Goed en professioneel, vriendelijk en geduldig
Zeer tevreden over mijn huidige mondzorgverlener, maar helaas gaat hij deze praktijk alweer verlaten. Dat is echt een minpunt bij Dental, ben je net goed gewend aan je behandelaar verschijnt er weer een nieuwe behandelaar op het toneel!
Jammer dat je de praktijk verlaat Goran, ik wens je veel geluk en voorspoed