avatar
Tandarts.nl
6.9
rating
Glimlach met vertrouwen

D.F.M. Van Dongen

BIG: 89925079002 | Tandarts
Over
KRT
rating
Duidelijke uitleg
6.9
Behandeltijd
6.9
Is deskundig
6.9
Aanbeveling
6.9
9
waarderingen
waardering icon
donnaRosa 15 Feb 2024 - 17:31
Ik had al een tijdje last van een kies maar dat werd plotseling erger. Erg blij dat ik in het weekend van mijn enorme kiespijn afgeholpen ben. Vriendelijke en adequate behandeling. Ik kan deze dienst iedereen aanbevelen die last heeft van zijn/haar gebit.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
EmmaHaa 28 Sep 2023 - 15:04
Erg tevreden met de zorg die heb gekregen. Ik was heel bang. Maar ze wisten mij rustig te krijgen. Supermooie, schon, goede en klantvriendelijke ontvangst.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
B. Hoppenbrouwers 03 Aug 2023 - 20:41
Vandaag met vriendin in praktijk geweest tandarts v Dongen heeft twee extracties in goed overleg bij haar verleend. Zeer kundige vriendelijke rustige tandarts !
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
TimBek 20 Mrt 2023 - 14:29
Fijne plek, iedereen is super vriendelijk. Ik kom er graag. Heel fijn, adequaat en snel geholpen bij klachten. Echt een aanrader!
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Maria Isabel 22 Jan 2023 - 13:16
Een onfatsoenlijk mens, stuurt moeder meteen weg, zodat ze niets hoort of weet terwijl zoon 15 is, zodat hij een wortelkanaal behandeling wilt uitvoeren met een infectie in de wortel, nadat ik Nee zei, ik blijf, werd hij echt een onfatsoenlijk mens en begon hard op de kiezen van mijn zoon te slaan, hij kreeg hevige pijn. Daarna foto gemaakt en niks uitgelegd aan de moeder, wel naar mijn zoon die er echt niks van snapte. Daarna deed hij moeilijk om rece0t antibiotica te geven. Deze tandarts raad ik iedereen af, is niet menselijk. Heel slechte service.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
waardering icon
Ulker 09 Okt 2022 - 17:26
Zeer slechte service want had in febr 2022 de kosten per direct betaald! Krijg factuur van CZ dat ik het bedrag moet betalen terwijl het al betaald was. Ik bel ze op kan niemand me helpen. Moet ik ook nog een mail sturen! Zonde van mijn tijd en moeite maar goed heb een duidelijke mail verstuurd met betaalbewijs!!! Na maanden wachten krijg ik geen reactie. Ondertussen stuurt CZ brieven dat ik het bedrag zsm moet betalen anders sturen ze de factuur door naar incasso. Weer moeten bellen, ze zeggen weer stuur een mail. Ik had al een mail verstuurd maar goed toch maar gedaan om van hun ellende en zeer onzorgvuldige administratie voor hun te regelen. Mondzorgpoli kan immers een factuur wat op tijd betaald is niet meer terugzien! Zo onhandig zijn ze! Uiteindelijk krijg ik in mijn vakantie(aug 2022) een mail dat het geregeld is! Wederom vragen ze naar een betaalbewijs die al 2x verstuurd was, maar goed ze waren slordig in het nachecken van patiëntengegevens, dus waarom niet nog een keer vragen aan mij..?? Uiteindelijk krijg ik een mail dat ze excuses aanbieden en dat ze het door zullen geven aan CZ. Ik dacht eindelijk is het geregeld. Maar na 3 weken krijg ik weer bericht van CZ. Ik CZ weer bellen en alles proberen te rechttrekken. Fout van Mondzorgpoli!! Gisteren krijg ik weer een brief, dit keer van Mondzorgpoli dat ik het factuur moet betalen!! Mijn broek zakt van mijn lijf af, wat een verschrikkelijke, zeer onzorgvuldige werkwijze heeft deze spoeddienst! Ik hoop dat ik nooit meer bij Mondzorgpoli terecht hoef te komen. Zeer slechte zaak!!
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
waardering icon
Yunus Ali Abadi 26 Dec 2021 - 13:10
De beste tandarts tot nu toe.
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
D. van Dongen 16 Dec 2021 - 20:30
Deze website controleert niet op subjectiviteit. Vandaar bij deze een feitelijke toelichting bij de inbreng van Nouwens. Bij de patiënt in kwestie hebben we in de mond de pijnklacht bekeken en uitgelegd wat de behandeling zou worden. Als geruststelling meldden we dat dit vlot en eenvoudig kon gebeuren. De patiënt is vervolgens verdoofd. Verder werd echter niets meer toegelaten door de patiënt. Daarom staakten we de behandeling. Dat een jonge patiënt behandeling weigert, komt in de reguliere praktijk wel eens voor. In een spoed-praktijk gebeurt dat des te vaker. Zoiets is spijtig voor alle betrokkenen. Nadelige reacties zijn dan ook begrijpelijk. We zullen echter nooit een behandeling forceren.
Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
waardering icon
Nouwens 12 Dec 2021 - 11:01
Als een brute beul die totaal geen inleving kan hebben met kinderen die nog nooit een ingrijpende behandeling hebben hoeven ondergaan. Het zou beter zijn als u zich pedagogisch laat onderleggen of anders uw taken staakt. U bent zeker geen tandarts waardig persoon!
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0