LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Jolanda 13 Sep 2025 - 19:51Review voor de praktijk
N.a.v. een ongeluk waarbij meerdere (voor-)tanden los en scheef zijn komen te staan ben ik door Tessa en haar collega opgevangen. Ze hebben me fantastisch geholpen. Een hele fijne, professionele, secure eerste hulp is verricht, waar mijn eigen tandarts daags erna haar waardering over uit sprak. Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie bekwame, vriendelijke en professionele hulp.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.5
R 07 Mei 2025 - 09:26Review voor de praktijk
Beloofd allemaal dingen terwijl die niet eens nagekomen kunnen worden, slechte zaak dit. En nu een week moeten wachten totdat de pijn verholpen kan worden.
Duidelijke uitleg
4
Behandeltijd
5
Is deskundig
4
Aanbeveling
2
3.8
jeroen 16 Nov 2024 - 02:16Review voor de praktijk
je hebt een vulling er uit het is 2.00 en je belt
pijn is niet te houden en trekt door naar je hoofd
staat op de site 24/7 bereikbaar not word niet eens aangenomen wat een service tegenwoordig
Beste Y. Hormes,
Bedankt voor je compliment! Fijn dat je de zorg bij ons zo positief hebt ervaren.
Communicatie CWZ
Jolanda Dankelman
29 Mrt 2023 - 12:55
Vorig jaar een acute darmafsluiting waardoor ik met spoed geopereerd moest worden en een stoma kreeg. Wat ben ik goed opgevangen gedurende het hele proces; zowel op de spoedeisende hulp als op afdeling B14 - chirurgie. Personeel was vriendelijk, hulpvaardig en kon je ook opmonteren met een stukje humor. Ook diëtiste, stomaverpleegkundige en chirurg begeleiden mij super gedurende het hele traject in het ziekenhuis en ook nu, poliklinisch. Kan met alle vragen terecht, word serieus genomen. Ik ben dik tevreden , dikke pluim!
Beste Jolanda,
Bedankt voor je compliment, fijn dat je de zorg bij ons zo positief hebt ervaren. Een fijne dag.
Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Albert de Jager
04 Mrt 2023 - 23:34
Wat een geweldig ziekenhuis. Super lieve zusters op B12. Het eten is lekker en er wordt met liefde voor je gezorgd. Binnen gekomen via de SEH die me direct serieus namen (nadat ik in Winterberg naar een huisarts werd gestuurd) en gelijk een paar dagen mogen genieten van de goede zorg. Uiteraard heb ik ook een puntje van kritiek… Het wc-papier daar schuren wij de kozijnen mee 😉. Dat mag best iets zachter.
Beste Sarah Bakker, Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring heeft gehad. Zou u contact met ons willen opnemen? Want we willen u graag erover spreken om ervan te leren en te verbeteren. Ons telefoonnummer is 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Website: cwz.nl/klantenservice. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare
Beste Guido, We zagen je ster. Zou je dit willen toelichten? Want we zetten ons dagelijks in voor top patiëntenzorg en horen graag over jouw ervaring. Mail of bel ons, zie hier: cwz.nl/klantenservice. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare CWZ
Zeer kundig en professioneel ziekenhuis waar je de juiste zorg ontvangt door uitermate behulpzaam en vriendelijk personeel.
Een meer dan verdiend dik compliment voor alle (zorg)medewerkers die allemaal zo hard werken om de patiënten elke keer weer van de juiste zorg te voorzien. Kan ik alleen maar heel dankbaar voor zijn!
(Vertaald door Google) Een groot ziekenhuis in Nijmegen
(Origineel)
مستشفى كبير يقع بمدينة نايميخن
cor smids
07 Nov 2022 - 16:22
Vorig jaar bij cardioloog Simsek geweest met een hartprobleem. Was totaal niet geïnteresseerd in mijn vragen. Daarom maar naar een ander ziekenhuis gegaan. Deze man kan beter gaan schoffelen, dan hoeft hij ook geen vragen te beantwoorden..
Mohammed ‘Ibn Batota1867’ Chagri
14 Okt 2022 - 13:05
Goed ziekenhuis. Schoon. Helaas wachtlijsten te lang.
Beste Ln Zn, We zagen uw review en horen graag uw toelichting. Zou u dat willen mailen naar klantenservice@cwz.nl? Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare CWZ
Mohamed Ghazal
08 Aug 2022 - 22:50
(Vertaald door Google) Ik ben zeer tevreden over de aard van het werk en de uitstekende medische staf
(Origineel)
انا مسرور جدا لطبيعة العمل والكادر الطبي الممتاز
Beste Debbie, bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Julia Webcare CWZ
Maria Akkermans
26 Jul 2022 - 16:47
Geweldig ziekenhuis
Fred van Hal
24 Jul 2022 - 20:43
Vorig jaar ben ik vanwege meerdere TIA'S en vervolgens herseninfarcten twee keer opgenomen in het CWZ.
Ik lag op de Neuro-Care. Het verplegend personeel en de neurologe waren heel aardig en meelevend.
Vervolgens ben ik een hele tijd bezig geweest met een revalidatie traject.
Dit was op momenten heel zwaar, maar uiteindelijk ben ik op een punt beland waar ik weer zelfstandig kan functioneren, weliswaar met enkele beperkingen maar zonder de revalidatie was ik nooit zover gekomen.
Tijdens de revalidatie werd er door de verschillende therapeuten ook aandacht gegeven aan het menselijke gedeelte.
Samengevat, ik was natuurlijk niet blij met het hersenletsel maar zeker wel met de acute zorg en later de nazorg in het CWZ.
Beste Fred, bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. We wensen je alle goeds voor de toekomst. Groet, Marleen webcare CWZ
Ronald van eck
11 Jul 2022 - 07:11
Altijd heel goed geholpen nooit klachten gehad na mijn woorden een goede ziekenhuis 👍🏻👍🏻👍🏻
Jammer dat de spreekuren vaak uitlopen en je dan onnodig extra parkeergeld kwijt bent
Marlies van Vloten
06 Jun 2022 - 13:39
Zondag 29mei 2022 rond 00.30 belandde ik op de hartbewaking ivm met ritmestoornissen. Ik werd geweldig geholpen door kundige lieve mensen. Alle lof! Maar de accommodatie laat veel te wensen over. Mijn man, tegen de 80, heeft van 00.30 tot 04.00 op een houten klapstoeltje gezeten. Dat is toch wel een beetje triest op dat tijdstip voor iemand van bijna 80
Beste Marlies, wat vervelend om te horen. Ik zal jouw feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat zij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Groeten, Marleen webcare CWZ
Beste Niels Berg, We horen graag meer over uw waardering. Kunt u ons een toelichting geven? Bel ons (op werkdagen), of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Alvast bedankt! Vriendelijke groet, team webcare
Beste mevrouw Pennings-Falize, We komen graag met u in contact over uw ervaring, want dan kunnen we dat bespreken. Ons telefoonnummer is 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Dank alvast voor het reageren! Vriendelijke groet, team webcare
Fratarski@gmail.com Fratarski@gmail.com
06 Mei 2022 - 08:19
Afdeling Maag-Darm-Leverziekten heel erg slecht. Tot de 2x toe onprofessioneel gehandeld ivm verwijderen darm poliepen waardoor mijn gezondheid in geding werd gebracht waardoor ik second opinie in een andere instelling heb moeten aanvragen om klus te klaren. Voor mij iig geen CWZ meer. Geen kennis, geen kunde en geen vriendelijke bejegening. Trouwens dat hoorde ik vaker en dus mensen die niet meer terug naar CWZ willen
Beste Fratarski, Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring in CWZ heeft gehad. Zou u contact met ons willen opnemen? Want we willen u graag erover spreken om ervan te leren en te verbeteren. Ons telefoonnummer is 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare
Lucifer Morgenster
30 Apr 2022 - 18:49
Met gemak het beste hotel van Nijmegen. Erg schoon en vriendelijk personeel. Geen pretentieuze bijbel in het nachtkastje te vinden. Vreemd genoeg betaalde m'n verzekering mijn verblijf. Ze verstrekken gratis morfine wat vanzelfsprekend ontzettend cool is. De verstelbare bedden zijn ook met gemak uitmuntend. Het enige dat ietwat beter kan zijn de kastruimte en het feit dat er elke twee uur iemand komt kijken of alles wel goed gaat. De WiFi laat ook te wensen over. Maar al met al erg relaxed als vakantiebestemming. Wel erg raar dat je binnen moet blijven en niet mag genieten van andere activiteiten tijdens je verblijf.
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Imre afdeling communicatie CWZ
John 'Ol'Skool' Rushton
27 Apr 2022 - 20:38
Beste ziekenhuis die ik ooit heb mogen ervaren in de 51 jaar dat ik leef!
Fantastische verzorging van het vriendelijkste en hulpvaardigste personeel!
Ook het eten is altijd heerlijk!
Zij hebben letterlijk mijn leven gered en gezorgd dat ik het beste herstel wat ik mij durfde voorstellen kreeg!
Beste John, dankjewel voor de complimenten. Fijn dat je de zorg zo goed hebt ervaren. We hebben overigens ook een aantal apps. Meer info hierover vind je hier >> https://www.cwz.nl/naar-het-ziekenhuis/digitale-zorg/cwz-thuis-app/ en https://www.cwz.nl/naar-het-ziekenhuis/digitale-zorg/cwz-zorgapp/. Fijne dag nog! Marleen webcare CWZ
Sander Barentsz
03 Mrt 2022 - 14:41
Ik word doorgaans goed geholpen. Prima behandelend artsen (in mijn geval) en ook het ondersteunend personeel heb ik als prettig ervaren.
Maar dan het digitale systeem. Wat een regelrechte ramp. Ik kan in de digitale omgeving mijn eigen dossier niet eens inzien en als ik mijn patiëntdossier wil opvragen, krijg ik een week later te horen dat deze kan worden afgedrukt en dat ik deze mag komen ophalen.
De meneer hieronder was mij voor en vat het prima samen: "omslachtig en niet meer van deze tijd". Digitalisering en privacy gevoelige informatie gaan dan misschien niet goed samen, maar het CWZ lijkt hopeloos achter te lopen, tot frustratie van de patiënt.
Ma Go
01 Mrt 2022 - 12:54
(Vertaald door Google) Ik ben een Poolse kliniek, ondanks de taalbarrière probeer ik te helpen, ze zijn erg aardig, de service is geweldig, vol cultuur en begrip
(Origineel)
Jestem polka klinika pomimo bariery językowej stara się pomóc, są bardzo mili, obsługa super, pełna kultura i wyrozumiałość
Monika Mo
22 Feb 2022 - 09:50
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mithat Berisha
15 Feb 2022 - 14:27
Deze Google-recensie is zonder tekst
Frans Zoons
15 Feb 2022 - 09:32
Op zich een goed ziekenhuis. Ik kom er lever dan bij 'grote broer' Radboud, vanwege de kleinere omvang. Ik word doorgaans goed geholpen. Minpunt is vooral het digitale werken met bijbehorend patiëntdossier. Gisteren ben ik er geweest en dat had prima online kunnen plaatsvinden. Het patiëntdossier is omslachtig en niet meer van deze tijd.
Wat jammer om te lezen, R B. We horen graag wat er beter kan, want zo maken we de zorg samen nóg beter. Dat mag via klantenservice@cwz.nl of bel ons. Een fijne jaarwisseling en gezond 2022 toegewenst! ^team webcare CWZ
CWZ dokter Edixhoven orthopedie heeft met slecht onderzoek en slechte navraag in Amsterdam mijn schouder meerdere malen volledig verkeerd geopereerd en verprutst, voor altijd een gevaar sindsdien. Dr Edixhoven zei nog, ik heb nog nooit iemand zo'n pijn zien hebben op mijn afdeling, dank daarvoor prutser.
Beste meneer Kroeskop,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
We vinden het spijtig dat uw ervaring bij CWZ niet naar wens is verlopen.
Graag willen we u wijzen op de mogelijkheid tot het indienen van een klacht of tip via onze website:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Op deze manier kunnen we kijken hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Mic
21 Dec 2021 - 17:55
Erg fijn geholpen na een ongeluk thuis. Ze namen de tijd voor mij en ik werd menselijk geholpen.
Bedankt voor het compliment Mic! ^ Groeten, Sophie Webcare CWZ
Emile Gerrits
20 Dec 2021 - 17:55
Ik heb er net geen 4 dagen gelegen.
Gebracht door ambulance,met zeer veel pijn aan rechterbeen
Van het ambulance personeel tot de mensen van het CWZ . Echt iedereen heeft mijn geweldig behandeld en verzorgd. Tot en met de dame van receptie die een taxi voor mij belde. Ik mis ze nu al.
Bedankt, ik lag op afdeling c44
Beste Hugo, bedankt voor uw recensie. Naar het ziekenhuis gaan is niet leuk, maar gelukkig verliep alles veder naar wens. Met vriendelijke groet Kim, Webcare CWZ
Lukas Ebben
23 Nov 2021 - 07:17
Duurde heel lang totdat ik werd geholpen.
Maar op de momenten dat ze me holpen. Was het wel goed
Beste Thea, bedankt voor dit mooie compliment. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in CWZ. Groetjes, team webcare CWZ
Jomana Al kerwani
04 Okt 2021 - 18:34
Wat een naar ziekenhuis ik lig hier al 7 uur te wachten en word hele tijd verplaats en moet weer wachten er gebeurd niks ook ruzie gehad met dokter want die speelt hier baas over je ik vind dit een gevangenis geen ziekenhuis
Beste Jomana,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
We vinden het spijtig dat uw ervaring bij CWZ niet naar wens is.
Graag willen we u wijzen op de mogelijkheid tot het indienen van een klacht of tip via onze website:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Op deze manier kunnen we kijken hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Ben Kuster
27 Sep 2021 - 15:58
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wim Verbeek
25 Sep 2021 - 00:05
CWZ een fijn ziekhuis, ondanks de drukte heeft het meeste personeel wel nog ruimte voor een persoonlijk gesprek. Je voelt je hier serieus genomen. Nog een beetje een dorps mentaliteit heeft het. Alleen zou ik graag zien dat de tv op de ziekenhuiskamers om 23.30 uit gaan, voor een goede nachtrust.
Bedankt voor het mooie compliment!
Wij ontvangen graag tips en opmerkingen om onze zorg te verbeteren. U kunt de tip indienen op onze website via: https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Met vriendelijke groeten,
Sophie webcare CWZ
Nicole
20 Sep 2021 - 11:49
Super goede zorg! Eten in het restaurant echt waardeloos
Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over de zorg van CWZ!
Helaas is jouw ervaring met ons restaurant niet volledig naar wens gelopen.
We horen graag waar wij ons ziekenhuis kunnen verbeteren, dit kan via het contactformulier:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Hier kun je de klacht met ons delen en nemen we deze in behandeling!
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Esra
15 Sep 2021 - 14:20
Gister door de lieve nacht huisarts door gestuurd naar spoed eisend hulp omdat hij het niet vertrouwde hij nam de klachten sirieus.
Bij de spoedeisendhulp 2 lieve vrouwen kanjers en zo behulpzaam
De Mensen nemen echt de tijd voor je en maken een praatje met je ze waren harstikke vriendelijk en hebben mij gerust gesteld ze luisteren naar het patient
Ga zo door jullie doen een mooi beroep en helpen mensen respect!
Dankjewel voor het compliment Esra! Groeten, Marleen webcare CWZ
Teun Kloosterman
22 Aug 2021 - 18:14
Betaald parkeren werkt niet met parkeerkaarten
nico assinck
13 Aug 2021 - 14:24
Architecturally, it's a monstrosity from the late 80's (impossible layout, hardly any natural light). I always get lost.
They can be very flexibel with their planning as long as they are willing to do so, but i prefer the university hospital, where the doctors are working for the hospital and not for themselves.
(Vertaald door Google)
Architectonisch is het een wangedrocht uit de late jaren 80 (onmogelijke indeling, nauwelijks natuurlijk licht). Ik verdwaal altijd.
Ze kunnen heel flexibel zijn met hun planning zolang ze dat willen, maar ik geef de voorkeur aan het universitair ziekenhuis, waar de dokters voor het ziekenhuis werken en niet voor zichzelf.
Beste Sophie, in lijn met de richtlijn van het RIVM is het in CWZ niet meer verplicht om een mondkapje te dragen als 1,5 meter afstand kan worden gehouden. We hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, Danielle CWZ
Heidi
03 Jul 2021 - 14:40
Deze Google-recensie is zonder tekst
Leo Belterman
10 Jun 2021 - 22:31
Alles goed geregeld, korte wachttijden, maar wat is het groot.
Dakota High
05 Jun 2021 - 06:24
Prima ziekenhuis
Anke Hermsen
25 Mei 2021 - 20:20
Bezoektijden prima geregeld. Goede controle op covid. Rustige sfeer.
Bedankt voor de positieve feedback, Anke! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Britt Seuren
12 Mei 2021 - 13:05
Prima ziekenhuis met vriendelijk personeel. Helaas wel vaak fouten gemaakt met afspraken, en als je daar een melding van maakt word er weinig mee gedaan. Ook het eten, zowel in de kantine als op de kamers lopen echt achter op het gebied van Veganisme. Ook mag er echt meer gezond eten aangeboden worden.
Beste Britt,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
We vinden het spijtig dat uw ervaring bij CWZ niet naar wens is verlopen.
Graag willen we u wijzen op de mogelijkheid tot het indienen van een klacht of tip via onze website:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Op deze manier kunnen we kijken hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Stefan Rutjes
02 Mei 2021 - 18:37
Fantastisch ervaring vriendelijke personeel en zoals artsen als verpleegkundige met verstand van zaken goed in elkaar ingespeeld. Top ziekenhuis zou geen andere ziekenhuis willen als niet nodig is.
Bedankt voor de 5 sterren! Vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Henry van den Berg
21 Apr 2021 - 14:10
Helaas zondag voor niets kiezen dichtgemaakt. Maar maandagavond om wederom terug te moeten werd de onstoken kies gevonden. De tandarts belde de dag erna terug om te vragen hoe het ging? Hulde aan die tandarts op het spoedplein.
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de tandarts op het spoedplein! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Dexter Dylan Annegarn
15 Apr 2021 - 21:06
Echt het beste ziekenhuis voor knieoperatie's in het bravis boz konden ze niet vinden waar mijn knie pijn vandaan kwam. Second opinion aangevraagd in CWZ en ze vond direct de oorzaak. Aardige zusters. Echt een aanrader dit ziekenhuis
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
HenkVanBoekel
19 Mrt 2021 - 14:29
fijn!
Ans Van Tintelen
14 Mrt 2021 - 17:40
Snel aan de beurt. Vriendelijk geholpen
ميلاد ميلاد
14 Mrt 2021 - 12:45
Deze Google-recensie is zonder tekst
Phillip Thompson-Rossall
19 Jan 2021 - 14:56
Opname is niet altijd correct uit geoefend.
Slechte schoonmaak ,
.maaltijden worden vergeten, een paar minder getraind verleegkundige of wil het niet.
90% een DHZ verblijf.
Een verpeegkundige
1000%.
Beste Phillip,
Wat vervelend dat je deze ervaring in ons ziekenhuis hebt gehad. Graag zouden wij hierover met je in gesprek gaan. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl of bellen naar (024) 365 73 00 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur). Wil je dat de klantenservice jou belt? Stuur dan een privébericht met je telefoonnummer.
Groetjes, webcare CWZ
Beste Henk, wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met CWZ! Bedankt voor je review. Groet, afdeling communicatie CWZ.
Leandro Aapje
13 Dec 2020 - 19:45
Deze Google-recensie is zonder tekst
yohana van der Pool
09 Dec 2020 - 19:59
Dit was mijn eerste ervaring met een ziekenhuis. Jullie hebben de lat heel hoog gelegd. 😊
Tijdens onze vakantie in NL in de laatste maand van mijn zwangerschap moest ik onverwachts opgenomen worden omdat ik ziek was geworden.
Ons meisje is daar via een keizersnede ter wereld gekomen. We moesten een week blijven. Het verblijf was heel fijn. Heel aardig personeel ( artsen, verpleegsters, schoonmaakster en mensen van de roomservice ) die met liefde en professionaliteit hun werk deden.
Dank jullie wel voor de goede zorgen.
Groetjes uit Berlijn 🇩🇪
Beste Yohana, wat een mooie woorden! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je zo positief bent over het verblijf en onze medewerkers. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine. Geniet van elkaar. Groetjes, afdeling communicatie CWZ
Marion Lensen
30 Nov 2020 - 20:24
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nagy Chafik
24 Nov 2020 - 20:09
Vervelend nieuws, er staat een staaroperatie op me te wachten. Niet vanwege een troebele lens, maar om mijn oogdruk te verlagen. Tja, niemand gaat naar het ziekenhuis omdat het "leuk" is. Ben overigens uitstekend geholpen
Beste Nagy, fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Succes met de staaroperatie! Hartelijke groet, Webcare CWZ
Maarten Udo
21 Nov 2020 - 16:47
Weer even langs geweest om bloed te laten prikken. Vriendelijke en lieve verpleegster die me prikte ;-) .
Ewelina Cygan
11 Nov 2020 - 19:19
Deze Google-recensie is zonder tekst
Daniel van Leur
23 Okt 2020 - 21:21
Goe vriendelijk personeel helemaal top
Ellen van As
21 Okt 2020 - 11:31
Enkele maanden geleden is mijn vader (81 jaar) opgenomen. Hij heeft tijdens zijn opname een heel nare en traumatiserende medische ervaring gehad met een medewerker van het CWZ. Op aanraden van verplegend personeel hebben wij als familie een klacht ingediend. In deze review wil ik melden dat de manier hoe CWZ de klacht heeft opgepakt en afgehandeld veel heeft bijgedragen aan het psychisch herstel van mijn vader. De klacht is serieus opgepakt en stapsgewijs telkens teruggekoppeld aan hem. Daar wil ik mijn complimenten en dank voor uitspreken. Hopend dat de medewerker ook daadwerkelijk nooit deze fout meer zal maken...
Beste Ellen, wat vervelend om te horen dat jouw vader een nare en traumatische ervaring heeft meegemaakt. Fijn om te horen dat het daarna wel goed is opgepakt. Bedankt voor de review! ^Webcare CWZ
Yvonne Klaassen
20 Okt 2020 - 19:34
Fijn ziekenhuis
Petricia Boom
19 Okt 2020 - 09:13
Afgelopen zaterdag 17 okt moest ik mij laten testen op corona. Alles netjes en duidelijk aangegeven, maar.... er stonden jonge mensen buiten om instructies te geven met zelfgemaakte mondkapjes wat ik al apart vind, vervolgens moet ik uit mijn auto stappen om vervolgens in een soort bouwkeet mezelf moet laten testen.
1# worden de ruimtes na ieder bezoek ontsmet ( geloof het niet)
2# horen de geteste mensen niet in hun voertuigen te blijven zitten om besmettingen te voorkomen.
Ik vond het erg onprofessioneel eruit zien.
In Venlo was het veel beter geregeld.
Beste Petricia, bedankt voor je feedback. De teststraat op ons parkeerterrein is van de GGD. Wij kunnen dus helaas niets doen aan de gang van zaken daar. Misschien is het een idee om de GGD over jouw bevindingen te informeren? Met vriendelijke groet, Kaya Webcare CWZ
Rianda Van Heijnsbergen
15 Okt 2020 - 02:01
Goed corona poortwachtersbeleid. Inmiddels wordt ook spoedplein als ingang gebruikt om onderling contact te beperken. Oktober 2020 overal zie je mondkapjes. Bijzonder detail: er lopen vrijwilligers rond die gratis water koffie en thee uitreiken aan mensen in de wachtkamers. Er staan ook automaten maar dit is een dienst die daar echt iets toevoegt. Lekkere verse thee ook. Ik zag bovendien dat uitgebreid te tijd werd genomen voor een praatje met mensen die er wat verloren bij zaten. Heel mooi initiatief
Beste Frank, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u CWZ goed kon bereiken. Wij kunnen helaas niks veranderen aan de parkeertarieven, omdat het parkeerterrein van de Gemeente Nijmegen is. Met vriendelijke groet, Kaya Webcare CWZ.
Nick Koller
31 Jul 2020 - 00:03
Afgelopen dagen in het ziekenhuis moeten verblijven voor de geboorte van onze zoon. Ik kan niets anders zeggen echte waardering voor de afdeling verloskunde te hebben. Je wordt persoonlijk behandeld en benaderd nemen de tijd voor je roomservice prima op orde. Mijn complimenten 👌
Beste Nick, bedankt voor je mooie review! Fijn om je waardering te lezen over de afdeling verloskunde. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
bert de bruin
13 Jul 2020 - 09:55
Nvt
Ron Exterkate
12 Jul 2020 - 08:58
Deze Google-recensie is zonder tekst
Brigitte
01 Jul 2020 - 12:03
CWZ MET DE CORONA MAATREGELEN
Aan de rechterkant van de ingang staat een witte tent waar je in moet, hier worden er een aantal vragen aan je gesteld en als het goed is krijg je dan een kaart met de datum van die dag erop.
Ik ben alleen in het ziekenhuis op bezoek geweest dus weet niet of het ander is voor patiënten.
Als je de kaart hebt gekregen kan je achterlangs naar de hoofdingang lopen en zeg je tegen de persoon die daar staat wat je komt doen en naar welke afdeling je moet, als je zin zo'n kaart hebt mag je door.
Als je op bezoek komt mag het maar 1 persoon per patiënt, indien de patiënt bezoek mag hebben natuurlijk, ook moet je van te voren bellen om een afspraak te maken, dit om te verkomen dat het te druk wordt.
Als je eenmaal op bezoek bent en op de juiste afdeling staat, moet je nog even bij de receptie melden voor wie je komt.
Over het algemeen is het best goed geregeld.
Beste Brigitte, dank je wel voor je mooie review! Fijn om te horen dat je je veilig voelde bij het bezoek aan CWZ. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Theo Stensen
25 Jun 2020 - 17:54
Deze Google-recensie is zonder tekst
Huub van Hoof
03 Jun 2020 - 19:18
Prima behandeling en zeer vriendelijke artsen en verpleegkundigen.
Beste Michel, wat vervelend dat je deze ervaring in ons ziekenhuis hebt gehad. Graag zouden wij hierover met je in gesprek gaan. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl of bellen naar (024) 365 73 00 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Wil je dat de klantenservice jou belt? Stuur dan een privébericht met je telefoonnummer.
Groeten, afdeling communicatie CWZ
Jeroen Oomen
21 Feb 2020 - 16:20
De medewerkers van de afdelingen kraamzorg en couveuse afdeling zijn zo kundige professioneel maar ook zo emotioneel verbonden met de patiënt, het klinkt net als een afscheid wanneer men zegt dat ze deze week niet meer komen.
Hierbij bedank ik deze afdelingen en geven wij hun 5 sterren
Bedankt voor je review, Floor. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze orthopeed dr. Jenner! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
M. Driessen
06 Feb 2020 - 12:50
Het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis heeft mij een uitstekende stageplek aangeboden op de afdeling radiologie waar ik een half jaar met veel plezier als röntgenlaborant i.o. heb gewerkt. Collega’s zijn uiterst vriendelijk naar patiënten: dit merk je in de omgang met elkaar. De patiënt staat hier volledig “centraal”.
Beste Mats, bedankt voor je compliment. Hartstikke leuk om te lezen dat je zo'n goede werkervaring hebt gehad in ons ziekenhuis. Succes nog met je studie! Vriendelijke groeten, afdeling communicatie CWZ
A. Mans
27 Jan 2020 - 14:02
Het personeel was uiterst vriendelijk en heel behulpzaam.
Ook na de operatie op de afdeling was dit merkbaar.
Het maakte niet uit hoe laat je precies bij kwam van de narcose, je kon op ieder tijdstip iets te eten en drinken krijgen.
Van deze service, maar vooral empathische instelling kunnen ze op andere plaatsen nog erg veel van leren!
Wat fijn om te lezen. Dankjewel voor het compliment. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
M P F
12 Jan 2020 - 18:00
Goed ziekenhuis met heel aardig personeel! Je word hier echt op je gemak gebracht. Enige nadeel is dat het te druk is, voor het personeel en de bezoeker. Maar dat is overal denk ik wel zo.
Bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Antoinette Cornelissen
26 Dec 2019 - 08:34
Bij de staaroperatie goede uitleg en begeleiding door de verpleegkundige en de arts tijdens de OK. De CWZ app vind ik super en geeft ook goed aan wat je wanneer doen moet. 😊
Beste Antionette, nog erg bedankt voor je mooie woorden! Fijn om te lezen dat alles rondom je operatie goed is gegaan en je de CWZ app goed kan gebruiken. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Bedankt voor je complimenten! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Abhishek Dubey
15 Nov 2019 - 13:00
I got notification from this Consultancy 'Domestic Gurunanak Marketing', that i was selected as medical coding profile in your hospital and they demanded 16500 INR as first installment, remaining 58500 INR will be deducted from my salary after joining, I am attaching mail's snapshot.
Kindly reply me is this true or not?
(Vertaald door Google)
Ik kreeg een melding van dit adviesbureau 'Domestic Gurunanak Marketing', dat ik was geselecteerd als medisch coderingsprofiel in uw ziekenhuis en zij eisten 16500 INR als eerste termijn, de resterende 58500 INR zal worden afgetrokken van mijn salaris nadat ik lid ben geworden, ik voeg een momentopname van de mail toe.
Gelieve mij te antwoorden is dit waar of niet?
Mira J
01 Nov 2019 - 19:34
Altijd lastig om een heel ziekenhuis met meerdere afdelingen en heel veel verschillende mensen die er werken, te beoordelen.
Ik ben hier een paar keer geweest en eigenlijk altijd prima ervaringen qua wachttijden etc.
Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Cees A. Groot
05 Sep 2019 - 19:48
Je komt niet voor je plezier in een ziekenhuis, maar desondanks denk ik met een goed gevoel terug aan mijn goede verblijf in het CWZ afdeling B42 Cardiologie. De goede aandacht, zorg, de vriendelijkheid van het personeel hebben mij geholpen weer vertrouwen te hebben in mijn gezondheid. Zij verdienen alle waardering!
Beste Cees, nog erg bedankt voor je mooie woorden! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de afdeling cardiologie. We zullen dit ook nog naar hen terugkoppelen. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en het restaurant. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
amer alattar
28 Jun 2019 - 23:49
Deze Google-recensie is zonder tekst
erwin mulders
27 Mrt 2019 - 06:13
goed personeel, ben goed opgevangen daar, opname van 3 maanden gehad na psychose, ik wist niks meer, oh, en het eten was goed
Beste Erwin, nog erg bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Kim Hofman
26 Mrt 2019 - 09:06
Receptie kan beter thuis blijven. Opnemen kennen ze niet en als ze je doorschakelen zit je Half uur in de wacht voor saus
marco
05 Mrt 2019 - 16:40
Deze Google-recensie is zonder tekst
Replica_74
21 Feb 2019 - 09:51
Fijne arts Dhr Teunissen
marija kurtic
20 Feb 2019 - 21:03
Deze Google-recensie is zonder tekst
WP0ZZZ
29 Jan 2019 - 06:40
Na een blessure naar de huisartsenpost gegaan. Vrij lange wachttijd (ca. 2 uur), op zich begrijpelijk. Meermaals aangegeven dat ik het vermoeden had dat mijn voet was gebroken en dat ik wilde voorkomen wederom terug te komen over een paar dagen. Toch zonder foto’s te maken naar huis gestuurd. Vervolgens via de huisarts terug om foto’s laten maken, inderdaad gebroken. Op deze manier is er meer personeel langer mee bezig geweest, m.i. slordig van de twee artsen op de post. Verder sympathiek personeel en geen beklag.
Blyatpunk 12
16 Jan 2019 - 11:50
echt typisch Nijmegens
ik vond de leukemie afdeling wel leuk
Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Esma Sevinc
03 Dec 2018 - 16:03
Supper vribdelijk medewerkers en goede hulp
Peter Bijvank
21 Nov 2018 - 23:19
Mijn zwager bezocht in het Canisius zkh. Op het terrein met invaliden parkeerplaatsen staat het altijd vol met auto’s. Met een bijna zekerheid door geen invaliden. Wordt er gecontroleerd ? Restaurant en zitplaatsen is dik in orde. Meer dan voldoende plaats. Ook de snacks is het prima. De kamer waar mijn zwager met toch wel een ernstige aandoening ligt op een kamer met vier personen is erg klein. Als op mijn kantoor hier vier mensen moeten werken heb ik problemen met de arbo. De verpleging klaagt over te druk bij bezoek. Dit is dus niet zo raar. Overigens wordt er door de verpleging wel goede zorg gegeven.
kiepke 75
24 Okt 2018 - 22:43
Veel te lange wachttijden
MAAN 62
14 Okt 2018 - 00:29
Top ziekenhuis met top personeel!
F. Anvary
23 Sep 2018 - 17:23
Deze review gaat (nog) niet over de kwaliteit van zorg maar tarief van de parkeerplaats en de apotheek! Als je denkt dat het parkeren bij Schiphol duur is moet je je auto een dag bij dit ziekenhuis laten staan! Ik heb mijn auto rond 9:15 uur daar geparkeerd en toen ik hem rond 19:00 uur op ging halen kwam er achter dat ik 17,60 euro moest gaan betalen!!! Mijn dochter moest zich voor haar operatie ochtend aan gaan melden en we bleven daar tot ze klaar was met de operatie en weer kon eten/plassen ... We wonen op een uur afstand van het ZH en heen en weer rijden leek niet zo'n geweldige keuze. Bijna alle parkeerplaatsen hebben een dagtarief en na max. 4-6 uur betaal je dat maximum bedrag. Bij CWZ is het niet zo! Je betaalt per uur en als je bijv. na de eerste hulp gaat en per direct opgenomen wordt (spoed operatie of een nachtje blijven ter observatie etc.) zou je na ontslag alsnog een hartaanval krijgen als je je parkeer kart in de machine stopt!
Wat de apotheek van het ZH betreft hebben ze een "voorrang positie" voor de medewerkers van ZH! Vergis je niet! Het gaat hier niet om bijv. een verpleegkunde die even snel de medicatie van een patient op komt halen. Iedere werknemer van het ziekenhuis (met of zonder recept) gaat voor en het zou over een vraag kunnen zijn die zeker geen spoedgeval is en als je pech hebt en deze medewerker een "goede bekende" is van apotheek assistente dan gaan ze pas over kafjes en koetjes kletsen! Op de foto die hierbij toegevoegd is zie je het R nummertje van iemand die zijn medicatie op gaat halen en C is bedoeld voor de werknemers.
Beste meneer Anvary, de parkeerplaatsen van CWZ zijn van de gemeente Nijmegen. U kunt hiervoor wel een dagkaart kopen, deze kost 7,50 en is te verkrijgen via de automaat. Deze kaart kunt u dan gebruiken als u weer vertrekt. De kaart is 24 uur geldig en meerder keren te gebruiken (en is niet kenteken gebonden). Anderen kunnen deze kaart dus ook hergebruiken in deze 24 uur. Wel alleen mogelijk om de dagkaart te gebruiken als het kaartje ook is gebruikt bij uitrijden. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :-) Groeten, Marleen webcare CWZ
Sam
22 Sep 2018 - 18:52
Deze Google-recensie is zonder tekst
Khattab Hussein
27 Aug 2018 - 10:00
(Vertaald door Google) Heel goed ziekenhuis
(Origineel)
مستشفى جيدا جدا
Ans Hoppenbrouwers
09 Jul 2018 - 14:36
Nog ff volhouden pff
Leith Marzena
05 Jul 2018 - 19:59
Heel slecht ziekenhuis, ik werd naartoe doorverwezen voor een kleine ingreep maar de ontvangst en de diensten die ik er heb gehad waren behoorlijk slecht
Adriana Janssen
26 Jun 2018 - 02:36
Goed ziekenhuis vriendelijk personeel
Gerry Radstaat
25 Mei 2018 - 21:22
Prettig ziekenhuis waar de patiënt centraal staat
Burk Goertz
23 Mei 2018 - 18:15
Deze Google-recensie is zonder tekst
Peter Ruiken
28 Mrt 2018 - 21:45
Deze Google-recensie is zonder tekst
Richard Vos
20 Mrt 2018 - 09:11
Blij dat ze er zijn.
H G
15 Mrt 2018 - 17:41
Goed kwaliteits ziekenhuis
Dominicus van der Vat
07 Mrt 2018 - 22:48
Deze Google-recensie is zonder tekst
Martin
19 Jan 2018 - 13:12
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hülya_71
13 Jan 2018 - 21:24
Deze Google-recensie is zonder tekst
Thomas van der Mee
02 Dec 2017 - 19:47
Deze Google-recensie is zonder tekst
neelis21
21 Nov 2017 - 13:51
Zorg, aandacht en service aan de patiënt staan in dit ziekenhuis nauw met met elkaar in verbinding. Super !
Bert Bergmans
03 Nov 2017 - 09:52
De afdeling Urologie:
Buiten dat mijn blaasoperatie, die goed werd uitgevoerd, is de geweldige steun die het verplegend en ander personeel op de urologie afdeling geeft een aangename en verkwikkende ervaring. De operatie ben je niet bij, maar de dagen daarna wel en dan zijn de "meiden" van de afdeling daar, om op elk moment van de dag je door een best moeilijke periode te trekken. Hun vriendelijkheid en kordate hulp houd je positief en vrolijk.
Kan alleen maar zeggen "petje af" voor deze dames, voor wie niets teveel is en je voor schaamt wat ze allemaal voor je (moeten) doen.
Het "all inclusief hotel" is geweldig, het entertainment team zoek ik normaal gesproken niet graag op, maar wat moet dat moet en ook daar heb ik niets op aan te merken.
Nogmaals dank aan de dames van de afdeling urologie Nijmegen, daar mag Den Haag best een schepje bovenop doen.
Ruud Hullenaar@hotmail.com
31 Okt 2017 - 13:49
Waardeloos ziekenhuis amper afscheid kunnen nemen van je pa zelf jaren gelopen rib eruit gehaald wat niet gehoeven had sinds die tijd niet meer daarheen
İsmail ALİOĞLU
22 Sep 2017 - 08:07
(Vertaald door Google) Het ziekenhuis is een mooie nummer 10, want het is groot, sommige verwachtingen komen niet uit.
(Origineel)
hastane güzel 10 numara, Büyük olduğu için haliyle bazı beklentiler amacına ulaşmıyor.
Arjan Quispel
06 Sep 2017 - 20:15
Prettig personeel, van portier tot specialist. Zeer klantgericht
Jonathan Koek
30 Aug 2017 - 14:30
Deze Google-recensie is zonder tekst
Róbert Schuurmans
28 Jul 2017 - 09:22
Deze Google-recensie is zonder tekst
Daan
15 Jul 2017 - 11:31
Deze Google-recensie is zonder tekst
Juul Coumans
15 Jun 2017 - 11:22
Kundige specialisten maar waardeloze verpleging (op een enkeling na). Ik kwam in december voor een galblaasverwijdering. Pas 3 of 4 uur later geopereerd dan gepland. Niemand die je over deze vertraging op de hoogte stelt, pas na enkele malen behoorlijk aandringen, krijg je pas wat te horen. Zorg net voor en na operatie was prima, maar verblijf op afdeling kort verblijf was echt slecht. Erg veel pijn gehad, maar dit werd zelfs na enkele keren "bellen" volledig genegeerd. Uiteindelijk toch maar een arts op bezoek gekomen die me sterkere pijnstilling voorgeschreven heeft. In plaats van dezelfde dag na huis moest ik enkele dagen verblijven en hoe langer ik bleef hoe minder er naar mij omgekeken werd. Dus hoewel de operatie geslaagd is, zou ik zeker een ander ziekenhuis aanbevelen waar persoonlijk contact wat hoger in het vaandel staat.
Bart R.
31 Mei 2017 - 08:49
Prettig ziekenhuis met gedreven en zeer vriendelijke medewerkers.
Atwan Abou Salem
18 Apr 2017 - 14:18
🙂😍
Marc Bos
19 Mrt 2017 - 06:50
Ziekenhuis heeft een nacht en een dag in-/uitgang, 2100 sluit de dagingang. Niet zo prettige bewegwijzering binnen het ziekenhuis.
Raiko Van Hoorn
27 Jan 2017 - 17:51
Geweldige service
Szymon Gul
31 Okt 2016 - 23:53
Deze Google-recensie is zonder tekst
H Kuijs
18 Sep 2016 - 00:39
15-09-2016 Beste Dr. Menno Germans
(Neurochirurg bij Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis)
Ik wil je graag bijzonder veel bedanken.
Eergisteren heb jij mij geopereerd. Gisteren reeds naar huis.
Jij hebt in 24 uur mijn jarenlange pijn geheel weggenomen.
Ik heb vele specialisten in de laatste 7 jaar om advies gevraagd.
Niemand heeft deze oplossing aangedragen of ook maar geopperd.
Het laatste advies (vanuit Mill) was om te proberen ermee te leven en 'pijn-therapie' te ondergaan.
Ik kan nu al weer normaal lopen, zonder pijn.
Mijn dank is groot (ook namens mijn familie)
In 24 uur van een kreupele tot een energievolle man.
Ik zal nog vaak over dit 'wonder'spreken.
met dankbare groeten,
Hans Kuijs - Vlijmen
Sylvia Heijnen
01 Sep 2016 - 00:01
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tjielke Nabuurs
23 Aug 2016 - 12:38
Deze Google-recensie is zonder tekst
jwjck cg d Von Ronge
18 Aug 2016 - 20:25
Deze Google-recensie is zonder tekst
Max Janssen
01 Aug 2016 - 19:27
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gabrielle Wijngaards
01 Aug 2015 - 16:32
Super goed ziekenhuis
Peter Roelofs
07 Mei 2015 - 15:45
Door de jaren heen ben ik op verschillende afdelingen behandeld.
Onlangs kwam ik op de IC binnen vanwege uitdroging, ondervoeding, volgens mij was dit 28 april.
Ik ben heel tevreden over het CWZ zowel de poli's als de opname afdelingen. Kundige betrokken artsen. Dit geldt ook voor de verpleegkundigen, roomservice en interieur verzorging of kortom een ziekenhuis waar je met zorg wordt behandeld.
Peter Roelofs
Job Hartgers
27 Dec 2013 - 20:10
Goede specialisten en meestal vriendelijk poli personeel.
het Ziekenhuis heeft een vriendelijk en ontspannen uitstraling.
Paginering
Geen lange wacht tijd en vriendelijk personeel
Beste Y. Hormes,
Bedankt voor je compliment! Fijn dat je de zorg bij ons zo positief hebt ervaren.
Communicatie CWZ
Vorig jaar een acute darmafsluiting waardoor ik met spoed geopereerd moest worden en een stoma kreeg. Wat ben ik goed opgevangen gedurende het hele proces; zowel op de spoedeisende hulp als op afdeling B14 - chirurgie. Personeel was vriendelijk, hulpvaardig en kon je ook opmonteren met een stukje humor. Ook diëtiste, stomaverpleegkundige en chirurg begeleiden mij super gedurende het hele traject in het ziekenhuis en ook nu, poliklinisch. Kan met alle vragen terecht, word serieus genomen. Ik ben dik tevreden , dikke pluim!
Beste Jolanda,
Bedankt voor je compliment, fijn dat je de zorg bij ons zo positief hebt ervaren. Een fijne dag.
Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Wat een geweldig ziekenhuis. Super lieve zusters op B12. Het eten is lekker en er wordt met liefde voor je gezorgd. Binnen gekomen via de SEH die me direct serieus namen (nadat ik in Winterberg naar een huisarts werd gestuurd) en gelijk een paar dagen mogen genieten van de goede zorg. Uiteraard heb ik ook een puntje van kritiek… Het wc-papier daar schuren wij de kozijnen mee 😉. Dat mag best iets zachter.
Bedankt voor je review, Albert. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Vandaag voor dagopname in het cwz geweest. Hartelijk dank voor de vriendelijke hulp van al het verplegend personeel en de arts.
Beste Rob ,
Bedankt voor je compliment, fijn dat je de zorg bij ons zo positief hebt ervaren. Fijne dag! Groetjes, Marleen webcare CWZ
zeeeeer onprofessionele neuroloog heeft mijn man aangeraakt op plekken zonder toestemming.
Beste Sarah Bakker, Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring heeft gehad. Zou u contact met ons willen opnemen? Want we willen u graag erover spreken om ervan te leren en te verbeteren. Ons telefoonnummer is 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Website: cwz.nl/klantenservice. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Guido, We zagen je ster. Zou je dit willen toelichten? Want we zetten ons dagelijks in voor top patiëntenzorg en horen graag over jouw ervaring. Mail of bel ons, zie hier: cwz.nl/klantenservice. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare CWZ
Zeer fijn ziekenhuis
Wat geweldig, hartelijk dank voor uw 5 sterren!
(Vertaald door Google) dik getrouwd
(Origineel)
Vetrouwd
Wat fijn om te horen, dank u wel!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor het delen van uw waardering, Yahia Alchoman.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dankjewel voor het delen, Sanne! Nader contact is altijd welkom: cwz.nl/contact.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank, we zijn heel blij met uw sterren, Michael van Eldijk!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank, Theo Janssen!
Zeer kundig en professioneel ziekenhuis waar je de juiste zorg ontvangt door uitermate behulpzaam en vriendelijk personeel.
Een meer dan verdiend dik compliment voor alle (zorg)medewerkers die allemaal zo hard werken om de patiënten elke keer weer van de juiste zorg te voorzien. Kan ik alleen maar heel dankbaar voor zijn!
Prima ziekenhuis!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat super fijn, veel dank, Aki Vakaji!
(Vertaald door Google) Een groot ziekenhuis in Nijmegen
(Origineel)
مستشفى كبير يقع بمدينة نايميخن
Vorig jaar bij cardioloog Simsek geweest met een hartprobleem. Was totaal niet geïnteresseerd in mijn vragen. Daarom maar naar een ander ziekenhuis gegaan. Deze man kan beter gaan schoffelen, dan hoeft hij ook geen vragen te beantwoorden..
Goed ziekenhuis. Schoon. Helaas wachtlijsten te lang.
Bedankt voor uw waardering!
Absolutely phenomenal!
(Vertaald door Google)
Absoluut fenomenaal!
Thank you for your great review!
(Vertaald door Google)
Bedankt voor je geweldige recensie!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank voor uw 5 sterren!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Ln Zn, We zagen uw review en horen graag uw toelichting. Zou u dat willen mailen naar klantenservice@cwz.nl? Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare CWZ
(Vertaald door Google) Ik ben zeer tevreden over de aard van het werk en de uitstekende medische staf
(Origineel)
انا مسرور جدا لطبيعة العمل والكادر الطبي الممتاز
Dank voor uw mooie review!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Debbie, bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Julia Webcare CWZ
Geweldig ziekenhuis
Vorig jaar ben ik vanwege meerdere TIA'S en vervolgens herseninfarcten twee keer opgenomen in het CWZ.
Ik lag op de Neuro-Care. Het verplegend personeel en de neurologe waren heel aardig en meelevend.
Vervolgens ben ik een hele tijd bezig geweest met een revalidatie traject.
Dit was op momenten heel zwaar, maar uiteindelijk ben ik op een punt beland waar ik weer zelfstandig kan functioneren, weliswaar met enkele beperkingen maar zonder de revalidatie was ik nooit zover gekomen.
Tijdens de revalidatie werd er door de verschillende therapeuten ook aandacht gegeven aan het menselijke gedeelte.
Samengevat, ik was natuurlijk niet blij met het hersenletsel maar zeker wel met de acute zorg en later de nazorg in het CWZ.
Beste Fred, bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad. We wensen je alle goeds voor de toekomst. Groet, Marleen webcare CWZ
Altijd heel goed geholpen nooit klachten gehad na mijn woorden een goede ziekenhuis 👍🏻👍🏻👍🏻
Bedankt voor het compliment Ronald!
Jammer dat de spreekuren vaak uitlopen en je dan onnodig extra parkeergeld kwijt bent
Zondag 29mei 2022 rond 00.30 belandde ik op de hartbewaking ivm met ritmestoornissen. Ik werd geweldig geholpen door kundige lieve mensen. Alle lof! Maar de accommodatie laat veel te wensen over. Mijn man, tegen de 80, heeft van 00.30 tot 04.00 op een houten klapstoeltje gezeten. Dat is toch wel een beetje triest op dat tijdstip voor iemand van bijna 80
Beste Marlies, wat vervelend om te horen. Ik zal jouw feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat zij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Groeten, Marleen webcare CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Niels Berg, We horen graag meer over uw waardering. Kunt u ons een toelichting geven? Bel ons (op werkdagen), of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Alvast bedankt! Vriendelijke groet, team webcare
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Pennings-Falize, We komen graag met u in contact over uw ervaring, want dan kunnen we dat bespreken. Ons telefoonnummer is 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Dank alvast voor het reageren! Vriendelijke groet, team webcare
Afdeling Maag-Darm-Leverziekten heel erg slecht. Tot de 2x toe onprofessioneel gehandeld ivm verwijderen darm poliepen waardoor mijn gezondheid in geding werd gebracht waardoor ik second opinie in een andere instelling heb moeten aanvragen om klus te klaren. Voor mij iig geen CWZ meer. Geen kennis, geen kunde en geen vriendelijke bejegening. Trouwens dat hoorde ik vaker en dus mensen die niet meer terug naar CWZ willen
Beste Fratarski, Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring in CWZ heeft gehad. Zou u contact met ons willen opnemen? Want we willen u graag erover spreken om ervan te leren en te verbeteren. Ons telefoonnummer is 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Of via e-mail: klantenservice@cwz.nl, en vermeld daarin uw telefoonnummer. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, team webcare
Met gemak het beste hotel van Nijmegen. Erg schoon en vriendelijk personeel. Geen pretentieuze bijbel in het nachtkastje te vinden. Vreemd genoeg betaalde m'n verzekering mijn verblijf. Ze verstrekken gratis morfine wat vanzelfsprekend ontzettend cool is. De verstelbare bedden zijn ook met gemak uitmuntend. Het enige dat ietwat beter kan zijn de kastruimte en het feit dat er elke twee uur iemand komt kijken of alles wel goed gaat. De WiFi laat ook te wensen over. Maar al met al erg relaxed als vakantiebestemming. Wel erg raar dat je binnen moet blijven en niet mag genieten van andere activiteiten tijdens je verblijf.
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Imre afdeling communicatie CWZ
Beste ziekenhuis die ik ooit heb mogen ervaren in de 51 jaar dat ik leef!
Fantastische verzorging van het vriendelijkste en hulpvaardigste personeel!
Ook het eten is altijd heerlijk!
Zij hebben letterlijk mijn leven gered en gezorgd dat ik het beste herstel wat ik mij durfde voorstellen kreeg!
Dank jullie wel CWZ Nijmegen ! 🙏🏻
(Het enige wat ik nog mis is een MijnCWZ-app 😏)
Beste John, dankjewel voor de complimenten. Fijn dat je de zorg zo goed hebt ervaren. We hebben overigens ook een aantal apps. Meer info hierover vind je hier >> https://www.cwz.nl/naar-het-ziekenhuis/digitale-zorg/cwz-thuis-app/ en https://www.cwz.nl/naar-het-ziekenhuis/digitale-zorg/cwz-zorgapp/. Fijne dag nog! Marleen webcare CWZ
Ik word doorgaans goed geholpen. Prima behandelend artsen (in mijn geval) en ook het ondersteunend personeel heb ik als prettig ervaren.
Maar dan het digitale systeem. Wat een regelrechte ramp. Ik kan in de digitale omgeving mijn eigen dossier niet eens inzien en als ik mijn patiëntdossier wil opvragen, krijg ik een week later te horen dat deze kan worden afgedrukt en dat ik deze mag komen ophalen.
De meneer hieronder was mij voor en vat het prima samen: "omslachtig en niet meer van deze tijd". Digitalisering en privacy gevoelige informatie gaan dan misschien niet goed samen, maar het CWZ lijkt hopeloos achter te lopen, tot frustratie van de patiënt.
(Vertaald door Google) Ik ben een Poolse kliniek, ondanks de taalbarrière probeer ik te helpen, ze zijn erg aardig, de service is geweldig, vol cultuur en begrip
(Origineel)
Jestem polka klinika pomimo bariery językowej stara się pomóc, są bardzo mili, obsługa super, pełna kultura i wyrozumiałość
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Op zich een goed ziekenhuis. Ik kom er lever dan bij 'grote broer' Radboud, vanwege de kleinere omvang. Ik word doorgaans goed geholpen. Minpunt is vooral het digitale werken met bijbehorend patiëntdossier. Gisteren ben ik er geweest en dat had prima online kunnen plaatsvinden. Het patiëntdossier is omslachtig en niet meer van deze tijd.
Beste Frans,
Bedankt voor de tip! We zullen er naar kijken.
Groetjes, Imre webcare CWZ
Fijn zieken huis.met goed en vriendelijk personeel top..
Bedankt voor de mooie woorden!
Huisartsenpost bezocht
Nog nooit zo slecht behandeld...
Wat jammer om te lezen, R B. We horen graag wat er beter kan, want zo maken we de zorg samen nóg beter. Dat mag via klantenservice@cwz.nl of bel ons. Een fijne jaarwisseling en gezond 2022 toegewenst! ^team webcare CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Daar zijn we super blij mee, dankjewel Ula!
CWZ dokter Edixhoven orthopedie heeft met slecht onderzoek en slechte navraag in Amsterdam mijn schouder meerdere malen volledig verkeerd geopereerd en verprutst, voor altijd een gevaar sindsdien. Dr Edixhoven zei nog, ik heb nog nooit iemand zo'n pijn zien hebben op mijn afdeling, dank daarvoor prutser.
Beste meneer Kroeskop,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
We vinden het spijtig dat uw ervaring bij CWZ niet naar wens is verlopen.
Graag willen we u wijzen op de mogelijkheid tot het indienen van een klacht of tip via onze website:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Op deze manier kunnen we kijken hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Erg fijn geholpen na een ongeluk thuis. Ze namen de tijd voor mij en ik werd menselijk geholpen.
Bedankt voor het compliment Mic! ^ Groeten, Sophie Webcare CWZ
Ik heb er net geen 4 dagen gelegen.
Gebracht door ambulance,met zeer veel pijn aan rechterbeen
Van het ambulance personeel tot de mensen van het CWZ . Echt iedereen heeft mijn geweldig behandeld en verzorgd. Tot en met de dame van receptie die een taxi voor mij belde. Ik mis ze nu al.
Bedankt, ik lag op afdeling c44
Wat een mooie woorden, dankjewel Emile! De beste wensen voor het nieuwe jaar.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Voor zover het oké is om naar een ziekenhuis te moeten is dit een prima locatie 😝
Beste Hugo, bedankt voor uw recensie. Naar het ziekenhuis gaan is niet leuk, maar gelukkig verliep alles veder naar wens. Met vriendelijke groet Kim, Webcare CWZ
Duurde heel lang totdat ik werd geholpen.
Maar op de momenten dat ze me holpen. Was het wel goed
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke verpleging !
Beste Thea, bedankt voor dit mooie compliment. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in CWZ. Groetjes, team webcare CWZ
Wat een naar ziekenhuis ik lig hier al 7 uur te wachten en word hele tijd verplaats en moet weer wachten er gebeurd niks ook ruzie gehad met dokter want die speelt hier baas over je ik vind dit een gevangenis geen ziekenhuis
Beste Jomana,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
We vinden het spijtig dat uw ervaring bij CWZ niet naar wens is.
Graag willen we u wijzen op de mogelijkheid tot het indienen van een klacht of tip via onze website:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Op deze manier kunnen we kijken hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
CWZ een fijn ziekhuis, ondanks de drukte heeft het meeste personeel wel nog ruimte voor een persoonlijk gesprek. Je voelt je hier serieus genomen. Nog een beetje een dorps mentaliteit heeft het. Alleen zou ik graag zien dat de tv op de ziekenhuiskamers om 23.30 uit gaan, voor een goede nachtrust.
Beste Wim,
Bedankt voor het mooie compliment!
Wij ontvangen graag tips en opmerkingen om onze zorg te verbeteren. U kunt de tip indienen op onze website via: https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Met vriendelijke groeten,
Sophie webcare CWZ
Super goede zorg! Eten in het restaurant echt waardeloos
Hallo Nicole,
Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over de zorg van CWZ!
Helaas is jouw ervaring met ons restaurant niet volledig naar wens gelopen.
We horen graag waar wij ons ziekenhuis kunnen verbeteren, dit kan via het contactformulier:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Hier kun je de klacht met ons delen en nemen we deze in behandeling!
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Gister door de lieve nacht huisarts door gestuurd naar spoed eisend hulp omdat hij het niet vertrouwde hij nam de klachten sirieus.
Bij de spoedeisendhulp 2 lieve vrouwen kanjers en zo behulpzaam
De Mensen nemen echt de tijd voor je en maken een praatje met je ze waren harstikke vriendelijk en hebben mij gerust gesteld ze luisteren naar het patient
Ga zo door jullie doen een mooi beroep en helpen mensen respect!
Dankjewel voor het compliment Esra! Groeten, Marleen webcare CWZ
Betaald parkeren werkt niet met parkeerkaarten
Architecturally, it's a monstrosity from the late 80's (impossible layout, hardly any natural light). I always get lost.
They can be very flexibel with their planning as long as they are willing to do so, but i prefer the university hospital, where the doctors are working for the hospital and not for themselves.
(Vertaald door Google)
Architectonisch is het een wangedrocht uit de late jaren 80 (onmogelijke indeling, nauwelijks natuurlijk licht). Ik verdwaal altijd.
Ze kunnen heel flexibel zijn met hun planning zolang ze dat willen, maar ik geef de voorkeur aan het universitair ziekenhuis, waar de dokters voor het ziekenhuis werken en niet voor zichzelf.
Thankyou for your feedback Nico! Best Regards CWZ Webcare
(Vertaald door Google)
Bedankt voor je feedback Nico! Met vriendelijke groet CWZ Webcare
Mondkap niet verplicht. Zijn er niet genoeg covid-patienten geweest ? Zeer slecht beleid. Geen respect voor de personeel.
Beste Sophie, in lijn met de richtlijn van het RIVM is het in CWZ niet meer verplicht om een mondkapje te dragen als 1,5 meter afstand kan worden gehouden. We hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, Danielle CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Alles goed geregeld, korte wachttijden, maar wat is het groot.
Prima ziekenhuis
Bezoektijden prima geregeld. Goede controle op covid. Rustige sfeer.
Bedankt voor de positieve feedback, Anke! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Prima ziekenhuis met vriendelijk personeel. Helaas wel vaak fouten gemaakt met afspraken, en als je daar een melding van maakt word er weinig mee gedaan. Ook het eten, zowel in de kantine als op de kamers lopen echt achter op het gebied van Veganisme. Ook mag er echt meer gezond eten aangeboden worden.
Beste Britt,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.
We vinden het spijtig dat uw ervaring bij CWZ niet naar wens is verlopen.
Graag willen we u wijzen op de mogelijkheid tot het indienen van een klacht of tip via onze website:
https://www.cwz.nl/over-cwz/contact/klantenservice/contactformulieren/
Op deze manier kunnen we kijken hoe we onze zorgverlening kunnen verbeteren.
Vriendelijke groet,
Webcare CWZ
Fantastisch ervaring vriendelijke personeel en zoals artsen als verpleegkundige met verstand van zaken goed in elkaar ingespeeld. Top ziekenhuis zou geen andere ziekenhuis willen als niet nodig is.
Beste Stefan, bedankt voor je compliment, fijn dat je de zorg bij ons zo positief hebt ervaren. Een fijne dag!
Groetjes, Marleen webcare CWZ
Goede zorg. Corona proof.
Bedankt voor de 5 sterren! Vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Helaas zondag voor niets kiezen dichtgemaakt. Maar maandagavond om wederom terug te moeten werd de onstoken kies gevonden. De tandarts belde de dag erna terug om te vragen hoe het ging? Hulde aan die tandarts op het spoedplein.
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de tandarts op het spoedplein! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Echt het beste ziekenhuis voor knieoperatie's in het bravis boz konden ze niet vinden waar mijn knie pijn vandaan kwam. Second opinion aangevraagd in CWZ en ze vond direct de oorzaak. Aardige zusters. Echt een aanrader dit ziekenhuis
Wat een top compliment! Hartelijk dank ervoor, we geven het door. Vriendelijke groet, team communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijn ziekenhuis. Prima parkeergelegenheid.
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
fijn!
Snel aan de beurt. Vriendelijk geholpen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Opname is niet altijd correct uit geoefend.
Slechte schoonmaak ,
.maaltijden worden vergeten, een paar minder getraind verleegkundige of wil het niet.
90% een DHZ verblijf.
Een verpeegkundige
1000%.
Beste Phillip,
Wat vervelend dat je deze ervaring in ons ziekenhuis hebt gehad. Graag zouden wij hierover met je in gesprek gaan. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl of bellen naar (024) 365 73 00 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur). Wil je dat de klantenservice jou belt? Stuur dan een privébericht met je telefoonnummer.
Groetjes, webcare CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank voor uw sterren review, Klemens Dörr. Groet, afdeling communicatie CWZ
Goede parkeer plaatsen voor invalide
Beste Henk, wat fijn om te horen dat je een positieve ervaring hebt met CWZ! Bedankt voor je review. Groet, afdeling communicatie CWZ.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dit was mijn eerste ervaring met een ziekenhuis. Jullie hebben de lat heel hoog gelegd. 😊
Tijdens onze vakantie in NL in de laatste maand van mijn zwangerschap moest ik onverwachts opgenomen worden omdat ik ziek was geworden.
Ons meisje is daar via een keizersnede ter wereld gekomen. We moesten een week blijven. Het verblijf was heel fijn. Heel aardig personeel ( artsen, verpleegsters, schoonmaakster en mensen van de roomservice ) die met liefde en professionaliteit hun werk deden.
Dank jullie wel voor de goede zorgen.
Groetjes uit Berlijn 🇩🇪
Beste Yohana, wat een mooie woorden! Dankjewel daarvoor. Fijn om te horen dat je zo positief bent over het verblijf en onze medewerkers. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine. Geniet van elkaar. Groetjes, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vervelend nieuws, er staat een staaroperatie op me te wachten. Niet vanwege een troebele lens, maar om mijn oogdruk te verlagen. Tja, niemand gaat naar het ziekenhuis omdat het "leuk" is. Ben overigens uitstekend geholpen
Beste Nagy, fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Succes met de staaroperatie! Hartelijke groet, Webcare CWZ
Weer even langs geweest om bloed te laten prikken. Vriendelijke en lieve verpleegster die me prikte ;-) .
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goe vriendelijk personeel helemaal top
Enkele maanden geleden is mijn vader (81 jaar) opgenomen. Hij heeft tijdens zijn opname een heel nare en traumatiserende medische ervaring gehad met een medewerker van het CWZ. Op aanraden van verplegend personeel hebben wij als familie een klacht ingediend. In deze review wil ik melden dat de manier hoe CWZ de klacht heeft opgepakt en afgehandeld veel heeft bijgedragen aan het psychisch herstel van mijn vader. De klacht is serieus opgepakt en stapsgewijs telkens teruggekoppeld aan hem. Daar wil ik mijn complimenten en dank voor uitspreken. Hopend dat de medewerker ook daadwerkelijk nooit deze fout meer zal maken...
Beste Ellen, wat vervelend om te horen dat jouw vader een nare en traumatische ervaring heeft meegemaakt. Fijn om te horen dat het daarna wel goed is opgepakt. Bedankt voor de review! ^Webcare CWZ
Fijn ziekenhuis
Afgelopen zaterdag 17 okt moest ik mij laten testen op corona. Alles netjes en duidelijk aangegeven, maar.... er stonden jonge mensen buiten om instructies te geven met zelfgemaakte mondkapjes wat ik al apart vind, vervolgens moet ik uit mijn auto stappen om vervolgens in een soort bouwkeet mezelf moet laten testen.
1# worden de ruimtes na ieder bezoek ontsmet ( geloof het niet)
2# horen de geteste mensen niet in hun voertuigen te blijven zitten om besmettingen te voorkomen.
Ik vond het erg onprofessioneel eruit zien.
In Venlo was het veel beter geregeld.
Beste Petricia, bedankt voor je feedback. De teststraat op ons parkeerterrein is van de GGD. Wij kunnen dus helaas niets doen aan de gang van zaken daar. Misschien is het een idee om de GGD over jouw bevindingen te informeren? Met vriendelijke groet, Kaya Webcare CWZ
Goed corona poortwachtersbeleid. Inmiddels wordt ook spoedplein als ingang gebruikt om onderling contact te beperken. Oktober 2020 overal zie je mondkapjes. Bijzonder detail: er lopen vrijwilligers rond die gratis water koffie en thee uitreiken aan mensen in de wachtkamers. Er staan ook automaten maar dit is een dienst die daar echt iets toevoegt. Lekkere verse thee ook. Ik zag bovendien dat uitgebreid te tijd werd genomen voor een praatje met mensen die er wat verloren bij zaten. Heel mooi initiatief
Beste Rianda, dankjewel voor je mooie review! Fijn om je ervaring en waardering te lezen. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima ziekenhuis
Bedankt voor je compliment, Antoon! Fijn dat je een positieve ervaring hebt gehad in CWZ. Een fijne dag. ^Webcare CWZ
Goed te bereiken
Parkeren kostbare hobby
Beste Frank, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u CWZ goed kon bereiken. Wij kunnen helaas niks veranderen aan de parkeertarieven, omdat het parkeerterrein van de Gemeente Nijmegen is. Met vriendelijke groet, Kaya Webcare CWZ.
Afgelopen dagen in het ziekenhuis moeten verblijven voor de geboorte van onze zoon. Ik kan niets anders zeggen echte waardering voor de afdeling verloskunde te hebben. Je wordt persoonlijk behandeld en benaderd nemen de tijd voor je roomservice prima op orde. Mijn complimenten 👌
Beste Nick, bedankt voor je mooie review! Fijn om je waardering te lezen over de afdeling verloskunde. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Nvt
Deze Google-recensie is zonder tekst
CWZ MET DE CORONA MAATREGELEN
Aan de rechterkant van de ingang staat een witte tent waar je in moet, hier worden er een aantal vragen aan je gesteld en als het goed is krijg je dan een kaart met de datum van die dag erop.
Ik ben alleen in het ziekenhuis op bezoek geweest dus weet niet of het ander is voor patiënten.
Als je de kaart hebt gekregen kan je achterlangs naar de hoofdingang lopen en zeg je tegen de persoon die daar staat wat je komt doen en naar welke afdeling je moet, als je zin zo'n kaart hebt mag je door.
Als je op bezoek komt mag het maar 1 persoon per patiënt, indien de patiënt bezoek mag hebben natuurlijk, ook moet je van te voren bellen om een afspraak te maken, dit om te verkomen dat het te druk wordt.
Als je eenmaal op bezoek bent en op de juiste afdeling staat, moet je nog even bij de receptie melden voor wie je komt.
Over het algemeen is het best goed geregeld.
Beste Brigitte, dank je wel voor je mooie review! Fijn om te horen dat je je veilig voelde bij het bezoek aan CWZ. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima behandeling en zeer vriendelijke artsen en verpleegkundigen.
Beste Huub, nog bedankt voor je mooie waardering, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Michel, wat vervelend dat je deze ervaring in ons ziekenhuis hebt gehad. Graag zouden wij hierover met je in gesprek gaan. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl of bellen naar (024) 365 73 00 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur). Wil je dat de klantenservice jou belt? Stuur dan een privébericht met je telefoonnummer.
Groeten, afdeling communicatie CWZ
De medewerkers van de afdelingen kraamzorg en couveuse afdeling zijn zo kundige professioneel maar ook zo emotioneel verbonden met de patiënt, het klinkt net als een afscheid wanneer men zegt dat ze deze week niet meer komen.
Hierbij bedank ik deze afdelingen en geven wij hun 5 sterren
Beste Jeroen,
Goed om te horen dat je tevreden bent, bedankt voor het plaatsen van je review!
Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Redelijk snel aan de beurt! Dr.Jenner orth.prima arts !
Bedankt voor je review, Floor. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze orthopeed dr. Jenner! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis heeft mij een uitstekende stageplek aangeboden op de afdeling radiologie waar ik een half jaar met veel plezier als röntgenlaborant i.o. heb gewerkt. Collega’s zijn uiterst vriendelijk naar patiënten: dit merk je in de omgang met elkaar. De patiënt staat hier volledig “centraal”.
Beste Mats, bedankt voor je compliment. Hartstikke leuk om te lezen dat je zo'n goede werkervaring hebt gehad in ons ziekenhuis. Succes nog met je studie! Vriendelijke groeten, afdeling communicatie CWZ
Het personeel was uiterst vriendelijk en heel behulpzaam.
Ook na de operatie op de afdeling was dit merkbaar.
Het maakte niet uit hoe laat je precies bij kwam van de narcose, je kon op ieder tijdstip iets te eten en drinken krijgen.
Van deze service, maar vooral empathische instelling kunnen ze op andere plaatsen nog erg veel van leren!
Bedankt voor dit compliment, Audrey. Heel fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zijn netjes geholpen en van de juiste informatie voorzien
Wat fijn om te lezen. Dankjewel voor het compliment. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Goed ziekenhuis met heel aardig personeel! Je word hier echt op je gemak gebracht. Enige nadeel is dat het te druk is, voor het personeel en de bezoeker. Maar dat is overal denk ik wel zo.
Bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Bij de staaroperatie goede uitleg en begeleiding door de verpleegkundige en de arts tijdens de OK. De CWZ app vind ik super en geeft ook goed aan wat je wanneer doen moet. 😊
Beste Antionette, nog erg bedankt voor je mooie woorden! Fijn om te lezen dat alles rondom je operatie goed is gegaan en je de CWZ app goed kan gebruiken. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Beste zieke huis ooit
Bedankt voor je mooie review! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Goed ziekenhuis .aardige dokters en personeel duim omhoog 👍🏼,ps dank zij ben ik er nog !!!
Bedankt voor je complimenten! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
I got notification from this Consultancy 'Domestic Gurunanak Marketing', that i was selected as medical coding profile in your hospital and they demanded 16500 INR as first installment, remaining 58500 INR will be deducted from my salary after joining, I am attaching mail's snapshot.
Kindly reply me is this true or not?
(Vertaald door Google)
Ik kreeg een melding van dit adviesbureau 'Domestic Gurunanak Marketing', dat ik was geselecteerd als medisch coderingsprofiel in uw ziekenhuis en zij eisten 16500 INR als eerste termijn, de resterende 58500 INR zal worden afgetrokken van mijn salaris nadat ik lid ben geworden, ik voeg een momentopname van de mail toe.
Gelieve mij te antwoorden is dit waar of niet?
Altijd lastig om een heel ziekenhuis met meerdere afdelingen en heel veel verschillende mensen die er werken, te beoordelen.
Ik ben hier een paar keer geweest en eigenlijk altijd prima ervaringen qua wachttijden etc.
Bedankt voor de positieve feedback! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Wat een doolhof. Wel goede versnaperingen op het binnen hof.
Bedankt voor je review, Rogier. Goed om te horen dat je tevreden bent over restaurant de Binnenhof. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Een galblaas armer, maar een uiterst rustgevende en prettige ervaring rijker!
Warm en vriendelijk personeel dat je overal bij wilt helpen. Dank jullie wel!
Wat fijn om te horen, bedankt voor je complimenten over het personeel van CWZ! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Op afspraak direct aan de beurt
Beste Jan, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Groet, afdeling communicatie CWZ
Fijn en netjes
Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Je komt niet voor je plezier in een ziekenhuis, maar desondanks denk ik met een goed gevoel terug aan mijn goede verblijf in het CWZ afdeling B42 Cardiologie. De goede aandacht, zorg, de vriendelijkheid van het personeel hebben mij geholpen weer vertrouwen te hebben in mijn gezondheid. Zij verdienen alle waardering!
Beste Cees, nog erg bedankt voor je mooie woorden! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de afdeling cardiologie. We zullen dit ook nog naar hen terugkoppelen. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Zeer tevreden
Bedankt voor je mooie review Ingeborg! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik kan niet anders, zeggen dat het een super ziekenhuis is en wat een toppers zeg het personeel en artsen supper. 👍👍👍
Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review Yvonne! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede ervaringen mee en je wordt goed begeleid.
Nog bedankt voor je mooie review Paul, fijn om je goede ervaring te lezen. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Gewoon top!
Bedankt voor het schrijven van je mooie review! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Zeer goed geholpen en heel vriendelijk
Restaurant zeer prima
Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en het restaurant. Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
goed personeel, ben goed opgevangen daar, opname van 3 maanden gehad na psychose, ik wist niks meer, oh, en het eten was goed
Beste Erwin, nog erg bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Receptie kan beter thuis blijven. Opnemen kennen ze niet en als ze je doorschakelen zit je Half uur in de wacht voor saus
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne arts Dhr Teunissen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na een blessure naar de huisartsenpost gegaan. Vrij lange wachttijd (ca. 2 uur), op zich begrijpelijk. Meermaals aangegeven dat ik het vermoeden had dat mijn voet was gebroken en dat ik wilde voorkomen wederom terug te komen over een paar dagen. Toch zonder foto’s te maken naar huis gestuurd. Vervolgens via de huisarts terug om foto’s laten maken, inderdaad gebroken. Op deze manier is er meer personeel langer mee bezig geweest, m.i. slordig van de twee artsen op de post. Verder sympathiek personeel en geen beklag.
echt typisch Nijmegens
ik vond de leukemie afdeling wel leuk
Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, afdeling communicatie CWZ
Supper vribdelijk medewerkers en goede hulp
Mijn zwager bezocht in het Canisius zkh. Op het terrein met invaliden parkeerplaatsen staat het altijd vol met auto’s. Met een bijna zekerheid door geen invaliden. Wordt er gecontroleerd ? Restaurant en zitplaatsen is dik in orde. Meer dan voldoende plaats. Ook de snacks is het prima. De kamer waar mijn zwager met toch wel een ernstige aandoening ligt op een kamer met vier personen is erg klein. Als op mijn kantoor hier vier mensen moeten werken heb ik problemen met de arbo. De verpleging klaagt over te druk bij bezoek. Dit is dus niet zo raar. Overigens wordt er door de verpleging wel goede zorg gegeven.
Veel te lange wachttijden
Top ziekenhuis met top personeel!
Deze review gaat (nog) niet over de kwaliteit van zorg maar tarief van de parkeerplaats en de apotheek! Als je denkt dat het parkeren bij Schiphol duur is moet je je auto een dag bij dit ziekenhuis laten staan! Ik heb mijn auto rond 9:15 uur daar geparkeerd en toen ik hem rond 19:00 uur op ging halen kwam er achter dat ik 17,60 euro moest gaan betalen!!! Mijn dochter moest zich voor haar operatie ochtend aan gaan melden en we bleven daar tot ze klaar was met de operatie en weer kon eten/plassen ... We wonen op een uur afstand van het ZH en heen en weer rijden leek niet zo'n geweldige keuze. Bijna alle parkeerplaatsen hebben een dagtarief en na max. 4-6 uur betaal je dat maximum bedrag. Bij CWZ is het niet zo! Je betaalt per uur en als je bijv. na de eerste hulp gaat en per direct opgenomen wordt (spoed operatie of een nachtje blijven ter observatie etc.) zou je na ontslag alsnog een hartaanval krijgen als je je parkeer kart in de machine stopt!
Wat de apotheek van het ZH betreft hebben ze een "voorrang positie" voor de medewerkers van ZH! Vergis je niet! Het gaat hier niet om bijv. een verpleegkunde die even snel de medicatie van een patient op komt halen. Iedere werknemer van het ziekenhuis (met of zonder recept) gaat voor en het zou over een vraag kunnen zijn die zeker geen spoedgeval is en als je pech hebt en deze medewerker een "goede bekende" is van apotheek assistente dan gaan ze pas over kafjes en koetjes kletsen! Op de foto die hierbij toegevoegd is zie je het R nummertje van iemand die zijn medicatie op gaat halen en C is bedoeld voor de werknemers.
Beste meneer Anvary, de parkeerplaatsen van CWZ zijn van de gemeente Nijmegen. U kunt hiervoor wel een dagkaart kopen, deze kost 7,50 en is te verkrijgen via de automaat. Deze kaart kunt u dan gebruiken als u weer vertrekt. De kaart is 24 uur geldig en meerder keren te gebruiken (en is niet kenteken gebonden). Anderen kunnen deze kaart dus ook hergebruiken in deze 24 uur. Wel alleen mogelijk om de dagkaart te gebruiken als het kaartje ook is gebruikt bij uitrijden. Ik hoop dat het zo duidelijk is. :-) Groeten, Marleen webcare CWZ
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Heel goed ziekenhuis
(Origineel)
مستشفى جيدا جدا
Nog ff volhouden pff
Heel slecht ziekenhuis, ik werd naartoe doorverwezen voor een kleine ingreep maar de ontvangst en de diensten die ik er heb gehad waren behoorlijk slecht
Goed ziekenhuis vriendelijk personeel
Prettig ziekenhuis waar de patiënt centraal staat
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Blij dat ze er zijn.
Goed kwaliteits ziekenhuis
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zorg, aandacht en service aan de patiënt staan in dit ziekenhuis nauw met met elkaar in verbinding. Super !
De afdeling Urologie:
Buiten dat mijn blaasoperatie, die goed werd uitgevoerd, is de geweldige steun die het verplegend en ander personeel op de urologie afdeling geeft een aangename en verkwikkende ervaring. De operatie ben je niet bij, maar de dagen daarna wel en dan zijn de "meiden" van de afdeling daar, om op elk moment van de dag je door een best moeilijke periode te trekken. Hun vriendelijkheid en kordate hulp houd je positief en vrolijk.
Kan alleen maar zeggen "petje af" voor deze dames, voor wie niets teveel is en je voor schaamt wat ze allemaal voor je (moeten) doen.
Het "all inclusief hotel" is geweldig, het entertainment team zoek ik normaal gesproken niet graag op, maar wat moet dat moet en ook daar heb ik niets op aan te merken.
Nogmaals dank aan de dames van de afdeling urologie Nijmegen, daar mag Den Haag best een schepje bovenop doen.
Waardeloos ziekenhuis amper afscheid kunnen nemen van je pa zelf jaren gelopen rib eruit gehaald wat niet gehoeven had sinds die tijd niet meer daarheen
(Vertaald door Google) Het ziekenhuis is een mooie nummer 10, want het is groot, sommige verwachtingen komen niet uit.
(Origineel)
hastane güzel 10 numara, Büyük olduğu için haliyle bazı beklentiler amacına ulaşmıyor.
Prettig personeel, van portier tot specialist. Zeer klantgericht
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Kundige specialisten maar waardeloze verpleging (op een enkeling na). Ik kwam in december voor een galblaasverwijdering. Pas 3 of 4 uur later geopereerd dan gepland. Niemand die je over deze vertraging op de hoogte stelt, pas na enkele malen behoorlijk aandringen, krijg je pas wat te horen. Zorg net voor en na operatie was prima, maar verblijf op afdeling kort verblijf was echt slecht. Erg veel pijn gehad, maar dit werd zelfs na enkele keren "bellen" volledig genegeerd. Uiteindelijk toch maar een arts op bezoek gekomen die me sterkere pijnstilling voorgeschreven heeft. In plaats van dezelfde dag na huis moest ik enkele dagen verblijven en hoe langer ik bleef hoe minder er naar mij omgekeken werd. Dus hoewel de operatie geslaagd is, zou ik zeker een ander ziekenhuis aanbevelen waar persoonlijk contact wat hoger in het vaandel staat.
Prettig ziekenhuis met gedreven en zeer vriendelijke medewerkers.
🙂😍
Ziekenhuis heeft een nacht en een dag in-/uitgang, 2100 sluit de dagingang. Niet zo prettige bewegwijzering binnen het ziekenhuis.
Geweldige service
Deze Google-recensie is zonder tekst
15-09-2016 Beste Dr. Menno Germans
(Neurochirurg bij Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis)
Ik wil je graag bijzonder veel bedanken.
Eergisteren heb jij mij geopereerd. Gisteren reeds naar huis.
Jij hebt in 24 uur mijn jarenlange pijn geheel weggenomen.
Ik heb vele specialisten in de laatste 7 jaar om advies gevraagd.
Niemand heeft deze oplossing aangedragen of ook maar geopperd.
Het laatste advies (vanuit Mill) was om te proberen ermee te leven en 'pijn-therapie' te ondergaan.
Ik kan nu al weer normaal lopen, zonder pijn.
Mijn dank is groot (ook namens mijn familie)
In 24 uur van een kreupele tot een energievolle man.
Ik zal nog vaak over dit 'wonder'spreken.
met dankbare groeten,
Hans Kuijs - Vlijmen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super goed ziekenhuis
Door de jaren heen ben ik op verschillende afdelingen behandeld.
Onlangs kwam ik op de IC binnen vanwege uitdroging, ondervoeding, volgens mij was dit 28 april.
Ik ben heel tevreden over het CWZ zowel de poli's als de opname afdelingen. Kundige betrokken artsen. Dit geldt ook voor de verpleegkundigen, roomservice en interieur verzorging of kortom een ziekenhuis waar je met zorg wordt behandeld.
Peter Roelofs
Goede specialisten en meestal vriendelijk poli personeel.
het Ziekenhuis heeft een vriendelijk en ontspannen uitstraling.
Deze Google-recensie is zonder tekst