym razem odwiedzę gabinet i polecę :)

24kolk 31 Okt 2017 - 16:58

(Vertaald door Google) Super leuke sfeer en service, en natuurlijk services op het hoogste niveau. Ik raad je aan en moedig je aan om te gebruiken. (Origineel) Super miła atmosfera i obsługa, no i oczywiście usługi na najwyższym poziomie. Poleca i zachęcam do korzystania.

Transport De Mooij 23 Okt 2017 - 08:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tomasz Kusibab 28 Jul 2017 - 05:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Magdalena Serafin 25 Jul 2017 - 20:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dominik Chojniak 25 Jul 2017 - 09:10

(Vertaald door Google) Zeer goede service. Ik had een ontsteking en leed aan pijn, ik werd dezelfde dag opgenomen en ondanks de ontsteking werd mijn wortel pijnloos verwijderd. Persoonlijk, ik raad aan, zal ik toevoegen dat de apparatuur ook op een hoog niveau staat. PS. Nogmaals bedankt voor de professionele hulp. (Origineel) Bardzo miła obsługa. Miałam stan zapalny i cierpiała z bólu, przyjęto mnie w ten sam dzień i mimo stanu zapalnego usunięto mi korzeń po zębie praktycznie bezboleśnie. Osobiście polecam, dodam jeszcze, że wyposażenie jest również na wysokim poziomie. PS. Jeszcze raz dzięki za profesjonalną pomoc.

zorba zorba 18 Jul 2017 - 12:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Beefy Stamppot 06 Jun 2017 - 16:50

Ik raad deze tandarts echt aan!

Kamila Kowalczyk 05 Jun 2017 - 23:31

Zeer vriendelijk personeel, goede tandarts, gaduldig en professioneel. Fantastisch!

Robbert Morgan 03 Jun 2017 - 20:01

Ze spreken volgens mij alleen Pools en Engels, maar de kwaliteit lijdt er niet onder. Zoals vorige reviewer al zei, hoewel zowel de tandarts als zijn assistente Pools waren, communiceerden ze onderling in het Engels. Het is een klein detail, maar getuigt van professionaliteit en werd gewaardeerd.

Sandra Czeredrecka 27 Mei 2017 - 20:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Grzegorz Leszczyński 24 Apr 2017 - 18:29

(Vertaald door Google) Ik raad aan. (Origineel) Polecam.

Mr Papaj 10 Apr 2017 - 20:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

René Struijs 08 Apr 2017 - 19:00

(Vertaald door Google) Geweldige tandarts! (Origineel) Great dentist!

Marcelina Wyrwicka 29 Mrt 2017 - 18:57

(Vertaald door Google) Ik kwam naar het kantoor met een lichte kiespijn, de dame was erg aardig, maar het is jammer dat ze niet met mij overlegde wat pijn kan veroorzaken en welke behandeling alleen onmiddellijk moet worden genomen, nam wortelkanaalbehandeling. mijn tandartspakket was bijna op en misschien zou ik liever weten dat het me bijna 400 euro kost. Ik raad het niet aan. Ik voel me bedrogen. (Origineel) Zglosilam sie do gabinetu z delikatnym bólem zęba, Pani byla bardzo mila ale szkoda ze nie skonsultowala ze mną tego co moze powodowac ból i jakie leczenie nalezalo by podjac tylko odrazu zabrala sie za leczenie kanalowe. moj pakiet na dentyste byl prawie calkowicie wykorzystany i moze wolalabym wiedziec ze bedzie mnie to kosztowac prawie 400euro. Nie polecam. Czuje się oszukana .

Peter Chrupek 15 Mrt 2017 - 22:08

(Vertaald door Google) Ik had mijn tanden schoongemaakt en weinig gaatjes hersteld. Tandarts heeft eigenlijk wat tijd met het werk doorgebracht; Ik heb mijn tanden nog nooit zo schoon gezien. Mijn tandarts in de VS was dol op de vullingen. Behandelplannen en betalingsinformatie op een transparante en vriendelijke manier. Er is een Poolse staf, ze spreken allemaal vloeiend Engels. Kantoor zelf is mooi en netjes, goed uitgerust voor wat ik kan zeggen. Tandarts en de assistent leken naadloos te werken, ze spraken altijd Engels, waardoor ik me welkom en op mijn gemak voelde. Ik was al drie keer op kantoor en vond altijd voldoende parkeergelegenheid GRATIS. Ik raad dit tandartsbureau echt aan. Uitstekend! (Origineel) I had my teeth cleaned and few cavities fixed. Dentist actually spent some time with the work; I have never seen my teeth as clean before. My dentist back in US really liked the fillings. Treatment plans and payments information in transparent and friendly manner. There is a Polish staff, all of them speak fluent English. Office its self is nice and neat, well equipped for what I can say. Dentist and the assistant seemed working seamlessly, they spoke English all the time, which made me feel welcome and comfortable. I was in the office three times already and always found plenty of parking space FOR FREE. I truly recommend this dental office. Excellent!

Maria Potrykus-Verstappen 05 Feb 2017 - 11:48

Ik ben helemaal tevreden

Michał Mysz 03 Feb 2017 - 16:38

(Vertaald door Google) Ik ben erg blij dit kantoor te bezoeken. Mevrouw Basia accepteerde me. Een buitengewoon aardig persoon, heel specifiek. Hoewel er een andere patiënt in de wachtkamer was, had ze geen haast om het zegel aan te brengen, ze was zeer nauwkeurig. Het effect is te zien in de spiegel, een als nieuw! Ik zal zeker terugkomen naar het kantoor met het hele gezin. (Origineel) Jestem bardzo zadowolony z wizyty w tym gabinecie. Przyjowala mnie pani Basia. Niezwykle mila osoba, bardzo konkretna. Mimo iz w poczekalni byl kolejny pacjent, nie spieszyla sie przy zakladaniu plomby, byla bardzo dokladna. Efekt moge zobaczyc w lustrze, jedynka jak nowa! Na pewno wroce do gabinetu, z cala rodzina.

Aneta Ćwirzeń 25 Jan 2017 - 20:38

(Vertaald door Google) Mijn man en ik zijn erg tevreden. Geweldige benadering van kinderen en vooral onze kleine paniek. Mevrouw Magda is een specifiek persoon en haar assistent is erg aardig (Origineel) Jesteśmy z mężem bardzo zadowoleni. Super podejście do dzieci a zwłaszcza do naszej małej panikary. Pani Magda jest konkretna osoba a jej asystentka bardzo miła .Polecamy

Ela Nowak 24 Jan 2017 - 23:24

(Vertaald door Google) Ik was een beetje moe en het was druk in de wachtkamer, maar de behandeling zelf supervrouw arts deed zacht en kalm alles en gaf me zelfs enkele monsters gratis. Blijkbaar zijn de prijzen in Nederland hetzelfde, maar in Den Haag stak ik voor dezelfde behandeling bijna 40 euro meer aan. (Origineel) Troche sie naczekalam i bylo tloczno w poczekalni, ale samo leczenie super pani dokor delikatnie i spokojnie wszystko robila i dala mi nawet jekies probki za darmo. Podobno ceny w Holandi sa takie same, ale w Hadze zapalcilam za to samo leczenie prawie 40 euro wiecej.

wieslawa pytel 24 Jan 2017 - 18:47

(Vertaald door Google) Deze dame mag nooit iemand een tand maken. Na haar bezoek kreeg ik een ontsteking en de zeehond duurde slechts een maand. Ik adviseer haar om een ​​behandeling te ondergaan. (Origineel) Ta pani wogule nie powinna nikomu robic zebow.Po wizycie u niej wdalo mi sie zapalenie a plomba wytrzymala zaledwie jeden miesiac.Odradzam leczenia u tej pani.

Bezimienny Grześ 02 Dec 2016 - 19:35

(Vertaald door Google) Zeer slechte tandarts, ik was op steenverwijdering, een eenvoudige operatie en ze gaven me niet eens die speekselafvoerslang, die zo nu en dan mijn tandvlees zou binnendringen toen ik slikte, in het algemeen als je dit leest, leer mijn fout, ga naar een Nederlandse tandarts, betaal zoveel en zeker zal in het Engels kunnen begrijpen wat er aan de hand is, zeker een hogere standaard dan wat ik hier heb ontmoet. trouwens, tot op de dag van vandaag zie ik de steen op sommige plaatsen niet verwijderd (Origineel) Bardzo słaby dentysta, byłem na usuwaniu kamienia, prosta operacja a nawet nie dali mi tej rurki do odprowadzania śliny przez co co chwila najeżdżała mi na dziąsło gdy przełykałem, ogólnie jeśli to czytasz to naucz się na moim błędzie, idź do holenderskiego dentysty, płaci się tyle samo a na pewno będą potrafili po angielsku zrozumieć o co chodzi, na pewno też większy standard niż to co tutaj spotkałem. btw do dzisiaj widzę nie usunięty kamień w niektórych miejscach