De afgelopen jaren heeft tandarts Iwan de tanden van ons verzorgd. Een uitstekende tandarts die je motiveert om goed voor je tanden te zorgen. Prettig in de omgang en een echte vakman. We zijn verhuisd en daarom moeten helaas op zoek naar een nieuwe tandarts. Hartelijk dank voor de goede zorg.
Zeer deskundig, vriendelijk en al jarenlang goede ervaringen bij diverse behandelingen
Er is een implantaat gezet en dat ging heel goed. Hij zit er netjes in en geen pijn gevoeld.