Ik heb in zowel binnen als buitenland slechte ervaringen met haastige tandartsen, maar dat is bij deze praktijk absoluut niet het geval. Ik heb meerdere behandelingen gehad en stukje bij beetje overwin ik mijn angst voor de tandarts. De cijfer die ik geef zijn oprecht, ik lig daar in volle overgave maar krijg op de afgesproken manier te horen wat we gaan doen en hoelang het gaat duren. Blijf zo door gaan.