Tandheelkundig Centrum Altman

Prins Mauritsplein 23, 2582ND Den Haag
Neemt patiënten aan
Tandarts
10.0
Google
3.7
Zorgkaart
10
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    7:30 - 20:30
  • arrow dinsdag
    7:30 - 20:30
  • arrow woensdag
    7:30 - 20:30
  • arrow donderdag
    7:30 - 20:30
  • arrow vrijdag
    7:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken

Team

tandarts
10.0
H.A. Jensma
Implantoloog
BIG nummer: 89057985602
tandarts
0.0
K.H. Pameijer
Tandarts
BIG nummer: 59066537402
tandarts
0.0
Ransom Altman
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
10.0
3.7
10
waardering icon
Linda Jongbloed 14 Okt 2021 - 15:39 H.A. Jensma (Implantoloog)
Professionele, rustige en uiterst vriendelijke tandarts
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Linda 17 Jun 2018 - 09:42
Was geweldig !!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Fouad el Maouchi 31 Jan 2022 - 14:23

Aanvraag vergoeding bij de verzekering niet ingediend door technische probelemen en daardoor 3 maanden moeten wachten zonder tegenbericht van Altman. Nu dat eindelijk geregeld is, 1,5 maand wachten op een afspraak. Een assistente die telefonisch afspraken met je maakt maar ze niet nakomt en het ook niet in het systeem zet. Je moet er echt zelf achteraan blijven zitten. Voor de service hoef je hier niet te zijn helaas.

Fadia Bououchma 15 Jul 2021 - 21:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

pim 13 Jul 2021 - 17:43

(Vertaald door Google) Niet expatvriendelijk. Ondanks het hoogste aantal Covid-infecties sinds 2020 en het reproductiepercentage R boven de 2, zal zelfs personeel geen maskers dragen. Vermijd alsjeblieft. (Origineel) Not expat friendly. Despite highest Covid infection count since 2020, and reproduction rate R above 2, even staff won't wear masks. Please avoid.

A 28 Jun 2021 - 21:01

Geweldig

Douwe 22 Jan 2021 - 08:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Shona Van Leynseele 13 Okt 2020 - 18:59

Ik heb een flink aantal tandartsen gehad. En deze steekt echt met kop & schouders boven alle andere uit. Ik had een apart probleem met mijn voortanden en geen enkele andere tandarts waagde zich eraan en zo wel maakte ze het alleen maar erger. Mede daardoor had ik ook een angst voor de tandarts ontwikkeld. Nu hebben ze me tanden niet alleen mooi gemaakt waarbij ik weer vrijuit durf te glimlachen maar is mijn angst ook verbeterd! Helder over de kosten en vriendelijk.

Juan Yrausquin 21 Jul 2020 - 10:00

(Vertaald door Google) Mijn gezin van 5 is al een paar jaar klant bij deze tandartspraktijk. De praktijk wordt gevormd door uiterst bekwame tandartsen, mondhygiënisten en ondersteunend personeel. Ja, ze hebben een zeer strak schip en je moet goed plannen, want afspraken lopen maanden van tevoren. Maar als er een noodgeval is, zullen ze voor u zorgen als u een van hun klanten bent. (Origineel) My family of 5 have been clients at this dental practice for a few years now. The practice is formed by extremely competent dentists, dental hygienists and supporting staff. Yes, they run a very tight ship and you have to plan well as appointments run months in advance. But if there is an emergency they will take care of you if you are one of their clients.

ruben de bruijn 28 Mei 2020 - 15:41

Vervelend dat je niet goed wordt geïnformeerd over kosten. Geen overleg.

Roel Schmaal 29 Feb 2020 - 15:42

Eén van de betere tandartspraktijken van Den Haag. Uitstekende tandartsen en mondhygiënisten. Je wordt heel fijn geholpen in een zeer goed geoutilleerde praktijk met alle luxe denkbaar. Kortom; een echte aanrader voor mensen met gebitsproblemen/zorgen.

Birgit Van Loon 02 Feb 2020 - 18:57

👍👍👍👍👍👍👍👍

S 04 Okt 2019 - 13:25

(Vertaald door Google) De tandarts, tandartsassistente en mondhygiënist die me hier hebben behandeld, waren bekwaam en vriendelijk. Het ondersteunend personeel, behalve één dame die de leiding lijkt te hebben, is echter zeer onaangenaam; het lijkt altijd moeilijk voor hen om in een andere afspraak te passen en ze zijn gewoon onvriendelijk voor klanten. Het lijkt erop dat afspraken volgens een zeer strak schema worden gepland en erg druk zijn. Ook lieten ze me voor de eerste keer dat ik mijn gebit schoonmaakte, behandelen door een persoon die, zo leerde ik later, erg ruw is in vergelijking met anderen en die me veel pijn en een beetje getraumatiseerd achterliet. Niet bepaald attent. (Origineel) The dentist, dental assistant, and dental hygienist who have treated me here were competent and kind. However, the support staff, except one lady who seems to be in charge, is very unpleasant; it always seems difficult for them to fit in another appointment and they are simply unfriendly to customers. It seems appointments are planned on a very tight schedule and they are very busy. Also, for my first ever dental cleaning appointment they had me treated by a person who, I later learned, is very rough compared to others, and who left me in a lot of pain and slightly traumatized. Not exactly thoughtful.

S R 21 Mei 2019 - 15:29

Mijn vorige tandarts een paar jaar geleden gaf aan dat mijn vrouw maar moest leren leven met de pijn. Dat was de reden om over te stappen. De tandartsen zijn kundig en vinden overal een oplossing voor altijd vriendelijke receptionistes en een prettige ambiance.

Dirk von R. 15 Apr 2019 - 22:32

Ik herken -als vaste client/patient sinds 2010- helemaal niets van de “1 ster” recensies. Deze praktijk loopt als een trein; efficient; kundig; modern met vriendelijk personeel. Nooit in de steek gelaten en altijd goed geholpen. En ik haaaat tandartsen;-)) kun je nagaan!

Renzo Deurloo 09 Apr 2019 - 10:02

Heel tevreden aangezien ik geen liefhebber ben van de tandarts.

Mama Mia 18 Mrt 2019 - 11:44

(Vertaald door Google) Administratie toont enkele problemen bij het maken en organiseren van afspraken en het up-to-date houden van hun klantendatabase. Veel personeel dat achter de receptie zit, kan een deel van het probleem zijn. Bovendien, als ze een fout maken (we zijn allemaal mensen en mensen maken fouten), is het een groot nee-nee proberen de klant te schamen voor hun administratieve chaos! Dr. Ansarri en sommige mondhygiënisten zijn echter briljant. (Origineel) Administration shows some difficulties in making and organizing appointments as well as keeping their customer data base updated, a lot of crew change behind the reception might be part of the issue. On top, if they make a mistake (we are all humans and humans make mistakes) it's a big no-no trying to shame the customer for their administrative chaos! Dr. Ansarri as well as some dental hygienists are brilliant though.

Not Sure 28 Dec 2018 - 10:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

sarah vtm 04 Dec 2018 - 21:12

(Vertaald door Google) Ze vragen zoveel voor elke behandeling in vergelijking met de andere centra in het Statenkwartier. De vorige keer, toen ik voor een vulling ging en terwijl de tandarts bezig was met het voorbereiden van de materialen, vroeg ik haar of ik het half kapotte nachtkleed kon gebruiken tot ik het nieuwe kreeg. Later zag ik op de rekening dat er kosten in rekening werden gebracht voor probleemconsultatie (21 euro)! (Origineel) They are charging so much for any treatment compared to the other centres around Statenkwartier. Last time, when I went for a filling and while the dentist was busy preparing the materials, I asked her whether I could use the half broken night cover until I receive the new one. Later I saw on the bill that, I was charged for problem consultation (21Euros)!

Jasper Jellema 28 Nov 2018 - 18:46

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en de zorg eromheen! Er is bij mij recent een implantaat met daarop een kroon geplaatst door tandarts Pameijer nadat mijn eigen kies verloren was gegaan. De praktijk ziet er mooi uit en beschikt over professionele apparatuur. Aanrader!

DhrRenaud 30 Okt 2018 - 13:51

Tijdens deze afspraak op onbeschofte en belerende toon door slecht geïnformeerde heer Altman "op de vingers getikt".

magi SS 27 Feb 2018 - 13:28

(Vertaald door Google) Zeer lage servicekwaliteit, vooral van het ondersteunend personeel - kan de afspraak vergeten, meestal niet vriendelijk met de klanten, het duurt altijd maanden voor de volgende planning. Ongelijke kwaliteit van professionele ondersteuning - u moet weten naar wie u wordt doorverwezen, anders zou u eindigen met iemand met lage professionele kwaliteiten. Als ze fouten maken, accepteren ze die niet. (Origineel) Very low quality of service, especially of the support staff - can forget the appointment, usually not friendly with the clients, always takes months for the next planning. Uneven quality of professional support - you should know who you are directed to otherwise you'd end up with someone of low professional qualities. When they do mistakes, they don't accept them.

Peter Scuro 07 Feb 2018 - 08:22

Helaas is de personeels bezetting niet op orde , gemaakte afspraken worden afgezegd en ruim 2 maanden verplaatst terwijl je in een behandelings traject zit . Dit is geen klantvriendelijke service . Er wordt niet goed naar een oplossing gezocht met de cliënt geen overleg enige wat ze aanbieden is een terugbel lijst als er een uitval is bij de andere afspraken . Kunnen het klantenbestand op dit moment niet aan.

Kavish Ishwardat 09 Jul 2017 - 00:17

Vriendelijke tandartspraktijk

S. achternaam verborgen 03 Okt 2016 - 13:39

De hele familie komt hier al 30 jaar, prima service voor een eerlijke prijs. Alleen is het af en toe vervelend als men probeert koste wat kost direct een half jaar later af te spreken: Dat bepaal ik zelf wel.

Job Bovelander 07 Jul 2015 - 11:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Melvyn R Burer 09 Feb 2015 - 17:01

Prettige behandeling, de binnenkomst is al oogstrelend een moderne hal , met charmante aardige receptionisten. De behandelkamers zijn modern uitgevoerd , licht , muziek op de achtergrond. Ook de apparatuur is modern en eigentijds. Het personeel is goed opgeleid en bijzonder kundig. Kortom, ik ga altijd met plezier naar het centrum.

Richard Kersten 09 Mrt 2014 - 08:35

Beoordeel niet zo snel maar als je bang bent voor de tandarts zoals ik het had zit je heel goed in deze praktijk. Ze luisteren naar je, ze nemen de tijd voor je en leggen stapsgewijs uit wat ze doen. Vooral Mevrouw van Diepen heeft me geweldig geholpen en behandeld.