Cumlaude Kliniek voor Esthetische Tandheelkunde B.V.
Floralaan West 316, 5644BP Eindhoven
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 13:00
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Ik kwam hier terecht door de geadverteerde expertise met facings. Ik had facings van composiet en was op zich tevreden over de uitstraling, maar ze waren erg verkleurd. Bij de oriënterende gesprekken kreeg ik een goed gevoel bij deze praktijk. Ik kreeg veelvuldig te horen dat de tandarts pas tevreden zou zijn als ik dat was. Toen echter het moment kwam om de modellen te maken had ik opeens weinig inspraak meer, vragen die ik stelde over de uiteindelijke vorm werden afgedaan met dat zij echt wel wisten wat ze deden en dat ik hierop kon vertrouwen. Toen de facings uiteindelijk klaar waren om te plaatsen werden deze op mijn tanden gezet. Ik schrok omdat ze er volledig anders uit zagen dan mijn "oude" tanden, en ze kwam veel verder naar voren. Ik gaf dan ook aan dat ik er heel erg aan moest wennen toen de tandarts vroeg wat ik ervan vond. Hij gaf aan dat het inderdaad een kwestie van wennen was, en dat ik het tijd moest geven. Ik kreeg toen de indruk dat hij ze wat beter ging vastzetten zodat ik het beter kon zien. Thuis kreeg ik last met eten, de facings voelden "los" aan, en er zit nu zoveel ruimte tussen mijn voortanden dat ik bijvoorbeeld spaghetti niet meer prettig kan afbijten. Toen ik de tandarts vroeg of dit nog te herstellen was bleek dus dat dit niet meer kon door de permanente bevestiging. Ik schrok hiervan, en gaf dit ook aan. De tandarts gaf toen aan dat hij me dit duidelijk zou hebben verteld, en gevraagd zou hebben of ik echt zeker wist dat de facings permanent wilde maken. Aangezien ik echter op geen moment zeker was van de uitstraling zou ik dit zeker niet hebben goedgekeurd. Toen ik dit aangaf werd mij verteld dat ze dit altijd duidelijk vragen, en dat hij het ook zo in de logboeken zou hebben gezet. Op dat moment werd het mijn woord tegen het zijne, en snapte ik dat ik geen poot had om op te staan. Ik zou dus zeker aanraden gespreken op te nemen. Ik ben erg teleurgesteld in deze tandarts, ik voel me voor leugenaar uitgemaakt, en ongehoord.
Toen we het bericht kregen dat tandarts Verberne zou gaan stoppen besloten we om dan over te stappen naar een tandarts in onze woonplaats Roermond. Hij zou nog een jaar doorgaan in jullie groepspraktijk, en zo lang hadden we dan ook nog willen blijven. We werden op 13 april onaangenaam verrast door de mededeling dat tandarts Verberne zo ziek is dat hij zijn plan niet meer kan uitvoeren. We vinden het jammer dat jullie niet de moeite hebben genomen om dat eerder te communiceren. Nu werden we voor een voldongen feit gesteld. Daarnaast had mijn vrouw ook veel moeite met de andere aanpak van het reinigen van het gebit. Ze heeft er nog steeds last van. We hebben ons inmiddels aangemeld bij het Tandheelkundig Centrum Roermond en verzoeken jullie om de op 13 april gemaakte foto's en andere gegevens door te sturen naar TCR. Tandheelkundig Centrum Roermond Kapellerlaan 104-106 6045AJ Roermond www.tandheelkundigcentrumroermond.nl 0475-333218 Met vriendelijke groet Wim en Yvonne Jennissen Joep Nicolasstraat 410 6041JZ Roermond 06-33754955 // 0475-333429
Ik kom al jaren bij deze praktijk samen met mijn 2 kinderen en mijn man inmiddels ook. Wij gaan graag naar de tandarts, ze zijn eerlijk, kundig en lief. Iedereen die een goede tandarts zoekt, hier moet je zijn.
Zeer bijzonder om te ervaren dat ons gezin heel graag naar de tandarts gaat. Ik heb al verschillende kennissen met (grote) gebitsproblemen doorgestuurd, En allen zijn uitermate tevreden over de resultaten. Zeer vriendelijk en zeer vakbekwaam ! Top
De wastafel bij toilet/wachtruimte is vaak niet schoon.
zie hierboven
Kom hier al van jongs af aan. Goed team van zorgverleners en vertrouwd.
Fijne ontvangst en prima behandeling!
Fijne praktijk met kundige medewerkers.
Pas voor de eerste keer bij nieuwe praktijk geweest. Voorheen bij dr. Verberne.
40 jaar geleden terecht gekomen met een slecht onderhoud gebit. Flinke opknapbeurt gehad. Daarna periodieke controle. In die 40 jaar diverse behandelingen gehad. Altijd met goed resultaat. Nooit slechte ervaring mee gemaakt. 99% pijnloze behandelingen. Dik tevreden! Leuke teams.
Vertrouwd en deskundig.
Altijd professioneel geholpen
Als wij niet buitengewoon content waren geweest met leo dan zouden we niet zo n 20 jaar op en neer zijn gereden van den haag naar eindhoven!!!
Ik ben geen held wat betreft tandartsenbezoek. Maar ik moet je zeggen dat Leo mij over die angst heeft heen geholpen, hij is vriendelijk en zeer professioneel. Ook de mondhygiëniste is heel vriendelijk en zorgt ervoor dat je geen pijn voelt. Ben erg tevreden.
Blij met mijn nieuwe kronen. Ik werd vlot geholpen, men ging doortastend en vakkundig te werk. Goed advies en professionele, vriendelijke bejegening.
Al jarenlang uitstekend behandeld zonder problemen.
Zeer bekwame tandartsen, altijd vriendelijk en betrokken. Ook niet te vergeten de mondhygiëniste Lisette!
Gezellig, informeel en ontspannen
Altijd vriendelijk geholpen door alle medewerkers. Houden rekening met wat jij denkt en voelt. Prima omgang met kinderen. Geduldig. Verstaan hun vak. Geen enorm lange wachttijden. Met pijnklachten, begrip en je kan snel terecht. Ben al sinds puber bij deze praktijk en inmiddels de 50 gepasseerd en heb nog steeds geen enkele reden om hier weg te gaan.
Prima, tandarts altijd netjes en kundig.
Doordat mijn vorige tandarts is opgegaan in uw samenwerkingsverband was het mijn eerste consult.Het ontvangst was fijn.
Goede ervaring.
Al jaren onze tandarts! Altijd heel informeel en bij Lilian is het eigenlijk zelfs gezellig. Ons gebit wordt in topconditie gehouden!
Mijn eigen tandarts verwees me hiernaartoe omdat hij niet datgene kon leveren wat ik nodig had. Op het begin was ik erg tevreden maar al snel ging het mis toen ik vroeg of alles op één factuur kon omdat iemand anders de rekening op zich nam, bleek dat dat niet was gebeurd ook al kreeg ik meerdere emails dat ik me daarover geen zorgen hoefde te maken. Toen ik vroeg of dit met terugwerkende kracht kon was het antwoord nee, en toen ik wilde weten waar het mis was gegaan kreeg ik direct een sneer terug dat het mis was gegaan bij infomedics en niet bij Miranda, echter heeft Infomedics mij duidelijk via mail en telefoon laten weten dat de facturen wel degelijk via Miranda los zijn ingeboekt. Jammer, want door deze fout heb ik een betalingsregeling moeten treffen.. Vervolgens brak mijn noodbrug af net na sluitingstijd op dezelfde dag dat het bij deze kliniek was vastgezet, en ik moest hiervoor betalen bij mijn eigen tandarts. Ook dit werd niet even netjes tegemoet gekomen door Leo. Dan, na vijf maanden kom ik langs om de brug vast te zetten (wat ook al bij de prijs van 4000 euro inbegrepen zit, dat staat duidelijk op de factuur, en in de mail die Miranda mij gestuurd heeft), durven ze toch nog even te proberen om nog meer geld afhandig te maken. Jawel, 55 euro voor tweemaal gebitsreiniging en een controle. Terwijl ik kwam voor het vastzetten van mijn brug waarvoor dus al duizenden euro's was betaald. Toen ik belde om te vragen waar die 55 euro voor was werd het mij niet op een normale manier uitgelegd maar er werd verteld dat het al de zoveelste keer was dat IK ergens een probleem van maakte en dat mijn volgende afspraak eruit gehaald was en dat ik niet meer terug hoefde te komen. Bij deze heb ik een melding gemaakt bij de Nederlandse Zorg Autoriteit en ik hoop dat mensen hun facturen beter controleren want dit is gewoon fraude. En door er op deze manier op te reageren is echt heel erg! Jaren gespaard om zo behandeld te worden doet heel veel verdriet..
Uitstekend
Al van jongs af aan kom ik bij tandartspraktijk van Berkel en Lammers. Klantvriendelijkheid staat bij hen voorop en ik voel me altijd op mijn gemak in de tandartsstoel. Als er iets is kan ik makkelijk in contact komen en vaak nog dezelfde dag terecht. Verder krijg ik altijd een duidelijke uitleg, waardoor ik weet wat me te wachten staat.
Zeer tevreden, inmiddels 3 generaties familie als klant/patiënt.
Het was fijn de vertrouwde gezichten weer terug te zien! Met vriendelijke groet Rinus Verhoeven
Goed advies en snelle uitstekende behandelingen.
Fijne mondhygiëniste, tandarts had weinig tijd, arrogante tandartsassistente
Zeer professioneel behandeld.
Er zijn flinke gaten gevallen in mijn gebit, en ik heb toch nog een half leven voor me. Voor wie geld over heeft voor mooie en comfortabele oplossingen, zit bij deze tandarts goed. Ook de service is goed. Bij mijn brug bleek iets niet goed gegaan bij de levering van schroefjes. Er werd supersnel een nieuwe gemaakt, zonder iets in rekening te brengen.
Al zo'n 19 jaar ga ik met volle tevredenheid naar Tandartsenprakijk van Berkel en Lammers. En daar ga ik ontspannen en graag naar toe. Hopelijk nog voor lange tijd!
Onze ervaringen is dat de tandarts veel zorg besteed aan het gebit en indien nodig de client op een rustige en duidelijk wijze vanuit zijn expertise de client adviseert over eventuele mogelijkheden, ook in het geval van een bijzondere gebit situatie. Onze ervaringen met de mondhygiëniste is uitstekend, er wordt veel zorg aan het gebit besteed, dit in een prettige en rustige omgeving.
Word altijd netjes vriendelijk behandeld
Worden op tijd geïnformeerd, geen wachttijd.
Tandarts Evi Waterschoot is een fantastische, kundige, aardige tandarts. Ze heeft verstand van zaken, ze is lief, aardig en door haar heb ik geen last meer van mijn tanden. Ze is een vakvrouw!!
Ik zit al jaren bij deze praktijk. Voel door iedereen serieus genomen in mijn angsten voor de behandelingen. Zeer vertrouwd. En wordt met respect behandelt.
Theo en ik zijn meer dan tevreden en heel blij dat we bij deze praktijk cliënt mogen zijn. We worden altijd uitstekend en correct behandeld en te woord gestaan. Wat wil een mens nog meer, wij niets dus, Top praktijk!, Theo en Corrie de Leeuw.
Voor het eerst een tandarts EN mondhygiëniste waar ik geen schrik heb en altijd blij buiten kom.
Altijd geduldig en zorgt dat ik me rustig voel en neemt de tijd .
Er is altijd professionele aandacht voor in mijn geval een esthetische verbetering van het ondergebit. Alles naar wens en planning verlopen naar een mooi resultaat. Het is altijd fijn om de tandarts en het team te zien met een glimlach en een praatje wat zeer ontspannend overkomt.
Fijne praktijk waar ik (gelukkig) maar 2x per jaar hoef te zijn. Behandelingen zijn “pijnloos” door goede pijnbestrijding met hele fijne naaldjes :-)
Aardige en vriendelijke behandeling.
mijn eerste bezoek aan de praktijk mooie ruimte, ruim en fris, met goed personeel. prima.
i
Geweldig professionele vriendelijk behandeling
Veel begrip en medewerking. Fijn dat er met ons wordt meegedacht om problemen snel en efficiënt op te lossen.
Altijd correct behandeld met volledig begrip voor mijn wensen.
alleen het tandsteen verwijderen was zeer gevoelig
ik krijg t gevoel dat mijn gebit in zeer goede en sympathieke handen is ;)
Vriendelijke en professioneel
uk kom er al jaren , en heb het naar mijn zin. leo is altijd goed gezind, en dat is heel pretig
Korte wachttijden. Vriendelijke assistenten die hun vak verstaan en ook over de tandartsen niet dan lof.
Wil geen andere mondhygieniste of tandarts meer
Ik ben altijd erg tevreden en ik heb geen klachten
Zeer ervaren tandarts en mondhygieniste. Uitmuntende verzorging & service