Rademakers & Kinsbergen Tandheelkunde

George Gershwinlaan 422, 1082MT Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.4
Zorgkaart
2.1
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    9:00 - 17:00
  • arrow dinsdag
    9:00 - 17:00
  • arrow woensdag
    9:00 - 17:00
  • arrow donderdag
    9:00 - 17:00
  • arrow vrijdag
    9:00 - 17:00

Bij tandartspraktijk Rademakers en Kinsbergen in Amsterdam op de Zuidas kunt u terecht voor esthetische tandheelkunde, maar ook voor de normale controle en onderhoud van uw gebit. Hiervoor kunt u een afspraak maken bij onze tandarts Paul Gezelle Meerburg.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Cosmetische tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
Jessica Kinsbergen
Tandprotheticus
tandarts
0.0
Joy ter Steege
Praktijkmanager
tandarts
0.0
Lisette Rademakers
Tandarts
tandarts
0.0
Paul Gazelle Meerburg
Tandarts

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
0.0
3.4
2.1
Blossom De Weerd 02 Mrt 2022 - 22:05

Deze Google-recensie is zonder tekst

B 10 Feb 2022 - 19:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

Rodrigo Pavarina 05 Jan 2022 - 08:52

(Vertaald door Google) Zonder twijfel de beste kliniek van het land. Super tevreden met hun service van hoge kwaliteit. Het personeel, tandartsassistenten en tandartsen zijn allemaal super gastvrij en aardig. Het fineertijdperk is een beetje prijzig, maar de technici die ze maken zijn echte kunstenaars. Je krijgt zeker waar je voor betaalt. (Origineel) Hands down the best clinic in the country. Super satisfied with their high quality service. The staff, dental assistants and dentists are all super welcoming and nice. The veneers era are a bit pricy but the technicians that makes them are true artists. You definitely get what you pay for.

Dasa Pindjakova 16 Nov 2021 - 14:21

Deze Google-recensie is zonder tekst

S Tiller 09 Nov 2021 - 10:51

Prachtige stijlvolle praktijk! Ik kom bij ze voor mijn invisalign beugel en word heel professioneel geholpen. Lieve meiden met passie voor hun vak, aanrader!

Safa Doestzada 16 Sep 2021 - 13:00

Prachtige praktijk, warm ontvangst en goede service

K Tomasccino 28 Jun 2020 - 11:30

(Vertaald door Google) Zeer slechte service. Zeer teleurgesteld over de resultaten van de invisalign-behandeling en de service en aandacht die ik kreeg van de medewerkers hier. (Origineel) Very bad service. Extremely disappointed on the results of the invisalign treatment and the service and attention I got from the employees here.

A Meier 15 Jun 2020 - 21:16

veel te duur en commercieel helaas :(

Angeline van Leeuwen 02 Apr 2020 - 08:59

Eindelijk een recht gebit, zo blij mee! Met een Invisalign onzichtbare beugeltechniek want ik was niet van plan om met een jeugdig "beugelbekkie" rond te lopen, dan maar scheve tanden...niet nodig dus. Ik ben geholpen door Lisette, de supervriendelijke en professionele gebits-kunstenares. Dank je wel!

Elizabeth Cook 24 Okt 2019 - 11:01

(Vertaald door Google) Ik verhuisde naar NL vanuit de VS en had een plek nodig om facings te krijgen. Het was mijn eerste keer met cosmetische tandheelkunde, dus ik was behoorlijk nerveus. Dr. Jessica en haar team waren uiterst behulpzaam en professioneel. De receptioniste is altijd zo snel om me binnen te halen voor een afspraak en de klantenservice is uitstekend. Iedereen is erg aardig en ik ben blij met de resultaten! Ik zou ze zeker aanbevelen. (Origineel) I moved to NL from the US and needed a place to get facings. It was my first time with cosmetic dentistry so I was quite nervous. Dr. Jessica and her team were extremely helpful and professional. The receptionist is always so quick to get me in for an appointment and the customer service is outstanding. Everyone is very nice and I am happy with the results! I would definitely recommend them.

Kaya Kaya 19 Jun 2019 - 11:07

Zeer ontevreden ! Mijn gebit staat niet helemaal recht daar zouden deze “deskundige” mij mee helpen. Het was veel belovend met al die overtuigende verhalen over de invisalign en al dat dure apperatuur. Bij mijn intake heb ik een filmpje gemaakt van mij gebit en foto’s over het eindresultaat, kan niet anders zeggen het was spectaculair . “Deskundigen” konden pas zien nadat ik de factuur en de bidjes gedragen had zien dat mijn gebit nooit recht komt te staan tenzij ik en heel tandvlees correctie moest ondergaan en bot verwijdering en me gezicht stond volgens hun ook niet recht , ik werd beladen met verhalen . Waar was het verhaal wat ik te horen kreeg voordat ik het geld had overgemaakt en wat ik nu kwijt ben! Ik adviseer iedereen om goed na te denken als ze hier heen willen ze kunnen het heel goed verkopen maar waarmaken is nog iets waar ze aan moeten werken. Daarnaast zijn ze totaal niet klant vriendelijk want ik heb mijn ontevredenheid hier meerdere keren geuit en hier is totaal niet gekeken naar een oplossing. Ook ben ik van mening dat als je iets niet kan waarmaken/nakomen dat je de klant het betaalde bedrag ook terug moet storten.

Mouny Morenita 19 Jun 2019 - 11:04

Zeer slechte service! Totaal niet klantgericht noch oplossingsgericht.

Elena Efimova 14 Mei 2019 - 15:20

Deze Google-recensie is zonder tekst

Roberto Felix 21 Jan 2019 - 23:45

(Vertaald door Google) Echt een leuke plek met vriendelijke mensen. (Origineel) Really nice place with friendly people.

Emma Onrust 16 Jan 2019 - 13:04

Fijne en deskundige tandartsen. Hele prettige ervaring met deze praktijk.

willem nieuwboer 24 Sep 2018 - 12:11

(Vertaald door Google) Tandheelkunde moet geweldig zijn, maar de klantenservice is slecht. Terwijl de hele wereld het voor klanten gemakkelijker maakt om facturen elektronisch in te dienen, vraagt ​​deze tandarts hun klanten naar hun administratie door foto's van de facturen te maken en deze zelf in te dienen. Het argument dat ze voerden is dat het voor hen goedkoper is, omdat het één euro per inzending kost. Tijdens het proces ligt het probleem nu op mijn bord en is mijn tijd waardevoller dan EEN euro. De klant moet nu al het werk doen om de indiening in te dienen en te volgen, als ze zich zelfs kunnen herinneren wat wat was, want ... de klant is toevallig geen boekhouder. Verbazingwekkend hoe kortzichtig en onklantvriendelijk dit is. Voor een euro !!! Laat me tenminste die eurokorting op mijn rekening zien. (Origineel) Dentistry must be great, but customer service is bad. While the whole world is making it easier for customers to handle bills by electronic submission, this dentist asks their clients to their administration by taking pictures of the bills and submitting it themselves. The argument they made is that is is cheaper for them, because it costs one Euro per submission. In the process, they problem is now on my plate and my time is more valuable than ONE Euro. The customer now has to do all the work to submit and track the submission, if they can even remember what was what, because... the customer happens not to be a bookkeeper. Amazing how shortsighted and un-customer friendly this is. For a Euro !!! At least show me that Euro discount on my bill.

T.W. 08 Apr 2018 - 19:49

Na een aantal behandeling besloten weer een andere tandarts/tand technieker te zoeken, niet tevreden met het geleverde werk.

Mathias Bruhn 07 Dec 2017 - 15:12

(Vertaald door Google) Beste ervaring (Origineel) Best experience

Jarno Dekker 07 Mrt 2017 - 09:43

Goed geholpen bij deze praktijk. Vriendelijke medewerkers en duidelijke uitleg.

waardering
Reactie van/namens: Rademakers & Kinsbergen Tandheelkunde

Beste Jarno, bedankt voor de positieve feedback. Tandartsen Rademakers & Kinsbergen.

Yonca Kartay 07 Apr 2016 - 17:56

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Rademakers & Kinsbergen Tandheelkunde

Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u aanvullende feedback hebben, dan ontvangen we deze graag. Tandartsen Rademakers & Kinsbergen.