Tandartspraktijk Maasstraat

Maasstraat 17, 1078HB Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.8
Google
3.8
Zorgkaart
7.3
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken

Team

tandarts
0.0
Britt Das
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Leo Muller
Tandarts
BIG nummer: 39048619202

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
9.8
3.8
7.3
waardering icon
titia positano 19 Nov 2019 - 10:51
Vanaf de 1ste afspraak altijd goed geholpen en goed geïnformeerd. Uitstekend prijs/kwaliteit verhouding. Balie medewerkers heel vriendelijk Mondhygienisten geven zeer goede adviezen.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
Amy Weggemans 22 Jan 2022 - 11:23

Ik ben inmiddels al 25 jaar client bij Tandartspraktijk Maasstraat. Door een eerdere slechte ervaring bij een tandarts was ik in eerste instantie angstig alleen al voor een controle. De tandarts en zijn team hebben me zo op mijn gemak gesteld dat mijn vertrouwen weer is hersteld. Al die jaren is er zorgvuldig met mij en mijn gebit omgegaan. Altijd duidelijk wat er gedaan ging worden en waarom. Zoooo geruststellend. Ik woon al 15 jaar niet meer in Amsterdam. Maakt me niet uit hoe lang ik moet reizen, ik wil naar deze tandarts en zijn fantastische team!!

Caspar koetsveld 26 Apr 2021 - 14:30

Op aanraden van een vriend naar deze tandarts gegaan. Hr Muller is een deskundige, vriendelijke en zeer nauwkeurig werkende tandarts, met een heel plezierig team van assistentes en mondhygiëniste. Mijn gebit was door een vorige tandarts niet erg zachtzinnig en zonder aandacht behandeld, tandarts Muller heeft dat perfect opgelost en mijn gebit naar een hoger plan getild! Nu ben ik al jaren klachtenvrij en ga ik al 12 jaar lachend naar de Tandartspraktijk Maasstraat.

0 0 21 Apr 2021 - 23:33

Deze Google-recensie is zonder tekst

Martijn Bruning 09 Okt 2020 - 21:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Martijn Bruning 09 Okt 2020 - 19:01

Ik ben wederom echt geweldig geholpen bij deze tandarts. Zeer professioneel en geduldig personeel en heel fijn dat er ruim de tijd genomen werd. Ik heb echt niets gevoeld van de behandeling en alles werd keurig stap voor stap uitgelegd. Heel fijn!!

Barbie albo 04 Sep 2020 - 12:46

Tot vandaag vond ik deze tandarts opzich wel aardig en fijn. Maar vandaag is er iets gebeurd waardoor ik van mening ben veranderd ... Ik had een afspraak bij de mondhygiënisch en mijn vriend ging met mij mee omdat ik wegens weer terug komende pleinvrees niet alleen kon komen... omdat deze praktijk klein is en door Corona hebben wij gelijk bij binnenkomst aan de receptioniste gevraagd of mijn vriend (tot het te druk zou worden) even binnen bij mij in de wachtkamer mocht wachten! Ze zei ja maar hou wel de ander halve meter afstand! En dat deden wij. Toen kwam ineens de tandarts de wachtkamer binnen en zei dat ik dichterbij de deur van de mondhygiënischte moest wachten toen zei ik dat ik hier samen met mijn vriend was en daarom niet daar zat... toen zei de tandarts dat mijn vriend buiten moest wachten .. toen zei mijn vriend op normale toon oké maar wij hebben net aan u collega gevraagd of wij hier mochten wachten samen tm het drukker werd! Toen zei de tandarts tegen mij ; moet Ik nu echt in discussie gaan met je vriend? ... en zei dat mijn vriend een probleem zocht ! Terwijl wij alleen zeiden dat het oké is maar dat we het wel al gevraagd hadden ! Anyways mijn vriend ging naar buiten en toen na mijn afspraak ging ik naar de receptioniste omdat ik me wou uitschrijven omdat ik dit echt niet vond kunnen ! Toen zei ze ja je moet een andere tandarts gaan zoeken.... Heel onprofessioneel!!!!!!!!!!!!!!!!!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Geachte mevrouw Albo, Helaas zie ik de situatie anders. Ik heb beleefd gevraagd of er buiten gewacht kon worden ivm Corona. Hier werd helaas agressief op gereageerd. Ik betreur dit incident ten zeerste. Jammer dat u dit op een publiekelijk forum wenst te ventileren in plaats van tijdens het persoonlijke gesprek wat wij nog gevoerd hebben om het incident te evalueren.

Ase M 18 Feb 2020 - 09:39

(Vertaald door Google) Na het lezen van enkele van de andere beoordelingen, ben ik een beetje verbijsterd om te denken dat mensen het hebben over dezelfde praktijk die ik heb gevolgd. Ik heb de tandarts vele jaren vermeden en was dus erg terughoudend om te gaan, maar uiteindelijk besloot ik een afspraak te maken en te gaan. Iedereen in de praktijk is erg warm en gastvrij, niet één keer voelde ik me daar ongemakkelijk. Dr. Muller is erg medelevend en vriendelijk en heeft altijd de tijd genomen om alles uit te leggen wat hij ging doen, inclusief uitleggen wat elk apparaat zou doen en zou voelen, hierdoor voelde ik me zoveel rustiger en lang niet zo angstig omdat ik dacht dat ik me zou voelen. De mondhygiënist volgt ook dezelfde praktijk als de Dr. En dit was iets dat ik erg op prijs stelde. Ja, soms is er een wachttijd, maar het is begrijpelijk, de Dr. kan alleen inschatten hoe lang iets kan duren, maar in werkelijkheid gaat de procedure over de tijd, wat moet hij de patiënt vertellen? Nee, je tijd is voorbij nu moet je vertrekken? Ik denk dat als je naar een tandarts gaat, je hier rekening mee moet houden, dat jij ook wat geduld moet hebben, het is niet iets wat je doet als je haast hebt. Bij mijn eerste bezoek nam de Dr. ook de tijd om uit te leggen welke procedures er zouden moeten worden gedaan en hoe mijn verzekering daarin zou passen, en praat erover verder te gaan. Bedankt Dr. Muller en het hele team voor het minder bang maken van de tandartsstoel! (Origineel) After reading some of the other reviews I'm a bit perplexed to think that people are talking about the same practice that I have been going to. I have avoided the dentist for many years and so was very hesitant to go at all, but finally I decided to make an appointment and go. Everyone in the practice is very warm and welcoming, not once did I feel uncomfortable there. Dr. Muller is very compassionate and kind and has always taken time to explain everything that he was about to do, including explaining what each piece of machinery would do and would feel like, this made me feel so much more at peace and not nearly as anxious as I thought I would feel. The dental hygienist also follows the same practice as the Dr. And this was something I really appreciated. Yes, sometimes there is a wait, but it is understandable, the Dr. can only estimate how long something may take but in actuality procedures go over time, what is he supposed to tell the patient? No your time is over now you must leave? I think if you're going to any dentist you must factor this in, that you too should have some patience, it's not something you do if you're in a rush. On my first visit, the Dr. also took the time to explain what procedures would need to be done and how my insurance would fit into that, talk about going above and beyond. Thank you Dr. Muller and the whole entire team for making me less afraid of the dentist chair!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Mozes, Heel erg bedankt voor je positieve 5-sterren review. We zijn blij dat we een positieve ervaring hebben gehad. Beste wensen, Team Tandartspraktijk Maasstraat (Origineel) Dear miss Moses, Thank you so much for your positive 5 star review. We are happy to have been a positive experience. Best regards, Team Tandartspraktijk Maasstraat

M. S.J.G.H 10 Apr 2019 - 07:27

Zeer slechte tandarts. Slechte behandelwijzen, en geen accuraat werk van de assistent. Trage reacties, en hoge bedragen. Tandarts Muller, een narcistische houding en geen inlevingsvermogen naar angstige patiënten toe. Lang verhaal kort, NIET DOEN! Reactie terug : Noemt u mij nou mevrouw??? Daar gaan we dus al, al weer een onprofessionele fout. Zeer slecht weer allemaal.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Beste meneer of mevrouw, Het spijt ons om dit te horen. Maar aangezien uw naam niet voorkomt in ons bestand kunnen we helaas uw klacht niet oplossen. Als u zo vriendelijk wilt zijn contact op te nemen met de praktijk zullen wij dit direct verhelpen. Dan kunnen we tevens bespreken waarom u de behandeling zo heeft ervaren aangezien wij altijd erg zorgvuldig zijn.

Martijn Broersma 12 Feb 2019 - 15:38

Dit is echt een hele prettige tandarts. Ik voel me zeer welkom en word heel goed geholpen. Een eerlijke tandarts zonder fratsen. Hij is kundig en heel precies. Al jaren tevreden.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Hartelijk dank voor uw positieve review. Deze wordt zeer gewaardeerd.

Miri Biari 08 Okt 2018 - 21:44

In deze praktijk voel ik mij op mn gemak. De assistentes zijn vriendelijk en behulpzaam. De tandarts legt de behandeling uit, is rustig en hij heeft bij mij ook de tijd genomen om samen uit te zoeken hoe we binnen het budget van mijn tandartsverzekering konden blijven. Hierdoor blijft het voor mij betaalbar.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Hartelijk dank voor deze positieve woorden en review.

Marion Wijnberg 29 Aug 2018 - 22:24

Over de tandheelkundige kwaliteiten kan ik geen oordeel vellen – daarvoor was ik te kort patient. Bij controle zouden 4 hele oude vullingen vervangen moeten worden. Bij de volgende controle werd weer gesproken over 4 vullingen. Een offerte voor 4 twee vlaksvullingen volgde (€279,72) Ook stonden twee implantaten op het program. Hiervoor werd ik doorverwezen naar een bevriende implantoloog. Ik was ook patient bij Parodontologie van de ACTA, alwaar men voorstelde ook wel de implantaten (met of zonder kroon) te kunnen doen. En hiervoor werd een orienterende afspraak gemaakt. De lezer weet wat een implantaat kost, dus een second opinion is toch niet zo vreemd? Toen ik dit Leo vertelde, fulmineerde hij: broodroof en hij vond de ACTA maar zozo. Hij had mij toch doorverwezen naar een andere implantoloog? Was zo perplex dat ik er niet eens op kon reageren. Daags voor deze afspraak werd ik door de ACTA afgebeld. Pas recent heb ik begrepen dat Leo de implantoloog van de ACTA heeft gebeld en verboden had de implantaten te gaan maken. De afspraak voor de vier te vervangen vullingen was een feit. Hiervoor was een dubbele afspraaktijd gepland. Ik had een heel klein verzoek: het afvijlen van twee tanden. 1 minuut? 2 minuten? Maar – ik had het nog niet genoemd – door het altijd uitlopen moest ik 23 minuten wachten en was mijn tijd om. En moest er dus een tweede afspraak gemaakt worden. Er werd eigener beweging nog excuus aangeboden over uitval naar ACTA, maar de hele kritiekriedel ging nog eens dunnetjes over. Maar wat bleek na het betalen (altijd boter bij de vis) en bestuderen van de twee facturen van de twee afspraken? Leo had niet 4 tweevlaks vullingen gemaakt, maar 3 tweevlaks, 1 drievlaks en 2 meervlaks. Dus 2 extra meervlaks vullingen. ZONDER enig overleg. Tel uit je winst. Prijsverschil/extra kosten (incl. extra verdoving) € 212,46 = 76%! Zijn latere commentaar: iets te voortvarend, geen dagelijkse gang van zaken, miscommunicatie, niet onfeilbaar etc. Op mijn vraag waar überhaupt de twee extra vullingen vandaan kwamen riposteerde Leo: trek je mijn integriteit als tandarts in twijfel? Maar niets in de richting van restitutie of verrekening met de nog twee te plaatsen kronen (ik heb nu een paar keer excuses aangeboden, wat wil je nog meer. Als dit de manier was waarop ik met mensen omging, etc. etc.) Toen ik het woord “geld” liet vallen barstte de bom. Of ik geld belangrijker vond dan een goede tandarts (!?). De vullingen zitten er nu in, dus daar moet je voor betalen. Na nog wat uiterst vileine en onprofessionele opmerkingen beloofde Leo mij plots het verschil minus 15% (dit percentage is geoorloofd mits in overleg) per omgaande terug te betalen en smeet de hoorn op de haak. Edoch, hij kwam zijn afspraak niet na. Ik heb uiteindelijk een klacht bij de KNMT moeten indienen! In eerste instantie bood hij de helft, wat ik niet accepteerde. Daarna reageerde hij met de mededeling: dat ik hem toch in de gelegenheid had gesteld e.e.a. uit te zoeken en als ik gelijk bleek te hebben, dan zou hij mij betalen. Ik antwoordde dat dit niet waar was, maar dat hij dit alsnog mocht doen. Hierop heeft hij toch besloten mij te betalen en wel precies op de uiterste termijndag van 6 weken. Geen dag eerder. Dit speelde zich in december vorig jaar af. Ik heb lang gewacht met deze recensie omdat ik ook het verhaal van de paradontoloog van de ACTA wilde horen. En hier kom ik 1 x per jaar. En in de tussentijd heb ik begrepen dat ik niet de enige ben die problemen van financiele aard met Leo heeft gehad. Ik vind het oprecht jammer dat ik dit heb moeten schrijven.

Sky 08 Aug 2018 - 23:40

Beste tandarts van Amsterdam. Deskundig, professioneel en betrouwbaar. Hele fijne praktijk.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Hartelijk dank voor de positieve review. Fijn als hard werken en inzet gewaardeerd wordt!

H. B. 23 Jun 2018 - 15:22

Kundig en zeer vriendelijk personeel. Er wordt altijd meteen naar een oplossing gezocht en als je eenmaal patient bent wordt je zeer vakkundig geholpen. De tandarts is een soort “Mc Giver”. Hij weet overal een oplossing voor. Soms wachten op je afspraak, maar alleen omdat iedereen de aandacht krijgt die je verwacht.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Hartelijk dank voor de fijne positieve reactie. Het wordt zeer gewaardeerd.

Gerard Knibbe 30 Nov 2017 - 14:11

Ik ben vanaf het begin klant bij deze praktijk en dat volle tevredenheid. Zowel de tandarts als de mondhygiëniste nemen je (opmerkingen) serieus. Mijn ervaring is dat men aanspreekbaar en open is.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Hartelijk dank voor uw reactie en het delen van uw positieve ervaring. Het wordt erg op prijs gesteld!

Maurits Arendse 21 Feb 2017 - 08:55

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Er wordt alle tijd voor je genomen. Zeker een aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Het wordt erg op prijs gesteld.

Marlou Keitz 31 Aug 2016 - 12:34

In tegenstelling tot de andere recensies ben ik hier wel tevreden over! Ja, de prijzen zijn hoog...maar de tandarts/assistente/mondhygiëniste nemen allen de tijd voor je. Dat vind ik mijn geld meer dan waard! Liever rustig aan, alles bespreken en met mooie witte tanden naar buiten lopen dan zo'n beunhaas die het snel afraffelt voor een paar tientjes minder.

waardering
Reactie van/namens: Tandartspraktijk Maasstraat

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Nina Leeuwenkamp 22 Jun 2015 - 08:42

Ook lang gewacht. Tandarts komt twijfelachtig over, ook als het over gaatjes gaat waardoor het vertrouwen wegvalt.

Guy Ben-Natan 19 Jan 2015 - 08:04

(Vertaald door Google) Zoals eerdere beoordelingen vermelden. Gemiddelde tandarts op zijn best, met vreselijke administratie en klantenservice. Ga niet als je kunt, je hebt misschien geen tandproblemen, maar een vreselijke hoofdpijn (Origineel) As previous reviews mention. Average dentist at best, with horrible administration and client service. Don't go if you can, you might not have tooth issues but a horrible headache

Lennard Buning 20 Nov 2012 - 09:44

Een slechte ervaring bij deze tandartspraktijk. Ik ben er 2 keer geweest, beide keren heb ik minstens een half uur gewacht voordat ik onverrichter zake ben vertrokken (de assistente bleef steeds volhouden dat de tandarts "bijna klaar" was). Mijn vriendin's gebit is er wel eens gecontroleerd, zij werd diverse cosmetische ingrepen aangeboden waarbij de tandarts het kennelijk niet nodig vond haar vooraf van de astronomische prijzen op de hoogte te brengen.