Centrum Bijzondere Tandheelkunde (CBT) Haga Ziekenhuis Den Haag

Els Borst-Eilersplein 275, 2545AA Den Haag
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.6
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

 

Centrum Bijzondere Tandheelkunde (CBT) in het HagaZiekenhuis

Bij sommige aandoeningen of beperkingen kan een tandarts u of uw kind niet behandelen. In die gevallen verwijst uw tandarts u door naar ons Centrum Bijzondere Tandheelkunde (CBT). Onze tandartsen in het CBT zijn gespecialiseerd in tandheelkundige behandeling bij bijvoorbeeld:

  • een ernstige lichamelijke en/of verstandelijke beperking;
  • extreme angst of een ander psychisch probleem;
  • problemen met het kaakgewricht of kauwspieren;
  • afwijkingen aan de kaak of het gezicht door een ongeluk;
  • aangeboren afwijkingen, zoals groeistoornissen, hazenlip, glazuurafwijkingen of het ontbreken van tanden of kiezen;
  • problemen met een kunstgebit door bijvoorbeeld het slinken van de kaak (resorptie) of sterk afwijkende vorm van de kaak (dysgnatie);
  • kokhalzen;
  • problemen aan de kaak of het gebit die het gevolg zijn van kanker aan het hoofd of de hals.
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Angst behandeling
  • Kindertandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Gehandicapte patiënten
  • Snurk specialist
  • CBT Centrum Bijzondere Tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
Yvonne Schueler
Tandarts
BIG nummer: 09052569902
tandarts
0.0
V.H.M. De Laat
Tandarts
BIG nummer: 9022342002
tandarts
0.0
E.M. Boerrigter
Tandarts
BIG nummer: 89020078902
tandarts
0.0
H.M.E. Van Verseveld
Tandarts
BIG nummer: 39919818902
tandarts
0.0
G.F.E. Neirinckx
Tandarts
BIG nummer: 69913208402
tandarts
0.0
S.D. Timmermans-Krijt
Tandarts
BIG nummer: 89062147902
tandarts
0.0
N.J.W. Fokkens
Tandarts
BIG nummer: 29020981002
tandarts
0.0
K.H. Pameijer
Tandarts
BIG nummer: 59066537402
tandarts
0.0
M. Kooter
Tandarts
BIG nummer: 19917584702

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
0.0
3.6
0.0
Ina Stoyanova 10 Apr 2022 - 15:07

My vision problems started a few months ago. My family doctor diagnosed cataracts and sent me for a consultation to this hospital. I had to have surgery for thick and hard cataracts. I read a review of the hospital. Terrible! Many people talk about racism and bad treatment. What am I going to do? I hardly speak Dutch. But my people say that the way you knock on a door, they will open it for you. Everyone from the first to the last staff member was very kind. Everyone was ready to help. I was assigned a surgeon for the operation. I met a young and sweet girl who did not look like a serious doctor. This startled me a little, but I had no way out. On 30.04. The operation was performed. Everything went well, and the young Dr. Bamonte is a real magician. Thanks to everyone who helped and was so kind to me!

Henny Hogeveen-van der Neut 01 Apr 2022 - 17:39

Waar zijn invaliden plaatsen om rolstoelen uit te laten stappenbij hagaziekenhuis

Peter Breugem 31 Mrt 2022 - 11:55

Mooi en fijn z huis

Bert Enie 30 Mrt 2022 - 09:07

Ik ben 3 jaar geleden in behandeling geweest bij de interne geneeskunde voor mij snelwerkende schildklier ik vond het al voldoende om met medicatie verder te gaan maar ze wilde deze behandeling persee verhelpen en me hierbij gemotiveerd deze jodium behandeling doorgezet waarbij ik nu na 2 jaar last heb van een traag werkende schildklier en alsnog medicijnen mag blijven innemen . Mijn advies is laat je niet manipuleren door de dokteren vooral bij de interne geneeskunde niet

Hans van Weerd 29 Mrt 2022 - 10:50

Gisteren heel prettig geholpen bij oogarts Dr.Neyzen. Hij nam alle tijd voor onderzoek en behandeling. Zeer tevreden. Leni van Weerd.

CuT Short 23 Mrt 2022 - 12:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Katarzyna Przygoda 17 Mrt 2022 - 19:19

(Vertaald door Google) Drama is geen ziekenhuis. 5 uur zit je met een gebroken arm en 30 dokters zitten aan een bureau koffie te drinken. 9 van hen raadplegen je en je moet wachten en wachten tot ze vriendelijk voor je zorgen, maar wanneer een van hen nadert, moeten ze anderen raadplegen, artsen zijn zo ervaren! Vermijd het drama! (Origineel) Dramat nie szpital . 5 godzin siedzisz ze złamana ręka a 30 lekarzy siedzi przy biurku i pije kawę . 9 -ciu z nich cię konsultuje i masz czekać i czekać aż łaskawie się Tobą zajmą , ale jak już któryś podejdzie to musi to skonsultować z innym tak bogate maja doświadczenie lekarze ! Dramat omijać szerokim łukiem !

Rain 2001 16 Mrt 2022 - 07:47

Per afdeling en behandelaar verschillend. Verpleegkundigen en SEH zeker 5 sterren waard. Neurologie wat minder, maar wel kundig. Is meer de communicatie en omgang met mij, waarom ik neurlogie tak minder vind.

Zakier Bechan (NL) 15 Mrt 2022 - 10:35

Ten onrechte een no show factuur ontvangen voor een afspraak waarvan ik nooit op de hoogte was. Super slecht! Half uur lang in de wacht gestaan om vervolgens door een zeer onvriendelijk persoon te worden geholpen die ook geen begrip had voor de situatie nadat ik duidelijk had uitgelegd dat ik nooit op de hoogte ben gebracht van de afspraak.

European Union 13 Mrt 2022 - 21:13

(Vertaald door Google) Mooi zo (Origineel) Good

Marjon van Mill 12 Mrt 2022 - 14:52

Een patiënt met 40 graden koorts wegsturen naar een ander ziekenhuis? Hoe ziek kun je zijn om zoiets te doen! Schandalig

Ewa Rękiewicz 10 Mrt 2022 - 15:54

(Vertaald door Google) € ¥ (Origineel) €₩¥

A.D.D. Grijzepaard 07 Mrt 2022 - 13:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Berry Van der Elst 02 Mrt 2022 - 18:57

Wat een fantastisch ziekenhuis en een geweldig personeel. De diagnoses voor mijn ouders zijn helaas niet zo positief, maar wat is het dan fijn dat het personeel zo deskundig, meelevend en flexibel is. Voor alles hebben ze tijd en begrip. Enorm bedankt voor alle goede zorg voor mijn ouders!

Ingrid van Hattem 20 Feb 2022 - 20:28

Prima ziekenhuis. Beetje out dated wel weer ondanks dat ze jaren geleden zijn gerenoveerd

Ayten Erkoc 13 Feb 2022 - 19:43

Top ziekenhuis Doktor en assistenten zo vriendelijk lief zijnze☆☆☆☆☆

Birgit Gigi 04 Feb 2022 - 11:29

wel een goede ziekenhuis! wachttijd vakt reuze mee en personeel is vriendelijk

Miranda Van Der Knaap 03 Feb 2022 - 07:51

Gastvrij en goed georganiseerd

Sybolt Ettema 29 Jan 2022 - 19:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

karl andersson 28 Jan 2022 - 16:08

Zo fijn hoe er toch persoonlijk tijd wordt genomen om mijn behandeling te bespreken

Moes Kosker 27 Jan 2022 - 14:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nathalie Bos 26 Jan 2022 - 17:18

Ik kom hier het liefst mij het bekendst, en ik voel me hier thuis

Gosia s 26 Jan 2022 - 08:12

(Vertaald door Google) Perfect (Origineel) Perfect 👌

ton hoogduin 25 Jan 2022 - 18:35

Mijn vrouw heeft zeer goede ervaringen met dr.schippers,deze internist is een erg vriendelijke man,luistert goed naar de patiënt,en weet waar hij over praat,alle lof voor deze arts,ook goede ervaring met kaakchirurg dr.vos,en maag,lever darm arts,? Weet zijn naam niet meer,jonge arts met bril,uitstekende arts.

Miranda Roeleveld 20 Jan 2022 - 17:43

Ziekenhuis met goede artsen niet alle afdelingen

Murat Keskin 19 Jan 2022 - 09:34

GROOTSTE TYFUUS ZIEKENHUIS DIE BESTAAT IK ZOU NIEMAND ADVISEREN OM DAAR TE GAAN SLECHTSTE ZIEKENHUIS EN ZELFS 1 STER IS TEVEEL VOOR DEZE TYFUUS ZIEKENHUIS.

Thalia Thalia 14 Jan 2022 - 09:05

Er werken in deze ziekenhuis veel RACISTISCHE medewerkers, pas op en wees op je hoeden daar. Kennisen die daar werken onder hun , die dat ook zeggen en die dat ook weten .

Alex Green 11 Jan 2022 - 15:33

Groot ziekenhuis, met artistieke ingang. Ideaal voor het zorgsysteem van Nederland. Voor de rest is het gebouw een beetje gedateerd maar dat is niet erg want het is niet te oud. Was hier op bezoek, kreeg een kopje thee of chocolade melk aangeboden, het personeel was vriendelijk, vlug en behulpzaam. Ben erg goed geholpen. Dankjulliewel.

Silvia Anthonj 09 Jan 2022 - 17:19

Het is nooit leuk, om in het ziekenhuis te moeten liggen, maar als het moet, dan is dit een fijne plek. Mooie moderne Kamers, die heel 'huislijk' aanvoelen, top zorg en ... echt lekker eten! (Ook belangrijk als je moet herstellen) Tevreden patiënt!

Júlia Lladós i Vila 22 Dec 2021 - 11:34

(Vertaald door Google) Ik heb zojuist de afdeling Polikliniek Gynaecologie van het Haga Ziekenhuis gebeld. Ik heb NOOIT iemand zo onmenselijk zien telefoneren voor een ziekenhuisafdeling. Ik kreeg niet alleen geen ondersteuning, oplossing of hulp voor mijn probleem, maar werd ook op de meest onbeschofte manier behandeld. Ik hoop dat die dame aan de telefoon zich nooit in mijn situatie bevindt en iemand moet confronteren die net zo onbeleefd is als zijzelf, al zou het haar goed van pas komen. Naar de directie van het ziekenhuis: overweeg alstublieft om het personeel te evalueren dat vandaag de telefoonlijn heeft bezocht rond 11:15-11:20 uur (Origineel) I just called the Policlinic Gynaecology department at the Haga Hospital. I have NEVER seen someone so inhuman attending the phone for a hospital department. I was not only not given any support, solution or help for my problem, but was also dealt with in the rudest way possible. I hope that lady on the phone never finds herself in my position and has to confront someone as rude as herself, although it would serve her well. To the hospital direction: please consider evaluating the personnel that attended the phone line today around 11:15-11:20am

Tsaarlina Ilieva 21 Dec 2021 - 14:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Emr Arm 17 Dec 2021 - 13:40

€470 declareren voor een echo en een gesprek met de arts dat samen letterlijk niet langer dan 5 minuten heeft geduurd is te gek voor woorden. Het ergste is dat de arts mij probeert belachelijk te maken door te zeggen dat ik nog jong en sterk ben en dat ik wel tegen een pijntje moet kunnen. En dan niet eens een oplossing of antwoord heeft op de pijn die ik heb. Waarvoor ben ik bij jullie geweest dan? En waarvoor moet ik bijna €500 betalen dan? Helemaal de weg kwijt jullie! Ik wil een oplossing!

Louai Alawad 07 Dec 2021 - 11:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nour Galal 02 Dec 2021 - 16:31

leuke medewerkers

sjef Hendriksen 30 Nov 2021 - 06:38

Goed geholpen iedereen

SR 25 Nov 2021 - 08:06

Fantastisch personeel. Respect voor de zorg.

Sana Pakhrou 24 Nov 2021 - 21:02

Wat een ongelofelijke racistische mensen die daar werken! zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. echt diep triest... ben super sociaal en beleefd geweest maar wat werd ik toch op een nare manier behandeld😡 ik werd telkens afgesnauwt. echt geen goede ziekenhuis, verschrikkelijk!

Christine Montagne 18 Nov 2021 - 17:35

5 maanden geleden hier bevallen. Tijdens zwangerschap was er een zooitje gemaakt van mijn gegevens, de één zei dit, de andere dat. Afspraken gingen langs elkaar heen, ik werd verward met iemand anders, kweken die kwijtraakten, slecht bereikbaar.Tot op de dag van vandaag nog steeds aan het herstellen van een traumatische bevalling, zowel lichamelijk als psychisch. Van tevoren was duidelijk dat de baby te groot zou zijn, verpleegkundige had aangegeven bij collega's dat een keizersnede beter zou zijn, ik ben klein van stuk. Nee hoor, de verpleegkundigen moesten en zouden proberen natuurlijk te bevallen, waardoor de vacuümpomp erbij is gehaald, baby hierdoor klachten heeft. Ikzelf helemaal uitgescheurd, een week later gaan ontsteken en opengesprongen en nog steeds is de wond niet dicht. Nooit meer hier bevallen! Dit was allemaal niet nodig geweest als de naar de verpleegkundige had geluisterd die in de eerste instantie zei dat een keizersnede beter was.

Angel Wolverine 10 Nov 2021 - 13:42

(Vertaald door Google) Een van de beste spoedeisende hulp en afdeling / polikliniek diensten! Ondersteunend personeel! (Origineel) One of the Best emergency and ward / polikliniek services! Supportive staff!

Johan 02 Nov 2021 - 04:03

Sacherijnig medewerkers op verschillende plaatsen. ‘S nachts om drie uur gaat er gedurende 5 minuten een harde pieper af op de kamer. Navraag geen antwoord van mede patiënt. Verpleegkundige komt binnen en snauwt mij af omdat ik vraag wat voor geluid het is. Zoveelste slechte ervaring hier. Zowel communicatie naar patiënt als behandeling van patiënt is beneden de maat.

eniko ferko 01 Nov 2021 - 04:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Emine Koyuncu 29 Okt 2021 - 17:25

Voor de cardiologie spreek ik veel goed me vader hebt daar veel keer gelegen en de verpleegkundige ook heel vriendelijk maar bij de afdeling neurologie heb ik heel slecht ervaring mijn vader is daar door een medische fout overleden en ze hadden hem een overdosis medicijnen gegeven waar door ze nieren zijn geklapt en dat hij in coma is geraakt en dat je niet gebelt bent dat het slecht met me vader ging

Angelo Heijden Van Der 29 Okt 2021 - 15:45

Raar dat een ziekenhuis voor spoed niet bereikbaar is door pollers

ria steinz 17 Okt 2021 - 18:40

Gewoon druk

kweetniet jij wel 15 Okt 2021 - 11:44

Alleen al het vinden van de parkeer garage wat een drama bereid je voor als je het ziekenhuisgevonden heb alles moet je digitaal doen tegen de tijd dat je t allemaal uitgevonden heb ben je half uur te laat 😂😂😂.....Als de rest dan maar goed gaat...Tipje ga ruim op tijd van huis dan loop je niet het risico dat je te laat komt

Nuhr 06 Okt 2021 - 20:51

Alles is fantastisch gegaan. De operatie, de vriendelijke service etc. Ik wil wel even mevrouw. Smit van de afdeling (verpleegkunding) op de hoogste rang plaatsen. Zij is stagiair maar voert haar vak al uitmuntend uit. Zowel op sociaal als professioneel gebied. So mevr. Smit van ong 20 jaar. Jij bent een kanjer!

hi bumum 04 Okt 2021 - 17:44

Meerdere keren prima behandeld, helaas wel wat gehaast allemaal.

Ton van Delden sr 03 Okt 2021 - 20:11

Voor controle

Badr Khaie 26 Sep 2021 - 15:18

Als bezoeker wordt je hier goed geholpen als je erom vraagt.

Ingrid Wagener 23 Sep 2021 - 14:16

Altijd goed.

Rakesh Bresler 22 Sep 2021 - 17:59

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wojciech Podgórski 17 Sep 2021 - 08:29

(Vertaald door Google) Super ziekenhuis👍 perfecte service ️ (Origineel) Super szpital👍 obsługa prefekt ❤️

Dennis Geen 15 Sep 2021 - 13:23

Waarom moet iemand die slecht ter been is uit een lift voor personeel. Ga jullie schamen!!

ronny Elderkamp 08 Sep 2021 - 11:52

Erg slecht geregeld allemaal daar je heb in mijn geval 1 uur bezoektijd om mijn vrouw te bezoeken. Kom je 5 min te vroeg moet je wachten. Maar ze mogen wel tijdens bezoek uur allerlei onderzoeken uitvoeren wat dan weer van je tijd afgaat. Bezoektijd ook belachelijk 13.30 tot 14.30 als werkende persoon moet je dus elke dag een halve dag verlet aanvragen mijn vrouw ligt inmiddels 4 weken daar dus tel uit je winst.

Janta Krijts 25 Aug 2021 - 16:55

Echtgenoot heel goed behandeld op high care en ccu. Eenmaal op afdeling liet de communicatie wel te wensen over. Gelukkig alles verder goed afgelopen.

Jeroen Vd Berg 23 Aug 2021 - 19:26

Goed ziekenhuis in 2016 geholpen aan een hartinfarct Top zusters en dokters

Gespotdoor Dré 21 Aug 2021 - 15:18

Duidelijke indeling

don richie 12 Aug 2021 - 11:09

Artsen die hun poli's niet voorbereiden, matige informatievoorziening, onnodig lang wachten, ziekenhuisapotheek waar je niet terecht kan, etc.

Ehab Mostafa 08 Aug 2021 - 12:57

(Vertaald door Google) We waren net op bezoek bij een van mijn familieleden. Er is een garage met meerdere verdiepingen naast het ziekenhuis. Dus het was gemakkelijk en snel om onze auto te parkeren. We kwamen om 17.00 uur aan, maar waren geschokt toen we hoorden dat de bezoektijd slechts 1 uur per dag is van 15.00 uur tot 16.00 uur. De receptiemedewerker was echter begripvol en accepteerde ons excuus en stond een van ons toe onze patiënt te bezoeken. (Origineel) We were just visiting one of my relatives. There a multistory garage beside the hospital. So it was easy and fast to park our car. We arrived 17:00, but was shocked to know that visit time is only 1 hour a day from 15:00 to 16:00. However the reception person was understanding and accepted our excuse and allowed one of us to visit our patient.

Ivana Ch. 01 Aug 2021 - 14:14

(Vertaald door Google) Ik ging hier voor noodgevallen. Zeer vriendelijk persoonlijk over gynaecologie. Ik was verrast na mijn kleine operatie, ze gaven me een telefoonnummer waar ik kon bellen als ik thuis wat complicaties had. (Origineel) I went here for emergency . Very kind personal on gynecology. I was surprised after my small surgery, they gave me phone number where I could call if I had some complications at home .

jelle hoekstra 28 Jul 2021 - 18:59

Mooi verbouwd, goed uitgerust, erg aardig personeel

Ron van de Velde 26 Jul 2021 - 22:36

Zeer goede ervaringen tot nu toe met dit Ziekenhuis. Ik krijg binnenkort een Mini Maze Hartoperatie door Dokter Falsafi (ben heel blij dat hij mij gaat opereren) en heb 2 x een Pre-Operatief onderzoek gehad bij Dokter "Erik" Teeuws. Een zeer vriendelijke Dokter die een goede uitleg geeft, goed luisterd en heel inlevend is en niets is teveel voor hem. Ik voel mij bij hem heel erg op mijn gemak. Tevens heb ik meer dan uitstekende ervaringen met de dames Marga en Nancy van het Secretariaat Cardiochirurgie. Heel vriendelijk en superaardig en ook voor hun is niets teveel. Ik voel mij erg op mij gemak daar en kijk uit naar mijn Mini Maze Hartoperatie door Dokter Falsafi.”

Shakir Wasefi 15 Jul 2021 - 12:29

Ik was vandaag met mijn moeder bij Dr Jan Willem Boraleff cardiolog voor de Pacemaker een hel aardig arts. THIS DOCTOR IS A GOOD EXAMPLE FOR THE HUMANITY !

Zeraja van Gaalen 12 Jul 2021 - 19:53

Tevreden over de pijn geneeskundige iemand die écht luistert én de zenuwwortel blokkade gezet heeft en déze bijna alle pijn heeft doen verdwijnen. Ze is zorgzaam en is een schatje en heeft heel véél humor 😀.

Rein Visser 30 Jun 2021 - 13:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mostafa Kniounate 30 Jun 2021 - 12:52

Ik zit al bijna meer dan een jaar wachten voor een afspraak met radiologie. Ze zeggen dat wegens corona alle ruimte scanners zijn dicht...!!!ik geloof niets van....

Willem van Seventer 21 Jun 2021 - 19:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

roblox games 21 Jun 2021 - 14:34

Lief personeel op de longpoli

Hans Zweedijk 21 Jun 2021 - 11:59

Ik ben patient bij longarts P. Brocken deze wil geen brief geven die mij ontslaat van de mondneus-kap dit heb ik nodig om te kunnen reizen met het OV, mijn longfunctie is 61%.

Dennis Moi-Thuk-Shung 19 Jun 2021 - 10:52

Net ordelijk , fijn personeel .

Alaeeddine Zanzan 19 Jun 2021 - 01:11

Zeer slechte ziekenhuis wacht tijden zijn superlang. Om 12 uur een afspraak en 2 uur lang gewacht voordat ik aan de beurt was

Wim Verburg 15 Jun 2021 - 22:03

Heel fijn gevoel over de hulpvaardigheid van al het personeel 1 nadeel moeder mag 1 uur op bezoek en ik mag een uur in de wachtkamer blijven , zou mn vader ook graag keer zien maar neem het bezoek niet af van mn moeder zouden daar wel iets meer begrip voor mogen hebben komen niet uit de buurt en elke dag even op visite.

talal midani 12 Jun 2021 - 14:07

Slecht ziekenhuis en de verpleegsters zijn niet vriendelijke

Mohamed Midani 11 Jun 2021 - 22:52

Zeer slecht ziekenhuis en de verpleegsters zijn niet aardig op de afdeling cardioloog

Frank Westerbeek 10 Jun 2021 - 13:24

Goed georganiseerd

anand jagdewsing 09 Jun 2021 - 19:57

Ik was vandaag in het ziekenhuis voor me vader ik kwam wat afgeven en sleutel van zijn huis ophalen en ik was zo zes uur daar maar ik had netjes gevraagd bij de balie kan ik even wat afgeven en de sleutels hallen me vader heeft twee vogels thuis hij was al twee dagen opgenomen maar de vogels moeten toch wel eten daarom kwam ik de sleutels hallen maar er was een zuster die ging te keer en spreekte ook nog een zo grof tegen een medewerker van de balie die me even binnen had gelaten ik kwam daar aan en heb ook nog 45 minuten moeten wachten in het wachtkamer en mijn vader was pas 18:30 klaar met dialyse en hij had niet eens warm maaltijd gehad echt nalatigheid voor een oude man van 68 jaar die medicijnen gebruikt afdeling radioloog 👎

M A 05 Jun 2021 - 13:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nuriye Ali oglou 26 Mei 2021 - 05:39

(Vertaald door Google) Ik ben daar bevallen en ik ben blij 22/08/2021 lieve doodshoop (Origineel) Ben orada doğum yaptım ve memunum 22/08/2021 canim olum umut

Rawan Moha 24 Mei 2021 - 23:42

(Vertaald door Google) Het is ok voor noodsituaties (Origineel) It’s ok for emergency situations

BB Koning 20 Mei 2021 - 06:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jan van der Laan 19 Mei 2021 - 07:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

MPboekenenmeer Libris 17 Mei 2021 - 08:37

Voortreffelijke zorg en aandacht te beginnen bij de binnenkomst. De SEH voorbeeldig efficiënt. Cardiologie, zonder twijfel een kundige topafdeling. Uiterst betrokken jonge en ervaren artsen. Niet voor niets een opleidingsziekenhuis. Afdeling Oogheelkunde dito, absolute top! In geval van urgentie wil ik beslist in het Haga Leijweg behandeld worden!

Corry Beeuwkes 10 Mei 2021 - 17:00

Ik wil mijn complimenten geven aan de ontvangst in Haga (vriendelijke studenten), en dat je daar kan zitten, komen ze ook nog met koffie/thee langs. Ook mijn complimenten voor Dokter Kester ( dermatoloog) vriendelijk, kundig, legt alles goed uit, van mij krijgt ze een 10

Menno De bruijn 30 Apr 2021 - 12:38

Echt een geweldig medisch centrum Top verpleging aangezien ik ook hier heb gelegen op de cardio afdeling voor mijn hart

Martin de Wit 21 Apr 2021 - 14:36

Implantaat geplaatst door dr Vos , vindt haar professioneel te werk gaan in alle facetten . En ze ziet er goed uit !

Lena Stienen 20 Apr 2021 - 10:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Coraline Hoek 19 Apr 2021 - 11:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Edwin Dekker 12 Apr 2021 - 18:23

Goed georganiseerd en strak geregeld i.v.m. Corona.

simone kooy 07 Apr 2021 - 10:19

Heel apart dat het balipersoneel bij de polie urologie, maag darm en lever en long behandelkamer zonder mondkapjes werken. Als ziekenhuis geef je naar mijn mening juist het goede voorbeeld.

Tanja Meijer 05 Apr 2021 - 21:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ron de Bock 05 Apr 2021 - 18:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kees Engelen 03 Apr 2021 - 15:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hugo Koek 01 Apr 2021 - 00:03

Deze Google-recensie is zonder tekst

Kieran Nouwen 27 Mrt 2021 - 08:00

(Vertaald door Google) Behulpzaam personeel (Origineel) Helpful staff

Johan Verbeek 17 Mrt 2021 - 17:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Pouya Banaei 10 Mrt 2021 - 10:58

(Vertaald door Google) Ik heb hier een kleine noodsituatie gehad en werd heel goed behandeld! Bedankt (Origineel) I've had a small emergency here and was treated very nicely! Thanks

Andrzej Hnatiuk 27 Feb 2021 - 14:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Salomon David 23 Feb 2021 - 23:15

2 euro voor 30 min parkeren. Man man man, dat heet uitmelken

Gerard Keijzer 20 Feb 2021 - 07:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

Serhat 19 Feb 2021 - 20:34

Het lijkt alsof de mensen hier niet werken om een dienst te verlenen, maar enkel om je zoveel mogelijk in de weg te zitten en het leven zuur te maken.

Petra Bosman 12 Feb 2021 - 07:46

(Vertaald door Google) coole plek (Origineel) cool place

Siegfried Ramdjiawan 10 Feb 2021 - 18:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Albert Hennekij 06 Feb 2021 - 14:49

Daar zijn ze wel serieus met corona bezig maar op veel plaatsen in Den Haag wordt minder rekening gehouden met de pandemie vind ik!

Theresia Swiebel 05 Feb 2021 - 23:26

Heel goed ziekenhuis. Goede ervaringen mee. Heel goede Artsen en zorgzaam en zeer vriendelijk

Liever Niet 29 Jan 2021 - 18:05

Medewerkster van de bloedafname poli die ik aan de telefoon had deze ochtend was zo onwijs lief en begripvol. Zij verdient echt meer dan 5 sterren! Echter aangekomen in het ziekenhuis werd ik inhumaan behandeld door degene die mijn bloed afnam. Totaal geen empathisch vermogen en werd behandeld alsof ik gewoon een nummer ben. Ze liet me niet uitpraten en ik voelde me de gehele tijd dat ik in het ziekenhuis moest zijn niet op mijn gemak meer.

Frank van veen 28 Jan 2021 - 22:41

een nieuw ziekenhuis eerst even zoeken waar ik moet zijn

Basabose Guy 28 Jan 2021 - 22:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

harm jan driessen 25 Jan 2021 - 11:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Zhing zhing lee 22 Jan 2021 - 14:25

Ik moest mijn verstandkiezen hier laten verwijderen. De eerste keer was ik mijn paspoort vergeten om me te laten identificeren, begrijpelijk , maar de 2e keer kwam ik 7 min. Te vroeg. Kwam het ziekenhuis binnen, moest aanmelden, 10 min. Lang, ging het lift in. Lift komt maar niet naar mijn etage (duurde 8 min.), uiteindelijk wel en ging naar boven en ik loop naar de balie toe, zeggen ze dat k telaat ben en voor de 2e keer mijn afspraak moet verplaatsen. Die meneer zegt dat ik voortaan 15 min. Vantevoren er moet zijn i.p.v. 7 min tevroeg. Ik ben echt boos, want het kost 4 euro om met de tram daar naartoe en terug te gaan en het is al mn 2e keer, dus ben gwn 8 euro kwijt en ik moet nog de volgende keer komen, dus eigenlijk is het al 12 euro en ik loop gwn leerstof mis, want ik ben pas 14 jaar oud.

Roelofje Kronenberg 14 Jan 2021 - 19:23

Niet best.

reid barla 10 Jan 2021 - 10:14

(Vertaald door Google) Werd opgenomen via de SEH voor een niersteen. Ik voelde me meteen op mijn gemak dat ik in veilige handen was. Afkomstig van iemand die pas een jaar geleden naar NL is verhuisd. Dat zegt veel. Tegenover verpleegsters, personeel en artsen - allemaal solide. Petje af voor de Urologie Doctors en de AODA Nurses. Jij bent de beste. Gelukkig 2021. (Origineel) Was admitted via the Emergency for a kidney stone. Immediately felt comfortable that I was in safe hands. Coming from someone who has moved to NL only a year or so ago. That says a lot. Across from Nurses, Staff, and the Doctors - all solid. Hats off the the Urologie Doctors and the AODA Nurses. You are the best. Happy 2021.

Dikkie Dik Clan 29 Dec 2020 - 22:05

heb een blikje gekregen kwam een man binnen

Arman Guman 27 Dec 2020 - 20:32

(Vertaald door Google) Geen heel goed ziekenhuis, de doktoren geven je gewoon medicijnen en je kunt naar huis, in het Westeinde Ziekenhuis hebben ze een volledige controle gedaan en het probleem ontdekt. Dit ziekenhuis is niet zo goed (Origineel) Not a verry good hospital, The doctors just give you medicine and you can go home, at the Westeinde Hospital they did a full check up and found the issue. This Hospital is not so good

Daisy 15 Dec 2020 - 22:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Andrzej Hnatiuk 10 Dec 2020 - 20:40

(Vertaald door Google) Slechte doktoren in de urologie, ik deed alles wat ze zeiden, omdat het doktoren zijn, dus ik geloofde dat ze wisten wat ze deden, maar ze deden het alleen maar erger. Ik verloor veel geld, tijd en verpestte mijn gezondheid. Ik raad het niet aan. (Origineel) Bad doctors in urology, I did everything they said, because they are doctors so I believed they knew what they were doing but they only did worse. I lost a lot of money, time and ruined my health. I do not recommend.

Arnetia Breedijk 03 Dec 2020 - 12:00

Het slechtste ziekenhuis die ik ooit heb gezien. Hebben mijn vader geopereerd en toen die na 1 week dood ging kwamen ze er achter dat de operatie mislukt was. Als deze mensen hun werk goed hadden gedaan had ik me vader niet verloren

lesley wijfjes 26 Okt 2020 - 05:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

giulia De klerck 21 Okt 2020 - 18:12

Deze Google-recensie is zonder tekst

Vineeth Raveendran 20 Okt 2020 - 08:26

(Vertaald door Google) Mijn zoon is hier geboren. Heel goede ervaring. ze hebben ook een mooie hotelfaciliteit die zich slechts één verdieping boven de verloskamer bevindt. Mijn vrouw heeft geen klachten, maar alleen goede dingen te zeggen. (Origineel) My son was born here. Very good experience. they also have a nice hotel facility which is just one floor above the delivery room floor. My wife has no complains but only good things to say.

Yasmina De Graaf 13 Okt 2020 - 13:58

Heb vaker geen leuke ervaring gehad met dit ziekenhuis.. Lopen ook best lieve en goede artsen daar, maar ok lopen daar rasisten of dokters die zich niet kunnen inleven in een pasient, waardoor ik het geen fijn ziekenhuis vind eigenlijk. Ik weet je vind overal wel rotte appels, maar ik persoonlijk heb meer goede ervaring in westeinden.

Ar PS50 08 Okt 2020 - 22:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Semra Altug 04 Okt 2020 - 01:02

Op 23 september ben ik samen met mijn zoon, met een stromende bloedneus waar ik al dagenlang erge last van had met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Ik ben in dit ziekenhuis heel snel en goed geholpen. De artsen waren ook super aardig en binnen een mum van tijd was het opgelost. Ik werd geholpen door KNO arts dr Zon en zijn 2 assistenten. Hartelijk bedankt

Bep Schmidt 30 Sep 2020 - 18:30

Heel goed ziekenhuis, aardige en kundige artsen, goed personeel, schone kamers. Ik heb alleen maar lof over dit ziekenhuis.

Nel van Teijlingen - Dullaart. 22 Sep 2020 - 11:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nedal Alhallak 10 Sep 2020 - 17:38

(Vertaald door Google) Rustig, schoon, goede behandeling en snel werken (Origineel) هادئ ونظيف ومعاملة جيدة وسرعة في اداء العمل

Sandra Benkemper 10 Sep 2020 - 11:35

Ben hier afgelopen maart geopereerd aan lipomen. Één nacht gebleven. Ben in principe tevreden over hoe het allemaal verlopen is. Waar ik ontevreden over ben zijn de grove littekens aan de linkerzijde van mijn lichaam. Rechts is dit wel netjes gedaan. M.n. voor plastisch chirurgie is dit bijzonder slecht gedaan. Stel je een schoonheidsoperatie voor met littekens van 3 strepen alsof je boter-kaas-eieren speelt 1cm2 groot per stuk. Wie zou dat willen? De eerste afspraak voor af was wat hectischer. Ben van hot naar her gestuurd, waardoor ik onnodig lang in het ziekenhuis aan het rond wandelen was. Dat was iets frustrerend, het lijkt dan een nog groter ziekenhuis ;P

Paul G 30 Aug 2020 - 11:28

Deze Google-recensie is zonder tekst

Niovi G 13 Aug 2020 - 21:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

Damian Ankudowicz 06 Aug 2020 - 18:47

(Vertaald door Google) Ze hebben mijn leven gered (Origineel) Uratowali mi życie

Tariq Bashir 30 Jul 2020 - 21:15

Hier onze goed geholpen van mijn dochter ik ben blij dat ik hier te komen.

Hans de Jong 10 Jul 2020 - 19:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

Loek Vrijhof 06 Jul 2020 - 07:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nuriye Ali oglu 01 Jul 2020 - 21:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marc Van den Wyngaert 27 Jun 2020 - 07:25

Eerste bezoek, vlot geholpen ondanks Corona

Christian Alsemgeest 14 Jun 2020 - 14:23

Het kinderziekenhuis is super. Veel persoonlijke aandacht en een goede verzorging. Complimenten voor de verpleging👍

Esmer Gız 04 Jun 2020 - 10:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Farah S 12 Mrt 2020 - 16:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Evelyn Izaks 06 Mrt 2020 - 18:09

Net, vriendelijk opgezet ziekenhuis. Best tevreden over het algemeen.

René Achterkamp 08 Feb 2020 - 10:40

Groot medisch centrum.Ziet er steeds beter uit na verbouwing.

Karin Hassan-van Poorten 05 Feb 2020 - 16:43

Altijd heb ik het al een afstandelijk en koud geheel gevonden. Ben er bevallen van 2 kinderen en moet er nu verplicht naartoe door de verdeling van werkzaamheden in de diverse ziekenhuizen. Als je binnenkomt ben je een nummer en dat gaat niet meer over. Het is onpersoonlijk, afstandelijk en wat zeker vreselijk is dat je niets zonder hulp kunt vinden. Zit totaal geen logica in de bewegwijzering. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en bent daardoor te laat voor je afspraak. En tot slot lopen er veel onaardige vrijwilligers rond die zogenaamd je verder moeten helpen maar alleen maar boos reageren als je een vraagt stelt.

Michael 30 Jan 2020 - 09:45

(Vertaald door Google) Zeer mooie architectuur, zeer goede combinatie van oud en nieuw. (Origineel) Very nice architecture, very good combination of old and new.

Willem Slijkhuis 29 Jan 2020 - 17:51

Mijn ervaring is prima de verpleging is top 2018 voor een Openhartoperatie in gelegen verzorging is top goed verzorgd.Je kan geloof ik kiezen uit verschillende maaltijd het eten smaakte goed.Ik wil Wima nog bedanken voor de goede zorg op de SEH niets was teveel.Weet jammer genoeg niet haar achternaam ik was binnen gebracht met de ziekenwagen.Ik had het heel benauwd vocht achter me Hart ik had laatste keer een strippenkaart was er in en twee dagen later er weer uit.Ze vroeg of er nog mensen waren die geholpen moesten worden ik riep ja ik ze herkende me stem..

Leo Short 24 Jan 2020 - 22:08

Mooi ziekenhuis en aardig personeel. Maar jammer van de hoge parkeerkosten.

Natascha Apperloo 24 Jan 2020 - 18:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Glenn van der Heijde 22 Jan 2020 - 09:58

HaGa ziekenhuis biedt alles wat IK van een ziekenhuis verwach

Sato Grigoryan 16 Jan 2020 - 21:13

Vriendelijk personeel🙏

Willem Cornelissen 15 Jan 2020 - 13:48

Goed. 👍

Jordy Nolkes 11 Jan 2020 - 10:32

Ziekenhuis

Bram van Eden 04 Jan 2020 - 15:15

Ik ben tijdens de kerst van 2019 opgenomen geweest ivm een gebroken heup. Ben echt goed geholpen. Zowel de artsen als t verplegend personeel heb ik als vriendelijk ervaren. Zodra ik belde voor t een of ander kwamen ze er aan. En als ze nog even met iemand bezig waren dan werd er gezegd dat ze er aan kwamen. Maar toch ook een puntje van kritiek helaas. Dat heeft te maken met de kamers die niet echt warm waren maar eerder te fris. Dat was in andere ziekenhuizen toch beter geregeld. Vandaar net geen 5 sterren.

Amanda King 30 Dec 2019 - 12:48

(Vertaald door Google) Ik had daar een nood c-sectie. Ze lieten me altijd vechten om pijnstillers. Ze wilden me gewoon paracetamol geven. Ondanks veel pijn naar huis gegaan. Teruggekomen op dezelfde dag werd ik ontslagen omdat de pijn toenam en ik koorts had. Werd met antibiotica naar huis gestuurd. Toen splitste mijn incisie een groot abces op dat ze misten. Moest worden afgeleverd door een ambulance. Ik heb 4 uur op behandeling gewacht. Nog steeds met veel pijn. Ga indien mogelijk ergens anders heen en vermijd deze. (Origineel) I had an emergency c-section there. They always made me fight them for pain meds. They just wanted to give me paracetamol. Went home despite great pain. Returned the same day I was discharged because pain was increasing and I had a fever. Was sent home with antibiotics. Then my incision split exposing a giant abscess that they missed. Had to be delivered by an ambulance. Have been waiting for treatment for 4 hours. In great pain still. Go somewhere else if possible and avoid this one.

Robert 27 Dec 2019 - 15:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marc van Teerns 19 Dec 2019 - 22:31

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ewa Maciejek 16 Dec 2019 - 16:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tom van Dijk 16 Dec 2019 - 12:10

Nog veel bouwwerkzaamheden vlak voor de ingang

Terry Keijzer 05 Dec 2019 - 20:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marecki 01 Dec 2019 - 18:58

(Vertaald door Google) Een heel groot ziekenhuis, maar zeer georganiseerd, bij de ingang helpen dames je als je het nodig hebt als je de afdeling niet kunt bereiken. Een modern ziekenhuis, goed onderhouden, schoon. Mijn vrouw is daar bevallen, hoogwaardige zorg. Ik heb een hernia-operatie ondergaan, zeer goede zorg, netheid is een pluspunt. (Origineel) Bardzo duży szpital, ale bardzo zorganizowany, na wejściu Panie pomagają Ci w razie potrzeby jak nie możesz trafić do danego działu. Nowoczesny szpital, zadbany, czysty.Moja żona odbywała tam poród, opieka na wysokim poziomie. Ja przeszedłem tam operacje przepukliny kręgosłupa, opieka bardzo dobra, czystość wszystko na plus.

Pier Giglione 01 Dec 2019 - 11:11

(Vertaald door Google) Zeer goed ziekenhuis. (Origineel) Very good Hospital.

Edwin Arthur 24 Nov 2019 - 14:30

In de verbouw, het wordt wel wat

Hannie Langenberg v Baalen 09 Nov 2019 - 09:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Leon Marges 05 Nov 2019 - 14:14

Super goed verzorgd en aandacht wanneer ik nodig had. Operatie was goed gegaan en echt tot rust gekomen. Zou deze ziekenhuis zeker aanrader

L.S. Nagtegaal 03 Nov 2019 - 11:05

Zeer goed ziekenhuis (cardiochirurgie)! Heel vriendelijk en kundig personeel, excellente service.

brigitte 02 Nov 2019 - 01:02

hier kom ik helaas regelmatig. ik vind het eern zeer fijne en modern ziekenhuis vriendlijk personeel en ook genoeg parkeerplaatsen ook stoppen er meedere trams en bussen voor de deur dus zeker goed bereikbaar ook zijn er bij binnenkomst een receptie en aanmeld balie. ook zit er een restaurantje en een koffie corner waar tegenwoordig een goede cateraar in zit ook zit er een kapper en een bloemenzaak en een winkeltje waar je van alles kan kopen cadeautjes maar ook kleine dingetjes voor als je bent opgenomen een krantje magazines of drogisterij artikelen. ook is er bij de ingang van dit ziekenhuis goed rekening gehouden met grote draai-deuren met in het midden een grote deur waar je doorheen kan als je in een rolstoel zitten of achter een rollator loopt. ik kom hier al heel wat jaartjes en ik ben zeer tevreden over dit ziekenhuis ook als mijn afspraak niet door kan gaan krijg ik een telefoontje van de planning dat niet doorgaat en ook krijg ik altijd een sms een paar dagen voor mijn afspraak wat ik zelf altijd heel fijn vindt. En bij bloedprikken hoef je ook nooit lang te wachten de zusters daar zijn ook altijd erg vriendelijk en stellen je waar nodig op je gemak.

Dennis Hermans 31 Okt 2019 - 09:15

niet gezelag

Elzbieta 27 Okt 2019 - 12:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Natasja Haeren 25 Okt 2019 - 00:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Allison Parker 22 Okt 2019 - 23:37

Deze Google-recensie is zonder tekst

M otten-harp 07 Okt 2019 - 10:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sandra Swaan 06 Okt 2019 - 11:14

Mijn man is geweldig goed geholpen in dit ziekenhuis hij was ernstig ziek toen hij binnen werd gebracht maar ze zijn erg lief voor je geweest en hebben hem goed opgeknapt ik vind het geweldig hij was de jongste niet meer 86j

Martin Wedel 24 Sep 2019 - 14:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeoffrey Groot 18 Sep 2019 - 16:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

prada de jong 29 Aug 2019 - 05:11

Prima ziekenhuis vaak gezeur om niks ze zijn erg goed en doen wat ze kunnen

Embert Menting 26 Aug 2019 - 11:54

Prima ziekenhuis met goede specialisten en goed personeel

Walter Telting 25 Aug 2019 - 20:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Louise Bremer 22 Aug 2019 - 11:33

Geopereerd o.a. Aan een aneurysma in mijn aorta. Prima gegaan. Hele deskundige artsen, aardig personeel. Mooie kamers.

Ankie Turfboer 19 Aug 2019 - 17:19

Erg behulpzaa

Lennard Smit 12 Aug 2019 - 11:37

Wat een onbeschofte, ongeïnteresseerde muts aan de telefoon! Carlijn van interne geneeskunde, als je je werk niet leuk vindt, moet je lekker wat anders gaan doen.. klapkut!

Jay R. (Jay) 07 Aug 2019 - 10:52

Altijd uitloop van minimaal 30 minuten tot 2 uur. Afspraken worden door elkaar heen gegooid en nooit optijd behandeld.

Tineke Van Langen 31 Jul 2019 - 20:26

Goed ziekenhuis ook goede en gezellige verpleging

Roel Schmaal 31 Jul 2019 - 18:34

Hele verbetering sinds er nieuwbouw heeft plaats gevonden. Alles vernieuwd en veel meer ruimte voor iedereen,letterlijk & figuurlijk een verademing voor iedereen zowel voor de patiënten en verplegend personeel.

Winish Pahladsingh 30 Jul 2019 - 20:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

FirexOokami 25 Jul 2019 - 21:32

Een superziekenhuis en ze zijn hier superaardig! Heb er een dagje moeten blijven en ze hebben alles rustig uitgelegd en ze blijven geduldig bij je tot je hebt wat je nodig hebt en weet wat je wilt weten😊

Maurits Kraaijeveld 10 Jul 2019 - 10:52

Ze mogen wel een aparte ingang maken voor het kinderziekenhuis, je loopt je letterlijk een ongeluk

bz zd 23 Jun 2019 - 23:05

waardeloos ziekenhuis, moeten zich diep en diep schamen om iemand op de ehbo weg te sturen met een acuut compartiment syndroom aan het onderbeen met de mededeling ga maar naar het westeinde ziekenhuis. geen ambulance geen taxi lopend heb ik mijn weg moeten vervolgen. ABSOLUUT SCHANDALIG!

Kees Koot 16 Jun 2019 - 18:46

Erg lieve en fijne verpleegsters en verzorgers voor mijn vriendin op de stroke afdeling Ik ben blij dat ze hier ligt

Leo Menijn 05 Jun 2019 - 14:30

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marijk Blanken 16 Mei 2019 - 18:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

John Haagstam 08 Mei 2019 - 17:34

Ik woon dichtbij ,en nu lig ik eeniet paar dagen erbij de behandeling is goed

Myrthe de Haan 18 Apr 2019 - 09:53

Ik ben hier geweest om foto's te laten maken en daar ben ik prima bij geholpen. Wel vind ik dat er iets moet veranderen aan de parkeerplaats. Er staat nergens een bordje of de parkeerplaats vol is, dus hebben we daar een aantal rondjes gereden zonder resultaat. Uiteindelijk staan we aan de kant van de weg. Houd hier rekening mee als u moeilijk kan lopen. Verder een fijn ziekenhuis en goed meedenkend personeel.

John Korte 12 Apr 2019 - 17:44

Vandaag ontslagen van een operatie in de nek, niets anders dan lof voor de verpleegkundige van de ouderenzorg 7e etage. al met al is het mij niet tegengevallen.

Marjo TJAARDA 09 Apr 2019 - 08:47

De meeste verpleegsters zijn zeer vriendelijk, maar er zijn erbij die denken dat ze op een kattige manier moeten zorgen voor een aantal kinderen. Ook werd de dochter van een mevrouw weggestuurd, omdat het geen bezoekuur was, maar in dezelfde zaal zaten 6 familieleden bij een man aan het bed, waarvan 1 vrouw helemaal in het zwart was, waarbij je alleen een paar ogen zag. De mevrouw die geopereerd was, moest de volgende dag gelijk haar bed uit en gaan oefenen. Natuurlijk is dit mogelijk, maar voor deze vrouw die 3 dagen niks gegeten had, was het moeilijk. Ze kreeg ook een flauwte en moest naar de eerste hulp. Er is geen persoonlijk contact, maar wat het protocol voorschrijft moet worden gedaan. Hopelijk niet meer in dit ziekenhuis.

Ria van de ven 01 Apr 2019 - 12:54

Ze zijn zeer onvriendelijk door de telefoon geen fijn ziekenhuis

Ineke Van Der Hout 20 Mrt 2019 - 19:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

JelleCraft B.V. 08 Mrt 2019 - 14:24

Goed ziekenhuis je word er goed behandeld en er word gezet wat ze gaan doen

Sel Brin 26 Feb 2019 - 23:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Annie Asil 08 Feb 2019 - 10:37

Ik moet wel even eerlijk zeggen dat niet alle verpleegkundigen zo aardig zijn en dat er langs elkaar heen gewerkt wordt! Geef mij maar de dag verpleegkundigen! Die zijn veel beter dan de nacht dienst . Ik ben 3 januari geopereerd aan een nekhernia Ben de hele dag echt ziek geweest veel moeten spugen en kon niet goed wakker worden in de nacht ben ik pas goed wakker geworden . Ik moest naar de wc dus ik drukte om een verpleegkundigen te laten komen want ik was nog niet uit bed geweest! Zij kom om te vragen wat er is ik vertel haar dat ik naar de wc moet waarop ze zeg gaat u, gang en loop gelijk weer weg! Ik dacht bij mij zelf oke ik doe het wel alleen dat had ik dus nooit moeten doen ik ben dus in de wc gevallen ik werd echt niet goed waardoor ik erg schok vraag mij niet hoe ik terug in mijn bed ben gekomen maar het is mij gelukt! Alleen heb ik bijna 4 dagen niet normaal kúnnen lopen mijn knie was erg dik geworden . Ik wil hier alleen maar mee aangeven dat die verpleegkundigen had moeten lezen dat ik nog niet uit bed was geweest naar de ingrijp! Dus bij deze wil ik haar bedanken dat ik 4 dagen veel pijn in de knie heeft gehad .

Anneke Spa-Kornalijnslijper 06 Feb 2019 - 18:20

Erg blij met de behandeling in het HAGA ziekenhuis, hier leven de verpleegkundige nog met je mee hebben empathie voor je, ondanks hun drukte. Afdeling heelkunde 1, bedankt voor jullie empathie, steun en opbeurende woorden en dat jullie er waren toen het nodig was.

Yvonne De Vroedt 04 Feb 2019 - 13:25

Vakkundig en rustgevend ! Iedereen die er werkt. Geweldige ontspannen sfeer. Snel geholpen en precies de juiste diagnose, top.

Vishaal Nanda 29 Jan 2019 - 11:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hermikaaniquarius 25 Jan 2019 - 08:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Aukje Gerbranda 22 Jan 2019 - 09:54

Heel fijn personeel en goede zorg! Kinderoogarts is erg lief voor mijn dochter. Afdeling verloskunde werden we vorig jaar goed ontvangen en geholpen.

Mahmoud kassemb 20 Jan 2019 - 01:40

Heel mooi en groet ziekenhuis

Astrid Bleeker 18 Jan 2019 - 23:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

G Groentje 17 Jan 2019 - 20:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

A Deb 16 Jan 2019 - 08:44

Super ziekenhuis

Diana Kanters 14 Jan 2019 - 14:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

julia 06 Jan 2019 - 11:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

marja rutgrink 28 Dec 2018 - 20:18

op sommige afdelingen en ook op de poli de mensen die bij de balie werken moeten echt een cursus volgen hoe je met patienten om moet gaan zijn niet echt klant vriendelijk of ze hebben het verkeerde beroep gekozen

L. Liban Shair Ali 13 Dec 2018 - 17:45

Kan beter

Müşaver Güzel 24 Nov 2018 - 16:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

Paul & Gaby Morgenland 19 Nov 2018 - 11:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Hans van der Pot 15 Nov 2018 - 18:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

S The Netherlands 10 Nov 2018 - 08:47

Mijn grootmoeder werd er opgenomen ivm een collum fractuur. Zij was niet te spreken over de bejegening van een aantal medewerkers. Punt van aandacht voor de afd.

RTVRACING 08 Nov 2018 - 08:36

Helaas opgenomen in het ziekenhuis. Uiteindelijk niks ernstigs. Maar wat was de verzorging goed. Lieve zusters en artsen. Zelf bekend met angstklachten maar ook hiermee hielden ze uitstekend rekening. 5 sterren zeker waard.

krzysztof seba 28 Okt 2018 - 13:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Peter van egmond 23 Okt 2018 - 20:51

Wat een geweldig ziekenhuis!!! Wat een vriendelijke mensen allemaal! Fantasies snelwerkend team. Mijn vrouw werd binnengebracht met een hartaanval. Alles ging op rolletjes. Ook op zaal. Bedankt lieve mensen. Moesten daarna naar Leiderdorp. Best wel een heel verschil. Weer wat jaartjes teruggeworpen in de tijd.

Dh Df 14 Okt 2018 - 00:20

(Vertaald door Google) Ik ga naar een noodgeval met iets aan mijn oog ik moet een afspraak maken in huisstappen en de dokter stuurt me naar huis ik zeg haar dat ik iets in mijn oog heb ze vertel me dat je niet weet ik moet het controleren Ik zie niets ik zei mabe ik moet voor microscopie gaan ze zegt me dat je niet weet wat voor soort dokter ik ben en ze stuurt me naar huis me bijna blind tank jij goede dokter ik weet de naam niet maar ik wil open prosses in koord voor haar kun je me helpen (Origineel) I guet to emergency wiht something on my eye I have to make apoitement in housaarts and the doctor send me home I tell to her I have something in my eye she tell me you don't cknow I have to check ok I said she tell me I see nothing I said mabe I have to go for microscopy she tell me you don't cknow wat kind of doctor I am and she send me home me almost blind tank you good doctor I don't know the name but I want open prosses in cord for her can you help me

Sarmiela Engelbregt 22 Sep 2018 - 22:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

goran milutinovic 13 Sep 2018 - 19:14

Daar ben ik aan het werk nieuwbouw

Hans Horst 11 Sep 2018 - 10:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ruud Michels 06 Sep 2018 - 21:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Goran Milutinvic 06 Sep 2018 - 12:23

Ik ben hier aan het werk. Dus kan niet veel zeggen over het ziekenhuis zelt

Artur Olszewski 06 Sep 2018 - 00:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Tomek Kubielewicz 05 Sep 2018 - 09:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lan Schiebel 23 Aug 2018 - 17:33

3 dubbele bypass operatie gehad na spoedopname via 1ste hulp, de hartbewaking en naar afd. 8A van de thoraxchirurgie. Alles liep op rolletjes en personeel en artsen super zorgzaam. Op alle afdelingen goed geïnformeerd. Heerlijk op een eenpersoonskamer gelegen, na 5 dagen naar huis met goede voorlichting, een topteam in het Haga!

aaah Miladd 12 Aug 2018 - 22:19

Zeer aardige medewerkers, ziekenhuis is overigens wel heel groot, te groot, maar dat wordt goed gemaakt door de auto shuttle.

Melissa S. 10 Aug 2018 - 11:53

Heb weinig goeds te vertellen over dit ziekenhuis en daar laat ik het maar bij.....

A Live (AB thank God) 08 Aug 2018 - 18:24

(Vertaald door Google) Ik heb alleen het beste te zeggen over dit ziekenhuis, ik ben erg ziek en ik moet soms in het ziekenhuis blijven en ik moet zeggen, het maakt niet uit welke tak, longen, reumatoïde, infuus, gynaecoloog noem maar op, ze zijn allemaal Super goed. Van de specialist tot de schoonmakers. Ze geven er echt om en dat is te zien vanaf het moment dat je binnenkomt en zelfs nadat je bent vertrokken. Het zijn goede mensen met een groot hart. (Origineel) I have only the best to say about this hospital, I am very sick and I need to stay in the hospital sometimes and I must say, it doesn't matter which branch, lungs, rheumatoid, infusion, gynecologist you name it they are all great. From the specialist to the cleaners. They really do care and it shows from the time you enter and even after you leave. They are good people with big heart.

Jan van der Hout 05 Aug 2018 - 13:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jet Kapma (Jettix11) 28 Jul 2018 - 06:09

SEH en opname afdeling zijn allebei heel erg goed geregeld

George Ellis 09 Jul 2018 - 10:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

RD IN HD 04 Jul 2018 - 15:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anthoni Mulder 25 Jun 2018 - 03:33

Ambulance personeel waren 2 sadistise gestoorde onmenselijke behandrling Horen te werken op een dlachterij

waardering
Reactie van/namens: Centrum Bijzondere Tandheelkunde (CBT) Haga Ziekenhuis Den Haag

Erg vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft met het ambulancepersoneel. Deze personen zijn echter niet in dienst van het HagaZiekenhuis. Als u een klacht wilt indienen, kunt u tercht op de website van GGD Haaglanden: https://www.ggdhaaglanden.nl/over/klachten.htm ^DH

M Cramer 21 Jun 2018 - 12:41

Heel vaak behandeld en in het ziekenhuis gelegen op diverse afdelingen. Alleen maar positieve ervaringen, zowel personeel als artsen. Sommige artsen praten wat moeilijker, maar wanneer je vragen stelt krijg je op alles een duidelijk antwoord. Eten kan beter, maar door mijn chemo was mijn smaak misschien veranderd. Over het dure parkeren: bij meer dan 4 uur kun je een dagkaart halen bij de receptie. Kosten ongeveer 5.50 euro. Parkeerplaats is in particuliere handen trouwens. Het soms eerder aan de beurt komen heeft te maken met eerder inchecken of eerst bij een andere arts geweest zijn. Het dubbele inchecken b.v bij rontgen vind ik overbodig. Op de rontgenafdeling nooit langer dan 20 minuten gewacht. Ik vind het een fijn ziekenhuis al zou het inchecken eenmalig moeten zijn.

SAmir BArez 23 Mei 2018 - 08:54

Deze Google-recensie is zonder tekst

Eurico De Matos Barbosa 04 Mei 2018 - 21:57

(Vertaald door Google) Fantastich 😊 (Origineel) Fantastich 😊

Andre 03 Mei 2018 - 20:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Charlot 30 Apr 2018 - 23:24

Hele slechte ervaringen in dit ziekenhuis, heeft 20 jaar geduurd voordat ze erachter kwamen dat ik een aangeboren hartafwijking had en geen stofwisselingsprobleem. Gat in hart en was eerst niet te zien op echo terwijl het ruim 2 cm was. En dat ondanks alle nieuwe apparatuur, schande. Het is een groot ziekenhuis een soort fabriek, je bent er alleen een (verzekerings)nummer. Na de diagnose ben ik overstuur naar huis gestuurd zonder iets van nazorg. Ben ergens anders met spoed geopereerd ik had toen klasse 3/4 hartfalen, Dyspneu, lever en nierfalen. Maar dat gat in het hart kon geen kwaad volgens eerdere cardiologe van haga Leyweg. Als ik naar hun advies had geluisterd was ik letterlijk gestikt. Bizar, dat fouten zo worden weggewerkt en een mensenleven zo weinig waard is hier. Hele slechte ervaringen, ik kom hier nooit meer terug en zal het iedereen afraden om hier naartoe te gaan.

waardering
Reactie van/namens: Centrum Bijzondere Tandheelkunde (CBT) Haga Ziekenhuis Den Haag

Erg vervelend dat je zo’n nare ervaring hebt in ons ziekenhuis. Dat kan uiteraard nooit de bedoeling zijn. Wil je ons helpen om soortgelijke ervaringen in de toekomst te voorkomen? Onze klachtenfunctionaris gaat graag met je in gesprek. Meer info: www.hagaziekenhuis.nl/klachten

Adil Riffo 19 Apr 2018 - 13:37

Vind wel mooi ziekenhuis en prachtig medewerkers en ik ben trots op mijn stad Den Haag

Jerom Buijsse 15 Apr 2018 - 10:04

Je mag even wachten op het spoedplein, maar verder super geholpen!

juffrouwtanja 13 Apr 2018 - 23:21

Lieve behulpzame mensen bij het kinderziekenhuis! Fijn om mee te maken!

DRL 13 Apr 2018 - 21:49

Ik had een operatie en het was een dagopname. Zou om 14 uur geholpen maar dat zat er niet in, werd wat later. Overmacht en vond het ook niet erg. Spoedjes gaan voor! Het personeel van Afdeling OK zijn erg vriendelijk. Hebben ook hun excuses aangeboden dat ik zolang heb moeten wachten. Maar ik was blij dat ik aan de beurt was. Na het ontwaken en goede nazorg mocht ik na 3 uurtjes weer naar huis. Echter de kosten voor parkeren vind ik wel veel; 11.15 - 19.15 uur = 12,50. Kom niet met plezier naar ziekenhuis. Voor de patienten mogen ze wel een reductie geven, als je langer dan 4 uur in zkhs moet zijn, door je (afspraak) ticket mee te laten scannen of iets. Of een uitrijkaart mee te geven van de betreffende afdeling. Parkeren aldaar is druk genoeg en je staat regelmatig in de rij voor binnen te komen.

فاتح رمضان 13 Apr 2018 - 19:47

Deze Google-recensie is zonder tekst

FerhatBey070 13 Apr 2018 - 01:32

(Vertaald door Google) Incompetente artsen (Origineel) Incompetent doctors

Marjolijn Asselman 11 Apr 2018 - 00:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marieke Paul-Kroon 03 Apr 2018 - 21:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Drayqun 22 Mrt 2018 - 17:39

In dit ziekenhuis word niet door gecomuniseert als intern als na familieleden. Ik heb daar 3 dagen op de IC gelegen en me familieleden kregen niks te horen. En nu heb ik maandag een herhaal respect aangevraagt voor me medicatie en donderdag is het nog niet binnen. Het ziekenhuis is gewoon het vergeten te faxen. Ook wil het ziekenhuis ook afentoe zomaar afspaak neer zetten die jij zelf niet heb gemaakt. De zorg in nederland moet better maar laten we eerst beginnen dat dit ziekenhuis mensen helpt ipv dat je als patient zelf je zorg moet afdwingen.

Anoniem 10 Mrt 2018 - 14:38

Deze Google-recensie is zonder tekst

Emes Emesta 04 Mrt 2018 - 10:01

(Vertaald door Google) De administratie regent. (Origineel) Administracja pada.

See Bee 05 Feb 2018 - 09:05

Wat een wonderlijk en ongemakkelijk administratief proces!? Niet echt vanuit de klant gedacht. Eerst een volautomatische incheck zuil. Met daarboven de aanduiding kinderziekenhuis, beetje op verkeerde been gezet. Maar de vrijwilliger die naast de zuil stond gaf raad. Niet afschaffen, die rol! Hij wist precies op welke knoppen je moest drukken. En las gezellig alles mee. Inchecken met je ID-kaart en alle gegevens aangevuld. Bij bloed afname EERST met dat bonnetje inchecken en dan toch weer bij de baliemevrouw ernaast aanmelden. En weer vragen beantwoorden ivm gegevens die al bekend zijn, want ook gelezen op de incheckzuil. Het is of het een of het ander, lijkt mij. Daarna lekker wachten in de wachtkamer, met pedagogisch verantwoorde aanwijzingen op de monitor, over respect, bedreigingen en wapenbezit. En zien dat mensen na je veel eerder aanneemt beurt zijn. Een zelfs die nog bij de baliemevrouw stond terwijl zijn nummertje werd afgeroepen. Hij wel en ik niet?

Tigopol 04 Feb 2018 - 00:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nel Westerduin 03 Feb 2018 - 16:07

Heel lief personeel, staan altijd voor je klaar. En wat betreft eten, is het voor mij ruim voldoende voor zo,n groot bedrijf.

Chantal Kruys 31 Jan 2018 - 20:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Al Kafarani 09 Jan 2018 - 06:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sylvia Kerpel 06 Jan 2018 - 08:25

Mijn man is die dag geopereerd aan schouder

Ingrid Kleyn 28 Dec 2017 - 19:39

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nancy Kortland 27 Dec 2017 - 13:19

5 sterren voor de vrijwilligers en de verpleegkundigen op de SEH. Maar dat systeem voor het aanmelden is uit den boze. Het lijkt wel een spel om je bezig te houden voordat je ontploft van ongeduld. Privacy? Je kijkt als buitenstaander gezellig mee naar de identificatie van de aanmelder. Efficiency? 5 x kon het systeem de ID niet lezen, vervolgens komt er met behulp van een vrijwilliger (!) een bonnetje uit het apparaat, maar dat weet je alleen als je hier regelmatig komt. Vervolgens naar de afdeling "J". Maar alleen bij "J" heb je nog tig specialismen, om te achterhalen waar je echt moet zijn moet je je bonnetje opnieuw scannen. En aanmelden... Vervolgens vraagt het systeem om een verwijsbrief, maar bij beantwoording met "ja" eindigt de workflow. Ik ben blij dat ik niet slechtziend ben want dan komt het doolhof van bordjes die je natuurlijk alleen kan zien als je je op de rotonde begeeft... "Goedemorgen" is niet het woord wat men bij de receptie gewend is te horen, dus doorgeloodst naar een behandelkamer. Kwartiertje zitten wachten, dus uit ellende maar een meet en weeg test bij zoonlief afgenomen.... (eigenhandig). Vervolgens weer naar huis gestuurd, want er is geen behandelkamer vrij. Dit kost mij in totaal nu 3 werkdagen (eerst huisarts, dan check bij zkh, en vervolgens een vervolgafspraak). En wil je weten waarvoor? Een pukkeltje... Do I need to say more?

Pascal Kortland 27 Dec 2017 - 12:53

Laat ik op de eerste plaats zeggen dat hier hele aardige behulpzame mensen werken, maar het systeem wat dit ziekenhuis hanteert is ronduit schofterig en mens onvriendelijk te noemen. Bij binnenkomst wordt je geconfronteerd met een reeks zuilen waarbij het princiepe geldt: "Wie het eerst komt wie het eerst maalt". Ik loop slecht, maar nog altijd sneller dan menig bejaarde dus hoef nooit lang te wachten. Nadat de id-kaart en de zorgpas ingevoerd moeten worden, zodat deze vervolgens voor de persoon achter u uitgebreid leesbaar op het scherm worden weergegeven. Na de 5e poging om de juiste oriëntatie te vinden van hoe uw ID nou eigenlijk op de scanner geplaatst moet worden braakt de machine een bonnetje uit met een nummer. De toon is gezet: Besef goed, u bent slecht in nummer in het systeem. Het blijft ongelooflijk hoe menig ziekenhuis, en deze in het bijzonder, met hun klanten omgaat. Enige klantgerichtheid ontbreekt volstrekt bij dit ziekenhuis. Waar ik bij het kopen van een doosje punaises online meermaals wordt verzocht om mijn mening achter te laten, lijkt deze organisatie geen directe input van hun klanten te waarderen. Ik heb helaas heel veel ervaring in dit ziekenhuis en elke positieve ervaring had als aanleiding het personeel, elke negatieve ervaring kwam door het onpersoonlijke en klantonvriendelijke systeem wat de werkwijze van dit ziekenhuis vorm geeft.

Pim Zwager 22 Dec 2017 - 15:26

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ben G 29 Nov 2017 - 10:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ron Spek 15 Nov 2017 - 22:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

Joop Kölker 15 Nov 2017 - 10:19

Zeer goed

Edwin Vervaet 07 Nov 2017 - 13:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dirk Pelle 06 Nov 2017 - 18:30

Grote klasse iedere werknemer verdient daar Een 10 met griffel.wij zijn daar goed behandeld.

Lúthien Merilin 01 Nov 2017 - 11:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

E BZ 29 Okt 2017 - 18:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alouette Bakker 25 Okt 2017 - 09:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

C 13 Okt 2017 - 12:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Bert Maagdenberg 12 Okt 2017 - 18:27

Wij komen nu bijna 3 jaar in dit ziekenhuis maar we merken dat de communicatie erg matig is De mevrouw aan de balie weet totaal niet hoe het op de bloedafname afdeling werkt laat een ernstig zieke van beneden naar boven komen om een formulier te komen halen geeft de patient de schuld dat het formulier al gebruikt is terwijl de bloedafname formulieren niet terug gegeven worden aan de patient en zo kan ik door gaan. Vandaag was er weer iets mis gegaan dat kan je er echt niet bij hebben als je zo ziek bent.

Sanne Niebling 26 Sep 2017 - 22:40

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cor du Roy 17 Sep 2017 - 14:52

Lieve verpleegkundigen voor mijn dochter en ze verstaan hun vak.

gerard vermeer 16 Sep 2017 - 13:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Yoran Van Der Kooij 15 Sep 2017 - 10:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sebastian Sługocki 29 Aug 2017 - 20:30

(Vertaald door Google) Voor zo'n groot ziekenhuis let ik op hygiëne en steriliteit, voorbeeldig personeel, zeer goed personeel, midden in het ziekenhuis kun je boodschappen doen tot mijn verbazing is er ook een kapper, oudere dames die bij elke stap helpen, (Origineel) Jak na tak dyzy szpital to zwracam uwage na higiene i sterylnosc ocena wzorowa , personel bardzo dobry, w srodku szpitala mozna zrobic zakupy spozywcze ku memu zdziwieniu jest tez zaklad fryzjerski, starsze panie ktore pomagaja na kazdym kroku,

S. achternaam verborgen 29 Aug 2017 - 13:08

De service in de nieuwe geboortekliniek was uitstekend. Gratis voorlichtingssessies

A. de Jonge 10 Aug 2017 - 13:16

Doorverwezen via huisarts voor röntgenfoto. Wat een openbaring, ben een half uur verder van ene balie voor een bonnetje om vervolgens een ander bonnetje te krijgen. Na 4 balies verder! 1.5 uur wachten op foto, waarbij wachttijd op 40 minuten stond. Heb eerder door foute ingreep chirurg (poliklinisch) vervolgens bijna 3 weken in ziekenhuis gelegen door opgelopen complicaties. Geen keuken daarzo, voeding uit pakje. SLECHT. Personeel staat zichtbaar niet te springen op beleid ziekenhuis.

Mark van Zonneveld 03 Aug 2017 - 08:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marijn Rutgers 25 Jul 2017 - 23:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Cora streefkerk 19 Jul 2017 - 08:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mah Kokeh 17 Jul 2017 - 10:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mathilde Kuiper 30 Jun 2017 - 19:10

Lange wachttijden bij het aanmelden en van Bali naar Bali ! Daarnaast niet al te vriendelijke transfer voor oude mensen. Er wordt geen rekening gehouden met de mantelzorger, waardoor veel stress ontstaat bij de afwikkeling van de opname, niet erg klantvriendelijke ervaring!

Gijs Giezeman 16 Jun 2017 - 23:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Michel F. 15 Jun 2017 - 08:42

Deze Google-recensie is zonder tekst

Nanda de Nie-Huffman 12 Jun 2017 - 15:47

Het begint al met parkeren. Voor je een plekje hebt gevonden ben je al ruim 10 minuten kwijt van je gratis eerste half uur. Vervolgens sta je bij de aanmelding nogal lang te wachten om daarna je weg te zoeken naar waar je moet wezen. Dan dien je tenminste 10 minuten van te voren in de wachtkamer plaats te kunnen nemen dus je gratis eerste half uur is al weg. Eenmaal in de wachtkamer zit er een dame naast mij . Enigzins beledigd omdat zij op haar kop kreeg dat ze 5 minuten te laat was. En ik vlak er na te horen kreeg dat mijn afspraak later werdt omdat er een uitloop was van 20 minuten. En daar konden ze niets aan doen. Het personeel op zich is best vriendelijk en behulpzaam maar vaak is me opgevallen dat de communicatie onderling over de patiënt en behandeling of onderzoek verre van goed is. Er moet hier nog heel veel gebeuren . Als ze 3 of meer sterren willen krijgen. ik raad iedereen het Reinier de graaf gasthuis aan

Hu 19 Apr 2017 - 23:09

Deze Google-recensie is zonder tekst

Twm Van Dijk 19 Apr 2017 - 01:04

Deze Google-recensie is zonder tekst

Min Deng 11 Apr 2017 - 19:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Marijn Pijnenborg 31 Mrt 2017 - 13:19

Deze Google-recensie is zonder tekst

Shoma S 28 Mrt 2017 - 13:20

1 ster is nog teveel.. wat is dit voor plek? Hoe durven ze zich een ziekenhuis te noemen? Vraag me af hoeveel rechtzaken ze aan hun broek hebben hangen..

Bobby Boogert 21 Mrt 2017 - 11:06

Beste mensen let goed op. Als je naar de spoedeisende hulp gaat en naar de huisartsenpost doorverwezen gaat worden, wandel je een andere onderneming in, te weten Smash Haaglanden. Artsen zijn daarnaast ook gewoon zelfstandige dus wie is aansprakelijk? Haga Ziekenhuis, in het pand waar het gebeurt? Smash Haaglanden?, of de zelfstandige artsen waarvan men gebruik maakt? Allemaal onduidelijkheden maar 1 ding is duidelijk; Je loopt als patient hier binnen en denkt Haga Ziekenhuis. ik ben hier binnen gelopen met een blessure aan mijn enkel bloed op de grond gezien, met dotten haar besmeurde klemtangetjes op de tafel bij de arts die geen hand wilde geven wegens hygiene? Deze man ging vervolgens zijn tas schoonmaken omdat zijn drinkbekertje gelekt had en zijn boterhammetjes lekker zompig waren geworden, ging zijn tassen schoonmaken, de vloer boenen (waar het zwart vanaf kwam) en vervolgens even kijken en drukken op mijn pijnlijke opgezwollen voet en zei toen "goh je voet is opgezet" even een foto laten maken. Hij wist niet welke formulieren nodig waren???? Een medewerkster van de balie kwam uitleg geven aan hem, bracht mij naar de rontgenafdeling en daarna moest ik weer in de wachtkamer wachten. Kreeg vervolgens van een balie medewerkster te horen dat er op de foto's niets te zien geweest zou zijn en naar huis moest. Nu is mijn voet nog steeds pijnlijk, mijn hart klopt in mijn voet, mijn voet is inmiddels lekker paars geworden en kan er totaal niet op staan. Ik heb geen enkele diagnose te horen gekregen en evenmin een advies hoe ik het genezingsproces spoedig kan laten verlopen. Heb het gevoel dat ik bij een bushalte ben gaan zitten van een opgeheven buslijn. Grappig wellicht maar ikzelf vind dit geen verlenen van zorg. Vanmiddag naar een echte arts gelukkig want dit kan echt niet.

J Otten 16 Feb 2017 - 21:14

(Vertaald door Google) Spoeddienst en ambulancepersoneel was snel, behulpzaam en vriendelijk. We voelden ons oprecht verzorgd en ze deden er alles aan om een ​​verblijf in een ander ziekenhuis voor mijn zoon op te zetten, omdat de kinderafdeling vol was. (Origineel) Spoeddienst and ambulance staff were quick, helpful and friendly. We felt sincerely cared for and they did everything they could to setup a stay at another hospital for my son since their children's ward was full.

Orwell_2021 26 Jan 2017 - 10:28

De mensen staan hier altijd voor me klaar

Ovidiu Pascaru 09 Jan 2017 - 10:45

(Vertaald door Google) Ik heb hier een kleine noodsituatie gehad en werd heel netjes behandeld. (Origineel) I've had a small emergency here and was treated very nicely.

Marwa Alhallak 20 Dec 2016 - 22:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Wietse Corino 21 Nov 2016 - 12:31

Mooi ziekenhuis. Leuk aquarium.

Ignatia Casas 17 Nov 2016 - 22:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

Barbara Grootswagers 15 Nov 2016 - 13:53

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ольга Капитан 01 Nov 2016 - 22:07

Deze Google-recensie is zonder tekst

Apoo WikiKids 19 Okt 2016 - 16:32

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sytze Schalk 26 Sep 2016 - 10:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Romario Dorlas 18 Sep 2016 - 13:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

linda van den elshout 26 Aug 2016 - 16:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeffrey Hagendijk 24 Aug 2016 - 17:55

Slechtste ziekenhuis wat ik ooit ervaren heb, ze sturen je constant weg met een foutieve diagnose waardoor je een nieuwe verwijzing nodig hebt van de huisarts. Dit zorgt ervoor dat bekende klachten die verholpen kunnen worden met relatief weinig moeite al bijna een half jaar voortduren. Ik zou aanraden hier vooral heel erg ver weg te blijven, de problemen zullen alleen maar verergeren omdat je ook aan jezelf gaat twijfelen uiteindelijk. Het ziekenhuis sluiten of het personeel vervangen (in zijn geheel) is de beste optie.

Tineke Dek 02 Aug 2016 - 20:09

Graag wil ik informatie over dr Braam die een liposuctie bij mij zou doen. Wordt vergoed!!!!!! Alléén zei men dat dr braam misschien pas volgend jaar weer aanwezig zou zijn. Ik vind dit antwoord onacceptabel. Is er dan geen vervanger? Niemand kan/wil mij vertellen of dr. Braam weg is en voor hoe lang!! Ik heb reeds een dossier met foto's van het te behandelen gebied. De MONDHOEKEN (erg geïnfecteerd) met eigen lichaamsvet vullen, dus een liposuctie. Heb mijn verzekeraar op de hoogte gebracht en kon mij vertellen dat dit wel vergoed wordt. Grote GEHEIMZINNIGHEID rond dr. Braam's afwezigheid. Men hoeft mij niet te vertellen wat er precies aan de hand is, maar WEL of en wanneer zij terug zou kunnen komen. En niet zeggen: MISSCHIEN VOLGEND JAAR. Ik zit er mee. Wie gaat mij dan helpen?

Kim van Dijk 27 Jul 2016 - 11:36

Vermijden deze plek!! Bronovo of Reinier in Delft zijn betere opties.

Elizabeth Dietz-Schippers 24 Jul 2016 - 12:23

Kom hier al jaren ,heb nog geen slechte ervaring meegemaakt.wel lange wachttijden maar ook ruime aandacht van de doktoren en dat wil ook wat zeggen.Je kan niet alles hebben.En in een grote stad zijn er ook heel veel spoedgevallen die ineens tussendoor komend

Wei Yuan Mao 20 Jul 2016 - 10:03

(Vertaald door Google) Mijn ervaring op de afdeling dermatologie was goed. De dokter en de verpleegsters waren aardig. Diagnose en behandeling verliepen zoals verwacht. Ik vond de voorzieningen behoorlijk nieuw en leuk. (Origineel) My experience in the dermatology department was good. The doctor and the nurses were nice. Diagnosis and treatment went as expected. I found the facilities pretty new and nice.

Mariska Verkade 17 Jul 2016 - 22:02

Nog nooit zulk bagger personeel meegemaakt. Volgens mij vind niemand haar werk leuk hier. Erg apathische verpleegsters op de cardiologie afdeling. Faciliteiten zijn op zich wel goed, modern en netjes maar het personeel... Nee.. Ik zou me schamen om hier te werken.

Kelvin Colsen 20 Mei 2016 - 20:20

(Vertaald door Google) 3 x verkeerde diagnose (Origineel) 3 x verkeerde diagnose

deen islam 07 Mei 2016 - 05:16

Deze Google-recensie is zonder tekst

Floor 14 Apr 2016 - 23:48

Heel lang staan wachten in de wachtruimte voor de eerste hulp. Daarna nog een uur op de röntgenfoto. Vervolgens moesten ze een uur naar die foto kijken om de besluiten dat ik gips nodig heb. Dus op naar de volgende wachtruimte. Daarna nog een lange tijd in de gipskamer staan wachten. Oftewel als je de tijd hebt ga vooral hier naar de eerste hulp

Sandra van Gessel 05 Apr 2016 - 22:00

Wat een bagger ziekenhuis! Heb deze ervaring dat nooit gehad maar was er vanavond voor een foto van de arm van mijn dochter. Was doorverwezen naar de SEH om 19.30 uur vanuit naaldwijk (huisartsenpost). Mocht ten eerste niet met mijn dochter mee naar binnen. Terwijl de arts van de huisartsenpost had gezegd dat ik duidelijk moest benadrukken dat de kleine botjes extra goed op de foto moesten. Mijn dochter kwam bij de foto vandaan. We kregen de mededeling terug te moeten naar de huisartsenpost. Ik zei "hoe kom ik daar? " antwoord was door de deuren terug naar het begin. Ik dacht, ik vraag bij de balie waar ik dan moest zijn. "Terug naar Naaldwijk voor de uitslag" was het antwoord. Ik vroeg, en als het dan gebroken Is? Ja Mevrouw dan moet u hier weer terug komen! Zijn ze daar gek geworden of zo! Na aandringen gingen ze even navragen waar ik moest wachten dan. Ik heb met de huisartsen post in Naaldwijk gebeld en die zeiden dat ik in leyenburg de uitslag moest krijgen. Weer bij de balie kreeg ik te horen van de receptioniste!!! dat we naar huis mochten. Zij Had de radioloog gebeld en daar konden we het mee doen. Nou je neemt je echt niet serieus genomen, geen arts of radioloog gesproken. Wat een slechte service bah. Als je mijn mening wilt, NIET, NOOIT NAAR DIT ZIEKENHUIS!

Jecathoda 42 30 Mrt 2016 - 11:22

10 minuten binnen bij een arts = 223 euro! Top geregeld zo!

Emile Eliot 27 Mrt 2016 - 11:29

Zeer lange wachttijden 5 uur wachten bij Spoedeisende hulp voor een baby en dan ook nog verkeerde diagnose gesteld.

Ronald van der Veen 30 Dec 2015 - 14:45

Deze Google-recensie is zonder tekst