Kliniek Noordzee

Kliniek Noordzee
Koningin Wilhelminakade 221, 1975GL IJmuiden
Neemt patiënten aan
Tandarts
6.3
Google
3.5
Zorgkaart
8.2
KV
9
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00

 

Kliniek Noordzee

Bij Kliniek Noordzee in IJmuiden willen wij graag de beste kwaliteit leveren aan onze patiënten. Daarom maken wij optimaal gebruik van de talenten en toewijding van al onze medewerkers. Gezamenlijk komen wij tot een prachtig eindresultaat.

Naast dat wij het belangrijk vinden om de beste kwaliteit te leveren, vinden wij het ook belangrijk dat onze patiënten voor vele verschillende behandelingen bij ons terecht kunnen. Of dit nu esthetiek, implantologie, parodontologie, orthodontie, een “gebit”, of een vulling betreft, bij ons krijgt u een op maat gemaakt advies. Wij bieden u zoveel mogelijk al uw tandheelkundige zorg onder één dak. Uw wensen worden uitgebreid met u besproken. Wij willen immers graag dat u tevreden bent met het resultaat van uw behandeling.

https://www.klinieknoordzee.nl
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Hypnose
  • Gehandicapte patiënten
  • Kaakchirugie

Team

tandarts
0.0
Annemieke Landman
Praktijkmanager
tandarts
0.0
Anouk Netten
tandarts
0.0
Bea van Goethem
Assistent
tandarts
0.0
Cristina Garau de Gee
Tandarts
BIG nummer: 89054821602
tandarts
0.0
Damai Speet
Assistent
tandarts
0.0
Fleur Khumalo
Baliemedewerker
tandarts
0.0
F.J.H. Vijgen
Tandarts
BIG nummer: 19053376702
tandarts
0.0
Ilona Duinmeijer
Assistent
tandarts
0.0
I. Scheeper
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Juanita Tjoe-Ny
Preventieassistent
tandarts
0.0
Lillianne Kuijt
Baliemedewerker
tandarts
0.0
Linda de Waart
Assistent
tandarts
9.8
Lisette van Dijk
Tandarts
tandarts
0.0
Marijtje de Wit
Tandarts
tandarts
0.0
Rebecca de Jager
Assistent
tandarts
0.0
Thijs Jorritsma
Tandprotheticus
tandarts
10.0
Tyrna Kommeren
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Wijnand Bekker
Tandarts

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Lasertherapie
  • Spoed
6.3
4 waarderingen
3.5
19 waarderingen
8.2
3 waarderingen
9
23 waarderingen
waardering icon
El sayed 13 Mei 2021 - 01:52 ()
Zeer klant onvriendelijk praktijk met steeds nieuw tandarts en management die geen oog voor professionaliteit heeft
Duidelijke uitleg
2
Behandeltijd
3
Is deskundig
2
Aanbeveling
1
2.0
waardering icon
Sandile 03 Mei 2021 - 11:52 Lisette van Dijk (Tandarts)
Heel fijn, spreken ook goed engels waardoor ik het goed snapte. Geven ene duidelijk advies over wat ik moet doen.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
waardering icon
Fleur 03 Mei 2021 - 11:47 Tyrna Kommeren (Mondhygiënist)
Fijne en rustige uitleg, neemt de tijd om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Jaap Venniker 09 Jun 2022 - 06:59

Aangeraden door de tandarts Lisette om als nog op oudere leeftijd een onder beugel te nemen. ( slotjes ) ik was er sceptisch over maar na 11 maanden keurig resultaat. Onder tanden staan keurig recht en veel beter te poetsten. Verder ben ik erg blij met de mondhygieniste Tyrna doet zorgvuldig haar werk en is streng als het om tanden stoken gaat. ( dat heb ik nodig :) Ook had een collega van het werk pijnklachten was geen patiënt maar kon direct terecht. Kortom prima praktijk.

waardering
Reactie van/namens: Kliniek Noordzee

Beste Jaap, Wat ontzettend leuk te horen dat je zo blij bent met ons team! Vanzelfsprekend blijven wij ons inzetten om jou (en je collega's) de best mogelijke zorg te bieden. Met vriendelijke groet, Team Kliniek Noordzee

Zuzanna 04 Apr 2022 - 15:24

Super slechte service op alle mogelijke vlakken. Ik zit al jaren lang bij Noordzee omdat mijn ouders dat voor mij hadden bepaald, maar ik denk nu toch dat het tijd wordt om te veranderen naar een minstens redelijke praktijk. Vandaag zou ik een afspraak om 14:20 hebben, woensdag begint mijn tentamenweek. Ik kom aan bij het praktijk en nergens in het systeem stond dat ik voor vandaag - of ooit - een afspraak had gemaakt. Super onprofessioneel, ik heb gebeld met een medewerker en die had mij duidelijk aangegeven dat ik vandaag een afspraak zou hebben. Ik heb mijn leertijd hiervoor opgegeven en ik moest vanaf Haarlem tot het praktijk voor de ov betalen en nog terug zonder dat er een afspraak stond. Ook heeft er een tandarts ooit toen ik nog heel klein was aan me tand gerukt!? Geen idee waarom, op dat moment was hij (blijkbaar) tandsteen aan het verwijderen. Ook toen ik op me 15e een beugel kreeg was me ortho super arrogant. Ze forceerde me om me kaken op elkaar te zetten terwijl ik dat niet eens kon doordat er gat tussen me kiezen dat dit onmogelijk maakte en ze werd super geïrriteerd. Ik voelde me helemaal niet comfortabel en ik deed super erg me best. Uiteindelijk toen ze door had dat het aan me gebit lag heeft ze niet eens sorry gezegd. Later kreeg ik een nieuwe ortho die ook - wat is er toch aan de hand met deze mensen - arrogant tegen mij deed. Ik slaap veel bij me vriend, me moeder en van tijd tot tijd bij me vader die 24 km van me moeder vandaan woont en soms vergeet ik me elastiekjes, dus dan doe ik ze een tijdje niet meer in. Mijn ortho zei dus dat ik er meer rekening mee moest houden omdat het proces anders langer zou duren, dus ik zei simpelweg "oh". Zij vond dat blijkbaar super erg en antwoordde op mij "nee niks ‘oh’ wij zijn hier niet verantwoordelijk voor als jij je elastiekjes niet draagt". Hele rare mensen, asjeblieft stuur je kinderen niet naar deze praktijk, het is altijd ongemakkelijk. Meerdere reviews vinden hetzelfde als ik maar gaan er niet zo diep op in en dan hebben we het niet een over de absurde kosten. Maak niet dezelfde fout wij.

Heaven 20 Aug 2021 - 17:51

Deel mijn review, wegens omdat ik hier een klant was sinds 2005 tot 2018 In 2018, werd ik uit de praktijk/bedrijf geknikkerd omdat ik niet was komen opdagen en stuurde daarna nog een rekening van 200 euro aha leuk. Ze moesten gewoon nog die 200 euros van me hebben, wat me niet verbaasd, tis een aardig dure tandarts.(Moet wel zeggen, waarom betaal ik als ik eruit wordt getrapt? Gewoon een dingetje waar ze graag voordeel van nemen, de "no-show" regel") Het is een modern als best luxe uitziend tandarts met blije collegas. Toch moet ik melden dat het super maar super duur is. Ik had een beugel vanaf 2011 ongeveer, ze vertelde me voordat ik de beugel nam - dat het hooguit 2 jaar kan duren voordat mijn tanden weer kaars recht staan. Raad eens, het duurde gewoon 7 jaar(2018) en toen nog was het geen eens voor elkaar. Ik vond dit natuurlijk heel vreemd en ze zeiden steeds "ja dat komt door omdat je dit niet doet, dat niet doet" - grote leugens - Elke keer smoesjes pretty much. Je komt op orthocontrole(zoals gewoonlijks), wat NIET EENS 3minuten duurt, hoppa 40 euro op je deurmat. In de tijd toen ik een beugel had, zeiden ze dat er 2 kiezen moesten getrokken worden wegens overbeet(kaak achterstand). Heb ik ze laten trekken en ze hebben het niet gefixed zoals het hoort(dus dat al mn tanden weer naast elkaar staan), heb tot het moment van vandaag nog steeds die 2 kale plekken. Het is om en om, een rommel daar. Ik wil ook nog even zeggen. Je hebt 2 vrouwtjes achter de balie(standaard) Een daarvan(met kort blond haar) - zij is gewoon super naar, niet klant vriendelijk, altijd grote mond. Voor de rest, mooie tandarts man.

Fer Lammertsma 22 Jun 2021 - 19:45

Bij de tandtechnieker geweest om mijn plaatje aan te passen omdat het niet goed paste .hij heeft een afdruk gemaakt van mijn gebid en een afgebroken tand opnieuw er bij gemaakt en dat onder garantie .en nu paste het in een keer heel veel dank voor je goede service.

Marianne P. Tsesmetzi 31 Mrt 2021 - 16:48

Als ik een nul zou kunnen geven, zou ik dat doen. Ze brachten me 30E in rekening voor "verloren tijd" omdat ik te laat was van mijn werk en mijn kind niet op tijd van school had opgehaald om naar de afspraak te gaan. Maar elke keer dat we naar hun praktijk zijn voor een afspraak en we zijn op tijd, moeten we 10, 15 of soms 20 minuten wachten om gezien worden door de tandarts. Waar is het geld voor MIJN verloren tijd? Absoluut belachelijk en stom. We gaan naar een andere praktijk. Verschrikkelijk, blijf ver bij hen vandaan.

Nick Voorhout 13 Nov 2020 - 12:19

Zeer vriendelijke tandarts.zeer tevreden

cha cha 29 Okt 2020 - 16:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeroen Snellen 20 Jul 2019 - 07:29

Fijne, betrouwbare tandarts!

H Zaidi 23 Feb 2019 - 14:03

Ik ben erg tevreden met de geboden behandeling door Erik vd Berg. Erik heeft zijn behandeling met veel betrokkenheid,kundigheid en zorgvuldigheid uitgevoerd. Door het knarsen was mijn gebit erg beschadigd. Erik heeft desondanks dat het moeilijk te repareren was mooie kronen geplaatst aan zowel de boven als onderkant. Meesterwerk! Ik ben erg blij. Bedankt Erik vd Berg!

ei opener 13 Mrt 2018 - 20:43

Slechte service, slechte behandeling, onbeschoft, belachelijke prijzen, houden zich niet aan de gemaakte afspraken.

jim meer 04 Mrt 2018 - 17:16

Vakkundig personeel splinternieuwe equipment, maar de prijs erg hoog vergeleken met andere tandartsen.

Frans Kremers 04 Jan 2018 - 22:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hussein Sheikh Ahmad 26 Nov 2017 - 16:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

I am myself 11 Mei 2017 - 12:33

(Vertaald door Google) Goede ervaring. Ik heb op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken voor een offshore-persoon die een havenoproep in IJmuiden maakt. Ik was blij met hun flexibiliteit en aangenaam verrast om geen buitengewone kosten op de factuur te zien. (Origineel) Good experience. I have been able to book an appointment on very short notice for an offshore person making a port call in IJmuiden. I was pleased with their flexibility and pleasantly surprised not to see extraordinary costs on the invoice.

M.B. Nuis 03 Mei 2017 - 14:42

Zeer deskundige tandartsen. Praktijk waar hoogwaardige diensten worden geleverd tegen de juiste prijs. Alles keurig in overleg. Ben erg goed geholpen en dan ook heel erg tevreden!

david exposito 23 Feb 2017 - 14:43

(Vertaald door Google) Goed werk en een goede prijs, zeer aan te bevelen (Origineel) Good work and good price, highly recomend

nasra abdi 18 Mrt 2016 - 19:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kim Koopman 07 Dec 2015 - 19:25

Slecht behandeling. Ik was jaren gelden behandel door twee tandartsen en een mondgienetisch verschrikkelijk ervaring tot aan het ziekenhuis aan toe! Slecht bah!

stephano step 25 Sep 2015 - 15:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

10
Ontzettend fijne ervaring!

Ik heb ontzettende tandartsangst, maar mijn ervaring met tandarts kliniek Noordzee is zo positief en zo fijn verlopen, dat ik van mijn angst af ben. De tandarts (mevrouw de Wit) is ontzettend geduldig, legt alles goed uit, en heeft mij 3 maal super geholpen! Ik ben blij en kan deze tandarts zeker aan iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
top

mijn tandarts heeft mij na 44 jaar echt aan het flossen gekregen samen met de mondhygienist. Had ik veel eerder aan moeten nemen ...

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
2
Bijna alles ging fout

Bij een behandeling van onze zoon(van 10 jaar), waarbij alleen groefjes zouden worden bijgewerkt, kwam er toch een andere behandeling. Een verdoving en een gaatje vullen. Dit eindigde in geschreeuw en angst voor de tandarts. Dus een afspraak gemaakt voor een gesprek met de angstbegeleiding. Eenmaal op de afspraak kreeg hij een poetscursus. Bij navraag bij de assistente stond er in de agenda: Anouk of ander poetscursus. Waarbij gelijk door jullie contact gezocht werd met Anouk, maar nam niet om. Zij zou mij terugbellen. Na 2 dagen heb ik contact opgenomen met jullie en de doorverwijzing naar Poetz geregeld. Ook gezegd dat ik nog steeds niet teruggebeld was door Anouk en dat dat ook niet hoefde meer. Na een kwartier dat ik contact had met jullie, belde Anouk. Die heb ik niet meer te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
beleefd behandeld en van advies voorzien top.

ik vind het verloop van tandartsen wel erg groot, in de voorbije jaren heb ik er wel 3 aan mijn stoel gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Soms zit t mee, soms valt t tegen

Helaas viel mijn noodkroon er meerdere keren af. Tandarts was elke keer weer met zo betrokken als de eerste keer. Dat heb ik welk eens héél anders meegemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Je wordt goed geïnformeerd

Bij drs. Bekker goede uitleg gekregen wat de mogelijkheid is i.v.m. brug of implantaat. Daarvoor bij de mondhygiëniste, mevr. Kommeren geweest, die ook altijd rustig is en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prima

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prima geholpen

Fijn geholpen zowel door tandarts al mondhygeinist

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Top

Werken keurig op tijd, vriendelijk en geven duidelijke uitleg over de behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Snel terecht en goed geholpen !

Na een telefoontje over een pijnklacht aan de kaak kon ik korte tijd later die ag terecht. Goed geholpen en een duidelijke uitleg gekregen over de oorzaak.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
eigelijk nooit problemen

als 70 jarige angst haas voel mijn toch op mijn gemak

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prima

Prima en zorgvuldig

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Prettig geholpen

Was mijn eerste kennismaking (overschrijving vanuit Amstelveen). Tandarts had zich van tevoren goed georienteerd, wat mijn gebit betrof.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Zeer vriendelijk

Wordt snel geholpen,en ze zijn heel erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prima

Prettig omgeving

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
zeer profesdioneel

Goede uitleg, men neemt de tijd voor je, goede service, zeer vriendelijke staff, ben zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Goed

Helemaal nieuw voor mij. Je wordt behandeld als mens. en ze stellen je vragen. ze vinden hun werk leuk en dat voel en ervaar je

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Netjes

Voldoende

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prima geholpen

Heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Altijd goed

Zowel bij de mondhygiëniste als bij tandarts word ik altijd goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
6
Goed.

Wat ik soms minder vind is dat je nog 5 min extra betaald terwijl het maar 30 sec waren. En bij mijn laatste behandeling lag ik 10 min in de stoel plat om me rug zonder dat er wat gebeurde. Dus daar ben ik benieuwd naar of dat in rekening wordt gebracht....

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Goede zorg met de juiste aandacht

Als cliënt wordt je gehoord en gezien Ze bieden je optimale zorg die op dat moment nodig is Ze stelt je op je gemak en alles wordt van te voren met je besproken Neemt alle tijd die je nodig hebt Je komt niet voor verassing te staan

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Stellen je op je gemak

Voor het eerst weer naar de tandarts, na een vervelende ervaring. Nemen hier alle tijd en leggen alles uit wat ze gaan doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)