Parodontologiepraktijk Fokkema

Orthenseweg 14, 5212XA Den Bosch
Neemt geen patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
0.0
Google
4.3
Zorgkaart
9.5
KV
9.3
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    7:30 - 16:30
  • arrow dinsdag
    7:30 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:30
  • arrow donderdag
    7:30 - 16:00
  • arrow vrijdag
    :0 - :0
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0
4.3
9.5
9.3
8
Behandeling is goed en lijkt mij vakkundig.

Nauwgezette en intensieve behandeling om de 3 maanden door dezelfde persoon. Geen 5 sterren omdat 2 personen die een totaalmeting uitvoerden verschillende diagnoses stelden. Volgens de ene persoon was een tandvleesbehandeling niet nodig volgens de andere mogelijk wel.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Zeer kundig en vriendelijk

Behandeling door zeer kundig en vriendelijke behandelaars. Geen overbodige toestanden, recht door zee

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Altijd een vriendelijke ontvangst en kundige mondhygiëniste

Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid en kennis van de mondhygieniste. Ze legt uit wat ze doet en waarom en geeft aan waar mijn gebit er goed uitziet (positief) en wat ik nog beter kan doen (negatief). Dat waardeer ik enorm. Verder is ze altijd vriendelijk en voorkomend, kortom een prettig persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
noodzakelijk

word goed en respectvol behandeld, maar kom uiteraard niet voor mn plezier

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Zeer goed

Na bijna 20 jaar nog nooit aanmerkingen gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Professionele praktijk

Super fijne en kundige mensen, zeer goede ervaring mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Prima zorg, vriendelijke mensen

Uitgebreide voorlichting en ook altijd duidelijke uitleg over de behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Naar verwachting

Gewoon goed geholpen door mondhygiëniste

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Fijne praktijk met vriendelijke en deskundige medewerkers

Ik kom al een ruime tijd met tandvleesproblemen in deze praktijk. Het blijft stabiel als ik regelmatig een bezoek breng aan de praktijk. En dat is voor mij nu het meest haalbare.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
goed

goed

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Vlotte deskundige en vriendelijke mensen die allemaal heel erg van hun vak houden

Ga er graag naar toe. Altijd gezellig en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Ik vind het uitstekend!

Professionele en vriendelijke behandeling. Deskundige adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Geweldig Team.

Reeds jaren de zelfde kwaliteit en medewerkers geeft een fijn en veilig gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Veel aandacht

Geven ruimte aan wie je bent. Nemen de tijd om de medische argumenten en voortgang met je te bespreken. Heeft niet alle klachten bij me kunnen voorkomen. Vakkundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
In één zin? Positief.

Er wordt duidelijk uitleg gegeven over het voorkomen van tandvleesproblemen en de mondhygiënist(e) is duidelijk in wat ze/hij doet, waar de problemen liggen en wat ertegen te doen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
prima

vriendelijk, adequaat en persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Ik ben heel tevreden

Ik kom hier al een aantal jaren en ben altijd vriendelijk en heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Gedreven, vakkundig, vriendelijk, klantgericht

Helaas ben ik te laat verwezen naar de praktijk. Tijdige verwijzing kan veel leed voorkomen. Op het moment dat ik er kwam voor een intake werd mijn gebit uitgebreid onderzocht. Daarna wordt er een verslag gemaakt en een advies gegeven. Dit wordt uitgebreid besproken in alle rust. Er is voldoende ruimte om vragen te stellen. Vervolgens kom je in een behandeltraject. Waar ook o.a. de preventieassistente en de mondhygiëniste deel uitmaakt. Afhankelijk van de toestand van je gebit is de duur van het traject bepalend. Inmiddels is mijn gebit redelijk stabiel en ben ik erg blij met het behoud van mijn tanden en kiezen. Wel is mijn advies om ervoor te zorgen dat je een tandarts hebt die bij het aanbrengen van kronen, bruggen, rekening houdt met de pockets. Er moet voldoende ruimte aanwezig zijn om deze te kunnen reinigen. Niet iedere tandarts is daar bekend mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
prettig, professioneel en vriendelijk

Heel deskundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
een fijne praktijk

nogmaals een fijne praktijk, een kleine opmerking : stond een keer in de file opweg naar de praktijk wilde bellen maar dan kun je niemand bereiken kreeg allen antwoord apparaat, dit vind ik een klein minnetje.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Fijne praktijk!

Ik kom al enkele jaren bij deze praktijk en heb het tot op heden altijd als erg fijn ervaren. Veel kennis en ik krijg genoeg advies mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Fijne mensen

Je voelt je hier altijd op je gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Goed

Tot op heden zeer tevreden over veel zaken Afspraken Behandeling Persoonlijk contact

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prettig en professioneel en vooral persoonlijk

Een prettige persoonlijke omgang en toch kundig en professioneel. Een mooie combinatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Een hele fijne patientvriendelijke praktijk

Vanaf de 1e behandeling voel ik me thuis in deze praktijk. Alle medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee. Voorafgaand aan de behandeling is er een kort gesprek over eventuele klachten. Dat werkt ontspannend, daardoor voel ik me zeer op mijn gemak. Aan het eind van de behandeling krijg ik, indien nodig, nog extra poetstips. Kort samengevat: een fijne praktijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Alleen maar goede ervaringen

Heel erg goed, er wordt tijd voor je genomen, dingen goed uitgelegd, naar je geluisterd. Heel prettig om hier naartoe te gaan (als het dantoch moet...)

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Professioneel: de medewerkers zijn deskundig en sympathiek.

Mijn ervaringen met Praktijk Fokkema zijn erg positief. De medewerkers luisteren goed en adviseren deskundig. De behandeling start altijd op de afgesproken tijd. Fijn dat er een herinneringsbericht voor de afspraak wordt gestuurd. Ik vind het positief dat de koppeling met een vaste mondhygiëniste wordt gemaakt. De sfeer is prettig en de medewerkers aan de balie ontzettend sympathiek en belangstellend.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
zeer goed

Ik kom al jaren in de praktijk. Mijn ervaring is dat alle afspraken altijd op tijd zijn gerealiseerd. Nette ontvangstruimte. Ziet er altijd netjes en verzorgd uit, zoals ook de medewerkers. Behandelingen zijn ook zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Persoonlijk Passend Precies Prettig

Persoonlijk Passend Precies Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Zeer goede en vakkundige benadering

Ik krijg goede adviezen om zelf mijn tanden goed te verzorgen en daar wordt iedere keer feedback op gegeven met aanvullende adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Zeer betrokken & deskundig

Tijdens een behandeling neemt Lianne de tijd voor je. Ze is betrokken en geeft op een prettige manier uitleg over het onderhouden van je gebit. Ze is gedreven in haar vak en betrokken als persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Uitmuntend!

Ik ben altijd goed ontvangen, geholpen, begeleid en geadviseerd bij de Parodontologie Praktijk Fokkema. Ik kom al geruime tijd in de praktijk en voel me er altijd welkom en veilig, dat geeft veel vertrouwen, heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Denken fijn mee

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
aandacht en duidelijkheid

je wordt als patient gehoord er is aandacht voor jou als persoon in relatie tot je klacht. vragen worden duidelijk beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Zeer tevreden!

Ik ben ooit naar hun doorverwezen met een gebit in slechte staat met diepe pockets. Dankzij hun goede zorgen is mijn gebit enorm vooruitgegaan. Ook de poets instructies helpen daarbij. Ik ben blij dat ik bij hun terechtgekomen ben.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Goede behandelingen en uitleg

Zeer goede uitleg voor de behandeling. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
heel kundig en klantvriendelijk

heel kundig en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Heel goede hulp gekregen al vele jaren.

Mijn schrik om naar de tandarts te gaan is helemaal weg. Er wordt met veel gevoel voor de cliënt gewerkt. Prima paradijskostuum.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Meer dan voortreffelijk, efficient en vriendelijk !

Hier heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen. Bravo voor de strakke organisatie die zeer klantvriendelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Zeer deskundig

Goede, vriendelijke en zorgvuldige behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Professioneel, zorgvuldig, accuraat

Aandacht voor het individu, vriendelijk doch streng, geduldig, informatief, komen afspraken na, pro actief.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Gewoon goed

Duidelijke en vriendelijke mensen .

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Heel prettig

Zeer prettige ontvangst, respectvolle en kundige behandelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Ik ben tevreden, wordt netjes ontvangen en er wordt hygiënisch gewerkt.

Zie de zin hierboven. Ik wordt altijd netjes geïnformeerd, hoef nooit te wachten, afspraken lopen netjes op tijd en er is ruimte voor vragen. De sfeer is rustig, netjes en er is aandacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Goede en prettige behandeling.

Ik word zonodig gecorrigeerd m.b.t. de aanpak van het reinigen van mijn gebit, maar altijd op een zeer vriendelijke manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Prima

Fijne mensen, fijne behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Fijne praktijk

Vriendelijk personeel, stellen je gerust bij angst Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
prima behandeling

Ik ben behandeld door Charlotte en dit is zeer professioneel gedaan. Ze stelde me op mijn gemak en vroeg tussendoor hoe het ging. Verder kreeg ik regelmatig een update mbt de stand van zaken tov de laatste behandeling. Inclusief tools om het poetsen/raggen nog beter te doen. Prima ervaring dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Perfect geholpen

Altijd netjes geholpen, marie-josè stelde me op mijn gemak! Ik ben namelijk bang voor een spuit!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Uitstekend

Hoewel een behandeling van je tanden - welke behandeling dan ook - eigenlijk onprettig is, ga ik altijd met plezier naar deze praktijk: er is altijd een vriendelijke, rustgevende sfeer en de medewerkers zijn zeer competent en hun werkwijze en attitude professioneel. De wachtkamer ademt de rust en sereniteit van een 4-sterren lounge en er staat altijd (!) een geweldig mooie bos echte bloemen. Er dringen nooit "akelige" geluiden van behandelingen of patiënten door tot de wachtkamer. De wachtkamer is nooit erg vol, meestal zijn er maar twee, hooguit drie patiënten die wachten. De wachttijd is ook altijd kort. Het enige minpuntje is de moeilijkheid om een parkeerplaats te vinden als je met de auto komt (in de winter).

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
8
Altijd correct, persoonlijk en erg vriendelijk.

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
9
Prima!

Ik kom al jaren in de praktijk en word altijd vriendelijk en kundig behandeld door de mondhygiëniste! Goede tips en fijne sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Vakkundige en gemoedelijke praktijk

Ik ben fijn geholpen door een kundig team.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Prettige,klantgerichte, vriendelijke benadering.

Altijd positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Het voorkomen van tandvleesontsteking en goede mon is de reden waarvoor ik kom en wordt ook bereikt.

Alles is naar wens. Van office-medewerker tot mondhygiënist. De paradontoloog kan ik niet beoordelen. Het draait al een gesmeerde naaimachine en o.a. Marie-José is een prima kracht en klets die drie kwartier wel vol voor de broodnodige afleiding. Nee ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)
  • de uitleg die je kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die je kreeg over hoe je jouw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die je kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die je kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met jouw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die je kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met jouw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
10
Super ervaring

Alles loopt goed, gestructureerd. Goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe je te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • Wist je bij je laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) je zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor je)