Kliniek voor Parodontologie Amsterdam
Weerdestein 117, 1083GH Amsterdam
Neemt patiënten aan onder voorwaarden
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
ISO - 9001
Over
Openingstijden
-
maandag
8:30 - 17:30 -
dinsdag
8:30 - 17:30 -
woensdag
8:30 - 17:30 -
donderdag
8:30 - 17:30 -
vrijdag
8:30 - 17:30
Informatie

Specialisaties
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken

Team
B. Van Cruijsen
Parodontoloog
BIG nummer: 29048941002
E.G. Winkel
Parodontoloog
BIG nummer: 19024959802
F. Abbas
Parodontoloog
BIG nummer: 9019631102
G.E. Rhemrev
Parodontoloog
BIG nummer: 69049050402
H.M. Bulthuis
Tandarts
BIG nummer: 49027741502
J.H.P. Cosse
BIG nummer: 29020510702
L. Pitzurra
Tandarts
BIG nummer: 49920446602
M. Hunfeld
Tandarts
BIG nummer: 79909500202
P. de Kok
BIG nummer: 49910454502
Selma Nieman
Parodontoloog
BIG nummer: 69909568202

Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
Ik kon er snel terecht en ook na de behandeling voor een extra controle kon ik zeer snel terecht.
Wordt altijd netjes geholpen.
Ik zou weer voor deze kliniek kiezen als ik het nog een keer moest overdoen. Zeer bekwame artsen hielpen mij. Ik kreeg een nieuwe ‘beet’ om de facings die geplaatst zouden worden niet te snel te laten slijten. Ik kreeg ook een tandvleescorrectie en alles werd zeer zorgvuldig en bekwaam aangepakt. Als ik belde voor vragen kwamen de receptionistes me altijd tegemoet. Heel erg bedankt!!!
Werd professioneel en vriendelijk met zorg behandeld. Betrokkenheid van de verschillende specialisten is duidelijk aanwezig.
Vriendelijke medewerkers en kundig medisch personeel.
Deskundig en prima overleg over de behandeling en vervolg. Paul de Kok zou nog aanvullende info verstrekkken!
Goed advies, professionnel, accurate, op tijd
Aardige en goede ervaring
In goed overleg een behandelplan gemaakt met parodontologe. Duidelijkheid over eventueel slagen en prognose van behandeling gekregen. Ondanks het opzien tegen (operatieve) behandeling zou ik het zo weer doen als het nodig is. Door mondhygieniste(n) weer nieuwe inzichten verkregen in het zo optimaal mogelijk schoon houden van gebit.
Ben al jaren een zeer tevreden klant. Er wordt rekening gehouden met het feit dat ik het ‘elektrisch’ schoonmaken heel onplezierig vind, dus wordt dit handmatig gedaan. Ik krijg heel duidelijke instructie en advies en goede feedback over het resultaat van mijn eigen gebitsverzorging. Zeer gedegen controles met suggesties die ik meteen kan toepassen. Vriendelijke omgeving met professionele medewerkers.
Bizar dat ik bij een enquete verplicht ben om mijn ervaring in 1 zin moet omschrijven en dan ook nog eens verplicht mijn antwoord moet omschrijven.
Vriendelijk
Goed behandeld en advies, echter behandeling voelde een beetje ruw en pijnlijk aan, enkele weken erna nog last gehad, maar eerlijk gezegd weet ik niet of dat zo hoort.!
Professioneel, vertrouwd en vakkundig
Van de eerste afspraak tot de laatste controle is al het personeel erg professioneel en duidelijk m.b.t. voorlichting en advies. De behandelaars zijn stuk voor stuk vakmensen.
X
Ik heb goede en fijne ervaringen met de kliniek. De behandelingen zij goed en worden goed uitgelegd. mijn angsten worden goed begrepen en er wordt fijn mee omgegaan, ik ben van nature erg nerveus en gespannen. Dit komt door de vele operaties aan mijn hazelip en dat begon al als baby ik heb dat als een soort van trauma ervaren.
Ik ben al decennia patient bij deze kliniek. Mijn belangrijkste behandelaar is Esther Waagemans, mondhygiëniste. Zij is mijn steun en toeverlaat waar het gaat om de behandeling van mijn gebit en mijn tandvlees. Sinds ik bij haar onder behandeling ben, weet ik beter hoe ik zelf mijn gebit moet onderhouden maar word ik ook doorverwezen als ik vragen heb over de ontwikkeling in de tandheelkunde en hoe ik daar gebruik van kan maken voor mijn eigen gebit. Zij is aandachtig, empathisch en luistert goed. Ik heb veel aan haar te danken. Afgelopen week was ik weer in de kliniek voor een check up door mevr. Bolthuis. De resultaten zijn boven verwachting: alle checks vielen binnen de marges van het aanvaardbare. Chapeau en dank aan allen die hier een bijdrage aan hebben geleverd, maar, uiteraard vooral aan Esther.
Geweldig
het heeft geholpen
Voor mijn gevoel is mijn gebit/tandvlees grondig gereinigd
Goede communicatie. Prima service en kwaliteit. Voldoende aandacht.
al jaren lang ervaar ik deskundige hulp op een vriendelijke manier
Vriendelijk ,vakkundig , zou voor cliente parkeren vrij moeten zijn.,
Meer persoonlijke aandacht
Flapoperaties en implantaten goed behandeld en verlopen. Behandeling mondhygiëniste prettig en nuttig.
Zeer persoonlijke benadering, zowel door Edwin Winkel als door Jolanda Schaapherder.
.
Sandra Draglan heeft mij op 10 Maart prima mijn gebit behandeld en advies gegeven .
Er wordt duidelijk gemaakt waar er qua verzorging/reiniging verbetering mogelijk is. (dat ik daar vervolgens te weinig mee doe, is mijn ding). En de reiniging is zeer professioneel.
Vriendelijk en zeer kundig de eerste behandeling achter de rug;-)
Ik heb al een aantal behadelingen bij de KvPA ondergaan. De sfeer is altijd prettig, de medewerkers zeer ervaren en professioneel, de behandeling uitstekend - zelden lang niet meer dan matige pijn na de behandeling - en de uitleg van de behandeling zeer uitgebreid.
Dr Rhemrev heeft plan opgesteld voor evt plaatsen van implantaten. Aardige benadering, duidelijke uitleg. Mooi plan. Heb wel paar x moeten bellen voor prijsopgave. Gaat boven mijn budget, dus nu terug naar ACTA waar al eerder implantaten zijn geplaatst.
Goed.
Uitstekend
zie boven
Alles onder 1 dak, geweldige service, kwaliteit en deskundigheid. Werken zeer zorgvuldig. Ik kwam met angst binnen en ben zo op mijn gemak gesteld. Wat een lieve geduldige mensen.
Had een hele fikse rekening verwacht van losgeschoten implantaat waar ik al eerder voor was geweest maar toen niets te vinden was. Maar viel reuze mee. Het duurt alleen erg lang voor ik de factuur kreeg.
prima
Ik heb een traject gehad van 10 maanden rondom het plaatsen van een implantaat. Ik werd steeds netjes en secuur behandeld. Wel zou ik de behandelaars willen adviseren om nog beter te communiceren met de cliënt tijdens de behandeling. Vertellen wat je gaat doen en waar je mee bezig bent. Dat had ik wel prettig gevonden. Alle mensen die in de kliniek werken zijn aardig en voorkomend en denken met je mee als een behandeling moet worden verzet. De reminder via de mail is ook erg prettig.
Goede atmosfeer tijdens behandelingen. Top.
Na verwijzing voor teruggetrokken bloedend tandvlees , al snel herstel daarvan. Paul de Kok heeft mooie tanden in mijn gebit gemaakt, die na een fietsongeluk behoorlijk beschadigd/ vernield waren. Ik kon heel snel terecht voor herstel! Niet te vergeten, het vriendelijke personeel.
Super service.
Fijn geholpen met nieuw stuk implantaat.
Ik werd en word elke keer vriendelijk behandeld. Wel viel het mij op dat er nogal eens gewisseld werd van behandelde dames.
Meerdere artsen gezien; 1 (dr Nikoozad) erg behulpzaam, vriendelijk meedenkend. Ook een arts (mvr Ree) die het liefst door naar de volgende patiënt lijkt te willen, ja knikt maar nee lijkt te denken en wel vriendelijk lacht, maar het voelt als 'koest houden' ipv gemeend. Ik kreeg het gevoel dat elke minuut van haar tijd er 1 teveel was; erg onprettig. Receptionistes, artsen en de verzekeringsdame lijken allemaal een andere taal te spreken. Receptioniste hielp met veel zuchten tussendoor, omdat ik blijkbaar niet het juiste vakjargon gebruikte. Ben van meerdere kastjes naar muren gestuurd en terug. Tot slot loop ik bij meerdere instanties waar verzekeringswerk aan te pas komt (tandarts, rugpoli, fysio). Overal kan mij duidelijk gemaakt worden wat verzekerd is, wat voor eigen kosten is of er wordt vooraf gewaarschuwd dat ik dit zelf moet uitzoeken met de juiste termen. Dit gaat in overleg, wordt nagevraagd en teruggekoppeld. Hier ging dat proces ont-zet-tend moeizaam en leken verschillende partijen niet hetzelfde verhaal te vertellen of te willen meedenken. Het leek alsof de eerste persoon was die hiernaar vroeg. Erg vreemd. Al met al heb ik de behandelingen eerder afgebroken dan vanuit de kliniek beoogd was, allemaal door deze moeizame communicatie en gevoel van ongewenst en te veel zijn. Mensen die bij jullie komen, zijn daar (neem ik aan grotendeels) niet voor hun lol en waarschijnlijk met een groot gevoel van onzekerheid en bovendien onwetend in die wereld. Er is 1 arts die dat leek te begrijpen en daarnaar handelde. Daarvoor toch de twee sterren ipv 1.
Heel klantvriendelijk en professioneel
Een aangename behandel omgeving met de juiste expertise.
In alle opzichten heel goed behandeld, super blij met het resultaat. Zou ik zeker aanbevelen
Ik ben op de kliniek volledig geholpen. ooit heel veel problemen met parodontologie . ze hebben vanaf het begin, alles gecheckt, de juiste onderzoeken gehad, en binnen een jaar tijd alles is opgelost! Na zo veel jaren lopen bij een "Specialisten" en nu zo blij dat mijn tanden zijn gezond en parodontologie vrij!
Kliniek is goed bereikbaar. De zorg is heel goed. Aardige medewerkers, kundig en vriendelijk
Ik ben een angsthaas als het gaat om tandartsbezoeken, maar ik vind het nog steeds geen feest. Gelukkig brengt de specialist me tijdens het hele traject op de hoogte van wat er gaat gebeuren en waarom, wat voor een enorme rust zorgt. Bovendien word je daar uiterst vriendelijk verwelkomd. Ik ben voor een groot gedeelte over mijn angst heen en ik heb bovendien weer een mooi en gezond gebit.
Mij werd alles tot in de puntjes uitgelegd, waardoor ik tijdens na of voor de behandeling niet zenuwachtig hoefde te zijn.
Jarenlang, meer dan 20 denk ik, was ik patiënt bij de kliniek. Ik heb heel wat mondhygiënistes ‘versleten’, waaronder Miranda Belder, Laura Krieckaart, Fiona en als laatste Josta Walravens. Ook Edwin winkel ben ik zeer dankbaar voor zijn adviezen en behandelingen de laatste jaren. Hij heeft me altijd gerust gesteld bij welke ingreep dan ook en op zo’n fijne manier. Aria Darvishan Nikoozad maakte het werk mbt mijn twee implantaten goed en zorgvuldig af. Kortom, ik ben dankbaar voor al die tijd dat ik bij jullie in behandeling was. Nu zowel Edwin Winkel als Josta hebben gekozen voor andere werkzaamheden of andere plekken en ik niet meer door hen behandeld kan worden heb ik besloten de overstap te maken naar mijn woonplaats Haarlem. Iets makkelijker voor de toekomst met mijn 70 jaar haha.
tijdens behandeling waren tandarts en assistente in drukke conversatie, over niet relevante onderwerpen anderhalf uur in een stoel liggen tijdens een behandeling is te lang heb ruim een uur moeten wachten ivm uitlopen vorige afspraak wachtkamer stoelen, tafels en banken zijn niet schoon, meubilair is niet fris en banken hebben een slecht zitcomfort
goed, zorgvuldig, deskundig
Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid en professionaliteit van ieder die daar werkt. Je wordt met warmte ontvangen en gerustgesteld als het nodig is.