Altijd heel fijn om bij Jaap op bezoek te komen. Woensdag had ik voor het eerst een behandeling bij Lisanne. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en heel goed geholpen. Ik beveel hen beiden zeker bij familie of vrienden aan en ik kom graag weer terug!
Fijne vriendelijke en deskundige tandarts praktijk.
Ik ben heel tevreden met mijn tandarts, Alleen heel jammer dat ik niet altijd dezelfde tandarts heb