Superlieve mensen, professioneel en stellen je op je gemak, ik was doodsbang voor de tandarts en daardoor lang niet geweest maar Lizette en Ruby hebben mij over m'n angst heen geholpen, Superfijn...!
Na jaren van angst en schaamte durf ik door Lizette en haar team nu voorzichtig weer naar de tandarts op weg naar een mooie glimlach. Super bedankt voor jullie rust, deskundigheid en vertrouwen!
Ik ben erg angstig voor tandarts. Bij deze tandartse probeer ik daaroverheen te komen. Omdat ze me erg veel vertrouwengeeft en duidelijkheid lig ik rustig in de stoel. Ik ben erg blij.