Samenwerkende Tandartsen Dongen
Procureurweg 4A, 5103BG Dongen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:00 - 17:00 -
dinsdag
8:00 - 17:00 -
woensdag
8:00 - 17:00 -
donderdag
8:00 - 19:00 -
vrijdag
8:00 - 16:00
Voor actuele informatie: tandarts-dongen.nl
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Snurk specialist
- Kaakchirugie
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
deze praktijk kan ik aanbevelen.
De tandarts is een zeer bekwame vriendelijke dame die weet wat ze doet. Ze is persoonlijk en vriendelijk. Fijn om dat ze weet wat er de vorige keren is gebeurt en gezegt.
Hele rustige en duidelijke benadering van tandarts en assistente.
Het enige wat me stoort is dat ik vaak een half uur later wordt geholpen dan mijn afspraak. Ik begrijp dat er altijd iets van spoed tussendoor kan komen maar ik neem vaak vrij om op tijd te zijn en vind het dan niet fijn als het een half uur uitloopt. Verder super tevreden.
...
Er ging weer niets mis
-
Duidelijke communicatie. Bij vragen is in overleg een goede beslissing genomen.
Netjes geholpen
Sanne en assistente zijn een gouden koppel. Ze zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Al is de rekening (300,-) mij tegengevallen, haar prestaties zijn subliem. Op het gebied van tandtechniek is zij een echte topper.
Goede ervaring
wordt te gemakkelijk gezegd vervolg afspraak nu ook weer 1x controle 1x mondhygeniste en 1x stukje tand afgebroken dat beteken 6x tandarts in 1 jaar voor iemand die niet in dongen werkt zeer moeilijk
prima
Zeer positief, klantvriendelijk en duidelijk
Na de controle bij de tandarts op haar verzoek een afspraak gemaakt met de mondhygionist. Omdat ik in het verleden steeds een afspraak van 30 minuten had gemaakt, nu ook zo'n afspraak gemaakt. Bij het bezoek aan de mondhygionist bleek dat de laatste behandelingen van de mondhygionist niet in het systeem stonden. Eerst alles opgemeten en toen werd gezegd dat voor enkele kiezen een 'diepere' behandeling wenselijk was. Een 'oppervlakkige' behandeling werd afgeraden. Gekozen voor de 'diepere' behandeling, maar dat kon nu niet meteen. Daarom weer een nieuwe afspraak gemaakt, waardoor ik binnen 10 minuten (zonder een uitgevoerde behandeling waarvoor ik kwam) weer buiten stond.
Alles naar wens
Ik heb woensdag een behandeling ondergaan waar ik erg tegen op zag (plaatsen van implantaten). Ik moet een uur rijden op bij de praktijk te komen. Ik was halverwege en werd gebeld of ik onderweg was. Bleek ik een uur eerder een afspraak te hebben dan ik in mijn agenda stond. Ik ben doorgereden naar de praktijk om de afspraak noodgedwongen te verzetten. Daar aangekomen is er blijkbaar moeite gedaan om andere klanten eerder te laten komen zodat ik gewoon geholpen kon worden. Ik was al nerveus en liep gestrest naar binnen maar ondanks alles werd ik heel erg op mijn gemak gesteld.
Was lang geleden dat ik door een mondhygiënist zo goed behandeld ben en ook de tandarts ook heel goed ik zou het iedereen aanraden om bij jullie als patiënt te komen
Vlot geholpen, maar het resultaat moeten we even afwachten.
De behulzaamheid is super wordt geholpen hoe je ook geholpen moet worden door de medewerkers daar.
Vriendelijk, vlot en kundig
Vroeg bewust om een verdoving. Normaal wacht je tot deze werkt. De tandarts had daar blijkbaar geen tijd voor en begon direct met als gevolg dat de verdoving niet werkte. Niet verrassend. De verdoving werkte thuis pas wat de tandarts ook al aangaf. Het ongemeende excuus had wat mij betreft achterwege kunnen blijven.
Keurig op tijd en vriendelijk personeel. Tijd voor een praatje. Schone ruimte.
Ik werd warm ontvangen door de tandartsassistente, die meteen een praatje maakte. Toen ik in de stoel lag, kreeg ik al gauw een compliment van de tandarts, die ook kon verklaren waar de verbetering van mijn gebit vandaan kwam. Dat laat voor mij zien dat er kennis aanwezig is. De tandarts legt nog eens uit hoe bepaalde zaken in zijn werk gaan en laat mij met een goed gevoel de deur uit lopen.
Zoals iedere keer is mijn ervaring heel goed!
Goede voorlichting over de behandeling
Ik word altijd vriendelijk en goed behandeld ben zeer tevreden.
Snel en vakkundig mijn pijnklachten verholpen
Deskundig
Het heeft nogal wat moeite gekost 'n controleafspraak te maken, nu dat gebeurd is duurt het weer eindeloos voordat de vervolgafspraken gepland konden worden, 3 maanden voor 'n gaatje en ruim 2 maanden voor mondhyg., vroeger (??) werd alles gelijk afgewerkt en was een mondhyg. niet noodzakelijk voor tandsteen verwijderen.
Als patiënt en klant wordt er niet of slecht naar je geluisterd, moeilijk om afspraak te maken wanneer jij dat wil. Soms zitten er tussen twee controles bijna een jaar. Als je een patiënt bent die bang van de de tandarts is wordt er te weinig rekening mee gehouden, dat daar wat meer tijd voor nodig is.
Even wennen een andere tandarts.Bertje vreemd.andere aanpak/behandeling.
Uitstekend
De tandarts praktijk is geen funshop, maar het is wel een opluchting, als je geholpen bent.
Heldere uitleg en rustige, fijne behandeling
Vriendelijk en vakkundig.
Wij hebben een hele goede professionele kundige tandarts
Mijn ervaring bij samenwerkende tandartsen was prima, ik wil dan iedereen van het team Kletersteeg en assistente Mariam en Anne-Marie de mondhygiëniste bedanken voor de goede zorg van mijn tanden.
Goede ervaringen, vriendelijk personeel
perfecte behandeling door de tandarts en assistente
Je word serieus behandeld en persoonlijkheid vind ik belangrijk
Ben zo snel als mogelijk en goed geholpen, nu geen pijn meer alleen nog naar gevoel.
positief
Door de mondhygieniste werd ik vriendelijk geholpen. Ze heeft mijn tanden goed nagekeken en schoon gemaakt.
Anne-Marie is een zeer vriendelijke en vakbekwame mondhygiëniste. Een goed advies gekregen over hoe ik mijn implantaten nog beter kan verzorgen
Altijd vriendelijk, correct en professioneel
Deskundig en vriendelijk geholpen
Wortelkanaalnehandeling dezelfde dag kunnen behandelen, zelfs op het vroeg van de avond. Na de behaldeling sávonds nauwelijks nog klachten. Erg fijne communicatie en nauwkeurig te werk gegaan waarbij de tijd genomen werd.
Over het algemeen ben ik altijd tevreden over mijn tandarts en zijn assistentes. Ze zijn vriendelijk en toegankelijk. Ik heb het geluk dat ik niet veel problemen met mijn gebit heb en ik alleen naar de controles ga. Dat scheelt een hoop. In mijn beleving doen ze hun werk goed en zijn ze deskundig.
Gestart met wortelkanaalbehandeling bij pouwels. Veel angst voor tandarts maar het viel alles mee. Fijne tandarts en assistente die oog hebben voor de patient. Dat geeft rust en vertrouwen
Duidelijke communicatie, super vriendelijk, veel bespreekbaar en goed advies. Toppers dus..
Mijn vrouw met dementie aan het einde van zijn werkdag apart laten komen en er de tijd voor genomen om de half jaarlijkse controle te doen.
Snel en goed geholpen
Fijne communicatie, goede uitleg. Hoeft nooit lang te wachten in de wachtruimte
Ik kom al jaren hier en ben nog steeds tevreden.
Baliemedewerksters hulpvaardig bij wijzigen persoonlijke gegevens. Mondhygieniste prima werk geleverd, goede uitleg.
X
Ga al jaren naar deze praktijk. Je wordt er altijd kundig geholpen !
Nieuwe tandarts voor mij. Netjes, vriendelijk en heel deskundig. Alle vertrouwen in.
Ondanks het personeelsgebrek snelle en goede service bij de tandarts en de mondhygieniste.
Halfjaarlijkse controle ,bij binnen komst altijd even een praatje, vervolgens een rondgang over de tanden en kiezen . Bij geen bijz een poets beurt en het is weer gebeurd, nog een groet en tot over een half jaar.
Ik ben erg blij met de service, ik kom al jaren bij deze tandarts en is altijd hetzelfde. Er was 1 minder goede tandarts en die is nu weg. Top tandarts voor in de plaats gekomen
fijne behandeling gehad van de mondhyginiste
Ondanks drukte kon mijn spoed behandeling ingepland worden . Even beetje moeizaam met de werking van de verdoving maar daarna klachten vrij . Een tevreden patiënt ! Fijne ( na) zomer voor iedereen , Gr Marion Frederiks
Aardig en duidelijk in de dingen die ze doen.
Hele fijne praktijk, al het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam, denken met je mee. Afspraken zijn altijd goed geregeld en ze doen echt hun best om je zo snel mogelijk te helpen als je pijn hebt. Dhr kletersteeg is heel erg begripvol met problemen zoals angst voor injecties en problemen ivm met mijn spierziekte, er wordt ook echt rekening mee gehouden. Superblij met deze praktijk!
Tandarts Marysael denkt altijd in oplossingen en gaat voor de beste oplossing. Zeer tevreden. Hopelijk gaat hij nooooit met pensioen
Vrij snel en prima geholpen Duidelijke uitleg Altijd vriendelijk en goede behandeling Jammer dat de telefoon, bij drukte , niet beantwoord wordt.
Goed
De tandartsen en assistenten zijn vriendelijk en professioneel. Ontvangst bij receptie kan nog altijd beter.
Het enige wat zeer spijtig is is dat deze enquête mail om 4 uur s’nachts of op een ander ongoddelijk tijdstip verstuurd wordt. Laatst om 4 uur, deze om 5.25; ik begrijp dat dit automatisch gaat maar wellicht toch even aangeven dat vanaf 8 uur ofzo prettiger is
Vind goed voldoende tevreden over service
Zie hier boven, behandeling ga ik van uit dat, dat vakkundig is gebeurt, ik ben immers geen tandarts, dus ik kan dat niet helemaal beoordelen, voor mijn gevoel was de behandeling prima!
Deskundige en vriendelijke bejegening/ behandeling
Directe Hulp en zeer snel geholpen gewoon perfect
Prettige bejegening
Ik, zo bang als wat, bel…mag einde middag komen! Wordt gelijk op mijn gemak gesteld. Wordt erg vriendelijk benaderd, uitleg gehad…in een woord super! Angel en assistente jullie zijn toppers!!!!
Timing van afspraken klopt. Er wordt altijd plaats gemaakt voor een klein klusje tussendoor. Alle tijd voor behandeling en uitleg. Konong klant.
vriendelijkheid en rust waardoor je je op je gemak voelt
Geen
Correcte behandeling, frisse uitstraling in gebouw, vriendelijk behandeling, tevreden.
Zeer Prettig
Altijd goed
Prima.
Peter & Iris zijn echt top. Altijd gezellig met Iris tijdens de gebitsreiniging & Peter controleert al decennia lang mijn gebit, nooit bijzonderheden. Ga zo door!
Nvt
Goede uitleg over wat er gedaan werd en waarom . Vriendelijke assistente en tandarts
Ik had een afspraak bij een nieuwe tandarts voor een controle en een gaatje vullen. Zonder verdoving. Alles maar dan ook alles ging zacht en zorgvuldig. Regelmatig stopte de tandarts om te vragen hoe het ging en wat er nog ging gebeuren. Zelfs het vervelende aanbrengen van de ring om m’n tand was nauwelijks voelbaar en het dingetje om m’n lip omhoog te houden werd uiterst voorzichtig weggehaald. En de assistente deed dit ook, en samen met haar gezellige meezingen met de radio was dit een perfecte behandeling. Ik weet niet welke tandarts t was, ik verstond z’n naam niet zo goed. Tip om de naam in de afspraak te zetten.
goed
Al 40 jaar pt bij deze praktijk. Ook erg tevreden sinds het onder de naam Samenwerkende tandartsen Dongen valt
Geen klacht.
Tandarts Angel Tsarkov en zijn assistente Daisy zijn een geweldig team!
Ik ben heel tevreden over de locatie, en wat belangrijker is, de behandeling bij de samenwerkende tandartsen
Nadat mijn vorige tandarts met pensioen ging moest ik een nieuwe kiezen. De eerste kennismaking met tandarts Pouwels en de controle die ze uitvoerde waren zeer aangenaam en goed.
Goed en een prettige ervaring.
9 uur gebeld, 11 uur behandeld Uiterst vriendelijke behandelaars
Ik vraag mij wel af waarom de assistente mij eerst behandelde en daarna de tandarts? En voor controle vond ik een half uur wel lang.
Het reinigen is nooit een pretje maar door fe voorzichtigheid van de mondhygiëniste valt t mee en is het eindresultaat heerlijk glad
Altijd vriendelijke benadering en behandeling
Er wordt aandacht aan je besteed. En netjes behandeld
Eenmaal binnen waren we snel aan de beurt. Verder aardige tandarts, en niks op aan te merken.
Namen de tijd
Ik kwam voor de halfjaarlijkse controle, werd deskundig geholpen en kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Geen op- of aanmerkingen
Goed
Positief als altijd
Mijn ervaring met tandarts Diessen is fantastisch. Deze man is zo geduldig en dat geeft mij veel rust .
Zoals reeds gemeld , al vele jaren zeer tevreden , begon bij dr Noorlag op de hoge ham . Mijn kinderen en hun gezin zijn ook bij deze tandartsen onder behandeling, ondanks dat ze allen in Tilburg wonen .
Heel fijn dat de tandarts mijn tand nog heeft gemaakt ! hoop dat het nog even goed blijft gaan. heel tevreden.
Snelheid
Snel geholpen door vriendelijk en vakbekwaam personeel
Zeer vriendelijke ontvangst en bekwame arts (en assistente).
Prima
Deze tandarts is nog niet heel lang in de praktijk, maar doet het gewoon top. Alles is goed en duidelijk. Hij luisterd ook goed naar de patiënt.
Fijne rustige mondhygienist, duidelijke uitleg.
Deskundig, op tijd en goed gezind!!!
S,morgens gebeld en een paar uurtjes later al kunnen komen perfect geholpen
sinds ik behandeld ben, blijft er van alles in mijn tanden zitten ? Dit was eerst niet!
Vriendelijk, je wordt gerustgesteld en leggen precies uit wat ze gaan doen
Er wordt geluisterd naar de patiënt en altijd een passende oplossing bedacht.
Al jaren een prettige samenwerking met de praktijk. Ga zo door!
Snel een afspraak kunnen maken
Uiterst vriendelijke ontvangst en goede uitleg.
Zeer prettig
De assistentes achter de balie waren aan het roddelen en afschaven terwijl er nog behandelingen waren. Gingen computers uit en kasten dicht en zelfs weg
ik ben erg tevreden over mijn behandeling bij de mondhygiëniste.
Na telefonisch contact, snel geholpen om een afgebroken vulling te vervangen.
Heel goed
Na telefonisch contact kon ik dezelfde dag al terecht voor een ontstoken hoektand, Na een antibiotica kuur kon mijn tand na een aantal dagen getrokken worden. Dit werd zeer vakkundig gedaan. Mijn vakantie moest hierdoor een paar dagen verschoven worden. Vanwege mijn annuleringsverzekering had ik een verklaring nodig van de tandarts, die na telefonisch contact dezelfde dag nog werd verstuurd. Deze snelle afhandeling heb ik ook zeer gewaardeerd.
Tandarts Tsakov en Daisy hebben mij geweldig goed geholpen. Hele lieve mensen.
Netjes behandeld
Ben de naam van de mondhygieniste vergeten vandaar de naam van dhr. Noorlag.
Zoals altijd zorgvuldig en correct.
Een rustige en kalme sfeer. Gerustgesteld tijdens de behandeling.
Vriendelijk.. rustig.
Zie boven
prima
Fijn dat er geld is om mijn kinderen uit te leggen wat er gaat gebeuren. En handig om alle 3 achter elkaar in dexelfde ruimte aan de beurt te zijn
Is de rit vanuit Raamsdonksveer dubbel en dwars waard.
. .met verdoving kies gevuld, zorgvuldig gedaan
Prima geholpen. Goed aangegeven wat de behandelaar ging doen
Kreeg een herinnering. 1 minuut in de wachtkamer gezeten. Vriendelijke ontvangst. Goed advies. Dik tevreden
Vriendelijk en vrolijk ontvangen. Geduldig met kinderen Jammer dat hij weg gaat!
Ik word altijd goed en deskundig geholpen en ben oaltijd op tijd aan de beurt.
Van kind af aan (ik ben nu 72 jr.) had ik angst voor het gaan naar de tandarts. Vooral een behandeling door verschillende hulpverlening aan de stoel vond ik lastig. Door de persoonlijke benadering is dit probleem een stuk verminderd!
Vriendelijk en vakkundige medewerkers, ik word altijd goed geholpen.
Bij binnenkomst werd duidelijk verteld wat men ging doen , en ook de afspraak betreft verdoven. Ben zeer tevreden over het resultaat.
Goed behandeld en netjes naar het gebit gekeken.
Tandarts Henk Noorlag is met pensioen. Bij deze wil ik hem danken voor zijn diensten en wens hem nog vele plezierige jaren tijdens zijn welverdiende pensioen. 20 juni had ik een controle afspraak bij een voor mij nieuwe tandarts. De behandeling ging als volgt, nieuwe foto's gemaakt (was 2 jaar geleden), gecontroleerd op gaatjes, tandsteen weggehaald en mijn gebit werd geragd. Wat voor mij als een complete verrassing kwam was de mededeling dat mijn tandvlees niet 3, maar 6 mm. hoger staat dan normaal en dat ik ontstoken tandvlees heb. Eerlijk gezegd had ik tot dan nergens last van, maar na de tandsteen verwijdering en het raggen heb ik tot op heden erg veel last. Linksonder achter mijn verstandskies is mijn tandvlees dusdanig beschadigd, rood en opgezwollen dat ik tot op heden erg veel last heb met slikken en dat eten kauwen alleen maar op rechts lukt en niet op links. De pijn loopt door tot linksonder mijn kaak. Op mijn overige tandvlees rond mijn tanden heb ik een branderig gevoel. Ik heb het idee dat ik iedere dag een beetje vooruitgang boek. Ik wacht dit even af en als ik er last van blijf houden, neem ik contact op met de tandarts voor een controle.
Vriendelijk, pijnloos en goed.
Wanneer ik bel voor een afspraak met m'n gezin, wordt er samen gekeken wanneer het ons het beste uitkomt.
Ben bij de vorige controle doorgestuurd naar de Paro in Breda
Fijn geholpen.
Wij komen al jaren bij Samenwerkende Tandartsen Dongen. Zeer professioneel en klantvriendelijk. Veel expertise in huis en een efficiënte manier van werken. Ook met Corona een veilige omgeving.
Mis soms het kopje koffie er hangt een ontspannen sfeer.
Ass. Van PK gehad en aas super aardig. Vertelde dat ik een schijterd ben, dus hield ze daar rekening mee.
Nieuwe tandarts, kwam zeer rustig en bedreven over. Goede uitleg over wat er nodig was en wat moest gebeuren.
Netjes en vakkundig geholpen geen lange wachttijden me afspraak was mooi op de geplande tijd
Goede en nette praktijk, vriendelijk personeel, zeker aan te bevelen!
De heer Norlag communiceert goed, dat vind ik belangrijk. Daarnaast vrolijk en open. Heel prettig om door hem behandeld te worden.
Een goede en prettige ontmoeting en behandeling door vakkundige tandarts en medewerkers. Bovendien korte wachttijd.
Standaard behandeling en advies
Correct en vriendelijk
Goed geholpen
De tandarts en assistenten zijn erg vriendelijk. De medewerkster(s) aan de balie daarentegen zijn erg bot, kortaf en onvriendelijk.
Fijne behandeling
Ik ben redelijk bang voor de tandarts. Maar altijd als ik hier kom word ik gerust gesteld En behandelen ze me hier super!
Mede te danken, aan tandarts v/d kletersteeg,, een echte vakman,
Er moest het een en ander aan mijn gebit gebeuren, maar dat ging op een vlotte en efficiënte manier. Het vond het vooral aangenaam dat de tandarts en assistent prettig en duidelijk communiceerden.
Prima
Na vele jaren ben ik nog altijd zeer te spreken over jullie
altijd prettige samen werking met tandarts.
Toppie
Goed
Een aandachtspunt: wat meer uitleg wat er gebeurt / wat de behandeling is, vind ik prettig en mis ik nu vaak.
Prima
Ik ben optijd geholpen
Snel en vrijwel pijnloos
Zeer tevreden
Vriendelijke tandarts en assistente. Er wordt naar je geluisterd. Goed en keurig geholpen.
Mijn ervaring is supergoed. Iedereen is effe vriendelijk en zorgzaam.
Er wordt goed geluisterd Wensen worden gerespecteerd Goede uitgebreide uitleg Er wordt tijd genomen Ontspannen praatje Als extra kreeg ik polijstpasta mee
-
Kort en duidelijk
Vriendelijk en rustig behandeld
Professioneel
Afspraak gemaakt voor afgebroken kies. Dinsdag gebeld met de mededeling dat ik alleen op donderdag tijd heb. Donderdag was nog een klein gaatje in de agenda. Perfect ingepland en snel de kies gerepareerd en tevens nog 2 andere kiezen bijgewerkt. Top zulke snelle beslissers.
Stephany heeft mij ,zoals velen malen eerder prima geholpen.
Vakkundig en zonder poespas
Vriendelijke mensen. Stellen kinderen op hun gemak om naar de tandjes te kijken.
Goede service, vriendelijk personeel.
Zeer vlotte controle, met fijne mensen, die goed advies geven.
Een prettige behandelingen volgens wat er is afgesproken voor mij.
Ik kom binnen voor controle, eerste keer bij nieuwe tandarts. Kleine introductie, prima. Toen even gekeken, foto's achter van de kiezen. Daarna foto's van de hoektanden. Dat was het: mededeling u moet boven een prothese, ik stuur u een offerte en denk er maar eens over na. Ik hoor wel van u, dat was het. Verder geen controle meer gedaan, terwijl ik daar voor kwam. Geen alternatief plan voorgelegd, dus ontevreden.
Ik kom al jaren bij tandarts Noorlag. Helaas voor mij gaat hij op korte termijn met pensioen. Bedankt voor alle deskundige controles en behandelingen en geniet van je vrije tijd.
Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk. Ik ben zeer tevreden
Efficiënt en kundig
goed geholpen jammer dat deze tandarts , die Rien Drost heeft vervangen , ook weer weg gaat. voor mensen met tandartsangst is het niet fijn als je iedere keer iemand nieuws krijgt. om deze reden overweeg ik een andere praktijk te kiezen
Snel geholpen na afbreken kies
Ik vind de praktijk netjes opgeruimd, schoon, professionele medewerkers en apparatuur. Alleen jammer dat de tandartsen niet lang blijven. Ik heb inmiddels drie tandartsen in 5 jaar tijd gehad. Bij mijn volgende bezoek wordt ik behandeld door de vierde tandarts.
Als je belt dan word je goed geholpen met je probleem of vraag
Altijd leuk om bij de mondhygiëniste te komen. Ze is zeer professioneel en altijd goede zin.
zeer goed .
Ik ben heel tevreden over de behandeling.
Tandarts Noorlag, bedankt voor de goede zorgen en het advies de afgelopen jaren. Goed behandeld door de mondhygiënist
Goed
zie boven
Voor mij goed.
Onze tandarts philippe vinden de kinderen erg fijn. We waren verrast dat de assistente ons ontving later bleek ivm capaciteit wel aandachtspunt om eerst te vragen of dit akkoord is verder goed opgelost en kregen we philippe.
goed
Werd netjes behandeld
-
Vriendelijke ontvangst. Goede behandeling
Vriendelijk behandeld.
kon direct doorlopen
Het advies kon ik erg waarderen. Ik heb minder last van knarsen en mijn gebit ziet er beter uit.
zoals gewoonlijk een vlotte en vooral pijnloze halfjaarlijkse behandeling ondergaan bij de mondhygiëniste
Altijd een hele goede ervaring bij tandarts van de Kletersteeg. Een hele lieve en bekwame tandarts die ook voor een mooi gebit gaat en niet alleen voor het hoognodige.
Goed
Ben goed geholpen, zou wel graag nog even na willen spoelen ..
Ben heel tevreden
Er wordt niet verteld wat ze gaan doen,dan gaan ze 2x door mijn mond eerst door neem ik aan een assistent en dan nog een keer door de tandarts,geen idee, ene keer gebidsreiniging en dan weer niet voor dezelfde prijs.
Uitstekend
Philippe Marisael is een zeer goede tandarts!
snel en pijnloos
Goede service
Conform afspraak vond de behandeling plaats. Evenwel mijn laatste behandeling door Henk Noorlag. Ga ervan uit dat zijn opvolger/ster eenzelfde behandeling kunnen geven.
Controle en behandeling volledig volgens wens uitgevoerd
Na te lang wachten (40 min) voor alleen een controle. Blijkt ook nog de tandarts de taal onvoldoende te beheersen. Ik voelde me absoluut niet prettig hierbij.
Peter is al ruim 26 jaar mijn tandarts
Prima ervaring en snel afgehandeld
ik heb deskundige dienstverlening ontvangen in een prettige omgeving
Gedeelte van hoektand afgebroken, gebeld en ik kon binnen 15 min al terecht. Even in de wachtkamer gewacht. Uitleg wat er gedaan ging worden en binnen 10 minuten was de tand gerepareerd. Tandarts en assistente waren erg vriendeljjk.
Word goed geholpen, ze vertellen telkens wat ze gaan doen.
deskundig geholpen met de service van een 5 sterren hotel !
Altijd mooi op tijd aan de beurt en ze staan je altijd goed te woord
Prima behandeld.moet wel wennen aan een andere tandarts.
Zoals hierboven aangegeven is mijn behandeling goed verlopen met duidelijke uitleg van alle handelingen voor en tijdens het plaatsen van mijn brug.
Wordt correct en vriendelijk behandeld
Leuke medewerkers en goede behandeling!
goede ervaring
netjes
Goede behandeling
Zoals altijd bijzonder goed.
Denkt mee en zoekt naar de beste oplossingen
Prettig en de vriendelijkheid.
Na telefonisch contact is mijn moeder snel geholpen. Veel lof ook aan degene aan de telefoon die alle vragen en benodigdheden snel afhandelde en ook de bevestiging dat alle gegevens ontvangen waren.
Prima tandarts, snel geholpen, nette ruimtes, vriendelijk personeel
Mijn nieuwe tandarts Sanne heeft een luisterend oor voor mij gehad, en ruim de tijd genomen omdat ik altijd heel zenuwachtig ben bij de tandarts. Ze heeft tussen de behandeling door heel zorgvuldig uitgelegd en aandacht aan mij geschonken. Dank daarvoor.
Ben snel en vriendelijk geholpen.
We hadden een andere tandarts en assistent (Angel). Wat een lieve, aardige en op je gemak stellende mensen!
Vriendelijk en zorgzaam
Afspraak gemaakt die door afwezigheid vd tandarts met een week uitgesteld moest worden. Eenmaal in de wachtkamer maar enkele minuten hoeven wachten. Duurde toe wel even tot de tandarts kwam maar al bij al ging het vlot. Advies om naar de mondhygiënische te gaan. Daar er een afspraak uitgevallen was kon dat al na 2 dagen wat wel bijzonder is ( soms is de wachttijd wel 2 - 3 maanden. Ook weer kort hoeven wachten. Vriendelijk en aardige dame.
Blij overgestapt te zijn naar hier
Nvt
Ik ben al jaren klant bij de mondhygiëniste en nog steeds tevreden over de behandelingen
Fijn geholpen. De behandeling zou helemaal compleet zijn als zij een Airflow zou kunnen gebruiken.
De tandarts heeft mij goed geadviseerd en behandeld.