Mondzorgcentrum Delft

Papsouwselaan 295, 2624AP Delft
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
2.6
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
ISO - 9001
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 13:00
  • arrow dinsdag
    13:45 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 13:00
  • arrow donderdag
    13:45 - 16:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 13:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Snurk specialist
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen

Team

tandarts
0.0
A. Baena Ureuna
Tandarts
BIG nummer: 29915207202
tandarts
0.0
A. Istomina
Mondhygiënist
tandarts
0.0
A. Otero
Tandarts
BIG nummer: 29919667302
tandarts
0.0
A.G. Naidoo
Tandarts
BIG nummer: 99059146102
tandarts
0.0
B.J. Salomons
Tandarts
BIG nummer: 19023654002
tandarts
0.0
C. Puigvert Haro
Tandarts
BIG nummer: 59919394002
tandarts
0.0
C. Rodriguez Romero
Tandarts
BIG nummer: 99920353302
tandarts
0.0
D.H. English
Tandarts
BIG nummer: 59064586702
tandarts
0.0
G. Andrisani
Tandarts
BIG nummer: 19919062202
tandarts
0.0
Natasa
Preventieassistent
tandarts
0.0
R.T. Vollenbruck
Tandarts
BIG nummer: 89913339102
tandarts
0.0
S. Mehran
Mondhygiënist

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Spoed
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
0.0
0 waarderingen
2.6
58 waarderingen
0.0
0 waarderingen
Jingfang Wang 汪靖芳 02 Feb 2022 - 11:09

(Vertaald door Google) Goede service! Snel en professioneel. (Origineel) Great service! Quick and professional.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

(Vertaald door Google) Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Erika. Klantenservice (Origineel) Thank you for the review. Kind Regards, Erika. Customer Care

Lydia Szubert's Atelier 13 Dec 2021 - 17:57

(Vertaald door Google) Ik wou dat ik hier nooit was geweest, jaren later heb ik problemen met hun werk. Ik heb meerdere slechte ervaringen gehad. Op een keer begonnen ze een vulling op de verkeerde tand te geven, ik moest ze stoppen en corrigeren. Een andere keer dat ik pijn had (en wat mij werd verteld was de hoofdtandarts) vertelde me dat ik al mijn tanden moest laten kappen (ik was 22 jaar oud ...) dit zou onomkeerbaar zijn geweest en duizenden kosten. Ik ging voor een second opinion en de juiste tandarts zei dat ik niets hoefde te doen en uiteindelijk was het goed. Bij dezelfde afspraak schepte de tandarts op over zijn dure auto's en vakanties en was hij onprofessioneel. Ik kreeg de volgende dag een whatsapp van zijn persoonlijke telefoon en hij zei dat hij mijn nummer van het kantoor had gekregen en wilde "zien hoe het met me ging". Was super ongepast. (Origineel) I wish I never went here, years later I’m having problems from their work. I’ve had multiple bad experiences. One time they started giving a filling on the wrong tooth I had to stop them and correct them. Another time I had pain (and what I was told was the head dentist) informed me I needed to get all of my teeth caped (I was 22 years old..) this would have been irreversible and cost thousands. I went to get a second opinion and the proper dentist said I didn’t need anything done and it was fine in the end. The same appointment the dentist was bragging about his expensive cars and holidays and was unprofessional. I then got a whatsapp the next day from his personal phone and he said he got my number from the office and wanted to “see how I was doing”. Was super inappropriate.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

(Vertaald door Google) Beste Lydia, het spijt me te lezen dat u niet tevreden bent. Ik heb dit probleem met het team besproken en ze betreuren uw ontevredenheid nog steeds na 3 jaar toen het probleem zich voordeed bij een andere tandarts. Dus ze hopen echt dat je de huidige tandartsen een nieuwe kans geeft en dat je een ervaring krijgt die aan je verwachtingen voldoet. (Origineel) Dear Lydia, I'am sorry to read that you're not satisfied. I have discussed this issue with the team and they really regret your dissatisfaction still after 3 years when the issue happened with another dentist. So they really hope that you will give a new chance to the current dentists and you will get an experience which suit your expectations.

Jeffrey v.d waard 10 Dec 2021 - 16:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Dank voor het delen van de review! Wat hadden we nog voor u kunnen doen om een 5 sterren review te ontvangen?

Irene Siemensma-Den Uijl 21 Mei 2021 - 20:25

ben zeer tevreden als mensen nog klachten hebben dan snap ik dit niet ze hebben zeker nooit een slechte tandarts mee gemaakt ik zou zeggen ga zo door

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste Irene Siemensma-Den Uijl, bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Mvg, Team Mondzorgcentrum Delft

Tamara Ribbers 19 Apr 2021 - 14:00

Schofterig behandeld en te woord gestaan, ze kunnen hier niet met mensen omgaan. Ook hebben ze mijn behandeling niet goed uitgevoerd, overbodige behandelingen ingepland en extra tijd gerekend om zo meer geld te verdienen. Ik ben er drie keer in korte tijd geweest, eerst voor een controle waarna ik naar de mondhygiënist moest en het spalkje moest laten repareren. Bij alle drie de afspraken waren ze te laat, bij de eerste afspraak zelfs 50 minuten, zonder mij hierop te attenderen. Bij de mondhygiënist was ik de eerste patiënt in de ochtend, maar ik was toch 10 minuten te laat aan de beurt. Er bleek niet echt wat met mijn tanden aan de hand te zijn, dus na het verwijderen van wat tandsteen stond ik met 5 minuten weer buiten. Op de factuur hebben ze echter 15 minuten gerekend. Ook had ik een afspraak voor het repareren van mijn spalk. Ze hadden pauze op het moment dat ik binnenkwam en ze lieten mij daar rustig 20 minuten wachten voor ik ontvangen werd en ik was ook te laat aan de beurt. Het repareren van het spalkje ging moeizaam en ik beet telkens op het spalkje maar ze snapte niet zo goed hoe ze dit nou moesten verhelpen. Eenmaal thuis zat het spalkje weer los. Ik heb gebeld voor de fout op de factuur en dat mijn spalkje niet goed is gerepareerd. Eerst kreeg ik de mondhygiënist aan de lijn en ze stond me heel agressief te woord. Ze zei dat ze dan maar nooit meer zo’n behandeling bij me zou doen en dat de behandeling normaal zelfs veel langer duurt en dat ze ook administratiekosten had meegerekend. Dit klopt dus niet want mijn vriend zit bij dezelfde mondhygiënist en bij hem hebben ze nooit administratiekosten meegerekend. Ze hing zomaar op, terwijl ik ook nog de tandarts moest spreken. Ik belde weer en ik kreeg de tandartsassistent aan de lijn, ik gaf aan dat mijn spalkje niet goed was gerepareerd waarop ze zei dat ik mijn spalkje maar bij de ortho moest laten repareren. Waarop ik vroeg waarom ze dan überhaupt mijn spalkje hebben (geprobeerd) te repareren als dat de taak van de ortho was. Waarop ze antwoorde dat ze het wel goed hebben gerepareerd maar dat er een nieuw spalkje in moest, dit kwam volledig uit het niets. Dus ze hebben én hun werk niet goed gedaan én extra uren gerekend voor een behandeling die niet eens nodig was. Ik heb ze de kans gegeven om het recht te zetten, maar werd toen schofterig behandeld aan de telefoon, dus ik ga op zoek naar een andere praktijk.

Annet van Eckeveld 24 Mrt 2021 - 10:05

Onvriendelijke telefoniste, weinig ruimte voor een afspraak, geen plek voor spoed en zonder controle antibiotica overwegen. Overal worden foto's van gemaakt die allemaal betaald moeten worden.

Ali Al Asadi 07 Mrt 2021 - 09:01

Ze maken misbruik van de ontwetenheid van de patiënten. Ik schrijf dit namens een hele goede vriendin van mijn moeder. Zij is erg oud en ze zocht een tandarts in de buurt vanwege beperkte mobiliteit. De begroting die zij heeft gekregen van hen is onrechtvaardig. Voorbeeld: Ze heeft nog maar drie (voor)tanden boven die erg los zitten. Hiervoor hebben ze 3x gecompliceerde extractie(trekken(H35;€72,35)) begroot. Ze kan die tanden bijna zelf met haar vingers eruit wiebelen. Ten tweede ze hebben alle codes die maar bestaan voor het vervaardigen van een prothese begroot. Ik heb het bij een tand-technieker nagevraagd. Zijn woorden:"Ze hebben echt alle codes opgeschreven, echt alles." Door dit soort mensen (absoluut geen zorgverleners) krijgen tandartsen een slechte naam. Eerste keer dat ik een plek zie met meer 1 ster dan al het andere, maar dit verbaast me niet.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste Ali Al Asadi, Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen. Het is erg spijtig dat een vriendin van uw moeder een dergelijk vervelende ervaring heeft in onze praktijk. Graag komen wij met u in contact om deze ervaring verder te bespreken. Wij kunnen dan ook gericht iets met uw feedback doen. Helaas kunnen wij aan de hand van uw naam de gegevens van de vriendin van uw moeder niet achterhalen. Zou u contact met ons willen opnemen via 015 21 21 682 of info@mondzorgcentrumdelft.nl? Alvast bedankt! MVG, Team Mondzorgcentrum Delft

Robert Cranendonk 14 Dec 2020 - 09:48

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste Robert Cranendonk, bedankt voor uw positieve beoordeling! Mvg, Team Mondzorgcentrum Delft

Erik-Wim Vlasblom 08 Dec 2020 - 11:24

Super vriendelijk en fijne mensen! En goede zorg!

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste Erik-Wim Vlasblom, bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Tot ziens in onze praktijk! Mvg, Team Mondzorgcentrum Delft

sanne noya 26 Nov 2020 - 14:14

Bieden goede hulp en nemen echt de tijd voor mij. Tot snel!

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste sanne noya, bedankt voor uw positieve beoordeling. Tot ziens in onze praktijk! Mvg, Team Mondzorgcentrum Delft

Davy Davidse 12 Nov 2020 - 16:19

(Vertaald door Google) Ik ga hier al jaren, altijd goede service en vriendelijk personeel (Origineel) I have been going here for years, always good service and friendly staff

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Dear Davy Davidse, thank you for your kind words! Kind regards, Team Mondzorgcentrum Delft

Mark Disco 01 Jun 2020 - 23:11

Gehaaste behandeling, geen grondige analyse.

Will Hobbel 22 Apr 2020 - 20:40

Op dit moment heb ik Clara als tandarts.......ze is echt super (btw haar assistente ook) en ze doet alles om me te helpen......dus vandaar deze recensie.....btw in mijn ogen gaat een recensie om je ervaring met een persoon en niet over iedereen die in dat bedrijf werkt :)

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste Will Hobbel, dank voor uw positieve woorden. Ik ga het delen met mijn collega's. Tot ziens in onze praktijk! Mvg, Team Mondzorgcentrum Delft

Abdulkarim Ali 18 Apr 2020 - 02:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste Abdulkarim Ali, bedankt voor uw positieve beoordeling! Mvg, Mondzorgcentrum Delft

Jaap Klooster 25 Feb 2020 - 15:15

De info over het OV is jaren oud. Tram 19 komt hier al 2 jaar niet meer. De buslijnen 80 en 130 bestaan niet meer. Alleen bus 64 stopt bij de Hovenpassage

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste heer Klooster, Dank voor uw feedback wij hebben de website aangepast. mvg Team Mondzorgcentrum Delft

Muhannad Alhasan 05 Feb 2020 - 14:11

Al die slechte reviews verbazen me nu niet nadat wat ik vandaag heb meegemaakt bij deze tandartspraktijk. Kortom: hoge kosten-verassingen, lage zorgkwaliteit, onvriendelijk en onbeleefd personeel.

Wolraad Kempe 07 Jan 2020 - 11:13

Zeer ontevreden, meer dan een uur moeten wachten in de wachtkamer omdat het "iets" was uitgelopen al dus de receptie dame. Dit was raar sinds mijn afspraak om 10 uur in de ochtend was. Ik kom nooit meer terug, heb wel betere dingen te doen.

Mikah Santis 11 Dec 2019 - 12:05

Heb van vriend gehoord, ze onderzoeken tanden en doen kleine schoon maak en kosten rekening van 874.- euro en natuurlijk verzekering betaald 70%, maar dit kan gewoon niet. En als u vragen over waroom zo veel geld kost en ze hebben soort incasso administratie. Dit noem ze fraude en macht misbruikers.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Goedemorgen, aan de hand van uw review zouden we graag contact opnemen met uw vriend. Zouden we deze gegevens kunnen ontvangen op ons e-mailadres info@mondzorgcentrumdelft.nl? Bedankt alvast. Mvg, Mondzorgcentrum Delft

Rita Polak 11 Nov 2019 - 16:55

Ik zit in een scootmobiel. Als ik een afspraak heb moet ik altijd aanbellen, dan kan iemand de deur openen. Heb al een paar keer gehad, dat de bel het niet deed. Moet dan telefonisch vragen of ze de deur open doen. Vandaag heb ik aangebeld, geklopt en telefonisch contact proberen te krijgen. Ik kreeg een antwoordapparaat , om 12.10 uur.na nog een x bellen werd er opgenomen.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste mevrouw Polak, dit is vervelend om te horen. Ik ga het doorgeven aan mijn collega's en bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mvg, Team Mondzorgcentrum Delft

Roy de Bokx 31 Okt 2019 - 08:00

Ze zijn meer uit op inkomsten dan op tevreden klanten. Er werd niet naar mijn wensen geluisterd, ook om bij mijn eigen tandarts te blijven en daarnaast werd na een vrij pijnlijke behandeling gesteld dat er eerst een plan van 5 behandelingen opgesteld moest worden, wat niet nodig bleek te zijn. Update: de toelichting per email gingen ze ook niet heel goed mee overweg.

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Goedemorgen, wat vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft met onze praktijk. Zou u een mail kunnen sturen met uw gegevens en klacht naar info@mondzorgcentrumdelft.nl? Dan nemen wij contact met u op. Mvg, Mondzorgcentrum Delft

Danny Sprinter 26 Okt 2019 - 18:53

Ik zou eigenlijk geen sterren willen geven! "Gaatjes" geboord en gevuld die er niet waren. En bij mijn vriendin bij vullen een kies gebarsten..... Vulling van wortelkanaalbehandeling verloren en er werd beweerd dat de sticks eruit gevallen waren. Nu bij een andere tandarts nagevraagd. Blijkt helemaal niet waar te zijn.. ik raad niemand aan hierheen te gaan!!

J Canovas 23 Okt 2019 - 13:56

Slecht, sloopt meer dan repareert. Kwam er slechter vandaan, zijn gelijk mijn protheses verwijderd, heb nu niets meer Bij mij heeft hij een kroon gesloopt, horror tandarts!!!!!!!!!!!

Jan Klaas 11 Sep 2019 - 21:00

Oplichters , Oplichters !!!!!!!!!! mensen bij deze waarschuw ik jullie kijk uit . Zomaar valse diagnose vaststellen , en behandelingen declareren die niet zijn uitgevoerd. Iedereen zit in het complot . Ik heb me gelijk uit geschreven. nooit meer !!!!!!!!!

waardering
Reactie van/namens: Mondzorgcentrum Delft

Beste heer Klaas, aan de hand van uw review zouden we graag contact met u opnemen. We kunnen alleen aan de hand van uw naam, uw gegevens niet achterhalen. Zou u ons kunnen mailen info@mondzorgcentrumdelft.nl met uw gegevens en klacht? We spreken u graag om te kijken hoe we dit samen op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Mondzorgcentrum Delft

Mark Verbeek 08 Aug 2019 - 20:13

Ik vermoedde dat deze praktijk vooral uit is op financieel gewin. Na overstap naar een andere praktijk werden mijn vermoedens bevestigd! Er is een meting verricht (€140,- , werd niet vergoed), waarna doodleuk werd verteld dat mijn tanden uit zouden vallen als ik niet een €1500 kostende 4-delige schoonmaak behandeling uit zou laten voeren. Dit heb ik gelukkig niet gedaan. Volgens mijn nieuwe tandarts is er, op wat tandsteen na, niets aan de hand met mijn gebit. Het verrekenen van de kosten hebben ze aan een extern bedrijf uitbesteed, wat daardoor extra kosten met zich meebrengt. Zij regelen ook niets met een zorgverzekeraar, dit mag je zelf uitzoeken.

Hein Vogelaar 30 Mei 2019 - 18:57

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sylvia 29 Mei 2019 - 16:28

Bij het lezen van andere (negatieve)reviews lijkt het wel of het over een totaal andere praktijk gaat. O.a. doordat ik vorig jaar gestopt ben met roken, zijn er veel problemen met gebit/tandvlees ontstaan, daarbij komt dat ik ook extreem bang ben voor de tandarts. Ondanks dat ik dus telkens met lood in de schoenen naar de tandarts ga, kan ik alleen maar zeggen dat hier allemaal ontzettend lieve, kundige en geduldige medewerkers actief zijn in deze praktijk! Hier nog nooit 1 nare ervaring gehad en zou de praktijk dan ook bij iedereen aanbevelen.

Manon 28 Mei 2019 - 09:04

Men constateerde zogenaamd 3 gaatjes, voor een second opinion bij de weekend tandarts geweest, geen gaatje te bekennen. Doorverwezen naar een mondhygienist kom ik daar is de vraag "waarom komt u hier, er valt voor mij niets schoon te maken" Maar wel even €45 aftikken ondanks dat er niets gedaan is. Nee, blij dat ik nu een andere betrouwbaardere tandarts heb.

Matthew James 20 Mrt 2019 - 17:37

(Vertaald door Google) Medewerkers zijn incompetent. Nodig een wortelkanaalbehandeling en ze kon niet zeggen of ze het goed, zelfs na 5 röntgenstralen had gedaan. Toen de laatste vulling werd voltooid was het niet goed gedaan en had behoefte aan een vervanging na slechts 2 maanden. Weliswaar waren ze vriendelijk genoeg om een ​​gratis re-vulling te bieden. Zij hebben echter niet dat een goed ofwel en nu doen, in minder dan een dag, een deel van mijn tand is afgebroken en de vulling lekt. (Origineel) Staff are incompetent. Needed a root canal and they couldn't tell if they had done it right even after 5 xrays. When the final filling was completed it wasn't done properly and was in need of a replacement after only 2 months. Admittedly they were kind enough to offer a free re-filling. However, they didn't do that one well either and now, in less than one day, part of my tooth has broken off and the filling is leaking out.

Zi Wang 26 Feb 2019 - 16:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jonna van Huijksloot 09 Jan 2019 - 13:21

Bizar. Geen aanrader als je angstig bent en van professionele mensen houdt... Ik raad dit niemand aan

lionel jr 09 Jan 2019 - 12:56

Verschrikkelijk. Ik ben speciaal naar deze tandarts gegaan omdat deze 'gespecialiseerd' zou zijn in mensen die veel angst hebben... Na binnenkomst viel mij op dat het personeel elkaar een 'boks' gaf tijdens het begroeten. Dit kwam nogal onprofessioneel over. Ik had 2 gaatjes en nog nooit eerder een verdoving gehad. Na het krijgen van de verdoving wilden de twee jonge dames meteen boren. Ik vertelde dat ik alles nog voelde. Hier werden ze erg geïrriteerd door en er werd mij verteld dat dit niet mogelijk was. Hierdoor heb ik tijdens het boren verschrikkelijke pijn gehad. Wanneer ik hier wat van zei bleven de dames beweren dat dit niet mogelijk was. Door de pijn bewoog ik mijn hoofd en hier werden de twee 'gespecialiseerde' angsttandartsen nog geïrriteerder door. Vervolgens kregen de twee dames een woordenwisseling met elkaar in het Turks. Dit vond ik erg vreemd overkomen. Toen ik thuiskwam begon de verdoving pas te werken. Dit was de ergste tandartservaring van m'n leven en hierdoor durfde ik een lange tijd niet meer naar de tandarts te gaan. Geen aanrader dus. Ik ga hier nooit meer heen

Gökhan Karer 26 Nov 2018 - 07:46

Goed !

varol uygun 31 Aug 2018 - 03:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alois Knol 28 Jun 2018 - 17:14

Een te hoge factuur sturen, alle discussie vermijden en een andere organisatie laten dreigen met aanmaningen. Schandalig

Elif 01 Jun 2018 - 15:12

Ik ben zeer tevreden! Mijn complimenten

Thom G 06 Mrt 2018 - 19:05

Te duur! Kijk eerst bij andere klinieken. Er werd mij een traject van in totaal 500 euro aangeboden, en toen werd een eerste controle onderzoek al gedeclareerd voor meer dan 100 euro. Daarbij ging de mondhygiënist geen enkel moment in op mijn oorspronkelijke vraag en bleef heel vaag beloven dat het wel verholpen zou worden in het gemaakte traject. Er zitten vast ook goede tandartsen tussen maar wees heel alert op welke afspraken je hier maakt.

Maria De vries 24 Nov 2017 - 09:30

Zeer tevreden. Ze hebben mij over mijn angst voor de tandarts heen geholpen. Professionele en vriendelijke mensen.

S M 23 Sep 2017 - 10:51

Nu al voor de 4e keer moeten terug gaan voor dezelfde kies. Om eindstand van een andere tandarts te moeten horen dat de vorige tandarts niet goed heeft lopen vullen! Ik zoek wel een ander ben er helemaal klaar mee!

Jeffrey T 23 Aug 2017 - 18:53

Heel raar dat ik veel slechte reacties zijn, mijn ervaring in de laatste 8jaar zijn TOP, helaas ging mijn tandarts weg, maar ook de vervangster doet het prima, en veel ervaring.

Tom 09 Mei 2017 - 19:02

Als ik de beoordeling van anderen lees hier, weet ik niet of ik bij een andere tandarts ben.... Ik heb er gedurende 8 jaar geen problemen mee gehad. Het enige jammere is dat de tandartsen af en toe wisselen. Maar er wordt met moderne apparatuur gewerkt en ik ga er altijd pijnvrij vandaan. Ook de mondhygiëniste is vakkundig en doet het goed.

Daniel Ramirez 24 Apr 2017 - 10:20

Zeer slecht behandeld geen deskundige mensen. We zouden deze mensen niet aanraden!

Lights Shades 13 Apr 2017 - 21:35

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mikael Kaandorp 20 Feb 2017 - 00:18

Deze Google-recensie is zonder tekst

HodowlaBlackBeauty 09 Dec 2016 - 14:11

zij afgeven facturen niet waar en ze willen betalen voor hen

Rick en Pris M. 18 Nov 2016 - 13:36

Als ik zo de ervaringen van anderen lees heb ik het idee dat men bij een andere tandarts loopt. Kan mij er helemaal niets bij voorstellen. Aan de balie frisse meiden die je helpen en de behandelingen ben ik tevreden over. Soms zit ik wel eens wat langer in de wachtkamer maar dan ervaar je ook hoe asociaal de patienten kunnen zijn. Grote bekken omdat ze vaak ook hun eigen zaken niet op orde hebben. Op zo'n moment zie je juist de professionele houding van het personeel. Ja het is een grote praktijk en lijkt soms een fabriek met een scherpe planning. Dus kan soms hectisch zijn maar dat mag de pret niet drukken. Ik beveel ze aan mensen aan die met respect in het leven staan en eigen zaken op orde hebben anders moet je de kiezen op elkaar houden en accepteren wat je terug krijgt.

Dominique Visser 10 Nov 2016 - 11:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

yahya demirgoz 02 Nov 2016 - 16:50

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jan Jansen 27 Okt 2016 - 19:14

Zeer Zeer slecht, ga hier nooit ,ze blijven rekeningen sturen terwijl alles betaald was ,heb advocaat in moeten schakelen is er ook erg vies lag in stoel en zag spinnenraggen bij de l amp .kwam twee weken later zaten ze er nog steeds en de tandarts haar kleren zat onder de bloedvlekken ,never hier van me leven al krijg ik geld toe.medisch tuchtcollege is er mee bezig!

Diana Petrosian 26 Aug 2016 - 08:56

Slechte tandarts ooit. Geen respect bijdehand gatver wat voor mensen er werken.

Mirac Bengisu 23 Apr 2016 - 22:29

Deze Google-recensie is zonder tekst

Vissen asiel Nederland Danny Stolk 07 Dec 2015 - 13:23

De arts heeft bij mijn moeder een klik gebid geplaatst en nu heeft ze Enkel maar problemen ze hadden het verkeerde schroefje gebruikt waar na ze haar gebid moesten uitbreken was ze ook weer een fout en me moeder een gat in haar lip had zijn andwoord sorry ik schoot uit ze heeft 3 weken niet normaal kunnen praten mijd deze nep artsen het is ook nog zo dat ze voor het uitbreken een rekening kreeg wat vreemd is zij gebruikte het verkeerde schroefje ik vind het ook vreemd dat deze mensen nog gewoon mogen werken ik kan namelijk niemand die er tervreden is weg gegaan.

K.A. Klooster 22 Okt 2015 - 11:48

Verschrikkelijk service ! je wordt niet op een professioneel wijze behandeld maar krijgt wel dikke rekening. De office manager is ook een mislukking komt niet uit haar worden en kan geen duidelijke antwoord geven. Ben klaar met deze praktijk!

Rosalia Ayers 29 Mei 2015 - 12:59

Je wordt hier behandeld als een mogool. Je krijgt niet te horen wat ze met je gaan doen, je wordt wijsgemaakt dat alles wordt vergoed, de werknemers kijken je aan alsof je lepra hebt en je wordt constant producten aangesmeerd die je elders goedkoper kan krijgen. Bij elke controle maken ze lekker een rontgenfoto, lekker ongezond, onnodig en veel te duur. Sinds ik hier lid ben geworden zijn er elke maand factuurtjes binnengekomen per post met galactische bedragen. Trap niet in het mooie imago dat ze aanbieden, deze praktijk is echt belabberd.

Deni Lani 13 Apr 2015 - 11:41

(Vertaald door Google) Eerste telefoontje om een ​​routinematige verwijdering van verstandskiezen in te plannen. Ik heb de röntgenfoto al van een andere tandarts en weet wat ik wil: Ik: ik heb een tandprobleem, het is gewoon een verstandskiesverwijdering en ik denk niet dat het meer dan 10 minuten duurt, dus kun je me snel plannen? Receptioniste: "Ben jij de tandarts ?, omdat het geen 10 minuten duurt" Dit is het concept van 'zorg' in deze kliniek. Zet geen idioten achter een telefoon. Zet mensen met een klein idee over tandheelkunde en mogelijk beleefd. (Origineel) First phonecall to schedule a routine wisdom tooth removal. I have the x-ray already from another dentist and know what I want: Me: I have a tooth problem, it is just a wisdom tooth removal and I don’t think it takes more than 10 minutes, so can you schedule me soon please? Receptionist: “Are you the dentist?, because it doesn't take 10 minutes” This is the concept of "care" in this clinic. Please don't put idiots behind a phone. Put people with some minor idea about dentistry and possibly polite.

Janet Bos 03 Feb 2015 - 09:53

Ik zit al 10 jaar bij Mondzorg Delft en ben zeer tevreden. De mensen die er werken zijn zeer professioneel en aardig. Van de behandelaar tot de baliemedewerkster. Ik had enorme angst voor de tandarts door slechte ervaringen, maar daar hebben zij mij overheen geholpen. Ik ga nu al weer jaren zonder angst naar de tandarts.

Marie hoogenveen 12 Apr 2013 - 07:56

Woensdag, erg leuk ontvangen door de baliedame. Ik had mijn twijfels om over te stappen maar de 1e indruk is toch de basis. Ze merkte direct mijn twijfel en antwoordde: U kunt het altijd een keer proberen, anders heeft u geen eigen ervaring opgedaan. Dan kunt u altijd zelf een keus maken. Vond ik wel heel mooi gezegd. Dus ik heb mij aangemeld. Praktijk ziet er mooi uit. Tandarts was aardig. Ik heb er geen spijt van. Wel jammer dat de baliedame geen kleding van het werk aan had. Het is een drukke praktijk. De mensen die ik sprak in de wachtkamer waren positief over de praktijk.

Dilyana Sokolova 27 Dec 2012 - 07:58

Het is een praktijk met veel moderne apparatuur waar ze de nieuwste methoden en werkwijzen toepassen. Ze hebben apparatuur van Cerec, ze doen van van alles van klein gaatje tot kleine chirurgie, o.a. gingivectomie (moeilijk woord hè: Nal Gysie - betekent tandvlees verwijderen, maar oude tandartsen zoals die van jouw doen dat uiteraard niet). Een zeer prettige praktijk om stage te lopen en dat heb ik dus in het verleden met veel plezier gedaan.

Nal Gysie 27 Nov 2012 - 08:45

Mijn vriend zit bij deze tandarts. Hij had vreselijk kiespijn en ik ging samen met hem langs. Nou...na zijn bezoekje daar heb ik deze tandarts de naam "slager" gegeven. Ik was zelf op zoek naar een tandarts, maar durfde na zijn ervaring absoluut niet meer bij deze tandarts in te schrijven. Tijdens zijn behandeling kreeg hij een verdoving en begon zijn tandarts direct met boren. Mijn vriend schreeuwde het uit van de pijn. Er werd helemaal niet gewacht of getest of de verdoving al werkte. Ook sneden ze een stukje van zijn tandvlees om zo beter bij zijn tand te komen. Iets wat ik nog nooit heb meegemaakt bij mijn tandarts.