LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
R.M. Bluijs 13 Aug 2018 - 10:34Review voor de praktijk
Het is nu al de 2e keer dat ik een vervelende ervaring met de praktijk heb. Het is een grote praktijk met veel medewerkers.
De 1 e keer ben ik genegeerd , was op tijd voor de afspraak en werd ik in de wachtkamer gebeld om me te herinneren aan de afspraak! De assistentes hadden me niet aangemeld. De tandarts zou ze hier op aanspreken, ben benieuwd of dit gebeurd is want vandaag werd ik om 8.30 uur gebeld om de afspraak van 10.30 uur te verzetten. Aan de telefoon werd gezegd dat ik diverse keren ben gebeld door haar collega. Ik vertelde dat ik daar niets van wist en dat mijn mailadres ook bekend is bij hen.
Geen excuus, het werd geheel bij mij neer gelegd. Ik heb in mijn logbestanden van mijn telefoon gekeken en zag dat ik inderdaad 1!! x gebeld ben op 2 juli j.l. , geen bericht of smsje. Hier ben ik verontwaardigd over, als ik mijn afspraak niet 48 uur van tevoren afzeg krijg ik een rekening en ik kan zomaar een paar uur van tevoren van hun kant afgebeld worden. Het is vooral de manier waarop, geen excuses, de toon, geen begrip voor mij.
De tandartspraktijk bestaat niet alleen uit tandartsen, ook ondersteunend personeel en dat moet betrouwbaar zijn en ook een visitekaartje.