Zelden een tandarts gehad die zo de tijd neemt, mij en mijn dochter serieus neemt maar vooral iemand die veiligheid bood, in verbinding was en zich gelijkwaardig opstelde. Niet dat ik ontevreden ben over andere tandartsen, zeker niet maar ik was echt blij verrast hoe zij ons benaderde.