Is erg rustig stelt je op je gemak en legt alles goed uit
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
9.8
M.W.G. van Dijk 15 Mrt 2022 - 19:39
Vriendelijk en kundig
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
E.B. Stokkel 15 Mrt 2022 - 19:18
Heb bij olger de vorige keer gevraagd om een nieuwe vulling een paar maanden bij rosemarein weer gevraagd Links boven achterste kies voor een nieuwe vulling gaat altijd zo. Nee nu moet er een afspraak gemaakt worden met een specialist. Vroeger werd gewoon de vulling vervangen. Dus ik loop nog steeds met een gevoelige kies en ik geloof er niet meer in de half jaar controle.