Confidental Tandartsen

Maria Austriastraat 530, 1087GL Amsterdam
Neemt geen patiënten aan
Tandarts
8.8
Google
3.9
Zorgkaart
9.3
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:30 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:30 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:30 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:30 - 16:30
  • arrow vrijdag
    8:30 - 16:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Mondhygiëne
  • Orthodontie

Team

Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!

Faciliteiten

Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
8.8
3.9
9.3
waardering icon
Tim S 18 Jun 2020 - 22:35
zeer kundige tandartsen die altijd de tijd nemen voor je op persoonlijk gebied en voor je gebit. Er hangt een aangename sfeer en het personeel is erg vriendelijk. Ik kom hier al jaren en ben nog altijd erg tevreden met deze tandarts.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
7
Is deskundig
9
Aanbeveling
10
8.8
Engel Sammels 03 Sep 2022 - 12:11

Deze Google-recensie is zonder tekst

Osman Yetkin 31 Aug 2022 - 14:33

Ik ben al sinds 6 jaar klant bij Confidental. Tot nu toe ben ik erg tevreden en alles is naar de wens. Het is een modern praktijk met persoonlijk aanpak en goede service.

Mertcan Gunduz 11 Aug 2022 - 11:58

Geweldige service en goede artsen van ontvangst tot na zorg vond ik het geweldig

TheEsperanzajuanes 04 Jun 2022 - 07:30

(Vertaald door Google) Als ik ze 0 kon geven, zou ik dat doen. Mijn moeder kreeg een tand voor 650 euro, en nu een half jaar later viel die er af!!! Kwaliteit slecht te duur En serviceniveau laag (Origineel) If I could give Them 0, I would. My mom got a tooth for 650 euros, and now half a year later, it fell off!!! Quality bad Overpriced And service level low

Rosalie Becking 03 Mei 2022 - 21:30

Professioneel en super vriendelijk! Erg tevreden.

waardering
Reactie van/namens: Confidental Tandartsen

Beste Rosalie, Wij zijn ontzettend blij met uw tevredenheid! Bedankt voor uw woorden en tot het volgende bezoek. Team Confidental

Lili Alyasi 11 Apr 2022 - 11:20

(Vertaald door Google) Bedankt jongens (Origineel) Thank you guys

Sanne Brugge 12 Jan 2022 - 12:08

Deze Google-recensie is zonder tekst

Ikky van der Wiel 03 Dec 2021 - 21:14

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Merijn Fooij 25 Nov 2021 - 12:41

Vriendelijk en nauwkeurig

asraf55555 12 Okt 2021 - 09:11

Schandalige praktijk stagiaires die fouten maken. Tanden die scheef staan na 2 jaar een beugel te hebben gehad. Slechte service en problemen met betaling. Hoofdpijn praktijk. Vermijden! Genoeg andere keus op ijburg gelukkig.

Ayşe Gül Mermer 02 Feb 2021 - 15:06

(Vertaald door Google) Ik bezoek deze kliniek nu ongeveer 6 maanden. Ik had voor deze kliniek gekozen omdat ik zoveel aanbevelingen had voor de tandarts Yusuf Findik. Ik ben erg tevreden met de medische dienst / advies die ik heb gekregen en begrijp waarom iedereen hem aanbeveelt. Een zeer unieke houding van hem is dat hij echt naar je luistert voordat hij een stap zet of een suggestie doet om het probleem volledig te omschrijven en op te lossen. Hoewel ik zeer tevreden ben over de tandheelkundige dienst, heb ik een paar keer problemen gehad met de receptie, wat ik frustrerend vond. Nadat ik mijn frustratie had geuit, werd ik onmiddellijk teruggebeld vanuit de kliniek over deze ervaring en benaderde ik heel vriendelijk en oplossingsgericht. Ik heb de indruk dat er op de een of andere manier een communicatieprobleem was, maar ze geven echt om hun patiënten, vooral Yusuf. Al met al zou ik hem zonder aarzelen aanbevelen als tandarts en ook deze kliniek. (Origineel) I have been visiting this clinic for around 6 months. I had chosen this clinic because I had so many recommendations for the dentist Yusuf Findik. I have been really satisfied with the medical service/advice I received and understand why everyone is recommending him. One very unique attitude of him is that he really listens to you before taking any step or making any suggestion to fully define and solve the problem. Although I am very satisfied with the dental service, I had problems with the reception a few times, which I had found frustrating. After me expressing my frustration, I had an immediate call-back from the clinic about this experience and approached very kindly and in a solution oriented way. I have the impression that, somehow there was a communication problem, but they really care about their patients, particularly Yusuf. All in all, I would recommend him as a dentist without hesitation and this clinic too.

Barry 09 Dec 2020 - 14:55

Deze Google-recensie is zonder tekst

Katharina Marbach 10 Okt 2020 - 23:29

(Vertaald door Google) Zeer schone, professionele en vriendelijke kliniek. Ik ben een klant van Anna Oldak geweest en ik heb nog nooit een betere tandarts gehad. Ze is zeer attent, geeft uitstekende zorg en stelt haar cliënten altijd op de eerste plaats. Ik kan het alleen maar aanbevelen! (Origineel) Very clean, professional and friendly clinic. I’ve been a client of Anna Oldak and I’ve never had a better dentist. She’s very attentive, gives excellent care and always puts her clients first. I can only recommend!

Yasser Sheno 03 Okt 2020 - 21:18

Martijn is echt een top tandarts, ik had hiervoor een tandarts die niet zo goed werkte als Martijn en die geen goede adviezen gaf om het gebit goed en gezond te houden. Sinds ik bij Martijn zit krijg ik altijd eerlijk en goed advies, inmiddels meerdere behandelingen laten doen en allemaal naar tevreden uitgevoerd en merk totaal geen klachten. Wat ik heel prettig ervaar is als Martijn gaat verdoven, hij doet het zo rustig en subtiel dat ik er echt niets van merk en als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is dat verdoven. Ik ervaar de afspraak bij Mondhygenist ook als prettig. Zeker een aanrader, netjes en professioneel. Update 03 oktober 2020: Ik kom al een aantal jaar bij Confidental, Martijn is mijn vaste tandarts. Ik heb in 2019 een kroon laten plaatsen door Martijn en nu in oktober 2020 een implantaat. Ik had niet eens na-pijn. De volgende dag kon ik zelfs gaan sporten. Ik heb best veel eisen betreft een tandarts, en Martijn is echt een topper, en dan heb ik het niet over een klein gaatje vullen. Hier gaat het om een kroon (zeer tevreden) en een implantaat en tot nu toe zeer tevreden.

Mileida Morales 16 Jul 2020 - 11:27

Slechte service. Loopt altijd uit. Wilde graag ook een afspraak voor mondhygiënist ze wilde geen afspraak maken omdat het tijdverspilling was voor de mondhygiënist 🤨. Terwijl het gewoon in mijn tandpakket past.

Sibel KALALI 25 Feb 2020 - 12:27

Deze Google-recensie is zonder tekst

Irena F 08 Mrt 2019 - 11:49

(Vertaald door Google) Ik ben nu ongeveer 4 jaar patiënt, en wilde deze plek aanbevelen, omdat het vrij uitzonderlijk is om een ​​5-sterrenervaring consequent te krijgen. Elke keer ben ik hier zelf, met mijn moeder, met mijn zoon, de service, de aandacht voor de patiënt en de behandelingen zelf zijn allemaal van een zeer hoog kwaliteitsniveau. (Origineel) I've been a patient for about 4 years now, and just wanted to recommend this place as it's quite exceptional to get a 5 star experience consistently. Every single time i am here myself, with mother, with my son, the service, attention to the patient, and treatments themselves are all at a very high quality level.

Heleen Ytsma 06 Mrt 2019 - 15:32

Martijn Groenink vind ik een Top tandarts al 13 jaar. Hij is allround deskundig waardoor mijn kinderen een kortere tijd een beugel nodig hadden. Fijn als iemand slim mee denkt.

Volamos Volleybalvereniging 15 Jan 2019 - 17:44

Deze Google-recensie is zonder tekst

Dominique Hubertus 19 Dec 2018 - 15:37

Super slechte service. Voor jaren hier ingeschreven en word niet geholpen bij spoedgevallen en assosiale receptionistes! zou zeker een andere tandarts aanraden !

Phia Kars 05 Mrt 2018 - 23:35

(Vertaald door Google) Nooit in mijn leven een recensie geschreven over iets. Maar ik denk dat dat het moment is, want de situatie maakte me absoluut boos. En het is buitengewoon (extreem wordt onderstreept) moeilijk om me boos te maken. Dat is wat er is gebeurd: Allereerst was het verbazingwekkend moeilijk om bij het registreren voor mijn afspraak een adequate reactie van het meisje bij de receptie te krijgen. Nadat ik rustig mijn situatie had uitgelegd, kreeg ik het volgende antwoord “als je het op jouw manier wilt doen, misschien niet bij ons dan”. Ik was zo verrast door dit antwoord, dat niets anders te doen had dan me af te wenden en naar buiten te lopen. Ik heb mijn afspraak echter nooit afgezegd, omdat ik geen verband zie tussen de vaardigheid van tandartsen en de slechte communicatieve vaardigheden van receptionisten. Op de dag van mijn afspraak kwam ik in de kliniek waar al een ander opvangmeisje was die me vertelde dat mijn afspraak was geannuleerd. Toen ik de naam vroeg van haar collega die het had afgezegd, probeerde ze de deur voor mijn gezicht te sluiten totdat ik haar tegenhield. Dus ik denk dat de klantenservice van deze kliniek dit jaar een stressdoel moet zijn! Ik heb genoeg van deze kliniekervaring van de receptiedames wier manieren twijfelachtig waren. Mijn indruk heeft echter niets met de behandeling zelf te maken. Omdat ik niet eens de kans kreeg om het te ontvangen. Zeer slechte klantenservice. (Origineel) Never wrote a review on anything in my life. But I guess that’s the time as the situation made me absolutely angry. And it is extremely (extremely is underlined) difficult to make me angry. That’s what happened: First of all, when registering for my appointment, it was amazingly hard to get an adequate response from the girl on the reception. After I calmly explained my situation, I got the following reply “if you want to do it your way, maybe not with us then”. I was so surprised with this answer, that had nothing to do but to turn away and walk out. I never cancelled my appointment though, as I don’t see a correlation between dentists’ proficiency and poor communication skills of receptionists. On the day of my appointment I came into the clinic where there was already another reception girl who told me that my appointment had been canceled. When I asked the name of her colleague who canceled it, she was trying to close the door in front of my face until I stopped her. So I guess the customer service of this clinic should be set as a stress target for this year! I have had enough of this clinic experience from the reception ladies whose manners were doubtful. My impression has nothing to do with the treatment itself though. As I didn’t even get a chance to receive it. Extremely poor customer service.

Hasan Uzuner 02 Jan 2018 - 18:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Başar Yalçın 16 Okt 2017 - 15:17

Deze Google-recensie is zonder tekst