Vanaf het eerste uur ben ik client bij deze tandartspraktijk. Prachtige praktijkruimte ; Professioneel team ; Deskundige en uiterst vriendelijke behandeling. Zeer tevreden !!
Vanaf het eerste uur ben ik client bij deze tandartspraktijk. Prachtige praktijkruimte ; Professioneel team ; Deskundige en uiterst vriendelijke behandeling. Zeer tevreden !!
Wat een fijne praktijk iedereen is heel professioneel en aardig heb me nooit een nummer gevoeld dank tandarts Gholami voor het herstellen van mijn vertrouwen