Tandarts.nl
7.9
Glimlach met vertrouwen
Yasmine Benkirane
BIG: 3992977702 |
LinkedIn
linkedin.com/in/yasmine-benkirane-7689a2123
Duidelijke uitleg
8.0
Behandeltijd
8.2
Is deskundig
8.0
Aanbeveling
7.4
5
waarderingen
PP 17 Nov 2025 - 21:27
Prettig
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
8
8.8
A. Portier 29 Okt 2025 - 16:38
goede mondzorgverlener
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
P.U. Verver 04 Sep 2025 - 09:01
Prettig contact, communiceert goed, is kundig en neemt de tijd.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.3
Alexander 14 Aug 2025 - 13:39
Ik ben onlangs bij Tandarts Benkirane geweest voor een vulling en het was echt top. Ze is super rustig en neemt de tijd om alles goed uit te leggen, wat me echt geruststelde. De verdoving was perfect, ik heb helemaal niets gevoeld, en de behandeling zelf ging heel soepel. Je merkt echt dat ze weet wat ze doet en het met zorg aanpakt.
Echt een aanrader voor wie op zoek is naar een fijne en professionele tandarts. Ik voelde me helemaal op mijn gemak!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Dorothy 11 Aug 2025 - 16:24
Vandaag ben ik samen met mijn dochter van 10 jaar weggestuurd door Yasmine Benkirane. Mijn dochter is wat angstig door een eerdere nare ervaring bij deze praktijk met een andere tandarts, maar toch dapper genoeg om te blijven gaan.
Ze moest vandaag twee gaatjes laten vullen. Tijdens het eerste gaatje merkte ik dat Yasmine nauwelijks uitleg gaf over wat ze aan het doen was. Mijn dochter — met een mondopener in — bleef hierdoor vragen: “Wat is dit?” en “Wat ga je nu doen?” Ze heeft nu eenmaal behoefte aan duidelijke uitleg tijdens de behandeling, iets wat bij kinderen extra belangrijk is.
Na het eerste gaatje vroeg ik daarom vriendelijk: “Zou je bij het volgende gaatje per handeling willen aangeven wat je gaat doen? Dan hoeft mijn dochter niet steeds te onderbreken en voelt ze zich gerustgesteld.”
Tot mijn verbazing stopte Yasmine direct, schoof de stoel naar achter, deed haar handschoenen uit en zei dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken bij een andere tandarts die “beter met kinderen is”. Zonder verdere toelichting werd de behandeling afgebroken.
Ik was compleet verbijsterd. Is dit hoe je omgaat met cliënten die op een nette manier iets vragen in het belang van hun kind?
Gelukkig hebben de vriendelijke assistentes meteen een nieuwe afspraak voor ons gemaakt bij een andere tandarts binnen de praktijk. Maar voor mij staat vast: Yasmine Benkirane is onprofessioneel en onsympathiek in haar omgang met patiënten, zeker met kinderen.
Duidelijke uitleg
3
Behandeltijd
3
Is deskundig
3
Aanbeveling
1
2.5