Het Mondzorg Huis

Mathenesserlaan 283, 3021HH Rotterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
7.7
Google
3.9
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 21:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:00
  • arrow zaterdag
    9:00 - 17:00

Het Mondzorg Huis is een tandartspraktijk gevestigd in Rotterdam West. Bent u op zoek naar een goede tandarts in Rotterdam West? Wij nemen nog nieuwe patienten aan. De moderne tandartspraktijk Het Mondzorg Huis biedt u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit. Want goede mondverzorging is belangrijk. Voor een eerste indruk en voor uw gezondheid.

Persoonlijke aandacht

Of u nu een mondhygiëne behandeling, kunstgebit, of een facing of vulling nodig heeft of een tandarts zoekt voor uw (halfjaarlijkse) periodieke controle. Ons doel is om u altijd de hoogste kwaliteit tandzorg te leveren gecombineerd met persoonlijke aandacht. Ons team bestaat uit meerdere tandartsen en assistenten. Heeft u angst voor de tandarts of bent u op zoek naar een tandarts voor uw kinderen? Ook dan kunt u bij ons professioneel team van tandartsen terecht. We werken geduldig in een ontspannen sfeer voor uw optimaal comfort. Wij zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken

Team

tandarts
0.0
A.A. Birdja
Tandarts
BIG nummer: 69051910002
tandarts
0.0
S.R. Kasi
Tandarts

Faciliteiten

  • Avond behandeling mogelijk
  • Afspraken in weekend mogelijk
7.7
3.9
0.0
waardering icon
M Vd graag 30 Jun 2020 - 12:49
Niet deskundig!...
Duidelijke uitleg
2
Behandeltijd
2
Is deskundig
2
Aanbeveling
1
1.8
waardering icon
Abraham 13 Apr 2017 - 12:09
Ik beveel hen aan, super goede ervaring.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Anoniem 01 Feb 2017 - 00:28
Moderne praktijk, zeer hygienisch. Vriendelijke tandartsen en team.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Marisjuh 25 Aug 2022 - 17:29

Al vele jaren patiënt bij tandarts Birdja en nog steeds enorm tevreden! Zeer vriendelijk en professioneel. Heeft mij geholpen mijn gebit netjes en verzorgd te maken en te behouden. Altijd tijd voor een praatje en goede adviezen.

Orlando Cairo 23 Aug 2022 - 22:16

Ik kan mij geen betere tandartspraktijk bedenken. De service is top. Over bekwaamheid zwijg ik omdat je het zelf moet ervaren hoe kundig de tandarts is. Tandarts Birdja is met stip de beste tandarts van Nederland.

Shyam Jayaraman 20 Jul 2022 - 15:16

Ik ben zeker tevreden met deze tandartspraktijk. Ik was op zoek naar een nieuwe tandartspraktijk en had Het Mondzorg Huis gevonden. hele mooie sfeer en ben erg blij met tandarts Birdja. Goede ervaring gehad bij de preventie assistenten ook. Echt een aanrader!

Preetika Balasubramanian 19 Jul 2022 - 17:31

(Vertaald door Google) Ik ben er ongeveer een maand geleden geweest om mijn tanden te laten poetsen. Zeer professionele service en vriendelijke mondhygenist (Origineel) Went there about a month ago to get my teeth cleaned. Very professional service and friendly mondhygenist

Emre Turkyilmaz 09 Mei 2022 - 17:21

Client vriendelijkheid is ver te zoeken bij tandarts Birdja. Ze komt erg betweterig over waarbij ze weinig ruimte overlaat om de client aan te horen. Na het laten trekken van een tand krijg je een standaard uitdraai van een nabehandeling instructies je hand ingedrukt waarna het een natuurlijke reactie is om uitdraai vluchtig te bekijken waarna er een snauw wordt gemaakt met verheven stem om aandachtig naar haar te luisteren alsof ze een puber aanspreekt. Al met al een rare ervaring bij de desbetreffende tandarts.

Kim van der Weel 08 Apr 2022 - 15:09

Ik wilde graag een offerte voor een invisalign beugel. Dit was €25 euro voor onderzoek was mij verteld. Na herhaaldelijk vragen 'dus als ik de offerte te hoog vind of de beugel niét wil, dan kost het mij 25 euro?' gaven ze aan dat dit klopte. Dus heb ik afdrukken laten maken en een offerte op laten stellen. De rekening bij de balie was bijna €100 i.p.v €25! Deze heb ik betaald, maar dat voelde niet goed. Vervolgens werd ik niet gebeld over de offerte, wat wel afgesproken was. Ook was de offerte flink hoger dan ingeschat. Ik heb herhaaldelijk geprobeerd zelf contact op te nemen, en vervolgens aangegeven het traject nu niet te starten. Nu, een JAAR later ontvang ik een rekening van nog een keer €25 euro, want die waren ze vergeten te declareren. Die staat op de datum van 2 maanden geleden? Ik voel me belazerd. Ik heb bij de rekening toen al héél goed gevraagd of de rekening klopte, en waar de kosten vandaan kwamen, hij is toen al goed gecheckt.

Ozkan Ezer 14 Jan 2022 - 14:59

Ik kom er al jaren, ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en bij problemen staan ze klaar voor je. Erg hygiënisch en professioneel. Gewoon zoals het hoort.

Joyce Boevee 05 Dec 2021 - 18:30

Een ster nog teveel! Birdja een tandarts daar zag iedere bezoek die ik kwam een gaatje. Alleen ze boorde ze zelf. Ook heeft ze mijn mama der gebit verwoest. En heb ik nu dat ik al jaren bij een andere tandarts zit, en meer als 10 jaar geen gaatjes niets achter elkaar. Birdja had toen 4 deuren ongeveer de tandartsenpraktijk op het hoekje overgenomen. Van een goede tandarts en veel klanten is ze verloren. Verbaast mijn niets als je alleen maaf gaatjes ziet ,om je portemonee te vullen.

Maaike 03 Mei 2021 - 22:17

Deze tandarts zou een voorbeeld moeten zijn voor de rest van de tandartsen in de omgeving. Zit al bijna 3 jaar bij deze tandarts en altijd zeer tevreden. Lief personeel, ze zijn heel kundig en weten wat ze doen. Ik was vroeger geen fan van de tandarts, maar sinds ik hier zit, heb ik er geen last meer van. Ze voeren de behandeling uit op de manier waar jij je prettig bij voelt. Ik kan deze tandarts echt aan iedereen aanraden!

Robbert Markus 12 Mrt 2021 - 14:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Amanda Katsuki Ono Delbem 22 Jan 2021 - 11:47

(Vertaald door Google) Ik heb deze kliniek echt aanbevolen. Het personeel is erg efficiënt en vriendelijk. De tandarts Sanaa is zo goed, en ze weet veel. Zij is de tandarts bij wie ik me op mijn gemak voel, zij is de beste. Ik heb nog nooit zo lang op de tandarts of assistenten gewacht omdat ze altijd op tijd waren. (Origineel) I really recommended this clinic. The staff is very efficient and friendly. The dentist Sanaa is so good, and she knows a lot. She is the dentist I feel comfortable with, she is the best. I never waited so long for the dentist or assistants because they were always on time.

A 010 25 Dec 2020 - 21:12

Complimenten voor tandarts Sanaa. Ze doet er alles aan om je in een fijne sfeer op je gemak te stellen, goed te informeren en de beste tandheelkundige zorg te bieden. Ook een zeer nette en uitgebreide behandelkamer en apparatuur. Ik ben blij met de overstap!

S Z 25 Dec 2020 - 20:56

Onlangs ben ik met mijn twee kleine kinderen geholpen door tandarts Senna. Ze was erg leuk in de omgang, het leek alsof ze een pedagogische achtergrond heeft. De kinderen vonden het leuk bij de tandarts en kijken alweer uit naar hun volgend bezoek. Ook ik ben een tevreden patient. Bij elke stap vertelde zij geduldig wat zij zou doen. Senna is kundig en professioneel. Samen met haar collega Jamila vormen ze een top team!

Isabelle Douwes 19 Dec 2020 - 08:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Joanna Manczuk 17 Dec 2020 - 17:15

Super tevreden! Vriendelijke en professionele personeel. Of een om een gaatje gaat, het schoonmaken of iets meer ingewikkeld als facings. Ik zou deze praktijk iedereen aanraden! 👍

Zakaria El Fassi 17 Nov 2020 - 14:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

K. van der Horst 14 Nov 2020 - 14:59

Ik had 5 sterren voor de tandarts, maar twee sterren minder omdat ze kiezen om met Netpoint Factoring samen te werken. Wij hebben ons nu afgemeld voor de Netpoint 'service' en betalen liever alles en declareren in de zorg-app. De zorgverzekeraar betaalt ons vervolgens binnen 3 werkdagen terug. Aan Netpoint raak je als patient onnodig geld kwijt. Ze sturen onopvallende e-mails en nooit een echte brief. Pas bij de 2e herinnering sturen ze een brief (dan natuurlijk wel) inclusief 15 EUR administratiekosten. Dat is het verdienmodel van Netpoint en een tandarts zou zich niet met zulke louche bedrijfjes in moeten laten. De tandartsen, assistentes en receptionisten zijn wel super verder. :)

TJ 07 Sep 2020 - 10:21

(Vertaald door Google) De feitelijke behandelingen die ik heb ondergaan, worden als gemiddeld tot goed beschouwd. Mijn probleem komt met het personeel en de zakelijke praktijken. Ten eerste moest ik bij het aankomen op mijn afspraken meestal tussen de 10 en 20 minuten wachten op de tandarts of assistenten. Toen ik echter 10 minuten te laat aankwam, zelfs nadat ik me voortdurend had verontschuldigd, werd ik ondervraagd door 3 verschillende personeelsleden en vertelde ik dat het onbeleefd was. Dubbele standaarden. Het volgende probleem dat ik heb, is met hun betalingsprocedures. Ze besteden het uit aan een ander bedrijf. Het bedrijf neemt contact met u op als u een openstaand saldo heeft. Nadat ze mijn e-mail niet aan het bedrijf hadden verstrekt en een verkeerd adres hadden gebruikt, ontving ik natuurlijk geen facturen. Volgens wat ze aan het begin hadden uitgelegd, betekende dit dat er niets verschuldigd was. Een paar maanden snel vooruit en ik word bedreigd door mondzorg met incassobureaus. Toen ik ze belde, kreeg ik in feite te horen dat ze niets konden doen en ik moet het incassobureau bellen waarmee ik geen contact heb gehad. Het bureau laat me vervolgens weten dat ze nooit mijn e-mailadres hebben gekregen en het verkeerde adres hebben. Er is geen verantwoording vanuit de praktijk. Ik heb 0 telefoontjes, e-mails of brieven ontvangen maar word nu bedreigd met incassobureaus. Dit is onaanvaardbaar en ik zal deze praktijk niet langer gebruiken. (Origineel) The actual treatments I have received would be considered average to good. My issue comes with the staff and business practices. Firstly when arriving to my appointments I usually had to wait between 10 and 20 min for the dentist or assistants. However when I arrived 10min late even after continuously apologising I was questioned by 3 different staff members and told it is rude. Double standards. The next issue I have is with their payment procedures. They outsource it to a different company. The company will contact you if you have an outstanding balance. After they did not provide my email to the company and used an incorrect address I naturally received no invoices. According to what they explained at the beginning it meant that nothing was due. Fast forward a few months and I am being threatened by mondzorg with debt collectors. Upon calling them I was basically told they can’t do anything and I need to call the collection agency I have had zero contact with. The agency then informs me that they were never provided with my email address and had the incorrect address. There is zero accountability from the practice. I received 0 calls, emails or letters yet am now being threatened with debt collectors. This is unacceptable and I will no longer use this practice.

eb b 09 Jun 2020 - 23:30

Prettig verwelkomst Warme sfeer door iedereen, hetzij receptionist, hetzij tandarts assistente of tandarts of mondhygiënisten. TINA en Kirut bijv. Extra service. Hier voel ik me echt op mn gemak vergeleken bij mijn vorige tandarts. Dit praktijk verdient zeker hoge reviews. Bedankt Tina voor je vriendelijkheid, behulpzaamheid en goede behandeldingen. Daarnaast is het goed te bereiken met ov. Bus stopt ervoor Of je kunt met de tram en erna 7min lopen.

Yusticia P 26 Nov 2019 - 20:37

(Vertaald door Google) Deze beoordeling is gebaseerd op mijn eerste bezoek. Deze kliniek heeft vriendelijk baliepersoneel, assistent-tandarts en tandarts. Hun registratieproces is ook snel en gemakkelijk. (Origineel) This review based on my first visit. This clinic have friendly desk staff, asistant dentist and dentist. Their registration process also quick and easy.

Marco 04 Jul 2019 - 16:21

(Vertaald door Google) Ik bezocht deze tandheelkundige kliniek gedurende 6 maanden en onlangs had ik een lichte pijn en zij stelden me voor om twee (2 jaar oude) vullingen aan mijn rechterkant te herstellen. Na de behandeling realiseerden ze zich dat ze ongelijk hadden, dus ze verwezen naar de chirurg voor het verwijderen van de verstandskies. Ik raad ten zeerste aan om deze praktijk niet te bezoeken. Ze willen gewoon uw verzekering overbelasten. Ze doen als voor hun bedrijf. Niet voor uw zorg. (Origineel) I visited this dental clinic for 6 month and recently I had a mild pain and they suggested me to restore two (2 years old) fillings on my right side. After the treatment, they realised that they were wrong, so they refereed to surgeon for removing the wisdom tooth. I strongly suggest do not visit this practice. They just want to overcharge your insurance. They do if for their business. Not for your care.

Jesus R. Beukenboom 03 Mrt 2019 - 00:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cassim Leeuwenburgh 15 Jan 2019 - 11:11

Alweer 7 jaar patiënt bij het Mondzorghuis en eigenlijk met erg veel plezier. Na een jaar of 25 bij een wat onpersoonlijke tandarts gezeten te hebben die me best angstig maakte, is dit echt een verademing. Diverse medewerkers, innovatieve en moderne Tandarts. Tijdens de behandeling blijft men met je communiceren, wat heel prettig is. Inmiddels helaas ook wat complexere ingrepen gehad waarbij ik heel goed preventief geïnformeerd en begeleid werd, over de kosten en de ingrepen. Een afspraak vergeten is er ook niet meer bij omdat je zowel per mail als per sms tijdig een herinnering ontvangt. Mijn kids weten niet eens dat men angst voor de tandarts heeft, zij worden op een hele leuke manier geïnformeerd en gestimuleerd om goed poetsen. Kortom, echt een hele prettige praktijk voor jong en oud!

Erika Barajas 28 Nov 2018 - 11:11

(Vertaald door Google) Eerste afspraak (intake) verliep goed, ze gaan zaterdag open en dat is goed. Tweede afspraak - vanwege taalmiscommunicatie (de Turkse tandarts verwarde me met Turks geduld) had ze volgens de gegevens bijna een van mijn gezonde tanden verwijderd (van een Turks geduld met een rotte tand), hoewel het bewijs duidelijk was dat de tandarts dat wilde ga verder met het verwijderen van mijn tand totdat we hem eindelijk hadden: ik was in de praktijk van de verkeerde tandarts en ik was duidelijk niet het Turkse geduld. Ik ging alleen mijn eerste tandheelkundige controle bij hen doen, ik kreeg nog steeds mijn gezonde tand en ging verder. Derde afspraak, intake met de orthodontist, intake die duidelijk als gratis vermeld stond (van algemene intake-afspraak) en toch kreeg ik een rekening te betalen. Rekening die ik heb betaald maar niet tevreden was. * Facturen: ze hebben problemen met het versturen van facturen via e-mail. Het enige dat klanten ontvangen, is een dringende 3e betalingsherinnering - anders neemt de incasobureau het niet over en vraagt ​​hij extra geld voor het niet op tijd betalen ???. Helaas moest ik om bovenstaande redenen een andere tandartspraktijk zoeken. (Origineel) First appointment (intake) went good, they open on Saturday which is good. Second appointment - due to language miscommunication (the Turkish dentist confused me with a turkish patience) she almost removed one of my healthy tooth according to the records (of a turkish patience with a rotten tooth) though, the evidence was clear the dentist wanted to proceed to remove my tooth until we finally got it: I was at the practice of the wrong dentist and clearly, I was not the turkish patience. I only went to do my first dental check out with them, I still got my healthy tooth and moved on. Third appointment, intake with the Orthodontist, intake that was clearly stated as free of charge (from general intake appointment) and yet, I got a bill to pay. Bill that I paid but not satisfied. *Invoices: they have problems with sending invoices via email. Only thing customers receive is Urgent 3rd payments reminder - otherwise the incasobureau willt take over and charge extra money for not paying on time???. Sadly, had to find another dental practice due to above reasons.

Айгерим Раева (Jika) 17 Nov 2018 - 13:53

(Vertaald door Google) Zeer goede service. Snel en efficiënt. Zelfs op zaterdag werken ze. Bedankt voor het Turkse personeel! Het was gemakkelijker omdat het Turkse werknemers waren. Bedankt! Очень хороший сервис, главное что быстро en качественно 👍🏼👍🏼👍🏼 (Origineel) Very good service. Quickly and efficiently. Even on Saturday they work. Thank you for the Turkish staff! Türk çalışanlar olduğu için daha kolay oldu. Teşekkürler! Очень хороший сервис, главное что быстро и качественно 👍🏼👍🏼👍🏼

Roy Mohan 09 Mei 2018 - 16:37

Fantastisch tandartsen team en deze woorden van iemand die hartstikke bang is....was voor de tandarts. Heel prettig geholpen goed verdoofd en geen centje pijn. Tandarts Kasi voor haar inspanning om alles vergoed te krijgen en mijn behandeld tandarts Gonsalves die mij goed heeft geholpen. Echt een aanrader en ik ga weer naar de tandarts

Bruno Ferreira 10 Mrt 2018 - 23:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Campobianco 06 Okt 2017 - 11:20

Erg blij met de overstap naar deze tandartsenpraktijk. Inmiddels geholpen door tandarts Birdja en tandarts Giney, beiden even vriendelijk en geduldig. Er word al het mogelijke gedaan om de kinderen op hun gemak te stellen. Zeer kindvriendelijk! Ook zelf erg blij; goede uitleg, geduld, altijd de vrijheid om zelf te kiezen voor een verdoving, pijnloze behandelingen.

TUC Nederland BV 13 Apr 2017 - 10:35

Na mijn onprettige ervaring met mevrouw Kasi met betrekking tot een prothese heb ik nu een tandarts die voor mij vijf sterren verdient! Hij kan het n.l. wel! Het mondzorghuis beveel ik niemand aan.

monica mulder 15 Mrt 2017 - 18:59

In het begin was ik toch wel een beetje angstig en bang voor de behandelingen van wat er allemaal nog gedaan moest worden!! Maar nu ben ik veel relaxter. Lig dan eindelijk ontspannen in de behandelstoel. Zolang ze me maar verdoven vind ik alles prima van wat ze willen uitvoeren. En ze zijn héél erg goed in geruststellen. Bedankt Tandartsen en assistenten. Ben heel er tevreden met jullie tandartsen Praktijk