Mondzorgcentrum Burgraadt

Mondzorgcentrum Burgraadt
Burgemeester de Raadtsingel 49, 3311JG Dordrecht
Neemt patiënten aan
Tandarts
10.0
Google
3.0
Zorgkaart
5.2
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO - 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 12:30
  • arrow dinsdag
    13:00 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 12:30
  • arrow donderdag
    13:00 - 19:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 12:30

Welkom op de website van Mondzorgcentrum Burgraadt in Dordrecht. Onze tandartspraktijk, gevestigd in de wijk Burgraadt te Dordrecht, bestaat sinds drie jaar. Bij ons mondzorgcentrum ligt de nadruk op preventie. Immers, voorkomen is beter dan genezen. Naast de traditionele tandheelkunde en preventie bieden wij ook cosmetische behandelingen aan. Meer informatie over onze behandelingen vindt u via het menu aan de linkerzijde van deze pagina. 

Ons hypermoderne tamdheelkundig centrum heeft de beschikking over de laatste technologieën en hoogwaardige apparatuur. Op onze website kunt u meer informatie vinden over de behandelaars, de behandelingen die wij aanbieden en praktijkinformatie, zoals openingstijden, pijnklachten en contactinformatie. Bij Mondzorgcentrum Burgraadt hebben wij geen wachtlijsten en bij pijnklachten kunt u dezelfde dag bij ons terecht.

https://www.mzcburgraadt.nl
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Snurk specialist

Team

tandarts
0.0
B. Van Cruijsen
Parodontoloog
tandarts
0.0
B.J. Salomons
Tandarts
BIG nummer: 19023654002
tandarts
0.0
B.R.H. Koomans
Tandarts
BIG nummer: 89022162702
tandarts
0.0
J.M.H. Gielen
Tandarts
BIG nummer: 99031501002
tandarts
0.0
H.R. Amirshahi
Tandarts
BIG nummer: 29921755002
tandarts
0.0
J. Plooij
Implantoloog
BIG nummer: 89023283602
tandarts
0.0
Katerina Kitsou
Tandarts
BIG nummer: 19918997102
tandarts
0.0
L.G.J. Van Zwol
Tandarts
BIG nummer: 29044887002
tandarts
0.0
P.T. Viersen
Tandarts
BIG nummer: 99024583302

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Spoed
10.0
3 waarderingen
3.0
32 waarderingen
5.2
5 waarderingen
waardering icon
Alice 04 Apr 2019 - 14:03
Wij zijn zeer tevreden over tandarts Katerina Kitsou, werkzaam bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Ze is kundig, werkt netjes en ze is ontzettend aardig en rustig.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Romy van der Werf 02 Dec 2017 - 13:54
Kan altijd snel terecht voor een afspraak, wordt netjes en kundig geholpen aan de telefoon, tandartsen en assistenten stellen je op je gemak en gaan snel te werk. Ik ervaar totaal geen angst of spanning meer. (Waar velen toch last van hebben) Raad ook vaak familie en vrienden aan om zich hier aan te melden wanneer ze op zoek naar een andere praktijk. Top!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
tineke de wit 03 Okt 2017 - 22:20
ik ben heel tevreden met met mijn tandarts ze is heel mee levend betrokken en stelde mij gerust als ik bang was ze is echt een lieverd katherina kitsou
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Roelof Ketel 04 Dec 2021 - 20:11

Een zeer prettig en deskundig mondzorgcentrum. Mijn tandarts is zeer vriendelijk, houdt rekening met eventuele zorgen voor ingrepen en is transparant over behandelplannen en tarieven.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling, fijn dat u tevreden bent!

Nadia de Waal (InterfectorFactory) 08 Sep 2021 - 16:43

Ik ben hier drie jaar lang geweest, altijd vriendelijk en goed geholpen. Dacht ik. Nu kom ik na mijn verhuizing bij een nieuwe tandarts, vind zij direct 8 gaatjes! En geen kleine ook, niet het soort dat is ontstaan in de tijd tussen twee bezoeken in. Echt deskundig is mijn tandarts bij Burgraadt dus niet geweest.

A A 24 Aug 2021 - 02:25

NOG GEEN HALVE STER WAARD Als je een goede tandarts zoekt, doe jezelf dan een lol en kijk verder. Meerdere keren over de vloer geweest hier maar altijd al opgemerkt dat het personeel onervaren was, kunnen geen normale gaatjes vullen of diagnoses stellen. En durven nog brutaal te doen tegen hun eigen clienten. Dit was de laatste keer dat ik hier kom

Janny De Geus 12 Aug 2021 - 15:17

praktijk overgenomen is een dentconnect locatie ook behandelaar M amir Pour die mijn frame en hoektand heeft afgebroken in diens per 1februari hij beweerd dan ze rot zijn second opinion wijst uit dat ze in goede staat zijn klachtenfunctionaris van dentconnect als optie minimaal 2weken zonder ondergebit en geen garantie op de reparatie M amir Pour geef geen reactie waar mijn afdrukken zijn gebleven onacceptabel als ik belt waar mijn schadevergoeding niet is gestort word de verbinding verbroken terug gebeld laten meer dan 30minuten in de wacht staan nemen niet meer op niet klant vriendelijk

LaLuna Gemelos 17 Jun 2021 - 18:26

Ik ben heel mijn leven vreselijk bang voor de tandarts geweest en nu bij Burgraadt is mijn angst helemaal verdwenen. Het zijn hele deskundige mensen en ook geweldig zoals ze met de klanten omgaan. Ze stellen je helemaal op je gemak. Ik heb een prachtig kunstgebit en mijn angst is weg !!!

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste LaLuna Gemelos, bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons. Tot ziens in onze praktijk! Mvg, Team Mondzorgcentrum Burgraadt

Fee Yün Wong 20 Mei 2021 - 21:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

nicole 10 Mei 2021 - 11:49

(Vertaald door Google) Ik heb er een samengestelde facing van laten maken door Katarina (weet niet of ik de naam correct heb geschreven) Ik ben erg blij met de resultaten! Zie eruit zoals ik had verwacht. Professionele aanpak. Ik raad het iedereen zeker aan. (Origineel) I let it make it a composite facing by Katarina (dont know if I written name correctly) I am really happy with the results!Look like I expected. Professional approach. Definitely I recommend to everyone.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

(Vertaald door Google) Bedankt voor je lieve woorden nicole. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het resultaat! Met vriendelijke groet, Team Mondzorgcentrum Burgraadt (Origineel) Thank you for your kind words nicole. We are glad to hear you are happy with the results! Kind regards, Team Mondzorgcentrum Burgraadt

Boeboe Bee 29 Mrt 2021 - 10:50

Ik belde net om te zeggen dat ik denk dat ik vandaag laat zal komen vanwege mijn werk en andere afspraken. Denk dat ik ze over mijn situaties zal laten weten dat ik een beetje laat ben en dat ik mijn best zal doen om op tijd te komen. Had niet verwacht dat ik de woede van de receptioniste zou krijgen. Ik zeg dat ik het vandaag niet kon helpen met mijn situatie, ik kom ook nooit te laat over mijn afspraken in deze praktijk. Oja als er iets gebeurt, bel ik ze altijd om het te laten weten. Toen, helemaal geen probleem en aardig aan de telefoon. je weet maar nooit wat er gaat gebeuren toch, zolang ik netjes ben en vertel het ze zo snel mogelijk. Ok, ik bedoel de telefooniste manmanman.. VERSCHRIKKELIJK HEEL BOT en totaal niet begrijpvol, terwijl ik netjes ze te laten weten. als je het er niet mee eens bent, kun je op een goede toon spreken, toch? Ik begrijp het, jij doet je werk en ik heb ook drukke werk en iedereen heeft het volledig agenda's. OK IK ZIE U OP TIJD!! dat zeg ze.. trouwens dat is niet de eerste keer dat zij doet zo BOT tegen mij, ook misschien tegen andere klanten? Ik heb er geen probleem mee met tandarts of mond hygieniste. Ik vind de telefoniste wel eng en niet leuk meer als ik een afspraak moeten maken. Ik denk binnenkort maar een andere tandarts zoek!

Mustafa Yesildag 23 Mrt 2021 - 17:59

Omdat mijn oude tandarts ermee stopte kwam ik (via hem) bij deze praktijk terecht. Tot mijn grote spijt. Ik had gewoon mijn eigen research moeten doen. In de paar jaar die ik bij Burgraadt heb gezeten heb ik met drie jonge tandartsen te maken gehad. Het verloop is hier dus heel groot. Dat is om te beginnen al niet fijn. Twee van de drie tandartsen spraken ook slecht Nederlands. Als de tandartsen bekwaam zouden zijn, was dit alles nog geen probleem. Maar dat zijn ze niet. De eerste tandarts die ik had liet gewoon een stuk aluminium folie tussen mijn tanden zitten. Daar wees mijn mondhygienist me enkele maanden later op. Mijn tweede tandarts plaatste een mislukte vulling. Na klagen wilde mijn derde tandarts dit wel kosteloos verhelpen, echter plaatste zij vervolgens weer een mislukte vulling. Hierdoor heb ik nog steeds last van mijn gebit. Deze praktijk heeft duizenden euro's aan mij verdiend maar kwaliteit leveren doen ze niet. Als klant heb ik me hier alleen maar een 'cashcow' gevoeld. De telefonistes zijn daarnaast heel bot en totaal niet begripvol. U zult begrijpen dat ik inmiddels ben overgestapt op een andere tandarts.

Sabrina Van De Ruit 02 Mrt 2021 - 10:35

Zeer slecht , rekening sturen je heb afspraak gemist nergens de afspraak tr bekenen jullie zijn niet goed

Amena Aljebawi 04 Feb 2021 - 10:15

zeer slecht altijd als ik bel gaan ze express telefoon niet opnemen zodat ik niet mijn afspraak kan veranderen en mij een boete laten betalen ik probeer nu hun te bellen en ben al meer dan een uur bezig !! vreselijk

Anneke Fun 30 Jan 2021 - 18:06

Een jaar bezig met een nieuw klikgebit, en NOG niet in orde!!!

Paal Zeventien 12 Dec 2020 - 11:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste Paal Zeventien, dank voor uw beoordeling! Mvg, Team Mondzorgcentrum Burgraadt

Astrid van Wanum 02 Sep 2020 - 15:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste Astrid van Wanum, dank voor uw positieve beoordeling! Mvg, Team Mondzorgcentrum Burgraadt

Sam Ray Slootweg (Bored in Queue) 14 Jul 2020 - 01:43

Ben heel tevreden over deze praktijk. Goed geholpen en de tandarts nam de tijd om naar mij te luisteren.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste King Puki, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het erg fijn dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen! Mvg, Team Mondzorgcentrum Burgraadt

Hans de Jong 04 Jun 2020 - 16:15

Uitermate deskundig team dat diagnose en behandeling in zijn context plaatst, en reële verwachtingen schept. Prettige communicatie (intermenselijk, op basis van gelijkwaardigheid) Zeer goed georganiseerd, waardoor wachttijden minimaal zijn.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste Hans de Jong, dank voor de positieve feedback. Wij vinden het erg fijn dat u zo tevreden bent. Tot ziens in onze praktijk! Mvg, Team Mondzorgcentrum Burgraadt

S. Van den Berg 17 Jan 2020 - 21:17

Jarenlang niet naar de tandarts geweest wegens angst, maar dankzij mijn nieuwe tandarts ben ik over mijn angst heen. Een echte vakman en erg professioneel! Tandarts Aufy verdient een dikke 10!

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste S. van den Berg, dank voor de 5-sterren review. Tot ziens in onze praktijk. Mvg, Mondzorgcentrum Burgraadt

Wisam Wma 12 Jan 2020 - 21:12

Iedereen die een vakkundige en professionele tandarts zoekt, dient bij tandarts H. Aufy te zijn. Een aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste Wisam Wma, dank voor uw 5-sterren review. Tot ziens in onze praktijk. Mvg, Mondzorgcentrum Burgraadt

Angela Van Der Veen 14 Nov 2019 - 08:23

Er mag zeker wel wat aan de klantvriendelijkheid gedaan worden! Telefoniste is helemaal verschrikkelijk! Ook de reden dat mijn zus is weggegaan en later een kennis, ik denk dat ik ook binnenkort maar een andere tandarts zoek!

Anno 14 Nov 2019 - 08:18

Een cursus nederlands en klantvriendelijkheid zou het bedrijf goed doen! Het is dat ik perse 1 ster moet geven want zelfs dat is te goed..

Barry Vervelde 14 Aug 2019 - 05:20

Zelfs 1 ster is nog te veel voor dit verschrikkelijke tandartsenmispraktijk. Punt 1 heel veel verloop van tandartsen. Ik zat er meerdere jaren en had geen 1 jaar dezelfde tandarts. Punt 2 Ik kreeg hoofdzakelijk buitenlandense tandartsen. Punt 3 ze werken met infomedics een tussenpersoon voor de betalingen. Maar deze regelen helemaal niks en sturen je geen factuur maar wel meteen een incassobrief waardoor een kleine behandeling al gauw boven de 400 euro schiet vanwege de extra gemaakte kosten. Als je dan de tandarts hierover belt, trekken ze er hun handen er van af. Sorry meneer het is buiten onze handen en in handen van infomedics. Punt 4 onbekwaam. Mijn vrouw had last van haar verstandskiezen en is hier niet aan geholpen bij deze tandartsenpraktijk. een aantal dagen later had ze heel veel acute pijn waarna er bij de kaakchirurg kaakonsteking was geconstateerd. Na verhaal te halen bij de desbetreffende tandartse was ze heel onbeschoft en zei ze letterlijk ik weet niet wie je bent. De fout werr niet erkend. Maar het geld voor het consult is toch echt betaald door mij. Heel veel slechte ervaringen. Punt 5. Ze zitten naast een kinderopvang waardoor er niet altijd parkeerplek is, vroeger haddrn ze uberhaupt geen parkeerplaatsen. Mijden als de pest.

Mutlu Huzurlu 19 Jul 2019 - 02:10

Ben daar geweest voor een vulling. Eerst een mislukte tijdelijke vulling. Daarna een mislukte permanente vulling door mevrouw x. Vervolgens een mislukte permanente vulling door meneer y. Ben daar dus enkele malen geweest. Heb ook een aantal facturen. -intermezzo- omdat deurwaarders beslag hebben gelegd op mijn hele inkomen, heb ik de facturen niet kunnen betalen, ik kon niets meer betalen, inmiddels zit ik in de wsnp, inclusief deze facturen- einde intermezzo. Ik krijg een mail van Burgraadt om afspraak te maken. Ik maak een afspraak. Ik dacht:' ze gaan mijn uitgevallen vulling herstellen.' 17 juli had ik de afspraak. Ze laten mij daar eerst een uur wachten. Vervolgens vragen ze of ik de facturen wil betalen. Mijn behandeling is geweigerd. Natuurlijk is het logisch dat ze de facturen willen vorderen, maar ik ben niet voor niets in de wsnp terecht gekomen. Hebben ze het recht om mij op die manier te vernederen? (blijkbaar wel). Als ze het in een keer goed hadden gedaan, had ik niet eens zo veel facturen gehad. Nu zit ik lekker met een onprettig gevoel, zonder vulling. Dank Burgraadt.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste heer/mevrouw, aan de hand van uw review, zouden we graag contact met u opnemen. Omdat we geen gegevens van u hebben, zouden we u willen vragen of u uw review en contactgegevens kunt sturen naar info@mzcburgraadt.nl. Bedankt alvast! Mvg, Mondzorgcentrum Burgraadt

J.F.TIRADOR 05 Mei 2019 - 01:37

Wordt er netjes en correct behandeld door vakbekwame specialistische tandartsen

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste J.F.TIRADOR, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Ik deel het met mijn collega's. Mvg, Simone

Dennis in't veld 12 Apr 2019 - 22:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste Dennis int veld, Bedankt voor de review. Ik ga het delen met mijn collega's. Mvg, Simone

Licvelvan 05 Apr 2019 - 01:17

Mijn oude tandarts is met pensioen gegaan en daarom ben ik sinds kort (lees: ongeveer één jaar) een patiënt van Mondzorgcentrum Burgraadt. Ik heb nooit geweten dat een tandartapraktijk zó professioneel kan zijn. Mondzorgcentrum Burgraadt bestaat uit een groot team van vakkundige en vriendelijke medewerkers. Over de deskundigheid van de tandartsen door wie ik ben behandeld (mevrouw K. Kitsou en de heer H. Aufy) valt niet te twisten. Mijn eigen tandarts (mevrouw K. Kitsou) heeft bijzonder knap werk verricht door mijn gebit te laten stralen. Het voelt goed om weer zorgeloos te kunnen lachen. Daarnaast mijn complimenten aan mevrouw R. Vleesenbeek voor de goede reiniging van mijn gebit. Ik ben goed geinformeerd en heb nuttige tips gekregen om mijn gebit gezond te houden. Tot slot mijn complimenten aan mevrouw D. Hänsel die mij altijd goed en vriendelijk heeft geholpen aan de balie. Al met al: een geweldige tandartspraktijk. Jullie verdienen het om beoordeeld te worden met 5 sterren. Succes!

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste Elvan Evcil, bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik ga het delen met mijn collega's. Mvg, Simone

Alice van Kralingen 04 Apr 2019 - 13:56

Wij zijn zeer tevreden over tandarts Katerina Kitsou, werkzaam bij Mondzorgcentrum Burgraadt! Ze is kundig, werkt netjes en ze is ontzettend aardig en rustig.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste mevrouw Van Kralingen, bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Ik ga het delen met mijn collega's. Mvg, Simone

Tasha Breuker 25 Mrt 2019 - 14:23

Erg ontevreden blij daar weg te zijn En een mondhygiënist daar is all helemaal prut die begint al tegen je te schreeuwen bij de eerste afspraak dat als je er geen zin in he om te doen wat zij zegt dat je het dan maar lekker moet bekijken en het zelf uitzoeken ...nou sorry maar zou niemand deze tandarts aanraden .....

michel versteeg 01 Mrt 2019 - 11:10

Plannen onnodige behandelingen in om je verzekering leeg te trekken. Meneer chef de clinique is ook totaal niet kundig. Helaas moest ik hierheen, omdat mijn tandarts is gefuseerd met dit zooitje ongeregeld. Mijn moeder heeft een infectie overgehouden aan het doen van deze "arts". En dan nog een rekening durven sturen ook!

josephine aringaneng 03 Sep 2018 - 21:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Burgraadt

Beste mevrouw Aringaneng, bedankt voor uw recensie. Ik deel het met mijn collega's. Mvg, Rachèl

Marek Pytlarz 02 Aug 2018 - 14:45

(Vertaald door Google) Eerst mooi (Origineel) Prima bella

david stevie 25 Sep 2017 - 14:42

Werd er snel en goed geholpen met een losse kroon. Kreeg meteen voor dezelfde dag een afspraak.

remin hamidi 04 Feb 2015 - 10:16

Zeer slecht. het zijn dieven. bestelen de klanten om een boete uit te delen als je voor het eerst laat komt. ze factureren naar de verzekeraars hoge bedragen terwijl het werk niet word uitgevoerd. ik wil het aan de rest van de klanten doorgeven ga beter naar een ander tandarts, want het zijn dieven en behandelen je als stront. dat is ook de reden dat sommige verzekeraars hun niet vergoeden voor het werk dat ze gedaan hebben.