Abdulkarim 27 Okt 2024 - 22:37Review voor de praktijk
Deskundigheid
4
Mate van luisteren
3
Algehele ervaring en zorg
1
Hygiene
5
Informatie na behandeling
2
Informatie tijdens behandeling
4
Informatie voor behandeling
8
Klantvriendelijkheid
7
Kosten verwachting?
1
Meebeslissen over behandeling
5
Voldoende tijd voor mij
3
Omgaan met angstige patienten
3
Omgang met kinderen
1
Resultaat behandeling
9
Snelheid afspraak
5
Telefonische bereikbaarheid
1
Tijd en aandacht
7
Vermijden onnodige pijn
1
Vooraf toestemming
6
4.0
Natalie 27 Aug 2024 - 22:02Z. Al Hamami Tandarts
She was amazing! So lovely, sweet and gentle with lots of patience and care. I had a great experience
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Hello Natalie, thank you so much for you kind review! We are very happy to hear that you are satisfied. Kins regards, team Royal Blue Dental
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Jan 26 Jul 2024 - 16:39Review voor de praktijk
Ze is gewoon een goede tandarts die ik vertrouw
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Goedendag Jan, hartelijk bedankt voor uw review. We zijn erg blij te horen dat u vertrouwen heeft in onze tandarts. Vriendelijke groet, team Royal Blue Dental
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.3
Albert 23 Jul 2024 - 11:38Review voor de praktijk
Спасибо за вашу работу!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
R M 01 Jul 2024 - 15:19Z. Al Hamami Tandarts
It was a professional & pleasant experience.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Valentina 11 Jun 2024 - 13:56Review voor de praktijk
Geweldig geholpen door dr.Hamdan Azziz, hartelijk dank.
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Hallo Valentina, ontzettend bedankt voor deze mooie review. We zijn erg blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad. Vriendelijke groet, team Royal Blue Dental
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Ratna 05 Jun 2024 - 12:27Z. Al Hamami Tandarts
Goede tandarts en medewerkers. Kleine praktijk. Je bent geen nummertje en er is ruimte voor persoonlijke aandacht.
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Goedendag Ratna, Hartelijk bedankt voor uw review. We zijn erg blij te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad. Vriendelijke groet, team Royal Blue Dental
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
9
Is deskundig
10
Aanbeveling
7
8.3
Imer 27 Mei 2024 - 21:49Review voor de praktijk
Todo bien su atencion
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Hola Imer,
Muchas gracias para su review. Team Royal Blue Dental
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Matthijs 27 Mei 2024 - 19:31Review voor de praktijk
Deskundigheid
10
Mate van luisteren
10
Algehele ervaring en zorg
10
Hygiene
10
Informatie na behandeling
10
Informatie tijdens behandeling
10
Informatie voor behandeling
10
Klantvriendelijkheid
10
Kosten verwachting?
10
Meebeslissen over behandeling
10
Voldoende tijd voor mij
10
Omgaan met angstige patienten
10
Omgang met kinderen
10
Resultaat behandeling
10
Snelheid afspraak
9
Telefonische bereikbaarheid
9
Tijd en aandacht
10
Vermijden onnodige pijn
10
Vooraf toestemming
10
9.9
Maarten 30 Apr 2024 - 16:44Z. Al Hamami Tandarts
Kon snel geholpen worden, praktijk ziet er keurig en professioneel uit. Communicatie over wat er in de intake en wat in de vervolg afspraken zou gebeuren was ondermaats en moest ik zelf actief naar vragen toen er (ongevraagd) een extra afspraak van een half uur werd gemaakt.
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Beste Maarten,
Allereerst willen wij u bedanken voor uw feedback, die onze aandacht verdient.
U had een intakegesprek gepland en in onze praktijk wordt de patiënt tijdens een intakegesprek geïnformeerd over het behandelplan en de vervolgafspraken die, zoals in dit geval, zijn gemaakt. De afspraken worden altijd gepland met toestemming van de patiënt. Na een zorgvuldige evaluatie en klinische diagnose door onze tandarts werd u geadviseerd om een mondhygiëneconsult van 30 minuten in te plannen. U verzocht om de behandeling samen met het intakeconsult (10 minuten) uit te voeren. Het is echter niet mogelijk om in 10 minuten een optimale gebitsreiniging uit te voeren, zoals tijdens het consult is uitgelegd.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Royal Blue Dental.
Ben kiliniğe gitimde benle zaman ayırdılar. Çok teşekkür ederim ,🙏
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
8
Aanbeveling
9
9.3
Ольга 19 Nov 2023 - 17:13Review voor de praktijk
Профессионально
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Saskia 13 Nov 2023 - 12:10Z. Al Hamami Tandarts
Zeer vriendelijk, geduldig en vooral: pijnloos!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Ольга 10 Nov 2023 - 19:39Review voor de praktijk
Профессионально
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
8
Aanbeveling
10
9.5
erik 10 Nov 2023 - 12:42Z. Al Hamami Tandarts
Slecht ervaren.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
Elisabeth 11 Okt 2023 - 19:03Z. Al Hamami Tandarts
Vriendelijk en duidelijk in wat er tijdens de behandeling gedaan moet worden. Geeft ook keuzes over wat eerst en wat daarna.
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Beste Elizabeth, hartelijk dank voor uw review!
Met vriendelijke groet,
Royal Blue Dental
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
Manja 06 Okt 2023 - 23:49Z. Al Hamami Tandarts
Ik raad deze tandartspraktijk iedereen aan!!!
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Bedankt!!!!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Anoniem 06 Okt 2023 - 13:41Z. Al Hamami Tandarts
Begrijpt Nederlands slecht. Ik heb niet het gevoel dat ik geholpen ben. Ze liet me eerst foto's maken en gaf me niet aan wat de eventuele opties konden zijn waardoor ik het wel moest doen, zo legde ze uit. Als ze me opties had verteld had ik nooit onnodig een foto gemaakt. (kosten 80 euro). Ook behandelplan was van laag niveau. Ik kom hier niet meer terug.
Reactie van/namens:
Royal Blue Dental
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u bij ons slechte ervaring hebt gehad. We hebben alles goed uitgelegd en u had akkoord gegeven om de foto's te laten maken. Zonder uw toestemming gaan we geen behandelingen doen waar u niet akkoord mee bent. De foto's waren belangrijk om tot conclusie te komen voor de keuzes die we met u samen besproken hebben.
Voor verdere vragen horen wij het graag van u.
Met vriendelijke groet,
Royal Blue Dental
Hello Natalie, thank you so much for you kind review! We are very happy to hear that you are satisfied. Kins regards, team Royal Blue Dental
Goedendag Jan, hartelijk bedankt voor uw review. We zijn erg blij te horen dat u vertrouwen heeft in onze tandarts. Vriendelijke groet, team Royal Blue Dental
Hallo Valentina, ontzettend bedankt voor deze mooie review. We zijn erg blij te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad. Vriendelijke groet, team Royal Blue Dental
Goedendag Ratna, Hartelijk bedankt voor uw review. We zijn erg blij te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad. Vriendelijke groet, team Royal Blue Dental
Hola Imer, Muchas gracias para su review. Team Royal Blue Dental
Beste Maarten, Allereerst willen wij u bedanken voor uw feedback, die onze aandacht verdient. U had een intakegesprek gepland en in onze praktijk wordt de patiënt tijdens een intakegesprek geïnformeerd over het behandelplan en de vervolgafspraken die, zoals in dit geval, zijn gemaakt. De afspraken worden altijd gepland met toestemming van de patiënt. Na een zorgvuldige evaluatie en klinische diagnose door onze tandarts werd u geadviseerd om een mondhygiëneconsult van 30 minuten in te plannen. U verzocht om de behandeling samen met het intakeconsult (10 minuten) uit te voeren. Het is echter niet mogelijk om in 10 minuten een optimale gebitsreiniging uit te voeren, zoals tijdens het consult is uitgelegd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Royal Blue Dental.
Paginering
Beste Elizabeth, hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Royal Blue Dental
Bedankt!!!!
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat u bij ons slechte ervaring hebt gehad. We hebben alles goed uitgelegd en u had akkoord gegeven om de foto's te laten maken. Zonder uw toestemming gaan we geen behandelingen doen waar u niet akkoord mee bent. De foto's waren belangrijk om tot conclusie te komen voor de keuzes die we met u samen besproken hebben. Voor verdere vragen horen wij het graag van u. Met vriendelijke groet, Royal Blue Dental