Arrogante prutser, tot 3 maal toe vulling uit mond gevallen
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Marcel 22 Jun 2025 - 20:07B.A.M. Van Tol Tandarts
Zeer vakkundig, accuraat en punctueel. Er heerst in de praktijk een uitermate klantvriendelijke sfeer waarbij je als patiënt vanaf de receptie tot aan de behandelkamer in een enorm vriendelijke en toegewijde omgeving stapt. Los daarvan is de wijze waarop Dr van Tol met kinderen omgaat absoluut fantastisch. Een hele grote pluim voor Dr van Tol en zijn uitermate vriendelijke assistenten
Beste Marcel,
Hartelijk dank voor uw warme woorden en de prachtige waardering. Het doet ons enorm goed te horen dat u onze praktijk als vakkundig, accuraat en klantvriendelijk ervaart. Wij streven er altijd naar om een omgeving te creëren waarin elke patiënt zich welkom en goed verzorgd voelt, vanaf het moment dat u binnenstapt tot aan de behandeling.
Dr. van Tol en ons hele team hechten veel waarde aan het bieden van een persoonlijke en toegewijde zorgervaring, vooral voor onze jongste patiënten. Uw complimenten over de omgang met kinderen en de vriendelijkheid van ons team worden dan ook zeer gewaardeerd en gedeeld met iedereen.
Nogmaals dank voor uw feedback. Wij blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit en hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Tandheelkunde Kliniek Blaricum
Deskundigheid
10
Mate van luisteren
10
Algehele ervaring en zorg
10
Hygiene
10
Informatie na behandeling
10
Informatie tijdens behandeling
10
Informatie voor behandeling
10
Klantvriendelijkheid
10
Kosten verwachting?
10
Meebeslissen over behandeling
10
Voldoende tijd voor mij
10
Omgaan met angstige patienten
10
Omgang met kinderen
10
Resultaat behandeling
10
Snelheid afspraak
10
Telefonische bereikbaarheid
10
Tijd en aandacht
10
Vermijden onnodige pijn
10
Vooraf toestemming
10
10.0
Jan 22 Jun 2025 - 10:39Review voor de praktijk
Goed.
Deskundigheid
9
Mate van luisteren
9
Algehele ervaring en zorg
9
Hygiene
9
Informatie na behandeling
7
Informatie tijdens behandeling
8
Informatie voor behandeling
8
Klantvriendelijkheid
9
Kosten verwachting?
7
Meebeslissen over behandeling
6
Voldoende tijd voor mij
9
Omgaan met angstige patienten
9
Omgang met kinderen
6
Resultaat behandeling
9
Snelheid afspraak
10
Telefonische bereikbaarheid
7
Tijd en aandacht
8
Vermijden onnodige pijn
7
Vooraf toestemming
8
8.1
G 07 Jun 2025 - 19:00B.A.M. Van Tol Tandarts
Topper
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
8
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.5
N. 31 Mrt 2025 - 00:17Review voor de praktijk
Zeer tevreden over de behandeling.
Edoch...
Ik kwam voor periodieke controle bij de tandarts. Ik stapte de behandelkamer binnen, bij een vrouw, ik dacht dus de tandartsassistente. Zij zegt: "Ik schoonmaken."(letterlijk!)
1. Bij het telefonisch maken van de afspraak was mij niet verteld dat er eerst gebitsreiniging zou plaatsvinden. Deze had ik nog nooit eerder gehad.
2. Zij stelt zich niet voor, zegt niet duidelijk wat zij gaat doen, spreekt nagenoeg geen Nederlands.
Dat kan anders, beter.
1. Bij het maken van de afspraak een gebitsreiniging voorstellen, hiervoor akkoord vragen.
2. De mondhygiëniste dient de patiënt correct te begroeten, zichzelf voor te stellen en duidelijk te vertellen wat er gaat gebeuren (tandartscontrole en gebitsreiniging daaraan voorafgaand) en wat zij precies gaat doen (plus tijdsindicatie). Dit is standaardcommunicatie, zijn steeds ongeveer dezelfde zinnen. Voor iemand die al geruime tijd op Nederlandse les zit zoals zij, is dit m.i. prima te doen. (Het is aan te bevelen dat iemand van de praktijk haar hierin begeleidt, een goede tekst aangeeft en rollenspel oefent o.i.d.)
Voor mij was de gang van zaken (anders dan de afgelopen jaren) in eerste instantie totaal onbegrijpelijk. Voor mij is nog steeds onbegrijpelijk dat de praktijk / haar leidinggevende haar niet (heel veel) beter begeleidt in haar ontvangst van de patiënten.
M.i. doet deze ontvangst van een patiënt grote afbreuk aan de uitstraling van de mondhygiëniste én van de praktijk.
Ik herhaal ten overvloede: ik was zeer tevreden over de tandheelkundige behandeling (voor zover ik die kan beoordelen).
Tot slot begrijp ik niet dat ik bij deze review ook 3 vragen moet invullen die niet van toepassing waren op mijn bezoek (angstige patiënt + omgang met kinderen + vermijden van onnodige pijn). Deze vragen sloeg ik dus over, maar dat wordt niet geaccepteerd, ik ontvang een foutmelding. Dus deze review klopt niet v.w.b. deze punten. Onbegrijpelijk. Dit moet de uitslagen van de review vertekenen.
Deskundigheid
8
Mate van luisteren
10
Algehele ervaring en zorg
10
Hygiene
9
Informatie na behandeling
1
Informatie tijdens behandeling
1
Informatie voor behandeling
1
Klantvriendelijkheid
10
Kosten verwachting?
1
Meebeslissen over behandeling
1
Voldoende tijd voor mij
10
Omgaan met angstige patienten
5
Omgang met kinderen
5
Resultaat behandeling
1
Snelheid afspraak
10
Telefonische bereikbaarheid
10
Tijd en aandacht
9
Vermijden onnodige pijn
5
Vooraf toestemming
5
5.9
Maurits 30 Mrt 2025 - 17:57B.A.M. Van Tol Tandarts
Ondanks het feit dat ik een heel eind moet omrijden, ben ik altijd heel blij met de behandeling van tandarts van Tol. Deze keer moest ik een kies laten trekken, en ik was vooraf toch een beetje gespannen. Hij en de assistente wisten me gerust te stellen en de behandeling viel me 100% mee. In alle rust, deskundig, zonder pijn en vervelende naweeën is de kies er uit. Petje af!
Beste Maurits,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring met onze praktijk. We begrijpen dat een langere reis naar onze kliniek niet altijd gemakkelijk is, en we stellen het zeer op prijs dat u ons het vertrouwen geeft voor uw tandheelkundige zorg.
Het is fijn om te horen dat tandarts van Tol en onze assistente u op uw gemak wisten te stellen en dat de behandeling naar tevredenheid is verlopen. We zijn blij dat u de ingreep als rustig, deskundig en pijnloos heeft ervaren. Uw complimenten geven ons extra motivatie om ons te blijven inzetten voor de hoogste kwaliteit en de beste zorg.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere behandelingen nodig hebben, staan we uiteraard graag voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Tandheelkunde Kliniek Blaricum
Deskundigheid
10
Mate van luisteren
10
Algehele ervaring en zorg
10
Hygiene
10
Informatie na behandeling
10
Informatie tijdens behandeling
10
Informatie voor behandeling
10
Klantvriendelijkheid
10
Kosten verwachting?
10
Meebeslissen over behandeling
10
Voldoende tijd voor mij
10
Omgaan met angstige patienten
10
Omgang met kinderen
10
Resultaat behandeling
10
Snelheid afspraak
10
Telefonische bereikbaarheid
10
Tijd en aandacht
8
Vermijden onnodige pijn
10
Vooraf toestemming
10
9.9
ArthurvV 27 Mrt 2025 - 10:27Review voor de praktijk
Dezelfde avond na de behandeling voelde ik met mijn tong dat er iets niet in orde was met 1 van mijn kiezen. Bleek een gat/gaatje wat behandeld moest worden. Van een mondhygiëniste verwacht ik dat zij zoiets ziet te tijdens de behandeling
2 M.i. worden er vaak/altijd codes gebruikt waarbij het maximale in rekening kan worden gebracht.
Geachte heer,
Wat vervelend te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent. Ondanks dat wij onze uiterste best proberen te doen, kan het voorkomen dat een mondhygiëniste niet alles opmerkt, vandaar ook dat wij het bezoek aan de mondhygiëniste regelmatig combineren met een tandartscontrole. Echter het blijft mensenwerk en wij proberen uw problemen dan wel zo snel mogelijk op te lossen met korte wachttijden.
Nog vervelender echter vind ik uw opmerkingen ten aanzien van ons declaratiebeleid. pijnlijk om te lezen. Ik nodig u graag uit om met ons eens een rondgang te maken in de praktijk opdat ik u kan uitleggen hoe en waarom wij declareren. Met vriendelijke groet, Team Tandheelkunde Kliniek Blaricum
Deskundigheid
3
Mate van luisteren
8
Algehele ervaring en zorg
3
Hygiene
8
Informatie na behandeling
8
Informatie tijdens behandeling
8
Informatie voor behandeling
8
Klantvriendelijkheid
8
Kosten verwachting?
4
Meebeslissen over behandeling
7
Voldoende tijd voor mij
6
Omgaan met angstige patienten
8
Omgang met kinderen
7
Resultaat behandeling
3
Snelheid afspraak
7
Telefonische bereikbaarheid
4
Tijd en aandacht
8
Vermijden onnodige pijn
8
Vooraf toestemming
8
6.5
Gerrit 26 Mrt 2025 - 17:45B.A.M. Van Tol Tandarts
Uiterst tevreden oven mijn mondzorgverlener.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
Mark 23 Mrt 2025 - 18:33B.A.M. Van Tol Tandarts
deskundig en vriendelijk
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
paul revier 23 Mrt 2025 - 16:00B.A.M. Van Tol Tandarts
Mondzorgverlener. Geheel nieuwe term voor mij. Mooi woord!
Winnie Kappel 29 Dec 2024 - 21:24Review voor de praktijk
top
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.5
Diederik 26 Dec 2024 - 11:38B.A.M. Van Tol Tandarts
Vakkundig en zeer vertrouwd.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Frank Hendriks 25 Dec 2024 - 17:43R. Kalisvaart Tandarts
Ondanks zijn jeugdige voorkomen, blijkt Ruben goed te weten wat hij doet en al over heel wat ervaring te beschikken. Voorzover dat binnen de tijd kan, gaf hij ook nu weer - ook bij dóórvragen - geduldig een helder antwoord. Ik had weliswaar niet anders verwacht van een praktijk waar "mijn" tandarts Phoa (uit Naarden) destijds zijn onderkomen had gevonden, maar dat zijn "traditie", eerst met tandarts Van Tol en nu met Kalisvaart, op deze manier door de praktijk wordt voortgezet, geeft mij in elk geval veel vertrouwen in de toekomst.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
Jeffrey 25 Dec 2024 - 17:26B.A.M. Van Tol Tandarts
Fijne professionele tandarts
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
10
Aanbeveling
8
8.8
Marianne 25 Dec 2024 - 17:20Review voor de praktijk
Had een afspraak en men had verzuimd om door te geven dat de mondhygiënist voor lange tijd afwezig is.
Had belangrijke afspraak niet laten doorgaan vanwege deze afspraak.
En ik.kwam dus helaas voor niets.
Als ik verzuim ye komen op mijn afspraak krijg ik een boete, ofwel een rekening.
Ik kom voor niets, maar daar wordt geen rekening mee gehouden.
Duidelijke uitleg
5
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
6
3.3
Saskia 25 Dec 2024 - 17:13R. Kalisvaart Tandarts
Vriendelijk beleefd en kundig
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Kim 25 Dec 2024 - 16:33B.A.M. Van Tol Tandarts
Altijd professioneel, vriendelijk en kundig.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Yves 17 Dec 2024 - 14:49R. Kalisvaart Tandarts
Zeer vriendelijk, ontspannen, geduldig en deskundig.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Martijn 17 Dec 2024 - 09:03B.A.M. Van Tol Tandarts
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw warme woorden en de prachtige waardering. Het doet ons enorm goed te horen dat u onze praktijk als vakkundig, accuraat en klantvriendelijk ervaart. Wij streven er altijd naar om een omgeving te creëren waarin elke patiënt zich welkom en goed verzorgd voelt, vanaf het moment dat u binnenstapt tot aan de behandeling. Dr. van Tol en ons hele team hechten veel waarde aan het bieden van een persoonlijke en toegewijde zorgervaring, vooral voor onze jongste patiënten. Uw complimenten over de omgang met kinderen en de vriendelijkheid van ons team worden dan ook zeer gewaardeerd en gedeeld met iedereen. Nogmaals dank voor uw feedback. Wij blijven ons inzetten voor de hoogste kwaliteit en hopen u in de toekomst wederom van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Tandheelkunde Kliniek Blaricum
Beste Maurits, Hartelijk dank voor uw mooie woorden en het delen van uw ervaring met onze praktijk. We begrijpen dat een langere reis naar onze kliniek niet altijd gemakkelijk is, en we stellen het zeer op prijs dat u ons het vertrouwen geeft voor uw tandheelkundige zorg. Het is fijn om te horen dat tandarts van Tol en onze assistente u op uw gemak wisten te stellen en dat de behandeling naar tevredenheid is verlopen. We zijn blij dat u de ingreep als rustig, deskundig en pijnloos heeft ervaren. Uw complimenten geven ons extra motivatie om ons te blijven inzetten voor de hoogste kwaliteit en de beste zorg. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere behandelingen nodig hebben, staan we uiteraard graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Tandheelkunde Kliniek Blaricum
Geachte heer, Wat vervelend te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent. Ondanks dat wij onze uiterste best proberen te doen, kan het voorkomen dat een mondhygiëniste niet alles opmerkt, vandaar ook dat wij het bezoek aan de mondhygiëniste regelmatig combineren met een tandartscontrole. Echter het blijft mensenwerk en wij proberen uw problemen dan wel zo snel mogelijk op te lossen met korte wachttijden. Nog vervelender echter vind ik uw opmerkingen ten aanzien van ons declaratiebeleid. pijnlijk om te lezen. Ik nodig u graag uit om met ons eens een rondgang te maken in de praktijk opdat ik u kan uitleggen hoe en waarom wij declareren. Met vriendelijke groet, Team Tandheelkunde Kliniek Blaricum
Paginering
Paginering