Aemstelgroep tandartsenpraktijk

Aemstelgroep tandartsenpraktijk
Laan Rozenburg 30-32, 1181ER Amstelveen
Neemt patiënten aan
Tandarts
9.5
Google
4.1
Zorgkaart
9.2
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 20:00
  • arrow dinsdag
    8:00 - 20:00
  • arrow woensdag
    8:00 - 20:00
  • arrow donderdag
    8:00 - 20:00
  • arrow vrijdag
    8:00 - 18:00
  • arrow zaterdag
    10:00 - 16:00

Eerste consult

Onze praktijk in Amstelveen neemt nieuwe patienten aan. U kunt zich gemakkelijk aanmelden via de oranje button. Daarna zal er een afspraak met u worden gemaakt voor een eerste consult. Tijdens het eerste consult wordt een vragenlijst met u doorgenomen en vindt een grondig onderzoek van uw gebit plaats. Tevens worden er röntgenfoto’s gemaakt.

Preventie

Preventie staat hoog in het vaandel bij de Aemstelgroep Tandartsen. Het is daarom belangrijk dat uw gebit regelmatig wordt gecontroleerd opdat problemen in een vroeg stadium worden gesignaleerd. Wij vinden in de meeste gevallen een halfjaarlijks onderzoek voldoende, in overleg kan deze periode worden verlengd of bekort. Langer dan een jaar wordt in het algemeen niet meer verantwoord gevonden.

Kwaliteit

Aemstelgroep Tandartsen staat geregistreerd in het Kwaliteitsregister Tandartsen (KRT) en voldoet aan de eisen van kwaliteitsmanagementsystemen voor het uitvoeren van preventieve, curatieve, medische -en acute en implantologische behandelingen.

ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde

Team

tandarts
0.0
C.D. Wierink
Tandarts
BIG nummer: 99060938502
tandarts
0.0
F.L.A. Lefebvre
Implantoloog
BIG nummer: 79022441002
tandarts
0.0
Ilse de Boer
Tandarts
BIG nummer: 69912013902
tandarts
0.0
Jeanine Sandaal
Mondhygiënist
tandarts
0.0
Katharina de Jongh
Tandarts
tandarts
0.0
M. Brummelkamp
Tandarts
BIG nummer: 19020351402
tandarts
0.0
Mike .J.R. Beem
Tandarts
BIG nummer: 39019855302
tandarts
0.0
N.M. Delmee
Tandarts
BIG nummer: 89914203602
tandarts
0.0
Tessa Takens
Tandarts
BIG nummer: 9064631902
tandarts
0.0
Ynske Visser
Tandarts
BIG nummer: 69049126702

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Avond behandeling mogelijk
  • Afspraken in weekend mogelijk
  • Spoed
9.5
4.1
9.2
waardering icon
Peter Mussert 28 Jun 2019 - 15:48
Wat een vakmensen!
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
waardering icon
S Fan 09 Jun 2016 - 17:07
The dentist is so kind and patient.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
kenan ghosn 11 Jun 2022 - 18:38

a very horrible place i had a root canal treatment pay a lot of money a lot of pain and end up with broken iron tool inside my tooth so i had to lose my tooth so no experience unprofessional and all what they care about is money many times bills manipulate so i recommended to stay away from this place.

Earnest Wilson 11 Apr 2022 - 07:15

Fantastic treatment and service for me and my kids. Very professional.

Wendy van der hilst 28 Mrt 2022 - 09:56

Echt... alle tandartsen, assistentes etc. zijn vriendelijk, hulpvaardig en ze doen er alles aan om je te helpen.

Daniele 13 Okt 2021 - 09:06

(Vertaald door Google) Zeg mijn abonnement onmiddellijk op. Zeer slechte service en hoge prijzen. Professionaliteit ligt ver onder het gemiddelde. (Origineel) Please cancel my subscription immediately. Very bad service and high prices. Professionalism is a lot below the average.

Yazzy 02 Jul 2021 - 18:53

Sherbel Masoudi heb ik ervaren als de beste mondhygiënist. Hij neemt de tijd en als je bij hem bent geweest voelt het als nieuw gebit. Gaat zeer professioneel en kundig te werk. Erg tevreden met mijn laatste bezoek weer. gr, Belaabali

MN van der Schoor 11 Dec 2020 - 21:51

Deze Google-recensie is zonder tekst

M Jabarkhail 05 Okt 2020 - 12:30

Zeer goede zorg, aandacht en dienstverlening. Al jaren patient naar volle tevredenheid.

Felicia de l’Orme 01 Feb 2020 - 16:21

Ik ben al heel lang patiënt bij Aemstelgroep en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. De medewerkers zijn behulpzaam en heel lief. Ik verlaat de praktijk altijd met een goed gevoel. Ik raad het zeker aan om hier patiënt te worden!

Beerend Beem 01 Feb 2020 - 16:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Anne Beem 01 Feb 2020 - 16:08

Fijne praktijk, goede tandartsen en lieve medewerkers. Tandartsen zijn erg vakkundig en weten waar ze het over hebben. Een top praktijk als je het mij vraagt! Kan het iedereen aanbevelen!!!!

Mats Beem 11 Nov 2019 - 07:02

Deze Google-recensie is zonder tekst

ingrid mulder 05 Nov 2019 - 11:29

Prima tandartsen, een fijn team van vakmensen en WiFi is snel in de wachtkamer op Laan Rozenburg :-)

Michael Duggan 02 Sep 2019 - 04:47

(Vertaald door Google) Ik ga hier 4-5 jaar met mijn familie. Ze zijn de beste tandartsen die we in Nederland hebben gehad. Het enige probleem is dat de wachttijd soms erg lang kan zijn, ongeveer 30-40 minuten. De service is erg professioneel. (Origineel) I have been going here for 4-5 years with my family. They have been the best Dentists we've had in Holland. The only issue is sometimes the wait time can be very long, around 30-40 minutes. The service is very professional.

Estella Tejaneira 01 Sep 2019 - 14:18

(Vertaald door Google) HEBZUCHT en oneerbiedigheid - dat is wat deze mensen drijft. Als ze te laat zijn met hun afspraken, zit je 30 minuten, 40 minuten in de wachtkamer en geven ze alleen maar een zwak excuus. Maar als de klant 5 minuten te laat is, zullen ze de afspraak annuleren en u nog steeds de tijd in rekening brengen. Later, als je die rekening niet betaalt - die voor de service die je nog nooit hebt ontvangen - zijn ze zelfs brutaal om je te bedreigen met incassokosten van 40 euro. Toont perfect hun liefde voor de klant, of wacht - hun liefde voor gratis geld. Sterk adviseren - op zoek naar een andere tandarts - degene die u op de juiste manier en met respect voor uw tijd behandelt. P. S. IK HEB GEBRUIKELIJK GEDULD EN GEEF MENSEN KANS OM DE BETERE KANT VAN HUN PERSOONLIJKHEID TE TONEN. DIT IS MEERDERE KEER IN EEN RIJ SITUATIE. (Origineel) GREED and DISRESPECT - that's what's driving these people. If they are late with their appointments you will be sitting in the waiting room, 30 minutes, 40 minutes and all they give is a lame excuse. But if the client is 5 minutes late - they will cancel the appointment and will still bill you for the time. Later, if you don't pay that bill - the one for the service which you have never received - they even have insolence to threaten you with 40 euro incasso costs. Perfectly shows their love for the client, or wait - their love for free money. Strongly advise - look for another dentist - the one who treats you appropriately and with respect for your time too. P. S. I USUALLY HAVE PATIENCE AND GIVE PEOPLE CHANCE TO SHOW THE BETTER SIDE OF THEIR PERSONALITY. THIS IS A SEVERAL TIMES IN A ROW SITUATION.

waardering
Reactie van/namens: Aemstelgroep tandartsenpraktijk

(Vertaald door Google) Hallo Estella, We waarderen uw tijd en betreuren het oprecht dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad. Om onze service te verbeteren, nemen we graag contact op om dit specifieke incident te bespreken. Neem rechtstreeks contact met ons op via communicatie@aemstelgroep.nl of 0204455005 (Origineel) Hi Estella, We value your time and sincerely regret that have had such a negative experience. In order to improve our service we would like to get in contact in order to review this specific incident. Please contact us directly via communicatie@aemstelgroep.nl or 0204455005

esther van dijk 23 Jul 2019 - 11:36

We gaan niet graag naar de tandarts en en mijn kinderen al helemaal niet maar bij de aemstelgroep gaat het altijd heerlijk snel en pijnloos. Geen zin in de volgende afspraak maar hier weet ik dat we goed zitten.

Natalie Halimi 20 Jun 2019 - 09:27

(Vertaald door Google) Het is niet alleen dat ik deze plek niet aanbevelen, maar ik schrijf dit ook als een waarschuwing om niet dicht bij de Aemstelgroep te komen, en wel om twee redenen: 1. De belangrijkste - ik ging daar met mijn 2-jarige zoon voor zijn eerste controle. De tandarts probeerde hem ongeveer 10 seconden te controleren en zei toen dat je niet echt kinderen onder de drie jaar meeneemt naar controles in Nederland, waarvan ik later ontdekte dat het een leugen was. De officiële aanbeveling is om het kind te nemen vanaf de leeftijd van 1. Ik vind het hoogst onverantwoordelijk om dergelijke informatie te geven die het kind in gevaar brengt. 2. Ze waren oneerlijk over de beschuldigingen - ik ging naar een van hun Hygiënist. Ze vroeg me of ik een uitleg wilde over hoe ik mijn tanden moest poetsen. Ik zei dat dat niet nodig is, want het is niet mijn eerste keer met een Hygiënist. Ik heb uitgelegd dat ik elke zes maanden ga en dat ik al verschillende instructies heb gelezen over het poetsen van mijn tanden. Ze stond erop mij leiding te geven, waarvan ik later ontdekte dat ze me 25 euro hadden gekost. Ik vind het schrikbarend oneerlijk omdat ze wist dat ik nieuw was in het land en niet zou weten dat deze dienst me geld zal kosten (ze brengen daar geen kosten aan in rekening waar ik vandaan kom), en ze duwde deze service op me zonder dat ik het vroeg ervoor. Kortom, ik adviseer sterk om weg te blijven van deze plek. (Origineel) It's not only that I don't recommend this place, but I'm also writing this as a warning to not get anywhere close to Aemstelgroep, for two reasons: 1. The most important one - I went there with my 2 year old son for his first checkup. The dentist tried to check him for about 10 seconds and then said you don't really take children under the age of 3 to checkups in the Netherlands, which I later discovered was a lie. The official recommendation is to take the child from the age of 1. I find it highly irresponsible to give such information that puts the child in risk. 2. They were dishonest about the charges - I went to one of their Hygienist. She asked me if I'd like an explanation about how to brush my teeth. I said that's not necessary since it's not my first time with a Hygienist. I explained I go every 6 months and that I've already gone through several instructions about how to brush my teeth. She insisted to give me the guidance, which I later discovered had cost me 25 Euros. I find it alarmingly dishonest since she knew I was new to the country and wouldn't have know this service will cost me money (they don't charge for this where I come from), plus she pushed this service on me without me asking for it. In short, I strongly advise to stay away from this place.

waardering
Reactie van/namens: Aemstelgroep tandartsenpraktijk

(Vertaald door Google) Hallo Natalie, Uw beoordeling is heel duidelijk en we komen graag in contact om dit specifieke incident te bespreken. In uw geval ontbrak onze informatie / communicatie en zou dit niet mogen leiden tot onverwachte facturen. Neem rechtstreeks contact met ons op via communicatie@aemstelgroep.nl of 0204455005 (Origineel) Hi Natalie, Your review is very clear and we like to get in contact in order to review this specific incident. In your case our information / communication was lacking and should not result in unexpected bills. Please contact us directly via communicatie@aemstelgroep.nl or 0204455005

Maarten Kok 13 Mrt 2019 - 14:25

Ik heb inmiddels veel tandartsen gehad maar nog nooit zo'n fijne als de Aemstelgroep. Vriendelijk, professioneel en een zeer fijne en leuke sfeer.

Fani van t Zelfde 08 Feb 2019 - 07:49

Na een nare ervaring op deze praktijk (Laan Rozenburg) bij een tandarts en een hoop gedoe door een onervaren mondhygienist, kwam ik hier bij een andere tandarts terecht waar mijn ervaring nog slechter werd. Tijdens mijn laatste bezoek deed tandarts M Breumelkamp, zeer onprofessioneel, was niet klantvriendelijk en ook niet kindvriendelijk. Idem voor de assistente. Heb zoiets nergens anders meegemaakt. Heb me op dezelfde dag uitgeschreven van deze praktijk en raad het sterk af!

Henk Koopman 20 Jan 2019 - 15:46

Deze Google-recensie is zonder tekst

Axel Beem 03 Okt 2018 - 21:02

Na slechte ervaringen met mijn eigen tandarts kon ik hier snel terecht. Ontzettend vriendelijk personeel en hele professionele hulp. Er werd mij goed uitgelegd wat er zou gebeuren en herhaaldelijk gevraagd of alles goed ging/ik pijn had. Dit in tegenstelling tot mijn 3 vorige tandartsen. Ik ben fan!

nicol jansen 24 Sep 2018 - 18:11

Zeer nare en onkundige ervaringen met tandarts. Na 20 jaar patient van haar ga ik toch na vele nare ervaringen weg. Geld is het enige waar ze van houden maar praktijk is zeer slecht!

Flori Florijan 24 Aug 2018 - 07:20

(Vertaald door Google) Warm welkom al bij de receptie gevolgd door geweldige tandartsen, specialisten en mondhygiënist. Ze nemen allemaal de tijd voor je en werken precies en zeer professioneel. En het mooie is dat je daar alles kunt regelen (van implantaten, kronen, prothesen ect.). Sterk aanbevolen! (Origineel) Warm welcoming already at reception followed by great dentists, specialists and hygienist. They all take time for you and do they work precisely and very professional. And the great thing is that you can arrange all there(from implants,kronen,prosthesis ect.). Highly recommended!

Chenoa Bella 23 Aug 2018 - 13:33

Een hele fijne tandarts praktijk

Daphne Lam 04 Apr 2018 - 19:30

(Vertaald door Google) Ik had vandaag de minst pijnlijke tandenreinigingservaring van mijn leven met Melissa, ze was zeer professioneel en vriendelijk. Normaal gesproken heb ik veel pijn met bloedend tandvlees wanneer mijn tanden worden schoongemaakt, maar ze luisterde van tevoren naar mijn zorgen en was heel zachtaardig. Ze leerde me ook goed hoe ik interdentale stokken moest gebruiken om toekomstige pijnlijke ervaringen bij het schoonmaken van mijn tanden te voorkomen. (Origineel) I had the least painful teeth cleaning experience of my life with Melissa today, she was very professional and kind. I am normally in a lot of pain with bleeding gums when my teeth get cleaned, but she listened to my concerns beforehand and was very gentle. She also properly taught me how to use interdental sticks to avoid future painful experiences when getting my teeth cleaned.

Felicia Van Harten 30 Jan 2018 - 14:46

Helaas slechte ervaringen met deze tandartsenpraktijk. Rekeningen vallen hoger uit dan aangegeven en met de tandarts zelf oplossen is onmogelijk pas toen ik nha erbij haalden gebeurde er iets.

Koen Smeets 23 Jan 2018 - 18:49

Door pech ben ik een stukje voortand verloren. Ik ben hiervoor erg vriendelijk geholpen en super blij met het resultaat!

Benjad 22 Nov 2017 - 17:48

(Vertaald door Google) Uitstekende tandarts in Amstelveen. Ik raad het iedereen aan! (Origineel) Excellent dentist in Amstelveen. I recommend it to everyone!

Celeste van Harberden 17 Nov 2017 - 09:19

Wat een fijne ervaring! Een warm welkom, vriendelijk en behulpzaam personeel en een professionele uitstraling. Ik zou deze praktijk absoluut aanraden!

Hejin Herori 16 Nov 2017 - 21:00

Het hele team is gezellig en vriendelijk. Ik word altijd vlot en goed geholpen, Geweldige tandartsen en mondhygiënisten.

Demis van tuijl 16 Nov 2017 - 20:43

Prima praktijk ,altijd behulpzame mensen ,handige sms ter herinnering van de staande afspraak ,en een professionele angst-tandarts voor mijn vriendin...zeer tevreden!

Mariolein Engelen 16 Nov 2017 - 20:32

Geweldige praktijk! Deze mensen gaan heel zorgvuldig met je om. Behandelen je met respect en een 'thuis' gevoel. Naar de tandarts gaan is nooit leuk, maar hier kom ik met plezier!

Noortje Akveld 19 Mei 2017 - 07:41

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mascha van der Marel 12 Jun 2016 - 16:11

Goede tandarts

Ahmed Mohamed 02 Feb 2013 - 14:59

Deze Google-recensie is zonder tekst