Tandartsenpraktijk Jesse

Stadionweg 73, 1077SE Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
4.4
Zorgkaart
9.3
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:30 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 20:30
  • arrow woensdag
    8:30 - 20:30
  • arrow donderdag
    8:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Tanden bleken

Team

tandarts
0.0
D.F.M. Hentenaar
Tandarts
BIG nummer: 49921154302
tandarts
0.0
D.N. Jesse
Tandarts
tandarts
0.0
J. Huigen
Tandarts
BIG nummer: 99047125902
tandarts
0.0
J.E. Poorta
Tandarts
BIG nummer: 49030442802

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
4.4
9.3
Fleur den Hertog 12 Apr 2022 - 09:01

Deze Google-recensie is zonder tekst

Renate Visser 16 Feb 2022 - 17:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Sander Blokker 08 Apr 2021 - 10:10

Deze Google-recensie is zonder tekst

Simo13 16 Dec 2020 - 14:23

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jona ‘smiley-angels’ Aqua 16 Dec 2020 - 02:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Scott Stephens 03 Aug 2020 - 22:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Stepan Chizhov 12 Feb 2020 - 14:06

Deze Google-recensie is zonder tekst

Issey 14 Okt 2019 - 21:14

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Jesse

(Vertaald door Google) Geachte heer / mevrouw. Mendez Sorry dat u niet tevreden bent met onze kliniek. We willen nu graag weten wat uw klacht is, zodat we onszelf kunnen verbeteren. Wilt u ons zo vriendelijk laten weten? Vriendelijke groeten, Tandartsenpraktijk Jesse (Origineel) Dear mr./ms. Mendez Sorry to hear you are not satisfied with our clinic. We would like to now what your complaint is, so we are able to improve ourselves. Would you please be so kind to let us know? Kind regards, Tandartsenpraktijk Jesse

C Pereira 16 Jul 2019 - 11:11

(Vertaald door Google) Echt goede en vriendelijke professionals. Ik raad ten zeerste aan! (Origineel) Really good and friendly professionals. I highly recommend!

Maarten van Halm 15 Mei 2019 - 10:42

Ik kom al jaren bij Tandartspraktijk Jesse en kan het aan iedereen aanbevelen! Ruime openingstijden en top tandartsen!!

lou renard 26 Mrt 2019 - 09:20

(Vertaald door Google) Ik kwam naar de tandarts omdat ik veel pijn had aan de linkerkant (tandvlees en rond de tand) - ik kreeg een snelle controle en kreeg te horen dat alles in orde was en ik perfecte tanden had! Dit zou me het gevoel hebben gegeven dat ik niet naar Zuid-Amerika hoefde te reizen en bang was een infectie te krijgen. Omdat ik me niet echt gerustgesteld voelde door de test en het team ging ik terug naar een andere tandarts die me inderdaad vertelde dat mijn tand (de pijnlijke) dood was en dat het nodig was om een ​​wortelkanaal te doen. Niet alleen het wortelkanaal had ik ook 2 cariës! Verre van de '' je tanden zijn perfect '' - ik betaalde 90 euro voor niets voor dit consult bij Jesse praxis en eerlijk voelde ik me niet serieus genomen met diepgaande tests en aandacht. Mijn tanden waren perfect verteld terwijl ik een wortelkanaal nodig had en er zijn 2 cariës is echt niet ok. Dit is eigenlijk jouw taak om dat te controleren en ervoor te zorgen dat ik 90 euro betaal, want niet eens te vermelden dat de cariës echt niet goed is * '_ * Ik zal zeker niet teruggaan en serieuze praxis zoeken. (Origineel) I came to the dentist as I had a lot of pain on the left side (gum and around the tooth) - I got a quick check up and got told that everything was fine and I had perfect teeth! This would have left me feeling alright if I would not have to travel to South American and fearing to get an infection. Since i was not feeling really reassured by the test and the team I did go back to another dentist who indeed told me that my tooth (the painful one) Was dead and it was necessary to do a root kanal. Not only the root kanal I also had 2 caries ! Far from the ´´your teeth are perfect ´´- I paid 90 euros for nothing for this consultation at Jesse praxis and honestly did not feel taken seriously with profound tests and attention. Being told my teeth were perfect while I needed one root canal and there are 2 caries is really not ok. This is actually your job to check for that and making me pay 90 euros for not even mentioning the caries is really not good *'_* I will certainly not go back and look for more serious praxis.

Rubens Costa 13 Nov 2018 - 14:27

(Vertaald door Google) Naar de tandarts gaan als je pijn hebt of voor een regelmatige controle lijkt me niet echt een leuke ervaring. De paar keer dat ik bij Tandartsenpraktijk Jesse kwam, vond ik het gewoon geweldig! Alle mensen die daar werken zijn aardig en lijken heel eerlijk! Ik heb me nog nooit zo zelfverzekerd gevoeld door terug te gaan! Ik raadde al mijn collega's aan om daar ook heen te gaan. (Origineel) Going to the dentist when you are in pain or for a regular checkup does not seem to be a really nice experience. The few times I came to Tandartsenpraktijk Jesse I simply loved it! All the people working there are nice and seem really honest! I never felt so confident by going back there! I advised all my work colleagues to go there too.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Jesse

(Vertaald door Google) Beste dhr. Costa, We zijn zo blij om te horen dat je zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad, dat we het gevoel hebben dat wat we doen een verschil maakt voor anderen. Heel erg bedankt voor deze positieve feedback. We zullen ons best blijven doen. Vriendelijke groeten, Tandartsenpraktijk Jesse (Origineel) Dear mr. Costa, We are so delighted to hear that you had such positive experience with us, that makes us feel that what we do is making a difference for others. Thank you so much for this positive feedback. We will continue to do our best. Kind regards, Tandartsenpraktijk Jesse

alka s 17 Sep 2018 - 21:17

(Vertaald door Google) Ik had een slechte ervaring bij deze tandarts Zelfs nadat ik een afspraak had, moest ik lang wachten op mijn beurt en de dokter rekende me het dubbele van het bedrag dat eigenlijk was opgegeven toen ik de afspraak maakte Ze brachten me een enorm bedrag in rekening en gaven me het excuus dat het een gedetailleerde controle was, ook al was het probleem niet groot. (Origineel) I had a bad experience at this Dentist place Even after having an appointment I had to wait for long for my turn and the doctor charged me double the amount actually specified when i took the appointment They charged me huge amount and gave me excuse that it was a detailed checkup even though the problem was not big.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Jesse

(Vertaald door Google) Beste mevrouw Singh, Namens het kantoor van Tandartsenpraktijk Jesse willen wij allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de vervelende ervaring die u bij ons heeft gehad. We vinden het jammer om te horen wanneer een van onze patiënten niet tevreden is met hun bezoek aan ons; het is een kwestie die we heel serieus nemen en iets dat we willen verbeteren. Staat u ons toe om uit te leggen wat er volgens ons is gebeurd toen u hier was. Het feit dat we 5 minuten te laat waren met uw afspraak, was onvermijdelijk omdat de vorige patiënt meer onverwachte tijd nodig had bij de tandarts. In een werkomgeving als de onze ligt onze focus op het bieden van zorg en gezien de aard van ons werk als beoefenaars kunnen we niet met de klok werken en iemand naar buiten leiden wanneer ze onze aandacht nodig hebben. We proberen echt hard te werken om bij elke afspraak op tijd te zijn zonder de behandeling van de patiënt in gevaar te brengen. Voor het korte wachten, onze excuses dat we niet precies op tijd waren. We wilden ook de kwestie aanpakken van uw claims dat wij u dubbel in rekening brengen. Er lijkt een misverstand te bestaan. De vergoeding die u bij de tandarts op de factuur zag, is correct. Het is een standaardtarief voor een standaardbezoek aan de tandarts voor nieuwe patiënten. Het is een vergoeding die wordt opgelegd door de Nederlandse Tandheelkundige Vereniging en wordt gebruikt door alle tandartsen in Nederland. Dit betekent dat de vergoedingen in het hele land vast en gelijk zijn. We hopen dat u een praktijk vindt waar u zich prettiger voelt en zo niet, dan bent u van harte welkom om ons opnieuw te bezoeken. Vriendelijke groeten, Tandartsenpraktijk Jesse (Origineel) Dear Ms. Singh, On behalf of the office at Tandartsenpraktijk Jesse, we would first and foremost offer our sincerest apologies for the unpleasant experience you had with us. We find it unfortunate to hear whenever one of our patients are not satisfied with their visit with us; it is a matter we take very seriously and something we strive to improve. Please allow us to try and explain what we think might have happened when you were here. The fact that we were 5 minutes late with your appointment was something unavoidable as the previous patient required more unexpected time with the dentist. In a work environment like ours, our focus is on providing care and with the nature of our work as practitioners we cannot work clockwork and usher someone out when they need our attention. We really try to work hard to be on time with every appointment without compromising the treatment of the patient. For the brief wait, we do apologize that we weren’t exactly on time. We wanted to also address the issue of your claims of us charging you double. There seems to be a misunderstanding. The charge you saw on the invoice by the dentist is correct. It is a standard charge for a standard visit to the dentist for new patients. It is a fee dictated by The Dutch Dental Society and used by all dentists in The Netherlands. This means that the fees are fixed and same throughout the country. We hope that you find a practice where you feel more comfortable and if not, you are more than welcome to visit us again. Kind regards, Tandartsenpraktijk Jesse

paula genender 18 Jun 2018 - 20:38

(Vertaald door Google) Ze geven echt om hun patiënten. Ik denk dat dit de beste tandartservaring was die ik tot nu toe heb gehad. ♥ ️ (Origineel) They really care about their patients. I think this was the best dentist experience I have ever had so far. ♥️

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Jesse

(Vertaald door Google) Geachte mevrouw Genender, Bedankt voor je review. We waarderen de feedback van onze patiënten. We streven er altijd naar om u de beste tandheelkundige zorg te bieden. Vriendelijke groeten, Tandartsenpraktijk Jesse (Origineel) Dear Ms. Genender, Thank you for your review. We appreciate the feedback of our patients. We always aim to provide you with the best dental care. Kind regards, Tandartsenpraktijk Jesse

Idan York 24 Sep 2017 - 16:02

(Vertaald door Google) Heel zachtaardig en grondig. Beste groep tandartsen die ik ooit heb gehad. Sterk aanbevolen. (Origineel) Very gentle and thorough. Best group of dentists I have every had. Highly recommended.

Marieke van den Akker 16 Jun 2017 - 11:36

Deze Google-recensie is zonder tekst

Alex Zablotsky 16 Dec 2016 - 16:34

Deze Google-recensie is zonder tekst

sem Pakonka 08 Aug 2014 - 11:05

(Vertaald door Google) Jesse burrgerrr (Origineel) Jesse burrgerrr

Matthijs Wolf 02 Jun 2014 - 15:50

Deze Google-recensie is zonder tekst