Mondzorg Dentpoint Terborg

2025
0.0 0 waarderingen
2024
10.0 1 waarderingen
2023
7.0 2 waarderingen
2022
0.0 0 waarderingen
2021
0.0 0 waarderingen
2020
0.0 0 waarderingen
waardering icon
Margo 21 Mrt 2024 - 11:06 Zuraya Fakach (Tandarts)
Ik kwam bij Z. met angst voor de tandarts. Ik heb dit uitgesproken en ze heeft me zo rustig en vriendelijk behandeld. Het was precies wat ik nodig had.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Kim 27 Jul 2023 - 13:56 Esther Garrido Cruz (Tandarts)
Heel erg fijne tandarts
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Karin 29 Apr 2023 - 01:51 Zuraya Fakach (Tandarts)
Zeer slechte ervaring. In maart op gesprek geweest ter kennismaking. Afgesproken werd dat ons dossier door de vorige tandarts zou worden doorgestuurd naar Dentpoint. Dan zou bekeken worden of ik wel/geen wortelkanaalbehandeling zou krijgen. Afgelopen maandag was de afspraak met tandarts Z. Ze had nog niet gekeken of de informatie van de andere tandarts binnen was, terwijl ik er zat keek ze en zei niets te hebben ontvangen. 'Dan begin ik met de wortelkanaalbehandeling.', zei ze. Ik was het daarmee niet eens, wat het was niet zeker of dat wel het beste was. Nu was het volgens Z. Zo dat ze een uur voor mehad gerekend en dat de behandeling toch door moest gaan omdat ik anders 100% een ontsteking zou krijgen. Toen zei ik, dat ze de tanden, zoals mijn vorige tandarts adviseerde, als een soort brugje mocht vastplakken. 'nee, als u deze behandeling niet doet, ga ik dat ook niet doen.' Me toch over laten halen om de wortelkanaalbehandeling te doen. Tussen de behandeling door is de assistente 3x weggelopen om materiaal te halen, wat bij een collega lag. Ik kon niets zeggen, want mond werd steriel gemaakt met een plasticje en werd met iets vastgezet. Na de behandeling direct weer een afspraak voor woensdag gemaakt. Ik moest die een dag later afzeggen en ik had ook enorme pijn in mijn kin. De telefoniste zei dat ik niet zomaar kon afzeggen. Deze keer zouden ze niet moeilijk doen maar ze zette het wel bij mijn naam, zodat men zou weten dat ik dit een 2e keer niet mocht doen. Door het slechte luisteren van de tandarts en de pijn die ze me heeft gegeven, was ik toch niet meer van plan om daar naartoe te gaan. De betaalde uurtjes zijn belangrijker dan de patient.
Duidelijke uitleg
3
Behandeltijd
9
Is deskundig
2
Aanbeveling
2
4.0