Tandarts Liem Amsterdam

Albatrospad 32
1021TR
Amsterdam

Neemt patiënten aan

Waarderingen
tandarts Spoed
tandarts Spoed 24/7
tandarts Nascholing
tandarts Certificaat
Afspraak nodig? Vraag een afspraak aan

Openingstijden

  • maandag
    8:30 - 17:30
  • dinsdag
    8:30 - 17:30
  • woensdag
    8:30 - 21:30
  • donderdag
    8:30 - 21:30
  • vrijdag
    8:30 - 17:30

Wat vinden de patiënten

3.5

46 waarderingen
Onlangs een bezoek aan de tandartspraktijk gebracht?

Deel nu uw ervaring met andere patiënten

Schrijf je waardering
S. Jone 11/08/2021 - 02:51

W K 25/05/2021 - 18:32

Goede tandarts ( Dr. Sowidjodjo), zorgt ervoor dat mijn partner en ik extra goed op onze tanden letten!

Queen Sophia 21/05/2021 - 12:39

Om eerlijk te zijn snap ik de slechte reviews niet. Ik ben enorm bang voor de tandarts en er wordt rekening met mij gehouden, alles wordt overlegd en ondanks dat ik alsnog met spanning in de stoel lig heb ik vertrouwen in mijn tandarts. Ik moet 30 minuten reizen maar heb het er dubbel en dwars voor over!

maccie mac 17/05/2021 - 19:16

Kwam op de praktijk met het verzoek een pijnlijke oude verstandskies te trekken. Nee, dat gaan we niet doen, we gaan een wortelkanaal behandeling doen van 4 kanalen! Ja maar ... Na de (pijnlijke) behandeling á € 600,- (die ik absoluut niet kon missen) deed de kies nog steeds pijn. Opmerking van tandarts Stienen € 600,- later: Ik had hem beter toch kunnen trekken ... Zeer commerciële Tandartsenpraktijk waar iedere cent uit je zak getrokken wordt. Voor de behandeling van een ontstoken hoektand moest ik 5 keer terugkomen voor een gruwelijk pijnlijke behandeling (waarbij ik lag te schokken op de stoel) die maar niet wilde lukken. Commentaar: 'U heeft gewoon pech'. Ik geloof niet in pech, wel in slechte tandartsen. Ook nog behandeld door een bijzonder sacherijnige mondhygieniste waarvoor ik een te hoge rekening kreeg. Nooit meer!

Ousama Albadeesh 04/04/2021 - 21:38

Youbaraj Paudel 19/03/2021 - 17:08

Mijn vertrouwen in tandarts Liem is verbrijzeld door de reeks incidenten van één tandarts. Al sinds 2012 was ik een klant bij tandarts Liem. Ik was tevreden met mijn vaste tandarts. In December 2020 ging ik terug omdat één van de twee kronen na 7 jaren stuk ging. Mijn vaste tandarts maakte foto’s en zei dat weer een kroon geen langdurige oplossing zou bieden. Ik gaf gelijk aan dat mijn voorkeur naar een implantaat ging en vroeg om een kostenprognose. Zij gaf aan dat het tussen de 1600 en 2000 euro zou kosten gezien dat er op dat moment geen rare afwijkingen te zien waren. Zij zei dat ik daarvoor door één van haar collega’s, die ervaring had met implantologie, gebeld zou worden. Zij is die dag ongeveer 15 tot 20 minuten bezig geweest. De nota voor die dag bedroeg €75,41- wat ik een redelijk bedrag vond. Na twee dagen werd ik gebeld. Mij werd verteld dat een implantaat waarschijnlijk tussen de 2200 en 2800 euro zou gaan kosten. Een fors verschil met de eerste kostenprognose, dacht ik! Een paar dagen later zat ik met de nieuwe tandarts om het behandelingsplan te bespreken (ongeveer 15 minuten, kosten €50,00). Ik gaf gelijk aan dat ik een implantaat wil en geen brug of iets anders. Nadat hij mijn gebit had doorgenomen zei hij dat er minstens 6 kiezen eerst met een meervaksvulling (zie kostenprognose hieronder plaatje 1) behandeld moesten worden. Anders zou een implantaat misschien geen optie kunnen zijn. Ik was even verrast en vroeg of dat echt nodig was! Weer ongeveer een week later lag ik op de tandartsstoel voor de kiezenbehandeling met meervaksvulling. Opeens zei hij dat hij alleen twee kiezen ging behandelen, voor de andere zou dat toch niet nodig zijn. De behandeling duurde ongeveer 45 minuten. Een meevaller, in plaats van €600,56, slechts €233,50! Ik nam de nota door, maar ik kon de volgende twee posten niet verklaren: - J01 initieel onderzoek implantologie (€64,67) - Droogleggen van elementen d.m.v. rubberen lapje t.d (2*11,66) Aan het initieel onderzoek implantologie hebben wij max. 7 minuten besteed (dat gebeurde op dezelfde dag na de kiezenbehandeling met meervaksvulling). En er was maar één rubberen lapje gebruikt en niet twee! Ik gaf telefonisch aan dat ik het niet eens was met deze twee posten. De tandarts zei dat het rubberen lapje een fout van het systeem was. Dat kan gebeuren. Maar ik vind het onverteerbaar dat je €64,67 in rekening brengt voor een gesprek dat volgens mij absoluut niet nodig was, en hoogstens 7 minuten heeft geduurd. De tandarts zegt dat deze kosten zijn bepaald door het ACTA en legitiem zijn. Ik had het geen probleem gevonden als wij die tijd ook daadwerkelijk hadden besteed voor waar het voor bedoeld was. Dat is helaas niet zo! Een tandarts dient in het belang van de patiënt te denken en te werken, en alleen noodzakelijke behandelingen te adviseren. Dat is hier duidelijk niet gebeurd. Inmiddels heb ik mij laten uitschrijven bij tandarts Liem.

Nizar Lachkar 14/10/2020 - 18:07

Dramatische tandarts. LET OP bedriegers!! Ik ga naar een andere tandarts en blijkt dat ik helemaal geen zes gaatjes heb. Verder onnodige wortelkanaalbehandeling gehad. Continu kijken naar de klok terwijl jij als klant je tanden doet. Onnodige handelingen om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Verder advies gehad om mijn kies eruit te laten trekken en dat was het moment dat ik het niet vertrouwde. Ben naar een nieuwe tandarts gegaan, Tandarts Muiderpoort en voila mijn kies is gered middels een goede wortelkanaalbehandeling en compleet nieuwe vulling. Ipv 6 gaatjes 2 gaatjes en een compleet ander gevoel. Tandarts Liem mijn hele gezin haal ik weg bij jullie en schaam jullie voor jullie schandalige oplichterij!!!

emcc 2013 06/10/2020 - 17:02

d T 04/10/2020 - 23:43

totale fraude, ik ben er 3 keer geweest. nooit comfortabel voelen. de laatste keer dat ik er was voor mondhygiëne. ze maakt waarschijnlijk de helft schoon en vraagt me 78 euro te betalen. en voor de eerste keer in mijn leven een tandarts .verzoek me om ter plekke te betalen. alsof ik ga rennen. hoewel ik nederlands ben met mijn naam volledig inschrijven in gemente en zilveren kruis. voel dat ik in de bar was, tenminste in de bar, ze brengen je een rekening. totaal respectloos

Marlon Van Lierop 14/09/2020 - 17:44

Goed geholpen bij de tandarts. Gebroken vulling kon meteen terecht. Ben bang voor naalden maar dat was nergens voor nodig. Niets gevoeld. Aanrader.

Igor Mortis 13/09/2020 - 21:17

De eerste keer werd de afspraak gecanceld terwijl ik daar al binnen was, daarna nog 1 keer en bij de uiteindelijke behandeling waar de tandtechnieker afdrukken zou nemen was ie er weer niet! Veel problemen met een totaal mislukte onderprothese. Onder het mom van 'rebase' a 315 Euro werd de fout hersteld in plaats deze fout voor eigen rekening te herstellen. Na klachten mijnerzijds daarover werd met bemoeienis van de verzekeraar het onterecht in rekening gebrachte bedrag terug gestort! Naar aanleiding van mijn terechte kritiek, werd mij verstaan te geven dat Liem mij niet meer wenste te behandelen. En ik moest vooral niet denken dat het terug storten van de 315 Euro een toegeven van schuld was ! Kortom een zooitje!

Ezra Pool 23/07/2020 - 00:47

Lisann venkier 13/06/2020 - 19:25

Slechtste tandarts die ik heb meegemaakt.... mijn zoontjes ( 15 en 19) hebben na hun beugel bruine vlekjes eraan overgehouden. SUPERSLECHTE BEHANDELING. mondhygiëne is ook niet goed, het zijn echt geldwolven.

aya Iaabd Lazizan 13/06/2020 - 19:22

SLECHTSTE TANDARTSPRAKRIJK OOIT! Verdienen niet eens 1 ster. Stelletje geldwolven zijn het. Tandarts volgt je naar de balie om te vragen of je gaat betalen. Echt een laag niveau. De behandelingen worden ook niet goed uitgevoerd, met alle gevolgen van dien. Ene tandarts die mak heet ofzo kan niet goed nl praten waardoor je haar niet eens snapt, terwijl je natuurlijk wel alles duidelijk op een rijtje wil hebben mbt je tanden. Daarnaast, mijn zoontje heeft een gaatje laten vullen bij hen, die vervolgens zo erg ontstoken is en een wortelkanaalbehandeling nodig had, omdat de kies niet goed werd opgevuld! Er was een ruimte opengelaten bij het vullen waardoor die ruimte(met lucht) dus de kans heeft gekregen om te ontsteken. kortom loop hier met een grote bocht omheen, tenzij je gratis geld wil uitgeven of zin hebt om je tanden naar de fillipijnen te helpen. Want deze praktijk is zeer ONPROFFESIONEEL.

Anna Furman 10/06/2020 - 04:10

Jo Jo 31/05/2020 - 19:07

Hele fijne praktijk! Ik heb mijn familie ook aangeraden zich hier in te schrijven. Tandarts Chan denkt goed met je mee en heeft het vak goed in z'n vingers.

aya lazizan 26/05/2020 - 23:27

Leila Daufenbach 26/04/2020 - 16:16

Ik heb jaren geleden een beugel gehad, omdat twee voortanden van mij iets scheef waren. Ik geloofde dat deze tandarts mij kon helpen. Van tevoren werd gezegd dat het probleem klein was en dat de tanden recht zouden worden. Bij het verwijderen van de beugel na bijna een jaar zag ik het gelijk dat de tanden niet recht werden, maar meer naar voren. Dat heb ik gezegd. Wat ik te horen krijg is dat er geen ruimte was in mijn mond om die twee voortanden recht te krijgen. Wat een teleurstelling! Tandarts is in het begin van de behandeling een keer geweest. Daarna kreeg ik alleen begeleiding was de assistenten terwijl ik een TANDARTS tarief betaalde. Het was nog nooit vooraf gezegd dat er ruim was om de tanden recht te krijgen. Wat er gezegd werd is dat de tanden recht zouden worden en dat mijn ‘probleem’ klein was. Slecht advies, dus! Bijna een jaar maandelijks daar geweest. Veel geld verspild. Het resultaat is dat ik naar een andere orthodontist ga om de slechte behandeling te herstellen.

Laura Martinez 12/04/2020 - 14:36

Erg onprofessioneel, onhygiënisch, onduidelijke facturen, met allerlei behandelingen waarvan je denkt, dit is echt niet uitgevoerd in de 5 min. dat ik in de behandelstoel zat, extreem lange wachttijden. Kortom afrader!

Rudy Rijling 07/04/2020 - 12:02

Zeer goede ervaring. Prettig geholpen. Alle lof.

Maria Caupain 17/11/2019 - 13:04

Charr Charr 12/11/2019 - 23:52

Ik ging voor een controle afspraak maar ik wist al dat ik een klein gaatje had want ik kijk altijd zelf, Naast dat heb ik bij mijn afspraak duidelijk gemaakt dat ik heel bang ben voor de tandarts. Word ik ondanks ik had aangegeven dat ik bang ben geholpen door een student die niet wist wat zij moest doen de tandarts assistent ging haar uitleggen wat zij moest doen en dat die machine wat harder moest want het stond te laag. Die student leek banger dan ik. En zij heeft niet eens gezien dat ik gaatje had. Heb toen nog een afspraak gemaakt en die tandarts heeft wel gezien dat ik een gaatje had maar dat was ook alles meestal als je van de tandarts komt voelen je tanden extra extra schoon hier lijkt het alsof ze alleen hebben geflost.

Joost Schoots 10/11/2019 - 00:46

Sinds twee jaar bij deze praktijk. Had in het verleden veel nare ervaringen bij de tandarts. Sinds ik bij Liem kom niks dan lof. Vriendelijke mensen in een schone praktijk. Goede service en als er iets nodig is, wordt het altijd overlegd.

Gabriella Lai 05/11/2019 - 16:41

Patient dentist. willing to offer help that fits in the patients' needs

Vanputten Peereboom 19/10/2019 - 15:39

Onlangs een heel vervelende ervaring gehad bij deze tandarts. Wij twijfelden al langer over deze tandarts maar na een zeer nare ervaring een paar weken geleden gaan wij zeker elders tandzorg zoeken. Ik ben zwanger, en kwam voor controle. Door wat last van een 'haakje' aan een oude vulling en twee beginnende gaatjes zou ik een week later terugkomen om dit op te lossen. Het gaat hier om links boven, rechts onder en rechts boven. Bij aankomst worden er direct aan al die drie zijden spuiten ingedaan. Ondanks dat ze weten dat door een traumatische ervaring ik hier extra gespannen voor ben. Persoonlijk vindt ik het ook erg vreemd dat er op drie verschillende plaatsen in de mond in een keer wat gedaan gaat worden. De verdoving hielp niet in ieder geval. Ik had PIJN, toen ik dit aangaf zei ze dat ze in een bestaande vulling bezig was en ik dus niet kon voelen... desondanks gingen er gewoon meer spuiten in. Ze was namelijk tegelijkertijd in de andere gaten bezig. Waar de verdoving ook niet werkte, ik heb nog nooit zoiets gevoeld... ze werd bijna boos op me dat ik te gespannen was en dat ze omdat ik zwanger was niet meer spuiten mocht. Ik vraag me dan ook echt af waarom op DRIE plaatsen in de mond tegelijk wat werd gedaan. Vervolgens werd er een tijdelijke vulling in gedaan en moet ik maar na de bevalling terugkomen om het op te lossen. Ook werd me nog even nagegeven dat als ik zo slecht tegen pijn kon ik maar extra hulp voor de bevalling moest gaan zoeken..... HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD zoiets tegen een patiënt te zeggen. Haar tien spuiten hielpen niet en het gehaaste, veroordelende gedrag van deze meid hielpen niet om rustig in de stoel te liggen. Ik heb nog steeds erge last van mijn 'tijdelijke vulling' en durf na deze verschrikkelijke ervaring niet terug naar deze tent. Ook vind ik het belachelijk wat ze allemaal bij je in rekening brengen. Foto's die 2 jaar geleden zijn genomen worden opnieuwe bekeken. Hopla 2 extra kosten op je rekening. Waarom, die foto's heeft ze toch al beoordeeld. Waarom moet je daar na zoveel tijd nog geld voor vragen, als ze nu pas nieuwe dingen op die foto ontdekt voel ik mij sowieso bedrogen door zogenaamde deskundigheid. Ik en mijn man zullen hier in ieder geval NOOIT meer terugkomen en ik zal iedereen afraden hier naar toe te gaan.

E Barendregt 10/10/2019 - 17:26

Lenie Elfring 10/09/2019 - 22:32

Sean Nelissen 31/07/2019 - 23:17

Sier B 16/07/2019 - 04:15

Matige praktijk. Niet prettig om behandeld te worden in open ruimte waar je de behandeling en gesprekken naast je hoort. De mondhygieniste ging onnodig zeer hardhandig te werk en de tandarts zou duidelijker kunnen informeren.

I Srrj 05/07/2019 - 03:37

Vreselijk en onprofessioneel. Eerste maar ook gelijk de laatste keer!!

Virgill Van Duiven 12/06/2019 - 15:51

De beste tandarts!

Nikki S 24/04/2019 - 11:45

Ik word altijd op tijd geholpen door een fijne jonge tandarts die me ook uitlegt wat ze ziet. Ze vervult ook de taak van mondhygiëniste en dat allemaal in een afspraak van 20 minuten. Top!

Saar Tje 04/04/2019 - 04:13

voor mij helaas deze tandarts echt niet meer. Ik was bij deze tandarts al 3 jaar of misschien wel langer niet geweest (ook ontevereden weg gegaan vanwege belachelijke kosten en geen goede behandelingen en service). Door een spoedgeval had ik geen keus na 3 jaar dacht ik er misschien wel verandert te zijn. Maar nee het leek wel alsof ik in een kroeg werd behandelt aan me ontstoken tandvlees/kies. Werd geholpen door een lieve jongen maar kwa ervaringen leek het wel alsof hij net pas begonnen was want hij wist amper wat ik had en wat hij moest doen. Uiteindelijk me kies eruit getrokken met behulp van mezelf en zijn collega die puffend zeurend en zuchtend binnen kwam. Nu zijn we 2 dagen verder en de ontsteking zit er nog. Het probleem is nog steeds niet opgelost! Nog een boze klant! Patiënt kan ik mezelf niet noemen want ik betaal voor wat ik kom! Maar hier nogmaals never nooit meer! Tenzij je dief van je eigen portomonnee wilt zijn zonder enige goede behandelingen en service dan moet je zeker hier zijn!!!

Nico Doornbos 05/01/2019 - 23:56

Queen Sophia 29/12/2018 - 11:52

Naima Ak 05/12/2018 - 13:14

Sinds 2015 kom ik in deze praktijk waar ik best wel lang voor moet reizen. In de loop van de tijd is het oog voor de patiënt steeds minder geworden. Heb altijd netjes mijn rekeningen betaald en door miscommunicatie is het keer misgegaan ivm een verhuizing. Adres netjes op tijd doorgegeven maar niet geregistreerd door de assistentes. Gevolg dat de factuur op het oude adres kwam. Nadat ik een incasso aan mijn broek had met kosten hoger dan de oorspronkelijke bedrag meteen gebeld met de praktijk. Zij wilden niks voor mij betekenen in deze, ook nadat ik aangaf dat ik bezig was met mijn provider om de belgeschiedenis van mijn telefoon op te halen. Heb me per direct als patiënt uit laten schrijven. Voor mij een teleurstelling dat ik door een praktijk waar ik zoveel geld voor een beugel heb neergeteld op deze manier behandeld word.

Ahmed Fadhel Jedidi 22/10/2018 - 20:32

Highly recommend! Very professional! and very understanding!

Edward Lemming 02/05/2018 - 15:55

A very nice, modern and professional organization with experienced staff and great personal service.

pep erdepep 12/04/2018 - 00:04

SLECHTSTE tandarts ooit!1:Zij sturen rekeningen voor n zelf geannuleerde afspraken! 2:n arts die zelf niet het laatste stukje kies eruit kreeg heeft mij naar n compleet verkeerde nood tandarts gestuurd.3dagen moeten lijden voordat k bij het ziekenhuis terecht kon. 3:compleet uit de lucht gegrepen diagnoses die zouden kunnen leiden tot verkeerde behandelingen.Als k akkoord zou zijn gegaan! De enige ster die zij krijgen!Is n bruine ster.

kevin laan 10/11/2017 - 13:41

Super vriendelijk en professioneel

Lyor van Vliet 14/09/2017 - 12:13

Very friendly and gentile.

Sanneke s 15/08/2017 - 21:12

Top tandarts met name selma, tot nu toe altijd met redder in nood, erg kundig en super vriendelijk. Ik wil geen andere tandarts meer.

Luna manshanden 02/05/2017 - 17:57

Fijne tandarts met ruime openingstijden en de allerbeste en aardigste assistentes die ik ken...

Att 22/01/2017 - 23:26

Great professional dentists in Amsterdam Noord

Bert-Jan S 21/01/2017 - 23:56

Great dentist, good service, very comfortable and modern

Seb M 02/08/2016 - 19:27

Modern, clean, efficient, friendly and very experienced.