Qyom Tandartsen

Openingstijden
-
maandag
7:30 - 20:00 -
dinsdag
8:30 - 17:00 -
woensdag
8:30 - 17:00 -
donderdag
7:30 - 17:00 -
vrijdag
8:30 - 17:00
V.I.P.
De Qyom Tandartsengroep in Amsterdam heeft een eigen behandeling genaamd: V.I.P. Het staat bij ons voor Verzorging, Indicatie en Preventie. Deze unieke behandeling voeren wij al sinds 1986 uit en al onze patiënten hebben er niet alleen veel plezier van, ook heel veel baat bij. Dit geldt voor zowel de volwassenen als de kinderen.
Halfjaarlijkse controle
Halfjaarlijks wordt er door de preventiemedewerker van Qyom samen met de tandarts een controle uitgevoerd. Bovendien vindt er een uitgebreid verzorgingsprogramma plaats. Plak en tandsteen worden verwijderd, tanden en kiezen worden gepolijst, pockets worden gecontroleerd en de bloedingsneiging van het tandvlees wordt gecheckt. Daarnaast worden er eventueel röntgenfoto’s gemaakt.
Persoonlijk dossier
Al deze informatie wordt digitaal opgeslagen in het persoonlijke dossier van de patient bij de Qyom Tandartsengroep. Zonodig wordt er na deze behandeling samen met de tandarts een vervolgplan gemaakt en worden uw (technisch, functionele en esthetische) wensen doorgenomen. Wij doen er alles aan om samen met u uw mond in topconditie te houden. Wij nemen nog nieuwe patienten aan!

Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Kaakchirugie

Team

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Spoed
- Parkeergelegenheid (Betaald)
Paginering
Geweldige esthetische opknapbeurt met een heel natuurlijk resultaat.
Dank je Mirjam voor je mooie compliment en je vertrouwen. Ik zal je geen geheim vertellen...esthetic redesign behoort tot mijn allergrootste passies als tandarts. Groet Nico
Professioneel bedrijf, vriendelijke en behulpzame mensen en een vlotte afspraak als het echt nodig is. Mijn wortelkanaalbehandeling is top verlopen. Een echte aanrader als je goed geholpen wil worden.
(Vertaald door Google) Al het personeel hier is vriendelijk en deskundig. Ik kom nu ongeveer 40 jaar naar deze tandartspraktijk met wat pauzes tussendoor naar andere praktijken toen ik te ver weg woonde. Maar deze plek is de beste. (Origineel) All staff here is friendly and knowledgeable. I come to this dental practice for about 40 years now with some breaks in between to other practices when i lived too far away. But this place is the best.
Zeer vakkundige, fijne en professionele tandartspraktijk. Voel me er ontzettend op mijn gemak (na heel wat andere tandartsen te hebben versleten...) Ronald Gravemaker raad ik iedereen aan!
Top tandartsen praktijk. Ronald Gravenmaker is een zeer geduldig en kundig tandarts. Zeker aan te bevelen!
Dank je wel!
Fantastisch geholpen door endodontoloog Dhr. Gravemaker, hij verloste mij van mijn kiespijn! Waar andere endodontologie praktijken me lieten weten dat het toch echt wel 3 tot 6 weken ging duren voor ze me konden behandelen, zorgde de aardige medewerkers van Qyom ervoor dat ik binnen 5 dagen in de stoel zat. Alle lof voor deze tandartspraktijk!
Dank je wel Mirjam!
(Vertaald door Google) Een praktijk met buitengewoon onbehulpzaam, onvriendelijk, onbeschoft personeel met een vreemd beleid. Afspraak maken met mijn tandarts voelt als een afspraak maken met de president. Ze vinden het heerlijk om je te misleiden tot basiscontroles door de mondhygiënist en je te laten betalen alsof ze een tandarts is. Geld verdienen lijkt belangrijker te zijn dan het tevreden stellen van klanten. (Origineel) A practice with extremely unhelpful, unfriendly, rude staff with strange policies. Making an appointment with my dentist feels like making an appointment with the president. They love tricking you into having basic checks by the mondhygiënist and charging you as if she’s a dentist. Making money seems to be prioritized over satisfying customers.
Mijn gebit vertrouw ik volledig toe aan Nico Bezuur. Een deskundige tandarts waar ik al sinds de jaren 90 kom. Bij alle behandelingen of afspraken is er ruimte voor inspraak met helderheid en duidelijkheid als gevolg. Bij angst of pijn wordt je menselijk opgevangen. Klasse!
(Vertaald door Google) Fantastisch personeel en deskundigheid! (Origineel) Fantastic staff and level of expertise!
(Vertaald door Google) Bedankt Nina voor je zeer vriendelijke woorden. (Origineel) Thank You Nina for your very kind words.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank je wel Hendrik
Een mooie praktijk in hartje Jordaan. Ik ben vriendelijk en zeer deskundig geholpen. Aanrader!
Kom hier al sinds de basis school als ik me niet vergist brn super te vrede.
Dank je wel Patrick!
Wortelkanaalbehandeling gehad van dhr. Gravemaker. Komt op mij over als zeer vakkundig! Neemt uitgebreid de tijd voor je als dat nodig is, en belt de dag na de ingreep op om te vragen hoe het gaat.
Dank je wel Boris!
Er zijn meerdere tandartsen, de mijne is zeer deskundig. Grote groepspraktijk.
👍🏻🙏🏻
Beste tandartsen en mondhygiënisten praktijk van Amsterdam.
Fijn om te horen, Joop. Groeten van team Qyom
Nadat een kroon afbrak voor een tweede keer, na een jaar van plaatsing, er 'simpel' werd gezegd dat ik wéér een nieuwe moest zetten voor het volledige bedrag. Terwijl je ervan uit kan gaan dat zoiets minimaal 5 jaar blijft zitten. Ze bieden geen garantie en zijn alleen maar uit op winst. Afrader.
Helaas klopt uw bericht niet en probeert u hiermee ons in een kwaad daglicht te zetten. Als u meer informatie wilt, kunt u ons natuurlijk benaderen. Ook hebben we een klachtenprocedure, mocht u het ergens niet mee eens zijn. Dat zal eerder wat oplossen dan deze wijze. Mvg, team Qyom
Ontzettend lang moeten wachten, wel 45 min. Daarbij heeft de receptioniste niet goed mijn fout behandeld waardoor ik voor niks 45 in heb gewacht. Kutpraktijk.
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Misschien wil je rechtstreeks contact met ons opnemen, zodat we het goed kunnen maken?
(Vertaald door Google) Geen patiëntvriendelijke maar zeer commerciële praktijk. Ze helpen je niet als je niet periodiek check-upsessies boekt. Adviseer onnodige behandelingen, in één maand tijd deden ze twee keer tanden poetsen, onnodige röntgenfilms. Geadviseerd om bestaande vullingen te vervangen, hoewel dit niet nodig was (second opinion door een andere tandarts). (Origineel) Not a patient friendly but very commercial practice. They won't help you if you do not book check-up sessions periodically. Advise unnecessary treatments, in one month period they did twice teeth cleaning, unnecessary x-ray films. Advised replacing existing fillings although it was not necessary (second opinion by another dentist).
(Vertaald door Google) Ik ging er in mei naartoe voor een estractie van 2 tanden. In plaats van me te vertellen dat ze het te druk hadden en de tandarts in de vakantie ging, maakten ze al snel een zeer grondige schoonmaak. Daarna? Niets !!!! Na bijna 2 maanden kan ik eind juli extractie hebben! Eerlijkheid en respect zijn zo belangrijk in het leven ... terwijl ik natuurlijk 1 tanden verloor, wachtend thema !!! Vreselijke ervaring, ik alleen niet te vergeten! Geniet van de vakantie (in mijn gezicht) ☺ (Origineel) I went there in may for to do an estraction of 2 teeths. Instead to tell me that they were too busy and the dentist was going in holyday,they very soon made a very deep cleaning.After this? Nothing!!!!after almost 2 months i can have extraction at the end of july!Honesty and respect are so important in the life....in the while i lost naturally 1 teeth,waiting theme!!!Terrible experience,i only wont to forget!Enjoy the holyday(to my face)☺
Dhr. Gravemaker heeft een wortelkanaal behandeling bij mij gedaan op aanraden van mijn eigen tandarts. Voordat de afspraak plaats vond heb ik een begroting van de behandeling ontvangen, na mijn akkoord te hebben gegeven is de afspraak ingepland. Op de dag van behandeling kreeg ik een zeer nette uitleg. Dhr. Gravemaker en zijn assistente hebben er voor gezorgd dat ik mij erg op mijn gemak voelde en waren erg vriendelijk. Een dag na de behandeling ben ik opgebeld om te vragen hoe het met mij ging na de behandeling, zeer goede nazorg!
Dank je wel Raven!
“ Ronald Gravemaker is al jaren mijn tandarts, de behandelingen ervaar ik als zeer prettig ben erg tevreden hij is heel vakkundig. ” Ik kom al jaren bij deze tandartspraktijk en ben erg tevreden. Personeel is altijd vriendelijk en de behandelingen worden zeer professioneel uitgevoerd. Een echte aanrader!
Dank je wel Claudia!
Geweldige ontvangst bij de receptie van Qyom , na wat formulieren ingevuld te hebben gelijk naar de behandelkamer. Daar werd ik op mijn gemak gesteld door zeer uitgebreide uitleg , door zowel assistent Tatjana als tandarts , Ronald Gravenmaker. De behandeling was pijnloos en zeer professioneel . Ik kan deze praktijk aan iedereen aanbevelen en krijg een dikke 9 Plus.
Dank je wel Andrew!
Tja daar lag ik weer op de stoel van Nico Bezuur, al decennia mijn vaste tandarts. Alleen maar goede behandelingen gehad van die betrouwbare vakman. Gebruikmakend van de modernste technieken en methoden wordt mijn gebit perfect onderhouden. Eigenlijk meestal door de mondhygiëniste. Af en toe komt Nico eraan te pas, zoals vandaag; er moet een kroon gezet worden. Na ruim een uur sta ik weer buiten met een nieuwe zonder een centje pijn. Het is een hele geruststelling als je je gebit aan zo iemand kunt toevertrouwen.
Dank je wel Olivier!
(Vertaald door Google) Uitstekende tandarts - hoge normen en vriendelijk personeel. (Origineel) Excellent dentist - high standards and friendly staff.
(Vertaald door Google) Bedankt Stephen! (Origineel) Thank you Stephen!
ik kom al 28 jaar bij nico bezuur tandarts zeer tevreden wil geen ander en vakman en mooie praktijk en wat heel fijn is als kroon nodig is in een dag klaar
Dank je wel Karin!