Centrum voor Parodontologie en Implantologie
Nieuwezijds Voorburgwal 294, 1012RT Amsterdam
Neemt geen patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag
6:30 - 21:00 -
dinsdag
8:00 - 21:00 -
woensdag
8:00 - 17:30 -
donderdag
8:00 - 21:00 -
vrijdag
8:00 - 17:30
Welkom bij tandartspraktijk Centrum voor parodontologie en implantologie in Amsterdam. Bekijk hier onze locatie, beoordelingen en teamleden.
Informatie

Specialisaties
- Tandvlees behandeling
- Mondhygiëne
- Implantaten

Team
T.J.G. Koster
Parodontoloog
BIG nummer: 9049182002
A.H. Kraaijenhagen
Parodontoloog
BIG nummer: 19055023302
B.M. Deblauwe
Tandarts
BIG nummer: 19029144302
J.C. Faber
Tandarts
BIG nummer: 89059015802
R. Doornewaard
Tandarts
BIG nummer: 09910589302
Aernout Kraaijenhaagen
Implantoloog
Annemarie ten Heggeler
Implantoloog
Conroy Faber
Implantoloog

Faciliteiten
Deze praktijk heeft nog geen faciliteitsinformatie geladen!
Ik ben zo happy met de manier en het resultaat van de behandelingen bij CPI. Pure kwaliteit, zeer vriendelijke en vakbekwame medewerkers. Met name Conroy Faber wil ik hartelijk danken.
(Vertaald door Google) Echte vakkennis. Zeer deskundig en patiëntgericht. Hun netwerk gebruiken om pro actief second opinion te vragen bij peers. Altijd het gevoel gehad in goede handen te zijn voor de behandeling die nodig was. Aan te bevelen! (Origineel) True expertise. Very knowledgeable and patient focussed. Using their network to pro actively seek second opinion from peers. Always felt I was in the right hands for the treatment that was needed. Recommendable!
(Vertaald door Google) Beste Michiel, namens het team van CPI Amsterdam danken wij u voor uw vriendelijke review. (Origineel) Dear Michiel, on behalf of the CPI Amsterdam team, we thank you for your friendly review.
Hele fijne persoonlijke praktijk. Ze weten je helemaal op je gemak te stellen en een lange behandeling was hierdoor pijnloos en zo voorbij. Ben behandeld door Conroy Faber en kan hem echt aanraden .
Geachte mevrouw Van der Heijden, fijn te horen dat u uzelf op uw gemak kunt voelen bij ons in de stoel. Als er onverhoopt iets niet gaat zoals u van ons gewent bent dan horen wij dit graag. Namens ons team onze dank voor uw positieve review.
(Vertaald door Google) Ik ben een patiënt bij CPI. Ik vind de praktijk echt professioneel, vriendelijk en efficiënt. Hun personeel legde me door mijn behandelplan en legde duidelijk uit wat ze zouden doen en hoe ik zou samenwerken om een actieve rol te spelen bij het beheren van mijn mondhygiëne. Ze planden mijn afspraken voor mij en gaven me een volledig zorgplan van 360. Voor nerveuze patiënten zoals ik, stelde hun vriendelijkheid en de tijd die ze nodig hadden om hun behandeling en werk uit te leggen - zelfs in de tandartsstoel - me echt op mijn gemak. (Origineel) I’m a patient at CPI. I really find the practice professional, friendly and efficient. Their staff talked me through my treatment plan, clearly explaining what they would do and how I would team up to play an active role in managing my dental hygiene. They planned my appointments for me, giving me a full 360-care plan. For nervous patients like me, their friendliness and time they took to explain their treatment and work - even while in the dental chair - really put me at ease.
(Vertaald door Google) Namens het team van CPI Amsterdam danken wij u voor uw vriendelijke recensie. Het is fijn om te lezen dat u zich tijdens uw behandeling op uw gemak kunt voelen. Als er iets verandert of u hindert, laat het ons dan weten. (Origineel) On behalf of the CPI Amsterdam team, we thank you for your kind review. It is nice to read that you can feel comfortable during your treatment. If anything changes or discomforts you, please let us know.
Ik ben verbaasd over de goede beoordelingen die deze praktijk hier heeft. Mijn ervaringen zijn anders. Ze zijn gehuisvest in een prachtig gebouw en mijn initiële indruk was goed. Ik heb een offerte laten maken en heb daarna de behandeling gestart, maar de uiteindelijke rekening was bijna 40% hoger dan mij was voorgesteld. Ook kreeg ik tweemaal een rekening toegestuurd van behandelingen die ik niet had ondergaan. Ik heb daar diverse keren mondeling en schriftelijk kontakt over opgenomen maar ik kreeg geen enkele inhoudelijke reactie. Wel werd mij gezegd dat de rekeningen zouden worden overgedragen aan een incassobureau indien niet voor de gemelde datum betaald. Om dit te voorkomen heb ik maar betaald, en hen gevraagd mijn gegevens door te sturen naar een andere paradontoloog. Dit werd mij meerdere keren geweigerd als er niet een extra bedrag betaald zou worden. Uiteindelijk heb ik kontakt opgenomen met een advocaat en toen zijn de gegevens eindelijk opgestuurd. Gelukkig ben ik nu bij een paradontoloog die zijn patiënten wel fatsoenlijk behandelt en waarvan de rekeningen overeenkomen met hetgeen gedaan wordt.
Geachte Lucy P, Het spijt ons dat u geen goede ervaring heeft met het CPI Amsterdam. Het spijt ons nog meer dat u heeft gekozen voor anonimiteit, uw beschuldigingen zijn ernstig. Intern onderzoek heeft geen resultaat opgeleverd betreffende uw identiteit. De door u beschreven wijze van handelen kunnen wij ons niet in vinden en druist in tegen onze werkwijze en normeisen. Wij verzoeken u een officiële klacht in te dienen via office@cpiamsterdam.nl zodat wij uw beschuldigingen serieus kunnen onderzoeken en hier adequaat op kunnen handelen. Eventueel kunt u, via het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), advies en informatie inwinnen over hoe om te gaan met uw klacht. Wij maken u er tevens op attent dat, als u er samen met ons niet uit komt, u de mogelijkheid heeft gebruik te maken van onze klachtenregeling via onze branchevereniging KNMT. U kunt uw aanvraag voor klachtbemiddeling terecht bij de KNMT klachtenservice (https://www.knmt.nl/voor-patienten/ik-ben-ontevreden-wat-nu). Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet namens het team CPI Amsterdam.
(Vertaald door Google) Ik kan deze tandartspraktijk van harte aanbevelen! Zeer professioneel en behulpzaam personeel. (Origineel) I can highly recommend this dental practice! Very professional and helpful staff.
(Vertaald door Google) Beste Elize, namens het team van CPI Amsterdam bedanken we je voor je vriendelijke review. (Origineel) Dear Elize, on behalf of the CPI Amsterdam team, we thank you for your friendly review.
(Vertaald door Google) Zeer aardige en professionele mensen, de praktijk is schoon en er wordt gebruik gemaakt van uitstekende apparatuur. Volledig aan te bevelen! (Origineel) Very nice and professional people, practise is clean and uses excellent equipment. Fully recommend!
(Vertaald door Google) Beste Zuzana, namens het team van CPI Amsterdam danken we je voor je vriendelijke review. (Origineel) Dear Zuzana, on behalf of the CPI Amsterdam team, we thank you for your friendly review.
(Vertaald door Google) Uitstekende kliniek! Het belangrijkste is dat u er zeker van kunt zijn dat het vereiste werk zal worden gedaan door ervaren professionele tandheelkundige experts. De omgeving is slim, comfortabel en het ondersteunende personeel is gastvrij en zorgzaam. (Origineel) Excellent clinic! Most importantly you can be assured the work required will be done by experienced professional dental experts. The environment is smart, comfortable and the support staff welcoming and caring.
Goed ervaring bij CPI. Bekwaam en vriendelijk geholpen. Voelde mij in zeer goede capabele handen.
Hele fijne praktijk. De arts luisterde goed naar mijn verhaal en heb ontspannen de behandeling ondergaan. Ook de behandelingen van de mondhygieniste waren prettig. Ze nam rustig de tijd om alles uit te leggen en heb goede tips gekregen.
Zeer slechte praktijk met hele onaardige medewerkers. Geldwolven. Ze proberen je verplicht afspraken te laten maken en declareren meer dan wat ze aan tijd aan je hebben besteed.
Geachte Oumaima, het spijt ons dat wij u niet persoonijk kunnen benaderen. Wij hadden uw klacht graag serieus behandeld en hier met u over gesproken. Het is niet onze bedoeling dat u slecht bejegend wordt door onze medewerkers, uw afspraken dienen alleen te worden gepland bij noodzaak en uiteraard alleen met uw goedkeuring, onze declaraties zijn niet tijdsgebonden maar worden per verrichting opgevoerd conform de regelingen en tarieven vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Bent u van mening dat wij u financieel of hoe dan ook nadelig hebben behandeld dan horen wij dit graag persoonijk van u zodat wij de kans krijgen uw klacht fatsoenlijk af te handelen. Met vriendelijke groet namens het team CPI Amsterdam.
Aernout communiceerde met mij zonder empathie. Hij stelde na 5 minuten voor tanden te gaan trekken. Wellicht goed bedoeld, maar als je geen directe problemen ervaart, is dat een behandelvoorstel dat geen vertrouwen wekt. Ik ben weg gegaan.
Beste Space encounters, het spijt ons te horen dat u het gevoel heeft gekregen dat er met onvoldoende empathie naar u gecommuniceerd is, wij trekken ons dit zeker aan en zullen hier aandacht aan besteden. Het spijt ons nog meer dat wij niet in contact kunnen komen met u om dit persoonlijk te bespreken. Wij werken bij het CPI zo behoudend mogelijk, de beslissing tot het verwijderen van gebitselementen wordt niet licht genomen. Het advies komt tot stand door alle gegevens te verzamelen. Als de prognose voor het element slecht is kan uw behandelaar niet anders dan de diagnose stellen en u het advies geven om element(en) te verwijderen. Helaas hebben de meeste mensen met tandvleesproblemen geen tot weinig klachten, het uitblijven van klachten wil niet altijd zeggen dat er geen probleem aanwezig is. Met behulp van de metingen en rontgenfoto’s heeft de parodontoloog een diagose kunnen stellen en u een behandeltraject voorgesteld. Nogmaals, het is spijtig dat u door onze wijze van communiceren het vertrouwen in ons bent verloren, indien gewenst komen wij graag alsnog met u in gesprek om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet namens het team CPI Amsterdam.
Gewoon Goed.
(Vertaald door Google) Geweldige kliniek, professioneel, vriendelijk en attent personeel. Dankjewel voor je hulp! (Origineel) Great clinic, professional, friendly and attentive staff. Thank you for your help!
Hele fijne en professionele praktijk!
Na een bezoek aan deze praktijk, waar het zooo moeilijk was om een eerste afspraak te maken, wordt je continue gebeld voor het maken van een nieuwe afspraak door de omhooggevallen telefoniste. Als je dan terug belt en verteld dat een vervolg afspraak momenteel niet nodig is, word je met de bijhorende passief agressieve houding bejegend. Geldwolven.
Deze Google-recensie is zonder tekst
(Vertaald door Google) Geweldige artsen, zeer moderne apparatuur, zeer professioneel en behulpzaam. (Origineel) Great doctors, very modern equipment, very professional and helpful.
Wat een rare praktijk, de balie medewerkster weigert een eerder gemaakte afspraak uit de agenda van de mondhygieniste te verwijderen. U krijgt zonder overleg nieuwe afspraken per mail toegestuurd, die zij wederom weigert te verwijderen uit de agenda van de paradontoloog en mondhygiëniste. Kortom, maak geen afspraak met: Marianne, dan krijgt u ook geen mail waarin staat, bevestiging afspraak ( 2 afspraken ) die u worden opgedrongen.
Een hele fijne plek om behandeld te worden voor doorgaans nare gevallen.. Aardig, zorgvuldig, geduldig, begripvol
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst