LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Vandaag weer geweest en wederom keurig geholpen. De sfeer is hier altijd heel gemoedelijk en vriendelijk personeel!
Vriendelijk welkom geheten door Linda.
Tandarts Boef verteld precies wat er gaat gebeuren en de assistenten zijn heel bedreven en duidelijk.
Ook de mondhygiënist doet haar werk prima.
Kortom helemaal niet erg om er naar toe te gaan!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
19 May 2022
- anoniem
10
Hele fijne praktijk met kundige tandartsen en assistenten!
Sinds vier jaren hebben wij, tot volle tevredenheid, bij deze praktijk onze tandartsbehandelingen. Er wordt goed geluisterd en je wordt serieus genomen. Ik kom er voor de halfjaarlijkse controles maar ook voor andere behandelingen, gedaan door mondhygiënisten, of voor orthodontie. Bij vervelende dingetjes kun je meestal al snel terecht. En wat mij verder opvalt is dat de tandartsen mij tegemoet komen als hun gelijke. Dus geen tandarts-cliënt, maar een mens-mens verhouding.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
04 Dec 2021
- anoniem
10
uitstekend
Vandaag voor het eerst een tand gevuld. super snel, pijn te verwaarlozen. resultaat uitstekend.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
03 Nov 2020
- anoniem
10
Al Meer dan 20 jaar prima , zeer tevreden
Dirk Jan Boef en zijn team helpen mij al jaren , ik ben er erg tevreden over.Het is niet voor niks dat ik nog steeds bij hen kom terwijl ik al 18 jaar niet meer in Groningen woon.
Ik ga 4x per jaar met veel plezier naar de verbetering en weet zeker dat ik daar in goede handen ben. Mijn gebit is belangrijk voor mij, het moet in orde en schoon zijn. Bij de verbetering zorgen ze daar al jaren goed voor !!
Ik heb in de loop der jaren al ongeveer 6 collega's bij de Verbetering aangebracht , die ook allemaal zeer tevreden zijn.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
Vandaag weer geweest en wederom keurig geholpen. De sfeer is hier altijd heel gemoedelijk en vriendelijk personeel! Vriendelijk welkom geheten door Linda. Tandarts Boef verteld precies wat er gaat gebeuren en de assistenten zijn heel bedreven en duidelijk. Ook de mondhygiënist doet haar werk prima. Kortom helemaal niet erg om er naar toe te gaan!
Sinds vier jaren hebben wij, tot volle tevredenheid, bij deze praktijk onze tandartsbehandelingen. Er wordt goed geluisterd en je wordt serieus genomen. Ik kom er voor de halfjaarlijkse controles maar ook voor andere behandelingen, gedaan door mondhygiënisten, of voor orthodontie. Bij vervelende dingetjes kun je meestal al snel terecht. En wat mij verder opvalt is dat de tandartsen mij tegemoet komen als hun gelijke. Dus geen tandarts-cliënt, maar een mens-mens verhouding.
Vandaag voor het eerst een tand gevuld. super snel, pijn te verwaarlozen. resultaat uitstekend.
Dirk Jan Boef en zijn team helpen mij al jaren , ik ben er erg tevreden over.Het is niet voor niks dat ik nog steeds bij hen kom terwijl ik al 18 jaar niet meer in Groningen woon. Ik ga 4x per jaar met veel plezier naar de verbetering en weet zeker dat ik daar in goede handen ben. Mijn gebit is belangrijk voor mij, het moet in orde en schoon zijn. Bij de verbetering zorgen ze daar al jaren goed voor !! Ik heb in de loop der jaren al ongeveer 6 collega's bij de Verbetering aangebracht , die ook allemaal zeer tevreden zijn.