International Health Center The Hague

Jan van Nassaustraat 125, 2596BS Den Haag
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.0
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00

 

We offer a full range of services including general, preventative and aesthetic dental care.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

Team

tandarts
0.0
T. Mahmood
Mondhygiënist
tandarts
0.0
J.C. Remunan
Tandarts
BIG nummer: 09921282402
tandarts
0.0
A.C. NavarroVega
Tandarts
BIG nummer: 39921789602
tandarts
8.2
Maria Markalain
Tandarts
BIG nummer: 19919680802
tandarts
0.0
P. Llorca GonzÁlez
BIG nummer: 39921654302
tandarts
0.0
P. Llorca González
Tandarts
BIG nummer: 39921654302
tandarts
0.0
M.V.A. Moiroud
Tandarts
BIG nummer: 49921660002

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
  • Spoed
0.0
3.0
0.0
Melina Di Luca 31 Mrt 2022 - 11:46

(Vertaald door Google) De service van receptionisten is belachelijk. Ongelooflijk. (Origineel) The service provided by receptionists is ridiculous. Unbelievable.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Di Luca, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring met onze receptioniste. Uw feedback is erg belangrijk voor ons. Kunt u ons een e-mail sturen naar feedback@ezorg.nl en ons meer vertellen over uw ervaring. We hopen snel van je te horen. IHCH-team (Origineel) Dear Ms Di Luca, Thank you for taking time to tell us about your experience with our receptionist. Your feedback is very important to us. Can you please send us an email to feedback@ezorg.nl and tell us more about your experience. We hope to hear from you soon. IHCH Team

Anne Van Dijk 30 Mrt 2022 - 17:54

(Vertaald door Google) Misschien wel mijn slechtste medische ervaring ooit! Ik hoopte op een verbetering van het Nederlandse medische systeem, maar dit is veel erger! De huisartsenpraktijk bereiken duurt uren. Elke keer krijg ik een andere arts die mijn medisch verleden niet kent. Het personeel is ongeorganiseerd en de apotheek een puinhoop met lange wachttijden om maar één medicijn te krijgen. Toen ik probeerde een klacht in te dienen, kreeg ik alleen onbeschoftheid en geen reacties. Ik ben het eens met een van de eerdere beoordelingen - de enige reden waarom ik één ster geef, is dat nul geen optie is! Bent u een expat in Den Haag, zoek dan ergens anders goede medische zorg. (Origineel) Maybe my worst medical experience ever! I was hoping for an improvement on the Dutch medical system but this is far worse! To get through to the GP practice takes hours. Every time I get a different doctor who does not know my medical past. Staff are disorganized and the pharmacy a mess with long waiting times just to get one medicine. When I tried to make a complaint all I got was rudenss and no responses. I agree with one of the previous reviews - the only reason I give one star is that zero is no option! If you are an expat in the Hague look elsewhere for good medical care.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Geachte mevrouw van Dijk Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback hier achter te laten. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met IHCH teleurstellend was en niet aan uw verwachtingen voldeed. Het primaire doel van ons centrum is om onze patiënten hoogwaardige zorg te bieden, maar er zijn altijd zaken die verbeterd kunnen worden, daarom is uw feedback waardevol voor ons. Al het beste. IHCH-team (Origineel) Dear Ms van Dijk Thank you for taking the time to leave your feedback here. We are sorry to hear that your experience with IHCH has been dissapointing and didn’t meet your expectations. The primary objective of our centre is to provide high-quality care to our patients but there are always matters to improve, that’s why your feedback is valuable to us. All the best. IHCH Team

Jan Ziegler 28 Mrt 2022 - 10:45

(Vertaald door Google) beschikbaarheid aan de telefoon: wachttijden van meer dan 30 min aan de telefoon zijn normaal en ik ben nog nooit receptionisten tegengekomen met zo'n onvriendelijke houding! => 1/5 administratie: verschrikkelijk, gebruikelijk om een ​​aanmaning voor een factuur te krijgen; IT-uitwisseling met andere medische instellingen is meerdere keren mislukt => 1/5 kwaliteit van artsen: ze zijn goed, maar in combinatie met de slechte administratie, slechte uitwisseling met andere instellingen en hun onvriendelijk personeel raad ik je aan ergens anders heen te gaan => 4/5 (Origineel) availability on the phone: waiting times of more than 30 min on the phone are normal and I have never encountered receptionists with such an unfriendly attitude! => 1/5 administration: terrible, common to get a notice before an invoice; IT exchange with other medical institutions has failed multiple times => 1/5 quality of doctors: they are good, but in combination with the poor administration, poor exchange with other institutions and their unfriendly staff I suggest you go elsewhere => 4/5

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Geachte heer Ziegler Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback hier achter te laten. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met IHCH teleurstellend was en niet aan uw verwachtingen voldeed. Het primaire doel van ons centrum is om onze patiënten hoogwaardige zorg te bieden, maar er zijn altijd zaken die verbeterd kunnen worden, daarom is uw feedback waardevol voor ons. Al het beste. IHCH-team (Origineel) Dear Mr Ziegler Thank you for taking the time to leave your feedback here. We are sorry to hear that your experience with IHCH has been dissapointing and didn’t meet your expectations. The primary objective of our centre is to provide high-quality care to our patients but there are always matters to improve, that’s why your feedback is valuable to us. All the best. IHCH Team

Lasantha Nawarathna 23 Mrt 2022 - 16:01

(Vertaald door Google) Neem meer dan een uur om een ​​oproep te krijgen. (Origineel) Take more than one hour to get a call.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

Dear Mr Nawarathna Thank you for your feedback and our apologies that you experienced a long wait time on the phone. We are trying our best to increase our line capacity by hiring extra personnel. We are expecting that this problem will be solved very soon. We thank you for your understanding. IHCH Team

harley wadson 18 Mrt 2022 - 16:31

(Vertaald door Google) Ik heb 3 maanden op 4 gewacht om Invisalign te krijgen en ze blijven me valse hoop geven met "ja tegen het einde van de week krijg je de afspraak en we bellen je" naar geen telefoontjes en ik hoef ze alleen te bellen voor ze om me in te boeken voor een afspraak een maand later. . . vreselijke service op die manier in de tandheelkunde. (Origineel) I have waited 3 months going on 4 to get Invisalign and they keep giving me false hope with "yeah by the end of the week you'll get the appointment and we will call you" to no calls and me having to call them only for them to book me in for an appointment a month later.....terrible service that way in dental.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Geachte heer Wadson, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons over je ervaring te vertellen en het spijt ons voor de frustraties die dit bij je heeft veroorzaakt. Uw feedback is erg belangrijk voor ons. Het wordt zeer op prijs gesteld als u ons dit incident kunt e-mailen naar klachtihch@ezorg.nl, zodat we uw klacht dienovereenkomstig kunnen behandelen. We hopen snel van je te horen. IHCH-team (Origineel) Dear Mr Wadson, Thank you for taking the time to tell us about your experience and we are sorry for the frustrations this has caused you. Your feedback is very important to us. It will be highly appreciated if you can email us this inicdent to complaintihch@ezorg.nl so we can address your complaint accordingly. We hope to hear from you soon. IHCH Team

filip eugen 12 Feb 2022 - 14:28

(Vertaald door Google) 10 punten voor receptiepersoneel. Zal de dokters zien! (Origineel) 10 points for front desk staff. Will see the doctors!

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

Dear Mr Eugen, Thank you so much for the review. We appreciate the feedback and are glad that you had a great experience with our front dek service. IHCH Team

P. Sena 08 Feb 2022 - 13:19

(Vertaald door Google) De wachttijden zijn verschrikkelijk, ze moeten echt meer mensen aannemen... De dokters zijn erg goed. (Origineel) The waiting time is terrible, they really need to hire more people… The doctors are very good.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

Dear Mr/Ms Sena Thank you for your feedback. We are very much aware that we have currently very busy telephone lines. The fact that we are trying our utmost effort to keep the queue calls to a minimum level, at certain times our lines can be very overloaded. We are trying our best to increase our line capacity by hiring extra personnel. We are expecting that this problem will be solved very soon. We thank you for your understanding. IHCH Team

Sh Sh 31 Jan 2022 - 16:43

(Vertaald door Google) Onprofessioneel en incompetent. Ze slaagden erin om mijn recept te mengen, mijn bloed te verliezen voor een test, een verkeerde diagnose te stellen, alles in een tijdsbestek van 1 jaar. Voorkomen! (Origineel) Unprofessional and incompetent. They managed to mix my prescription, lose my blood for a test, misdiagnose me, all in a span of 1 year. Avoid!

Oleko Rozali 26 Jan 2022 - 09:59

(Vertaald door Google) Mensen die duidelijk niet over communicatieve vaardigheden beschikken, bemannen de frontoffice van de kliniek. Dit resulteert in een zeer teleurstellende service, ongeacht de bekwaamheid van het medisch personeel. (Origineel) People who clearly lack communication skills are staffing the clinic's front office. This results in a very disappointing service regardless the competence of the medical personnel.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Geachte heer Oleko Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. We stellen het zeer op prijs als u ons een e-mail stuurt naar feedback@ezorg.nl over uw specifieke ervaring met onze frontoffice, zodat we hier op kunnen reageren. Al het beste. IHCH-team (Origineel) Dear Mr Oleko Thank you for taking the time to leave your feedback. We will highly appreciate if you can send us an email to feedback@ezorg.nl about your specific experience with our front office so that we can address it accordingly. All the best. IHCH Team

Rebecca Kumi 17 Jan 2022 - 16:03

(Vertaald door Google) De verhuizing naar deze praktijk heeft mij de EERSTE prettige ervaring met de gezondheidszorg in Nederland opgeleverd. Het lijkt erop dat, althans in mijn ervaring, de klachten in de andere beoordelingen zijn afgehandeld, of misschien twee jaar in Covid, met een krimpende internationale gemeenschap, de druk is minder... Maar ik kreeg snel een afspraak, werd gezien door er werd meteen, en voor de EERSTE KEER OOIT - naar de huisarts geluisterd! Weggelopen met twee specialistische verwijzingen, in tegenstelling tot de gebruikelijke paracetamol! BEDANKT. (Origineel) Moving to this practice has given me the FIRST pleasant experience with health care in the Netherlands. It seems, at least in my experience, the complaints in the other reviews have been dealt with, or perhaps two years into Covid, with a shrinking international community, the pressure is less... But I got an appointment quickly, was seen by the GP immediately, and for the FIRST TIME EVER - was truly listened to! Walked away with two specialist referrals, as opposed to the usual paracetamol! THANK YOU.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

Dear Ms Kumi, Thank you so much for the review. We appreciate the feedback and are glad that you had a great experience with our services. All the best IHCH Team

Anna Chinchaladze 04 Jan 2022 - 05:55

(Vertaald door Google) Artsen zijn geweldig, maar de receptionisten die je telefoontjes beantwoorden om een ​​afspraak te maken zijn incompetent. Ze weten niet welke dokter waar gespecialiseerd in is, ze vertellen je dat ze je terugbellen en dat doen ze niet. U wacht gemiddeld 15-25 minuten om de afspraak te maken. Ik probeer een andere praktijk te vinden om niet meer naar IHC te gaan (Origineel) Doctors are wonderful but the receptionists who answer your calls to make an appointment are incompetent. They don’t know which doctor specializes on what, they tell you they’ll call you back and they don’t. On average you wait 15-25 minutes to make the appointment. I’m trying to find another practice not to go to IHC again

Hermine Blau 03 Jan 2022 - 22:58

(Vertaald door Google) Na een ooginfectie (pijnlijk, rood en gezwollen ooglid) heb ik gebeld om een ​​afspraak te maken met een dokter, maar die zei me een e-mail te sturen met een foto. Ik deed dat de volgende minuut en hoorde nooit meer iets. Gelukkig ging de infectie na enkele dagen voorbij met oogheelkundige reiniging door mijzelf. Ook een manier om ziektes te behandelen: als de patiënten niet overlijden, bellen ze opnieuw of het geneest vanzelf. En de openingstijden zijn een grap: als je tussen 8.00 en 17.00 uur werkt, hoe kun je dan nog een afspraak maken als de telefoonlijn alleen tussen 8.00 en 16.00 uur beschikbaar is? (Origineel) Having had an eye infection (painful, red and swollen eyelid) I called to make an appointment to see a doctor, but they told me to send an email with a picture. I did that the next minute and never heard back. Luckily the infection went by after several days with ophthalmic solution cleaning by myself. Also a way to treat diseases: If the patients don't die they will call again or it will heal itself. And the opening hours are a joke: When working between 8 am and 5 pm, how can you even make an appointment if the phone line is available only between 8 am and 4 pm?

Sergey 22 Dec 2021 - 16:01

(Vertaald door Google) 51 minuten wachten aan de lijn. (Origineel) 51 minutes of waiting on the line.

Robert Weij 19 Nov 2021 - 08:13

(Vertaald door Google) Goede service! (Origineel) Great service!

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Geachte heer Weij, Hartelijk dank voor de beoordeling. We waarderen de feedback en zijn blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze diensten. Al het beste IHCH-team (Origineel) Dear Mr Weij, Thank you so much for the review. We appreciate the feedback and are glad that you had a great experience with our services. All the best IHCH Team

oaciftci 08 Nov 2021 - 10:20

(Vertaald door Google) Goede en attente artsen, maar de receptioniste is onderbezet, het maken van een afspraak duurt veel te lang. (Origineel) Good and attentive doctors, but the receptionist are understaffed, it takes far too long to make an appointments.

Tina I. Nunn 28 Okt 2021 - 19:08

(Vertaald door Google) Zeer vriendelijk personeel van begin tot einde. Ik merkte ook hoe aardig ze twee vrouwen met kinderwagens behandelden. (Origineel) Sehr nettes Personal von Anfang bis Ende. Habe auch beobachtet wie nett sie mit zwei Frauen mit Kinderwagen umgegangen sind.

alxbudianu 28 Okt 2021 - 14:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Harry Cherrin 22 Sep 2021 - 17:07

(Vertaald door Google) De dokters hier zijn allemaal geweldig. De organisatie lijkt de afgelopen jaren echter veel slechter te zijn geworden. Kortom, elke keer dat ik bel of daarheen ga, lijkt het alsof het de eerste dag van het werk is. Huisartsafspraken beginnen meestal laat en de laatste keer wachtte ik meer dan 50 minuten om op te halen bij de apotheek. En het zou geweldig zijn om te bellen voor een afspraak en eenmalig niet 10-20 minuten te hoeven wachten voordat de receptioniste opneemt. Ik probeer 's morgens,' s middags, aan het eind van de dag te bellen, het maakt niet uit: ik ben altijd beller 7, 10, wat dan ook, ik heb nog nooit direct iemand gesproken, nooit. Gewoon even bellen en meteen iemand spreken, ik heb het gevoel dat dit eigenlijk moet kunnen, bijna alle andere bedrijven en organisaties lijken het te kunnen. Doe het alsjeblieft beter IHCH. (Origineel) The doctors here are all wonderful. However, the organisation seems to have gotten much worse in the last few years. Basically, any time I call or go there, it seems like it's everyone's first day on the job.GP appointments usually start late, and last time I waited over 50 minutes to pick up from the pharmacy. And it would be great to call for an appointment and once, just ONCE not have to wait 10-20 minutes before the receptionist picks up. I try calling in the morning, afternoon, end of the day, it doesn't matter: I am always caller number 7, 10, whatever, I've never once just immediately talked to a person, ever. Just to call and immediately talk to a person, I feel like this should actually be possible, nearly all other businesses and organisations seem to manage it. Please do better IHCH.

Deema Albeesh 15 Sep 2021 - 14:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Filιna Graik 14 Sep 2021 - 22:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

Véta Tarjanyi 20 Aug 2021 - 23:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Malika Suleymanova 06 Aug 2021 - 21:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maria Guimaraes 06 Aug 2021 - 14:26

(Vertaald door Google) Ik had een geweldige ervaring in de kliniek toen ik ging en de mensen die me hielpen waren erg aardig. Toen ik echter belde om op te volgen en mijn resultaten te krijgen omdat ik het graafschap moest verlaten, kreeg ik een buitengewoon onbeleefde persoon te zien die me niet wilde helpen. Ik vroeg om haar supervisor te spreken en kreeg te horen dat niemand anders aan het werk was - ze weigerde me te helpen mijn probleem op te lossen. Echt onbehulpzaam en onprofessioneel. (Origineel) I had a great experience at the clinic when I went and the people that helped me were very nice. However, when I called to follow up and to get my results as I need to leave the county, I was met with an extremely rude person who would not help me. I asked to speak to her supervisor and was told that nobody else was working - she refused to help me to solve my problem. Really unhelpful and unprofessional.

C. Ruas 23 Jul 2021 - 09:24

(Vertaald door Google) Na bijna een uur aan de telefoon om een ​​afspraak voor mijn dochter te krijgen, zeiden ze "is niet dringend genoeg" en gaven me een afspraak in 5 dagen, zelfs nadat ik zei dat het kind op de grond ligt met buikpijn. Echt aardige mensen. (Origineel) After almost a hour on the phone to get an appointment for my daughter they said "isn't urgent enough" and gave me an appointment in 5 days even after I said the kid is lying down on the floor with belly pain. Really nice people.

L. 20 Jul 2021 - 22:09

(Vertaald door Google) Mijn ervaring is dat ze goede gezondheidszorg bieden en de meeste medewerkers van internationale organisaties komen hier ook gewoon omdat het een van de beste plekken is om naar toe te gaan in Den Haag. Ze nemen veel meer tijd voor onderzoek, ze hebben specialistische apparatuur, wat betekent dat ze je niet na vijf minuten ergens anders heen sturen, maar je direct vertellen wat er aan de hand is, en ik heb altijd binnen een redelijke termijn een afspraak gekregen via de telefoon die ik voelde was een normaal proces. Ze accepteren een breed scala aan verzekeringen en ik heb nooit problemen gehad. De receptie is tijdens de piekuren chaotisch, maar ik zou niet beweren dat dit de medische zorg die ze bieden slechter maakt. Het kost natuurlijk meer dan de 27€ die de Nederlandse huisarts voor 10 minuten rekent, maar als je het advies wilt om verder te gaan dan "thee drinken en paracetamol nemen", dan raad ik je aan hierheen te gaan. (Origineel) In my experience, they provide good healthcare and most of the staff of international organizations also go here simply because it is one of the best places to go to in The Hague. They take much more time for examination, they have specialist equipment which means instead of sending you elsewhere after five minutes, they will tell you what's going on directly, and I've always received an appointment in a reasonable timeframe using the phone which I felt was a normal process. They accept a broad range of insurances and I never had any issues. The reception be chaotic at peak times, but I would not argue that this makes the medical care they offer any worse. Of course it costs more than the 27€ the Dutch GP charges for 10 minutes but if you want the advice to go beyond "drink tea and take paracetamol", then I recommend to go here.

Ganesh W 16 Jul 2021 - 12:12

(Vertaald door Google) Het is erg teleurstellend om te bellen om een ​​afspraak te maken, uiteindelijk 40 minuten wachten op afroep zodat iemand met me praat. Ik zou de slechtste service ooit zijn? (Origineel) It is very disappointing to call to get appointment ended up waiting for 40 mins on call so that someone talk with me. I would worst service ever

Jean-Marc Dupart 28 Jun 2021 - 13:55

(Vertaald door Google) Opvolging van mijn eerste klacht, een maand geleden: Ik kreeg mijn eerste covid-19-injectie in april 2021. Bij het controleren van het vaccinatieregister van het RIVM (1 juni) met mijn DIGID-code merkte ik dat mijn persoonlijk dossier leeg was. Ik heb toen geprobeerd IHCH te bellen om de zaak te onderzoeken. Ik moest MEER DAN EEN HALF UUR (35 minuten) wachten voordat ik met iemand sprak. Deze wachttijd is VOLLEDIG ONAANVAARDBAAR! Het is niet de eerste keer dat ik zo'n slechte ervaring heb met IHCH... Ik heb een klacht ingediend. Iemand van IHCH belde me om zich te verontschuldigen voor het ongemak, vertelde me dat ze de kwestie in de volgende vergadering zouden bespreken en beloofde me de situatie te verbeteren. Ik kreeg mijn tweede injectie op 24 juni 2021. Op 28 juni controleerde ik het register van het RIVM en zag dat mijn tweede prik er nog niet was. Aangezien de feestdagen eraan komen, kijk ik ernaar uit om mijn dossier compleet te hebben om in juli het Europees Vaccinatiecertificaat te behalen. Op 29 juni rond 13:00 probeerde ik de IHCH opnieuw te bellen... en moest 55 minuten wachten (JA, VIJFTIG MINUTEN) voordat ik met iemand sprak. Dit centrum is een nachtmerrie! Medewerkers geven gewoon niet om klanten... (Origineel) Follow-up of my first complaint, a month ago: I got my first covid-19 shot in April 2021. When checking the vaccination register of RIVM (June 1) with my DIGID code, I noticed that my personal file was empty. I then tried to call IHCH to investigate the matter. I had to wait MORE THAN HALF AN HOUR (35 minutes) before talking to someone. This waiting time is UTTERLY UNACCEPTABLE! It is not the first time I have such bad experience with IHCH... I lodged a complaint. Someone from IHCH called me to apologise for the inconvenience, told me that they would discuss the matter in the next meeting and promised me to improve the situation. I got my second injection on 24 June 2021. On June 28, I checked the register of RIVM and noticed that my second jab was not present yet. Since holidays are coming, I am looking forward to having my record complete in order to get the European Vaccination Certificate in July. On June 29 around 13:00 I tried to call the IHCH again...and had to wait 55 minutes (YES, FIFTY FIVE MINUTES) before talking to someone. This center is a nightmare! Employees simply do not care about customers...

Jevgenija Gukova 25 Jun 2021 - 11:28

(Vertaald door Google) De afgelopen dagen twee keer in de wachtrij gestaan. Eerste keer - 40 minuten, tweede keer 53 minuten en kon nog steeds niemand te pakken krijgen. Absoluut onaanvaardbaar. (Origineel) Staid on a waiting line twice during the last days. First time - 40 minutes, second time 53 minutes and still could not get hold of anyone. Absolutely unacceptable.

David 19 Jun 2021 - 21:00

(Vertaald door Google) Ik zou niet aanraden om je in te schrijven bij hun huisartsenpost. Ik had last van mijn ogen en wilde met spoed de huisarts zien, maar kreeg telefonisch te horen dat de wachttijd voor de huisarts ongeveer 2 weken zou zijn. Uiteindelijk heb ik in het weekend de huisartsenpost gebeld om naar een dokter te gaan (die was nogal geschrokken van mijn ervaring en zei dat een verstandige huisartsenpraktijk 2 weken lang patiënten niet zou moeten maken en dat vooral als het om de ogen gaat, men hun huisarts op dezelfde dag). Het is Nederland. Iedereen spreekt Engels en er is eigenlijk niet veel reden om je in te schrijven bij een instelling die zich voornamelijk richt op expats. Ook heeft de telefoonlijn van de huisarts meestal een lange wachtrij (15-30min+). Hoewel hun website vermeldt dat afspraken ook via het patiëntenportaal kunnen worden gemaakt, is dat bij mijn weten niet zo. De polikliniek is oké. Het personeel is zeer behulpzaam en aangenaam, en ik vertrouw mijn arts veel. De meeste, zo niet alle, specialisten werken echter slechts 1-2 dagen per week, dus u moet vaak een paar weken wachten om een ​​afspraak te krijgen. Mijn ervaring met hun polikliniek is over het algemeen redelijk bevredigend, maar ik zou niet aanraden om me zowel bij de huisarts als bij de polikliniek in te schrijven vanwege de lange wachttijd. U wilt immers iemand hebben bij wie u terecht kunt als u een dringende klacht heeft. (Origineel) I would not recommend registering with their GP service. I had problems with my eyes, and wanted to see the GP urgently, only to be told over the phone that the waiting time to see the GP would be approximately 2 weeks. In the end, I called the huisartsenpost during the weekend to see a doctor (who was quite shocked with my experience and said that no sane GP practice should make patients for 2 weeks and that especially when eyes are concerned one should be able to see their GP on the same day). It's the Netherlands. Everybody speaks English and there really isn't much reason for registering at an institution that caters mainly to expats. Also, the phone line for the GP usually has a long waiting line (15-30min+). While their website mentions that appointments can also be made through the patient portal, their isn't such a thing to my knowledge. The policlinic is ok. The staff are very helpful and pleasant, and I trust my doctor a lot. However, most, if not all, of the specialist work only for 1-2 days per week, so you would quite often need to wait for a couple of weeks to get an appointment. My experience with their policlinic is overall quite satisfactory but I would not recommend to register with both the GP and the policlinic due to the long waiting time. After all, you wan t to have someone you can see when you have an urgent complaint.

Rick van dijk 17 Jun 2021 - 14:09

(Vertaald door Google) Ik ben zeer aangenaam verrast met mijn bezoek aan IHCH. Ik moest daar zijn voor een medische screening voor een visum, en het ging allemaal erg soepel. De artsen en verpleegkundigen nemen de tijd voor je en dat gaf mij een heel ontspannen gevoel. Ook bloed afnemen was geen enkel probleem, zelfs niet met mijn (zelf gediagnosticeerde) angst voor naalden. (Origineel) I'm very pleasantly surprised with my visit to IHCH. I needed to be there for a medical screening for a visa, and it all went very smooth. The doctors and nurses take the proper time for you and that made me feel very relaxed. Also drawing blood was no problem at all, even with my (self-diagnosed) fear of needles.

Carla Camargo 26 Mei 2021 - 08:56

(Vertaald door Google) De huisarts is erg goed. Afgezien van haar is niet alle opkomst bevredigend! Het duurt lang voordat u een afspraak kunt maken, de lijnen zijn altijd bezet, Het ergste is echter met betrekking tot gespecialiseerde artsen. Maak geen afspraak met een gespecialiseerde arts voordat u naar de prijzen vraagt ​​- dit kan een echte verrassing zijn! Het ontbreekt aan transparantie. Ik ging met mijn zoon naar een dermatoloog en we vroegen haar om zowel naar zijn puistjes als naar de moedervlekken te kijken. Ze brachten me EUR 400 in rekening!! 200 euro voor de puistjes en 200 euro voor de moedervlekken bij eenzelfde afspraak niet langer dan 30-40 min! Toen ik het vroeg zeiden ze dat dat kwam omdat ik 2 gezondheidsklachten had! Ik heb nog nooit zoiets in mijn hele leven gezien! (Origineel) The family doctor is very good. Apart from her, all the attendance is not satisfactory! It takes long for you top be able to set an appointment, the lines are always busy, However, the worst part is regarding specialist doctors. Don't set an appointment with a specialist doctor before asking for the prices - as it can be a real surprise! It lacks transparency. I went with my son to a dermatologist and we asked her to look at his pimples as well as the moles. They charged me EUR 400!! EUR 200 for the pimples and EUR 200 for the moles in a same appointment no longer than 30-40 min! When I questioned they said that's because I had 2 health complaints! I never saw something like that in my whole life!

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Wat vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad in ons gezondheidscentrum. Het systeem van het Nederlandse zorgstelsel is inderdaad anders dan u waarschijnlijk gewend bent. De kosten van een behandeling zijn vastgelegd in de zogenaamde ‘Diagnose Behandel Code’. Dit betekent dat voor iedereen hetzelfde tarief wordt gerekend, ongeacht de exacte inhoud en duur van het examen. Hier hadden we zeker beter over moeten communiceren. Vooral omdat je afspraak voor twee examens was. Onze excuses daarvoor. Wij zullen dit uiteraard opnemen met de afdeling. (Origineel) I am sorry that you didn’t have a positive experience at our health center. The system of the Dutch healthcare system is indeed different from what you are probably used to. The costs of a treatment are laid down in the so-called ‘Diagnose Behandel Code’. This means that the same rate is charged for everyone, regardless of the exact content and duration of the exam. We definitely should have done better communicating about this. Especially since your appointment was for two exams. Our apologies for that. We will of course take this up with the department.

Çağrı Arslan 19 Mei 2021 - 10:53

(Vertaald door Google) U kunt ze niet bereiken wanneer u ze nodig heeft. Ik zou een afspraak kunnen maken bij het 4e telefoontje. De eerste 2 regels zijn na 15 minuten gedaald. Op de derde plaats vertelden ze me om een ​​coronatest te krijgen en beloofden ze me te bellen en een afspraak te maken. (Origineel) You can not reach them when you need. I could get an appointment at 4th call. First 2 line dropped after 15 minutes. At 3rd they told me to get corona test and promised me to call and give appointment.

Nicola De Quattro 13 Mei 2021 - 08:48

(Vertaald door Google) Elke keer dat ik een afspraak moet maken, zit ik minimaal een uur aan de telefoon. De gemiddelde wachttijd voor een telefonische afspraak is 2 weken, 3 voor een goed bezoek. Het is gemakkelijk te begrijpen dat gedurende deze tijd alle symptomen erg kunnen worden of stil kunnen worden. Ik heb een paar verkeerde adviezen gekregen van de huisartsen ("instabiliteit van het schoudergewricht" dat was gewoon stijfheid in de nek). Ik zal het niet aanbevelen. (Origineel) Every time I need to book an appointment I spend at least an hour on the phone. The average waiting time for a phone appointment is 2 weeks, 3 for a proper visit. It is easy to understand that, during this time, any symptoms can get very bad or get silent. I have had a couple of pieces of wrong advice by the GPs ("instability of the shoulder joint" that was just stiffness in the neck). I won't recommend it.

Ioana I 28 Apr 2021 - 15:06

(Vertaald door Google) IHCH zou iets moeten doen aan hun administratieve tactieken. Als beller nummer 18 in de wachtrij heb ik vandaag 1,5 uur (90min) gewacht om mijn huisartsafspraak te verzetten. Meestal wachtte ik 30-40 minuten, wat al overdreven is. Het kan 5 tot 10 dagen duren voordat de eerste afspraak met de huisarts is. (Origineel) IHCH should do something about their administration tactics. Today, as caller number 18 in the queue, I have been waiting for 1,5 h (90min) to reschedule my GP appointment. Usually, I used to wait 30-40 minutes, which is already exaggerated. It can take 5 to 10 days for the earliest appointment with the GP.

Radoš Lazarević 26 Apr 2021 - 16:22

(Vertaald door Google) Onderbezet en traag. Niet vanwege de kwaliteit van het personeel - ze zijn zeer deskundig en zorgzaam - maar vanwege de eigenaren die het vertrouwen van de lokale expat-gemeenschap uitbuiten. Regelmatig duurt het erg lang om een ​​telefonisch consult te krijgen (> 30min wachttijd) of om te wachten op uw beurt in de apotheek. Onlangs gaven ze hun artsen ook de opdracht om de face-to-face consulten (verder) in te korten. Deze clinic is klaar voor wat competitie! (Origineel) Understaffed and slow. Not due to the quality of staff though - they are very knowledgeable and caring - but due to the owners exploiting the trust of the local expat community. It regularly takes extremely long to get a consultation over the phone (>30min wait) or to wait your turn in the pharmacy. Recently they also ordered their doctors to (further) shorten the face to face consultations. This clinic is ready for some competition!

J Clémence Francois Dandjinou 08 Apr 2021 - 15:55

(Vertaald door Google) Dit is de kliniek waar ik de afgelopen tien jaar met mijn gezin naar toe ga en ik moet zeggen dat we geen klachten hebben over de uitstekende huisarts die voor ons zorgt. De ontvangst kon echter worden verbeterd, zoals vermeld in verschillende recensies hieronder. Vanmorgen wachtte ik net op een van de assistenten om af te maken wat ze aan het doen was terwijl er 3 andere personeelsleden in de buurt waren, van wie er een voor de uitgeschakeld computer. Hij had zijn telefoon in zijn hand en was foto's aan het delen of een selfie aan het maken, dat kan ik niet zeggen. In ieder geval leken de patiënten hem niet veel zorgen te maken. (Origineel) This is the clinic where I have been going with my family for the last ten years and I must say that we have no complaints about the excellent family doctor who cares for us. However, the reception could be improved, as mentioned in several reviews below.. Just this morning I was waiting for one of the assistants to finish what she was doing while 3 other staff members were around, one of whom was sitting in front of the switched off computer. He had his phone in his hand and was sharing photos or taking a selfie, I can't say. In any case, the patients didn't seem to be of much concern to him.

Linda Muradzi 06 Apr 2021 - 15:15

(Vertaald door Google) Het afsprakenbeheersysteem is zo slecht dat u geen e-mailherinneringen of zelfs sms-berichten naar patiënten kunt sturen zodra een afspraak is geboekt. (Origineel) The appointment management system is so poor, why cant you have email reminders or even text messages sent to patients once an appointment is booked.

Roxana Gîdei 03 Mrt 2021 - 00:31

(Vertaald door Google) Beste IHCH, ik begrijp niet hoe je twee kinderartsen hebt en beiden zijn op vakantie. De afspraak is na 2 weken. Denk je dat mijn kind ondertussen genezen zal worden door de hulp van God? (Origineel) Dear IHCH, I do not understand how you have two pediatricians and both of them are on holiday. The appointment is after 2 weeks. Do you think my child will be healed meanwhile by the help of God?

Mark O'Brien 26 Feb 2021 - 12:59

(Vertaald door Google) De apotheekmanager was buitengewoon onbeleefd. Ik belde om te vragen naar een e-mailbevestiging (dat was drie dagen te laat), de apotheekmanager zei dat ik 'stop met praten' !. Toen ik het probleem uitlegde, antwoordde hij ‘Ik ben hier niet om uw problemen op te lossen’ Los daarvan ben ik twee keer in rekening gebracht voor consulten (€ 100), in plaats van € 28,50. Ze bieden beide keren hun excuses aan, maar je moet je afvragen of dit 100% van de tijd zou moeten gebeuren (Origineel) The pharmacy manager was extremely rude. I called to ask about an email confirmation ( that was three days late), the pharmacy manager told me to ‘stop talking’!. When I explained the problem, he replied ‘I’m not here to solve your issues’ Separately, I’ve been charged twice for consultations (€100), instead of €28.50 . They apologise both time, but you have to question whether this should be happening 100% of the time

Parul Garg 26 Jan 2021 - 10:09

(Vertaald door Google) Ik wond niemand aan om naar het Internationale Gezondheidscentrum te gaan. Wees voorzichtig met hun financiële onregelmatigheden (Origineel) I wound not recommend anyone to go to International Health center. Be careful about there financial irregularities

Steve Hill 21 Jan 2021 - 13:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Julien Hopmans 20 Jan 2021 - 09:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jian Tobal 08 Dec 2020 - 15:40

(Vertaald door Google) Het is een hele slechte kliniek en ik heb slechte ervaringen en ik ga bijna dood door domme dokters, dus ik zal mensen niet aanraden om naar deze kliniek te gaan (Origineel) It’s very bad clinic and I have bad experiences and I almost die because of stupid doctors so will not advise people to go to this clinic

W A 07 Dec 2020 - 18:08

(Vertaald door Google) Ik was van plan om me bij dit gezondheidscentrum te registreren. Ik kreeg een jaar geleden te horen dat er geen opening is, en ik zou het later moeten proberen. Ik heb het meerdere keren geprobeerd. Maar na het lezen van alle negatieve recensies (en hun reacties) ben ik zo blij dat ik dat niet heb gedaan. Ik zal me hier zeker niet registreren. Dit is nog een ander bedrijf dat meedoet aan de "internationale" en "expat" -golf om te proberen zoveel mogelijk geld te verspillen. Sorry, niet deze expat. (Origineel) I was planning on registering at this health center. I was told a year ago that there’s no opening, and I should try later. I’ve tried several times. However after reading all the negative reviews (and their responses) I’m so glad that I haven’t. I’ll definitely not be registering here. This is yet another business that rides the “international” and “expat” wave to try and drain as much money as they can. Sorry, not this expat.

C. Ruas 27 Nov 2020 - 23:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Celestino Ruas 27 Nov 2020 - 23:50

(Vertaald door Google) Ik kan geen bedrijf vertrouwen waarvan de financiële afdeling je niet kan vertellen hoeveel een afspraak met een specialist zou zijn, zelfs geen idee. Ze moeten leren omgaan met klanten. Voor mij klinkt dit hetzelfde als valsspelen om geld te verdienen. (Origineel) I can't trust on a company where the finance department can't tell you how much would be a specialist appointment, not even a clue. They need to learn how to deal with customers. For me this sounds same as cheating to make money.

Emese Jeszenői 18 Nov 2020 - 03:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marjolein xx 16 Nov 2020 - 16:27

(Vertaald door Google) Hun boekingssysteem voor tandheelkundige afspraken is verschrikkelijk. Het kost veel moeite om een ​​simpele tandartsafspraak te maken. Alsof zij de klant zijn in plaats van andersom. Wanneer ze via e-mail met hen communiceren, willen ze het gesprek voortzetten via een of andere rare kpn-chatboxsoftware. (Origineel) Their dental appointment booking system is terrible. It requires a lot of effort to just make a simple dentist appointment. As if they're the client instead of the other way around. When communicating to them via email, they want to proceed the conversation via some weird kpn chatbox software.

Someguy Something 04 Nov 2020 - 14:53

(Vertaald door Google) Onmogelijk om een ​​afspraak te krijgen en nutteloze huisartsen. (Origineel) Impossible to get an appointment and useless GPs.

Ludovic Auffret 08 Okt 2020 - 15:12

(Vertaald door Google) Vreselijke zorgervaring met 40 minuten wachten aan de telefoon om een ​​afspraak te maken! En het is altijd hetzelfde probleem als je ze belt. (Origineel) Terrible consumer care experience with 40min waiting on the phone to place an appointment! And it is always the same issue when calling them.

Elnara Alakbarova 24 Sep 2020 - 10:24

(Vertaald door Google) Ik ben niet blij met hun service. Toen ik de kliniek verliet, vroeg ik hen om mijn 3D-scan van mijn kaak naar mijn e-mail te sturen. De receptie zei dat het mogelijk was. Nu op weg terug naar Amsterdam krijg ik een e-mail waarin staat dat het niet mogelijk is om het te verzenden omdat het alleen via USB zou moeten worden verzonden. Ik moet de verzendkosten betalen. Het is niet mijn schuld dat de receptie mij een verkeerde informatie heeft gegeven. Maar ik betaal ervoor. Helemaal niet blij met de service. Ze willen ook dat alles op papier staat, want ze zijn zo bang om vervolgd te worden. Ik krijg een papier om voor de afspraak te ondertekenen dat alle soorten complicaties optreden nadat tandheelkundige implantaten mijn eigen verantwoordelijkheid zijn en ik moet me ervan bewust zijn dat ik breuken kan hebben en een verdoofde kaak (kan permanent zijn), enz. (Origineel) I am not happy with their service. When I left the clinic, I asked them to send my 3 D scan of my jaw to my email. Reception said it was possible. Now on my way back to Amsterdam I get an email saying that it is not possible to send it as it should be sent only on USB. I have to pay for the sending cost. It is not my fault that the reception gave me a wrong info. But I am paying for it. Not happy with the service at all. Also they want everything to be on paper, as in they are so scared to be sued. I get a paper to sign before the appointment that all kind of complication happens after dental implants is my own responsibility and I should be aware that I can have fractures, and numb jaw (can be permanent), etc.

Steve Valentine 02 Sep 2020 - 20:13

(Vertaald door Google) Deze plek heeft me bijna gedood. Ga hier NIET heen als u een depressie of andere geestelijke gezondheidsproblemen vermoedt. Ik vroeg mijn huisarts, een Duitse man, om medicatie voor wat angst. Zijn antwoord was: "We houden er niet van om pillen uit te delen zoals de Amerikanen. Ik wil dat je counseling probeert." Mijn therapeut, Shane, had alleen een master. In het jaar dat ik hem zag, vertelde ik hem over mijn jeugdtrauma, nachtmerries, geschiedenis van zelfmoord in het gezin, enzovoort. Jaren later kreeg ik de diagnose bipolaire depressie. Nadat ik mijn carrière, rijkdom en bijna leven heb verloren. Had mijn huisarts me gewoon doorverwezen naar een psychiater of iemand met een PHD in de geestelijke gezondheidszorg, dan was hij gepakt. GA DIRECT NAAR EEN PSYCHIARTRIST OF PHD !!!! (Origineel) This place almost KILLED me. Do NOT go here if you suspect depression or any other mental health concern. I asked my GP, a German guy, for medication for some anxiety. His response was, "We don't like to give out pills like the Americans. I want you to try counseling." My therapist, Shane, only had a masters. In the year I saw him, I told him of my childhood trauma, nightmares, history of suicide in the family and so forth. Years later I was diagnosed with bipolar depression. After I lose my career, wealth and almost life. Had my GP simply referred me to a psychiatrist or someone with a PHD in mental health, it would have been caught. GO DIRECT TO A PSYCHIARTRIST OR PHD!!!!

A G 06 Jul 2020 - 19:08

(Vertaald door Google) Tijdens COVID-tijden droeg geen van de griffiers / verpleegsters een masker. Bovendien droeg de overgrote meerderheid van de artsen ook geen masker. Ik vraag me af of het was om hun marges te vergroten. Ik kan deze plek in ieder geval niet aanbevelen. (Origineel) During COVID times none of the clerks/nurses wore a mask. Moreover, the overwhelming majority of doctors did not wear a mask either. I wonder whether it was to increase their margins. In any case, I cannot recommend this place.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Het spijt ons meneer / mevrouw F Ik voelde me onveilig. We hebben een zeer strikt COVID-19 protocol, onze HVAC-systemen zijn COVID-proof, ons personeel wordt constant gecontroleerd en getest, ons gebouw heeft geen inloopmogelijkheden, we hebben handdesinfectiestations op elke verdieping, we hebben niet-kruisende wandelroutes gecreëerd , spalsh-schermen waar een afstand van 1,5 m niet kan worden gegarandeerd en artsen en verpleegkundigen dragen wel gezichtsmaskers wanneer lichamelijk onderzoek moet plaatsvinden. Ook bezoekers worden getraind voordat ze ons terrein betreden. Tot dusver heeft dit geleid tot nul infecties onder ons eigen personeel en patiënten, voor zover wij weten, en met al deze voorzorgsmaatregelen die we vertrouwen, beschermen we onze klanten op een professionele en effectieve manier tegen infectie door het Sars-Cov-2-virus in onze kliniek . Het is jammer dat deze opmerking anoniem is, we kunnen Aart F niet identificeren als patiënt en we willen hem / haar aanmoedigen om contact op te nemen met de klachtenafdeling. (Origineel) We are sorry Mr/Mrs F Felt unsafe. We have a very strict COVID-19 protocol, our HVAC systems are COVID proof, our staff is constantly monitored and tested, our building has no walk-in possibilities, we have hand disinfection stations on every floor, we have created non crossing walking routes, spalsh screens where1.5 m distance can not be guaranteed and doctors and nurses DO wear facemasks when physical examinations have to take place. Also visitors are triaged before entering our premises. So far this has led to zero infections amongst our own staff and patients, to our knowledge, and with all these precautions we trust we protect our clients in a professional and effective way against being infected by the Sars-Cov-2 virus in our clinic. It is a pity this comment is anonymous, we can not identify Aart F as a patient and we would like to encourage him/her to contact out complaint department.

Christianne Moreira 30 Jun 2020 - 18:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Craig BTC 08 Jun 2020 - 15:22

(Vertaald door Google) Het is duidelijk waarom er zoveel negatieve recensies zijn. Ga ergens anders heen. - Dit internationale gezondheidscentrum brengt de gemeenschap en de reputatie van Nederland in verlegenheid. Weigerde me te zien als ik een bezoeker ben, wat goed is, maar ze zouden niet adviseren over hoe te registreren, gaven geen steun, onbeleefd tegen mij in het openbaar en geen menselijkheid in hun dienst. Ze hebben me net gevraagd te vertrekken en online informatie te zoeken. Geen geduld, geen vriendelijkheid, geen respect. Ik ben een bezoeker van Nederland en schaam me voor je service aan de lokale bevolking en bezoekers. Schaam je bij de receptie en de intercom omdat je me zo onwelkom hebt gemaakt! Respect, vriendelijkheid voor anderen en slechts een minuutje steun geven is alles wat nodig is, vanuit een plaats waar de patiënt wordt verzorgd is dit een onaanvaardbare behandeling. (Origineel) It is clear why there are so many negative reviews. Go anywhere else. - This international health centre is an embarrassment to the community and the Netherlands reputation. Refused to see me as I’m a visitor which is ok but they wouldn’t advise on how to register, gave no support, rude to me in public and no humanity in their service. They just asked me to leave and seek information online. No patience, no kindness, no respect. I’m a visitor to The Netherlands and ashamed for your service yo locals and visitors. Shame on you at reception and intercom for making me just so unwelcome! Respect, kindness to others and only a minute of giving support is all that was required, from a place giving patient care this is unacceptable treatment.

franciska bomberger 29 Mei 2020 - 14:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

J Walcott 07 Mrt 2020 - 19:02

(Vertaald door Google) Mijn leven gered (Origineel) Saved my life

Gavin Lloyd 16 Feb 2020 - 13:57

(Vertaald door Google) Een slechte praktijk uitgevoerd door gevoelloze artsen, snel in snel uit, geen serieuze overweging van uw klachtenopvolging is sporadisch. Afspraken zijn onmogelijk zonder 40 minuten aan de telefoon te zitten. Afspraken duren 5 minuten en de artsen registreren minimale gegevens en klachten worden daarom niet volledig behandeld. Je wordt behandeld alsof wat je krijgt een grote gunst is. Dit is onze ervaring na 5 jaar met hen als gezin. Als je klaagt, word je zonder reden uitgezet. Zeg alsjeblieft ja tegen iedereen en alles komt goed. Min of meer een dictatuur. (Origineel) A bad practice run by unfeeling doctors, quickly in quickly out, no serious consideration of your complaints follow up is sporadic. Appointments are impossible without sitting 40 minutes on the phone. Appointments are 5 minutes long and minimal records are entered by the doctors and complaints are therefore not comprehensively dealt with. You are treated as though what you get is a big favour. This is our experience after 5 years with them as a family . If you complain you will be expelled without cause.So please say yes to everyone and you will be fine. More or less a dictatorship.

Eugene 13 Feb 2020 - 09:55

(Vertaald door Google) Gedesorganiseerd, nooit op tijd, altijd ontspannen, behandel klanten niet 7 minuten voor de lunch (1200), zelfs als de behandeling 5 minuten duurt. Zoals lunch lunch is. (Origineel) Disorganized, never on time, always relaxed, dont treat clients 7 minutes before lunch time (1200), Even if the treatment takes 5 min. As lunch is lunch.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Is geregistreerd bij andere huisartsenpraktijken. Helaas kunnen we deze opmerking niet verifiëren. (Origineel) Is registered with other GP practice. Unfortunately we can not verify this comment.

Cris Hofer 04 Feb 2020 - 08:51

(Vertaald door Google) GP-bureau is respectloos voor uw tijd! Is door mijn huisarts verdacht van hoge bloeddruk. Werd de volgende week om 8.00 uur een afspraak geboekt door een van de verpleegkundigen bij de servicedesk om een ​​machine op mijn arm te laten installeren die mijn bloeddruk 's nachts meet. Moest de volgende ochtend om 07.50 uur terugkomen om de machine te laten verwijderen en om 8:00 uur een vervolgafspraak te maken met mijn huisarts. Ik verscheen een beetje vóór 8:00 op de dag dat de machine moest worden geïnstalleerd, maar kreeg van een van de verpleegkundigen van de servicedesk te horen dat ze moesten gaan zitten en wachten tot een verpleegster mij bijwoonde. Om 8:30 nadat vele andere patiënten waren bijgewoond, benaderde ik opnieuw de servicedesk om te vragen of ik nog moest wachten. Een andere verpleegster vertelde me nu dat ik moet wachten omdat de patiënt die momenteel de bloeddrukmachine heeft, deze nog niet heeft teruggestuurd en dat ze niet weet wanneer hij dat wil. Toen ik vroeg of ik hier gewoon moest zitten en wachten tot de persoon terugkeert, kreeg ik te horen dat dat inderdaad het plan is. Ik kreeg ook te horen dat meestal afspraken voor het installeren van de machine niet eerder dan 9:00 uur worden geboekt en dat ze niet weet waarom haar collega mijn afspraken zo heeft geboekt. Geen aanbiedingen om opnieuw te boeken en geen excuses voor de verspilling van mijn tijd gewoon zitten en wachten tot iemand zal verschijnen om de bloeddrukmachine terug te geven waarvan ze blijkbaar er een hebben. Ongelooflijk. (Origineel) GP desk is dissrespectful of your time! Was suspected of having high blood pressure by my GP. Was booked an appointment by one of the nurses at the service desk for 8:00 am the next week to have a machine installed on my arm which will measure my blood pressure overnight. Was to return the next morning at 7:50 am to have the machine removed and to have a followup appointment with my GP at 8:00. I showed up a bit before 8:00 on the day the machine was to be installed, only to be told by one of the nurses at the service desk to have a seat and wait for a nurse to attend to me. At 8:30 after numerous other patients had been attended, I once more approached the service desk to ask if I was still to wait. A different nurse now informed me that I have to wait as the patient who currently has the blood pressure machine has not yet returned it, and that she does not know when he will. Upon asking if I am just to sit here and wait untill the person returns, I was informed that that is indeed the plan. I was also informed that usually appointments for installing the machine are not booked earlier than 9:00 am, and that she doesn't know why her colleague booked my appointments like this. No offers to reebook, and no apologies for the waste of my time just sitting and waiting untill someone will show up to return the blood pressure machine of which they apparently have one. Unbelievable.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Wij zijn het er volledig mee eens: dit is niet volgens onze normen. Onze excuses en hebben dit probleem met onze medewerkers opgelost. We vertrouwen erop dat dit in de toekomst niet zal gebeuren. (Origineel) We agree fully: this is not according to our standards. We apologize and have addressed this issue with our staff and trust this will not happen in future.

Kevin Huyge 19 Nov 2019 - 20:28

(Vertaald door Google) Onbeleefd en onbehulpzaam, speciale lijkt facturatie (Origineel) Rude and unhelpful, speciality seems invoicing

Lea 07 Nov 2019 - 15:20

(Vertaald door Google) Zoals veel van de gezondheidszorgdiensten in Nederland, is deze behoorlijk slecht. Waar te beginnen? Ging er ongeveer een jaar geleden voor een normale tandartscontrole. De tandarts liet me een scan maken om gaatjes op te sporen. In de scankamer had de tandarts geen idee hoe hij met de machine moest werken en liet me 15 minuten alleen in de scankamer met mijn hoofd in de machine en mijn mond wijd open, uiteindelijk kwijlend. Hij vertelde me toen dat ik al mijn verstandige tanden moest laten verwijderen. Omdat ik bij andere tandartsen was geweest die me vertelden dat mijn verstandskiezen prima in orde waren, besloot ik om een ​​second opinion te vragen. De tweede tandarts, in België, vertelde me dat het helemaal niet nodig was en dat mijn verstandskiezen voorlopig in perfecte staat waren. Ik heb echter gehoord dat de tandarts nu is vervangen. Ik ging daar ook naar de gynaecoloog voor anticonceptie. Ik vroeg om uitleg over mijn opties. Na 10 minuten verschillende vragen te hebben gesteld over de risico's en bijwerkingen, vroeg de dokter me om op te schieten omdat `` er andere patiënten waren ''. Ik ging uiteindelijk weg met het idee om terug te komen om mijn probleem op te lossen totdat ik een factuur van ongeveer 500 euro ontving, alleen al voor dat consult. Ik kon me niet voorstellen hoeveel ze me zouden vragen om me de anticonceptie te geven die ik nodig had, wat betekent dat ik 500 euro heb betaald voor een consulatie die nergens toe leidde. Om nog maar te zwijgen over het gebrek aan empathie, vriendelijkheid en interesse in het welzijn van de patiënt, ook al weet ik niet zeker of dat een nationaal iets is of gewoon specifiek voor dit gezondheidscentrum. (Origineel) As a lot of the healthcare services in holland, this one is pretty bad. Where to start? Went there about a year ago for a normal dentist check up. The dentist made me do a scan in order to detect cavities. In the scan room, the dentist had no idea how to work the machine and left me in the scan room alone for 15 min with my head inside the machine and my mouth wide open, eventually drooling. He then proceeded to tell me i needed to get all my wisdome teeths removed. As i had been to other dentists who told me my wisdom teeths were perfectly fine, i decided to go ask for a second opinion. The second dentist, in belgium, told me it was completly unecessary and my wisdom teeth were in perfect condition for now. However, I heard the dentist has now been replaced. I also went to the gynecologist there for contraception purposes. I asked to be explained my options. After 10 min of asking different questions on the risks and side effects, the doctor asked me to hurry up because ''there was other patients''. I eventually left with the idea of coming back to settle my issue until i received an invoice of around 500 euros simply for that consultation alone. I could not imagine how much they would charge me to provide me with the contraception i required which means i paid 500 euros for a consulation that led nowhere. Not to talk about the lack of empathy, kindness and interest in the patient's well being, even though i am not sure wether that is a national thing or simply specific to this health center.

A A 29 Okt 2019 - 17:38

(Vertaald door Google) Aardig en professioneel team. Het is uitstekend. Dankjewel. (Origineel) Equipe agréable et profesdionnelle. C'est Excellent. Merci.

Stefan Ujm 28 Okt 2019 - 10:54

(Vertaald door Google) Echt teleurgesteld over deze GP. Ze lijken zoveel patiënten op te nemen dat ze u niet kunnen bezoeken, zelfs als het een dringende zaak is. Ik ben een student en had mijn examens in twee dagen met een acute griep. Ik kon de hele nacht niet slapen vanwege het sterke gooien en vroeg wanhopig om een ​​kort consult (nog geen 5 minuten) om te kunnen "functioneren" tot de dag van mijn examen. Het antwoord van de assistent was: "Je bent pas sinds kort ziek en de dokter kan sowieso niets voor je doen. Neem gewoon wat remedies bij de apotheek!" Waarvoor heb ik dan een huisarts? Met al mijn vorige artsen kreeg ik dezelfde dag een afspraak, zelfs voor minder urgente zaken. Mijn advies aan u: vermijd deze huisarts en zoek iemand die echt om zijn patiënten geeft en beleefde assistenten heeft. Het lijkt ze niet te kunnen schelen of ze een goede service kunnen bieden. Ik zal mijn huisarts onmiddellijk veranderen. Dit was de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad met een huisarts. Vooral de assistent die probeerde me een lezing te geven, dat ik overdreven reageer en gewoon "moet zitten". Dat is een vrij gewaagde uitspraak als je met een vreemde aan de telefoon spreekt die probeert uit te leggen dat hij ziek is. Dat is meer een diagnose op afstand en behoorlijk onprofessioneel. Ik wou dat je nooit in een vergelijkbare situatie terechtkomt waarin je wanhopig hulp nodig hebt, maar de andere persoon aan de lijn neemt je niet serieus! (Origineel) Really disappointed with this GP. They seem to take in so many patients that they can't attent you even if it's a urgent matter. I'm a student and had my final exams coming up in two days with an acute influenza. I couldn't sleep the whole night because of the strong tossing and was desperately asking for a brief consultation (not even 5 minutes) in order to "function" until the day of my exam. The answer from the assistant was "You are only ill since recently and the doctor can't do anything for you anyways. Just get some remedies at the pharmacy!" For what do I have a GP then? With all my previous doctors I got an appointment the same day even for less urgent matters. My advice to you: Avoid this GP and look for one who actually cares about his patients and has polite assistants. They don't seem to care whether they can offer a good service. I will change my GP immediately. This was the worst experience I ever had with a GP. Especially the assistant who tried to lecture me, that I'm overreacting and should just "sit it out". That's a pretty bold statement to make, when talking to a stranger on the phone who tries to explain that he's ill. That's more like a remote diagnosis and pretty unprofessional. I wish that you'll never get in a similar situation where you desperately need help but the other person on the line doesn't take you seriously!

estelle 23 Okt 2019 - 14:54

(Vertaald door Google) Eerlijk gezegd weet ik niet waar ik moet beginnen. GPS Sommige huisartsen zijn geweldig en betrouwbaar, maar dit zijn er maar een paar en de kans dat je een app in korte tijd kunt beheren, heel weinig. Dan eindig je met degenen die beschikbaarheid hebben en als je ze ziet, begrijp je waarom. Het overkomt ons dat we binnen 2 dagen 2 volledig tegengestelde diagnoses hadden voor onze kleintje ... Serieus? Ik zag er zelfs een die me vertelde dat conjonctivites niet besmettelijk waren, terwijl de kinderopvang ouders om een ​​behandeling vraagt ​​om besmetting te voorkomen ... Degene die ik als goed beschouw, is uitstekend, maar ik denk niet dat dit een plek is om namen te geven, toch? De verpleegkundigen / secretaresses Nogmaals, je kunt een aantal echt verschillende verhalen ervaren. Om eerlijk te zijn, waardeer ik sommige echt, ze zijn snel, efficiënt en kennen hun werk. Je hoeft ze niet te smeken om binnen korte tijd een app te krijgen. Die 2 zijn echt speciaal en vol empathie. Voor sommigen is het catastrofaal: sommigen lijken op robots, wat betekent dat je kunt proberen uit te leggen wat het probleem is, maar ze luisteren niet, ze zijn gewoon op zoek naar een beschikbare sport en zetten vervolgens je naam op. Hoe kunnen we u vertellen dat u binnen 6 dagen moet komen wanneer het erop lijkt dat u een urineweginfectie heeft? Hoe kunnen ze een urinemonster van je baby kwijtraken en er 10 dagen over doen om dat te beseffen wanneer je wacht op het resultaat? En nogmaals, hoe kan de mooie secretaresse je vertellen dat je niet hebt gebeld voordat je komt wanneer je een kind wordt dat paars wordt en haar rechtstreeks naar de dokter brengt, omdat je bang bent dat er iets ernstigs aan de hand is? Waar is empathie daar? Vertraging in app: Ik ben van mening dat het centrum zijn openingstijd zou moeten verlengen, zodat je op zijn minst binnen 2 dagen een huisarts kunt zien. Ik heb veel meer te zeggen over de vertraging in de app, vooral wanneer deze nogal urgent is. Apotheek Nogmaals, hangt af van de mensen die je tegenkomt ... Sommige zijn goed en behulpzaam ... Sommige zijn niet beter dan een computer en één ding duurt zeker lang om iets te krijgen ... Ik heb zelfs de verkeerde recept voor mijn zoon ... komt eraan van de kinderartsafdeling kreeg mijn zoon de verkeerde voorgeschreven .... ik heb het over serieuze medicatie zoals cortison ... (Origineel) To be honest I don t know where to start. GPs Some of the GPs are great and trustfull, but this os only a few of them and the chance you can manage an app within a short period of time it very very little. Then you end up with the ones having availibilities and when you see them you understand why. It happens to us that within 2 days we had 2 completely opposite diagnostic for our little one... Seriously? I even saw one that told me that conjonctivites were not contagious, whem the daycare is asking parents for a treatment to avoid contagion... The one that I consider as good are excellent but i don t think this is a place to give names right? The nurses /secretaries Again you may experience some really different stories. To be honest I really appreciate some of them, they are quick, efficient and they know their jobs. You don t have to beg them to get an app in a short notice of time. Those 2 are really special and full of empathy. For some orhers it is catastrophic :some are like robots, meaning you can try to explain what is the issue but they won t listen they are just looking for a sport available and then put your name. How can we tell you to come in 6 days time when it looks likecyou are having an urinar infection? How can they loose a sample of urine taken from your baby and take 10 days to realyze that when you are waiting for the result? And again how can the lovely secretary tell you that you didn t call before coming when you have a child becoming purple and take her straight to the doctor as you are scared that something serious is going on? Where is empathy there? Delay in app : I believe that the center should increase their time opening it should allow you to see a gp within 2 days at least. I have much more to say about the delay in app, especially when it is kind of urgent. Pharmacy Again depends on people your facing... Some are good and helpfull... Some are not better than a computer and one sure thing it takes ages to get anything... I even got the wrong prescrition for my son...coming from the pediatrican department my son was prescribed the wrong ones.... I am talking about serious medication like cortisone...

Esther Mora-Rey 23 Sep 2019 - 16:24

(Vertaald door Google) Mijn ervaring bij de IHCH als klant is buitengewoon bevredigend. Dr.Van der Zwan is Fan-Tas-Tic en de ervaring met de rest van het team (verpleegkundigen, medewerkers van de administratieafdeling, enz.) Is ook zeer positief geweest. Ze zijn allemaal erg aardig en leveren een uitstekende service. Ik raad de Internationaal gezondheidscentrum 100%. (Origineel) My experience at the IHCH as a customer has been extremely satisfactory. Dr.Van der Zwan is Fan-Tas-Tic and the experience with the rest of the team ( nurses, administration department staff, etc) has also been very positive.They are all very nice and deliver very good quality service.I recommend the International health centre 100%.

Jonathan Brosseau-Rioux 18 Sep 2019 - 16:32

(Vertaald door Google) Gewoon verschrikkelijk! Ik werd letterlijk meerdere keren lastig gevallen door hun factuurteams, ondanks het feit dat ik constant een betalingsbewijs leverde. Ze waren niet apologetisch. (Origineel) Simply terrible! I was literally harassed by their invoice teams on multiple occasions, despite constantly providing proof of payment. They were unapologetic.

Judit Dombi 06 Aug 2019 - 17:11

(Vertaald door Google) Voor de 2e keer weer echt een slechte ervaring. Ik kan niemand aanbevelen. Houd rekening met hun factureringssysteem. Je zou er nooit een ontvangen om direct voor te betalen en dan geven ze jou en Data Protection de schuld. Als u een misverstand heeft, kunt u dit altijd vragen en krijgt u nooit een antwoord hoe u toegang krijgt tot uw facturen. Hilarisch. (Origineel) For the 2nd time again really bad experience. I cannot recommend to anyone. Be aware of their invoices system. You would never receive one directly to pay for and then they blame you and Data Protection. In case you you have misunderstanding you can always ask and you would never get a reply how to access to your invoices. Hilarious.

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Spijtig je voelt Iike dit. Neem contact op met onze administratieve dienst voor het opruimen van uw problemen. (Origineel) We are sorry you feel Iike this. Please contact our administrative department to clear up your issues.

koko ku 30 Jul 2019 - 15:54

(Vertaald door Google) Deze kliniek is een grote grap (Origineel) This clinic is a big joke

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Helaas kunnen we uw account niet als een van onze klanten herkennen. Neem contact op met onze klachtenfunctionaris om te proberen uw problemen op te lossen. (Origineel) Unfortunately we could are not able recognize your account as being one of our clients, please contact our complaint officer to try and solve your issues.

Lisa Kiani 19 Jul 2019 - 08:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Boris Amado 09 Jul 2019 - 08:08

(Vertaald door Google) Absoluut verschrikkelijk! Ik belde net om een ​​medische afspraak te vragen en ik was zelfs bereid om direct te betalen zonder aanspraak te maken op mijn verzekering en zij zeiden "zoek een andere praktijk, want u bent hier niet geregistreerd en onze wachtlijst is vrij lang, dus we zullen niet in staat zijn om je op korte termijn te helpen "is dit het type" betere service "waar ze zo trots op worden als ze het NL-gezondheidssysteem vergelijken met anderen in de EU? Is gewoon volkomen onacceptabel !!!! (Origineel) Absolutely dreadful! I just called to ask for a medical appointment and I was even prepared to pay directly without claiming to my insurance and they said “look for another practice as you are not registered here and our waiting list is quite long so we won’t be able to help you any time soon” is this the type of “better service” they get so proud of when comparing the NL health system with others in the EU? Is just utterly unacceptable!!!!

waardering
Reactie van/namens: International Health Center The Hague

(Vertaald door Google) Helaas konden we tijdelijk geen nieuwe klanten registreren om de wachttijden voor onze huidige geregistreerde patiënten acceptabel te houden. We zijn geen inloopkliniek en moedigen daarom alle nieuwkomers in Den Haag aan om zich zo snel mogelijk bij een huisarts te registreren voordat u een medisch noodgeval tegenkomt. Ga naar https://www.iamexpat.nl/expat-info/dutch-healthcare-system/general-practitioners-gp-doctors-netherlands (Origineel) Unfortunately we were temporarily not able to register new clients, in order to be able to keep waiting times for our current registered patients acceptable. We are not a walk in clinic and therefore encourage all newcomers to the Hague, to register with a GP as soon as possible, before you run into a medical emergency. Please visit https://www.iamexpat.nl/expat-info/dutch-healthcare-system/general-practitioners-gp-doctors-netherlands

Michelle Stokes 10 Mei 2019 - 07:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Piotr Śliwakowski 12 Apr 2019 - 17:12

(Vertaald door Google) Dit is letterlijk DE SLECHTSTE zorgverlener die ik in mijn leven als expat heb ervaren en die door meerdere landen reist. Nooit mogelijk om ze te bereiken, ze bellen nooit terug. Diagnose is vaak verkeerd, van de ene arts naar de andere (als het je lukt om eindelijk een afspraak te boeken). Blijf weg, je warmte loopt gevaar. (Origineel) This is literally THE WORST healthcare provider I have experienced in my whole life as an expat, moving through multiple countries. Never possible to reach them, they never call back. Diagnosis is often wrong, moving from one doctor to another (if you manage to finally book an appointment). Stay away, your heatlh is at risk.

Rachel Quennell 15 Mrt 2019 - 14:12

(Vertaald door Google) Het duurt erg lang om een ​​afspraak te maken of zelfs iemand aan de telefoon te spreken. Ik zie elke keer een andere dokter omdat de artsen vertrekken. Iedereen is echter leuk. (Origineel) Takes a long time to get an appointment, or even to speak to someone on the phone. I end up seeing a different doctor every time because the doctors leave. Everyone is nice though.

Fida Hussain 20 Feb 2019 - 17:56

(Vertaald door Google) Ik ben heel blij om te schrijven over de geweldige ervaring bij de servicedesk van het Haagse Internationaal Centrum. Ik vond het personeel professioneel en meegaand. Vooral zou ik hier het beste gedrag van mevrouw Stephanie willen noemen. Ze verstrekte alle relevante informatie en begeleiding op een zeer vriendelijke en professionele manier. Het was mijn eerste keer naar een openbare dienst in Nederland, maar ik aarzel niet om te bekennen dat het een geweldige ervaring was. Ik ben er zeker van dat alle andere personeelsleden ook professioneel zullen zijn, maar de reden om mevrouw Stephanie te noemen, was haar positieve houding tegenover klanten. Mijn beste wensen voor het hele gedeelte van de servicedesk. (Origineel) I am really glad to write about the great experience at The Hague International Centre service desk. I found the staff professional and accommodating. Especially I would like to mention here the best conduct of Ms. Stephanie. She provided all relevant information and guidance in very kind and professional manner. It was my first time to any public service office in Netherlands but I have no hesitation to confess that it was great experience. I am sure that all other staff members will also be professional but the reason to mention Ms. Stephanie was her positive attitude towards clients. My best wishes to all the whole section of service desk.

Shams Yass 19 Feb 2019 - 16:53

(Vertaald door Google) Heel erg bedankt voor Dr. Stephen Buskin. hij is een geweldige kinderarts. en ook dankzij Dr. Elisabeth van Westerlaak (Kinderartsen) Abigail Wehr en Liz Puil (pediatrische assistenten). ze zijn allemaal heel aardig, aardig en professioneel (Origineel) Thank you so much for Dr. Stephen Buskin. he is a great Pediatricians. and also thanks to Dr. Elisabeth van Westerlaak ( Pediatricians ) Abigail Wehr and Liz Puil ( Pediatric Assistants ). all are very nice, kind and professional

Myrto Rogan 16 Feb 2019 - 21:08

(Vertaald door Google) Het is de enige gezondheidspraktijk in Den Haag die zoveel gp's en specialisten op dezelfde plek combineert. Zeer goed georganiseerd, professioneel, met goede last-minute afspraken voor kinderen. Hun kinderartsen zijn zeer ervaren en capabel. (Origineel) It's the only health practice in The Hague that combines so many gp's and specialists in the same place. Very well organized, professional, with good last minute appointment possibilities for kids. Their pediatricians are very experienced and capable.

Simon Burfitt 13 Feb 2019 - 08:53

(Vertaald door Google) Ik ben verrast door enkele van de onderstaande beoordelingen. Ik woon nu 15 jaar in NL en dit is verreweg de beste kliniek waar ik geweest ben. Ik werd voor het eerst naar de polikliniek verwezen en vond de hele ervaring zowel positief als geruststellend. De internist verwees me door naar andere specialisten in de kliniek en had niets dan positieve dingen te zeggen over de specialisten, maar ook ALLE andere ondersteunende medewerkers. Ik heb echt het gevoel dat ik wordt opgevangen met mededogen en begrip. Vanwege mijn ervaring op de polikliniek, heb ik mijn huisartsenbehoefte ook naar het centrum overgebracht. De opvolgingsservice voor consulten en tests is tijdig en zeer professioneel. Ik heb het centrum voor veel van mijn collega's aanbevolen. Ik ben zeer gerustgesteld door de aandacht die me wordt getoond door al het personeel dat ik daar ben tegengekomen. (Origineel) I'm surprised by some of the reviews below. I have lived in NL for 15 years now and this is by far the best clinic I have been to. I was first referred to the polyclinic and found the whole experience both positive and reassuring. The internist referred me to other specialists in the clinic and have nothing but positive things to say about the specialists but also ALL the other supporting staff. I genuinely feel that I'm being cared for with compassion and understanding. Because of my experience at the polyclinic I transferred my GP needs to the centre as well. The follow up service for consultations and tests is timely and very professional. I have recommended the centre to many of my colleagues. I'm very reassured by the attention shown to me by all the staff I have interacted with there.

Alexander Gutwin 13 Feb 2019 - 08:22

(Vertaald door Google) Tijdens mijn verblijf in NL was ik altijd een klant. Vandaag ondervond ik een diagnose via de telefoon. Het is verbazingwekkend dat er een diagnose kan worden gesteld via de telefoon en zonder naar je te kijken. Belangrijk voor hen is de abonnementskosten die voor een gezin van bijna 400 euro zijn. Dit was het laatste jaar. (Origineel) During my stay in NL I was always a client. Today I experienced a diagnosis over phone. It’s amazing that there are able to perform diagnosis over phone and without looking at you. Important for them is the subscription fee which is for a family almost 400 Euro. This was the last year.

Юлия Бородина 08 Feb 2019 - 09:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Martijn Wijnands 07 Feb 2019 - 21:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

A M 25 Jan 2019 - 16:36

(Vertaald door Google) Slechter service ooit. Ga er alleen heen als je gezond bent of iets koopt bij de apotheek als alle andere apotheken in de stad gesloten zijn. Voor al het andere kun je beter een kopje kruidenthee gebruiken als veel meer hulp die je niet op deze plek zult krijgen. (Origineel) Worse service ever. Only go there if you are healthy or to buy something at the pharmacy if all other pharmacies in town are closed. For everything else you better have a cup of herbal tea as much more help you will not get at this place.

Jasper Arens 22 Jan 2019 - 15:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Miranda Zeur 10 Jan 2019 - 22:18

Ga nooit meer terug naar deze kliniek. Werd gewoon uitgelachen toen ik door de zenuwen wat onhandig omging met de papieren. Onvriendelijk personeel en een arts die nauwelijks bereid was om op mijn vragen in te gaan. Snel, snel snel hup en de volgende patiënt. Zeker hun verdienmodel.

Jenxs J 31 Dec 2018 - 15:00

(Vertaald door Google) Slechte service, de tandarts was gehaast en leek om een ​​of andere rare reden boos. Ik heb nog steeds pijn, ik kom niet meer terug. (Origineel) Poor service, the dentist was rushed and seemed angry for some weird reason. I am still in pain, not coming back.

Marko Glusac 08 Dec 2018 - 08:23

(Vertaald door Google) We waren 4 jaar klant tijdens ons verblijf in nl. In deze periode zijn we meerdere keren bij gp geweest voor kleine problemen. Over het algemeen was de service slecht, omdat artsen vaak Google gebruikten om een ​​diagnose te stellen. Onze echte problemen begonnen toen ons meisje werd geboren. Hoewel we al vrij vroeg merkten dat er iets vreemds aan haar lip was, bleef de huisarts volharden in zijn pogingen om ons niet naar de specialist te sturen. Na een paar bezoeken moesten we onze stem verheffen om de specialist te zien. Het bleek dat onze dochter een snelgroeiend hemangioom had, wat een vroege diagnose en behandeling vereist. Helaas gingen er enkele maanden verloren met IHCH en nu zal het jaren duren om haar aandoening te behandelen. We moesten in dit geval ca 500 € betalen voor de IHCH GP-diensten... (Origineel) We were clients for 4 years during our stay in nl. In this period we visited gp several time for minor issues. In general, the service was bad with doctors often using google to give diagnosis. Our real problems started when our baby girl was born. Although we noticed quite early that something was strange with her lip, the gp was persistant in his efforts not to send us to the specialist. After couple of visits we had to raise our voice in order to see the specialist. It turned out that our daughter had fast growing hemangioma which requires early diagnosis and treatment. Unfortunately some months were lost with IHCH and now it will take years to treat her condition. We were charged ca 500 € for the IHCH GP services in this case...

Kai Xiang Teo 27 Nov 2018 - 09:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Leo Kruit 30 Okt 2018 - 15:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

LL 10 Okt 2018 - 23:19

(Vertaald door Google) Tandheelkunde is onprofessioneel en vindt haar tijd belangrijker dan die van anderen '. (Origineel) Dentistry is unprofessional and thinks her time is more important than others'.

Aurelien Espig 24 Sep 2018 - 10:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kiran Ahmed 04 Sep 2018 - 16:22

(Vertaald door Google) Ik heb over de hele wereld openbare en privé-artsen gehad en deze kliniek is een van de ergste. Ze verspillen je tijd en maken het genezingsproces niet gemakkelijker voor je. Ga ergens anders heen dan hier. (Origineel) I have had public and private doctors all over the world and this clinic is one of the worst. They waste your time and do not make the process of healing easier on you. Go anywhere else but here.

Jamie Pentland 16 Mei 2018 - 13:03

(Vertaald door Google) Verward, vreselijke service, nooit op tijd. Ik wou dat er een alternatief was ... (Origineel) Confused, terrible service, never on time. I wish there was an alternative...

Y Nacheva 10 Mei 2018 - 11:34

(Vertaald door Google) Ik bleef anderhalf uur in de wacht staan ​​om een ​​telefonische afspraak te maken! met koorts, wachtend om met iemand te spreken. Ongelooflijke teleurstelling, inefficiëntie en gebrek aan georganiseerdheid. (Origineel) I stayed for 1 hour and a half on hold trying to make an appointment by phone! with fever, waiting to speak to someone. Incredible disappointment, inefficiency and lack of being organised.

Barbara Pierzchała 24 Apr 2018 - 15:25

(Vertaald door Google) Professionele medische hulp, we wachtten niet - ze wachtten op ons op het afgesproken tijdstip. Koel. (Origineel) Profesjonalna pomoc medyczna, nie czekaliśmy - to oni czekali o umówionej godzinie na nas. Super.

Nawid Azadi 20 Apr 2018 - 14:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

azra a 23 Feb 2018 - 19:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Krzysztof Szymonik 17 Feb 2018 - 09:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

S. Canete 11 Feb 2018 - 01:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

SONIA Son 09 Feb 2018 - 23:13

(Vertaald door Google) Super (Origineel) Super

Moonkyung Park 06 Feb 2018 - 15:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Irene Kyazze 03 Feb 2018 - 15:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Laura Rodriguez 24 Jan 2018 - 10:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rekha Narayanan 24 Jan 2018 - 07:34

(Vertaald door Google) Goede klantenondersteuning. Het belangrijkste pluspunt is dat hier iedereen Engels spreekt. (Origineel) Good customer support. The main plus is here everyone speaks English.

Fiona Slater 12 Jan 2018 - 13:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Iain Macdonald 11 Jan 2018 - 06:59

(Vertaald door Google) Goed centrum (Origineel) Good centre

Jon Tenfort 06 Jan 2018 - 15:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maurilio Oliveira 27 Dec 2017 - 09:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

Beth Hooper 26 Dec 2017 - 15:11

(Vertaald door Google) Gezondheidszorg van wereldklasse, zoals het hoort. (Origineel) World class health care, the way it should be.

T. Spetz 26 Dec 2017 - 04:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Leon Tjonkonsang 23 Dec 2017 - 17:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Saurabh Bangad 16 Dec 2017 - 19:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nancy Keil 14 Dec 2017 - 20:17

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jef Imans 10 Dec 2017 - 20:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

eleni georgiou 03 Dec 2017 - 18:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mariam Merabishvili 23 Nov 2017 - 19:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alice West 21 Nov 2017 - 13:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Stephanie Jayne Brown 16 Nov 2017 - 00:32

(Vertaald door Google) Altijd lang wachten, ik had een afspraak en deze werd gewijzigd zonder mij op de hoogte te stellen. 😕 (Origineel) Always a long wait, I had an appointment and it was changed without informing me. 😕

David Jordan 03 Nov 2017 - 08:40

(Vertaald door Google) Gemakkelijkste manier om als expat naar een dokter te gaan, denk ik. Veel verschillende soorten gezondheidszorg worden op dezelfde plaats voorgesteld (Origineel) Easyiest way to get acces to a doctor as an expat I think. Many varieties of health care are suggested at the same place

Raveena 01 Nov 2017 - 22:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jean Michel Marie-Julie 29 Okt 2017 - 09:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Stephen Outhwaite 28 Okt 2017 - 09:18

(Vertaald door Google) Neem uw verzekering mee, ook alleen uw EHIC, anders betaalt u naast de behandeling ook de kosten van de arts. (Origineel) Take your insurance with you, even just your EHIC, else you will have to pay the Doctor's costs as well the treatment.

Philippe Binder 26 Okt 2017 - 06:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

po ny 25 Okt 2017 - 14:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maria Otero 22 Okt 2017 - 21:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Gilbert Mwakalundwa 21 Okt 2017 - 15:40

(Vertaald door Google) Mo (Origineel) Mo

Romina Ursic 09 Okt 2017 - 21:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Florin Despoiu 08 Okt 2017 - 21:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Almira Koka-Proli 05 Okt 2017 - 20:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Meredith Montanez 05 Okt 2017 - 18:11

(Vertaald door Google) In staat om op dezelfde dag een afspraak voor me te maken, evenals medicijnen om me beter te voelen. Ik hou van de apotheek op het terrein. (Origineel) Able to get me an appointment on the same day as well as meds to help me feel better. Love the on site pharmacy.

cathy dean 28 Sep 2017 - 13:33

(Vertaald door Google) Gaf maar één ster omdat GEEN sterren geen optie is ... ik had een app die. Vandaag met een ernstig opgeblazen gevoel in de buik en vreselijke pijn in de onderrug ... de "dokter" nadat hij had gevraagd wat er met me aan de hand was, deed een urinemonster ... (urine prima) duwde kort op mijn rug waar ik hem liet zien dat het pijn doet ..... vertelde me een paar dingen die het zou kunnen zijn ... schreef toen pijnstillers voor en stuurde me naar huis ... ik had mijn eigen symptomen kunnen opzoeken en naar de winkel kunnen gaan en ibuprofen hebben gepakt ..... wat een grap .... ..... update die ik vergat te plaatsen ... ik werd eindelijk gezien door een competente arts en kreeg de diagnose UTI ... medicatie hielp enorm. Pas na betaling voor TWEE ARTSBEZOEKEN EN LIJDEN VOOR EEN WEEK ... (Origineel) Only gave one star because NO stars is not an option.... i had an app that. Today with severe abdominal bloating and terrible lower back pain... the "doctor" after asking what's wrong with me did a urine sample... (urine fine) pushed on my back briefly where I showed him it hurts..... told me a few things it could be... then prescribed pain medications and sent me home... i could have looked my own symptoms up and went to the store and grabbed ibuprofen..... what a joke......... update that i forgot to post... i was finally seen by a competent docter and was diagnosed with a UTI... medication helped immensly. Only after paying for TWO DOCTORS VISITS AND SUFFERING FOR A WEEK...

Julio Calvo 27 Sep 2017 - 23:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

N Rugers 26 Sep 2017 - 17:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jean-Baptiste Milon 25 Sep 2017 - 13:02

(Vertaald door Google) Het is goed, ze hebben veel faciliteiten en een nieuw gebouw dat veel beter lijkt te werken. In de afgelopen 5 jaar dat ik deze plek heb gebruikt, zijn artsen steeds weggegaan of zijn ze overgestapt op verschillende specialiteiten, waardoor het ongemakkelijk is om een ​​vertrouwensrelatie met uw huisarts te creëren. Bovendien is het apotheekpersoneel, hoewel het enigszins verbeterd is, nog steeds zo vriendelijk en boeiend als gevangenisdeuren ... Al met al nog steeds handig, maar eerlijk gezegd geen vreugdevolle ervaring. (Origineel) It's alright, they have loads of facilities, and a new building which seems to work out much better. In the last 5 years I've been using this place, doctors have kept going away or moving on to different specialities, which makes it uneasy to create a trusting relationship with your GP. Furthermore, the pharmacy staff, although it slightly improved, are still as friendly and engaging as prison doors... All and all still handy, but honestly not a joyful experience.

Pete Gardner 25 Sep 2017 - 05:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Emmanuel Mudahemuka 13 Sep 2017 - 10:25

(Vertaald door Google) Een internationale omgeving met de meeste medewerkers die meer dan 2 talen spreken. Een apotheek binnen. (Origineel) An international emvironment with most staff speaking more than 2 languages. A pharmacy inside.

Heimo Konrad 09 Sep 2017 - 13:52

(Vertaald door Google) Goed georganiseerde en goede service (Origineel) Well organized and good service

Alejandra Tomas 23 Aug 2017 - 16:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

ingrid blom 16 Aug 2017 - 06:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ted van Putten 14 Aug 2017 - 08:24

Mijn huisarts met zijn assistente zijn nog de enige die hebben stand gehouden in het gezondheidscentrum. Ik ben zeer tevreden over hen!

Regis Bourjiac 12 Aug 2017 - 12:21

(Vertaald door Google) Alle doktoren spreken vloeiend Engels en zijn gevoelig voor de verschillende gewoonten van expats in termen van patiëntenzorg. Op basis van een eenvoudig telefoontje kunnen ze in geval van bezorgdheid ook overdag een niche vinden. (Origineel) Tous les docteurs parlent couramment anglais et sont sensibles aux habitudes différentes des expatriés en terme de prise en charge des malades. Sur la base d'un simple appel, ils sont également capables de trouver dans la journée un créneau de disponible en cas d'inquiétude.

Olga Willemsen 05 Aug 2017 - 12:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bhanu Vemparala 04 Aug 2017 - 20:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Christian Baus 29 Jul 2017 - 11:59

(Vertaald door Google) Goede dokters, goede service bijna alles in één huis (Origineel) Good doctors, good service almost everything in one house

Mark De Baat Doelman 26 Jul 2017 - 09:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Juli Maduro 12 Jul 2017 - 03:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Manyara Wanguhu 10 Jul 2017 - 11:08

(Vertaald door Google) Snelle service, ondanks lange rij. Staat me toe om op korte termijn gezien te worden! (Origineel) Fast service, despite long line. Allowed me to be seen short notice!

Gareth Williams 07 Jul 2017 - 22:37

(Vertaald door Google) Tal van diensten en behulpzaam personeel (Origineel) Loads of services and helpful staff

sampath kumar Ayanampudi 05 Jul 2017 - 13:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marta Pozaroszczyk 04 Jul 2017 - 15:02

(Vertaald door Google) De receptie is erg aardig en vriendelijk, ik had geen problemen met alles wat ik nodig had voor. Het andere verhaal is met huisartsen, die ... nou ja, je weet dat de huisartsen in Nederland;) niet erg behulpzaam. Hoewel de assistent Ik was gericht op was zeer professioneel, vriendelijk en behulpzaam. (Origineel) The reception desk is very nice and friendly, I had no problems with anything I was in need for. The other story is with GPs, which... well, you know the GPs in the Netherlands ;) not very helpful. Although the assistant I was directed to was very professional, friendly and helpful.

Jonathan Williams 02 Jul 2017 - 23:00

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alison Kate 02 Jul 2017 - 14:42

(Vertaald door Google) Ik werd goed behandeld, maar niet grondig en kreeg geen duidelijk advies of uitleg over wat er aan de hand was. Ze bedoelen het goed en proberen het leuk te maken, maar ik vond het geen erg deskundige plek. Het is niet geruststellend als beide artsen alles in een naslagwerk moeten controleren - ik weet dat huisartsen niet alles kunnen weten en altijd referentiemateriaal zullen gebruiken, maar ze zouden toch momenten moeten hebben waarop ze het zonder kunnen? Ik ben verhuisd naar een lokale Nederlandse arts die wat zorgzamer is en wat tijd nodig heeft om te vragen en uit te leggen. (Origineel) I was treated okay, but not thoroughly and not given clear advice or explanation as to what was wrong. They mean well and try to make it nice, but I didn't find it a very knowledgeable place. It is not reassuring when both doctors have to check everything in a reference book - I know GPs cannot know everything and will always use reference material, but they should have moments when they can manage without, surely? I moved to a local Dutch doctor who is a little more caring and takes some time to ask and explain.

No.1 KIM 24 Jun 2017 - 16:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

lucrecia rente 22 Jun 2017 - 14:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

João Barata 19 Jun 2017 - 16:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Scorpinox Williams 06 Jun 2017 - 15:47

(Vertaald door Google) Geboekt afspraak. Ging er, vacine niet op voorraad was. Vermijd deze plek serieus. Zijn gerund door absolute apen. (Origineel) Booked appointment. Went there, vacine was out of stock. Avoid this place seriously. Its ran by absolute monkeys.

Zara M 06 Jun 2017 - 15:45

(Vertaald door Google) Vreselijke service. Niet behulpzaam. (Origineel) Terrible service. Not helpful.

Sudipta Bhattacharyya 30 Mei 2017 - 21:38

(Vertaald door Google) Aanbevolen voor uw huisarts !! (Origineel) Recommended for your GP!!

Maria Rostovtseva 27 Mei 2017 - 22:20

(Vertaald door Google) Zeer professioneel team! (Origineel) Väga professionaalne meeskond!

Flavian Gheorghe 23 Mei 2017 - 11:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

B. Aaron Talbot 02 Mei 2017 - 19:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Luke Alexander 09 Apr 2017 - 11:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Riia Järvinen 03 Apr 2017 - 10:29

(Vertaald door Google) Goede service, gemakkelijk om een ​​afspraak te maken. Ik weet niet of het gebruikelijk is dat artsen in Den Haag niet veel onderzoek doen of zelf testen, maar u eerst naar specialisten brengen of zo. (Origineel) Nice service, easy to make an appointment. I don't know is it common that doctors in The Hague don't do much research or tests themselves, but first get you to specialists or so.

Gerrit de Koning 19 Mrt 2017 - 19:20

Prachtige kliniek!

Екатерина Фалюш 09 Mrt 2017 - 07:54

(Vertaald door Google) Ontvangen medicatie verboden voor het overlijden dat ik had. (Origineel) Received medication prohibited for the decease i had.

Ana Cristina Canales Gomez 08 Mrt 2017 - 17:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tanya Kinenya 06 Mrt 2017 - 19:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jill Knowles 06 Mrt 2017 - 10:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

John Ma 04 Mrt 2017 - 07:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Samko Tomka 28 Feb 2017 - 10:41

(Vertaald door Google) Dr.Eberts erg aardig en professioneel. (Origineel) Dr.Eberts very kind and professional.

Dimitris Chalkias 28 Feb 2017 - 10:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rene Knellwolf 22 Feb 2017 - 15:06

(Vertaald door Google) Goede service. Vriendelijk personeel (Origineel) Good service. Friendly staff

Giuseppe Tempone 04 Feb 2017 - 11:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Toni Bushell 28 Jan 2017 - 19:05

(Vertaald door Google) Heb alle voorzieningen die nodig zijn voor mensen die gezondheidszorg nodig hebben voor internationals (Origineel) Got all facilities needed for people needing health care for internationals

Mona Sherief Shalaby 10 Jan 2017 - 22:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nicola Checcacci 27 Dec 2016 - 18:00

(Vertaald door Google) De beste huisarts in de stad. (Origineel) The best GP in town.

Ghazaleh Khalili 17 Dec 2016 - 08:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Denise Ryan 08 Dec 2016 - 17:03

(Vertaald door Google) Man en ik hadden een afspraak om onze ingevulde formulieren in te leveren en een intakegesprek met een van de artsen te voeren. Eenvoudig? NEE. De receptioniste kon onze namen niet vinden en leek in het algemeen geen idee te hebben. Hij vroeg mijn man zijn geboortedatum VIJF KEER (met andere mensen in de buurt, geen respect of privacy) en ging uiteindelijk iemand raadplegen. Toen zei hij: 'Wie is uw arts?' We vertelden hem - nogmaals - dat we ons nog niet hadden geregistreerd! Ons werd verteld dat er tien artsen waren, maar geen van hen was blijkbaar beschikbaar. Ik weet niet of de persoon die hij kreeg een arts was, maar hij bracht ons naar een kantoor, ging op de computer zitten en vroeg mijn man nogmaals naar zijn geboortedatum. Vervolgens belde hij iemand anders, die ook niets leek te weten. Tegen die tijd hadden we genoeg gehad. Ik zei tegen deze man: 'Niets persoonlijks, maar als u mensen geen eenvoudige registratie en intake kunt krijgen zonder al deze verwarring, kunt u nauwelijks van ons verwachten dat u iets medischs vertrouwt.' We liepen uit. Ongelooflijk. Ik moet één ster geven, maar deze plek verdient dat niet. (Origineel) Husband and I had an appointment to go and hand in our completed forms and have an intake chat with one of the doctors. Simple? NO. The receptionist could not find our names and did not seem to have a clue in general. He asked my husband his date of birth FIVE TIMES (with other people standing around, no respect or privacy) and finally went to consult someone. Then he said, 'who is your doctor?' We told him - again - that we had not yet registered! We were told there were ten doctors, but none of them were apparently available. I don't know if the person he got was a doctor, but he showed us into an office, got on the computer and asked my husband his date of birth yet again. He then phoned someone else, who didn't seem to know anything either. By this time we'd had enough. I said to this guy, 'Nothing personal, but if you people cannot get a simple registration and intake done without all this confusion, you can hardly expect us to trust you with anything medical.' We walked out. Unbelievable. I have to give one star, but this place doesn't deserve that.

Joerg Fritsch 02 Dec 2016 - 16:13

(Vertaald door Google) Hooggekwalificeerd en gemotiveerd personeel met de duidelijke nadruk op het welzijn van hun patiënten. Artsen zijn deskundig en luisteren naar medische zorgen, ze zijn een geweldig team van huisartsen en specialisten. (Origineel) Highly qualified and motivated staff with the obvious emphasis on their patients well-being. Doctors are knowledgeable and listen to medical concerns they are a great team of a family doctors and specialists.

Alexandra Rodriguez 24 Nov 2016 - 22:15

(Vertaald door Google) De artsen in deze kliniek hebben echt mijn leven gered. Tot voor kort was niemand in staat om mij correct te diagnosticeren, totdat ik het medische team van IHCH ontmoette. Met de juiste behandeling weer op de gezonde weg, bedankt. (Origineel) The doctors in this clinic really saved my life. Until recently nobody was able to diagnose me correctly, until I met with the medical team at IHCH. With the right treatment back on the healthy track again, thank you.

shabeer hussain 02 Nov 2016 - 10:26

(Vertaald door Google) Echt behulpzaam vriendelijk personeel en Dr's. Leuk internationaal team. Maar je moet wel een beetje directer zijn dan bij je lokale huisarts in het VK. (Origineel) Really helpful friendly staff and Dr's. Nice international team. But you do have to be a little bit more direct than with your local GP in the UK.

Héloïse R 07 Feb 2016 - 14:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Paige Tuhey 07 Aug 2015 - 14:25

Deze Google-recensie is zonder tekst

Maggie In Holland 12 Feb 2014 - 11:36

(Vertaald door Google) Het zit boordevol artsen die het niet alleen konden redden, en vertrouwen op veel nieuwe mensen in het gebied die op zoek zijn naar een "Engels" sprekende arts. Je ziet dat er allerlei specialisten onder één dak zitten en vind GEWELDIG, one stop shopping. Alles onder één dak. Het probleem is dat de artsen erg "groen" zijn en constant naar referentiemateriaal moeten verwijzen terwijl je daar zit en ze Dr. Google zien spelen of zo incompetent dat ze nooit hun eigen praktijk kunnen hebben. De specialisten zijn over het algemeen artsen die zich hebben teruggetrokken uit hun eigen praktijk en dit parttime doen om zichzelf "bezig" te houden. Als gepensioneerde artsen hebben ze niet dezelfde toewijding aan uw gezondheid. De eigen apotheek is een nachtmerrie. 3 verschillende recepten, allemaal gevuld met een andere dosis dan voorgeschreven. Op een keer vertelde ik de apotheker dat hij me niet had gegeven wat was voorgeschreven en hij vertelde me dat de arts de dosering niet had moeten voorgeschreven die zij had voorgeschreven! Wanneer u voor uw recepten betaalt, zorg er dan voor dat u de rekening houdt, want deze zal u opnieuw proberen te factureren. Ik schreef een brief waarin werd geklaagd over deze praktijk en de HR-DIRECTEUR zei dat ze het zou controleren en contact met me zou opnemen, natuurlijk heb ik nooit meer iets van haar gehoord. De HR-directeur die in de standaardpraktijk van een apotheek checkt? Ik denk waarom niet, als de man die je medicijnen vult denkt dat hij het beter weet dan de arts, de HR-directeur weet het beter dan alle anderen met een medische achtergrond. De factureringsafdeling is verschrikkelijk. Stuurt u altijd facturen voor betalingen die zijn betaald, dan duurt het weken voordat u terugkomt, en het antwoord is altijd: "Oh, we hebben een fout gemaakt". Ik zie af en toe een factuurfout, maar ik praat elke keer als ze proberen een andere betaling van u te ontvangen! Doe jezelf een plezier en vraag een lokale arts die bijna allemaal Engels spreekt. Vermijd dit ratten nest van incompetentie. (Origineel) It is chock full of doctors who could not make it on their own, and rely on lots of new people to the area who look for an "English" speaking doctor. You see that there are all kinds of specialists under one roof and think GREAT, one stop shopping. Everything under one roof. The problem is, the doctors are either very "green" and have to constantly refer to reference material while you sit there and watch them play Dr. Google or so incompetent that they could never have their own practice. The specialists are generally doctors who retired from their own practices and do this part time to keep themselves "busy". As semi-retired doctors, they do not have the same commitment to you health. The in house pharmacy is a nightmare. 3 different prescriptions, all filled with a different dosage then prescribed. One time I actually told the pharmacist that he did not give me what was prescribed and he told me that the doctor should not have prescribed the dosage she did! When you pay for your prescriptions make sure you keep the bill as they will try to bill you for it again. I wrote a letter complaining of this practice and the HR DIRECTOR said she would check into it and get back to me, of course I never heard from her again. The HR director checking into a pharmacy standard practice? I guess why not, if the guy who fills your medications thinks he knows better than the doctor, the HR director knows better then everyone else with a medical background. The billing department is terrible. Always sending bills for payment that were paid, then they take weeks to get back to you, and the answer is always, "oh we made a mistake". I can see a billing error once in a while, but I am talking every time they try to get another payment out of you! Do yourself a favor and get a local doctor almost all of them speak English. Avoid this rats nest of incompetence.