Qyom Tandartsen

Qyom Tandartsen
Willemsstraat 24, 1015JD Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.6
Google
4.1
Zorgkaart
9.6
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    7:30 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 17:00
  • arrow woensdag
    8:30 - 17:00
  • arrow donderdag
    7:30 - 17:00
  • arrow vrijdag
    8:30 - 17:00

V.I.P.

De Qyom Tandartsengroep in Amsterdam heeft een eigen behandeling genaamd: V.I.P. Het staat bij ons voor Verzorging, Indicatie en Preventie. Deze unieke behandeling voeren wij al sinds 1986 uit en al onze patiënten hebben er niet alleen veel plezier van, ook heel veel baat bij. Dit geldt voor zowel de volwassenen als de kinderen.

Halfjaarlijkse controle

Halfjaarlijks wordt er door de preventiemedewerker van Qyom samen met de tandarts een controle uitgevoerd. Bovendien vindt er een uitgebreid verzorgingsprogramma plaats. Plak en tandsteen worden verwijderd, tanden en kiezen worden gepolijst, pockets worden gecontroleerd en de bloedingsneiging van het tandvlees wordt gecheckt. Daarnaast worden er eventueel röntgenfoto’s gemaakt.

Persoonlijk dossier

Al deze informatie wordt digitaal opgeslagen in het persoonlijke dossier van de patient bij de Qyom Tandartsengroep. Zonodig wordt er na deze behandeling samen met de tandarts een vervolgplan gemaakt en worden uw (technisch, functionele en esthetische) wensen doorgenomen. Wij doen er alles aan om samen met u uw mond in topconditie te houden. Wij nemen nog nieuwe patienten aan!

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen
  • Kaakchirugie

Team

tandarts
0.0
Astrid
Assistent
tandarts
0.0
Behnoush
Paro-preventieassistent
tandarts
0.0
Bridget
Assistent
tandarts
0.0
Dimphy
Preventieassistent
tandarts
0.0
Nico Bezuur
Tandarts
BIG nummer: 79019972902
tandarts
0.0
Betty Mocanu
Parodontoloog
BIG nummer: 09925398402
tandarts
0.0
Melanie Djiauw
Tandarts
BIG nummer: 69910551002
tandarts
0.0
Pieter van Elsas
Implantoloog
BIG nummer: 69020849202
tandarts
0.0
Ronald Gravemaker
Endodontoloog
BIG nummer: 59021193802
tandarts
0.0
Sanne van Groningen
Tandarts
BIG nummer: 19916026602
tandarts
0.0
Ines
Mondhygiënist
tandarts
0.0
José
Preventieassistent
tandarts
0.0
Karin
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Khadija
Paro-preventieassistent
tandarts
0.0
Larissa
Assistent
tandarts
0.0
Monique
Preventieassistent
tandarts
0.0
Nabil
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Sanne
Preventieassistent
tandarts
0.0
Saskia
Assistent
tandarts
0.0
Sharla
Assistent
tandarts
0.0
Tatiana
Preventieassistent

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Vroege afspraak mogelijk
  • Avond behandeling mogelijk
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Spoed
9.6
4.1
9.6
waardering icon
Anna 11 Mei 2020 - 11:05 Review voor de praktijk
Fijne en veilige omgeving, waar je voelt dat men om je geeft en deskundig is.
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
9.0
waardering icon
Kees Venhuizen 08 Mei 2020 - 11:19 Review voor de praktijk
vriendelijk-deskundig
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
anki garthoff 27 Aug 2019 - 18:53 Review voor de praktijk
Dit was mijn eerste bezoek bij deze tandarts en ik was blij verrast met de vriendelijkheid en proffesionaliteit
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
Kim van der Geer 19 Sep 2022 - 17:11

Na lang twijfelen de stap gezet om facings van composiet te laten plaatsen.Op advies van een vriendin kwam ik bij Qyom terecht en werd Nico mijn behandelaar. Ik heb de hele procedure als prettig ervaren en het resultaat is mooi. Nico en zijn assistent zijn rustig, deskundig en luisteren goed naar mijn wensen.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je Kim, wat leuk dat je ons zo waardeert. Maakt onze dag nog beter. groet Nico ook namens mijn team

Benjamin Gravemaker 15 Aug 2022 - 11:06

Een erg vakkundige en betrouwbare Tandartsenpraktijk. Voel me altijd erg op mijn gemak en dat terwijl ik niet de grootste fan ben van de tandarts. Ze nemen de tijd voor je en werken ontzettend professioneel. Absoluut een aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je Benjamin voor je compliment. Altijd fijn om te horen dat we goed bezig zijn.

Caroline Pronk 12 Aug 2022 - 20:26

Oeps, mijn kroon kwam plotseling los te zitten en na 2 dagen kwam deze compleet los. Even schrikken want vakantietijd en overal personeelskrapte en onderbezetting. Mijn opluchting was dan ook groot toen de vriendelijke receptioniste van Qyom aangaf dat ik al de volgende dag terecht kon bij Nico Bezuur, mijn vaste tandarts sinds jááááren. De kroon zat er al een tijdje (1998!) en bleek aan vervanging toe. Had absoluut niet verwacht dat dat dezelfde dag nog geregeld kon worden maar door een uitgevallen afspraak van een andere patiënt kon ik direct geholpen worden! Nogmaals mijn dank voor deze slagvaardige, professionele, pijnloze en patiëntvriendelijke behandeling. Mooi teamwerk ook Nico en Larissa!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Wat een mooi compliment Caroline, dank je. Je bent een geluksvogel dat precies zo'n afspraak meteen achter jou in de agenda niet kon komen. Het is zeker ons doel om iemand snel te helpen. We bellen ook wel eens een andere patient op, bijvoorbeeld van de volgende dag zonder urgente behandeling, om te vragen of die het ook prima vindt een weekje later te komen. Als we het even goed uitleggen dan vinden we met elkaar altijd wel een oplossing. Wij zijn ook gelukkig met een hechte groep van hele aardige patienten zoals jij die bereid zijn iets voor een ander te doen. Groet Nico

Melissa Melissa 12 Aug 2022 - 10:45

Erg blij met dhr. Gravemaker. Snelle behandeling en mooie praktijk!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je Melissa.Wij zijn ook trots op onze praktijk en het mooie gebouw waar wij in mogen werken.

Stijn van Erp 12 Aug 2022 - 10:30

Very good dentist: nice personnel, customer friendly, great service. All in all a great experience! (Vertaald door Google) Zeer goede tandarts: aardig personeel, klantvriendelijk, goede service. Al met al een geweldige ervaring!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Thank you for your kind words. These compliments confirm that we are on the right track. You gave us an extra smile today. (Vertaald door Google) Bedankt voor je lieve woorden. Deze complimenten bevestigen dat we op de goede weg zijn. Je hebt ons vandaag een extra glimlach bezorgd.

Barbara De Bie 12 Aug 2022 - 10:18

Top geholpen door Qyom. Dhr. Gravemaker is heel professioneel en hielp mij goed tijdens en na de behandeling. Aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Fijn dat je ons deze waardering geeft.

De Waarheid 06 Jul 2022 - 10:43

Goede tandarts, mooie praktijk.

Belasting Wetboek 17 Jun 2022 - 05:51

Veel onnodige behandelingen gehad hier. Dat is het verdienmodel van deze tandartspraktijk. Overgestapt naar een andere tandarts en ineens heb ik vrijwel geen gaatjes meer. Mijn jaarlijkse tandartskosten zijn sindsdien met 80% gedaald.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Wat vervelend dat u zo over ons denkt. Heeft u wel onder uw eigen naam met ons contact opgezocht? Dit vraagt goed onderzoek of de tandartsen het wel met elkaar eens zijn. Wij doen nooit onnodige behandelingen. Echt nooit!!! Onze praktijk heeft een hele hoge naam als het gaat om preventie en grondig onderzoek. Door regelmatige controle worden kleine beginnende gaatjes bij ons zorgvuldig gevolgd. Dat betekent niet alleen wachten tot het mis gaat. Met de juiste adviezen, goed onderhoud, regelmatig onderzoek, verhoging van de preventie en verbeteren van het voedingspatroon, kunnen we juist beginnende gaatjes vaak weer stabiel laten regenereren. Dat u na ons geen behandeling meer nodig hebt kan ook betekenen dat wij ons werk goed hebben gedaan, en dat de risico's goed zijn aangepakt. Dit probleem dat u benoemt gaat bijna altijd over onvolledige communicatie en dat is ons met elkaar kennelijk niet goed gelukt. Dat spijt ons want daar zijn wij intensief toe opgeleid. U kunt ons daar wel de kans toe geven, dat is lastig onder deze voor ons anonieme naam. Als u uw naam bekend maakt kunnen we de dossiers teruglezen, contact opnemen en alsnog met elkaar in balans komen. Ook al bent u bij ons vertrokken dan is het toch belangrijk helderheid te hebben met elkaar en elkaar te begrijpen. Boosheid moet niet blijven hangen en iemand pijn doen zonder naam erbij is niet sterk en veroorzaakt verdriet en onmacht.Vriendelijke groet Nico Bezuur tandarts

Joselin Silva 08 Jun 2022 - 08:18

At the beginning I was really happy with the dentist, and I can say honestly, he is really good, I have to admit it, unfortunately the place he works, it's not, I was also happy with the first dental hygienist, even when for me is really strange the way it works, because normally I am always attended by my dentist, but ok, later they changed my dental hygienist without telling me, the new person was ok, not my favourite, but later they changed again for one really bad, without telling me. They charge me for thing I didn't ask for. A week later after a treatment, the filling was broken, I sent an email to ask if they could repair what they did a week ago, they call me, I made the appointment, and for my surprise, I was attended by the hygienist to make a control and cleaning.. what?! I ask her about the email and she said , well we have to make another appointment! Unbelievable! New appointment and guess what, with another dentist. of course I have to pay again. This place is awful, the women in front desk are very rude an unpleasant. And the prices are overrated, hygienist rate as a dentist...I will search for another place, for sure much better. This one only take you money... (Vertaald door Google) In het begin was ik erg blij met de tandarts, en ik kan eerlijk zeggen, hij is echt goed, ik moet toegeven, helaas is de plek waar hij werkt, dat is het niet, ik was ook blij met de eerste mondhygiënist, zelfs wanneer voor ik vind het echt raar hoe het werkt, want normaal ben ik altijd bij mijn tandarts, maar ok, later veranderden ze van mondhygiënist zonder het mij te vertellen, de nieuwe persoon was ok, niet mijn favoriet, maar later veranderden ze weer voor een echt slecht, zonder het mij te vertellen. Ze brengen me in rekening voor iets waar ik niet om heb gevraagd. Een week later na een behandeling was de vulling kapot, ik heb een e-mail gestuurd om te vragen of ze konden repareren wat ze een week geleden hebben gedaan, ze bellen me, ik heb de afspraak gemaakt en tot mijn verbazing werd ik bezocht door de hygiënist om een controle maken en schoonmaken.. wat?! Ik vroeg haar naar de e-mail en ze zei: we moeten een nieuwe afspraak maken! Ongelooflijk! Nieuwe afspraak en wat denk je, met een andere tandarts. natuurlijk moet ik weer betalen. Deze plek is verschrikkelijk, de vrouwen bij de receptie zijn erg onbeleefd en onaangenaam. En de prijzen zijn overschat, hygiënistentarief als tandarts. . . Ik zal naar een andere plek zoeken, zeker veel beter. Deze kost je alleen maar geld...

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dear Joselin, thank you for your reply. If this was our experience, we would feel disappointed too. It is not our policy to change dentist or oral hygienist. If it is urgent we act as a team and then it is possible that for one appointment you could be helped by another. Afterwards back to your own dentist and hygienist again. Why does it look as if everything we stand for went wrong in your case!!! In your file we can find that we tried to understand each other but obviously we did not succeed. The least we will do is learn from your complaint. We will do our utmost best to make sure that this feeling will never happen to another patient again. It hurts but through your detailed complaint we can and definitely shall improve our service to our clients. The one lesson we can see is.. If a patient is unhappy or angry stand with and next to the patient, understand why he or she is angry, don't get angry yourself or step over it, even if you feel that the complaint is not true or fair considering the hard work we do. The goal is solve it, if that doesn't work try again and again. Change your strategy and try again and again. If nothing works, agree to disagree and thank the patient for the honesty. That is one of our missions in being a professional. Hope you found an office that feels good for you. (Vertaald door Google) Beste Joselin, bedankt voor je antwoord. Als dit onze ervaring was, zouden we ons ook teleurgesteld voelen. Het is niet ons beleid om van tandarts of mondhygiënist te veranderen. Als het dringend is treden we op als team en dan is het mogelijk dat u voor de ene afspraak door een andere geholpen wordt. Daarna weer terug naar je eigen tandarts en mondhygiënist. Waarom lijkt het alsof alles waar we voor staan ​​in jouw geval fout is gegaan!!! In uw dossier kunnen we terugvinden dat we geprobeerd hebben elkaar te begrijpen, maar dat is duidelijk niet gelukt. Het minste wat we zullen doen is leren van uw klacht. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit gevoel nooit meer bij een andere patiënt zal gebeuren. Het doet pijn, maar door uw gedetailleerde klacht kunnen en zullen we onze service aan onze klanten verbeteren. De enige les die we kunnen zien is.. Als een patiënt ongelukkig of boos is sta met en naast de patiënt, begrijp waarom hij of zij boos is, word niet zelf boos of stap er niet overheen, ook al vindt u de klacht niet waar of eerlijk gezien het harde werk wij doen. Het doel is om het op te lossen, als dat niet werkt, probeer het dan opnieuw en opnieuw. Verander je strategie en probeer het opnieuw en opnieuw. Als niets werkt, ga dan akkoord om het oneens te zijn en bedank de patiënt voor de eerlijkheid. Dat is een van onze missies als professional. Ik hoop dat je een kantoor hebt gevonden waar je je goed bij voelt.

Mirjam Coelho 13 Apr 2022 - 22:10

Geweldige esthetische opknapbeurt met een heel natuurlijk resultaat.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je Mirjam voor je mooie compliment en je vertrouwen. Ik zal je geen geheim vertellen...esthetic redesign behoort tot mijn allergrootste passies als tandarts. Groet Nico

Een Google-gebruiker 07 Apr 2022 - 19:58

Professioneel bedrijf, vriendelijke en behulpzame mensen en een vlotte afspraak als het echt nodig is. Mijn wortelkanaalbehandeling is top verlopen. Een echte aanrader als je goed geholpen wil worden.

Een Google-gebruiker 01 Feb 2022 - 18:47

All staff here is friendly and knowledgeable. I come to this dental practice for about 40 years now with some breaks in between to other practices when i lived too far away. But this place is the best. (Vertaald door Google) Al het personeel hier is vriendelijk en deskundig. Ik kom nu ongeveer 40 jaar naar deze tandartspraktijk met wat pauzes tussendoor naar andere praktijken toen ik te ver weg woonde. Maar deze plek is de beste.

Een Google-gebruiker 17 Nov 2021 - 15:42

Zeer vakkundige, fijne en professionele tandartspraktijk. Voel me er ontzettend op mijn gemak (na heel wat andere tandartsen te hebben versleten...) Ronald Gravemaker raad ik iedereen aan!

Een Google-gebruiker 31 Aug 2021 - 18:39

Top tandartsen praktijk. Ronald Gravenmaker is een zeer geduldig en kundig tandarts. Zeker aan te bevelen!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel!

Een Google-gebruiker 31 Jul 2021 - 14:18

Fantastisch geholpen door endodontoloog Dhr. Gravemaker, hij verloste mij van mijn kiespijn! Waar andere endodontologie praktijken me lieten weten dat het toch echt wel 3 tot 6 weken ging duren voor ze me konden behandelen, zorgde de aardige medewerkers van Qyom ervoor dat ik binnen 5 dagen in de stoel zat. Alle lof voor deze tandartspraktijk!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Mirjam!

Een Google-gebruiker 24 Apr 2021 - 17:38

A practice with extremely unhelpful, unfriendly, rude staff with strange policies. Making an appointment with my dentist feels like making an appointment with the president. They love tricking you into having basic checks by the mondhygiënist and charging you as if she’s a dentist. Making money seems to be prioritized over satisfying customers. (Vertaald door Google) Een praktijk met buitengewoon onbehulpzaam, onvriendelijk, onbeschoft personeel met een vreemd beleid. Afspraak maken met mijn tandarts voelt als een afspraak maken met de president. Ze vinden het heerlijk om je te misleiden tot basiscontroles door de mondhygiënist en je te laten betalen alsof ze een tandarts is. Geld verdienen lijkt belangrijker te zijn dan het tevreden stellen van klanten.

Een Google-gebruiker 09 Dec 2020 - 12:18

Mijn gebit vertrouw ik volledig toe aan Nico Bezuur. Een deskundige tandarts waar ik al sinds de jaren 90 kom. Bij alle behandelingen of afspraken is er ruimte voor inspraak met helderheid en duidelijkheid als gevolg. Bij angst of pijn wordt je menselijk opgevangen. Klasse!

Een Google-gebruiker 07 Dec 2020 - 12:15

Fantastic staff and level of expertise! (Vertaald door Google) Fantastisch personeel en niveau van expertise!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Thank You Nina for your very kind words. (Vertaald door Google) Dankjewel Nina voor je zeer vriendelijke woorden.

Een Google-gebruiker 03 Dec 2020 - 16:13

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Hendrik

Een Google-gebruiker 20 Nov 2020 - 12:45

Een mooie praktijk in hartje Jordaan. Ik ben vriendelijk en zeer deskundig geholpen. Aanrader!

Patrick Blokland 26 Aug 2020 - 11:46

Kom hier al sinds de basis school als ik me niet vergist brn super te vrede.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Patrick!

Boris Rowaan 07 Mei 2020 - 08:51

Wortelkanaalbehandeling gehad van dhr. Gravemaker. Komt op mij over als zeer vakkundig! Neemt uitgebreid de tijd voor je als dat nodig is, en belt de dag na de ingreep op om te vragen hoe het gaat.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Boris!

0 0 15 Jan 2020 - 12:47

Er zijn meerdere tandartsen, de mijne is zeer deskundig. Grote groepspraktijk.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

👍🏻🙏🏻

Joop Pol 11 Jan 2020 - 22:49

Beste tandartsen en mondhygiënisten praktijk van Amsterdam.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Fijn om te horen, Joop. Groeten van team Qyom

tftvos (tftvos) 27 Nov 2019 - 13:04

Nadat een kroon afbrak voor een tweede keer, na een jaar van plaatsing, er 'simpel' werd gezegd dat ik wéér een nieuwe moest zetten voor het volledige bedrag. Terwijl je ervan uit kan gaan dat zoiets minimaal 5 jaar blijft zitten. Ze bieden geen garantie en zijn alleen maar uit op winst. Afrader.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Helaas klopt uw bericht niet en probeert u hiermee ons in een kwaad daglicht te zetten. Als u meer informatie wilt, kunt u ons natuurlijk benaderen. Ook hebben we een klachtenprocedure, mocht u het ergens niet mee eens zijn. Dat zal eerder wat oplossen dan deze wijze. Mvg, team Qyom

Nena Ijbema 16 Okt 2019 - 13:22

Ontzettend lang moeten wachten, wel 45 min. Daarbij heeft de receptioniste niet goed mijn fout behandeld waardoor ik voor niks 45 in heb gewacht. Kutpraktijk.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Wat jammer dat je niet tevreden bent. Misschien wil je rechtstreeks contact met ons opnemen, zodat we het goed kunnen maken?

Fatih Arik 20 Aug 2019 - 15:33

(Vertaald door Google) Geen patiëntvriendelijke maar zeer commerciële praktijk. Ze helpen je niet als je niet periodiek check-upsessies boekt. Adviseer onnodige behandelingen, in één maand tijd deden ze twee keer tanden poetsen, onnodige röntgenfilms. Geadviseerd om bestaande vullingen te vervangen, hoewel dit niet nodig was (second opinion door een andere tandarts). (Origineel) Not a patient friendly but very commercial practice. They won't help you if you do not book check-up sessions periodically. Advise unnecessary treatments, in one month period they did twice teeth cleaning, unnecessary x-ray films. Advised replacing existing fillings although it was not necessary (second opinion by another dentist).

Angiolina Fantilli 04 Jul 2019 - 18:45

(Vertaald door Google) Ik ging er in mei naartoe voor een estractie van 2 tanden. In plaats van me te vertellen dat ze het te druk hadden en de tandarts in de vakantie ging, maakten ze al snel een zeer grondige schoonmaak. Daarna? Niets !!!! Na bijna 2 maanden kan ik eind juli extractie hebben! Eerlijkheid en respect zijn zo belangrijk in het leven ... terwijl ik natuurlijk 1 tanden verloor, wachtend thema !!! Vreselijke ervaring, ik alleen niet te vergeten! Geniet van de vakantie (in mijn gezicht) ☺ (Origineel) I went there in may for to do an estraction of 2 teeths. Instead to tell me that they were too busy and the dentist was going in holyday,they very soon made a very deep cleaning.After this? Nothing!!!!after almost 2 months i can have extraction at the end of july!Honesty and respect are so important in the life....in the while i lost naturally 1 teeth,waiting theme!!!Terrible experience,i only wont to forget!Enjoy the holyday(to my face)☺

Raven Orlowsky 21 Aug 2018 - 08:55

Dhr. Gravemaker heeft een wortelkanaal behandeling bij mij gedaan op aanraden van mijn eigen tandarts. Voordat de afspraak plaats vond heb ik een begroting van de behandeling ontvangen, na mijn akkoord te hebben gegeven is de afspraak ingepland. Op de dag van behandeling kreeg ik een zeer nette uitleg. Dhr. Gravemaker en zijn assistente hebben er voor gezorgd dat ik mij erg op mijn gemak voelde en waren erg vriendelijk. Een dag na de behandeling ben ik opgebeld om te vragen hoe het met mij ging na de behandeling, zeer goede nazorg!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Raven!

Claudia Thalen 21 Aug 2018 - 08:02

“ Ronald Gravemaker is al jaren mijn tandarts, de behandelingen ervaar ik als zeer prettig ben erg tevreden hij is heel vakkundig. ” Ik kom al jaren bij deze tandartspraktijk en ben erg tevreden. Personeel is altijd vriendelijk en de behandelingen worden zeer professioneel uitgevoerd. Een echte aanrader!

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Claudia!

schildersbedrijf Andrew Klaasen 08 Feb 2018 - 21:44

Geweldige ontvangst bij de receptie van Qyom , na wat formulieren ingevuld te hebben gelijk naar de behandelkamer. Daar werd ik op mijn gemak gesteld door zeer uitgebreide uitleg , door zowel assistent Tatjana als tandarts , Ronald Gravenmaker. De behandeling was pijnloos en zeer professioneel . Ik kan deze praktijk aan iedereen aanbevelen en krijg een dikke 9 Plus.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Andrew!

Olivier de Jonge 06 Okt 2016 - 14:52

Tja daar lag ik weer op de stoel van Nico Bezuur, al decennia mijn vaste tandarts. Alleen maar goede behandelingen gehad van die betrouwbare vakman. Gebruikmakend van de modernste technieken en methoden wordt mijn gebit perfect onderhouden. Eigenlijk meestal door de mondhygiëniste. Af en toe komt Nico eraan te pas, zoals vandaag; er moet een kroon gezet worden. Na ruim een uur sta ik weer buiten met een nieuwe zonder een centje pijn. Het is een hele geruststelling als je je gebit aan zo iemand kunt toevertrouwen.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Olivier!

Stephen 02 Jul 2016 - 18:11

Excellent dentist - high standards and friendly staff. (Vertaald door Google) Uitstekende tandarts - hoge normen en vriendelijk personeel.

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Thank you Stephen! (Vertaald door Google) Bedankt Stefan!

Karin Haan 15 Mrt 2016 - 18:42

ik kom al 28 jaar bij nico bezuur tandarts zeer tevreden wil geen ander en vakman en mooie praktijk en wat heel fijn is als kroon nodig is in een dag klaar

waardering
Reactie van/namens: Qyom Tandartsen

Dank je wel Karin!