Mondzorg Büchnerweg

Buchnerweg 7, 2803GR Gouda
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 17:00 -
vrijdag
8:00 - 12:00
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Snurk specialist

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Vriendelijk en toegankelijke praktijk. Goede hulpverlening, duidelijke uitleg bij alles wat er gedaan wordt. Geruststellend. Ik vind een bezoek aan de tandarts nooit een pretje, maar bij deze praktijk voel ik me op m’n gemak en dat is al heel wat!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Very good
(Vertaald door Google)
Erg goed
Ik ben van nature een erg bange patiënt voor bij de tandarts maar sinds ik nu zeker al 17 jaar bij mevrouw Lok ben heeft zij al mijn angsten weggenomen en behandeld mij ook nog eens erg goed waardoor ik op mijn 67 ste nog steeds mijn volledige eigen gebit bezit. Een fijnere en betere tandarts kan ik mij niet wensen en hoop dat zij nog erg lang blijft werken
Al jaren komen we bij deze praktijk bij zowel de tandarts als de mondhygienist. Tot volle tevredenheid!👍
Prima tandartsen!
A few days ago I came to this dentist for the first time I had a big problem with my tooth. I live very close so I decided to use the services. I was very quickly diagnosed and made an appointment the next day. I am very afraid of dentists, but after the first visit I am very pleased with Dr. Maartje de Ruijter, she is very professional, precise, she discusses everything carefully. Besides, she is very nice which has inspired my trust. I think it's a very good dentist with nice people. I will come back there for sure.
Dziękuje:) i Pozdrawiam
Milena
(Vertaald door Google)
Een paar dagen geleden kwam ik voor het eerst bij deze tandarts, ik had een groot probleem met mijn tand. Ik woon heel dichtbij, dus ik besloot om de diensten te gebruiken. Ik werd heel snel gediagnosticeerd en de volgende dag een afspraak gemaakt. Ik ben erg bang voor tandartsen, maar na het eerste bezoek ben ik zeer tevreden over dr. Maartje de Ruijter, ze is zeer professioneel, precies, ze bespreekt alles goed. Bovendien is ze erg aardig, wat mijn vertrouwen heeft gewekt. Ik vind het een hele goede tandarts met aardige mensen. Ik kom daar zeker terug.
Dziękuje:) in Pozdrawiam
Milena
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na een uur in de wachtrij nog geen contact. Dit kan niet
Prima tandartsen! Vriendelijk en helpen je goed.
Beste mensen ... hele slechte ervaring hier niet heen gaan !!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prettig geholpen en er was veel aandacht en rust.
Niets mis mee, altijd een prima behandeling
even wennen aan nieuwe tandarts en andere manier van werken.
Geen wachttijd en vriendelijke bejegening
Y
Zie hierboven.
nog even wennen aan de nieuwe situatie
Over De kosten an de behandeling beter informatie geven.
Moeilijk te zeggen nú tandartsen Lok weg zijn of dat n.w tandarts goed bevalt.
Goed
Vriendelijke benadering en duidelijke uitleg van wat ze steeds gaan doen. Advies en laten merken dat ze altijd bereikbaar zijn wanneer de klachten weer optreden.
De tandarts die voor mij nieuw was, ging tijdens mijn afspraak, er werd een foto gemaakt ook naar een andere patient , in een andere behandelkamer. Dat vond ik geen prettige ervaring. Vond dat er weinig tijd was
geen klachten
Ten eerste is het al heel moeilijk om een afspraak te maken, telefonisch zijn jullie moeilijk te bereiken en online kan niet. Tandarts heeft welgeteld twee minuten gekeken en vertelde dat ik beter mijn verstandkiezen allemaal.moest laten trekken heeft nog nooit een tandarts gezegd alleen zodat ik er beter bij kan om schoon te maken? Gelijk zonder overleg doorgestuurd naar mondhygiënist ga maar de kamer hiernaast, ik heb de rekening nog niet gezien. Maar hoogst waarschijnlijk was dit niet echt nodig, vorige tandarts maakte gewoon zelf in 5 min gebit schoon en nooit problemen gehad. Mondhygiënist kon vervolgens niets vinden in de kamer ( het was de eerste dag kan ik nog begrijpen)ook het stukje wat volgens tandarts van mijn tand af was gebroken ook niet?! Nu afspraak bij andere tandarts in praktijk gemaakt hopelijk gaat dit beter. Anders op zoek naar een andere. Ms kunnen jullie ook bedenken welke praktijknaam jullie hanteren en dit aan de klanten laten weten per mail.
Tevreden!
Ik vond het erg spannend voor het eerst bij mondhygienist . Maar erg blij met het resultaat. De arts was erg vriendelijk en hield rekening met mij. Kortom ik ga niet voor mijn lol maar wil graag wel deze behandeling voortzetten 2x per jaar!
Natuurlijk is het nooit een prettig bezoek als je naar de tandarts moet, zeker op latere leeftijd, maar ik kan niet anders zeggen, na heel veel jaren Lok als tandarts te hebben gehad, van het begin af, dat hij samen met Stam is begonnen, ik ken hem dan ook al heel lang. jammer dat hij stopte, maar ik gun een ieder zijn pensioen. omdat ik daar zelf al bijna 27 jaar van geniet, bij 60 jaar kon ik in de FUT en daarna bij 65 jaar met AOW en aanvullend pensioen, altijd Lok als tandarts gehad, ook mijn kinderen waren bij Lok of zijn vrouw, en zover ik weet nog steeds, mijn eerste indruk van de nieuwe tandarts vind ik goed, vriendelijk, behulpzaam, ik voor mij een vakman, want dat was ik zelf ook. met 42 jaar ervaring met mijn klanten. Aannemers en architecten en particulieren als commercieel technisch handelsvertegenwoordiger in bouwmatrialen.
perfekt geholpen
Een tandarts die zich niet kan inleven in een patiënt.
Zit meer dan 30 jaar
Goed en rustig
Gewoon goed.
Bekend was dat tandarts Lok ging stoppen. Hierna is er niets aan de patiënten gecommuniceerd wie de praktijk gaat overnemen en bij welke tandarts je nu in de stoel komt te zitten. Bij mijn laatste bezoek werd er ook niet naar gevraagd en er werd niets over verteld. De nieuwe tandarts? mondhygiëniste? stelde zich ook niet even voor. Best raar. Ik vind dit geen professionele aanpak. Had meer verwacht van een doorgaans goede praktijk.
Niet veel te vertellen. Paar gaatjes. Prima hersteld.
mijn tandarts legt uit wat ze gaat doen, wat ik ga voelen of horen, en is heel voorzichtig met wat ze doet, ik ben zeer tevreden, en voor de nabehandeling kan ik ook snel terecht
Hij begreep gelijk mijn probleem en was zeer aardig en attent om mij van mijn angst af te helpen
deskundige en sympathieke tandarts en ze geeft goed advies
Deskundige en vriendelijke behandeling
Het leek erop dat de tandarts niet wist dat hij te maken had met iemand die zich aan meldde als nieuwe patient .Dit veroorzaakte onnodige spanning bij mij. Verder vond hij het nodig om tegen mij te zeggen dat het om een onsamenhangend verhaal ging.Dit was in mijn ogen niet zo en vond ik niet respectvol want het feit dat je tandarts bent plaatst je niet boven de wet. Er werd een overzichtsfoto gemaakt en uitgebreid gesproken over een mogelijke behandeling,dit leek wel professioneel. Dat je na een zwaar antibioticum nog een kleine ontsteking ziet werd verder geen aandacht aan gegeven.Waar ik wel blij mee was dat ik nog gezien kon worden bij deze prakijk.De assistente had ook kunnen bellen dat de papieren nog niet binnen waren.Ik wacht nu tot ik gebeld wordt tot de papieren door gestuurd worden.Zelf overweeg ik of ik bij deze prakijk verder wil.
Na een halfuur niet te verklaren wachten wed ik door de assistente meegenomen. Nadat wij samen binnenkwamen in de behandelkamer zei ze: " Hij is er nog niet, ik zal hem nog een keer aan zijn jasje trekken". Nadat ik was gaan zitten kwam er iemand binnen. Ik ga er nog steeds van uit dat dit de tandarts was. Op de drempel mompelde hij iets van: " ik ben (de rest was onverstaanbaar). Vervolgens ging hij aan de slag. Hij stak veel tijd in het aandacht geven en krijgen van de assistente over de radiozenderkeuze van de assistente. Hij vindt zichzelf behoorlijk grappig. Ik kreeg niet de indruk dat de overige aanwezigen (assistente en ik) dit ook vonden. De assistente lachte wel plichtmatig maar volgens mij besefte zij op dat moment ook al dat dit niet de manier is om met klanten om te gaan. Tussendoor riep hij codes en een naam naar de assistente. Ik kreeg een aantal dienstmededelingen te horen. Omdat hij zelf kennelijk ook vond dat ik te lang heb moeten wachten heeft hij wel een klein gaatje direct gevuld (omdat ik zo lang had moeten wachten). Nadat hij klaar was en ik uit mijn stoel was opgestaan zei de de de assistente vervolgens dat ik klaar was. Geen woord meer van de tandarts. Ik begrijp ook wel dat wij geen vrienden hoeven te worden, maar nadat ik 32 jaar bij tandarts Stam ben geweest en vervolgens 32 jaar bij tandarts Lok (ik denk dat deze verhouding niet zal kloppen, maar ongeveer) lijkt het mij verstandig iets van sociale vaardigheid aan te wenden om even kort kennis te maken. Je hoeft het niet te menen uiteraard, maar wel even doen in het vervolg. Dus teleurstellend.
Patiënt vriendelijk personeel die je op je gemak stellen.
Altijd attend en aardig. Nooit fouten of verassingen.
Goede behandeling gehad. Kordate aanpak, doortastend, no nonsens. Humor en gezelligheid tijdens de behandeling, lieve benadering van mijn kind dat mee was. Vrij duidelijke uitleg over het hoe en waarom van mijn behandeling. Enige minpunt: ik was graag van tevoren geïnformeerd geweest over de hoogte van mijn uiteindelijke (nogal forse) rekening. Verder heel tevreden.
Ik ben heel tevreden over mijn tandarts, en nu jammer dat mevr Lok-coper er mee is gestopt.
5 minuten in de stoel gelegen, de tandarts heeft 1 minuut gekeken en liet vervolgens zijn assistente alles doen om zelf koffie te gaan halen. Liep weg en liet de deur openstaan terwijl de wachtkamer vol mensen zat die naar binnen konden kijken hoe ik in die stoel lag.
Dhr Lok heeft weer een prima MRA beugel ( anti snurk) voor me gemaakt!
Mijn ervaring bij de nieuwe tandarts : Het open laten staan van de deur vind ik persoonlijk vervelend, patiënten in de wachtkamer kunnen je zien liggen in de stoel en kunnen gesprekken mee luisteren. Niet erg professioneel. De mondhygiëniste, zij komt laat binnen en vervolgens zit ik nog 10-15 minuten te wachten voordat ik binnen geroepen wordt.
Geen speciale opmerkingen
Ik ging er vanuit dat de kliniek nog onder beheer stond van tandarts lok. en was dan ook een beetje verbaasd een andere naam te zien bij de balie een week daarvoor kreeg ik te horen dat een vrouwelijke arts mij zou behandelen het verbaasde mij dan ook door een man te worden behandelt zonder uitleg Het Kontakt tandarts wat ik ervoer bij tandarts lok ontbrak hier totaal bij de afrekening bleek deze behandeling 3 keer zo duur als bij tandarts lok Ben benieuwd naar de volgende keer
Vriendelijke en zeer goede behandeling in samenwerking met tandarts Meinardi.
Nadat er een vulling en deel kies was verdwenen snel geholpen.
zeer goed zoals altijd
-
Zie boven
Netjes op tijd, zoals afgesproken geholpen.
Voor mij een nieuwe kennismaking met de nieuwe tandarts. Leuke kennismaking en goede behandeling.
Ik schrik elke keer van de rekening. Het lijkt erop dat zorgverlening een verdienmodel is geworden.
Vriendelijk stellen me op m’n gemak ben zo nerveus.
Zie boven
Wordt snel geholpen en er werd gelijk een klein gaatje geboord.
1 opmerking, ik zou de facturen graag weer op papier willen hebben. Ik ben er klaar mee om alles via e-mail te krijgen.
Heel erg goed
Goed
Voor het eerst nieuwe mondhygiënist aardige vrouw, maar haar behandeling was ruw. Heb dit ieder nooit zo ervaren.
Ze komt deskundig en zorgvuldig over, en is kalm en empathisch.
Tekortkoming van het vorige bezoek gecorrigeerd.
Leuke en deskundige praktijk
Afspraak met de heer Lok, maar wegens zijn ziekte geholpen door mevrouw Lok. Goede uitleg over status van gebit en prima geholpen.
Wij zijn tientallen jaren goed geholpen. Sinds de praktijk is overgenomen door Fresh heb ik eenmaal het idee gehad dat er onnodige behandelingen zijn uitgevoerd. Die voor mij en de verzekeringsmaatschappij tot extra kosten hebben geleid. Nog afgezien van de pijn die elke behandeling met zich meebrengt.
Nieuwe ervaring met opvolger huidige tandarts.