Zij is altijd heel vriendelijk. Deze keer kwam ik alleen voor controle. Bij eerdere behandelingen nam ze alle tijd, vroeg of ik verdoving wilde en ze vertelde steeds wat ze ging doen. Ik hoop dat ze nog jaren bij Dental Clinics blijft werken. Naar de tandarts gaan is niet mijn hobby, maar bij haar voel ik me helemaal op mijn gemak.