Tandartsenkliniek Westerpark

Spaarndammerstraat 612, 1013TH Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
2.6
Zorgkaart
7.5
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:00
  • arrow zaterdag
    8:00 - 17:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Protheses-kunstgebit

Team

tandarts
0.0
A. Feiz Barazandeh
Tandarts
tandarts
0.0
C. Boutsioukis
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
2.6
7.5
Larissa van Eijnsbergen 05 Mrt 2022 - 17:43

Ik heb een hele onprettige ervaring met deze praktijk gehad. Ronduit onprofessioneel, hardhandig en veel te duur. Daarnaast heeft de tandarts waarschijnlijk tijdens het vullen van mijn gaatje mijn zenuw geraakt. Ik had erg veel pijn en wilde er daarom graag nog een keer naar laten kijken. Echter zou ik hier dan volgens de assistente zelf voor moeten betalen. Toen ik daar nog een keer langs ging om te betalen wees de assistent mij er nog op dat ik het nog even aan moest kijken met de pijn. Hij zei dat het normaal was en kon komen omdat ik misschien stress had en daarom op mijn tanden knarsten. Na een hevige discussie aan de telefoon en mijn eerdere onprettige ervaring had ik besloten om hiermee naar een andere tandarts te gaan. Hier werd vast gesteld dat inderdaad mijn zenuw afgestorven was en ik dus een wortel kanaal behandeling moest. Als ik naar de tandarts assistent had geluisterd had ik dus mooi nog lang met pijn rond gelopen.

Dania 19 Feb 2022 - 11:39

Mijn dochter wacht al driekwart jaar op een beugel. Mevrouw de orthodontist komt sindsdien met smoesjes dat ze ziek is, geen tijd geen juiste materiaal etc...vandaag had mijn dochter een afspraak staan, mijn dochter hardstikke blij dat de afspraak eindelijk doorgaat. Ik belde om te vragen hoe laat de afspraak is..13:30 of 14:00? Zegt de assistent doodleuk dat de afspraak niet door kan gaan, omdat de Ortho ziek is??!!!! Schiet mij maar lek!! Ik zeg de assistent: jij gelooft toch ook niet dat ze ziek is??!! Driekwart jaar word ik voor de gek gehouden met allerlei smoesjes! Waarop de assistent geen antwoord wist te geven en zich schaamde om de patiënten af te bellen. Stop met de patiënten in de maling te nemen, en verdoe je eigen en onze tijd niet AUB!!!! Een ABSOLUTE AFRADER!!!

Bob John 04 Jan 2022 - 17:15

Prima Tandarts en behulpzaam! Alles word netjes uitgelegd.

Floor 13 Aug 2021 - 12:44

Ik zou afraden naar dr Wael te gaan. Ik was drie weken geleden voor het eerst bij de heer Wael (normaal ben ik bij dr Maydy). Hij zei dat mijn tandvlees en tandbot zich aan het terugtrekken was en ik paradontitis heb. Hij zei dat ik hiervoor een tandvleesreiniging nodig heb. Hiervoor ontving ik een offerte van zo'n 400 euro. Ik heb een second opinion gevraagd omdat ik het vreemd vond dat dr Wael zo snel een conclusie trok. Eerdere tandartsen hadden gezegd dat ze konden zien dat ik tandenknars. Dit kan ook een reden zijn voor terugtrekkend tandvlees en tandbot, net als te hard poetsen. Maar dr Wael heeft beide andere opties niet overwogen. De tandarts van de second opinion (drie weken later) zei dat ik geen paradonitits heb. Ik had geen ernstige ontstekingen en mijn tandbot zag er niet uit als dat van iemand met paradontitis. Ook kon ze geen verschil zien tussen mijn tandbot op foto's uit 2018 en op de laatste foto's. Bovendien ontdekte ze een groot gat bij mijn kiezen, dat dr Wael niet had gezien. Natuurlijk, iedere tandarts werkt anders. Maar ik vind het erg dat dr Wael patienten zo snel een dure en ingrijpende operatie aanraadt, zonder goed uit te zoeken of dit echt nodig is. En dat hij een groot gat simpelweg over het hoofd ziet. Ik heb feedback gegeven bij de praktijk en de praktijkhouder heeft het besproken met dr Wael. Helaas heeft dr Wael alleen de laatste foto’s van mijn gebit aan de praktijkhouder laten zien en dit vergeleken met een ‘normaal gebit’. De praktijkhouder zei dat mijn tandbot vergeleken bij een 'normaal gebit' inderdaad wel behoorlijk teruggetrokken was. Terwijl: ieder gebit is anders. Waarom heeft dr Wael niet mijn laatste foto’s versus mijn eerdere foto’s laten zien? Dan zou je het moeten kunnen zien als mijn tandbot zich daadwerkelijk terugtrekt. Ik heb me uitgeschreven bij de praktijk. Jammer, want over dr Maydy was ik tevreden.

Sam Z 01 Mei 2021 - 00:27

Ik had gister een afspraak staan om een los spalkje vast te zetten maar deze werd op het laatste moment afgezegd omdat de tandartsassistent ziek zou zijn. De afspraak werd verplaatst naar vandaag. Vandaag werd ik 3 kwartier voor de afspraak (om 3 uur ‘s middags) gebeld met de mededeling dat de afspraak helaas wéér niet door kan gaan omdat de tandarts ziek is. Ik was vanwege werk buiten Amsterdam en was toen al onderweg naar de tandarts. Als je een beetje respect hebt voor andermans tijd laat je tenminste in de ochtend weten dat de afspraak niet doorgaat vanwege een ziekmelding en niet nét ervoor (en dat zelfs 2 dagen achter elkaar). Andersom krijg je wel een zware boete als je niet minstens 24 uur van tevoren annuleert, maar blijkbaar is enkel de eigen tijd van waarde. Ik ga me in ieder geval bij een andere tandarts inschrijven!

Peter J 17 Okt 2020 - 11:32

Zij doen het goed ondanks Corona. De tandarts legt ook alles goed uit en bij de receptie zijn ze behulpzaam. De kliniek is ook op zaterdag open en dat is erg handig. Ik ben blij met ze.

Leo Bouich 28 Aug 2020 - 12:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Jeroen Wilms 09 Feb 2020 - 23:43

Deze Google-recensie is zonder tekst

Elles 24 Dec 2019 - 21:39

Mijn kies brak af een dag voor de kerstvakantiereis. Op dezelfde dag kon ik nog terecht en werd adequaat en zeer professioneel geholpen. Niks mis mee. Jammer dat er zulke nare reacties zijn geplaatst. Ik ben dus zeer tevreden.

Melissa Cahir 07 Aug 2019 - 19:29

(Vertaald door Google) Ik heb nog nooit zo'n inefficiënt, onkenbaar, onprofessioneel en eerlijk gezegd onbeleefd gedrag ervaren als ik als een patiënt van 3 jaar met deze praktijk heb. Ik kocht een Invisalign-behandeling en de arts heeft me nooit verteld dat hun orthodontist slechts EEN zaterdag per maand beschikbaar is. Als u een nieuwe afspraak moet maken, wacht u 2 maanden om een ​​arts te bezoeken. Aan het einde van mijn 2e behandeling (de eerste kon een grote bocht in mijn voortand niet corrigeren), kreeg ik te horen dat een permanente tophouder voldoende moest zijn. Tegen een prijs van 188 €, stemde ik ermee in dat als de orthodontist zou aanbevelen dat dit oké zou zijn in plaats van een plastic houder, dat het een betere optie leek. Binnen 2-3 weken merkte ik dat mijn tanden ZEER verschoven! Mijn voortand draaide, dus ik maakte de eerste mogelijke afspraak met de directeur, die vervolgens riep dat hij niets kon doen, hij werkt alleen met traditionele beugels omdat Invisalign niet erg effectief is en ik zou moeten terugkomen. Waarom zou de eigenaar van een bedrijf een product verkopen waarvan ze niet geloven dat het echt werkt? Ik verliet het gevoel ontevreden te zijn en realiseerde me toen nog niet dat hij de eigenaar was van zijn slappe, nonchalante houding. Ik heb een afspraak gemaakt voor de EEN DAG A MAAND dat de orthodontist beschikbaar is en in het ziekenhuis is opgenomen, dus 2 maanden moest wachten. De receptie was ongelooflijk onbeschoft over mijn omstandigheden en voortdurend nieuwsgierig naar mijn bedrijf. Ik legde uit dat ik een ziekte heb en een spoedoperatie moest ondergaan. De vijandigheid en onprofessionaliteit van de receptie was absoluut belachelijk. Ik kwam eindelijk binnen om mijn orthodontist te zien en de draad was na 3 maanden gebroken. (het zou 2-3 jaar moeten duren), en mijn tanden zijn opnieuw krom. Ik moet eigenlijk beginnen met mijn behandeling. Ik legde uit dat ik op dat moment een andere provider zou zoeken Ik kreeg te horen dat ze mijn onderste houder hadden (die ik nooit heb besteld) en ik betaalde in totaal 188 euro voor de boven- en onderkant. Ze zeiden dat het in het pakket was inbegrepen. Als het "inbegrepen" was, waarom werd mij dan verteld dat de bodem voor beide in totaal bijna 300 € moest bedragen. Ik was ongelukkig aan het einde van de afspraak en kreeg te horen dat ik de onderhouder kon meenemen (ik heb er eerder voor betaald), maar toen beweerden ze dat ik een openstaande rekening van 90 euro had. Let wel, bij de laatste afspraak heb ik 188 euro betaald voor de "inbegrepen" houders. Ik vertelde de receptie dat dit een vergissing was en dat ik deze onbekende rekening niet ging betalen. Ze weigerde me mijn pal te geven en ik moest teruggaan en een gesprek hebben met de directeur (die de arts was die me vertelde dat hij niet met Invisalign werkt), en werd met zoveel respect behandeld vanaf het moment dat ik binnenkwam deur. De vijandige receptie fluisterde over mij, ze weigerden me de informatie te geven die nodig was om contact op te nemen met Invisalign en nadat ik (laat) de directeur was binnengeleid, ging hij verder met het openen van de deur zodat de receptie het gesprek kon horen. Ik heb mijn privacykwesties met betrekking tot mijn gezondheidsinformatie wettelijk aangepakt en de deur verzocht gesloten te blijven. Hij opende het vervolgens opnieuw. Hij begon gezichten naar me te maken, me af te snijden, zijn stem te verheffen, zijn "team" te verdedigen en behandelde het probleem absoluut op een totaal ongepaste manier. Ik vroeg hem om alsjeblieft niet naar me te schreeuwen of gezichten te maken, en hij zei dat hij alles kan maken wat hij maar wil. Ik was zo beledigd, omdat ik kalm bleef en aan feiten vasthield. Na deze degradatie besefte hij toen dat er in feite een factureringsfout was, nadat hij me voor het kantoor en zijn personeel had vernederd. Hij beweerde dat hij de deur open moest hebben voor zijn assistent en vervolgens voor 'frisse lucht', hoewel de vorige patiënt de deur de hele tijd had gesloten. De hele ervaring was demoraliserend en ik zal verdere actie zoeken omdat ik duizenden dollars, veel tijd heb uitgegeven en deze praktijk vertrouwde. Hij verwijderde de verkeerde rekening, die naar het Incasso-bureau zou gaan. Hij zei toen: "Je kunt de onderste draad nemen; ze had je dat moeten geven, dan is dit voorbij ... "Ik heb nog een beugel en een gebroken draad in mijn mond, die werden betaald. Geen excuses. Niets! (Origineel) I have never experienced such inefficient, unknowledgeable, unprofessional, and frankly, outright rude behavior as I have as a patient of 3 years with this practice. I purchased an Invisalign treatment, and the doctor never told me that their orthodontist is only available ONE Saturday per month. If you have to reschedule, then you wait 2 months to see a doctor. At the end of my 2nd treatment (the first one failed to correct a major turn in my front tooth), I was told that a permanent top retainer should be sufficient. At a cost of 188€, I agreed that if the orthodontist recommended this would be ok in lieu of a plastic retainer, that it sounded like a better option. Within 2-3 weeks I noticed my teeth shifting GREATLY! My front tooth was turning, so I made the first possible appointment with the Director, who then exclaimed that he could do nothing, he only works with traditional braces because Invisalign is not very effective, and I’d have to come back. Why would the owner of a business sell a product that they do not believe actually works? I left feeling dissatisfied, and I didn’t realize at the time that he was the owner with his flippant, nonchalant attitude. I made an appointment for the ONE DAY A MONTH the orthodontist is available, and was hospitalized, so had to wait 2 months. The front desk was incredibly rude about my circumstances and constantly prying into my business. I explained I have a disease and had to have emergency surgery. The hostility and unprofessionalism of the reception was absolutely ludicrous. I finally got in to see my orthodontist and the wire was broken after 3 mo. (it should last 2-3 years), and my teeth are again crooked. I need to basically start my treatment over. I explained that I would be seeking another provider, at which time I was told that they had my bottom retainer (which I never ordered) and I paid a total of 188 euro for the top and bottom. They said it was included in the package. If it was “included” then why was I told the bottom was to be a total of almost 300€ for both. I was unhappy at the end of the appointment and was told I could take the lower retainer with me (I paid for it before) but they then claimed I had a 90 euro bill outstanding. Mind you, at the last appointment, I paid 188 euro for the “included” retainers. I told the reception that must be a mistake and that I was not going to pay this unknown bill. She refused to give me my retainer and I had to go back and have a discussion with the director (who was the doctor who told me he doesn’t work with Invisalign), and was treated with such disrespect from the moment I walked in the door. The hostile reception was whispering about me, they refused to give me the information needed to get in touch with Invisalign, and after I was ushered into the director (late), he proceeded to open the door so the front reception could hear the conversation. I addressed my privacy concerns by law regarding my health information, and requested the door to remain closed. He then opened it again. He began making faces at me, cutting me off, raised his voice, defended his”team” and was absolutely handling the issue in a totally inappropriate fashion. I asked him to please not shout at me or make faces, and he said he can make whatever faces he wants. I was so insulted, as I remained calm and stuck to facts. After this degradation, he then realized that there was, in fact, a billing error, after he had humiliated me in front of the office and his staff. He claimed he needed the door open for his assistant, then for “fresh air”, although the previous patient had the door closed the entire time. The whole experience was demoralizing and I will seek further action because I spent thousands of dollars, a lot of time, and trusted this practice. He removed the incorrect bill, which was going to go to the Incasso bureau. He then said “You can take the bottom wire; she should’ve given you that, then this is over..” I have a bracket and a broken wire still in my mouth, which were paid for. No apology. Nothing!

melle grannetia 02 Apr 2019 - 14:37

Ik zou deze tandarts afraden. In ieder geval als je orthodontistische behandeling nodig hebt. Ik heb in korte tijd een aantal keer het draadje achter mijn tanden laten vastzetten (daar zit een draadje, die je krijgt als je beugel eruit gaat) maar deze gaan op een zeer korte termijn los. Als ik daarover bel krijg ik nul op het request en een afspraak met de eigenaar hielp ook niks. De eigenaar was vanaf het begin van het gesprek erg defensief en was niet bereid om me tegemoet te komen. Ik heb drie weken geleden voor het laatst het draadje laten vastzetten achter mijn tanden en vandaag is deze weer afgebroken. Het kost me op deze manier handen vol met geld, en dat is zonde. Vooral als er slecht werk wordt geleverd en de schuld vervolgens wordt afgewimpeld. Ik heb dat draadje al 15 jaar en nog nooit is deze zo vaak los gegaan. *UPDATE 26-3-2019: Ik heb dezelfde dag mijn gegevens gestuurd (die ze overigens al hadden want ik sta in hun systeem) maar nu twee weken later nog helemaal niks gehoord. Tegelijkertijd zit mijn draad nog steeds los wat niet bevordelijk is voor mijn gebit. Dus op internet reageren ze binnen een paar uur, maar per mail - als er echt iets moet worden opgelost - geven ze niet thuis. Erg jammer.

Emy Ibrahim 28 Jan 2019 - 15:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Agostino Capitanio (GroWDeveLead) 27 Aug 2018 - 13:05

(Vertaald door Google) Het is een goede kliniek, de receptionisten zijn vriendelijk en gastvrij en de vroegere tandarts was echt goed, maar nu mag ik zeggen dat het is alsof je naar een monteur gaat. Het is een medisch centrum en het zou gericht moeten zijn op mensen in plaats van op het geven van meer mogelijke behandelingen. Uiteindelijk ben ik van kliniek veranderd. (Origineel) It's a good clinic, the receptionists are friendly and welcoming and the past dentist was really good but now I may say it's like going to a mechanic. It's a medical centre and it should be focused on people instead of being focused on giving more treatment possible. In the end I changed clinic.

lucia jessurun 17 Apr 2018 - 18:18

Heel goed behandeld door endodontoloog. Daarna prima afwerking door reguliere tandarts.

Virginia Hughes 29 Jan 2018 - 18:13

(Vertaald door Google) Vreselijk verschrikkelijk verschrikkelijk. Was vroeger een mooi, EERLIJK tandartskantoor toen er de vrouwelijke tandarts was, nu is er een mannelijke tandarts die je zoveel mogelijk werk wil laten doen. DOE VOORZICHTIG!! VERTROUW HEM NIET!! En om de een of andere reden, toen de vrouw daar werkte (vorig jaar), was mijn rekening 20 euro goedkoper. Mijn man en ik zullen NOOIT meer naar dit tandartskantoor gaan. Ze zijn helemaal uit voor geld - het is als een autoreparatiewerkplaats - ze zullen ELK excuus verzinnen om een ​​klusje op de tanden te doen. Helemaal niet betrouwbaar !!!!!!! U kunt beter voor een vakantie van 2 weken naar Cambodja vliegen en uw werk daar gedaan krijgen. Het kost hetzelfde. :) (Origineel) TERRIBLE TERRIBLE TERRIBLE. Used to be a nice, HONEST dentis office when there was the female dentist, now there is a male dentist who wants to get you to do as much work as possible. BE CAREFUL!! DO NOT TRUST HIM!! And, for some reason, when the female worked there (last year), my bill was 20Euros cheaper. My husband and I will NEVER go to this dentist office again. They are completely out for money -- it's like a car repair shop -- they will make up ANY excuse for a job to do on your teeth. NOT TRUSTWORTHY AT ALL!!!!!!! You'd be better off flying to Cambodia for a 2 week holiday and getting your work done there. It would cost the same. :)

Aυsgαr ALεχαnδεr First σσf ft. ausgarsoddysea TM 06 Jun 2016 - 15:26

Aangename behandeling