LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Tandarts
6.6
Google
4.0
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Galerij
Over
Openingstijden
De Praktijk is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar, dus óók in de weekenden en vakanties.
Zondag 5 mei 2024 rond 19:00 uur ben ik enorm fijn en respectvol geholpen door de tandarts en haar assistente. Ze waren enorm gastvrij en duidelijk over wat er ging gebeuren en hoe ze dat zouden doen. Ik ben enorm blij met deze 2 dames en ze hebben mij enorm goed en fijn geholpen.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Bob Schagen 03 Aug 2023 - 11:22Review voor de praktijk
Een scheurtje in de vulling van mijn kies met veel kiespijn werd opgelost door twee zware verdovingsampullen te spuiten in mijn mond en een slechte kwaliteit vulling te plakken over een op de röntgenfoto al duidelijk voorspelbaar gaatje wat dus nu ook is gebleken. Hele vulling is onder verdoving inmiddels verwijderd en alles overnieuw gedaan. Er is gewoon geen liefde voor het werk en de patiënten door deze " vrouwelijke tandarts in Amersfoort. O JA ALLES GING SNEL OOK HET AFREKENENEN RUIM €180 EURO
Mooi staaltje van kastje naar de muur. Kies afgebroken. Om 07.45 gebeld voor overleg. Ik kon om 08.00 bellen voor een afspraak ( ping). Om 08.00 gebeld en in de wacht gezet( ping). Nee ze mag mij niet helpen want er is geen contract met mijn tandarts. Website tandarts gecontroleerd. Verwijst toch echt naar dit nummer??? Opnieuw gebeld ( ping) 9 wachtenden voor me…… Geen probleem, ik ga morgen naar het buitenland. Ik hoor dat daar de zorg prima is. Geef ik mijn geld daar wel uit.
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Geachte mevrouw Egas,
Vervelend te horen dat we u vanmorgen niet goed hebben kunnen helpen aan de telefoon. Mocht u zodanig last hebben dat u toch nog vandaag gezien en geholpen wil worden dan hebben we voor vanavond nog plek in het Meander MC.
Edwin Lubbertsen
23 Okt 2022 - 19:37
Was even wachten maar heel netjes geholpen ik ben even van mij klacht af maar echt goede mensen die je helpen
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Geachte heer Lubbertsen,
Dank voor uw feedback. Daar worden onze collega’s blij van.
Johanneke Steenman
14 Aug 2022 - 10:38
Tand afgebroken in het weekend. Heel fijn geholpen. Moest even wachten maar dat is logisch in een spoedpraktijk. Fijne tandarts en assistente!
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Geachte mevrouw Steenman,
Dank voor uw feedback en begrip dat u in deze drukke tijd even moest wachten voordat we u konden helpen,
Hg,
Christophet
Ctjee S
01 Aug 2022 - 09:53
Lekker duur zo het bellen. Vooral als mensen niet breed hebben in hun portemonnee.
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
We vragen een kleine bijdrage van €0.90 per gesprek om misbruik te voorkomen
michella Huijgen
16 Jul 2022 - 00:43
De tandarts en assistent waren echt heel erg vriendelijk. Ik voelde mij gehoord en werd erg goed geholpen. Ik werd op de afgesproken tijd geholpen.
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Blij dat we je goed hebben geholpen
John van de Kraats
12 Jun 2022 - 23:46
Het lijkt wel een bureaucratische instelling die er niet op ingericht is vragen te stellen om de hulpvraag te definiëren en met spoed op te lossen, maar geënt op het creëren van wachttijd en genereren van geldstromen voor telefoongesprekken. Wanneer er na 7 minuten wachttijd, 3x doorschakelen zonder vragen stellen en weer wachttijd een tandheelkundig probleem doorverwezen wordt naar de huisartsenpost die hier niets mee kan, en juist naar de spoedtandarts doorverwijst wens ik als hulpzoekende het antwoord niet pas aan het eind van dit traject te ontvangen dat alle afspraken vol zitten voor deze avond. Dat kon toch ook al wel eerder worden aangegeven in het gesprek, aan de voorkant namelijk door gelijk te LUISTEREN SAMENVATTEN en DOORVRAGEN (LSD). De hulpvaardigheid, interesse en inlevingsvermogen voor de hulpbehoefte is hier totaal niet aanwezig.
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Geachte heer Van de Kraats,
Heel vervelend dat we u niet konden helpen vanavond. Omdat het spreekuur heel druk was vanavond heeft onze triagiste/callcenter de instructie om wel altijd met de dienstdoende tandarst te overleggen of er een medische noodzaak is om u te zien. Op basis van uw klachten was er geen medische noodzaak.....maar wij kunnen ons goed voorstellen dat als u pijn heeft dit niet het antwoord is waar u op zit te wachten. Maar nu weet u in elkgeval wel de achtergrond.
Hg,
Christopher
AMC Groeneveld
25 Mei 2021 - 17:08
Geen inleving met patiënt. Pijnklachten na bezoek fors meer dan daarvoor. Maakt weinig indruk van handelen met kennis. Uiteraard dient er ondanks geen resultaat wel betaald te worden.
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Goed u te spreken en dank voor uw feedback. We zullen er op letten dat ook op zeer drukke momenten we de tijd nemen voor iedere patient.
Anne Verschoor Timmer
06 Feb 2021 - 12:38
Vanmorgen geholpen door 2 dames. Was echt super fijn. Goed contact en goed geholpen!
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Geachte mevrouw Verschoor,
Dank voor uw compliment!
Daar doen onze medewerkers het voor!
Hg,
Christopher
Janick Appeldoorn
05 Feb 2021 - 21:21
Goed behandend, mooi eindresultaat. Fijne sfeer🙏
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Graag gedaan!
Tim Pieters
05 Feb 2021 - 19:20
Dames hebben me erg goed geholpen
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Geachte heet Pieters,
Dank voor uw compliment.
Hg,
Christopher
Wim Pol
24 Dec 2020 - 17:32
Deze Google-recensie is zonder tekst
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Dank!
Mehmet Ceyhan
26 Okt 2020 - 12:54
Ben gebeld. Na slechte behoordeling. Alles is netjes opgelost.
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Graag gedaan! Fijn dat we het voor u hebben opgelost.
Sev A
12 Sep 2020 - 21:36
Tandarts Rebaz is een toppertje!!
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Dank voor uw compliment!
K Wil
10 Aug 2020 - 11:23
Deze Google-recensie is zonder tekst
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Dank 👍
Now or never
10 Aug 2020 - 11:22
Deze Google-recensie is zonder tekst
Reactie van/namens: Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Paginering
Mooi staaltje van kastje naar de muur. Kies afgebroken. Om 07.45 gebeld voor overleg. Ik kon om 08.00 bellen voor een afspraak ( ping). Om 08.00 gebeld en in de wacht gezet( ping). Nee ze mag mij niet helpen want er is geen contract met mijn tandarts. Website tandarts gecontroleerd. Verwijst toch echt naar dit nummer??? Opnieuw gebeld ( ping) 9 wachtenden voor me…… Geen probleem, ik ga morgen naar het buitenland. Ik hoor dat daar de zorg prima is. Geef ik mijn geld daar wel uit.
Geachte mevrouw Egas,
Vervelend te horen dat we u vanmorgen niet goed hebben kunnen helpen aan de telefoon. Mocht u zodanig last hebben dat u toch nog vandaag gezien en geholpen wil worden dan hebben we voor vanavond nog plek in het Meander MC.
Was even wachten maar heel netjes geholpen ik ben even van mij klacht af maar echt goede mensen die je helpen
Geachte heer Lubbertsen,
Dank voor uw feedback. Daar worden onze collega’s blij van.
Tand afgebroken in het weekend. Heel fijn geholpen. Moest even wachten maar dat is logisch in een spoedpraktijk. Fijne tandarts en assistente!
Geachte mevrouw Steenman,
Dank voor uw feedback en begrip dat u in deze drukke tijd even moest wachten voordat we u konden helpen,
Hg,
Christophet
Lekker duur zo het bellen. Vooral als mensen niet breed hebben in hun portemonnee.
We vragen een kleine bijdrage van €0.90 per gesprek om misbruik te voorkomen
De tandarts en assistent waren echt heel erg vriendelijk. Ik voelde mij gehoord en werd erg goed geholpen. Ik werd op de afgesproken tijd geholpen.
Blij dat we je goed hebben geholpen
Het lijkt wel een bureaucratische instelling die er niet op ingericht is vragen te stellen om de hulpvraag te definiëren en met spoed op te lossen, maar geënt op het creëren van wachttijd en genereren van geldstromen voor telefoongesprekken. Wanneer er na 7 minuten wachttijd, 3x doorschakelen zonder vragen stellen en weer wachttijd een tandheelkundig probleem doorverwezen wordt naar de huisartsenpost die hier niets mee kan, en juist naar de spoedtandarts doorverwijst wens ik als hulpzoekende het antwoord niet pas aan het eind van dit traject te ontvangen dat alle afspraken vol zitten voor deze avond. Dat kon toch ook al wel eerder worden aangegeven in het gesprek, aan de voorkant namelijk door gelijk te LUISTEREN SAMENVATTEN en DOORVRAGEN (LSD). De hulpvaardigheid, interesse en inlevingsvermogen voor de hulpbehoefte is hier totaal niet aanwezig.
Geachte heer Van de Kraats,
Heel vervelend dat we u niet konden helpen vanavond. Omdat het spreekuur heel druk was vanavond heeft onze triagiste/callcenter de instructie om wel altijd met de dienstdoende tandarst te overleggen of er een medische noodzaak is om u te zien. Op basis van uw klachten was er geen medische noodzaak.....maar wij kunnen ons goed voorstellen dat als u pijn heeft dit niet het antwoord is waar u op zit te wachten. Maar nu weet u in elkgeval wel de achtergrond.
Hg,
Christopher
Geen inleving met patiënt. Pijnklachten na bezoek fors meer dan daarvoor. Maakt weinig indruk van handelen met kennis. Uiteraard dient er ondanks geen resultaat wel betaald te worden.
Goed u te spreken en dank voor uw feedback. We zullen er op letten dat ook op zeer drukke momenten we de tijd nemen voor iedere patient.
Vanmorgen geholpen door 2 dames. Was echt super fijn. Goed contact en goed geholpen!
Geachte mevrouw Verschoor,
Dank voor uw compliment!
Daar doen onze medewerkers het voor!
Hg,
Christopher
Goed behandend, mooi eindresultaat. Fijne sfeer🙏
Graag gedaan!
Dames hebben me erg goed geholpen
Geachte heet Pieters,
Dank voor uw compliment.
Hg,
Christopher
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank!
Ben gebeld. Na slechte behoordeling. Alles is netjes opgelost.
Graag gedaan! Fijn dat we het voor u hebben opgelost.
Tandarts Rebaz is een toppertje!!
Dank voor uw compliment!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank!