Tandheelkundige Kliniek Haaglanden

Zwartsluisstraat 101, 2541CV Den Haag
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.4
Zorgkaart
8.1
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit
  • Orthodontie
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team

tandarts
0.0
B.A. Nijland
Tandarts
BIG nummer: 89023043502
tandarts
0.0
B.K. Gangaram Panday
Tandarts
BIG nummer: 79066860102
tandarts
0.0
C.M.C van der Lugt
Tandarts
BIG nummer: 99062707302
tandarts
0.0
N. Mustafa
Mondhygiënist
tandarts
0.0
E.J. Roeleveld
Mondhygiënist
tandarts
0.0
K.S. Muzalev
Tandarts
BIG nummer: 39913505702
tandarts
0.0
R.F. Mohan
Mondhygiënist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Spoed
0.0
0 waarderingen
3.4
20 waarderingen
8.1
11 waarderingen
cynthia leeuwerke 18 Feb 2022 - 14:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Francisca van Hassel 25 Nov 2021 - 13:43

Ben al zeker 10 kaar patiënt bij dokter Nijland. Wat een fijne tandarts was dat. Rustige vriendelijke man en had altijd goede tips. Vandaag bij de preventie assistente geweest voor uitgebreide tandsteenbehandeling. Deze vrouw was ook heel vriendelijk, kwam met goede tips en heeft heel voorzichtig en secuur gewerkt. Ik ben geen held bij de tandarts maar bij deze praktijk voel ik me erg op mijn gemak.

waardering
Reactie van/namens: Tandheelkundige Kliniek Haaglanden

Wat fijn om te horen dat u zich bij ons zo prettig voelt. Dank voor uw review!

Firuze Ilayda 25 Mrt 2021 - 13:55

Voor mijn beugel (Invisalign) ben ik hier ongeveer een jaar behandelt door meneer Muzalev. Hij is een vriendelijke man, denkt goed mee (denkt ook aan je portemonnee!) en luisterde ook heel goed naar mijn wensen. Ik ben erg tevreden met het resultaat en ook met het behandelproces. Ik raad orthodontist meneer Muzalev aan bij iedereen die eraan denkt om een beugel te nemen!

MHAMHA 01 Dec 2020 - 13:07

Al 10 jaar bij deze tandarts. Laatste keren bij de praktijk. Na controle begin ik last te krijgen na een week van me kies. Terug naar de tandarts. Stuurt me door naar kaakchirurg. Tand wordt eruit getrokken. Tandarts beweert dat het behandeld kon worden. Zij stuurt me door?? Krijg daar een fikse rekening voor. 😡😡😡 Afspraak bij de mondhygiëne. Iedere keer iemand anders. Kom binnen wordt ík gecommandeerd alsof je een hond bent. Duidelijk laten weten dat ze daar iemand anders voor moeten zoeken. Wij zijn weg bij deze praktijk

B 29 Okt 2020 - 14:05

Ik schrijf haast nooit reviews, maar vond dat het misschien wel handig is voor als jij je hier wilt inschrijven. Doordat ik nogal jong en laks was heb ik de tandarts niet vaak bezocht in de afgelopen 2 a 3 jaar. Echter ben ik erachter gekomen dat nadat je 18 wordt een hoop zelf mag betalen. Nou ben ik 19 jaar oud en inmiddels al jaren ingeschreven bij Tandheelkundige Kliniek Haaglanden. Na niet te lang hebben nagedacht heb ik besloten om een afspraak in te plannen waarbij ik net als de vele andere met de (Niet de sociaalste) < (licht uitgedrukt) > assistente heb gepraat via de telefoon. Ze gaf mij op een nogal onbeleefde manier aan dat ik niet zou moeten vragen naar een eerdere datum aangezien ik toch al jaren niet ben geweest. Inmiddels is zover en mag ik op afspraak bij de Tandarts. Uit mijn ervaring is de vrouwelijke tandarts iemand die weet waar ze het over heeft en heeft mij goed geholpen. Blah Blah Blah Ik moet op vervolg afspraak... Je krijgt hier nog een bevestiging SMS van - Assistent. Uiteindelijk na het voor lief hebben genomen wat de assistent zei heb ik geen SMS ontvangen en je raad het al afspraak vergeten. Ben ik gebeld door de assistent die mij verteld dat ik een afspraak heb staan, waar ik op antwoord dat ik niks qua SMS bevestiging heb ontvangen. Na het welles nietes spelletje heb ik het maar opgegeven en gevraagd wanneer kan ik dan wel terecht. Inmiddels weer afspraak gemaakt op 27-10-2020. Krijg nadat ik mijn mail check 40 euro boete wat ik begrijp maar wel zuur vind aangezien ik de eind verantwoordelijke ben al heb ik geen SMS gekregen. Bel met de niet zo lieftallige assistente om te vragen of de boete niet kan kwijtgescholden worden aangezien ik al in jaren niet ben geweest en dit dus mijn eerste keer is. - Assistent: "Nee je bent al eerder te laat gekomen". - Ik: "Wanneer dan, ben al jaren niet geweest". - Assistent: "Ja, ergens terug in 2015". - Ik: "Bruhhhhhhhh". Direct afspraak afgezegd en verzorgd om mij uit te schrijven. Hierop is gezegd dat dit alleen kan als ik heb betaald. Inmiddels andere tandarts gevonden met wel een fatsoenlijke assistent die vraagt naar mijn gebit foto die de vorige tandarts vast wel heeft wat mij 60 euro bespaard en röntgenstraling. Bel ik weer die Assistent van Tandheelkundige Kliniek Haaglanden voor de röntgen foto's. - Ik: "Andere tandarts vraagt naar röntgen foto's kun je die mailen". - Assistent: "Nee je gaat maar eerst betalen". - Ik: "Ik ga ook betalen maar ik zou graag de foto's willen, heb namelijk vandaag afspraak bij de andere tandarts". - Assistent: "Nee je gaat maar eerst betalen... hangt op". Boete heb ik op 26-10-2020 ontvangen en heb 1maand om te betalen. Dus dat die assistent eist dat ik per direct betaal anders schrijft ze mij niet uit en krijg ik niet mijn foto's waar al voor heb betaald min of meer de druppel voor mij. Nogmaals over de tandarts heb ik niets te klagen.

Sylvia Heyden 03 Feb 2020 - 10:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cuya Me 06 Jun 2019 - 11:19

Duidelijk voor het aanmelden gevraagd of ze gespecialiseerd zijn met mensen met een fobie voor de tandarts. Dit werd mij gegarandeerd. Met moed en al naar de afspraak gegaan, en wat kreeg ik: - een ongeduldige tandarts - geen geduld met mensen met een fobie voor de tandarts - stuurde mij halverwege weg, omdat hij niet om kon gaan met de emoties die erbij kwamen kijken En als klap op de vuurpijl: - rekening thuis gestuurd met het bedrag van alles wat hij 'wilde doen' Nu heb ik een praktijk gevonden die écht gespecialiseerd is met mensen met een fobie voor de tandarts. Dus, doei. 🙋🏽‍♀️

waardering
Reactie van/namens: Tandheelkundige Kliniek Haaglanden

Beste Maria, Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt gehad. We hebben gekeken bij welke behandelaar je bent geweest, maar bij onze praktijk ben je nooit ingeschreven geweest. Deze review gaat dus niet over onze praktijk en we zouden je willen vragen deze te verwijderen. Dank!

Viresh Jagesser 22 Feb 2019 - 13:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Shalini Bihari 08 Feb 2019 - 08:22

Ik ben erg tevreden over de praktijk, nooit klachten gehad! Er wordt goed naar je geluisterd en meegedacht. Bovendien vriendelijk personeel.

Rev Viewer 05 Feb 2019 - 18:26

Fijne praktijk met hele aardige en deskundige mensen. Blij dat ik hier naar overgestapt ben.

Toos Lugt 04 Feb 2019 - 22:55

(Vertaald door Google) Goede behandeling en professionele service. Vriendelijk personeel. (Origineel) Good treatment and professional service. Friendly staff.

Jan van der Kruyk 24 Okt 2018 - 11:55

Heb goede ervaring met deze praktijk. Vriendelijk en vakkundig dus zeer aan te bevelen.

Miyara 07 Aug 2018 - 09:16

De receptioniste is zeer bijdehand. Kan wat mij betreft een cursus sociaal gedrag volgen. Als je dit leest: ga maar met vervroegd pensioen.

Haram Tube 05 Jan 2018 - 08:20

Slechte tandarts niet aanmelden hebben mij afspraak afgezegd en toen ik dat deed kreeg ik een boete viezerikken

Huriye Yüce 07 Mrt 2017 - 12:40

Gebeld om me in te schrijven, echter word ik erg klantonvriendelijk aangesproken!! Er wordt mij verteld dat ik me niet mag aanmelden omdat ik een gaatje in mijn kies heb en ik moet me helemaal verantwoorden waarom ik niet bij een andere tandarts ben ingeschreven en waarom ik een tijdje niet naar controle ben geweest! Erg belachelijk!!!

Ashley De Jong 15 Jun 2016 - 08:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mac Ten 27 Mei 2016 - 12:14

Prima tandarts, B.A. Nijland heeft me een paar jaar geleden goed behandeld nadat ik een lange tijd m'n gebit had verwaarloosd. Sindsdien geen klachten meer gehad.

Frans Canta 04 Mrt 2016 - 16:05

Ik zit al jaren bij deze Kliniek Een verademing met de vorige praktijken. Zeer vriendelijk en heel kundig. Dr. Van der Lugt is werkelijk fantastisch. Al jaren geen kiespijn meer en een mooi gebit. Altijd uitleg en meedenken met de patient. TOP!!

Dennis van Soest 17 Dec 2012 - 21:05

Na ernstige klacht in het weekeind ben ik maandag op aanraden van een vriend naar tandarts van der Lugt gegaan, en ondanks dat haar agenda vol zat heeft ze me in haar pauze toch goed kunnen helpen. Dit is nu 12 weken geleden en ben nog steeds blij dat ik naar deze kliniek ben gegaan.

Rachel smit 02 Mei 2012 - 19:11

Slechte tandartsen praktijk, heb ook zeer slechte ervaringen met tandarts van der lught. Mijn gebit is achteruit gegaan ondanks de controles, het is net of ze expres je gebit niet goed controleren bij een controle, gemaakte vullingen gaan na 4 weken eruit, dat vertelt veel over de vakkennis. Advies, blijf weg bij deze horror kliniek.