Dental Clinics Panningen

Dental Clinics Panningen
Steenbakkersstraat 12, 5981WT Panningen
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
9.2
Google
3.2
Zorgkaart
8.6
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 12:30
  • arrow maandag
    13:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 12:30
  • arrow dinsdag
    13:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 12:30
  • arrow woensdag
    13:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 12:30
  • arrow donderdag
    13:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 12:30
  • arrow vrijdag
    13:30 - 17:00

 

Onze medewerkers zorgen ervoor dat je je snel op je gemak voelt. Ze nemen de tijd en geven je de aandacht die je verdient. Zonder wachtlijsten kun je terecht voor de meest uiteenlopende reguliere en ook specialistische tandheelkundige behandelingen. 

Bezoek website
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Angst behandeling
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Gehandicapte patiënten

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
9.0
Mondhygiënist
tandarts
9.9
Implantoloog
BIG nummer: 09054471802
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
8.9
Tandarts
BIG nummer: 19021513602
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 29101389502
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
8.8
Mondhygiënist
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 29920497902
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 19914171602
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 49919704002
tandarts
9.2
Mondhygiënist
tandarts
9.3
Mondhygiënist
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 09912895602

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Narcose (intraveneuze sedatie)
  • Spoed
9.2
3.2
8.6
2025
9.2 19 waarderingen
2024
10.0 1 waarderingen
waardering icon
Jan 13 Sep 2025 - 12:37 Review voor de praktijk
Deskundig
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
waardering icon
Petra 28 Aug 2025 - 19:48 E. Moonen Van Der Waal Mondhygiënist
klantvriendelijk en professioneel
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
8.8
waardering icon
Petra 23 Aug 2025 - 17:39 E. Moonen Van Der Waal Mondhygiënist
Prima service
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
ank legierse 12 Sep 2025 - 21:33

Mijn mondhygiëniste is anita waar ik zeer tevreden over ben ,is zeer bekwaam en werkt erg rustig.
Hoop dat ze nog lang blijft bij dentaal care
Mvg.

(Translated by Google)
My dental hygienist is Anita, and I'm very happy with her. She's highly skilled and works very calmly.
I hope she stays with Dental Care for a long time.
Sincerely,

Debby Manders 11 Sep 2025 - 20:49

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jo Weijers 05 Sep 2025 - 11:08

Een goede tandarts praktijk

(Translated by Google)
A good dental practice

Twan van Doorn 27 Aug 2025 - 11:06

Goede en nagenoeg pijnvrije behandeling ; een glimlach waardig

(Translated by Google)
Good and virtually pain-free treatment; worthy of a smile

Sylvia de Kramer 23 Aug 2025 - 07:16

Ik had daar een vaste tandarts, eentje die zó ontzettend aardig was en alles uitlegde voordat hij wat ging doen. En ook altijd zijn uiterste best deed om mijn gebit te behouden, daar die het behoorlijk hebben te lijden door mijn vele medicatie. Had weer een afspraak en werdt een weekje ervoor afgebeld, met de kortafe onbeschoft mededeling dat de afspraak niet door kan gaan aangezien hij gestopt was. Nou.....en daar sta je dan....géén andere tandarts beschikbaar want die zitten ook helemaal vol en kunnen geen patiënt erbij hebben. We bellen je wel weer wanneer er een nieuwe tandarts is dan ben je wel weer welkom.
Een aantal maandjes voorbij, krijg ik van de praktijk Blerick ineens een mail van waar blijf je nu, je bent al een paar jaar hier niet meer geweest, we zijn van plan om je uit te schrijven.
Hing direct aan de lijn, situatie uitgelegd kon direct een afspraak maken. Waarom heeft de afdeling Panningen dit niet vermeld? Of overgezet? Ben hier hèèl erg boos om! Zeker omdat mijn gebit zo broos aan het worden is door ziekte en medicijnen. Hierdoor ben ik extra voorzichtig. Bedankt Panningen!! Voor deze slechte service.

(Translated by Google)
I had a regular dentist there, one who was incredibly kind and explained everything before he started. He always did his utmost to preserve my teeth, as they were suffering considerably from my many medications. I had another appointment, and they were canceled a week before, with the curt, rude message that the appointment couldn't go ahead because he'd stopped. Well...and there you are...no other dentist available because they're completely booked and can't take on any new patients. We'll call you when there's a new dentist, and you'll be welcome back.
A few months later, I suddenly received an email from the Blerick practice asking: "Where are you?" "You haven't been here for a few years, and we're planning to deregister you."
I was immediately on the phone, explained the situation, and was able to make an appointment right away. Why didn't the Panningen department mention this? Or transfer it? I'm incredibly angry about this! Especially because my teeth are becoming so brittle due to illness and medication. This makes me extra careful. Thanks Panningen!! For this poor service.

wendy niens 21 Aug 2025 - 20:10

Vanuit praktijk Meijel over gegaan naar deze praktijk, toen nog Kies mondzorg omdat onze tandarts hier heen ging. Wel met voorwaarde om bij mijn eigen tandarts te blijven.Helaas slechte ervaringen met kies mondzorg en dat kwam hier uit. Al na de 2e afspraak gewoon bij een andere tandarts ingepland zonder overleg.

Nu is onze tandarts Harry met pensioen, zeer jammer, maar begrijpelijk.

Nu 1e keer bij Anita geweest en ben er zeer tevreden over. Ze hield rekening met mijn angst en denkt goed mee. Moet over 2 weken terug en ga met iets meer vertrouwen.

Ondanks dit zijn we toch aan het lijken voor een andere tandartsenpraktijk waar je wel een vaste tandarts krijgt maar vanwege de wachtlijsten erg lastig.

(Translated by Google)
I switched from the Meijel practice to this practice, which was then called Kies Oral Care, because our dentist was going there. However, there was a condition: I had to stay with my regular dentist. Unfortunately, I had bad experiences with Kies Oral Care, and that was the outcome. After just the second appointment, I was simply scheduled with a different dentist without consulting them.

Now our dentist, Harry, has retired, which is a shame, but understandable.

This is my first visit to Anita, and I'm very satisfied. She took my anxiety into account and is very helpful. I have to go back in two weeks, and I'm going with a bit more confidence.

Despite this, we're still looking for a different dental practice where you can get a regular dentist, but the waiting lists are very difficult.

John Janssen 20 Aug 2025 - 20:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hans Teeuwen 17 Aug 2025 - 10:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

manfred boese 14 Aug 2025 - 19:12

Goede service klant vriendelijk personeel is vriendelijk

(Translated by Google)
Good service customer friendly staff is friendly

Henk Smits 06 Aug 2025 - 19:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

Frank Schers 02 Aug 2025 - 19:16

Inmiddels al vaker behandeling gehad van Anita. Prima mondhygiëniste en altijd merkbaar resultaat

(Translated by Google)
I've had treatments from Anita several times now. Excellent dental hygienist and always noticeable results.

Henk Steeghs 01 Aug 2025 - 10:58

Half uur bij de mondhygiënist,251,87euro. (Zag er al goed uit, geen toevoeging hoeventedoen).

(Translated by Google)
Half an hour at the dental hygienist, €251.87. (Already looked good, no need for further treatment).

Mohamad Mardoum 29 Jul 2025 - 20:48

"Heel erg bedankt voor de uitstekende behandeling en uw vriendelijke aanpak. Ik waardeer het echt!"

(Translated by Google)
Thank you so much for the excellent treatment and your friendly approach. I really appreciate it!

Ali van de Vondervoort 18 Jul 2025 - 21:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Katelijn Douven 18 Jul 2025 - 19:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ton Roodbeen 12 Jul 2025 - 21:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Angelique De Wit 12 Jul 2025 - 14:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

A. Paqfil 12 Jul 2025 - 08:34

Het loopt daar ALTIJD uit en nu kun je ook al niet meer aansluitend tandarts en mondhyg. Boeken. Tussendoor moet je weer de wachtkamer in. Als je een afspraak heb staan bellen of mailen je ze best vaak om een vrijgekomen plek op te vullen. Ik vind dat irritant, want ik plan mijn afspraak heel zorgvuldig en wil deze dus niet verzetten! Alles wordt vanuit hun bekeken, niets vanuit de patient!

(Translated by Google)
It's ALWAYS overdue there, and now you can't even book a dentist and dental hygienist appointment. You have to go back to the waiting room in between appointments. If you have an appointment, you often have to call or email them to fill a vacant spot. I find that annoying, because I plan my appointments very carefully and don't want to reschedule them! Everything is from their perspective, not the patient's!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Panningen

Beste A. Paqfil,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaringen bij ons niet aan uw verwachtingen voldoen. Wij streven ernaar om onze planning zo efficiënt mogelijk te maken, maar begrijpen dat dit soms ongemak kan veroorzaken. Uw opmerkingen nemen wij ter harte en zullen wij gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Nogmaals dank voor uw input.

Met vriendelijke groet,
Dental Clinics Panningen

Jaro Joosten 11 Jul 2025 - 20:01

Ik kom al een langere tijd bij Dental Clinics Panningen, ik word er heel goed geholpen en mijn tandarts en mijn mondhygiëniste zijn ook heel vriendelijk.
De baliemedewerksters zijn heel behulpzaam en vriendelijk.

(Translated by Google)
I've been going to Dental Clinics Panningen for a while now. I receive excellent care, and my dentist and dental hygienist are also very friendly.
The receptionists are very helpful and friendly.

D. van Hooff 05 Jun 2025 - 12:58

Erg slecht en geen enkele ster waard. Ze laten je gewoon aan je lot over. Ben al vanaf januari bezig om mijn voortanden in orde te krijgen. Loop al vanaf januari met een noodvoorziening met alle gevolgen van dien. Behandelende implantoloog en tandarts zijn met ziekteverlof en/of onenigheid met de organisatie. Er wordt geen enkele moeite gedaan om mijn probleem op te lossen.
Bij het melden van een officiële klacht komt er ook geen reactie.
De enige reactie die ik van de vriendelijke dames van de receptie krijg is dat mijn dossier bij de bedrijfsleiding in behandeling is. Als ik vraag of ik hen persoonlijk kan spreken dan kan dit niet.

(Translated by Google)
Very bad and not worth a single star. They just leave you to your fate. I have been trying to get my front teeth in order since January. I have been on an emergency provision since January with all the consequences. The treating implantologist and dentist are on sick leave and/or disagree with the organization. No effort is made to solve my problem.
When I report an official complaint, there is also no response.
The only response I get from the friendly ladies at the reception is that my file is being processed by the management. When I ask if I can speak to them personally, this is not possible.

Roy 15 Mei 2025 - 17:48

Waardeloze praktijk. Let op: Ze brengen te veel tijd in rekening en lossen dit vervolgens niet op.

(Translated by Google)
Worthless practice. Beware: They charge too much time and then don't resolve it.

K D 06 Feb 2025 - 12:30

Nog niet eens 1 ster waard! Verschrikkelijke ervaring mee gemaakt vanmorgen. Tandarts begon tegen mijn kind te schreeuwen dat hij normaal moest doen omdat hij aan het schreeuwen van de angst! Ik ga een klacht indienen en adviseer absoluut niet naar deze praktijk te komen vooral als je kleine kinderen hebt!

(Translated by Google)
Not even worth one star! I had a terrible experience this morning. The dentist started yelling at my child to act normal because he was screaming with fear! I'm going to file a complaint and absolutely advise against going to this practice, especially if you have young children!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Panningen

Beste K D,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij nemen uw feedback zeer serieus en willen graag benadrukken dat het welzijn van onze patiënten, vooral kinderen, onze hoogste prioriteit heeft. Wij zullen uw opmerkingen intern bespreken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Dental Clinics Panningen

Mouna Belouadha 29 Okt 2024 - 08:51

Zeer lange wachtlijst. Bij pijn klachten met spoed wordt er geen uitzondering gemaakt en moet je weken wachten. Ook bij een klein kind. Ben bezig met overstappen

(Translated by Google)
A very long waiting list. For urgent pain complaints, no exceptions are made, and you have to wait for weeks. Even with a small child. I'm in the process of switching.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Panningen

Beste Mouna,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u een lange wachttijd heeft ervaren, vooral in geval van pijnklachten. Wij begrijpen dat dit erg vervelend kan zijn, zeker als het om een kind gaat. Wij nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ons best doen om onze dienstverlening te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Dental Clinics Panningen

Ilse 17 Sep 2024 - 15:19

Sinds KiesMondzorg is overgenomen door deze praktijk, ben ik hier patiënt geweest, maar gelukkig ben ik recent overgestapt naar een andere tandarts.

Er zijn meerdere problemen binnen deze praktijk:
- Lange wachttijden voor afspraken, soms wel 4 tot 6 maanden, zonder goede uitleg. Misschien tijd voor een patiëntenstop om de zorgkwaliteit te waarborgen?
- Onvriendelijk personeel dat je als een nummer behandelt, zonder veel begrip of warmte. Vooral zeer kwalijk bij patiënten met autisme of angst.
- Het lijkt meer om commercie te draaien dan om de patiënt.
- Slechte communicatie: er wordt weinig uitgelegd tijdens controles en behandelingen, en vragen worden genegeerd.
- En het meest kwalijke: Bij mijn laatste controle werd gezegd dat ik een gaatje had, maar bij mijn nieuwe tandarts bleek ik helemaal geen gaatjes te hebben! Vreemd dat er geboord zou worden zonder noodzaak! Maar goed dat ik voor die boorafspraak nog ben overgestapt.

Dit is ook gebaseerd op ervaringen van anderen. Wees dus gewaarschuwd als je je hier inschrijft!

(Translated by Google)
I've been a patient here since KiesMondzorg was acquired by this practice, but thankfully, I recently switched to a different dentist.

There are several problems within this practice:
- Long waiting times for appointments, sometimes as long as 4 to 6 months, without proper explanation. Perhaps it's time to stop taking patients to ensure the quality of care?
- Unfriendly staff who treat you like a number, without much understanding or warmth. This is especially problematic for patients with autism or anxiety.
- It seems to be more about business than about the patient.
- Poor communication: little explanation is given during checkups and treatments, and questions are ignored.
- And the worst of all: At my last checkup, they said I had a cavity, but my new dentist turned out to have no cavities at all! Strange that drilling would be done without necessity! It's a good thing I switched dentists before that drilling appointment.

This is also based on the experiences of others. So be warned if you register here!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Panningen

Beste Ilse,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaringen bij onze praktijk niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Uiteraard staan wij ervoor open om dit met u te bespreken, zodat we gerichter onderzoek kunnen doen naar uw feedback. U kunt dan contact opnemen met onze praktijk. Wij wensen u het beste bij uw nieuwe tandarts en danken u voor uw tijd bij ons.

Met vriendelijke groet,

Dental Clinics Panningen

Jannie Driessen (Jannieka) 15 Apr 2024 - 16:31

Ik heb autisme en een angst voor bellen. Ik vind het echt super dat als je dit aangeeft je via de mail geholpen kan worden! De medewerkers zijn super behulpzaam en empatisch als je angsten of dingen waar je moeite mee hebt communiceert.

(Translated by Google)
I have autism and a fear of telephones. I think it's really great that if you indicate this you can receive help via email! The employees are super helpful and empathetic if you communicate fears or things you have difficulty with.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Panningen

Beste Jannie,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden en de 5-sterren beoordeling. We zijn blij te horen dat onze communicatie via e-mail u helpt en dat u onze medewerkers als behulpzaam en empathisch ervaart. Uw comfort en welzijn zijn voor ons van groot belang, en we waarderen het dat u dit met ons deelt. Mocht u in de toekomst nog vragen of zorgen hebben, staan we altijd voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

Dental Clinics Panningen

Marjon Koopmans 09 Jun 2023 - 09:08

Nu gelukkig... 1 jaar weg daar bij die botte tandartspersoon en ergens anders goed opgevangen. Mijn gebit was zelfs achterstallig ondanks tandartsbezoek.

(Translated by Google)
Luckily, I've been away from that rude dentist for a year now and have found good care elsewhere. My teeth were even overdue, despite going to the dentist.

Noelle M (Noël) 23 Mrt 2023 - 15:00

To the point, praat niet over koetjes en kalfjes en overlegt voor de een en voor mij: Kortaf, zakelijk, mogelijk door haast. Toen ik vroeg om meer uitleg bij wat de tandarts aan het doen was, kreeg ik dat eigenlijk niet. Ik voel me er erg een nummertje/het voelt als lopende band werk. Dacht eerst misschien is het een moment opname. Maar het is meerdere bezoeken voorgekomen. Ik merk dat ik nu niet meer terug wil en de bariere om naar de tandarts te gaan groter geworden is. Ik wil niet de hele praktijk afkraken en er bij gezegd dat ze niet onaardig zijn, het is er schoon en ze streven vast naar efficentie. Het zou ook gewoon kunnen dat ik gewoon niet match met de manier dat men deze praktijk runt. Mogelijk toch tijd voor een overstap, naar een meer angstgespecialiseerde tandarts.

(Translated by Google)
To the point, no small talk and consults for one and for me: Short, businesslike, possibly due to haste. When I asked for more explanation about what the dentist was doing, I didn't really get it. I feel very much like a number/it feels like assembly line work. At first I thought maybe it was a snapshot. But it happened several times. I notice that I don't want to go back now and the barrier to going to the dentist has become higher. I don't want to criticize the entire practice and I would like to say that they are not unfriendly, it is clean and they certainly strive for efficiency. It could also simply be that I just don't match the way this practice is run. Maybe it's time for a switch, to a dentist who specializes in more anxiety.

Rafal Langer 25 Jan 2023 - 19:31

matig , hun kijken allen op geld verdienen , niet op patiënt. arrogante tandarts .

(Translated by Google)
mediocre, they all focus on making money, not on the patient. arrogant dentist.

M Huijs 20 Dec 2022 - 11:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Oksana Oksana 29 Jul 2022 - 08:56

Great practise

Thea Huijs 07 Jan 2022 - 20:34

Zeer tevreden over de gang van zaken, wat betreft de vriendelijkheid en adequate behandeling! Geen spijt van mijn overstap naar Kies Mondzorg Panningen!

(Translated by Google)
Very satisfied with the course of events, in terms of friendliness and adequate treatment! I don't regret my switch to Kies Mondzorg Panningen!

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Panningen

Dank voor deze mooie beoordeling Thea en heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze praktijk! Dat is waar wij het voor doen :)

Marco Huberts 29 Nov 2021 - 17:06

Op afgesproken tijdstip daar, na half uur wisten ze nog niet hoe laat ik aan de beurt was. Ben moeten gaan om andere afspraak te halen. Als patiënt afspraak niet nakomt kost het geld maar andersom is het pech en mag je wederom terugkomen.

(Translated by Google)
I arrived at the agreed-upon time, but after half an hour they still didn't know when I was due. I had to leave to catch another appointment. If a patient misses an appointment, it costs money, but if they miss it, it's tough luck and you have to come back again.

Mart Thijssen 04 Nov 2021 - 20:46

Zeer slechte organisatie. Niet aan te bevelen. Willen alleen geld verdienen.

(Translated by Google)
Very bad organization. Not recommended. Only want to make money.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Panningen

Goedemorgen Mart,
Wat vervelend om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad binnen onze kliniek. Kun je ons specifieker vertellen wat er mis is gegaan? Dan zoeken wij graag naar een oplossing!

Groet, Team Kies Mondzorg

Kevin D 09 Okt 2019 - 00:55

Perfect. Nemen de tijd voor je.duidlijke afspraken en prijzen.

(Translated by Google)
Perfect. Take the time for clear agreements and prices.

Doe Je Verhaal 26 Sep 2018 - 21:00

In de kliniek in Panningen staat een rolstoelkantelaar. Daarmee kunnen rolstoelgebruikers eenvoudig gekanteld in hun eigen rolstoel worden behandeld.

Voor spoedgevallen op werkdagen na 17 uur, in de weekenden en op officieel erkende feestdagen belt u naar de Tandartsenpost Venlo via 0900 8818.
De nooddienst is gevestigd op het Spoedplein Noord-Limburg (Prof. Gelissensingel 20 te Venlo).

(Translated by Google)
The clinic in Panningen is equipped with a wheelchair tilter. This allows wheelchair users to be easily treated while tilted in their own wheelchair.

For emergencies on weekdays after 5 p.m., on weekends, and on official holidays, please call the Dental Post Venlo at 0900 8818.
The emergency service is located at the Spoedplein Noord-Limburg (Prof. Gelissensingel 20 in Venlo).