Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch
Thorbeckestraat 2, 4731KP Oudenbosch
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 20:30 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 16:00
Voor actuele informatie: tandarts-oudenbosch.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Orthodontie
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Ik heb implantaten laten plaatsen in deze tandartspraktijk. Ik vond het erg spannend maar tandartsen J. Plooij en R. Zee zorgen ervoor dat je altijd op de hoogte van wat er gaat gebeuren . Elke stap van een behandeling werd duidelijk uitgelegd. Ook de assistentes zijn vakkundig en behulpzaam. Ik ben tevreden met een resultaat.
Vriendelijke en vrolijke implantoog en assistente die vakwerk leveren. Een oude botsplinter die irritatie gaf werd opgemerkt en weggehaald, waar ik erg blij mee was.
goed en samen afspraak gemaakt voor de tandarts
Prima
De tandarts die ik trof had in mijn inzicht totaal geen begrip voor mijn situatie. Hij was zeker kundig, maar het menselijk gevoel ontbrak. Voelde mij totaal niet op mijn gemak bij deze tandarts. Het gevolg was dat het bezoek voortijdig is afgebroken en het doel waarvoor ik kwam niet is gehaald.
Goed uitleg, wat het straks gaat gebeuren!
Na 3 minuten gebidsreiniging 10 minuten in rekening brengen vindt ik wat vreemd, zouden jullie dit kunnen verklaren?
Goed en netjes behandeld.
We waren gelijk aan de beurt, precies op tijd, alleen in de stoel (we waren met z'n 2e tegelijk) moesten we na de assistente beide lang wachten tot de tandarts langs kwam, je hoorde ook dat ze tussendoor andere patiënten hielp. Dat is toch erg vervelend, en duurde al met al echt lang, uiteindelijk zijn we er 40 minuten binnen geweest, toch jammer als je baby van een paar maanden op je zit te wachten bij de oppas.
prima
Ik ben bang voor de tandarts, maar nu probeer ik elk h a of jaar te gaan. Mijn angst is afgenomen.
Tijdens de behandeling prima, maar een afspraak verzetten gaat haast niet want jullie zijn niet normaal te bereiken. Ben al drie dagen bezig om een afspraak te verzetten. Vijf wachtende voor je, en bij 1 wachtende duurt het nog minimaal 15 minuten. Aangezien wij onder werktijd niet langdurig voor een prive-aangelegenheden wordt de bereikbaarheid als ver onvoldoende beoordeeld.
Liesbeth Thijs een hele fijne, lieve tandarts. Door haar ga ik al weer een paar jaar naar de tandarts. Snapt mijn angst en begeleid mij daar heel goed bij. De rest van het personeel is ook altijd heel aardig en behulpzaam.
Wordt op tijd geholpen
Vriendelijk
Ik ervaarde mijn afspraak fijn en relax en goed deskundige hulp
Leuk en aardig maakt niet uit bij wie je de afspraak hebt. Je voelt je op je gemak ook bij pijnklachten. Jammer wel dat de praktijk zo steriel geworden is de warme wachtkamer is veranderd in een operatiekamer die echt niet fijn aanvoelt. Je zit daar echt niet meer op je gemak vooral niet bij pijnklachten dat was vroeger wel anders. Je kwam tot rust in de wachtkamer. Gemiste kans de plastic stoelen zijn altijd beduimeld want je ziet er iedere vinger op. Ben benieuwd hoe lang de balie netjes wit blijft aan de onderkant. Iedere vernieuwing is geen verbetering jammer genoeg.
Ik ben met fijne zorg gecontroleerd door zowel de mondhygiënist als de tandarts.
Toppie gedaan veel geduld gehad
Zoals altijd vriendelijk geholpen door zowel baliemedewerkster, assistente Rianne als tandarts Liesbeth. Ze namen alle tijd voor me.
De praktijk is toegankelijk, gastvrij en gedreven.
Ben fijn en vakkundig geholpen
Altijd op tijd wordt ik geholpen, en ik ben tevreden.
Goed geholpen en ze nemen de tijd voor je. En ze stellen je gerust en leggen uit wat ze gaan doen voordat ze gaan beginnen.
De praktijk is mooi opgeknapt . Het bezoek was , effectief en efficiënt. Bij een vorig bezoek was ik wat minder positief en heb ik dit laten weten . Nu ben ik zeer positief en wil ik dit ook met jullie delen . Wauw
Prima geholpen...en goede uitleg.
Prima behandeling, heel deskundig, zeer correct en vriendelijk.
had me vergist in datum en tijd voor de controle afspraak. bij aankomst was er een andere tandarts beschikbaar dan waar ik de afspraak zou hebben. in goed overleg heeft de tandarts die aanwezig was de controle uitgevoerd
Prima, voelde me meteen thuis
Voor het eerst in alle jaren dat ik klant ben een slechte ervaring. Mijn behandeling werd uitgevoerd door een tandarts die overal mee bezig was behalve mijn mond. Ze ging zo ruw te werk bij het schoonmaken met haar automatische drillertje dat ze mijn mondhoeken liet bloeden. Vervelend vond ik de discussie of ze daar mee wilde stoppen en zei dat het niet waar was. Terwijl de wondjes er een week later nog zitten. Ze heeft mijn tanden niet gecontroleerd met een spiegeltje maar zei gelijk dat ze ging schoonmaken. Ook vond ik als hoogzwangere vrouw het heel naar dat ze de stoel diep zetten en druk met een collega was terwijl ik voeg of ik niet op de maximale stand naar achter kon worden gezet. Maar helaas lette ze daar niet voor op. Het meest lullige vind ik de rekening. Ze begon met schoonmaken en stopte na 20 seconden om iets anders voor een collega op te pakken. Daarna heeft ze nog max een paar minuten schoongemaakt en kon ik gaan. Op de rekening stond echter de tijd dat ik op haar moest wachten doorgerekend alsof ze 10 min bezig is geweest met schoonmaken. Ik ben altijd super tevreden geweest over de tandartsen en de rekeningen die ik heb gehad. Maar dit sloeg echt nergens op. Ik zou het waarderen als hierover contact met mij werd gezocht.
Nette ontvangst, goede uitleg. Nemen de tijd voor patiënt.
Prims
vriendelijk, vakkundig en tot volledige tevredenheid geholpen om van mijn probleem met warm en koud af te komen.
Ik krijg goede voorlichting en antwoorden op mijn vragen
Goed advies
zie hierboven
Mensen zijn vriendelijk en geduldig. Er worden ook geen handelingen verricht als ze niet nodig zijn. Luisteren naar wat je te zeggen hebt.
Een prettige, ontspannen behandeling. Prima gedaan weer!
Vriendelijk en correct behandeld
Goed
Ik ben al jaren met mijn gezin aangesloten bij deze samenwerkende tandartsenpraktijk. Ik ben er over het algemeen wel tevreden over. De mensen die er werken zijn vriendelijk en behulpzaam.
Zie bovenstaande antwoord
Controle goed. Moet terug komen voor tandsteen te verwijderen. Dat gebeurde voorheen altijd tijdens de controle .Dit vindt ik vervelend.Ik heb altijd weinig tandsteen.
We waren als gezin op bezoek. Bij mijn dochter was een behandeling nodig. Ze werd heel goed gerustgesteld, waardoor de behandeling heel soepel verliep en ze niet meer bang is voor het vervolg.
Er werd meegedacht en geluisterd, zowel door tandarts(ass) als aan de receptie.
Competente tandarts en assistentes. Altijd al goede ervaringen mee gehad.
Ik word altijd zeer op mijn gemak gesteld. Relaxte tandarts en assistente. Heel erg kundige mensen.
zie er niet tegen op om naar de praktijk te komen
Als het goed is, behoeft het mi weinig aanvulling
goed en vriendelijk
-
Ik ben heel tevreden
goed
Precies zoals ik het wilde
Goede tandarts ikben heel tevteden
Vind het altijd verschrikkelijk om naar de tandarts te gaan, maar deze ervaring was super! Behandeling was zo goed als pijnloos, en werd fijn op mijn gemak gesteld.
Alleen maar lof !!!!!!!
zeer tevreden
Mijn ervaring is dat je er goed en netjes wordt geholpen. Vriendelijk en duidelijk.
vriendelijk, vakkundig en professioneel.
Hele vriendelijke mensen. Super geholpen
Gevoel voor patient en zeer vakkundig
Prima geholpen.
Vriendelijke mensen, vakkundig, goede communicatie.
Uiteindelijk is de behandeling natuurlijk helemaal naar wens
Vriendelijk, correct en snel geholpen
Prettige en zorgvuldige behandeling
Goed
Werd netjes geholpen vriendelijke correct vakkundig aan te raden
alles weer gerepareerd
Ben al lang patiënt en weinig of geen klachten. Het gebeurt weleens, dat je lang moet wachten. Tot nu toe ben ik tevreden.
Goede behandeling en precies verteld wat zij ging doen.
Expertise, vriendelijk
Vakkundige en deskundige mensen die er werken Ook vriendelijkheid staat in deze praktijk bovenaan.
behandeling is als vanouds keurig , helemaal geen klachten , wordt altijd netjes behandeld en te woord gestaan.
zoals hierboven staat
positief en kwalitatief goed.
Fijn
Wordt heel vriendelijk geholpen.
Sympathiek personeel, kundig, stipt en snel.
Ik heb geen opmerkingen. Ik ben tevreden.
Heb altijd goede ervaringen. Krijg ook goede adviezen en prettige sfeer.
Kundige mensen tegen van goed verstaan.
Altijd vriendelijk geholpen altijd goede uitleg, goed in har werk
Bij vragen wordt prima advies gegeven. Ook proefjes van tandenstokers of tandpasta. Er is een vertrouwensband opgebouwd.
Ik ben erg tevreden over mijn tandarts, ze denkt mee en komt met nuttige tips om mijn gebit goed schoon te houden.
Goede communicatie. Behandeling was prettig en goed!
De eerste behandeling was verschrikkelijk nu door anouck geholpen perfect niks gevoelt dus zo kan het ook je kan niet geloven hoe erg pijn dat de eerste keer heeft gedaan en ik ben echt niet kinderachtig
Ik word altijd netjes geholpen
Bijna twee jaar lang maandelijks voor controle van beugel bij Ellen en Kelly geweest. Telkens vriendelijk, punctueel en vakkundig. Alle vragen die ik had werden uitgebreid beantwoord met duidelijke uitleg. Ellen is een rustige en professionele tandarts, die echt de tijd voor je neemt en flexibel is. Kelly is een duizendpoot, handig en werkt op een klantvriendelijke en efficiënte manier. Mijn ervaring met deze praktijk is dan ook zeer positief.
Vriendelijk personeel, professioneel.
vriendelijk, attent en deskundig
Fijn & met zachte hand geholpen, veel aandacht voor vragen met goede uitleg.
Hele lieve assistente en tandarts. Gevoel dat je welkom bent.
Een goede behandeling
Goed
Goede informatie, omtrent de data van komen, en zeer tevreden over de mondhygieniste, alswel de tandarts
professioneel
prima
Heb de juiste informatie gekregen die waarschijnlijk in de nabije toekomst een invulling gaat krijgen. Afhankelijk van de uitslag die er bij de eerstvolgende afspraak zal zijn.
Snel geholpen door vakbekwame medewerkers
Goede ervaring, ga zeker met een gerust hart terug.
Ik word altijd fijn geholpen.
Kom alleen voor een nieuw kunstgebit
Vriendelijke en prettige benadering en deskundig.
Er hing een hele ontspannen sfeer en er werd goed met mijn problemen omgegaan. Ik voelde me gehoord en op mijn gemak.
Prima geholpen
Prettige tandarts, vriendelijk en informatief.
gewoon goed
Vriendelijk personeel met tijd voor een praatje. En goede uitleg wat ze doet en wat jij het beste kunt doen.
goed en vakkundig geholpen'
Het was een vluchtig bezoek , de assistent was bot en nors voor ik het wist had ik een klem voor foto’s in mijn mond . De tandarts zelf deed haar controle . De lamp. Oven de stoel was vies zit een melk achtige laag op de lamp . Het maken van afspraken. : eer er plaats is duurt best lang , mss ivm Corona . Er werd gezegd dat we al naar een ortho hadden gemoeten , we wisten van niets en kregen nu de brief mee . Erg rommelig kwam het allemaal op ons over
Om 08.30 uur gebeld met Connie, om 09 40 kon ik terecht bij tandarts Schoone. Geweldige service van Connie, de tandarts assistentie en tandarts Schoone. Chapeau!!
Vriendelijke en deskundige zorg.
Intussen kom ik al vele jaren naar de Samenwerkende Tandartsen in Oudenbosch voor een behandeling van de Mondhygiëniste, Tandarts of een periodieke controle. Ik heb altijd het gevoel in goede handen te zijn.
ER wordt altijd naar je gezondheid gevraagd.
goed
Het personeel van Samenwerkende Tandartsen Oudenbosch is zeer patiëntvriendelijk.
Prima, juiste uitleg. Fijne en goede behandeling
goed
Alles is prima geregeld.
Gezellig, toch zakelijk en professioneel
Ok
Waarom niet meer gelijk het kleine beetje tandsteen weghalen?
.
.
Behandeling goed uitgevoerd
Ik kom niet bij een tandarts van het centrum dus daar kan ik geen beoordeling aan geven.
Naast voldoende parkeerruimte is er bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst waarna ik heb plaats kunnen nemen in een nette wachtruimte. Nog Voorde afspraaktijd werd ik opgehaald en was er ruimte voor een leuk en ontspannen gesprekje. De tandarts (Ellen) kwam bij mij over als deskundig en nauwkeurig.
Het leek wel of er weinig tijd was
Er wordt altijd de tijd genomen, behandelingen voelen, ondanks ongemak, altijd comfortabel.
Door eerdere ervaringen was ik nogal huiverig. Heb besloten dat aan de tandarts te vertellen, waar zij zeer empatisch en zorgvuldig op reageerde. Hierdoor is mijn vertrouwen al veel verbeterd.
Prima geholpen door deskundige tandarts en assistente
vriendelijk en begripvol
…
Heel vriendelijk en duidelijk daar hou ik van Vooral bij de tandarts wil je je prettig voelen Ik voel me heel prettig bij Lies
Mijn eigen tandarts was er niet dus kreeg ik een andere. Door haar wil ik niet meer geholpen worden. Op mijn vragen wistbze geen antwoord en moest de assistente antwoorden . Ik moest spoelen met water met zout volgens haar nu weekend tandarts gebeld en deze deelde mede dat.dit zeker niet mocht de eerste 3 dagen na mijn behandeling
Goed
zie hierboven
.
Attent, na uitvallen mondhygiëniste benaderd om, wanneer er plaats was, bij een collega de behandeling te krijgen.
Fijne rustige mondhygiëniste die me goed behandeld. Lig rustig in de stoel en ga tevreden weer weg.
Werd keurig op tijd binnen geroepen, vriendelijk te woord gestaan, zowel aan de balie als door tandarts en assistente.
Wordt altijd vriendelijke ontvangen. Behandelingen die je hebt gehad zijn zichtbaar in beeld. Voorts wordt de behandeling rustig en kundig uitgevoerd
Zoals altijd weer heel vriendelijk en goed geholpen. Dit is heel fijn zeker voor ons jongste dochter. Die heeft autisme alles wat ze doen wordt verteld nooit iets onverwachts.
N.V.T.
In de praktijk vindt regelmatig een wisseling plaats van behandelaars en dat stoort me mateloos. Het voltallige personeel is zeer vriendelijk.
was echt prima
Heb altijd een goed gesprek ook als er problemen zijn dan wordt het duidelijk uitgelegd
Goed
Ok
Persoonlijk vond ik het jammer dat 2 assistentes of tandarts zich niet even voorstelde of vertelde wie, wie was. Ben ik nou geholpen door 2 assistentes of ook een tandarts? Het waren 2 nieuwe gezichten voor mij.
oproep via email voor controle. afspraak maken online lekker eenvoudig je kan zelf tijd invullen
Een ervaren, deskundige behandeling gehad.
zonder angst naar de tandarts is een positief gegeven.
Ik had een losse vulling. Ik kon volgende dag al terecht. Aanvankelijk voor controle. En dan op een later moment de vervanging. Er viel een afspraak uit. Daardoor kon ook meteen worden vervangen. Ik ben geen fan van boren e.d. De tandarts zei, dat de vulling niet diep zat. Dat we het eerst zonder verdoving zouden gaan proberen. Achteraf bleek verdoving niet nodig. Wat ik heel fijn vond was, dat de tandarts telkens zei, wat ze ging doen. Haar naam weet ik niet. Ze is van oosterse afkomst. Ik ben zéér tevreden!
De dienstverlening is niet meer zoals het was. Ik ben niet tevreden over bepaalde handelingen die zijn uitgevoerd. Voorbeeld; een vulling ivm kapotte kies. Begin dit jaar gevuld ( tot 2x toe ) nog steeds ontevreden. Eerste keer door iemand die veel twijfelde tijdens de handeling en toch graag wou dat de tandarts de handeling zou verrichten ( wat bij mij voor veel verbazing heeft gezorgd ) en irritatie want er moest weer een afspraak gemaakt worden wat weer even zou duren ivm tekort aan tandartsen. Tweede keer door een ‘tandarts’ die niet echt vriendelijk of capabel overkwam want ik heb nu 9 maanden verder nog last van die kies. Ook is de verandering/tekort aan personeel voelbaar. Het maken van een afspraak, is al een hele klus. Geen warme ‘praktijk’ meer. Gemis van oude tandartsen is groot helaas. Daarom was ik ook ‘blij verrast’ om bij mn recentelijke afspraak een bekend gezicht te zien.
snel geholpen, gewoon een goede tandarts. Zeer tevreden.
mijn ervaring is heel goed
Lijkt nog weinig ervaring te hebben en Spreekt helaas gebrekkig Nederlands. Voor heen had de praktijk veel keuze uit artsen dat is helaas niet meer.
Duidelijkheid en accuraatheid van de behandeling.
Prima in orde
Geweldig geholpen zoals altijd
Groot verloop van tandartsen. Ook ortho is minimaal, erg jammer. Personeel krimpt ook erg in. Vrouwelijke tandarts die wij hadden, was erg vriendelijk en zacht handig.
Vriendelijk en vakkundige artsen en assistenten
Prettig
goed
goed
Korte wachttijd in de wachtkamer, mooi op tijd opgehaald. Goede en duidelijke controle waarbij werd uitgelegd wat de tandarts gedaan heeft. Bij de foto's die gemaakt werden hetzelfde. Duidelijke uitleg van de foto's.
Uitstekend
Geen opmerkingen
Fijne ervaringen
Luisteren naar wat jij nodig hebt en handelen daar ook naar
ik had een nieuwe tandarts, zij was zo klaar met verwijderen van tandsteen en de controle. ben anders gewend. vooral als de assistentes het tandsteen verwijderen dan voelt het veel schoner. ik gaf aan dat ik een gaatje dacht te hebben. dat bleek ook zo te zijn en kan pas als ik bij deze tandarts wil in december terecht. heb daarom gekozen voor het eerste vrije plekje dat er beschikbaar is en dat is eind oktober. ik begrijp niet goed waarom dat zo lang duurt.
Goed
Ik was vlot aan de beurt wat erg prettig is. Alles verliep efficiënt. Ik ben tevreden.
Snel geholpen en zeer fijn behandeld.
Zeer vakkundige en professionele tandarts.
Ik heb geen angst naar deze praktijk te gaan
De laatste aantal keer problemen met mijn gebit, dus een aantal afspraken gehad bij deze tandarts. Doet geen stap verder dan ze moet, iets extra doen kost haar heel veel pijn en moeite en is daar zonder verdere uitleg kort in en hoopt dat je weer zo snel mogelijk de behandel kamer verlaat. Zeer onkundige tandarts op het gebied van prothese gebit. De blaren staan nu in mijn mond heel veel pijn, ze vond dat ik het gebit toch in moest houden ondanks de pijn. Ik kreeg de afdrukken van de prothese in mijn hand gedrukt, ( had toch ook even bij de andere dame op de kamer neer gelegd kunnen worden)? Maar goed teveel op te schrijven, als ik klaar ben met de prothese ga ik opzoek naar een andere tandarts.
Heel vriendelijk en goed uitleg over deze behandeling
altijd goede behandelingen en vriendelijk
Gewoon goed wat je verwacht bij een tandarts
N.v.t
moest wennen , ze zei weinig
Zie vorige vraag.
Goed
Vriendelijk en zeer professioneel personeel. Hebben pijnklacht zeer snel verholpen en gelijk behandelplan gemaakt om verdere pijnklachten in de toekomst te voorkomen.
Alles goed en snel verlopen
Ik heb het wel eens gezelliger en vriendelijker meegemaakt
zie boven
Goed behandeld
Heel prettig
Ze zijn altijd vriendelijk...op tijd en kundig...ik ben zeer tevreden met deze praktijk
Uitstekend team.
Ze werken zo fijn. Ook ten opzichte van kinderen met autisme zoals ons jongste dochter. Ze vind het altijd heel spannend maar door de goede uitleg en haar mee laten kijken met een spiegel, gaat ze zonder problemen in de stoel liggen
Ik ben nog NOOIT bij een mondhygiëniste geweest,maar het ging super goed. Ik wist wel wat er gedaan zou worden, maar wist totaal niet hoe het zou gaan.Ik heb nogal gevoelige voortanden.Maar daar hielt ze super rekening mee,Eerst met het elektrische apparaatje en daarna met de hand super. En dan die fluor behandeling was echt fijn.
Fijne tandartspraktijk, deskundig en goed
Het blijft een tandarts afspraak maar de aanpak is professioneel, een afspraak maken is eenvoudig en je wordt vriendelijk geholpen. Het is goed dat duidelijk wordt uitgelegd wat gaat gebeuren.
-
Alle eerdere behandeling zijn goed geweest, duidelijk bij informatie en tips voor het "onderhoud van onze tanden". Jammer dit keer was het feit dat we ruim 20 minuten hebben moeten wachten vanaf het tijdstip van de door jullie aangeleverde tijdstippen. We hadden na de behandeling, nog een afspraak bij onze dochter i.v.m. oppassen bij hun kinderen. Als we op het afgesproken tijdstrip waren geholpen was mijn vrouw op tijd en "zonder haast" naar de kleinkinderen gegaan, nu heeft ze moeten haasten en kwam alsnog niet op tijd aan in Hoeven. Op het moment dat we "binnen werden geroepen" bleek de arts nog iets moest regelen bij de balie en is de assistente na haar werkzaamheden nog de arts geen waarschuwen. Jammer, we snappen dat een consult "uit kan lopen", maar 20 minuten op een consult van de tijdsduur zoals jullie dat de afgelopen jaren konden doen, vonden we toch wel veel. Bovenstaande is natuurlijk niet iets dat vaak voor komt, maar het was nu wel het geval en hadden wij / een van ons nog een afspraak op de middag. We zijn altijd tevreden geweest, ook nu waren de behandelingen prima, maar zorgden activiteiten van de arts voor ons een situatie die invloed heeft gehad op een afspraak elders, welke nu niet tijdig kon worden aangevangen. Dat is bij "oppassen" altijd lastig. Ik hoop dat jullie hier iets mee doen, groet en tot het volgende bezoek, Jan von den Hoff.
Goed ontvangst. Goede behandeling. Prima uitvoering. Zeer tevreden.
Altijd zeer tevreden over mijn tandarts . Zeer vakkundig en beleefd.
X
Ik ben weg gegaan na drie minuten
Ik heb vaak pijn bij de tandarts ivm optrekkend tandvlees, hier wordt altijd rekening mee gehouden. Ben er ook wat angstig voor, ook bij andere behandelingen. Wordt dan eerdt besproken hoe eea aan te pakken, je wordt serieus genomen en behandeling wordt aangepast. Wordt door mij als prettig ervaren.
Ook als je in een rolstoel zit gaat de behandeling gewoon door.
vlotte en deskundige behandeling door vriendelijke medewerkers
2 kiezen moeten eruit. Goed uitleg gegeven wat de keuze erna moet of mag zijn.
Wel altijd binnen 15 min na afspraak tijd wordt ik behandelt + altijd goede uitleg door mijn tandarts + ben blij met mijn behandelingen.
Vriendelijk correct professioneel zorgvuldig
Goede verzorging
Fijne tandartspraktijk
Goedqt
Wat lastig vind ik de steeds voorkomende personeelswisselingen.
Staat 2 mensen te kijken of me spalk los zit die zien niks terwijl die wel los zat Komt Kelly gelukkig erbij die ziet wel dat die los zit Doe mij Kelly maar voortaan
Zoals altijd is alles heel goed- en netjes geregeld. Liesbeth is een fijne- en deskundige tandarts. Ik wou dat ik zo'n tandarts in m'n jeugd gehad had. Ook de assistente deed haar werk prima
Wij waren enigszins bezorgd dat we na de Coronaperiode geconfronteerd zouden worden met extra kosten. Als patiënt blijf je toch het nadeel houden dat je als leek niet kunt beoordelen in welke mate behandelingen noodzakelijk zijn. Het tegendeel bleek waar. We kregen goede uitleg en eerder gesuggereerde handelingen bleken niet nodig. Dat geeft rust en geeft meer vertrouwen.
Er wordt altijd goed aangegeven wat ze gaat doen , ze is daar heel duidelijk in.
Deskundig, rustug
Netjes op tijd, keurige uitleg en met zorg wordt ik behandeld!!!
De tandarts was erg klantvriendelijk tijdens de gehele werkzaamheden. Tijdens de gehele behandeling gaf ze aan wat ze deed en wat mij te wachten stond. Tijdens de gehele behandeling gaven de tandarts en haar team steeds aan dat ze de behandeling zo comfortabel mogelijk voor de patiënt wilden doen. Dat hebben ze ook waargemaakt. Aan de klantvriendelijke en zachtaardige (zo min mogelijk pijn) behandeling van deze tandarts kunnen vele tandartsen een voorbeeld nemen.
Enigste opmerking die ik heb is dat ik om bijv. 2uur een afspraak heb. Om 5 voor 2 in de wachtkamer zit. Om 10 over 2 wordt gehaald. Nog ongeveer 5 minuten een gesprek heb net de tandartsassistente. En daarna m’n tandarts binnen komt gelopen. Ik sta om 10 voor half 3 weer buiten. Ik had liever de afspraak iets later inplan dan dat ik eigenlijk 20 minuten moet wachten. Verder ben ik heel tevreden over mijn tandarts en Mondhygiëniste
Mond hygiënisten doet controle van de tandarts Tandarts vaak niet beschikbaar of elke keer een andere geen duidelijkheid zeg de ene keer dat dit noodzakelijk is en andere keer weer wat anders als je om 15:00 afspraak heb mag je bl ijjj zij dat je om 15:30 aan de beurt ben
Ik heb eigenlijk altijd verdovingen gehad bij boren, deze keer eens niet.. op t laatst werd t gevoelig.. daar werd direct de aanpak op aangepast om het zo comfortabel mogelijk te maken! Vond dit wel heel erg netjes!
Ze luisteren naar je begrijpen je situatie hebben en zorgen dat je gerust bent heel erg fijn
Adequaat en deskundig geholpen
Goed geholpen en vriendelijk personeel, alleen een afspraak maken duurt lang
prima geregeld
2 afspraken achter elkaar , eerst schoonmaken en dan controle , gemakkelijk voor de tandarts als die alles goed kan zien ! en ook voor ons /mij controle verloopt veel vlotter . zeer tevreden.
Mijn 1e kennismaking, ik voelde me zeer welkom en ook professioneel en met aandacht begeleid
Prima bereikbaar. Met voor de afspraak kreeg ik te horen dat mijn schoonmoeder was overleden. Er bestond de mogelijkheid om een nieuwe afspraak te maken, kosteloos. Mooi gebaar. Alleen jammer dat er zoveel verloop is van tandartsen
Mooi op tijd, vriendelijk
Een hele fijne behandeling gehad en ook de mond hygiëniste was super goed ,alleen het mega irritante vind ik dat ik constant gebeld wordt door jullie omdat er nog een plekje vrij is. Ik werk op afstand 80 km + en kan dan niet even langst komen , bovendien heb ik door de vakantie pas weer week 33 tijd om langst te komen, eerder niet . evengoed hoop ik door deze mail wat duidelijk te hebben gemaakt en dat we het wat mij betreft continueren. Vriendelijke groet, Frank van der Aa
Fijn geholpen.
ik heb gekregen wat ik had verwacht
Leuke En Vriendelijke Mensen Stellen Je Gerust.
Ben met binnen komen aan de balie goed ontvangen, en kon ontspannen gaan zitten om kort daarna vriendelijk gevraagd werd naar mijn naam en mee kon gaan naar de behandel ruimte. Het is wederom weer goed verlopen met een bezoek aan de tandartsen praktijk. Dank u
gewoon prima behandeld en vriendelijk
.
Binnen 10 minuten stond ik buiten. Tot over een half jaar. Ga zo door. Er is een beetje tandsteen verwijderd maar zo weinig ze moest haar bril er voor opzetten.
Schone omgeving met vriendelijk personeel dat deskundig is en oogt. Geeft duidelijke uitleg.
altijd goed geholpen liesbeth is kundige tandarts
Zeer goed met goede aervice en goed advies en uitleg van hoe en wat
zie boven
Fijn voor Lidwien dat ze met pensioen mag. Jammer voor de klanten want zij kan je erg op je gemak stelle en naar je luisteren.
Zeer vriendelijk op de hoogte gehouden van de voortgang. Vaak gevraagd of pijn nog te doen was. Uiteindelijk snel en vakkundig afgerond.
Voor mijn bezoek aan de tandarts had ik geen klachten. Er is met een haak behoorlijk tussen mijn tanden/kiezen gewroet, er is ook tandsteen verwijderd. Sinds dit is gedaan heb ontzettend veel last. Kan niet meer met links kauwen (pijnlijk) en ook aan de rechterkant is het erg gevoelig. Dit en nog wat andere zaken hebben mij doen besluiten om over te stappen naar een andere tandarts.
Aangegeven waar ik klachten heb, losse vulling en een extra gaatje gevonden, dit opgelapt, we zijn nu week later, maar nog steeds dezelfde klachten
Goeie ervaringen binnen de gehele praktijk. Meedenken is een belangrijk item daar
Mijn ervaringen zijn heel goed , vriendelijke tandartsen en assistenten houden rekening met je wensen . Ze stellen je ook op je gemak . Geven goed advies .
Is goed Wordt altijd op tijd geholpen. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam.
Altijd vriendelijk en als ze kunnen word je gelijk geholpen om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn top!!!!!
kort bondig professioneel
Dito
Zorgvuldige uitgevoerd
Vriendelijk personeel, mooie locatie Mensen worden steeds goed geholpen
Ik ben goed geholpen
Snelle behandeling! Hoewel ik al terug moest na 6 maanden omdat de vulling los zat. En deze dus weer gedaan moest worden. Daar zet ik mijn vraagtekens bij!
De mensen die in deze praktijk werken, hebben me grotendeels van mijn angst voor de tandarts afgeholpen. Ze luisteren naar je, nemen de tijd voor je, vertellen goed en duidelijk wat ze gaan doen en stellen je op je gemak. Daarnaast is het team ook zeer kundig.
geen ervaring
De tandarts heeft goed naar mijn klacht geluisterd en daar goed naar gehandeld. Jammer dat deze tandarts jullie praktijk gaat verlaten.