Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Loenermark 559
1025TX
Amsterdam

Neemt patiënten aan

Waarderingen
tandarts Spoed
tandarts Spoed 24/7
tandarts Nascholing
tandarts Certificaat
Afspraak nodig? Vraag een afspraak aan

Openingstijden

  • maandag
    8:00 - 17:00
  • dinsdag
    8:00 - 17:00
  • woensdag
    8:00 - 17:00
  • donderdag
    8:00 - 17:00
  • vrijdag
    8:00 - 17:00
  • zaterdag
    8:00 - 12:00

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken

Faciliteiten

This practice has not loaded any facility informations yet!

Wat vinden de patiënten

3.8

1 waarderingen
1.0
Duidelijke uitleg
10.0
Behandeltijd
3.0
Is deskundig
1.0
Aanbeveling

3.5

31 waarderingen
Onlangs een bezoek aan de tandartspraktijk gebracht?

Deel nu uw ervaring met andere patiënten

Schrijf je waardering
gracielle vanderkuyl 07/08/2017 - 22:39

had van te voren voor een duidelijke prijs gevraagd . en na de behandeling kreeg ik een rekening van 2 keer zo veel. dit was niet de afspraak en ik had nooit de behandeling gedaan als ik dat van te voren had geweten. Reactie tandartspraktijk: Normaal gesproken geef ik altijd voor de behandeling een overzicht over het behandelplan en de kosten. Het kan gebeuren dat door de behandeling, ik me realiseer dat hogere kosten zou komen, dan laat ik de patiënt het weten. Als het anders gebeurt,dan vind ik ook dat het niet de juiste manier is .

Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
10
Is deskundig
3
Aanbeveling
1
3.8
Ramzy Dridi 18/05/2021 - 21:21

Kwam voor een beugel en normale controles, werden 2 opties geboden, airsmile of slotjes. Tandarts adviseert airsmile want het is voordeliger en zou alsnog tot een goed resultaat moeten lijden. Op een van de voortanden werd een klein blokje toegevoegd waardoor de airsmile de tanden overtijd strakker en rechter tegen elkaar aan duwt, dit blokje werd achteraf van de voortand afgesneden. Vervolgens zit ik nu met 1 voortand waar een paar kleine sneetjes in zitten en vuil makkelijker in opslaat(lijkt op een soort bruine vlekjes die je in je tand krijgt door het nuttigen van o.a koffie), en toen ik aangaf dat dit kwam doordat het blokje hiervoor er zat en daarvoor had ik dit nooit werd mij verteld dat dat niet het geval was. Ook is er een klein stukje van 1 van mijn voortanden afgesneden omdat er 1 groter dan de ander was(echter was het zo dat mijn tanden nog niet volledig rechtstonden en een bewerking aan de beugel een daadwerkelijke oplossing was geweest). Nou zit ik bij een andere tandarts voor een nieuwe beugel om mijn voortanden alsnog recht te krijgen. Kortom garantie tot de deur en indien wij jou tanden beschadigen en niet geheel recht krijgen of een foutje maken is dat voor je eigen kosten en dien je dit zelf aan te geven zonder tandheelkundige ervaring. Service en vriendelijkheid is prima, echter ontzettend balen van de tijd en je geld.

Cor Vooys 09/05/2021 - 05:31

Die Israelische tandarts in de Blasiustraat 22 super oke, alleen dat factoring buro Infomedics is wel ZO GOED WAARDELOOS...!!!! Wat deze man in de praktijk opbouwd, breekt dat Infomedics weer af. En dat is tevens de reden waarom ik er niet meer naar toe ga. Klacht ingediend. Overigens gaat het in de practijk aan de Loenermarkt ook wel chaotisch zo nu en dan.

Shawwa Top 26/04/2021 - 13:56

Moet je elke keer rond half uur wachten op jouw afspraak wachten. Geen respect voor jouw tijd.

zwia Berlinski 16/12/2020 - 01:56

I treat myself and my children, and we are very happy with the treatment.

Sahista Djorai 03/12/2020 - 15:40

Ik had een afspraak staan om 8.30 bij de mondhygiënist. Je komt netjes binnen. En men moest nog weten hoe alles werkt. De stoel en het water voorzieningen. Voor mij was is het een dikke pech. En de tijd liep en de volgende klant zat al te wachten! Ik moest gewoon 52 euro en 28 euro cent betalen. Wat zeker niet echt het waard was! Nergens is het beschreven de tijd voor het tandsteen verwijderen! eb de kosten daarvan! Het zijn echte dieven.!

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Geachte mevrouw Djorai. Het was de eerste dag in onze praktijk van de ze mondhygieniste en omdat het niet soepel ging moest u alleen voor 20 minuten dus 52 euro ipv van 30 minuten 78 euro betalen. Wij hebben u ook een email met onze excuses en compensatie verstuurd dus u kunt u hier dieven schrijven?? Wij zijn mensen en soms dingen gaat niet soepel, kan aan iedereen gebeuren. U heeft onze excuses en compensatie wat wij u hebben aangeboeden helemaal niet gewaardeerd, en dat vind ik jammer. Orna Zukerman

Sergio Den Hartog 13/10/2020 - 20:42

Sinds ik bij deze tandarts en mondhygiëniste behandeld word ben ik veel meer ontspannen als ik in de stoel lig. Voorheen gierde er veel spanning en angst door mijn lijf, hierdoor kon mijn tandarts nooit op de juiste manier het werk verrichten. Mijn eerste bezoek werd het mij direct duidelijk dat ik me kon ontspannen en het vertrouwen kon leggen in mijn nieuwe tandarts. Inmiddels bijna 5 jaar verder en ik heb niets te klagen. Niet alleen de manier hoe ze de behandelingen uitvoeren, ook de glimlach en het korte oprechte gesprekje maakt een bezoek altijd erg prettig. Angst en de tandarts gaan voor mij niet meer samen. Onwijs bedankt hiervoor!!!

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Sergio, Bedank voor je mooie worden.Ik vind je een heel leuke patient en je bent altijd bij ons hartelijk verwelcom. Orna Zukerman en groet ook van Sonja

S Y 01/10/2020 - 01:03

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

SY-wie ben jij? wat is je klacht?hoe kan ik zo zonder geen enkele detais voor je iets beter doen. Misschien je bent niet echt een patient maar gewoon een concuraant??

stefan de nijs 28/07/2020 - 13:01

Ontzettend veel gedeeld, zeer goed bevallen

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Stefan, Bedankt voor jouw beoordeling!

drizer4real 09/07/2020 - 16:41

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Bedankt voor jouw beoordeling!

Mari Stelling 16/05/2020 - 19:20

16-05 Reactie op "EIGENAAR" Beste Orna, Ik had me bijna verlaagd tot jouw niveau... Bijna. Je reageert bijna 1 jaar later en nog even en ik had ALLE mailwisselingen gepost. Jullie moeten opgeheven worden voor een ieder zijn/haar veiligheid. Klaar. @hoesseinaitkassi Zou ik uw contactgegevens mogen? Ik ben zelf ook de dupe van ze en het heeft geresulteerd in een handicap van mijn dochter. Bijna hetzelfde verhaal als u alleen was ik zwanger met alle gevolgen van dien. Ik hoop spoedig iets van u te horen. Met vriendelijke groet. M. Stelling

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Geachte mevrouw Stelling. Ik probeerde u toen paar keren te bellen maar kon geen contact met u opnemen. Ik begrijp tot nu toe wat uw klacht was. U bent bij ons voor een behandeling . Uw kreeg een factuur van Infomedics voor een kleine en trecht bedrag die u niet heeft betaald. Daarna u wou de aanmanigkosten niet te betalen alleen het behandeling bedrag maar het was helaas te laat. Als u nog klachten heeft, mag u ons terugbellen. Orna Zukerman

stephanie yip 15/05/2020 - 15:44

I had a great experience at the TandHart dentistry! They have a professional and friendly atmosphere. I was extremely nervous to get my wisdom tooth removed but was put at ease by Dr. Orna and her team. They organized the best possible procedure for me by giving me nitrous oxide (laughing gas), numbing anesthesia and a great pain relief prescription, post procedure. The procedure took 20-30 minutes and I didn’t feel any pain. Also, my recovery period was painless and this made it easy to navigate daily activities. Overall i’m super happy with the experience I had at TandHarts and would definitely recommend using their services for wisdom tooth removal!

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Dear Stephanie, Thank you for your kind words. I am glad it went well. Orna Zukerman

Tal Berlinsky 29/02/2020 - 19:34

Excellent and carrying treatment. Adults and kids

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Dear Tal, Thank you for your review! We'll do our best to keep providing you with the same good experience in your future visits ❤

anna milena 17/12/2019 - 21:42

Er is ook een praktijk in Amsterdam-Oost. Heel slecht. Lange wachttijden, altijd te laat, nooit op tijd. Meestal niemand bij de receptie. Behandeling deed veel pijn. Overaal ruikt naar cigarettes.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Anna Milena, Wat jammer om te lezen dat uw bezoek aan onze praktijk is tegengevallen. Ook al doen we ons best, het is mogelijk dat een tandheelkundige behandeling soms pijn doet. Het hangt af van de soort behandeling en elke patiënt ervaart pijn anders. Ondanks dat roken niet toegestaan is in onze klinieken zullen we de feedback meenemen en kijken wat er gedaan kan worden om onze service in de toekomst te verbeteren. We nodigen u uit contact met ons op te nemen door een email te sturen aan info@tand-hart.nl, zodat we samen kunnen kijken wat we kunnen doen om u een betere ervaring te geven.

Patricia Muguette 24/10/2019 - 15:35

Zo'n spijt van , houd zich niet aan de afgesproken prijs en bovendien pushen naar duur behandeling met alle gevolgen van dien. ook na een behandeling die volgens mij niet echt nodig was zijn ontstekingen ontstaan .. veel complicaties .. Nog steeds last van .. Nu zie ik het pas.. een jaar later..Hoe durf u te zeggen dat ik niet in de bestand bent te vinden ?Ja ? Ben ik al verwijderd van het bestand ? laat i.d.d geen sporen na hé ? Wat een oplichterij zeg !

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Geachte mw Muguette. U heeft het verkeerd. U bent nooit bij ons geweest. Ik kon u niet in onze bestandepatienten vinden.

harriet vandijck 18/04/2019 - 17:51

Nieuw bij deze tandarts, zeer tevreden, ze leveren keurig werk en zijn echt heel geduldig.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Harriet, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. We doen ons best om u dezelfde goede ervaring te geven bij uw volgende bezoeken.

Dr. Davidov 26/01/2019 - 23:47

Perfect!

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Dr. Davidov, Bedankt voor de beoordeling!

Evelien Hartman 30/11/2018 - 18:11

Snel en fijn geholpen! Er was een stukje van mijn voortand afgebroken, ik belde eind van de middag en kon gelijk de volgende dag terecht. Ondanks dat er iets was misgegaan met het noteren van de afspraak werd ik toch geholpen en op een zeer aangename en prettige manier. Ik vond de tandarts ontzettend vriendelijk; echt een mensen-mens. Ook het meisje aan de balie was erg vriendelijk en servicegericht.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Evelien, Bedankt voor deze hartverwarmende beoordeling!

Nick Bergman 01/10/2018 - 14:07

Hoessein Aitkassi 20/09/2018 - 12:08

Praktijk in eerste instantie redelijk maar oogde ook niet slecht, na 2 wortelkanaal behandelingen en uiteindelijk 3 getrokken kiezen denk ik heel anders over deze praktijk. 1x stukje kiez vergeten in de tandvlees, de wortelkanaal behandeling heb ik nog steeds last van schokken bij het drinken van warm of koud, wortelkanaal behandeling die na een maand gebroken was waardoor ik uiteindelijk de de kiez moest trekken en nog eens voor moet betalen ook, behandelingen facturen die ik niet gehad heb. Mijn vrouw en kinderen hebben ook heel slecht ervaringen met deze mvr orna ik heb ook voor hen een nieuwe tandarts gevonden die wel lid is van een brancheorganisatie en wel garantie geven op behandeling. Kortom een praktijk waar ik niet meer tevreden over ben helaas.

Daniel Foster 22/08/2018 - 15:36

Very friendly staff, easy to arrange appointments, and good service :)

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Dear Daniel, Thank you for your review! We'll do our best to keep providing you with the same good experience in your future visits.

mehmet aktas 01/08/2018 - 01:41

Ik ben voor mijn dochter van 9 gegaan en was heel goed gegaan. Ze hebben geduld voor patienten. Nu 6 maanden verder ik werd netjes gebeld voor de controles.👍

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Bedankt voor de complimenten.,👍

y de vries 10/05/2018 - 18:39

Prima tandarts. Van angstige patient vind ik het nu prima naar de tandarts te gaan

Yuval Zukerman 18/03/2018 - 22:04

Top tandarts.

Moshe Oshik Komary 15/03/2018 - 19:16

We came in with our 2 scared young children to the clinic and the treatment was great! Kids really loved the whole process and even got a present at the end... if you have kids, this is the place to go!

petra smiet 06/03/2018 - 10:26

Ornah,Sonja en Mandy jullie zijn top ik ben al jaren heel bang voor de tandarts en nee ik ga nu nog niet meer voor de lol maar ik ben ook niet meer heel bang klasse jullie zijn heel vriendelijk en toch heel kundig

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Petra, We zijn trots wanneer een patiënt met angst voor de tandarts onze praktijk uitloopt met een glimlach! Bedankt voor de hartverwarmende beoordeling.

Petra Kruisheer 05/03/2018 - 21:48

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling!

Ronald vanderKuijl 08/08/2017 - 01:02

Best wel redelijke tandarts. maar houd zich niet aan prijs afspraken. mijn vrouw had gevraagd wat een behandeling zou gaan kosten en de prijs was aan het eind 2x zo veel geworden. en dat was duidelijk niet afgesproken. maar dan zit je er wel mooi aan vast. dus zeker oppassen hier.

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Ik weet niet wie uw vrouw is maar zij kan ons bellen. Ik sta altijd achter de begroting. Als er iets is verkeerd gebeurt, wilt u ons graag bellen en wij gaan het in een eerlijke manier oplossen.

Dental365 Amsterdam 15/05/2017 - 07:04

Great clinic - very good dentist. We totally recommend.

Pieter Eggens 13/03/2017 - 10:42

Heel goed

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Beste Pieter, Bedankt voor de beoordeling!

Nifaauuwww Xxx 01/03/2017 - 19:11

Reactie van/namens: Tandartspraktijk Amsterdam Noord

Geachte hr/mw. Er staat hier geen naam en geen klacht... op die manier kan ik u helemaal geen antwoord geven. Het lijkt helemaal niet een eerlijke en serieuze klacht

Diana van Bommel 01/03/2016 - 22:51