Tandartspraktijk Hoflaan

Hoflaan 1, 1241XL Kortenhoef
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.8
Google
2.3
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    13:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    9:00 - 13:00

Onze praktijk is gevestigd in het gezondheidsgebouw in Kortenhoef en heeft twee volledig ingerichte moderne behandelkamers. In het gezondheidsgebouw zijn twee tandartsen, een mondhygienisten, drie huisartsen en een oogarts werkzaam. 

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Gehandicapte patiënten

Team

tandarts
0.0
Denice Ruijter
Paro-preventieassistent
tandarts
0.0
E. Hagesteijn
Tandarts
BIG nummer: 09045219402

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
9.8
1 waarderingen
2.3
9 waarderingen
0.0
0 waarderingen
waardering icon
S. de Haan 31 Dec 2018 - 17:32
Ik heb goede ervaringen met tandarts Vonk. Zeer deskundig, werkt op tijd, geeft goede uitleg.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
Ana Mihaela Ciocarlan 19 Mrt 2022 - 13:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

J P 14 Feb 2022 - 13:10

Sinds deze praktijk is overgenomen is de tandzorg onwijs achteruit gegaan. Af te raden

margot bouwman 28 Mei 2021 - 10:01

Ik heb jaren gekwakkeld met een pijnlijk gebit. De glazuurlaag op mijn kiezen was afgesleten waardoor ik regelmatig pijn had tijdens het eten. Ellen heeft dit fantastisch opgelost. Eindelijk heb ik geen pijn meer en het ziet er fantastisch uit: mijn kiezen zijn weer als nieuw. Een fijne bijkomstigheid bij deze praktijk is receptioniste/assistente Rose. Een ontzettende vrolijkerd die je afleidt met haar verhalen en anekdotes.

Menno Staalenhoef 16 Feb 2021 - 17:43

Per direct de praktijk verlaten, Balie medewerkster Rosé heeft een te grote mond en doet uitspraken die niet passen bij haar functie, ik heb Ellen gezegd dat Rosé haar mond moet spoelen om in tandarts termen te blijven, beter is Rosé te ontslaan ongeschikt voor haar functie, misschien wel een vriendin van Ellen

Marc van Achterbergh 03 Feb 2020 - 20:25

Lieve tandarts, zeer goed met kids. De assistente is helemaal een vrolijkerd. Heel blij met deze praktijk.

Arno Kooijman 18 Jan 2020 - 16:38

Al jaren onze vast tandarts en tot grote tevredenheid

Danka Knook 15 Jan 2020 - 10:05

Telefonisch abominabel slecht bereikbaar. Afspraken worden meerdere malen verplaatst en vervolgens krijg je een herinneringsmail met daarin de eerste gemaakte afspraak. Ik vind het er niet beter op geworden.

jac groot 06 Dec 2019 - 23:11

Ik heb een week gewacht om mijn emotie te laten zakken. Vooropgesteld ben ik meer dan 20 jaar patiënt bij tandarts Vonk, tot volle tevredenheid. Het gaat niet om tandarts Vonk. Vorige week donderdag door tandartsassistentie Roos zeer onbeschaafd (verwijtend gesprek naar mij toe doorspekt met lieve mevrouwtje, schat, lieverd omdat ik nog niet naar wortelkliniek was gegaan) te woord gestaan. Flinke abces in mijn mond, tweede in 4 maanden tijd. Eerste keer abces bekeken door tandarts Hagesteijn, antibiotica voorgeschreven en ze begon niet aan de behandeling moest naar de wortelkliniek. Ik wilde graag een vervolgafspraak met de tandarts voordat ik onder behandeling zou gaan bij wortelkliniek. Tandartsassistente Roos heeft overlegd met tandarts Hagesteijn en ik moest naar de wortelkliniek en ik kreeg geen antibiotica of medicatie. Zeer vervelende gesprek, aangegeven dat ik dan een second opinion wilde doen bij een andere tandartsenpraktijk. Tandartsassistente Roos werd daarop zeer onbeschoft en kwam dreigend over met haar opmerking dat ik maar pijn moest lijden en zij hing op. Ik heb meteen een afspraak kunnen maken met een andere tandartsenpraktijk afgelopen maandag. Het heeft mij 3 dagen gekost om mijn medische dossier te laten opsturen naar de nieuwe tandartsenpraktijk.. Nu blijkt dat het een tandvleesprobleem was. Er was niets aan de hand met mijn kroon. Foute oordeel door Hagesteijn wat makkelijk te verhelpen was, geen antibiotica nodig. Meteen geen pijn meer, zonder medicatie. Dat kan gebeuren, maar dat een tandartsassistente die ik nooit ontmoet heb, of mijn dossier kent mij zo onbeschoft te woord staat. Mijn e-mail aan tandarts Hagesteijn is ook niet beantwoord of contact met mij opgenomen. Zo jammer.

Sander Kieboom 19 Sep 2019 - 12:01

Schrijf je hier niet in! Na een afspraak met de mondhygiënist gehad te hebben, kreeg ik ook een periodieke controle gefactureerd. Ik had hier niet om gevraagd, dus ging er vanuit dat er een fout is gemaakt. Ik neem contact op en leg het uit. Ik krijg als antwoord dat de mondhygiënist ook bevoegd is om een controle uit te voeren en dat ik van te voren aan had moeten geven dat ik dit niet wilde. Dat lijkt mij eigenlijk de omgekeerde wereld. Maar ja, krijg ik als antwoord, het is wel uitgevoerd en daarom staat het op de factuur die u moet betalen. Verbaasd van het hele verhaal, zeg ik uiteindelijk, dat ik beter naar een andere tandartspraktijk op zoek kan gaan. Oké, zegt de vrouw die ik aan de lijn heb, dan moet u een mailtje sturen dat u niet meer bij ons ingeschreven wilt staan...... ???? Dat ga ik dan maar doen.