Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch

Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch
Julianaplein 25, 5211BB Den Bosch
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.6
Zorgkaart
10
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 20:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 20:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00
  • arrow zaterdag
    9:00 - 13:00

Mondzorg Clinics zijn moderne toonaangevende praktijken op het gebied van mondzorg. Wij werken met de nieuwste apparatuur en technieken. Voor al uw tandheelkundige wensen en problemen kunt u bij ons terecht. 

  • Ruime openingstijden (07.30 uur- 17.30 uur) plus een avondopening.
  • Vrij parkeren
  • Rolstoeltoegangkelijk
  • Geen wachttijden
  • Professioneel tanden bleken
  • Angst patiënten
  • Prettige ambiance
  • Combinatieafsrpaken mogelijk
  • Geen verwijzing nodig voor mondhygiënist

Momenteel nemen wij weer nieuwe patiënten aan. Ons vriendelijke en enthousiaste team heet u van harte welkom!

https://www.mondzorgclinics.nl
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Gehandicapte patiënten
  • Snurk specialist

Team

tandarts
0.0
Annelies
Mondhygiënist
tandarts
0.0
M. Duman
Tandarts
BIG nummer: 99919134102
tandarts
0.0
M.J.C.H. van de Kerkhof
Tandarts
BIG nummer: 19922763502
tandarts
0.0
R.S.P. Bleijs
Tandarts
BIG nummer: 79920022002
tandarts
0.0
Svetlana
Mondhygiënist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
  • Spoed
0.0
0 waarderingen
3.6
18 waarderingen
10
1 waarderingen
Ajay Ramlal 16 Feb 2022 - 17:03

Blijf weg bij deze tandartsenpraktijk, het zijn oplichters! Nadat er een aantal dingen zijn voorgevallen ( geloof het of niet, maar ze hebben een kies die gevoelig was proberen opnieuw te vullen, maar hier zit nu een hele gat in) waar ik uiteraard ook voor heb betaald. Bij mijn tweede afspraak heb ik gevraagd of de tandarts die mij toen heeft geholpen ook aanwezig kon zijn, dit zou zo zijn. Eenmaal bij dr tandarts aangekomen was er een andere tandarts die mij moest helpen en natuurlijk ook de volle pond zou inrekenen. Na aangeven te hebben dat ik toch een afspraak wilde met de tandarts die mij toen (niet goed) geholpen heeft hebben we hier een afspraak voor gemaakt, maar omdat ik Corona had kon ik de afspraak niet nakomen. Het kwam allemaal goed volgens de receptioniste en ze had het volgens haar goed in het systeem gezet. Nu krijg ik toch nog een factuur voor het niet nakomen van de afspraak terwijl ik bewijs heb dat ik Corona heb gehad. Maar nu zegt de receptioniste dat de tandarts gemachtigd is om mij die toch aan te rekenen, geen discussie mogelijk. Hebben andere mensen ook slechte ervaringen met deze praktijk?

florence dijk 12 Nov 2021 - 14:58

Ik ga hier al jaar en dag heen voor de mondhygienste. Ik ben ook gewoon goed verzekerd hiervoor en vind het ook fijn om telkens vooruitgang te zien als ik terug kom. Door de goede uitleg en de fijne producten die ze me elke x meegeven voor de naverzorging. erg aardig en behulzaam zijn ze hier!

Manon Huisert 12 Nov 2021 - 13:32

Ik heb inmiddels 3 ervaringen bij mondzorg clinics en ze zijn alle drie niet om over naar te huis te schrijven. Allereerst had ik een gaatje die gevuld moest worden. Prima, kan gebeuren. De tandarts kwam vervolgens met een gigantische spuit naar binnen waarop ik half in paniek vroeg waar die spuit voor was. Deze was om mijn kaak te verdoven. Op de vraag of het gaatje zo heftig was dat hij bij een zenuw kon boren was het antwoord nee. Op de vraag of het pijn zou doen was het antwoord nee maar het kon gevoelig zijn. Sinds wanneer wordt er gewoon zonder overleg een spuit gepakt? Afijn, verder zonder spuit prima werk geleverd. Dan de mondhygiëniste. Ongevraagd kreeg ik advies over hoe ik ragertjes zou moeten gebruiken. Behalve dat ik geen klein kind ben en dit niet de eerste keer is dat ik bij een mondhygiënist kom, weet ik prima hoe een ragertje tussen mijn tanden gestoken kan worden, ik heb daar geen uitleg voor nodig. Bleek toch een bedrag van rond de 20 euro te zijn toegevoegd aan de factuur voor die 'voorlichting'. Lekker makkelijk verdiend. De laatste keer mondhygiënist heb ik een kwartier moeten wachten voor mijn afspraak (ik was op tijd, de afspraak ervoor liep denk ik uit), stond ik vervolgens na 10 minuten weer buiten en werd er 6x5 minuten gebitsreiniging in rekening gebracht. Overigens de laatste keer kreeg ik een dag nà mijn afspraak gehad te hebben nog een afspraakherrinering. Lekker op tijd. Ik ga op zoek naar een andere tandarts en mondhygiëniste. Iemand tips?

Alex Cramer 05 Nov 2021 - 15:52

Erg tevreden! Mijn herstel is heel spoedig verlopen.

Milou ten Dam 07 Okt 2021 - 14:07

Deze praktijk zou ik niet aanbevelen als je op zoek bent naar een fijne, betrouwbare tandarts. Ik ben er nu enkele jaren klant en er zijn al meerdere keren dingen voorgevallen die eigenlijk deal-breakers hadden moeten zijn. Ik kom op regelmatige basis voor controle bij tandarts en mondhygiënist en heb nog nooit vaker dan twee keer achter elkaar dezelfde persoon getroffen voor mijn afspraken. Het is voorgekomen dat ik op het afgesproken moment binnenliep en er geen tandarts aanwezig was en het is ook gebeurd dat er juist geen mondhygiënist aanwezig was terwijl ik wel een afspraak had. In beiden gevallen ben ik vooraf niet gecontacteerd en werd er van mij verwacht dat ik op een ander moment wel terug zou komen. Ik kon dit alles altijd allemaal in perspectief plaatsen, omdat de dienstdoende tandartsen en mondhygiënisten wel altijd kundig en vriendelijk waren. Afgelopen week heb ik echter mijn limiet bereikt. Ik had de deur van de behandelkamer nog niet dichtgetrokken of de mij onbekende mondhygiëniste begon me al op een kleinerende manier toe te spreken over mijn gebit. Nog voor ze in mijn mond gekeken had kreeg ik een preek over het verzorgen van mijn mond. Het was of ze tegen een dwars pubermeisje sprak in plaats van een volwassen vrouw van bijna 30. Ik probeerde haar uit te leggen dat ik mijn gebit volgens het boekje verzorg, maar ze sprak door me heen, impliceerde dat ik loog en duwde me een handspiegel in mijn handen. Ze dwong me in de spiegel te kijken terwijl ze mijn gebit grof bewerkte met een tandenstoker en doorging met haar neerbuigende preek. Ik voelde me zo onveilig en gekleineerd, maar ik kon niet weg. Ik heb de behandeling uiteindelijk maar uitgezeten en ben daarna zo snel ik kon de praktijk uitgerend. Het is nog nooit voorgekomen dat ik door een medisch professional zo respectloos ben behandeld. Ik heb uiteindelijk een e-mail gestuurd waarin ik de situatie uitlegde en verzocht om een geschreven bevestiging dat deze vrouw mij niet meer zou behandelen, maar ik heb hierop nooit een antwoord ontvangen. Ook een herhaalmail waarin ik Mondzorg Clinics nogmaals verzocht te reageren kreeg geen respons. Omdat ik anderen de angst, vernedering en pijn die ik hier heb ervaren wil besparen wil ik daarom op deze manier iedereen waarschuwen en het mensen afraden hier klant te worden.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch

Beste Milou ten Dam, We hebben u telefonisch kunnen spreken en hopelijk e.e.a toe kunnen lichten. We betreuren het ten zeerste dat u geen prettige ervaring heeft gehad met een van onze zorgverleners. Intern hebben we dit besproken en gaan we hiermee aan de slag ter verbetering van onze service. Voor de toekomst zullen we rekening houden met uw ervaring en voorkeur voor behandelaar en hopen we deze ervaring juist om te kunnen zetten naar een positieve. Klantenservice Mondzorg Clinics

aydin Yildiz 28 Jul 2021 - 17:38

26 jaar klant tevreden

charlotte bijleveld 28 Mei 2021 - 14:30

De beste Tandartsenpraktijk uit Den Bosch, Mijn hele familie komt hier ook al tijden en zijn ook allemaal zeer tevreden. Er word altijd met je mee gedacht. Ze nemen de tijd voor je en hebben meerdere goeie behandelaars met verschillende specialisme. Het is ook een niet te grote groepspraktijk waardoor de lijntjes korter zijn en je beter gehoord word als patiënt, erg prettig! als je het mij vraagt.

Shuang Zheng 27 Okt 2020 - 18:08

(Vertaald door Google) Allereerst wil ik zeggen dat mijn tandarts, de heer R.Sideri, geweldig, erg aardig en zachtaardig was. De enige reden waarom deze plek überhaupt 1 ster kreeg. Na mijn behandeling verwees mijn tandarts me op 8 oktober naar een specialist Radbout UMC in Nijmegen voor verdere behandeling, maar toen ik het UMC belde om een ​​afspraak te maken, vertelden ze me dat ze mijn gegevens niet in hun systeem hadden; dus het kostte meer dan 10 telefoontjes heen en weer tussen Mondzorg en UMC, de admin beloofde uiteindelijk een zeer gefrustreerde mij dat ze het gisteren had opgelost. En vandaag kreeg ik een telefoontje van een centrum dat zich bezighoudt met Angst en Handicap in Tilburg met de vraag waarom mijn dokter me naar hen verwees ... Nadat ik haar de situatie had uitgelegd, waren we allebei verbijsterd. Dit soort service / gedrag is totale idiocratie, dezelfde admin zei niet één keer sorry, stond erop dat ze mijn verwijzing correct had verzonden. Vandaag ben ik overgestapt naar een andere tandarts, geen moeilijke beslissing. (Origineel) First of all, I'd like to say my dentist Mr R.Sideri was wonderful, very kind and gentle. The only reason this place got 1 star at all. After my treatment, my dentist referred me to a specialist Radbout UMC in Nijmegen for further treatment on 8th Oct but when I called UMC to make an appointment they told me they didn't have my information in their system; so it took 10+ calls back and forward between Mondzorg and UMC, the admin finally promised a very frustrated me that she fixed it yesterday. And today I received a phone call from a center dealing with Anxiety and Handicap in Tilburg asking why my doctor referred me to them... After I explained to her the situation, both of us were bewildered. This kind of service/behavior is total idiocracy, the same admin didn't say once sorry, insisted she sent my referral correctly. Today, I transferred to another dentist, not a difficult decision to make.

Hanzel Butter 17 Jul 2020 - 13:06

Mondzorg oplichters is eerder de naam, mijn mond was zo stuk zeiden ze. Alles bij elkaar zou ongeveer 3000€ kosten want dat was echt nodig zij hij. Dat was vreemd, in mijn vorige woonplaats was alles oké bij mijn oude tandarts, dus was dit een hele grote shock voor mij. Dus ben naar een andere tandarts in 's-Hertogenbosch geweest voor een second opinie. Na een controle was er helemaal niks aan de hand, had geen gaatjes of achterstallig onderhoud. Bij elkaar was het rond de 80€. Wat een oplichters, die dachten zeker die gaat daar wel mee akkoord, ik wil iedereen behoede voor deze malefide wanpraktijken. Ik raad daarom iedereen even aan een dubbele check te doen bij een andere praktijk zodra u zoals mij een extreem hoge rekening krijgt. Jammer dat ik minimaal één ster moest geven verdienen geen enkel 🌟,.

Lara Strous 24 Sep 2018 - 22:44

Deskundig, vriendelijk en netjes. De tandarts is erg aardig en lief.

Chris R. 03 Aug 2018 - 10:30

Erg fijne tandarts! Vriendelijke medewerkers en communiceren duidelijk voor het uitvoeren van de behandelingen. Aanrader voor iedereen die een geschikte tandartsenpraktijk zoekt in Den Bosch!

Sammy Tegel 23 Sep 2017 - 23:09

Top tandartsen die kwaliteit leveren zoals het hoort.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch

Hartelijk dank! Daar zijn we trots op!

Nickjj roop 24 Aug 2017 - 15:08

Facturen klopten steeds niet. Als ik er over doorvroeg ging er vaak nog wat van de factuur af. Ik kreeg zonder het vooraf te weten telkens een andere tandarts, dat vond ik ook gek. Ik zit nu bij een andere tandarts die de foto's nodig heeft die hier zijn gemaakt, en die willen ze maar niet opsturen omdat er iemand op vakantie is... Dat slaat toch nergens op? Advies: ga hier niet heen.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch

Beste Nickjj Roop, uw naam is helaas niet bekend bij onze praktijk. Zou u zo vriendelijk willen zijn een mailtje te sturen naar klantenservice@mondzzorgclinics.nl? Dan kunnen we u verder helpen. Alvast hartelijk dank!

Mike Mulders 25 Jun 2017 - 21:00

Hier ben ik over de angst voor de tandarts heen gekomen en hebben ze weer een lach op mijn gezicht laten verschijnen

waardering
Reactie van/namens: Mondzorg Clinics 's-Hertogenbosch

Bedankt voor de review. We hopen dat je in de toekomst ook nooit meer bang zult zijn voor de tandarts.

Yun Lang Choi 19 Mrt 2017 - 16:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alexander Freken 27 Nov 2015 - 11:33

Wat een lieve en vriendelijke tandarts, nemen alle tijd voor je.

Peter Rutten 05 Dec 2014 - 19:22

Goede praktijk, vriendelijk, flexibel en kundig. Afspraken gaan nooit mis vanwege goed afspraak systeem.

p Driessen 21 Apr 2013 - 17:18

Alles wordt goed uitgelegd, niet het gevoel dat je naar een tandartsfabriek gaat maar hier krijg je echt nog persoonlijke service. met mijn kinderen kom ik hier ook ze nemen uitgebreid de tijd voor ze en krijgen een kadootje mee, niet dat je na 2 sec alweer buiten staat. ben zeer tevreden over deze praktijk