Dental Clinic Haaglanden BeauDent
Korte Vleerstraat 16, 2513VM Den Haag
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
8:30 - 17:30 -
dinsdag
8:30 - 17:30 -
woensdag
8:30 - 17:30 -
donderdag
8:30 - 17:30 -
vrijdag
8:30 - 17:30
Informatie

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Tanden bleken
- Orthodontie

Team
K.L. Naranjo Quintero
Tandarts
BIG nummer: 69923820902

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Mijn oma heeft extreem nare ervaringen met Tandartsen gehad en durfde jaren niet te gaan. EINDELIJK heeft ze een tandarts die haar fijn laat voelen. Mijn moeder precies hetzelfde. Mijn hele familie zit hier nu en we zijn Naranjo heel dankbaar voor de fijne behandeling. Ik snap niks van de slechte reviews persoonlijk. Dit is de fijnste tandarts in Den Haag die aandacht voor jou en je situatie geeft. 6 sterren als het kon.
Na jaren bij de voorganger, nu al weer een tijdje bij deze nieuwe tandarts. Wat een verademing. Zeker op het gebied, maar niet alleen, van de mondhygiëne. En het daarvoor reinigen van mijn gebit. Een wereld van verschil vele vele vele malen minder pijnlijk dan de mondhygiënisten van de voorganger. Ik wist niet dat het zo pijnloos kon. Pathetisch gezegd: ik heb vele jaren onnodig geleden. Hij is vriendelijk en pijnloos ook op andere gebieden.
Ik ben zeer tevreden met Dokter Naranjo. Hij werkt goed en legt uit wat hij doet en wat voor problemen ik heb. Ik reis lang om naar zijn praktijk te komen maar dat heb ik wel over voor een goede tandarts. Zijn medewerkers zijn ook super lief!
Hij is aardige tandarts en behulpzaam en kundige. Hij luistert goed naar je.Ik ben blij dat hij mijn tandarts is.
Wij zijn zeer tevreden met deze tandarts!
Super vriendelijke tandarts! Ik ben blij dat hij mij geholpen heeft :)
Ik ken tandarts Kris al jaren. Een gedreven man met passie voor zijn vak. Echt een eerlijke tandarts die je wil helpen en begrip heeft voor de situatie.
Oplichter eerste klas naar mijn inziens
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat een onervaren brutale assistent ... haar nederlands is zo slecht dat ze alles verkeerd begreep .. zij heeft toch een afspraak gemaakt terwijl dat ik aangaf dat ik mn man eerst moet vragen ... daarna bel ze terug om te zeggen dat mn man niet is komen opdagen ... en hing op bijna in mn oor ... gewoon brutaal onvriendelijk en Nlds is slecht !!! Dus never nooit laat ik mn man daar gaan
mn zoon en ik dachten dat we bij Muradin in de praktijk kwamen, diens praktijknaam werd n.l.nog lang gebruikt, door deze nieuwe ,vriendelijke maar onkundige onervaren tandarts. Toen ik het niet in de techniek terug meende te zien en kritische vragen stelde kreek ik vd toenmalige assistent ontwijkende misleidende antwoorden die suggereerden dat hij dezelfde skills en techniek beheerste, maar alleen nog niet alle nieuwe apparatuur had aangeschaft. Binnen een mum v tijd v mn jaarbudget v 400 euro op door hoge kosten voor 2x een handig plastic bitje à 60E voor tijdens de eenvoudige kleine vulling. Mn zoon kwam voor controle, moest alleen een kleine vulling. Daarna heel veel pijn in de hele kaak , we belden 2 dagen lang, de assistent zou t doorgeven, t werd vrijdag, wij belden nogmaals, spraken in, geen reactie op contactverzoeken voor hulp. Toen bleek in t weekend bij de noodtandarts sprake van 2 acute ontstekingen met als gevolg 2 dure wortelkanaalbehandelingen. We zijn terug nr d oude tandarts. Het mailen vd patientgegevens nr d oude tandarts is ook moeilijk, de assistente kan nauwellijks nederlands praat door me heen : " volgende week wordt u teruggebeld dankuwel, dahag" . Stijlloze gang van zaken
Sinds muradin weg is. Is het niet meer wat het geweest is.... Hij zegt dat er gaatjes zijn die er niet zijn. Ik had er volgens hem 4 en nog nooit eentje gehad. Bij mijn nieuwe tandarts bleek het er maar 1 tje te zijn( die hij zelfs niet had aangewezen onder die 4) Heb ze gelukkig daar niet laten maken want dat grote gevolgen gehad voor mijn gebit. Mij zien ze nooit meer terug! Ik beveel deze tandarts daarom ook niet aan als je van je tanden houdt.
Ik kom al jaren bij deze praktijk en sinds Muradin het schip heeft verlaten is het helaas niet meer wat het was. Naast het feit dat ik al eens eerder erg ontevreden was over een onhandige assistente, ben ik afgelopen week pas voor het eerst behandeld door Kristian Naranjo Quintero. Mijn ervaring: De vervelendste 15 minuten die ik sinds lange tijd heb meegemaakt. Ik kwam enkel voor een controle en een schoonmaak en in verhouding tot de behandelingen van de andere tandarts, vloog hij erg gehaast en hardhandig door mijn gebit. Ik gaf het na de behandeling ook aan maar het leek hem niet te boeie. Hij had een gaatje geconstateerd en stelde voor om deze ZONDER verdoving te repareren. Ik vond op dat moment alles best want ik was in mijn hoofd al zoekende naar een andere tandarts. Vandaag ben ik naar een nieuwe tandarts gegaan. We hebben foto's gemaakt om te beoordelen of mijn gebit naast het geconstateerde gaatje nog meer aandacht nodig heeft. De tandarts zei letterlijk het volgende: "Ik vind het heel knap dat hij dit kon beoordelen zonder het maken van een foto. Ik zie namelijk alleen een klein stukje glazuur wat verkleurd is maar absoluut geen gaatje" Normaal ben ik niet van de reviews maar ik vond dit gewoon echt niet oke, doe er vooral je voordeel mee. Ohja klein puntje maar: COVID wordt ook aan de laars gelapt want ik heb niemand beschermt zien werken en ik hoefde ook mijn mond niet te spoelen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst